SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Brzuch- jak zrzucić tłuszczyk?

    Post
    Sport Dla Wszystkich

    Polecam ABS II podobno jest bardzo dobry,ja go dopiero zaczynam... tu masz link,jest tam wszystko bardzo szczegółowo opisane file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Desktop/_ABS_II.htm

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 7690 Data: 4/11/2010 9:59:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Slawek Ambroziak chwali wlasnie FITOPROST jako doskonaly srodek na lysienie.Bierze go od dwoch lat po 2 kaps. dziennie i twierdzi ze znacznie mu sie zagescily wlosy tam gdzie byly przerzedzone,a na zakolach rosna mu wlosy,ktos by pomyslal ze to sciema i chwyt reklamowy,ale przeciez to nie jest OLIMPA tylko normalny lek z apteki,wiec raczej Slawek nie sciemnia.Ja juz biore to od dwoch tygodni i zaczely mi rosnac wlosy na nosie (zart pozyjemy zobaczymy,ale juz duzo chwali ten srodek. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6369 Data: 3/15/2003 2:08:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Cytat Ambroziaka odnośnie FITOPROSTU: "Skuteczna dawka to ok 320 mg/dobę. Ja wolę preparat apteczny, bo ma badania kliniczne. Nie mam zaufania do amerykańskich wyrobów, które nie są lekami. Biorę od 2 lat po 320 mg fitoprostu. włosy mi się na prawdę bardzo zagęściły. Tylko nie szukaj nowych włosów przy czole. Ja też tak szukałem, dokąd nie przeczytałem wyników badań klinicznych, ilustrowanych zdięciami. Włosy, które jeszcze masz gęstnieją, a nowe odrastają od linii włosów w kireunku czoła. Zmniejsza się tzw. pole łysiny. To można mierzyć - od brwii do linii włosów. Jeżeli ktoś ma obawy, że saw może osłabiać działanie prohormonów, to może stosować go po kuracji. Po kuracji znacznie spada poziom teścia, tak, więc steroidy roślinne będą, może trochę słabiej, ale go zastępować." "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6369 Data: 3/15/2003 2:18:04 PM Liczba szacunów: 0
  • orbitrek czy rowerek?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    IneTheEnd ty po prostu miałeś duże problemy z odpowiedzią na pytanie (jedynie ostatnie twoje zdanie to odpowiedź, chociaż i tak nędzna), a po drugie jesteś niekulturalny (trzeba być wyjątkowo tolerancyjnym, żeby się nie zdenerwować czytając twoje odpowiedzi nie na temat). Zadałem konkretne pytanie i oczekiwałem odpowiedzi. To nie było pytanie na zasadzie czy lepsze A czy B czy napisz co chcesz. Ty wybrałeś 3 opcję, czyli nie na temat. Zobrazuje Ci to przykładem - Ty sobie wyciągnij wnioski. Twój znajomy buduje dom i przedstawia Ci dwa projekty budowy - niestety oba są tak zyebane, że żal patrzeć i dom pieprznie po 2 tygodniach przy pierwszej lepszej burzy. Co zrobisz? Powiesz mu żeby zrobił plan C czy jednak wybierzesz któryś ze złych projektów? Mam nadzieję, że masz wyobraźnie i potrafisz wyciągać wnioski. Pzdr

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6779 Data: 12/2/2012 12:24:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Strzelanie kości

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jedz codziennie garść pietruszki.Posiada bardzo dużą dawkę witaminy C, która bierze udział w syntezie kolagenu.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1473 Data: 1/30/2012 4:04:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Analiza Diety Na Masę - Junior - 60 kg endomorfik.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No to poczytaj, popytaj. Z czego twój organizm uzupełniał glikogen i cukry we krwi ? Skąd czerpałes blonnik, witamine C i E ? Beta korotenu, wapni i likopen ? ciekawy jestem o twój poziom cholesterolu i stan twoje serca :) 3maj sie OZZY

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2738 Data: 6/22/2013 11:09:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie rękawice bokserskie?

    Post
    Sztuki Walki

    Rękawice RBT-7 chyba nie mają wypełnienia Bayfill, we wszystkich opisach innych rękawic RBT jest napisane że mają to wypełnienie oprócz RBT-7. To wypełnienie jest twardsze czy miększe od wypełnienia w rękawicach RKS-2 ? A co myślicie o innych modelach RBT ? http://www.elitesport.pl/sporty-walki-rekawice-bokserskie-c-1_2.html?page=2&sort=2a Zmieniony przez - ouioyoiuyi w dniu 2008-07-29 15:10:34 Zmieniony przez - ouioyoiuyi w dniu 2008-07-29 15:10:45

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7900 Data: 7/29/2008 3:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Synthol

    Post
    Doping - zdjęcia

    http://images.t-nation.com/forum_images/c/0/c06ae-justin.jpg znany netowy syntholowiec, mod za czasow bodaj anabolexa wchlania, o ile nie przesadzisz z iloscia Zmieniony przez - -blinG- w dniu 2012-06-25 19:08:52 Zmieniony przez - -blinG- w dniu 2012-06-25 19:09:47

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 9184 Data: 6/25/2012 6:59:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Ok no może faktycznie troche przesadziłem z tym:-) ale tak czy siak musze na każdym treningu robić podciaganie nachwytem (potrzebne mi jest do testów sprawnościowych) więc dołącze je do liftów a crossfit zrobie lajtowy A Squat 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem TOTAL=30 +crossfit B MC 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem Total=30 +crossfit C WL 5x5 Wiosło 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem szeroko 2s +crossfit a CROSSFIT będzie taki jak poleciła Martucca;-) z lekką zmianą -burpees x12 -pompki x10 -hang clean & press x5 i jeszcze takie ważne pytanie bo powiedzieliście że na ramtym programie już bym sie wypalił a ja mam oprócz 3 treningów na siłowni w dni nietreningowe: 1-2x biegowe interwały (45-15) i raz lajtowy basen. Czyli zostają mi w każdym tygodniu 1-2 dni całkowicie wolne od wysiłku, ale mam juz wakacje i praktycznie oprócz treningów to cały czas nic nie robie, czy mimo to nie przetrenuje się? bo niby czuje sie na siłach że lajtowo podołam takiej aktywności ale nie mam na tyle doświadczenia żeby to przewidzieć na serio Zmieniony przez - vixen3 w dniu 2012-05-24 09:49:51

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1545 Data: 5/24/2012 9:48:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Ależ Ty kochasz to podciąganie \-) Tak właściwie to nachwytu nie znosze ale musze robić bo w lipcu na sprawnościówkach będe miał%-) a crossfity to tak, będę zmieniał tylko chciałem zapytać o baze czy pasuje, bo juz sama wymiana crossfitu na inny zbytnio nie obciążający już chyba nie będzie problemem Czyli proponujesz w każdy dzień treningowy A,B,C inny crossfit, tak? czy po prostu nie można robić nigdy 2x tego samego crossfitu (bo z takim stwierdzeniem już się spotkałem)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1545 Data: 5/24/2012 10:08:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Oj tam, można. Ja lubię wybrać sobie jeden stały dla każdego dnia (A, B, C) i tego sie trzymać, bo dzięki temu mogę monitorować progres w ciężarach i czasach treningu :-) Spróbuj sobie poćwiczyć takim systemem ze 4 tygodnie to zobaczysz, jak sprawność idzie do przodu. Po 4 tygodniach możesz pomyśleć o zmianach, jeśli Ci się znudzi albo zabraknie obciążeń ;-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1545 Data: 5/24/2012 10:13:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie jajecznica z 5 jaj do tego chleb żytni 100g, pomidor, po śniadaniu witaminy komplex B, D3 + K2, omega 3-6-9, osłonka na wątrobę, witamina C 1000, magnez, 2 posiłek 100g ryżu parboiled, 150g piersi z kurczaka, mix sałat lub pomidor, 3 posiłek taki jak 2, 4 po treningu szejk 60g białka + 100g vitargo, jeżeli nie mam vitargo 2 duże banany, garść rodzynek, 5 posiłek różnie 400g serka wiejskiego z płatkami owsianymi i cynamonem, czasem zamieniam kurczaka na rybę, dorsza, śledzia, tuńczyk lub wołowina, w weekendy obiad z rodzią zrazy, schabowy, mielony. Czasem jajecznica z 4 jaj ale do tego 100g kiełbasy. Owoce w ciągu dnia arbuz, jabłko. Zmieniony przez - Bili1976 w dniu 2020-03-30 14:10:44

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 449 Data: 3/30/2020 2:07:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki na wzrost

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    moge cie pocieszyć J.C Van Damme ma 173cm a jak wymiata i to wcale nie widac zeby był mały ja tez mam około 173cm i mam nadzieje urosnac do 175-176cm

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 10408 Data: 8/22/2004 12:12:58 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie produkty zywnosciowe zawieraja kolagen

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Najwięcej kolagenu znajduje się w tkance łącznej (chrząstki, ścięgna, itp.). Nie ma ustalonego dziennego zapotrzebowania na kolagen. Korzystnie na syntezę kolagenu wpływa podaż witaminy C.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 9222 Data: 12/1/2010 1:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Typer: co do silek w Hounslow to znam kilka, bywalem tam kiedys u takiej Ausie'girl Heston Pool New Heston Rd, Hounslow, Middlesex TW5 0LW Energie Ladies Fitness Club (tylko dla lasek ale polecam sie przejsc - niezle towary!!) Amber House, 279-287, High St, Hounslow, Middlesex TW3 1EF Hounslow Manor Sports Hall Prince Regent Rd, Hounslow, Middlesex TW3 1NE Tel: 020 8572 7582 C I P Sport & Leisure New Heston Rd, Hounslow, Middlesex TW5 0LW LivingWell Health Clubs within Hilton International Hotel, Terminal 4,London Heathrow Airport, Hounslow, Middlesex TW6 3AF co do Gold's Gym to slyszalem ze jest ale nie mialem okazji sie dowiedzie czegos wiecej, wiem ze wlascicielami sa 'ciapaci' takze juz jej nie lubie pzdr. LeBron777: GNC General Nutrition Centre(!!!) Unit BG5, Galleries Shopping Centre, Broadmead, Bristol, Avon BS1 3XB Health Scents 14, Broad St, Staple Hill, Bristol, Avon BS16 5NX Cellular Foods & Immunotherapy 4, Cowper St, Bristol, Avon BS5 9JZ Stoneground 5, The Mall, Clifton Village, Bristol, Avon BS8 4DP Zmieniony przez - Releaser w dniu 2006-11-09 13:14:34

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 7486 Data: 11/9/2006 12:03:00 PM Liczba szacunów: 0
  • doda c do tego bialko i dobra bomba

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3731 Data: 10/15/2008 10:27:45 PM Liczba szacunów: 0
  • CarbCycling na IF do oceny

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jeśli chodzi o dietę, to osobiście nie jestem zwolennikiem ani tak krótkich okien żywieniowych, ani lokalizowania całości spożywanego pokarmu w pierwszej połowie dnia. Uważam to za zabieg nieoptymalny. Jeśli jednak nie masz innej opcji niż trenować rano to oczywiscie nie ma sensu odsuwać posiłków w czasie. PIerwszy posiłek korzystnie byłoby spożyć +/- do godziny po wysiłku a ostatni skonsumować w czasie 7 - 9h od pierwszego. Dieta też wydaje się trochę niedoborowa w ważne składnieki takie jak choćby kwasy omega 3, wit D, potas, wit C. Osobiscie nie jestem zwolennikiem aż tak głąbokich węglowodanowo-tłuszczowych rotacji, choć różnicowanie spożycia węglowodanów na DNT i DT m,a oczywisćie uzasadnienie.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 7/8/2014 12:51:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Chodziło mi o gotowy plan treningowy, który byłby nastawiony na poprawę konkretnych wartości. Znam te WOD'y typu Angie, Annie itp. korzystam również z generatorów ale i tak najczęściej do tej pory układałem je sam. Ale nie chcę trenować w ten sposób. To błądzenie po omacku. Poszperałem w internetach na hamerykańskich stronkach i w końcu coś znalazłem. http://breakingmuscle.com/ Jak to sobie zaplanowałem. Pon - GW,BW. Wt - GW, Running. Śr - GW, BW. Czw - GW, Running. Pt - GW, BW. GW (gymnastic workout), BW (bodyweight workout). 12 tygodniowy plan treningowy, który ma poprawić siłę, balans oraz zbudować podstawę gimnastyczną. 19 - 10 - 2015, poniedziałek. A. Rozgrzewka. B. GW. 4 serie: 15 Push Ups, 10 Strict Chin Ups, 5 High Box Jumps. 10 minut odpoczynku. C. BW. 5 x 3 Pull Ups 5 x 8 Swiss Ball Leg Curl 5 x 10 Body Weight Split Squat 5 x 10 Diamond Push Up 5x5 V Up 5x5 Bridge Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-19 16:25:21

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5866 Data: 10/19/2015 2:32:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    20 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Trening gimnastyczny. 10:00 of Flexibility Work: Bridge x 5 Pancake x :30 Hang at bottom of a dip x :20 C. Bieg 6km. D. Rozciąganko. Zapomniałem włączyć stoper podczas biegu ale tempo umiarkowanie dobre jak na moje warunki kondycyjne. Trening gimnastyczny zdumiewająco cięższy niżby się mogło spodziewać po niewielkiej objętości.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5866 Data: 10/20/2015 9:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Trening gimnastyczny zawiera ćwiczenia wspomagające i asekuracyjne a jego celem jest poprawa w muscle upach, staniu na rękach i planche. Nie zawiera on ćwiczeń czysto siłowych jak podciąganie na drążku, jedynie pierwszy trening był taki. Natomiast bodyweight jest nastawiony na poprawę siły i koordynacji ruchowej. Są to dwa oddzielne programy treningowe, które po prostu postanowiłem robić równolegle. Poza tym, crossfit to nie tylko trening obwodowy czyli WOD'y. Przynajmniej takie jest moje podejście. Po co mam się zabierać za WODy skoro nie posiadam jeszcze odpowiedniej techniki. Chcę wyrobić sobie technikę, zarówno w pull upsach czy muscle upach jak i przy ciężarach i dopiero wtedy to wszystko wymieszać i połączyć w WODy i wtedy zacząć pracować nad szybkością i wydolnością. Ale dziękuję Ci za podanie świetnej strony, nie znałem jej wcześniej a na pewno się przyda :) Dzisiaj trening następujący. 21 - 10 - 2015, środa. A. Rozgrzewka. (Każdego dnia inna. Na początek rozgrzewam stawy, następnie przechodzą do rozciągania statycznego i kończę na ćwiczeniach dynamicznych). B. GW. Accumulate 10:00 of work on: 20 Hollow Rocks 20 Superman Rocks 10 Broad Jumps C. BW. 5x10 Body Weight One Legged Dead Lift 5x5 Cossack Squat 5x30 Seconds Plank to Push Up 5x10 Forward Lunge * on each leg 5x10 Calf Raise

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5866 Data: 10/21/2015 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0