SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • spam Polonusów

    Post
    Polacy za granicą

    Emano. Trzeba bylo wypic butle wody z vit c przed snem i porzadnie sie wyspac, wtedy nie bylo by kaca KLATWA Ona chce wykorzystac wysoki poziom testo u forumowiczow Zmieniony przez - Zen2008 w dniu 2009-03-31 11:39:23

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2009 11:37:55 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Miód stosuję z rana do placuszków owsianych tylko. Masło zostaje mi stosować w szkole ;). Skoro już dyskutujemy to tak ma wyglądać? (co jeszcze byś poprawił na moim miejscu). Jeszcze nie podliczyłem tego co jest dodane po "//". Nie mam pomysłu na rozłożenie tłuszczy, jakaś sugestia? 1 posiłek 1.Ostrowia WPC 80 40g + 150ml mleka 0,5% 37,25/10,05/3,95/229,3 2.A) Placuszki owsiane 38,645/121,8/37,575/965,07 B) Muesli moja mieszanka (orzechy, pestki, owsianka, otręby etc.) 19,03/81,31/21,86/523,4 CAŁY 1: A) 75,895/131,85/41,525/1194,37 B) 56,28/91,36/25,81/752,7 2 posiłek (uczelnia) 1. kanapka (Chleb żytni + szynka + ogórek) //2. kanapka (chleb żytni + masło orzechowe)// 23,86/93,725/7,746/355,05 3 posiłek (uczelnia) 1.kanapka (Chleb żytni + szynka + ogórek) //2. kanapka (chleb żytni + masło orzechowe)// 23,86/93,725/7,746/355,05 4 posiłek (przed treningowy) 1.Pierś z kurczaka(100g) + ryż brązowy (pół worka)//cały worek// + warzywo (sos, ketchup do tego) //2. owoc cytrusowy// 26/47/3/465 5 posiłek (po treningowy) 1. Ostrowia WPC 80 40g + 150ml mleka 0,5% //+ banan// 37,25/10,05/3,95/229,3 Po 30 minutach: 2. Pierś z kurczaka(100g) + ryż biały (pół worka)//cały worek// + sos,ketchup 36/44/3/515 CAŁY 5: 73,25/50,05/6,95/744,3 6 posiłek (na noc) A)Twaróg chudy + rzodkiewka + szczypiorek + sól* 26/5/1/205 B) Tuńczyk w wodzie + oliwki + ketchup + pieprz i sól* 54/6/19/409 //C) Sałatka grecka (oliwki, pomidor, kapusta pekińska, oliwa, ser feta)// //D) Serek wiejski + masło orzechowe// CAŁOŚĆ: A) 248,865/421,35/67,967/3318,77 B) 257,25/381,86/70,252/3081,1 Zmieniony przez - nrk1989 w dniu 2009-05-03 21:50:17

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2009 9:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    poszukaj jakiejś dobrej glukozaminy z wys stężeniem bo lepiej zapobiega ć

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2009 9:18:43 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć Waże 96kg zakupiłem sobie VIGOR COMPLETE, w celu uzupełnienia witaminek i składników w diecie, nie wiem tylko ile brać tabletek? Zalecenia producenta to 1 na 24h. Występują tam następujące składniki: 2000 j.m. witaminy A, 1,8 mg b-karotenu, 400 j.m. witaminy D3, 60 mg witaminy C, 30 j.m. witaminy E, 1,5 mg witaminy B1, 1,7 mg witaminy B2, 2 mg witaminy B6, 1 ug witaminy B12, 20 mg niacyny, 45 ľg biotyny, 10 mg kwasu pantotenowego, 400 ug kwasu foliowego, 25 ug witaminy K1, 162 mg wapnia, 125 mg fosforu, 100 mg magnezu, 40 mg potasu, 19,1 mg chloru, 18 mg żelaza, 15 mg cynku, 2,5 mg manganu, 2 mg miedzi, 1,7 mg siarki, 150 ug jodu, 25 ľg chromu, 25 ug molibdenu, 25 ug selenu, 10 ug cyny, 10 ug wanadu, 10 ug krzemu, 5 ug niklu. Inna kwestia to kiedy go brać? Po śniadaniu? Dzięki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2009 10:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Metoda PFS - Szerokie plecy, krągłe barki, duża klata, wielkie łapy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zamierzam zacząć ten trening za 5 tygodnii w systemie 12/9/5 powtórzeń, 15 to dla mnie za dużo. Chciałbym jednak wprowadzić kilka zmian; a) Przysiad przedni na tylni. b) Przysiad bułgarski na wykroki. c) MC Na prostych na RDL. Na co proponujecie zamienić przysiad gironda aka sissy squat?

    Odpowiedzi: 330 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2011 12:00:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Mostek hcg

    Post
    Doping

    Nie rozumiem do końca. Na początku napisałeś, że 5tyś co miesiąc, a Później że 2,5 tyś c o3 dni ... co daje dużo więcej niż 5 tyś na miecha... Ilość 2,5 tyś co 3 dni wydaje się bardzo duża. Zazwyczaj to widziałem hcg 500j eod po mocnych cyklach co daje 1,5 co 3 dni. albo nawet 500j e3d

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 3/5/2017 8:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM

    Post
    Ladies SFD

    zip atakuj, ja odpuscilem, mowi ze jestem za malo przystojny dla niej :C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2012 2:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Krzysiu, magnezu czy wit C? %-) mnie aktualnie coś idzie ala rekomp

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2012 5:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM

    Post
    Ladies SFD

    o ile kalafiorem się można nayebać%-) http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/425658_255267441269511_106420104_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2012 5:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Bo spamować każdy może...

    Post
    Scena MMA i K-1

    k***a siedze i oglondam gołe baby w necie albo filmy ... kino klasy b/c/d ( tylko żeby lektor był bo tak sflaczałem że nie potrafię odpalić "englisz mode" ) jak żyć ?! jak żyć ?! nawet w spamie cicho wszędzie Po cichu po wielkiemu cichu Na spamie cichosza na dziale cichosza Nie ma jaca88 i nie ma Dremora Tu cichosza tam cicho szaro brudno i zima Nie ma OBELEX'a i nie ma grind'a Nikogo nima bo zima bo unia nas dyma Nikogo nima bo wiatr bo swetrów brak la la la laaa la la la laaa dubi dubi duuu I did it my way Yes, it was my way As the snow flies On a cold and gray Chicago morning A poor little baby child is born In the ghetto And his mama cries

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2014 9:50:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Bo spamować każdy może...

    Post
    Scena MMA i K-1

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10277921_491126661016062_6254519501882382791_n.jpg Zmieniony przez - Santiago92 w dniu 2014-05-04 15:37:39

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2014 3:37:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Bo spamować każdy może...

    Post
    Scena MMA i K-1

    Co tacy ludzie mają w głowach. Z innej beczki https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/p720x720/10295754_661162413963568_5501566974912093679_n.jpg https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/q71/s720x720/10256858_661249760621500_2855684818293603692_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t31.0-8/s720x720/10379926_661249460621530_1681136167134234168_o.png żeby nie kalafiory to bym nigdy nie pomyślał że Gus to taki zabijaka :))

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2014 5:56:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Niektórzy twierdzą, że właśnie dopiero taka dawka daje naprawdę zauważalną różnicę między braniem BCAA a niebraniem. Inni, że i tak organizm przerobi to sobie na glukozę, bo takie dawki aminokwasów są mu niepotrzebne. A co do krety - https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/1044036_592275084146018_2075321246_n.png Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2013-08-05 21:49:32

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2013 9:48:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    sluchajcie robie trening fbw A B i C czy robic ciagle w tym samej kolejnosci czy zmieniac np. abc cba abc cba tylko wtedy trening B nie bedzie powtarzany, co o tym sadzicie?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2013 2:07:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    na drugi dzien walnij sobie http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Day_After_Anty-kac-opis28349.html przed piciem walnij sobie 2-3 g witaminy C na drugi dzien z rana tak samo. Skutków w dużym stopniu nie zniwelujesz, na potreningu.pl faftaq chyba jakieś artkuły na ten temat pisał.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2013 8:51:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    brzuchy: brzuchy robię po 50 sztuk a)wznosy zgięte wisząc oparty na przedramionach na ziemią, b) na leżąco - łopatki unoszę az do lędźwi i koniec - może kąt 20 st., c) na piłkach dmuchanych do przegięcia w drugą stronę ( jak bym grzbiet trenował od razu), d) na takiej dziwnej maszynie rozciągającej na suwnicy w przykucu przodem na kolanach ). martwy staram się poprawnie i bezpośrednio po nim nie mam żadnych bóli, dopeiro po nocy przespanej.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2013 1:42:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zmieniam plan na nowy do tej pory robilem taki(od lipca) PON WL 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Wyciskanie hantli na skosie górnym 8,8,8 Rozpiętki na płaskiej 10,10,10 Wyciskanie wąsko(łokcie przy tułowiu) 8,6,6,6 Wyciskanie francuskie hantli w leżeniu 8,8,8 ŚR MC 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Szrugsy 12,12,12 Wiosłowanie 8,8,8 Ugianie ze sztanga 3x8 Mlotki 3x8 PT WL wszystkie serie 10% mniej niż w poniedziałek Wyciskanie na barki z przodu w siadzie 10,8,8,6 Unoszenie na boki 8,8,8 Unoszenie na boki w opadzie tułowia 10,10,10 SB Przysiad 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Przysiad z przodu 8,8,8 Prostowanie nóg 10,10,10 Ugignanie nóg 10,10,10,10 Wspięcia na palce 4xMAX Po zaliczeniu 4x6w pierwszym cwiczeniu doladalem 2,5kg W nowym planie chce zachowac tylko te pierwsze cwiczenia w kazdy dzien a reszta nowych wiec wymyslilem cos takiego (wiem ze partie w kazdy dzien takie same ale tak mi najbardziej pasuja) P-Klata+Tric W-Plecy+Bic S-Wolne C-Barki+Przedramiona P-Nogi+Brzuch S Wolne N Wolne Pon WL 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Wyciskanie hantli plasko 12-10-8 (piramida) Wyciaskanie sztangi w skosie ujemnym 12-10-8 Rozpietki 10-10-10 Wyciskanie francuskie sztangielek siedząc 12-10-8 Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie tlowia 12-10-8 WT MC 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Drazek (tyle ile bede umial) Wioslowanie 12-10-8 Szrugsy 14-12-10 Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie oparcie o kolano 12-10-8-6 Uginanie ramion ze sztanga 12-10-8-6 Cz Wyciskanie sztangi zza głowy 12-10-8(+ 2serie na rozgrzewke) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12-10-8 Unoszenie sztangielek bokiem w górę-12-10-8 Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 12-10-8 Uginanie nadgarstkow podchwytem w siadzie 12-10-8 Uginanie nadgarstkow nadchwytem w siadzie 12-10-8 Pt Przysiad 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 Pprzysiady wykroczne 12-10-8 Prasa 12-10-8 (2 glowe) Lydki(ze sztanga) 20-20-20 Unoszenie nog w zwisie na drazku 10-10-10 Tradycyjne brzuszki do oporux3 Planuje jechac takim planem 2 miesiace Co do poprawy,zmiany itp ?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 9:06:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/UNKNOVVN

    Post
    Ladies SFD

    DT 130b 60t 170ww suplementy: o3, multiwitamina, wit. C, mgb6, kofeina, bcaa rano i okołotreningowo http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9a9a634cc72f0483b0/unknovvn/dzien/2013-04-12 -shejk - pierś, płatki, migdały, ogórki TRENING - tilapia, ryż biały, migdały - tilapia, ryż brązowy, migdały, olej kokosowy TRENING rozgrzewka obwód z 30kg: 5x MC Przedni Push jerk Przysiad 800m bieżni (I. 3:47min II. 4min III. 4:31 IV. 4:22 V. 4:26 ) czas: 40minut rozciąganie Obwód bardzo fajny. Ciężar idealnie dobrany. W dwóch ostatnich obwodach chwile namysłu czy dam rady z jerkiem, ale poszło. Przy biegu w głowie roiły się brzydkie słowa. Wyszłam spocona jak świnia. Przerw jakiś ustalonych nie robiłam, kiedy potrzebowałam dychnąć, wzięłam parę oddechów i jechałam dalej. Współczuję osobom ćwiczącym obok, mój pot zaczyna wyraźnie pachnieć, że tak powiem. %-) W sali co zawsze robię wytrzymałość dziewczyna przykleiła kartkę " Zakaz rzucania gryfem i hantlami na sali" ;-] A gumy pod sztangę to ciężko zakupić...

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17969 Data: 4/12/2013 6:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/UNKNOVVN

    Post
    Ladies SFD

    DT 130b 60t 145ww suplementy: o3, multipack, wit. C, mgb6, bcaa, kofeina, pokrzywa, zielona http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9a9a634cc72f0483b0/unknovvn/dzien/2013-04-15 Trening rozgrzewka + rozgrzewkowe mc 7x 5x MC 40/50/52,5/55/60/62,5/65 10x skok do klatki 10x sit up 2x 5kg (20min) + 6x (! o jeden za dużo, pogubiłam się licząc) 3x zarzut 30kg (w jednej serii 35kg, ale nie wyglądało to za dobrze) 5x wyciskanie 27,5/30/32,5/35/37,5/ 4x 40 (10min) + 3x 20x plank walk 5x wznosy tułowia (8:30min) rozciąganie Komentarz: Bardzo mi się podobał owy obwód. Pierwszy był bardzo przyjemny, chodź od 60kg szło na raty by technicznie zrobić dobrze i bez pośpiechu, za to brzuszki i skoki bez przerwy. Do zarzutu wzięłam 30kg, potem myślałam, że dodam 5kg, ale niestety koślawo szedł, dlatego wróciłam do 30kg. Wyciskanie ok, w ostatnich 2 seriach poprosiłam o asekuracje, ale obyło się bez pomocy. Plank walk, niestety w seriach \-), masakra w ostatnim to po 2-3 szło brzuch już nie dawał rady, a ręce odpadały przy wstawaniu. Nie robiłam żadnego aero na koniec bo byłam wycyckana, a tak niewinnie wyglądający trening. %-) Niestety, bieg bez czapki mimo ładnej pogody mi zaszkodził. W gardle drapie więc będę robiła płukankę.. #-P Dziś wpadnie trening na machanie odnóżami. |-) Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2013-04-15 17:04:40

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17969 Data: 4/15/2013 5:03:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/UNKNOVVN

    Post
    Ladies SFD

    DT 130b 60t 145ww suplementy: o3, multipack, wit. C, mgb6, kofeina, zielona herbata http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9a9a634cc72f0483b0/unknovvn/dzien/2013-04-17 ale idealnie dzisiaj miska wyszła %-) gotowana marchewka po treningu Trening przysiad 5x5 rozgrzewkowe 5x 45/50/55/62,5 4x 65 5x 42,5/50/55/62,5 2x65 wyciskanie leżąc 5x5 5x 32,5/35/37,5/40 4x 42,5 (+1 z lekką pomocą) 5x30/32,5/35/37,5 3x40 2x 42,5 (+2 z lekką pomocą) 4x 15 burpee 10 pompek 5 TGU 6kg (na każdą rękę) czas: 18:20 było: 19:39 KARA: 1,6km w 9:30min Dobry dzień. :-)) Ostatnie powtórzenia były walką dość głośną %-). Udało się poprosić dość ogarniętych ludzi do asekuracji by mi nie pomagali. Jeszcze idę w górę, jeszcze cięć nie poczułam na sobie. Obwód masakra, dodałam gazu w burpees, pompki szły dziś aż po 2!, tgu płynnie momentami prawa ręka padała. I z takich dobrych wiadomości ... noszę leginsy i dobrze mi z tym :-D. Czuję zmiany na ciele i mam ochotę pokazywać swoje nogi... ale z tym jeszcze poczekam bo jeszcze choroba złapie. %-)

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17969 Data: 4/17/2013 6:06:23 PM Liczba szacunów: 0