SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    18.06.2020 Czwartek 1. 2 jajka + karkówka 2. Kasza jaglana+kurczak+z warzywami 3. kasza jaglana + kurczak z warzywami 4. kasza jaglana +polędwiczki z pomidorami 5. 40g płatków ryżowych+ 150g owoców + 50g WHEY C-6 Trening https://youtu.be/G5_hGdAcrQk W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem citrulina 5g + creatine IHS +betaalanina 2g +EAA 10g+szczypta soli Przed snem ZMA Plecy. Na rozgrzewkę 1km biegu w 5 min 5 sek. Później takie kombinaje podciągań jak na filmiku, Następnie wiosłowania – coś nie mogę dorpostować kręgosłupa w odcinku piersiowym, natomiast ruch ładnie wychodził z łopatek. Wymęczony idę spać ;) Rano 50 min cardio na rowerze. Brzuszki 50 sztuk https://youtu.be/u0It9TJcR7s

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/18/2020 9:48:59 PM Liczba szacunów: 2
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    21.06.2020 Niedziela 1. Jajka + chleb 2. WHEY C-6 + płatki jaglane + truskawki+orzechy 3. ryż + kurczak po tajsku 4. twaróg+ truskawki+masło orzechowe 5. Krewetki+awokado+makaron https://youtu.be/WUJ7D2sbzL8 Przed treningiem citrulina 5g + creatine TCM 5g +betaalanina 2g +BCAA 10g+szczypta soli+cofeina W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy vit D3 2000j + vit. A-Z x 2 + omega 3 x 2 Przed snem ZMA Od rana klateczka. Pierwsze ćwiczenie ok., kolejne troszkę gorzej, może jakieś zmęczenie ? Później orbit rek 45 min ze względu na deszcz. Dalsza część dnia z dziećmi. Poszliśmy na rolki – 30 min dodatkowej aktywności wleciało. Dodatkowo porządki z różami w ogrodzie. Cardio orbitrek 45 min Brzuszki dziś tak poszły: https://youtu.be/p78S4iP1DEw

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/21/2020 8:32:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    22.06.2020 Poniedziałek 1. 4 jajka + ogórek kiszony 2. Ryż + kurczak po hindusku z cieciorką 3. Ryż + polędwiczka wieprzowa z grzybami 4. Jak 2 5. 40g kaszki manny + 130g owoców + 50g WHEY C-6 Trening https://youtu.be/V_ort0oI-uM W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem citrulina 5g + creatine IHS +betaalanina 2g +EAA 10g+szczypta soli Przed snem ZMA Przyjazd do Łomży. Wszystko zalane na Maksa. Wieczorek barki. Dobra pompa, fajnie się ćwiczyło. Bardzo dobrze czułem naprzemienne wyciskanie z przodu i zza karku. Również kombinacja wznosów bokiem i podciągania do brody dała popalić/ Brzuszki 50 sztuk https://youtu.be/AZVyUA9l8l8

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/22/2020 9:16:49 PM Liczba szacunów: 3
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    23.06.2020 Wtorek 1. 4 jajka + ogórek kiszony+pomidor 2. Ryż + kurczak po hindusku z cieciorką 3. Ryż + polędwiczka wieprzowa z grzybami 4. Jak 2 5. 40g płatków owsianych + 130g owoców + 50g WHEY C-6 Trening https://youtu.be/mzdTzXYLVSw Rano D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem citrulina 5g + creatine IHS +betaalanina 2g +EAA 10g+szczypta soli Rano wstałem na cardio i w związku z kapuśniaczkiem zmiana trasy rowerowej: Dziś nóżki. Zamiast wchodzenia na ławkę gdzie czułem ból w lewym kolanie zrobiłem wykrok i później pogłębianie, takie przysiady w wykroku – powiem tak noga zakroczna to czwórki paliły. Później przysiady i tak jak w rozpisce. Lubię ten dzień, powiem też, że małe ciężarki, ale tchu brak, a nogi się trzęsą. Lubię to ha ha. Brzuszki 155 sztuk, więc poziom determinacji osiągnięty: https://youtu.be/3b-YKh963Ss

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/23/2020 9:28:40 PM Liczba szacunów: 3
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    24.06.2020 Środa 1. 4 jajka + ogórek kiszony+pomidor 2. Ryz + polędwiczka z pomidorami 3. Kasza jaglana + polędwiczka z pomidorami 4. Żeberka z grilla 5. 40g płatków ryżowych + 130g owoców + 50g WHEY C-6 Trening https://youtu.be/rRwjXnKH2xQ Rano D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem citrulina 5g + creatine IHS +betaalanina 2g +EAA 10g Tradycyjnie rano cardio – rowerkiem przez świat ;) Fajnie tak przed 6 budzi się dzień. W związku z imprezą firmową zacząłem później trening. Jakoś mniej werwy, ale nie było tragicznie. Źle się rozpoczęła rozgrzewka biegowa, bo znowu coś strzeliło w łydce. Mam nadzieję, że to chwilowe. Klatka i barki spompowane konkretnie. Triceps też przećwiczony. Brzuszki 50 sztuk: https://youtu.be/S5l4BH-Cgvk Zmieniony przez - tatuncio w dniu 2020-06-24 22:10:02

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/24/2020 10:09:36 PM Liczba szacunów: 3
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    29.06.2020 Poniedziałek 1. 4 jajka + ogórek kiszony 2. Ziemniaki + kurczak z warzywami 3. Ziemniaki + pulpety z bobem 4. Chleb razowy żytni z karkówką+buraczki 5. 40g płatków owsianych + 130g owoców + 50g WHEY C-6 https://youtu.be/737bzKfRNws W ciągu dnia D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem Iron Pump IHS + creatine IHS Anabolic Dream + EAA 10g Przyjazd do Łomży to i pobudka przed 4 tą. Coś zdychałem w ciągu dnia. Ale z pomocą przyszła przedtreningówka. Bareczki dobrze poszły. Nie lubię wznosów przodem, ale dziś weszło tam gdzie miało. Pozostałe ćwiczenia też całkiem spoko. Coś mnie szyja boli z lewej strony – może przewiałem, mam nadzieję, że jutro jak się obudzę będzie już dobrze. Brzuszki zaliczone: https://youtu.be/UyRuW2FB4mo

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/29/2020 8:38:45 PM Liczba szacunów: 1
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    30.06.2020 Wtorek 1. 4 jajka + pomidor 2. 40g makaron + 150g kurczak z warzywami+łyżka masła orzechowego 3. 40g makaron + 150g pulpety z bobem+łyżka masła orzechowego 4. 40g makaron + 150g karkówką+buraczki 5. 40g płatków ryżoweych + 145g owoców + 50g WHEY C-6 https://youtu.be/AeMTX9OGZvs Na czczo ThermoFusion + glutamina W ciągu dnia D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem Iron Pump IHS + creatine IHS Anabolic Dream + EAA 10g Pobudka 5:15, guarana i heja na rower. Jak pięknie ptaszki ćwierkają o tej porze ;) Iron pump mimo niewielkiej ilości Betaalaniny też lekko szczypie ;) Nogi przetykane i wydolnościowo zarazem. Duża ilość powtórzeń, dokładnie wykonywanych aż do odcięcia. Pierwsze ćwiczenie zamienione z wchodzenia na ławkę, bo bolało mnie poprzednio mocno kolano. Takie pogłębiane przysiady w wykroku z przełożeniem ciężaru na nogę zakroczną – jakaś masakra. Ogólnie super treningos Brzuszki zaliczone: https://youtu.be/lq67Nnzv7tA

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 6/30/2020 10:00:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    01.07.2020 Środa 1. 4 jajka + pomidor 2. 40g makaron + 150g kurczak z warzywami+łyżka masła orzechowego 3. 40g makaron + 150g pulpety z bobem+łyżka masła orzechowego+mieszanka warzywna z wody 4. 40g makaron + 150g karkówką+mieszanka warzywna z wody 5. 20g płatków owsianych + 245g owoców + 50g WHEY C-6 – zapomniałem wczoraj włożyć owoce do zamrażalnika i musze zużyć stąd więcej niż zwykle https://youtu.be/IiS35XdcYK8 Na czczo ThermoFusion + glutamina W ciągu dnia D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem Iron Pump IHS + creatine IHS Anabolic Dream + EAA 10g 5:30 cardio time  Trening to powtórka klatki I barków no I dodatkowo triceps. Lekkie zmęczenie, ale pocieszające, że szyja tak nie boli. Fajnie weszły wyciskania jednorącz stojąc, jeszcze taka delikatna supinacja, a przez to większe dopięcie przedniej części naramiennych Zamiast brzuszków kółko 3 s po 12 p – od czegoś muszę zacząć ;)

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 7/1/2020 9:47:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Krata na lato 2020 wg tatuncio

    Post
    Po 35 roku życia

    02.07.2020 Czwartek 1. 4 jajka + pomidor + cukinia 2. 40g makaron + 150g kurczak z warzywami+łyżka masła orzechowego 3. 40g makaron + 150g karkówka+łyżka masła orzechowego+mieszanka warzywna z wody 4. 40g makaron + 150g kurczak z warzywami+mieszanka warzywna z wody 5. 295g owoców + 50g WHEY C-6 https://youtu.be/9T6VK67ZJWw W ciągu dnia D3, vitamin A-Z, omega 3 W ciągu dnia MSM + kompleks na stawy Przed treningiem Iron Pump IHS + creatine IHS Anabolic Dream + EAA 10g Plecy rozpocząłem od podciągania na trx wraz z serią łączoną przyciągaia gumy do klatki. Następnie wiosłowania też w serii łaczonej sztangą i hantlami. Przenoszenie hantli i ściąganie gumy z góry możecie zobaczyć an filmiku Później był biceps w dwóch ćwiczeniach, a na koniec brzuszki z nogami uniesionymi prawie pionowo 20p – tu takie spięcia mniejszy zakres ruchu, ale większe spięcie no i 3 serie scyzoryków.

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 7/2/2020 10:16:23 PM Liczba szacunów: 1
  • nowinki

    Post
    Odżywki i suplementy

    CELL ACTIVE II Phytochem 2 kg Analiza na 100g Białko - 7 g Węglowodany - 72 g Tłuszcz - 0 g Wartość kaloryczna - 325 kcal Kreatyna - 13 g L-Glutamina - 4 g Tauryna - 3 g Magnes - 150 mg Potas - 185 mg Sód - 240 mg Wit. B1 - 2,5 mg Wit B2 - 3,1 mg Wit. B6 - 3,2 mg Wit. B12 - 9ug Biotyna - 270ug Pantontenian wapnia - 14 mg Kwas Foliowy - 288 ug Kwas nikotynowy - 32 mg Wit. E - 22 mg Wit. C - 108 mg Inosytol - 125 mg Chrom - 54ug pozdrawiam

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2277 Data: 7/3/2004 4:08:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Sparingi drużyn

    Post
    Piłka Nożna

    Chelsea (4-1-2-1-2) - Cudicini (c), Johnson, Watt, Huth, Babayaro, Smertin, Parker, Gérémi, Cole, Gudjohnsen, Kezman...

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4417 Data: 7/22/2004 4:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje "wspaniałe" foto %-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    a ja myślałem, że to forum jest normalne n/c

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4562 Data: 11/17/2005 5:57:08 PM Liczba szacunów: 0
  • czegos nie rozumiem

    Post
    Odżywki i suplementy

    sa proste sztuczki, wszystko opiera sie na najprostszych prawach rynku: a) wprowadzic slaby produkt za bardzo niska cene, zareklamowac go jako alternatywe dla drozszych, zebrac zyski z pierwszej tury (gdy klienci jeszcze nie beda mieli wyrobionego zdania) i przestac go reklamowac - tak postapiono bodajze z oxy-genem jesli dobrze pamietam ewentualnie wprowadzic produkt mieniący sie podobnym skladem do konkurencji, ale zlozonym z o wiele tanszych skladnikow - przykladem chociazby rynek gainerow i gowna ze stajni megabol b) wprowadzic sredni jakosciowo produkt i narzucic za niego bardzo wysoka cene w stosunku do jego faktycznej wartosci - towar staje sie w duzym uproszczeniu towarem luksusowym co wplywa na jego sprzedaz - porownajcie chociazby ceny creapure roznych firm (dodam ze creapure jest opatentowane tylko w jednym laboratorium bodajze SKW) - nie musze chyba nikogo przekonywac jak wielka jest rzesza cwiczacych, ktorzy sa przekonani o wyzszosci cre z multipowera nad innymi (duzo tanszymi) c) wprowadzic srodek na ktorego jest aktualnie duza podaz, tak by ugryzc troche z rynkowego tortu - obecna sytuacja na rynku stackow kreatynowych, praktycznie kazda firma ma w swoim asortymencie jakis superhipermegastack i wsrod NA PRAWDE ogromnych rzesz cwiczacych nie ma znaczenia ich sklad, nie musze mowic ze sa produkty lepsze i gorsze, a co ciekawsze cena nie przeklada sie na jakosc takich regul jak powyzsze moznaby mnozyc, ale nie o to chodzi chodzi o to, ze producenci przesadzaja z reklamami swoich produktow - hmb dziala ? owszem, nawet bardzo dobrze, ale nie powoduje wzrostu czystej masy miesniowej o 3-5kg miesiecznie jak to przeczytalem w pewnym miesieczniku. CZy fitosterole dzialaja - jasne, ale na pewno nie sa legalna alternatywa dla sterydow. <-- takich absurdow moznaby mnozyc, przeklada sie to bezposrednio na odbior pewnych srodkow wsrod trenujacych. Gdyby nie pare osob uznawanych za autorytet, to na tym forum hmb mialoby renome podobna do testosterolu - czyli mit - a wystarczyloby gdyby producent/dystrybutor na wstepie zaznaczyl, ze jest to bdb antykatabolik, ale z ogromnymi przyrostami masy miesniowej nie ma nic wspolnego. pewne srodki same w sobie (bcaa, glutamina, hmb, l-karnityna, omega-3, witaminy, itd) nie przekladaja sie na wymierne i policzalne efekty - nalezy je traktowac jako uzupelnienie lub nawet jako srodki nieodczuwalne na krotki dystans (nieodczuwalne w porownaniu do np. pompy po no-boosterach, czy efektach na wszystkich formach kreatyny) - czy to znaczy, ze nie dzialaja ? oczywiscie, ze nie.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 11/8/2005 8:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Anatomia sztuk walki - dyskusja

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    wydaje mi się, że wprowadzanie podziałów na 'sporty' i 'sztuki' jest mocną nadinterpretacją. prosty przykład: przychodzi 'młody gniewny' do klubu taja(jak za mało sportowe możemy dać kickboxing, ale chyba rzadko na taju spotyka się z medytacjami itd), myśli co to nie on i że każdemu spuści wp... . Przy pierwszym sparringu jego pogląd jest DRASTYCZNIE weryfikowany xD i teraz 2 możliwośći: a) albo z pokorą przyjmie przegraną - mamy rozwój. nabieramy szacunku dla przeciwnika, ciężkiej pracy i wytrwałości itd. b) wróci z płaczem do domu i będzie zły na cały świat, po czym dalej będzie dla siebie mistrzem świata i kozakiem. finalnie, czy ktoś się rozwija czy nie zależy tylko od niego. dlatego wydaje mi się, że ci co tak głośno krzyczą, że medytują, samodoskonalą się i dbają o ducha, powinni podczas następnej medytacji zastanowić się nad swoją pychą... wbrew pozorom sportowcy dużo wiedzą na temat pokory i szacunku dla przeciwnika, a to, że znany pan bokser X powie na pana boksera Y że tamten jest c***** na łamach gazet świadczy tylko o jego braku kultury. podkreślam, ze moja wypowiedź nie miała na celu obrażenia nikogo

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2876 Data: 12/25/2008 5:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko sojowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Maniek - prace odkrywcy witaminy C z lat 20-tych są mi dobrze znane. Przerabiałem je na 1-szym roku studiów i często wracałem do nich w trakcie 30-tu lat pracy zawodowej. Nie musisz sięgać do tak zamierzchłej historii farmakologii. O relacjach - pomiędzy jodem czy witaminą A a hormonami tarczycy - przeczytasz w każdym, aktualnym podręczniku endokrynologii.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4030 Data: 12/30/2009 7:54:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko sojowe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    "Ale istnieje też obszar niezmiennych prawd podstawowych, które musimy szanować, by uznać współczesna naukę za wiedzę empiryczną" Jaką mamy pewność, że prawdy podstawowe zostały w sposób uczciwy przedstawione (daleko nie szukając witamina C,A,D,B17). Dziękujmy ludziom, którzy wpadli na genialny plan tworząc globalną sieć interakcji jaką jest Internet. Ludzie stają sie aktywnymi uczestnikami gry, co nie jest wsmak dużej liczbie monopolistów i "możnych" tego świata. Decydującym o tym co jest prawdą oraz kto i skąd może ją czerpać.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4030 Data: 12/30/2009 10:57:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Lean FX i SNS Reduce XT skład?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kortyzol podwyższony,obecnie biorę wit C 5g,omega 3 (3-4g) ,GABA,magnez 1g,DHEA takie kombo na obniżenie kortyzolu :) i chce coś dokupić po skonczeniu tych rzeczy a z tego względu że mi kortyzol spada bardzo wolno i musze zjeść troche tych supli Zmieniony przez - BruceWayne91 w dniu 2015-11-25 19:25:03

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4785 Data: 11/25/2015 7:23:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Przecież c***owo by było jakby wygrał Polak. Co w tym dziwnego że kibicuje Kliczce.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2849 Data: 7/22/2011 8:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o porade

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mozna, tylko po co ? lepiej ZMA - ja glute biore z wit C, w wiadomych celach, pozatym redukcja, ale nie biore tego jako osobnego suplementu tylko jako dodatek i biore t6 treca, z dodatkami

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 2/6/2005 11:11:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa [ do oceny ]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Czyli nie ma co liczyć za bardzo na efekty czy jak ? (omińmy kwestię finansową) EDIT Mam jeszcze jedno bardzo nurtujące mnie pytanie otóż (atlas sfd) : Trening na masę-oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi ciężarami(sztanga, sztangielki)-ilość serii kształtować się powinna następująco: na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na mniejsze(np. łydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9-12 serii(ponadto 1-3 serii rozgrzewkowych w obu przypadkach),ilość powtórzeń 6-12,przerwy pomiędzy seriami ok.2-3 minut. Każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Czas trwania:4-8 tygodni. Oczywiście jest to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. Czyli np. jak robię trening klatki, to jest wyżej napisane, że 12-16 serii. a) 12-16 serii to suma wszystkich ćwiczeń w danym dniu na daną partię ? b) Jak np. robię powtórzenia 12 10 8 6 - to to się liczy jako 4 serie tak ? c) Jest gdzieś może jakoś fajnie napisane, ile mniej więcej powtórzeń na daną partię a nie tak ogólnikowo ? Zmieniony przez - Dizze w dniu 2014-02-02 22:14:03 Zmieniony przez - Dizze w dniu 2014-02-02 22:16:48 Zmieniony przez - Dizze w dniu 2014-02-02 22:16:58

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 2/2/2014 9:50:23 PM Liczba szacunów: 0