SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Do fachowców - suplementacja dla pływaków

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiadomo ze wszystko zalezy od finansoow... podstawa powinno byc carbo i zapewnienie energii /mct...posilek przedtreningowy zawierajacy np..sporo oliwy/ zestaw witamin i mineraloow... cynk/magnez..niekoniecznie w formie zma...i niekoniecznie w tak doozych dawkach.../moze byc zwykly filomag b6 i zincas forte/ jakis antyoksydant vitamina c/e..beta karoten..ala..q10 /wszystko zalezy od finansoow..wyboor jest spory i rozrzoot cenowy tez/ kreatyna -> sooplementacja ciagla.../aczkolwiek trzeba sie liczyc z chwilowym wzrostem masy -> nawodnienie/..bez ladowania...3g/d wpc...tez moze sie przydac... 'poboodzacze' -> kofeina/zen-szen/jablczan cytrooliny taooryna..jesli jooz to napewno nie przed treningiem... jednak jak moowie podstawa to zapewnienie enegrii -> dieta /+ carbo/glookoza...ewentooalnie mct/ + dowolny zestaw witamin i mineraloow...kreatyna wskazana..a reszta zalezy tylko od boodzetu...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12220 Data: 11/28/2004 2:09:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Do fachowców - suplementacja dla pływaków

    Post
    Odżywki i suplementy

    dorosłym polecałbym: - multiwitamina - witamina C (dawki ok. 1 grama dziennie, Cetebe, lub 4-5 razy 200 mg) - witamina E - B comositum - izotoniki (oczywista sprawa) - Aspargin (+ wit. B6). taką suplementację proponuję w okresie przygotowawczym. w dzieci (bo to jeszcze dzieci) tylko preparat wit.-min. Zmieniony przez - jakryc w dniu 2004-11-29 12:29:58

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12220 Data: 11/29/2004 10:43:09 AM Liczba szacunów: 3
  • ZAWODY W BIKINI FITNESS I KULTURYSTYCE MISS I MISTER FUTUREBODY

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Zawody już sie rozpoczęły-poniżej-lista startujących: BIKINI FITNESS: 1. Beata Ciszewska , Urodzona 30.08.1995, Violetta Bydgoszcz 2. Natalia Mroczkowska 3. Aneta Winiarz , 19.09.1989 , klub Black & White Ostrowiec Św 4. Joanna Kaczyńska 5. Angelika Smoła , 21.01.1993 , Black&White Ostrowiec Świętokrzyski 6. Aleksandra Różycka , 16.03.1989 , niezrzeszona 7. Sylwia Sobota , 13.05.1989 , Olimp Zabrze MĘSKA SYLWETKA: 1. Szymon Domka , 16.12.1992r , niezrzeszony 2. Michał Roch , 21.10.1988 , Olimp Zabrze 3. Marek Wadas 16.04.1986 , Paco Lublin 4. Marcin Janicki 19.10.1985 , niezrzeszony 5. Dawid Rusin , 21.08.1984 , niezrzeszony 6. Daniel Wilk , 01.04.1987 , Olimp Zabrze 7. Łukasz Sander , 10.07.1984 , niezrzeszony 8. Przemysław Elstner , 21.11.1989 , niezrzeszony 9. Krzysztof Wójciak , 13.05.1987 , niezrzeszony 10. Adrian Thomas , 03.02.1988 , Sandow Śrem 11. Arkadiusz Dwornik , 08.06.1990 , niezrzeszony 12. Tomasz Pajor , 03.10.1990 rok , Klub TKKF Azory Kraków KULTURYSTYKA DO 75 KG: 1. Karol Makiel , 21.03.1989 , klub Black & White Ostrowiec Św 2. Michał Krajewski , 01.03.1978 , nie zrzeszony 3. Artur Bal, 16.07.1987 , Olimp Zabrze KULTURYSTYKA DO 85 KG: 1. Michał Siekierka , 08.04.1988 r, nie zrzeszony 2. Marcin Kuźma 3. Piotr Wolniak, 1989.11.30, Łódź, Body Line Łódź 4. Łukasz Ksążek 1985.23.04 Gliwice, Żeromskiego 78/13 brak klubu 5. Sebastian Szmyt 6.12.1971, TKKF Winogrady Poznań 6. Marcin Połatyński, 28.06.1981, Tytan Ostrołęka 7. Jacek Momot , 26.10.1987 , Black & White Ostrowiec Świętokrzyski 8. Dawid Kucharski , 12.10.1988 , Paco Lublin 9. Michał Litwin , 12.07.1990 , Stowarzyszenie Sportowe Gladiator KULTURYSTYKA POWYŻEJ 85 KG: 1. Piotr Łada , 10.07.1978 , TKKF AZORY KRAKÓW 2. Maksymilian Ziarkowski 1989.09.22, Oława, Paco Lublin 3. Marek Ferstaj, 05.04.1988, Violetta Bydgoszcz 4. Marcin Ledwochowski, 17.03.1984, BLACK&WHITE Ostrowiec Świętokrzyski 5. Mariusz Raczycki , 03.08.1987 , Sandow Śrem 6. Mariusz Kwolek , 29.08.1977 , Olimp Zabrze 7. Krzysztof Piekarz 30.11.1985 , klub sandaw legionowo Marian juz gotowy....:) https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10509694_756411117749439_3282518258772541636_n.jpg Piotr Łada także: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10474730_710068395708351_4206351285599300026_n.jpg I wiadomo-Krzysztof Piekarz.. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10440841_658174424263690_3375323817394702513_n.jpg

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 6/28/2014 9:08:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ZAWODY W BIKINI FITNESS I KULTURYSTYCE MISS I MISTER FUTUREBODY

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Trochę zdjęć naszej forumowiczki Strongwomen... https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10303458_813108815379956_4921545468898874883_n.jpghttps://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10414556_813109082046596_2822618648062676462_n.jpghttps://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10352347_813109568713214_2983731157719457035_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10464105_813109752046529_8164847576691090481_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10350989_813110765379761_8276170100689913807_n.jpghttps://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10268549_813111848712986_4377540056365190423_n.jpg?oh=ac5b5a0eb099175f61505a2762e194fc&oe=541ADE02https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10464003_813198738704297_1142423485508446539_n.jpg

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 6/29/2014 11:35:37 AM Liczba szacunów: 0
  • DT by JAGIELLONCZYK :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    O to moj trening FBW ktorym cwiczylem , lecz nigdy nie wdrazylem FBW C do treningu :P ocencie czy ten trening jest ok /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/defc2c21d27245a1b7d51ef910f6e591.png Zmieniony przez - Jagiellonczyk w dniu 2013-08-04 10:24:21

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2770 Data: 8/4/2013 10:18:07 AM Liczba szacunów: 0
  • [K] KUPIE USZKODZONE TELEFONY!!!

    Post
    Targowisko

    JA MAM KAZDY Z LADOWARKA NOKIA 5510 z ladowarka, wszystko spoko MOTOROLA t720i jest z klapka i jest rozwalona na dwie czesci - pozatym ze wymiana tego paska to jest sprawna SAGEM MY c-3b DZIALA SONY ERICSSON T630 NIE DZIALA DZOJSTIK SIEMENS S40 Z BATERIA BEZ LADOWARKI SAGEM MY 100X - STAN SUPER DZIALA WSZYSTKO leza mi wiec jak cos to podaj ceny

    Odpowiedzi: 183 Ilość wyświetleń: 9855 Data: 11/3/2011 8:18:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W każdym razie zacznij "z dolnego C"

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 4/7/2007 3:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Chicago pro 2015

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d , Kevin Jordan, Michael Locket, Brad Rowe, /SFD/Images/2015/7/4/0dd1fad3234f4bec9059bad4659fca94.jpg /SFD/Images/2015/7/4/f1afe4f07d6d46dd99ecb944650b58b6.jpg /SFD/Images/2015/7/4/0a8c61ee64a442b8b77a7f2e321af0cd.jpg /SFD/Images/2015/7/4/ff6fa863ca7e4862a86e7825599281a0.jpg /SFD/Images/2015/7/4/7aea66fa9686471baae26696ea6f984a.jpg

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5480 Data: 7/4/2015 10:28:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenuje 2 lata. Nowa rozpiska supli ( prośba o pomoc )

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przeciwutleniacze są zbędne, można rzec że w okresie okołotreningowym ich nie potrzebujesz bo niszczą twe efekty poprzez minimalizację mikrouszkodzeń we włóknach. ponoc to prawda, a jednak ogladalem ostatnio wypowiedz ifbb pro nt wit c i wg niego obowiazkowo wlatuje w trakcie treningu i tez tak robi. niestety nie podal zadnych argumentow tylko stwierdzil ze tak ma byc i juz i nie pytajcie dlaczego %-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 11/2/2017 5:31:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenuje 2 lata. Nowa rozpiska supli ( prośba o pomoc )

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu W 2011 sampa już pisał o tym http://www.sfd.pl/Potreningowa_suplementacja__potreningowe_okno_anaboliczne-t699437-s28.html W MD czytałem juzdawno o tym tak akurat był poruszany temat Omegi 3 Wiadomo jak w pozywieniu występują one naturalnie ktoś po treningu w poisłku ma rybę (o-3) jakieś kiszonki (vit c) to ok tu raczej chodzi by nie dodawać ich z zewnątrz w sporych dawkach.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 11/2/2017 5:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • wakacjo legis - ma być krata na lata

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja nawet usunąłbym węgle z pierwszego posiłku ;-) jeśli chodzi o lepsze źrodłą węgli to raczje skłaniałbym się ku roziazaniom takim jak ryż (nie tylko brązowy), ziemniaki, bataty, kasza gryczana (najlepiej niepalona), w dalszej perspektywie kasza jaglana, płatki owsiane. Uzupełnieniem węgli mogą być też owoce, ale raczje te mniej-fruktozowe. Chleb, makarony, maka pszenna - raczej bym ograniczał ;-) Jeśli warzyw jest ponad 0,5kg dziennie to kwestia podaży potasu i wit C jest raczej załatwiona. Uzupełnić wapń możesz dodajac wysokowapniową wodę jako źrodło płynów (Staropolanka 2000, Muszyna, etc)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 8/2/2013 9:18:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Matrix:-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli ktoś podchodzi do diety "lekko" to wtedy może sobie zapodać odżywkę, ale tylko węglowodany + białko, a nie samo białko. Natomiast jeśli ktoś naprawdę lubi mieć wszystko "zapięte na ostatni guzik" i nie zniechęca go przyrządzanie posiłków 5-6 razy dziennie to moim zdaniem powinien jeść biały ryż + kurak. Natomiast izolat jak najbardziej pomiędzy posiłkami (jak dasz 20g pomiędzy każdym posiłkiem to będziesz miał 80-100g dziennie) i na noc najlepiej w mieszance, ale ja teraz jak jestem na tłuszczu to czasami piję na noc sam izolat a czasami jem jakieś 30 minut przed snem śmietanę deserową 36% wymieszaną z izolatem. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3393 Data: 7/10/2003 8:12:00 AM Liczba szacunów: 0
  • S T A W Y B A R K O W E rok przerwy, bez poprawy...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    przedewszystkim kolego ,masz zdrowe ząbki? w rodzinie w śród kolegów..zdrowe ząbki są ? smieszne ale prawdziwe..to idzie tez na stawy niestety.. a rozciąganie było.takie prawidłowe? delikatne czy na hama harpagańskie:D Kardam zgodze sie ale jak ktos wie jak to się da.. ja mam taki problem jak powyżej i powiem tak.. glukozamina w wysokich dawkach i przez długi okres razem z witaminą C i chłodne prysznice robią cuda!! ale to czuć dopiero po roku suplementacji i do tego trzeba się rozciągać sporo i to tak łągodnie.. limfa musi być tłoczona a nie rozrywane tkanki!!! oczywiście dieta wysokobiałkowa oparta na produktach mlecznych...kazeinnianach no i probiotyki ..i da rade bez innych hóij mójii ...chemia .. ..sog niewejdzie niemam abo ;] Zmieniony przez - darmozjad w dniu 2010-07-15 12:16:42

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 818 Data: 7/15/2010 12:13:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Chondromalacja i ACL

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mógł też zobaczyć na zdjęciach z MRI zobacz co powiedzą na rehabilitacji jeśli problem nie jest strukturalny a czynnościowy to możliwe że po niej nie będziesz odczuwał tych dolegliwości. Problem ten już w większości zredukowałem poprzez ćwiczenie głowy przyśrodkowej czworogłowego. Pytanie do Ciebie, jako fizjoterapeuty i osobistych przypadków. Czy miałeś do czynienia z osobami po rekonstrukcji ACL z nie całkiem zniszczonymi stawami? Tj. bez chondromalacji etc. Pytam się, bo skoro ta jeszcze u mnie nie wystąpiła - brak bólu i objawów na rezonansie, to czy stosując wikosuplementację - serie co roku oraz preparaty wspomagajace: -glukozamina - kolagen - wit C dam radę ją ograniczyć? Pytam, bo czuję oczywiście, że to nie jest to samo kolano co po zabiegu kilka lat wcześniej, ale może jest nadzieja dla niego, że da radę pociągnąć przez następne kilkadziesiąt lat jeszcze? :p Kurde, nie wyobrażam sobie życia poza siłką. Tak po prostu. Chciałbym się związać zawodowo ze sportem, tylko ta rzekoma chondromalacja nie daje mi spokoju. Więzadło niby po rekonstrukcji i przebudowie jest silniejsze niż to stare. (A jest już 40 miesięcy po zabiegu) Co myślisz? Ewentualnie jaki inny sposób oceny mojej chrzastki proponujesz? A może przesadzam, i np. więszkosc sportowcow ma te chrzastke juz naruszana predzej czy pozniej? Zmieniony przez - FightForALiving w dniu 2019-01-06 16:33:44 Zmieniony przez - FightForALiving w dniu 2019-01-06 16:34:28

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 191 Data: 1/6/2019 4:30:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie splitu

    Post
    Trening dla początkujących

    ten temat przejdzie do histori.. człowieku przestań p*******ć i zób tak jak wszyscy mówią ułoż sobie plan FBW bo taki plan na poczatek jest najlepszy i ćwicz. Sam tak robie, zaczynałem jak ty i aktualnie z wyciskanie poprawiło sie gdzieś +20 kg, a nawet diety nie mam nie wiadomo jakiej. a ty rzucasz sie na głęboką wode od razu i chcesz splity nie wiadomo co. Ćwicz 3 dni w tygodniu w dni nie treningowe biegaj i rób pompki w domu. Najlepszy trening na pompki jest taki; sprawdz max powtorzen podziel ilośc max na pół i wykonuj tą ilość co 2 godziny. np. zrobisz 20 pompek wiecej nie dasz rady to rob 10 pompek co 2 godziny.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2200 Data: 7/27/2009 6:42:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta a wieczorny trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mała zmiana w planie diety. Nie mogę sie zdecydować co zjesc miedzy godziną 16.00 a 20.00. Bedzie to posiłek przedtreningowy wiec jakis kurczak + ryż. Dodatkowo problemem jest obiad II gdyż nie wiem czy to dobre rozwiazanie jesc to samo co na obiad I. Czy moze dorzucic jakis makaron? Liczę na pomoc. 7.00 - Śniadanie - 100g płatków owsianych górskich - 300ml mleka 0,5% - 10g oliwy z oliwek - 5 białka jaj - 2 żółtka 87,8gWW, 16gB, 19,2gT 10.00 - Śniadanie II - 80g ryżu brązowego - 50g tuńczyka z puszki - 10g oliwy z oliwek 60gWW, 11gB, 11gT 13.30 - Obiad - 80g ryżu brązowego - 100g twarogu chudego - 10g oleju słonecznikowego 60gWW, 20gB 16.00 - obiad II - 80g ryżu brązowego - 100g twarogu chudego - 10g oleju słonecznikowego 60gWW, 20gB 18.30 - Obiad III ( przedtreningowy?) - 100g kaszy gryczanej - 100 piersi z kurczaka bez skóry - 10g oleju słonecznikowego 69gWW, 19gB, 10gT 20.00 - trening 21.30 - posiłek potreningowy - 60g odżywki typu C

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 1/13/2013 12:15:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Tajemniczy skład twarogu chudego?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ser twarogowy chudy 100 g produktu zawiera: Białko 19,8 g Tłuszcze 0,5 g Węglowodany (strawne) 3,5 g Pozostałe dane: Wartość energetyczna : 99 Odpadki : 0 Kwasy tłuszczowe nasycone : 0.28 Kwasy tłuszczowe jednonienasycone : 0.16 Kwasy tłuszczowe wielonienasycone : 0.02 Węglowodany ogółem : 3.5 Cholesterol : 2 Sacharoza : 0 Błonnik pokarmowy : 0 Sód : 41 Potas : 96 Wapń : 96 Fosfor : 240 Żelazo : 0.2 Magnez : 9 Witamina A* : 5 Beta-karoten : 3 Witamina D : 0.04 Witamina E : 0.01 Tiamina (Witamina B1) : 0.03 Ryboflawina (Witamina B2) : 0.495 Niacyna (Witamina PP) : 0.1 Witamina C : 0 źródło: dobradieta pl

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 12567 Data: 4/1/2008 12:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: 10 serii na wyciskanie???? oszalales:D? zrob: - plaska sztanga 4 serie -skos + hantlami 4 serie -rozpietki 4 serie Połącz biceps z tricepsem i rób po 3 serie Sobota: WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY" 5 serii - to raczej nie plecy... jak juz to walnij to na koniec podciaganie jako pierwsze przydaloby sie jeszcze jedno cwiczenie rób 4 serie(po c..j 5?? - to za duzo) Piatek: jakies przysiady albo wykroki by sie przydalo zrobic na pierwsze starczy 4 serie zrobic Ja bym jeszcze kolejnosc zmienil: Klata plecy albo rece rece albo plecy barki albo nogi nogi albo barki *gdzie jest albo mozesz se wybrac:D i wtedy analogicznie 2 partia laduje na ten drugi dzien Poza tym moi następnicy na pewno doradzą Ci FBW:D Zmieniony przez - kuka170 w dniu 2008-09-22 00:29:58

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 9/22/2008 12:25:16 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn nie dopisalem trening A jest np w poniedzialek, B-sroda, C-piatek :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 606 Data: 4/5/2009 1:55:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla kolarza %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    twaróg zawiera kazeinę, białko wolno wchłanialne nadaje się idealnie jako posiłek przed snem, którego w Twojej diecie brak! takowy musi być żeby ustrzec się przed nocnym katabolizmem śniadanie mam by c wysoko energetyczne wiec spokojnie możesz do tych płatków dodać orzechów przed treningiem bez tłuszczy ma tutaj być białko szybkowchłanialne, twaróg nie może być po treningu po co to białko? wywal to zjedz konkretny potreningowy bez tłuszczy ww o wyższym ig - biały ryż w ilości minimum 80 g + szybkowchłanialne białko odzywkę dodaj do śniadania jako źródło białka a twaróg zjedz na 0,5 - 1 h przed snem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4080 Data: 1/22/2009 6:24:52 PM Liczba szacunów: 0