SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Silownia po kontuzji kolana??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Biore juz te wszystjkie specyfiki conajmniej z miesiac vit C 4g na dobe i 2.2q glukozamina+chondroityna+msm, firmy NOW

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6096 Data: 5/12/2005 8:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w rozpisaniu:)

    Post
    Doping

    Witam! A te "co 2 dni" prop to znaczy: pon. srod. piat. niedz. wto. czw. sob. Bo jak tak to wychodzi nie cale 4 tygodnie wiec nie 5/6. chyba ze liczyliscie dod. fiolke propa. Mam podobny cykl no i nie chce z****c go. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2160 Data: 2/28/2009 1:59:27 PM Liczba szacunów: 0
  • W dzial Doping C/S jako jeden z nielicznych dzialow trzyma poziom i jakos nie zauwazam zeby przymieral

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2359 Data: 1/8/2007 12:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Znów info dla wilka: http://www.sfd.pl/Pytanie_najprawdopodobniej_do_Wilka.-t320473.html Będę odświeżał ten temat co parę dni, żeby był widoczny aż wilk przeczyta. Niech "C/S na 10 miejscu..." służy w dziale za tablicę informacyjną. Proszę nie spamować. Zmieniony przez - Cavior w dniu 2007-03-09 10:39:24

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2359 Data: 3/7/2007 2:22:57 PM Liczba szacunów: 0
  • pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tomq dziękuje Ci za odpowiedzi ;) 1. co warto brać na redukcji wiem że napewno BCAA, cynk, magnez, B6, potas, wapń, witamine C, coś jeszcze? 2. Czy warto brać krete na redukcji? 3. Te BCAA - http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_BCAA_1000_XXL-opis2117.html#wartosci tak żeby redukcja nie "spalała" mi mięśni to jak brać bo myślę że jedną z rana drugą po południu może trzecią wieczorem ale czy będę dał rade zasnąć? czy może z samego rana wziąć 3 albo 2 kapsułki? 4. AAKG pobudza? bo na pewno powoduje lepsze dotlenienie i przepływ aminokwasów do mięśni (do tego ostatniego nie jestem pewien) 4. AAKG w prochu czy w kapsułkach? Jak kupie proch (nigdy nie kupowałęm w prochu więc nie wiem:|) bo w skepie sfd jest napisane że jest 83 porcji http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_AAKG_Xtra-opis32518.html#wartosci w opakowaniu czyli każda porcja jest oddzielnie zapakowana czy po prostu proch leży luzem i trzeba ważyć na małej wadze czy może jest jakaś łyżeczka na kturej jest miarka? 5. Ile brać tego AAKG? 6. AAKG przed czy po treningu? na sfd pisze że przed a ludzie jeszcze piszą że po więc? (chodzi mi o ludzi którzy brali i według nich kiedy najlepiej brać) Zmieniony przez - piesel098 w dniu 2016-04-04 16:41:14 Zmieniony przez - piesel098 w dniu 2016-04-04 18:46:23

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 929 Data: 4/4/2016 4:40:15 PM Liczba szacunów: 0
  • i skoncz juz *********c tylko wez sie za cos konkretnego.Z toba skonczylem.Nie mam ochoty prowadzic dyskusji z kiblem.

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7941 Data: 4/10/2002 5:28:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Shadow

    Post
    Galeria Zdjęć

    o co sie c.w.o.k.u zakladasz ze psy ktore umiescilem na fotkach pochodza z mojej hodowli i jestem ich WŁASCICIELEM????? nie wypisuj BZDUR!!! nie ma w Polsce wzorca PITA!! ale nie tego dotyczy ta dyskusja. swoje 99% schowaj se w dupe d****u. d****em to ty jestes pedale. ponawiam zaklad. wycofasz sie i wymyslisz jakas wymowke?? slucham?? a ten shadow to jest KUNDEL nie ma to za wiele wspolnego z amstaffem.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 10380 Data: 3/9/2005 5:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • bcaa bierzesz 1g/10kg m.c.- czystych aminokwasow. policz ile masz w porcji aminów i sypnij tyle, aby samych amino wyszlo ci ten 1g/10kg. bierzesz je przed treningiem. mozna dawac tez po, ale jesli zjesz normalny posilek, to ekonomicznie- nie musisz juz dawac po trenie. co do samego biegania: mozesz biegac po silowni, mozesz w innej porze DT, mozesz w DNT- nie ma to znaczenia. Ale zrob sobie choć 1 dzien zupelnie wolnego od wszystkiego. regeneracja tez jest wazna

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 5/16/2012 8:08:44 AM Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przy tak intensywnym terningu przydalobysie rozsadniej rozlozyc wegle.Zlozone powinny wystepowac w 3 pierwszych posilkach.Na drugie jedz troszke mniej wegli, ale doloz do posilkow z kurczakiem 40-55 gram zlozonych wegli(ciemny ryz,makaron spagetti-ma on maly gi i oczywiscie wybieraj opcje bezjajeczna, kasza gryczana pieczone ziemniaki (pamietaj aby zwazyc :)!).Pamietaj aby w jeden dzien zrobic mniej intensywny program cwiczen o krotszym czasie a na drugi dluzszy i sredniointensywny.Takze pamietaj aby twoja dieta nie byla codziennie taka sama i tu np. w dni bardziej intensywne zjadaj wiecej kalorii, z wieksz iloscia bialka i tluszczy; w mniej intensywne mniej i urozmaicaj sobie swoj program zywienniowy gdyz stagnacja jest twoim wrogiem.Pamietaj o piciu duzej ilosci wody.Pomoze ci ona oszukac uczucie glody choc jesli twoj posilek byl 4 godziny temu i pora na nastepny nie wlewaj w siebie litru aby zabic to uczucie:) Polecam silownie tymbardziej ze masz wieksza mozliwosc wykonywania ciwczen.Areoby sa ok ale trening silowy tez jest istotny aby polepszyc proporcje(u ciebie poprawienie gornej czesci ciala, wysmuklenie dolnej-right?;)) Takze pamietaj o jedzeniu witamin(z jedzenia bedzie troche malo, tymbardziej ze na diecie trzeba dodac ich znacznie wiecej) Vit C 250 mg dziennie,E 100-200 mg, B kompleks,przydalby sie tran ok 500 mg, wazny gdyz przy takim treningu i obnizonej liczbie kalorii trzeba przykaldac ekstra uwage na stawy.Kontuzja jest ostatnia rzecz na ktora masz ochote:).Rowniez multivitaminy z mineralami, jesli masz pociagi;) na slodycze, a nie wydaje mi sie rzeby przy dobrze zbilansowanej diecie takie wystepowaly:), spozywaj chrom.Jesli sa jakies jeszce pytania albo na maila albo na sfd pytaj. Powodzenia. P.S. Co do tych przecierow z owocow to tobym zrezygnowal na rzecz czegos bardziej bialkowego.Jak masz wybrac to raczej spozywaj owoce lub warzywa ale pamietaj takze o kaloriach w nich zawrtych i ilosci fruktozy na kazdy gram(najlepiej wcinaj warzywa-ja czesto to parze lub jem surowe aby sie wypelnic, albo jem wiecej chudego bialka:)) zamiast tego co zasugerowalas. Magdalena Lipinska

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 4/9/2003 10:17:31 AM Liczba szacunów: 0
  • RESZTA W TEJ FORMIE BO LATWIEJ BICEPS a)lewy b)prawy c) Zylka na bicu TZW KRATA Po wiecej i duzo wiecej zapraszam na wczesniej wspomniana strone. (body -factory)- bez spacji pozdrawiam Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2007-09-19 22:37:19

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8248 Data: 9/19/2007 9:53:21 PM Liczba szacunów: 0
  • CO POPRAWIĆ W DIECIE???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam! Prosze oblukajcie moja diete czy wszystko w porządku lub co ewentualnie zmienić. CEL:MASA Wzrost: 175 cm Waga:67 kg Staż: ok 1,5 roku z kilkoma dłuzszymi przerwami I POSIŁEK -Makaron dwujajeczny-100g MAKARON RAZOWY LUB Z PSZENICY DRUM -Mleko spożywcze 2% tłuszczu-500g OGRANICZ DO 300 -Rodzynki suszone-20g MALO PELNOWARTOSCIOWEGO BIALKA BRAK ZDROWEGO TLUSZCU DORZUC NP.CALE JAJA LUB TWAROG+ORZECHY II POSIŁEK -Chleb żytni pełnoziarnisty-100g -Pomidor-80g -Masło śmietankowe-10g -Ogórek-15g -Jabłko-100g -Ser,Gouda tłusty-40g DAJ 20 I DORZUC SZYNKE Z PIERSI KURAKA/INDYKA BRAK ZDROWEGO TLUSZCU III POSIŁEK -Ryż brązowy-100g -Mięso z piersi kurczaka bez skóry-100g -Pomidor-20g WYWAL -Ogórek-20g WYWAL I WAZRYWA DO POZOSTALYCH POSILKOW PO ZA OKOLOTRENINGOWYMI IV POSIŁEK (jako gainer w czasie treningu) JAK JZU TO PO TRENINGU -Ryż brązowy-50g DAJ 100GR -Mleko spożywcze 2% tłuszczu-300g WYWAL -Jogurt truskawkowy 1,5% tłuszczu-150g WYWAL DAJ DO 100GR RYZU I DORZUC JAKIES CHUDE MIESO ALBO CHUDA RYBE NP.MINTAJA/PANGE PRZED I POTRENINGU WWZLOZONE+BIALKO OKOLOTRENINGOWE POSILKI SA NAJWAZNIEJSZE, ZJEDZ GO PO TRENINGU V POSIŁEK -Makaron dwujajeczny-100g J.W -Ser twarogowy półtłusty-20g DAJ 50 -Jogurt truskawkowy 1,5% tłuszczu-150g WYWAL-AK JUZ TO JOGURT NATURALNY. -Banan-100g BRAK ZDROWEGO TLUSZCU oprócz tego w ciagu dnia: -Tran-3g 3G TROCHE MALO BEDZIE..LEPEIEJ KUP W PLYNIE LUB KUP OMEGA-3 -Oliwa z oliwek-35g czemu nie rozpisales do posilkow...byym nie musial pisac wszedzie gdzie co..he -Orzechy włoskie-35g -Słonecznik, nasiona-35g W TAKIM RAZIE POROZRZUCAJ TO DO POSILKOW PO ZA OKOLOTRENINGOWYMI I BEDZIE OK RAZEM: BIAŁKO-131g WĘGLOWODANY-418g TŁUSZCZE-125g -nasycone-35g -jednonienasycone-46g -wielonienasycone-36g Czytałem ostatnio art marka.c odnosnie tłuszczy , ze zbyt duza ilosc tez jest szkodliwa , dlatego zobaczcie czy nie jest ich tam za duzo i czy dobrze zbilansowałem. JAK JESTES EKTO POTRZEBUJESZ WIEKSZEJ ILOSCI TLUSZCY ZEBY DOSTARCZYC WIEKSZEJ ILOSCI KCL WIEC JEST OK Dzieki pozdr. JEDZ DUZO WARZYW, 3MAJS IE BILANSU, OBSERWUJ ORANIZM, UWZGLEDNIJ ZMIANY I BEDZIE OK POSTARAJ SIE DORZUCIC OMEGE-3 LUB TRAN W PLYNIE WITAMINY/MINERALY, ZMA. PZDR.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 956 Data: 6/14/2007 4:29:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Skutki uboczne działania supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cóż ja jestem po pierwszym miesiącu diety i treningu i właśnie teraz mam przerwe. I wiecie co? Ta dieta białkowa nawet polepszyła mi stan cery, ale czasami miewałem taką jakby zgagę, ale to za dużo białka. Wiadomo jedni mają mniejsze skłonności do trądziku a drudzy większe.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9231 Data: 12/1/2008 9:08:56 PM Liczba szacunów: 1
  • Witam Giszman ! Moje problem jest następujący. Otóż od września będę mógł trenować tylko 3x w tygodniu. Pytanie brzmi, czy taki rozkład partii (split) jest w porządku: A: Klatka + Biceps/Triceps (w superseriach) B: Plecy + 1część barków (wycisk + unoszenia w opadzie) C: Nogi + 2część barków (podciąganie sztangi wzdłuż tułowia + unoszenia na boki) Najpierw myślałem, by zrobić całe barki razem z górnymi plecami. Dolne plecy bym zrobił z nogami, ale kolega mnie uświadomił, że MC + przysiady na jednym treningu to masakra i łatwo o kontuzję. Zobacz Giszman, czy takie rozłożenie barków będzie oki i ogólnie czy plan pasuje. pzdr. Zmieniony przez - arnold69 w dniu 2011-08-12 23:01:57

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 8/12/2011 6:23:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co o tym myslisz!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chya jedak bez kosu ten sport nie istnieje i zeby cwiczyc przez calwe zycie trzeba sobie zapodac jakis towar. jeszce jedno stwierdzenie dla kolesi co waza pomoedzy 40 a 60 kg nie macie szans na mase chybazebedziecie wpi*e*r*d*a*l*a*c tony koksu.Paps bede znowu czytał i sie smiał z gajnerow białek ktore sa tylko podpora do cyklow. niestety taki sport szkoda ze go lubie baqrdzo :0

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1420 Data: 10/27/2004 6:51:30 PM Liczba szacunów: 0
  • jedzenie dla świń

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no ale nie zdarza sie np w polsce spotkac takiego "bysiora" mieszkam na wsi i nie spotkalem takiego a dziwne ze tylko to w ameryce jest tak mi sie wydaje moze wlasciciele tych cudownych byków poprostu ingeruja w geny tych zwierzat co do blokerow miosatyny rzeczywiscie czytalem na md ze cos takiego ma byc ze niby ta miosatyna to jakis blok ze nie moze wiecej miesa urosnac a oni maja zblokowac ta miosatyne tylko ciekawe co wtedy z sercem bo organizm tez musi blokowac aby to serce nie uroslo wiksze niz jest ciekawe jak u tych byków jezeli rzeczywiscie dostaja te bloki miosatyny zeby juz nie robic spamu to c do pozywienia dla swin słyszalem kiedys ze byli kolesie co jedli to niedaleko podobno mojej okolicy i ze im watroba wysiadała oraz serce w krótkkim czasie ale masowo efekty byly zaskakujace co do watroby swinska watroba podobno moze przerabiac niektóre składnki paszy a na ludzką niestety to zle działa dlaczego ludzie chca jesc pasze poprostu dla kasy za 25 kg paszy zapłacisz około 60-70 zł wiem bo dziadek kiedys kupował a za te kase pożądnego gainera wzyciu nie kupisz jeszcze w takiej ilosci podobno zarcie dla psów to samo mieso nie rózni sie zbytnio o d tego dla ludzi kiedys był taki program i sam jakis kucharz mówił także nie taka pasza zla jak o niej mówia

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 11174 Data: 11/20/2009 6:58:35 PM Liczba szacunów: 0
  • a) przetrenowanie b) jakiś inny bodziec (mi np. klata sie ruszyła jak wymieniłem płaską sztangą na hantle itp.) c) zaduzo sie opier*** na treningach ;] ale i tak jest dobrze jak na rok

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3573 Data: 5/16/2008 10:16:22 PM Liczba szacunów: 0
  • HST dobrze ulozone ?

    Post
    Trening w domu

    Proponuje taki układ: Nogi(nie moge cwiczyc mam problemy z kolanem szkoda ale nic nie poradze) hmmm no to wnioskuje ze przysiadow nie mozesz robic, ale lydki why not? Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2x OK - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 1x wywal c) Plecy - Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)2x OK - Sciąganie drążka wyciąg gorny 2x - Wznosy barków (szrugsy)1x wywal dorzuc wioslowanie sztanga w opadzie i MC d)Barki - Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2x - Unoszenie sztangielek bokiem w górę1x OK e) Biceps - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 2x OK, ale imo jedna seria wystarczy - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) 1x wywal f) Triceps - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2x wywal - Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x OK ramiona zacznij robic od mikro 10 g) Brzuch ( Trenuje klasycznie bez planu progresji, do wyczerpania.) - Skłony w leżeniu płasko ile da sie :) ja polecam jednak robic z progresja Do tego oprocz dietki dorzuce Storma :) i bialeczko bo mam braki :) Czy warto brac storma odrazu czy po przejsciu na 10powtorzen ? A moze odrazu zaczac 10 powtorzen tylko ze potem 4tygodnie po 5 zrobic ? nie kombinuj z zadnymi zmianami. z tego co czytalem jedna pucha starczy gdzies na 40 dni, wiec zrob 15 i zacznij storma od 10, a zeby byc pewnym ze starczy na cale negatywy to tak od 2, 3 treningu 10

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 972 Data: 1/21/2006 10:51:24 PM Liczba szacunów: 0
  • o jakiej porze brać witaminki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    magnez z potasem przed snem b6 w jakim celu? do posilkow omega 3 do sniadania, lub poziku bogatego w tluszcze, C do sniadania, lub po treningu wapń przed treningiem cynk przed snem.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4556 Data: 2/2/2011 11:14:22 PM Liczba szacunów: 2
  • Co robić po nokaucie????

    Post
    Sztuki Walki

    jak sie krztusi to c głowa na bok i do tyłu

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5885 Data: 9/10/2007 11:21:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Lutz,a - niskowęglowodanowa....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki.. Myślę, że za jakiś m-c, dwa sam ocenię efektywność stosowania tej diety Narazie sobie ją odpowiednio układam. Dotychczas ładowałem się odżywkami i było całkiem nieźle choć wcale nie tanio Zobaczymy co wyniknie z tej diety.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 5588 Data: 2/20/2005 1:24:45 AM Liczba szacunów: 0