SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Piątek Poleciały nogi z rana na publicznej silce , jednak jest zakaz nagrywania wiec nie ma zadnych filmików z treningu. Troche inne maszyny wiec i inny bodziec :-) Trening Nogi 1. Sq 5x10 2. Wyciskanie suwnica 5x12 3.Uginanie nog z lezac maszyna 4x10 4.Hack sq 4x10 5. MCNP sztanga 4x10 Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/f720f7849cf4890bb1bde12c37360206.md.jpg

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 10/23/2020 4:43:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Do fahowców..

    Post
    Doping

    Warto kupić zincas forte - co prawda na recepte ale mało która osoba pyta sie o recepte. Jedz 1-2 tab. w celu uzupełnienia braków.( 1 tab zawiera ~25 czystego cynku) Do tego mozesz dodać mulitiwitaminę. Cynk nie zmiejsza retencji(witamina to nie lek hormonalny) ani nie wpływa na przyrosty. Cynk jest mikroelementem, który w pewnym stopniu odpowiada za urodę. Ma dodatni wpływ na cerę, włosy i poznokcie. Dieta zwierająca dużo cynku ma wpływ nie tylko na naszą urodą, ale i nasze samopoczucie. Brak cynku wywołuje bowiem zmęczenie, brak apetytu. Osłabia odporność na stresy i infekcje. Cynk jest także konieczny do normalnego rozwoju organów płciowych, do budowy kości i zachowania ich w zdrowiu. Cynk wykazuje działania antywirusowe. Działa odtruwająco na organizm. Cynk i witamina C zostały nazwane więc cudownym środkiem przeciwko katarom i wielu zakażeniem wirusowym. Mikroelement ten wspomaga także leczenie reumatyzmu, niedokrwistości i wrzodów żołądka. Cynk wzmacnia działanie witaminy A, poprzez uwolnienie jej z wątroby. Zmieniony przez - KasaChoryh w dniu 2006-05-01 14:08:19

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2298 Data: 5/1/2006 2:06:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja sylwetka po 3 miechach

    Post
    Galeria Zdjęć

    Oj, ale masz problem... "Jestem zmuszony ćwiczyć mniej intensywnie" - do niczego nie jesteś zmuszany. Zdecyduj się najpierw i ustal o co Ci chodzi. Dałeś zdjęcie, spytałeś nad czym popracować itd. Ludzie Ci napisali, że robisz zle (bo tak jest - 4 x dzień to n/c , ten trening na siłowni tak samo, to stwierdziłeś że to **********... Więc zdecyduj - chcesz wyglądać porządnie czy ćwiczyć a pózniej jęczeć że nie ma efektów. Jeżeli chcesz robić po swojemu to ok, ale w takim razie po co pytasz?? "generalnie chodzi jeszcze o to ze nie chce mi sie stosowac do jakis diet" Jak wyżej. Jedz co chcesz, ale z takimi nawykami żywieniowymi to ludzie nie ćwiczący a jedzący dobrze będą wyglądać lepiej od Ciebie. Dlatego pozostaje Ci rekreacja i ćwiczenia po to żeby się w fotelu mieścić Poza tym chyba zle rozumiesz pojęcie dieta - to nie jedzenie 1 kg miesa + 1 kg salatek bo tak zdrowo. Dieta może być jak najbardziej zróżnicowana. Zmieniony przez - Thamuz_ w dniu 2005-12-06 17:32:44

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 9456 Data: 12/6/2005 5:25:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie smiej sie ze SKODY Macku sam smigam tylko ze OKTAWIA 1.9TDI L&C skoda dobre autko co do testowanych zeczy HARD MASS treca mnie nawet zaciekawil bo zastanawiam sie nad zakupem BULKA co do Batonika slodycze uwielbiam a to do tego jeszcze takie pozyteczne pozdrawiam

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 8491 Data: 3/1/2006 6:45:44 AM Liczba szacunów: 0
  • no to juz inaczej :) widzisz b12 jest dozwolone. :) nawet przy witaminie c i innych lekach pisze by bra wedlug zalecen lekarza....scisle lub niescisle hrhr ihaaaaaa

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 13418 Data: 5/6/2003 6:52:20 AM Liczba szacunów: 0
  • skorygowałem plan według porad eeroo wygląda on tak: Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 4s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 4s - Wspięcia 3s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 3s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 4s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 4s - Uginanie nóg w leżeniu 4s Tricepsy: - PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3s Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 4s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -unoszenie hantli w opadzie tułowia 3s -unoszenie sztangielek bokiem w górę 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 4s -wspięcia 3x max Triceps: - pompki w podporze tyłem 3s Bicepsy: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 3s Jeszcze coś przeoczyłem?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 490 Data: 6/25/2009 12:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • efekt deca dick polega na tym ze nie staje wcale lub wiednie w trakcie i juz nie stanie , jesli tak masz to jestes zblokowany, w co watpie. jeli nie to odpusc bo po takich smiesznych dawkach jakie zapodales to jedynie pobrudziles troche igiel i strzykawek i nie ma krzyku mc fakt wykopalisko Zmieniony przez - marek.c w dniu 2013-01-13 15:25:10

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1093 Data: 1/13/2013 3:24:10 PM Liczba szacunów: 0
  • CRISTIANO RONALDO

    Post
    Piłka Nożna

    To może po wspominajmy np. Grzegorza Lato jakim był piłkarzem. Ja chcę C. Ronaldo teraz jakim jest a nie jakim był rok temu.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 12947 Data: 5/29/2005 1:04:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Twoje korekty oraz moja inwencja tworcza ^.- Sesja "A" (cięższa) Nogi: - przysiady ze sztangą 12/9/9 Plecy: - "Dzień dobry" 12/9 przed drazek - podciąganie na drążku nachwyt (narazie neutralnie bo szeroko ani razu nie dam rady xD) max/max Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 12/9/9/6 - dam tu 4 serie jak bez rozpietek ale i tak wydaje mi sie za malo jak na klatke ;c Barki: - wyciskanie sztangi z klatki 12/9/9 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 12/9/9 Tricepsy: -Wyciskanie francuskie w leżeniu sztangi 12/9/9 Brzuch: -unoszenie nóg w opadzie na ławce 20/15/10 Sesja "B" Nogi: - przysiady ze sztangą na karku 12/9/6 napisales "przednie siady" mam nadzieje ze chodzilo o zwykle przysiady :d Plecy: - podciąganie sztngi w opadzie(WIOSŁOWANIE)12/9/6 - wioslowanie hantlem w oparciu o lawke 9/9/9 - zamiast tego wyciagu Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangielek na skosie 9/9/9 Barki: - unoszenie sztangielek bokiem stojąc 9/9/9 - wyciskanie sztangielek 9/9/9 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 12/9/9 Tricepsy: - prostowanie ramion z drążkiem górnego wyciągu stojąc 9/9/9 Łydki: - wspięcia na palce jednej nogi z hantlem w dłoni 20/20 Brzuch: - Brzuszki max/max Zmieniony przez - rzalmaker w dniu 2008-07-06 22:27:55 Zmieniony przez - rzalmaker w dniu 2008-07-06 22:28:42

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 7/6/2008 10:27:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Sesja "A" (cięższa) Nogi: - przysiady ze sztangą 12/9/9 Plecy: - "Dzień dobry" 12/9 przed drazek - podciąganie na drążku nachwyt (narazie neutralnie bo szeroko ani razu nie dam rady xD) max/max Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 12/9/9/6 - dam tu 4 serie jak bez rozpietek ale i tak wydaje mi sie za malo jak na klatke ;c No wlasnie wydaje ci sie FBW jest takim magicznym treningiem ze niby malutko tego wszystkiego, a sie rosnie na tym I IMO nawet 3 serie stykna Barki: - wyciskanie sztangi z klatki 12/9/9 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 12/9/9 Tricepsy: -Wyciskanie francuskie w leżeniu sztangi 12/9/9 Brzuch: -unoszenie nóg w opadzie na ławce 20/15/10 Sesja "B" Nogi: - przysiady ze sztangą na karku 12/9/6 napisales "przednie siady" mam nadzieje ze chodzilo o zwykle przysiady :d http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp#2 O to mi chodzilo Plecy: - podciąganie sztngi w opadzie(WIOSŁOWANIE)12/9/6 - wioslowanie hantlem w oparciu o lawke 9/9/9 - zamiast tego wyciagu Wtedy oba wiosla dal bym po 2 serie Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangielek na skosie 9/9/9 Barki: - unoszenie sztangielek bokiem stojąc 9/9/9 Nie naddaje sie do FBW poza tym 3 serie wyciskan na barki to i tak jest wystarczajaco. - wyciskanie sztangielek 9/9/9 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 12/9/9 Tricepsy: - prostowanie ramion z drążkiem górnego wyciągu stojąc 9/9/9 Łydki: - wspięcia na palce jednej nogi z hantlem w dłoni 20/20 Brzuch: - Brzuszki max/max zdr.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 7/6/2008 10:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • CRISTIANO RONALDO

    Post
    Piłka Nożna

    WG c.ronaldo to kluczowy zawodnik w manchesterze. i te cioty bez niego by nigdzie nie doszły. a w LM to mieli wiecej szczescia niz rozumu!!!!

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 12947 Data: 7/26/2008 11:24:46 PM Liczba szacunów: 0
  • nadinterpretacja dzialan "prewencyjnych". powiem tak - dobrze ze masz slaba psyche i jestes tchorzem bo z takim podejsciem do zycia i gdybys powalczyl na ulicy to bylbys kretynem w stylu "co sie patrzysz, przyj....c ci?" jestes zesrany tchorz - uderzyc pierwszy bo ktos ciebie uderzy - ze strachu bys to robil - tak to robi przerazone zwierze zagnane w rog. rozumiem sa rozne sytuacje z zyciu. czasy takie ze trzeba byc twardym a nie mietkim. nic cie kyok nie nauczyl. opcja z twojego posta ze klient sobie jaja z ciebie chcial zrobic a ty bys mu z miejsca chcial przy***ac potwierdza to co napisalem. przeczytaj to co radzili inni - szczegolnie to zebys sobie w takiej sytuacji sam zrobil jaja z goscia. i jesli wtedy przejdzie to rekoczynow - to lej, sklep mu maske itd:) pomijam juz fakt ze takie zachowanie jak opisales w ostatnim poscie bedzie slicznym i wrecz encyklopedycznym zlamaniem zasad obrony koniecznej w postaci ekscesu ekstensywengo. i wylapac mozesz jakies sankcje.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6123 Data: 4/17/2005 8:59:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Sorry za odswierzanie starego postu, ale dlugo mnie nie bylo. Shihan, ciezko dyskutowac na poziomie 'kretynow' i 'zesranych', ale sprobuje: >>>"dobrze ze masz slaba psyche i jestes tchorzem bo z takim podejsciem do zycia i gdybys powalczyl na ulicy to bylbys kretynem w stylu "co sie patrzysz, przyj....c ci?"<<<< 1. Wiem jaka pewnosc siebie (falszywa bo falszywa, ale zawsze) daje trenowanie SW. Wiem tez jaka pewnosc siebie daje bycie w grupie. Wiele razy zaczepiano mnie otwarcie kiedy bylem z kolegami i kiedy jako czlowiek zaczynajacy trenowac SW mialem wystarczajaco duzo pewnosci siebie (podkreslam pewnosci, nie umiejetnosci), zeby zaczac kogos klepac za zwykle zaczepki. Nigdy tego nie zrobilem, bo nie naleze do takich osob. Tyle na temat twojej teorii na temat mojej rzekomej sklonnosci do wywolywania bojek. >>>jestes zesrany tchorz - uderzyc pierwszy bo ktos ciebie uderzy - ze strachu bys to robil - tak to robi przerazone zwierze zagnane w rog<<< 2. Jezeli chodzi o druga czesc twojej wypowiedzi -- ta o uderzaniu jako pierwszy -- to nie moge sie z toba zgodzic. Musisz zrozumiec, ze nie kazdy ma cale dnie na trenowanie. Zdaje sobie sprawe ze swojego poziomu i wiem, ze jak taki uliczny fighter mnie klepnie to sie nie pozbieram. W takim wypadku mam jakiekolwiek szanse tylko kiedy uderze pierwszy. W takim wypadku czekanie az mnie ktos uderzy jest totalna glupota. Chyba, ze wierzysz w blokowanie... Mozesz to nazywac tchorzostwem jezeli chcesz, ale kiedy jestes sam na pustej ulicy a po drugiej stronie czeka swita kolesia, to ciezko zgrywac twardziela. Oczywiscie na forum o wiele latwiej... >>>przeczytaj to co radzili inni - szczegolnie to zebys sobie w takiej sytuacji sam zrobil jaja z goscia. i jesli wtedy przejdzie to rekoczynow - to lej, sklep mu maske itd:)<<< 3. Jezeli chodzi o twoja ostatnia propozycje, to przeczytaj dokladnie jak wygladala sytuacja. Koles nie robil sobie ze mnie jaj. Koles przeszedl na moja strone chodznika, podciagnal rekawy i pozdrowil tradycyjnym: 'Co jest k..wa?' Nie wiem, czy mogl mi wyrazniej zasygnalizowac swoje zamiary. To co zaproponowales jest niedorzeczne: 'trzeba tez bylo zazartowac'. Pomijajac fakt, ze koles nie zartowal, to chyba z jego zachowania oczywiste bylo, ze raczej nie zapraszal mnie do maratonu usmiechu. ========== Skonczylo sie dobrze. A moglo sie skonczyc tak, ze dla zabawy jakiegos kretyna musial bym do konca zycia zostawiac swoje jedynki w szklaneczce z corega tabs. I watpie zeby on sie przejmowal twoim 'encyklopedycznym lamaniem zasad obrony koniecznej'. Pozdro.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6123 Data: 4/27/2005 6:03:42 AM Liczba szacunów: 0
  • animal RAGE

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystkie animale to świetne produkty. Rage też ? przecież ten specyfik działa tylko na Animali I na Tadzia Rage słaby i każdy to potwierdza ze stosujących u mnie na siłce dwie osoby wcinają od 2 tyg i więcej żadnego produktu spod marki Animal nie zainwestują Pak Flex dobry reszta to pomyłka cenowa jak i skład A kolega który oczekuje pobudzenia i niekoniecznie pompy HR U.C będzie w sam raz

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 13353 Data: 5/31/2011 1:16:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dz Mawashi za odp, ale niewiem na czym polegaja a)Wykroki b)Syzyki c)Babka z treningu sredniozaawansowanych d) zwrot jest a AC:D Byłbym wdzięczny gdybys podesłał instrukncje tych cwiczen bo swiezak ze mnie, z góry dz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3522 Data: 3/5/2009 5:16:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pod cykl, nowy plan, metoda 5x5...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Nogi 1. Przysiad 5*5 2. Mc na prostych 5*5 3. Przysiad bułgarski 4*8-10 4. Żuraw na ziemi 4*8-10 5. Syzyfki + obciążenie 3*10-12 6. Dlugie wykroki 3*10-12 Wtorek Klatka + przedramię 1. Wyciskanie sztangi na skosie 5*5 2. Wyciskane hantli na płaskiej młotkowo 5*5 3. Rozpiętki na skosie ujemnym 3*8-10 1a. Uginanie nachwytem 3s *10-12 1b. Uginanie podchwtem 3s *10-12 Środa Plecy Ja ci k... dam drazek. 1. Nachwyt z obciazeniem 5*5 2. Wiosłowanie hantlą 5*5 3. Ciężkie szrugsy 5*10 4. Ściąganie na prostych 3*8-10 C zwartek off Piątek Barki & brzuch 1. Wyc. z wybiciem nóg 5*5 2. Podciąganie wzdłuż tułowia 5*8-10 3. Unoszenie bokiem 4*10-12 1. Allachy 5*10 2. Opad na bok ze sztangielką 5*10 Sobota Ramiona & łydki 1. Uginanie ze sztangą 5*5 2. Wycisk wąsko/pompki w podporze 5*5 3. Uginanie młotkowo 5*5 4. Franuz leżąc 5*5 1. Wspięcia stojąc 5*5 2. Wspięcia siedząc 5*10-12 3. Odwrotne wspięcia 3*10-12 Teraz ujdzie. Klasyk. Tyle ze 4 tygodnie to max. Potem sie zanudzisz.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 6/2/2009 4:57:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta a wzrost

    Post
    Doping

    Chcesz uruść ? Masz piekny podpis,pozostaje Ci sie tylko nim kierowac,nie ma skutecznego sposobu na wzrost.A w wieku 17 lat jeszcze mozesz nagle zaczac rosnac i w przeciagu kilku miesiecy urosnac pare cm.Znam takie przypadki. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 14446 Data: 3/23/2003 4:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - potrzebna korekta !

    Post
    Trening dla początkujących

    Triceps jest razem z klatą i bicepsem, ale zapomniałem dopisać 1. Klata + biceps + triceps - wyciskanie na ławce "+" 14,12,10,8 - wyciskanie na ławce płaskiej wąskim chwytem 14,12,10 - rozpiętki ze sztangielkami na ławce płaskiej 14,12,10,8 - wyciskanie francuskie 14,12,10,8 - uginanie ramion ze sztangą podchwytem 14,12,10 - uginanie ramion ze sztangielkami 14,12,12 - prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 12,10,8 - pompki na poręczach 12,12,12 W jaki sposób mam poruszać każdą partię częściej niż raz w tygodniu ? Z tego wynika że musiał bym dalej katować FBW. Nie za dużo ćwiczeń, jak z powtórzeniami ? Ruszać z tym splitem czy modyfikować FBW ? Sprzęt który mam do dyspozycji : - ławeczka płaska , "+" - sztanga prosta - sztangielki - drążek - poręcze do pompek Zmieniony przez - M-u-c-h-a w dniu 2012-02-26 17:42:26

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2/26/2012 5:42:00 PM Liczba szacunów: 0
  • gładka cera!?!?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja proponuje tez kuracje dla skóry która moge polecic jako sprawdzona niemusi byc koniecznie stosowana w celach opalania ale doskonale regeneruje skóre i nadaje zdrowego koloru Solar Vita cena :17zł 32 kapsułki codziennie jedna kapsułke rano doustnie Skład: Witamina C, witamina E, beta-karoten, niacyna, selenian sodu, laktoza, żelatyna, stearynian magnezu, dwutlenek krzemu. Działanie: Preparat zawiera beta-karoten i substancje o działaniu antyoksydacyjnym. Beta-karoten nadaje skórze brzoskwiniowy odcień oraz przyspiesza uzyskanie brązowej tonacji skóry na słońcu i w solarium. Wspomaga ochronę skóry przed skutkami promieniowania UV. Zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii na słońce i oparzeń słonecznych. Przeciwwskazania: Nie zaleca się stosowania preparatu w okresie ciąży i karmienia piersią. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 11553 Data: 1/5/2006 11:22:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Interesujaca rozmowa,bo wnoszaca coś nowego do temetu i zmuszajaca do przemysleń.Osobiscie preferuje stara szkołę PCT HCG i w trakcie długich cykli i po a po nim sermy konkretniej nolva(clomid mi nigdy nie podchodził) a po serm z kolei np. Novedex przez cały okres PCT TAD i duże dawki wit.C i wit.E Daje do myślenia sposób łączenia nlovy łacznie z HCG i kusi mnie,aby zapozyczyc ten pomysł od autora tego tematu ja to widze tak przy HCG 10mg ed nolvy po skonczeniu hcg przeskakuje na 20mg ed i do konca juz wedle mojego schematu. No cóz temet obszerny i tak do konca nieokiełznany,jak to mawiają: ile głów,tyle poglądów,jedno jest pewne,wskaznikiem skutecznosci danego 'odbloku' jaki by nie był,zawsze bedzie reakcja organizmu.

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 7258 Data: 11/6/2009 9:45:22 AM Liczba szacunów: 0