SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • WHEY C-6

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    *KamilHiTec - "dokładnie, C-6 zawiera aż 28% BCAA" szkoda tylko, że 28% w 100 g BIAŁKA, nie produktu. Szkoda, że tego nie napisaliście - ja rozumiem chwyt marketingowy, ale większość tego nie zauważy.

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 11757 Data: 2/21/2012 5:10:31 PM Liczba szacunów: 0
  • WHEY C-6

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    To C-6 ma smak marcepanowy? Nie wiedziałem.To, że DELICIOUS MUSCLE WHEY PROTEIN to wiem. Akurat piję teraz i jest mega zadowolony.

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 11757 Data: 3/8/2012 1:11:01 PM Liczba szacunów: 0
  • WHEY C-6

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    tylko whey deli ma marcepan, C-6 czeko, wan, tru, ciastko, nut mix

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 11757 Data: 3/8/2012 1:47:09 PM Liczba szacunów: 0
  • WHEY C-6

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    HI TEC Whey C-6 Smak: Orzech Cena: 3.25 kg – ok. 199 zł, 2.25kg – ok. 159 zł Rozpuszczalność: 9/10 – Nie pozostawia grudek, delikatna piana. Smak: Michał - Osobiście polecam rozpuszczać białecko z mlekiem, całkiem dobrze smakuje. Z wodą również przypadł mi do gustu. Kacper – Po otwarciu puszki unosi się piękny zapach orzecha. Porównałbym go do rożka orzechowego. Świetny smak, zarówno z wodą, jak i mlekiem. Polecam. +Świetny smak, +Bardzo dobry stosunek ceny do jakości, +Bogaty skład (wysoki aminogram), -Po wymieszaniu zostaje delikatny osad, https://www.facebook.com/xnoeasywayoutx - Zapraszam wszystkich tutaj. Strona o sporcie, motywacji, zdrowym odżywianiu, suplementacji (testy suplementów) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e7485de9f1a94feab600c1d674b398b2.jpg Zmieniony przez - Skeba w dniu 2012-04-22 17:17:41

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 11757 Data: 4/22/2012 5:16:50 PM Liczba szacunów: 0
  • WHEY C-6

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Bartosz93m, a jakie efekty miałeś przy suplementacji z użyciem białka a jakie przy gainerze? Pytam, bo wcześniej używałem gainera Jumbo (ok. 9 dni) i fajnie przybywała mi masa, ale troszeczkę "zalewało" mi "kratę", więc postanowiłem zamienić Jumbo na białko C-6, które zacząłem brać wczoraj. Natomiast pozostałe suple bez zmian (Myometh, Attack, Hot Blood, N.O. Plasmacore, BCAA). Zastanawiam się co z tego będzie? Możecie podzielić się swoimi doświadczeniami w tym temacie? Jednocześnie ponawiam swoje dwa poprzednie pytania: 1) Wskazany przeze mnie sklep jest "pewniakiem"? 2) Jak rozpoznać, czy towar jest oryginalny/podrobiony? Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam ;) Zmieniony przez - Hydraulik_84 w dniu 2012-05-26 15:31:36

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 11757 Data: 5/26/2012 3:30:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ból jader przy dziewczynie 17lat

    Post
    Zdrowie i Uroda

    w c*** sie masturubuje tak tylko z nia po prostu za duzo testosteronu juz mialem tak a teraz jestem jeszcze na cyklu z meta to juz wogole klapa no dzisiaj jakos nie chciala sie wiesz :) bo to 1 spotkanie haha dzieki ziomek

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 12080 Data: 7/8/2010 8:00:44 PM Liczba szacunów: 1
  • M DROL PONOWNIE

    Post
    Doping

    Just_starr, polec 10-14 dni po 1 kapsie i 14-18 dni po 2 kapsy. Nie zmniejszaj w ostatnim tygodniu. A najlepiej polec 11x1 plus 17x2, wychodzi wtedy 45 kapsulek i wtedy paczka starczy ci na 2 cykle. Wiecej niz 2 cykli na tym srodku nie zrobilbym i nie zrobie, na next cykl delikatnie na kicka moze uderze, bo zostanie mi ~40 kaps. Co do efektow (biore z propem, prop koncze 4 tydzien niedlugo, mdrol jeszcze 2 tygodnie bedzie lecial liczac od dzis): masa jakies 4kg do przodu, lapa +1,5cm okolo, sila na spory plus. Nie we wszystkich cwiczeniach, wiadomo, ale przysiad, martwy to masakra jak poszlo, jakies 20 kg do przodu, na klate jakies 10kg i na male grupy +5kg okolo. Miesien twardy i zbity. Co nie znaczy, ze polecam mdrol, nie wiadomo co tam siedzi i czy nie odezwie sie cos za kilka lat. Zrobie badania po cyklu to zobaczymy czy warto bylo. Co do oslonek to kup koniecznie heparegen i bierz 2 x 1 tabletka dziennie i esseliv tez 2x1. Ja tak biore i zadnych negatywnych efektow ze strony flakow. No i duzo wody pij i o diecie, suplach i profilaktyce nie zapomnij. Cos na stawy, omega3, koenzym Q10, zestaw witamin i mineralow 2-3 razy dziennie, magnez i cynk 3 razy dziennie, wit.C 1-1,5 grama (0,5-1 gram rano i 0,5 grama wieczorem) wit.B6 profilaktycznie 3 x 50mg, bo gino moze sie pojawic. Bede pisal w miare na biezaco w temacie co i jak i jakie spadki po cyklu zalicze. Cykl leci taki: 1-8 prop 100-150mg ed (obecnie zwiekszylem na ~130mg, 4 ampulki propa balkan do 3 strzykawek biore, wiec wychodzi po ~1,3ml, po skonczeniu mdrola zwieksze na 150mg e2d) 2-5 mdrol 8 dni 1 kaps, 20 dni 2 kapsy Prop koncze 4 tydzien w czwartek,czyli jakies pol cyklu za mna, a mdrola biore drugi tydzien (jeszcze 2 tygodnie). Zmieniony przez - Nacjol255 w dniu 2011-02-14 17:48:59

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4520 Data: 2/14/2011 5:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czesc Apokalipsa, zakupione juz mam : masterdrol,betaina,tauryna,cytrulina, l-arginina,ornityna hcl,ALA,CLA,omega3,carbo, bialko,magnez,cynk,witamina C,zen szen a zamiezalem jeszcze kupic Xpand, cell mass (lub jakis inny ester kretki) Androstenentrione(to po cyklu z masterdrol) Ten cykl chcialbym zrobic taki najlepszy w roku a przed wakacjami juz taki slabszy,obecnie jestem do konca roku na takich troche lzejszych treningach , regeneruje i przygotowoje stawy na ciezkie styczniowe treningi ,obecnie biore glukosamine,msm,chrzastka rekina,cynk,zen szen,bialko,omega3 Tak wiec z tego co jest mozesz cos ulozyc + mozesz dodac suplementy kturych niemam a uwazasz ze beda przydatne lub niezbedne(na cene niepatrz ,chce zeby to byl maxymalnie dobry cykl) Dieta dobra jest , tak samo trening , tylko zostala suplementacja Pozdrawiam Zmieniony przez - Wardog w dniu 2005-12-07 21:02:16

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 12/7/2005 6:26:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    widzę z tego że trzeba będzie utworzyć jakby grupy które będą współdziałały ze sobą z tego co już masz jak również i może coś dodamy, nie znam twojej diety ani twojego zapotrzebowania w niej więc nie napiszę ci ile białka a ile węgli z odżywek ale tylko ogólnie odnośnie dawek i pory brania. carbo przed i po treningu/30 do 50g./ białko -to zależy jakie to białko- najczęstsze pory to jednak okres po treningu i przed snem, możesz również w różnych najwłaściwszych dla siebie proporcjach łączyć te dwa składniki i dodawać do posiłków albo czasem wypić w zamian, w zależności od pory dnia- rano więcej węgli a mniej białka a im bliżej wieczora tym bardziej na odwrót. glucosaminę, msm, chrząstkę rekina, omega3 pewnie suplementujesz we właściwy sposób a to sie raczej nie powinno zmienić- więc tego się trzymaj/chyba że masz wątpliwości/ do tego zestawu; cytrulina, tauryna, betaina możesz dokupić cell-massa albo coś innego co w składzie będzie oparte na kreatynie/mono, jabłczan, ester/ i dodawać po około 2g. każdej substancji na porcję/szkoda że nie masz AAKG bo wtedy mógłbyś jeszcze tego dorzucić do zestawu argininę i ornitynę razem w dość pokaźnej dawce przed snem/bezpośrednio niemal- pewnie z 10g w sumie- powinno to wpłynąć super na jakość mięśni/. natomiast kolejny zestaw utworzą magnez, cynk, żeń szeń i wit.C,- dodaj jeszcze witB6. aha i CLA po dwie kaps. ze dwa, trzy razy dziennie- podobnie jak omega3- nie widzę przeciwskazać i chyba razem możesz to łykać do posiłków. no i jeszcze jedna sprawa a mianowicie to moje pytanie a raczej prośba o przybliżenie masterdrolu i androstenentrione bo jakoiś do końca nie mogę dokładnie skojarzyć- zresztą dość długo nie siedzę w tego typu związkach i nie jestem pewien czy nie pomyle tego z czymś...?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 12/7/2005 10:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam! spróbuje więc to uporządkować; rano gdy wstaniesz weź carbo i dodaj xpanda, potem śniadanie a przy nim omega3. cla, glucosaminę, msm, chrząstkę rekina/bo chyba to masz/. gdzieś pomiędzy śniadaniem a treningiem wrzuć masterdol później jak piszesz trening a po nim kreatynę/ester bo to radzę ci raczej kupić uwzględniając całość supli które masz/ do tego carbo. po jakichś 20 minutach białko. następnie dobry duży posiłek -jak piszesz, później również jak piszesz posiłek i ew. mix carbo i białko jeśli by ten posiłek był niewystarczający, przed następnym posiłkiek/tak około pół godziny/ ten już wspomniany mix z kreatyny, ALA, betainy, cytruliny, tauryny, ew. małej ilości AAKG/myślę że już nie jest konieczne w przypadku gdy masz xpanda i jeszcze tą mieszankę w której jest cytrulina/, kolacja i dodatki tak jak piszesz. potem masterdol na noc zastosowałbym jednak inny troszkę układ bo idealnego rozwiązania nie da się chyba wymyśleć, tzn. zestaw z; magnez, cynk, wit C/dodaj jeszcze B6/, zen szen, no i l-arginina i ornityna hcl pewnie razem z tym- około 45 mniunt przed snem powinno styknąć. a na koniec najpóźniej jak tylko będziesz mógł białko/ale chyba nie izolat ani koncentrat tylko kazeina, białko jaja itp./ pozdrawiam! Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2005-12-09 19:29:35

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 12/9/2005 7:28:26 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Push Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10-12 Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 Rozpiętki 4x10-12 Wyciskanie żołnierskie 4x10-12 Arnoldki 4x10 Unoszenie hantli szeroko 4x12 Dipy 4x5 (prog obciążenie) Wyciskanie francuskie 4x6 Ściąganie wyciągu w dół 4x8 Trening B Push Wyciskanie sztangielek leżąc 4x5 Wyciskanie sztangi leżąc 4x5 (rampa prog 5kg start od 90kg) Military Press 4x5 Przysiad klasyczny 4x5 Trening C Pull Podciąganie na drążku 4xmax Martwy ciąg 4x10 Odwrotny butterfly 4x10 Face pull 4x10 Wznosy hantli leżąc na ławce 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie ze sztangą łamaną 4x15 Trening D Pull Martwy ciąg 4x5 Podciąganie na drążku 4x5 Wiosłowanie 4x5 Uginanie hantlą 4x5 Uginanie sztangą łamaną 4x5 Trening Legs Przysiad klasyczny 4x10 Wykroki 4x10 Żuraw 4x10 Suwnica 4x10 Suwnica 4x10 Wspięcia na palcach 4x12

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 342 Data: 6/21/2020 8:05:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING PULL/PUSH Trening A Push Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10-12 Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 Rozpiętki 4x10-12 Military 4x6-7 Arnoldki 4x10 Unoszenie hantli szeroko 4x12 Wąskie wyciskanie 4x6 Wyciskanie francuskie 4x6 Ściąganie wyciągu w dół 4x8 Trening B Push Wyciskanie sztangielek leżąc 4x5 Wyciskanie sztangi leżąc 4x5 (rampa prog 5kg start od 90kg) Rozpiętki na maszynie 4x10-12 Arnoldki 4x10 Wznosy boczne 4x10 Wąskie wyciskanie 4x6 Wyciskanie fran 4x6 Ściàganje w dół Trening C Pull Podciąganie na drążku 4xmax Martwy ciąg 4x10 Odwrotny butterfly 4x10 Face pull 4x10 Wznosy hantli leżąc na ławce 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie ze sztangą łamaną 4x15 Trening D Pull Martwy ciąg 4x5 Podciąganie na drążku podchwytem 4xmax z obciążeniem Wiosłowanie 4x8-10 Unoszenie prostownika z gumami 4x8 Odwrotny butterfly 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie lamana

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 342 Data: 6/23/2020 11:32:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o zaptrzebowanie

    Post
    Ladies SFD

    Sama chce schudnąć i pyta mnie o ułożenie diety właśnie, w jej wypadku jest to konieczne też dla zdrowia o czym ona zdaje sobie sprawę. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze z białkiem dać 120g (czyli ok 1.1g/kg m.c.) czy ile opcjonalnie? Zmieniony przez - sawanodo w dniu 2014-05-04 12:34:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 507 Data: 5/4/2014 12:32:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Naderwany mięsień - jakasuplementacja?

    Post
    Odżywki i suplementy

    witamina C w większech ilościach przyspiesza leczenie tego typu kontuzji, choć to tylko witamina więc szału nie będzie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 10776 Data: 5/16/2008 2:27:25 PM Liczba szacunów: 1
  • Jeszcze jest możliwość, że waga podana jest w suchej masie a nie mokrej tak jak przy białku. Ciekawe co Marek.c na to. Edit. Sprawdzałem i zostało mi dokładnie 6 miarek więc ilość porcji się zgadza. Jeśli miarka ma 8g to w opakowaniu powinno być 432g a nie 270g. Raczej tak bardzo nikt by się nie walnął w obliczeniach ;-) Zmieniony przez - jezoo w dniu 2018-03-03 17:55:03

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 3/3/2018 3:50:32 PM Liczba szacunów: 0
  • policzcie HK i IP maja podobna cenę teraz. HK 420.g ( 99zł ) a IP 540g ( 129zł ) cena za 10g proszku jest podobna. Poza tym surowce są super próby np AAKG ma 2 : 1 ( na 1 czasteczke alfaketoglutaratu mamy 2 cząteczki argininy, ) Jabłczan cytruliny tez 2 :1 ( na 1 cząsteczkę kwasu jabłkowego mamy 2 czaśteczki cyrtuliny ) magnez jako cytrynian 18% ( jonów magnezu ) ....itd Ja sprawdzam na stronie sklepu SFD cenowo się zgadzam ale jeżeli chodzi o dawkowanie to: Iron Pump - Opakowanie - 540g, Porcja 20g, Ilość porcji w opakowaniu 27 https://www.sfd.pl/sklep/Iron_Horse_Iron_Pump-opis29189.html#dawkowanie High Kick - Opakowanie - 420g , Porcja 15g, Ilość porcji w opakowaniu 28 https://www.sfd.pl/sklep/aspx/opis.aspx?produkt=27789 Trzeba zrobić zapas puki nie podrożeje ;-D Zmieniony przez - jsdolan5 w dniu 2018-03-06 21:22:33

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 3/6/2018 9:21:34 PM Liczba szacunów: 0
  • policzcie HK i IP maja podobna cenę teraz. HK 420.g ( 99zł ) a IP 540g ( 129zł ) cena za 10g proszku jest podobna. Poza tym surowce są super próby np AAKG ma 2 : 1 ( na 1 czasteczke alfaketoglutaratu mamy 2 cząteczki argininy, ) Jabłczan cytruliny tez 2 :1 ( na 1 cząsteczkę kwasu jabłkowego mamy 2 czaśteczki cyrtuliny ) magnez jako cytrynian 18% ( jonów magnezu ) ....itd czyli co polecasz na masę? bo chyba z tego posta nie załapałem :-D

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 3/6/2018 9:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • J jak pisałem CF nie ma żadnej subst gaszącej piane z hydrolizatu właśnie po to by sie jak najszybciej wchłaniał, wystarczy 5 minut odczekać po wymieszaniu i piana sama opada niestety, ale nie opada po 5 minutach, sprawdziłem to po tym jak to napisałeś może zależy od intensywności mieszania, szejkera itd, ale na mojej próbce mogę z całą pewnością napisać ze piana była po 5 minutach bardzo gęsta i w ogóle nie było perspektyw na to żeby opadła

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 3/14/2018 3:09:49 PM Liczba szacunów: 0
  • bo za mocno mieszasz, pochodzisz to tego jak do treningu i dlatego ubijasz taką gęstą piane ...........( ja mam rozrobiony przed treningiem i po treningu mam bez piany ) Zmieniony przez - marek.c w dniu 2018-03-14 15:13:58

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 3/14/2018 3:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening uwzgledniajacy przeciwwskazania zdrowotne

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek :21 Waga : 72 Wzrost :180 Cel treningowy : Masy nie mam za wiele,ale przez niecwiczenie polroczne spadło troche kg a obwod pasa zostal ,wiec w zasadzie chce robic rzezbe-aeorby/interwaly + cwiczenia silowe bo przeciez robiac miesnie jednoczesnie spalamy fat Staż treningowy na siłowni : Łacznie byłoby ze 3 lata Uprawiane inne sporty : Teraz nic,kiedys boks,pilka nozna Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : 2 sztangielki, 1 sztanga prosta,100kg ciezaru,laweczka regulowana do prosta i skosu / , atlas/ Dieta : Dietetyk 2 roku,cos tam jestem w stanie sobie obliczyc zamierzam zaczac od ok 0 kcal i obcinac po 200kcal co 2 tygodnie. Przeciwskazania medyczne : Kregoslup-przepukliny wypukliny,gdzies tam mam "na to papier" po rezonansie magnetycznym , łokiec lewy przeskakuje od wielu lat,kolana zepsute strzelaja i bolą od niedawna od przysiadow,jakis rok czasu. Wspolpracuje z ortopedą,niestety na NFZ mysle ze wiadomo co to oznacza Zażywane suplementy : Nie jestem z tych co wierzą w magie supli.Bede potrzebowal to kupie kreatyne mono i witamine C,moze jakis spalacz. Dieta przede wszystkim Ostatnio przerabiany plan: Jakies FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad max jaki probowalem to 80kg MC na ugietych 100kg ale gładko,mysle ze wyrwalbym 120 WL jakies 60 kiepsko z powodu tego lokcia Zmieniony przez - Pytacz_123 w dniu 2014-01-24 16:03:31

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 631 Data: 1/24/2014 4:02:52 PM Liczba szacunów: 0