SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • All4body to zobaczę sam ile świństw bierzesz nie zadając sobie z tego sprawy ( branżą spożywcza i suplementacja tonie w śmieciach które sa powszechnie promowane jako zdrowe i korzystne dla naszego zdrowia ) Zmieniony przez - marek.c w dniu 2017-12-30 19:07:34 no właśnie staram się nie brać ;) i świadomie wybierać to co stosuję/jem - oczywiście [...]

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2018 10:07:26 PM Liczba szacunów: 1
  • 40 procent masy, 60 procent rzeźby [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja dzisiaj śmigałem coś takiego: 1. bez ciężaru ofc a) podciąganie 5x b) dipsy 10x c) squaty 20x 2. ciężar 40kg a) power clean x6 b) thruster x8 c) wiosłowanie x10 systemem 1->30s rest->2->30s rest->1->30s rest i tak dalej i tak dalej. Zrobiłem 6 serii, zrzygałem się i do domciu 8-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2014 7:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • 40 procent masy, 60 procent rzeźby [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Takie coś pójdzie w poniedziałek + kilkanaście minut na worku potem i rozciąganie, ja p******ę, no nie mogę się doczekać tak, że koniec \-) A) Martwy ciąg: 6x5 B) Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu: 5x10-15 C) Wyciskanie leżąc 5x8-10 C) Uginanie przedramion ze sztangą 5x8-10 D) Push press 5x10-15 D) Wznosy ramion bokiem siedząc 5x10-15 E) [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2014 1:22:09 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kto urosnąć duży chce, niechaj bierze HMB:D

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Na C to jak będę miał 18 lat a na C+E jak 21. :D Ale jak już będę miał na B to idę latać busami rozwozić coś..

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2014 10:25:24 AM Liczba szacunów: 0
  • c***owo idzie bo mnie tutaj nie bylo ! dlatego ! nie ma nie bedzie c*** !

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2011 8:59:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 2000mg witaminy C i nie ma c.h.u.j.a - jestes zdrowy, jesli nie dziala to ewentualnie 3ampy witaminy c inj (dosc sporo mililitrow wiec trzeba podzielic) i nie ma opcji zeby nie postawilo na nogi a z tą łapa to to zalezy od temperatury ciala - sam widzisz ze masz tyle samo co gorączki wiec wejdz do pieca i bedzie git, unikaj lodowki;-) %-) [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3502 Data: 11/13/2011 10:09:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc W planie na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening Odbywa Się Co dwa Dni (np. poniedzialek , sroda , piotek) 1 dzien -Klatka Piersiowa a) Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 10,10,8,6 b) Wyciskanie sztanki na lawce skosnej2 10,10,8,6 c) Wyciskanie Sztangi na lawce skosnej3 10,10,8,6 d) Rozpiętki na lawce poziomej 4x10 2 dzien -Biceps + Barki a) Unoszenie sztangi prostej 4x10 b) [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 854 Data: 5/7/2006 3:33:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Tydzień 4, dzień 22 i 23 DNT Miska wg założeń + - ogórki kiszone i zielone, młoda kapusta, koper, cebula - 3xkawa, mięta, woda - magnez, wit c We wtorek wpadł nieplanowany bieg 4km i o dziwo bardzo fajnie było :-)) Raz na jakiś czas fajnie się tak dotlenić . Tydzień 4, dzień 24 DT Miska wg założeń + - ogórek kiszony, papryka, fasolka szparagowa - [...]

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2015 6:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • angina to trzy dni i przechodzi, niema sie goraczki tylko ropa w gardle, ja tam bym nieprzerywal bicia tylo trzy cztery dni p;rzerwy od treningu ewentualnie zrobil, jak przejdzie to spowrotem, puzniej czosnek wit c i cala reszta suplemetacji zeby spowrotem sie nierozchorowac kiedys na kazdej kuracji chorowalem, odkad wzmocnilem swoja odpornosc i [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2010 2:16:50 PM Liczba szacunów: 0
  • . Zmieniony przez - C.I.C.H.Y w dniu 2010-09-11 14:11:41

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2010 2:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] go ok. 90 minut przed treningiem) i potreningowym (spożywany ok. 60 minut po treningu) zapewniam po ok. 35 g białka z mięsiwa + białko z kaszy/ryżu. Dla pełnej jasności: - posiłek przedtreningowy ok.60-120 minut przed treningiem - ok. 35 g białka z mięcha + ileś z kaszy/ryżu, następnie ok. 60 minut przed treningiem białko C-6 = ok. 60 g [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2012 8:39:28 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] go ok. 90 minut przed treningiem) i potreningowym (spożywany ok. 60 minut po treningu) zapewniam po ok. 35 g białka z mięsiwa + białko z kaszy/ryżu. Dla pełnej jasności: - posiłek przedtreningowy ok.60-120 minut przed treningiem - ok. 35 g białka z mięcha + ileś z kaszy/ryżu, następnie ok. 60 minut przed treningiem białko C-6 = ok. 60 g [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2012 10:23:41 AM Liczba szacunów: 0
  • tylko ta wit c we wrzatku ucieka a na sucho nie bede tego żreć %-) a nie możesz rozpuszczać w letniej graniczna dla wit. C to 65C

    Odpowiedzi: 3015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2015 7:46:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase pomocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Aktualnie robie ejszcze trening siłowy martwy w seriach 120 kg klata 70 kg przysiady 65 kg Dzien 1 A1) Podciaganie sie na drazku nachwytem Serie: 8 Powtorzenia: 4 to 6 Przerwy między seriami: 100 seconds A2) Wyciskanie zolnierskie Serie: 8 Powtorzenia: 4 to 6 Przerwy między seriami: 100 seconds Martwy Ciąg Serie: 8 Powtorzenia: 4 to 6 Przerwy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 480 Data: 2/21/2013 1:47:03 PM Liczba szacunów: 0
  • miedzy treningiem a aerobami

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po raz 100 powtarzam, posiłek potreningowy i śniadanie to 2 najważniejsze posiłki w ciągu dnia i nie zastępuje się ich suplementami czy gainerem, chyba że w wyjątkowych wypadkach (ja np. piję gainera rano jak czasami zaśpię do pracy i nie mam czasu zjeść śniadania). Ale to może się zdarzyć raz na jakiś czas. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2067 Data: 6/12/2003 10:25:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Pekajace naczynka

    Post
    Doping

    Dzięki poczytam vit C to ogólnie ciekawa sprawa. Ale co do "lewoskrętności ",to mnie trochę zaskoczyłeś. Nie żartowałeś ? Dobra to ja też mam lekturkę :-) : Pogromcy Reklam Farmaceutycznych - Witamina C lewoskrętna- prawda czy mit?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2265 Data: 12/8/2015 3:45:13 PM Liczba szacunów: 0
  • co do badan : prosze zauważcie ze do labolatorium badawczego dostraczono probki 25g a nie całe produkty. kto pobieral próbki i z jakich produktów ? jesli probki pobierał sam będący strona w temacie olimp ( względnie ich chochlik redakcyjny) to wiarygodność badań jest wątpliwa . dalej jeśli komuś mocno zależało na pogorszeniu jakosci badanego [...]

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2013 7:51:08 PM Liczba szacunów: 0
  • tak bedzie taka odpowiedz na piśmie,(jesli nie otrzymam takiej odp. po prostu całkowicie zrezygnuje z ich surowców : a wątpoie by chcieli zrezygnowac z dosc sporej kasy jaka im wpada za surowce) do tej pory (juz o tym pisałem) mam info usnie ze laktoalbumina mogła ulec rozpadowi, czyli jej nie wykryto, poniewaz były juz jej rozłozone fragmenty, co [...]

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2013 8:49:18 PM Liczba szacunów: 0
  • i podczas dyskusji nie można zadawać pytań, które wcześniej nie były uzgodnione %-) Pewnego razu Olimp zaprosił userów sfd na pogadankę z p Ambroziakiem i p Kaczką na temat wałowanych białek. Każdy user mógl zadawać pytania. Pierwszy wystąpił Marek C i powiedział: - mam trzy pytania, pierwsze: Dlaczego nie przebadaliście własnych białek? Drugie - [...]

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2013 2:31:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Sadam się napina, to nie nasza wina - Spam vol 2 HI TEC & PEAK

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    siema :) ptaka jak chcesz duzo wit C to jedz czarne porzeczki tak te nasze polskie bo zawieraja najwiecej wit C w sobie a nie jakies ***ane cytryny i inne cytrusy

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2009 11:40:38 PM Liczba szacunów: 0