SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • PIEKNA DZIEWCZYNA CZY SZATAN!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    jak to powiedzial mac gyver :D jakie mam szanse na udana akcje od 0-10 :D odp: -3 :D i tak samo z ta dupa n.c

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 11094 Data: 10/4/2005 10:02:15 PM Liczba szacunów: 0
  • OPERACJA MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Zakupiełm odżywke białkową whey c-6 pytanie do was o której godzinie ją umieścić ? Co do treningu to Klatka, Tricpes +przedramienne+Łydki + ( brzuch) Wtorek regeneracja Środa Plecy biceps, brzuch ( skośne mięsnie międzyżebrowe) Czwartek klatka + barki + przedramienne Sobota/Piątek nogi + brzuch + biceps Niedziala - dzien wolny od treningu i diety ( ale z umiarem)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2169 Data: 5/25/2013 10:20:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o rade!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tych zawodowców z którymi jestem na zdjęciach oczywiście prywatnie nie znam i nie wiem co biorą i jedzą, ale znam osobiście kilku polskich zawodników z czołówki i wiem co niektórzy jedzą. Natomiast Bigger rozumiem ze zna przede wszystkim Strzelińskiego i Głuchowskiego, ale czy oni szykując się do zawodów biorą proteiny Olimpa? SONBATY

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4205 Data: 9/30/2002 10:06:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam! Dzisiaj zdam relację z wczorajszego dnia treningowego. Niestety w czwartek biegać nie byłam, nie wyrobiłam się z zajęciami Oto wczorajszy trening: A2 16, 14, 11 D 17, 15, 13 C5 8, 7, 5 E (zgodnie z sugestią na obie nogi po równo): 12, 11, 10 F 21, 17, 16 G 70, 33, 30 K2 20, 16, 13 W ćwiczeniu K2 od przyszłego tygodnia znów obniżę punkt podparcia. Jestem zadowolona z ćwiczeń, po treningu czuję, że ćwiczyłam. A najdłużej trzymają mi się nogi, zwłaszcza lewa, bo to według jej możliwości robię ćwiczenia Dzisiaj wyskoczę jeszcze pobiegać, a od poniedziałku zacznę z interwałami. Znalazłam coś takiego: - robimy sesję treningową po 20-40 minut: a) rozruch biegowy ok. 5-8 min w wolnym tempie, b) 5 interwałów 15/45 (15 sekund sprintu, 45 sekund truchtu) c) bieg stałym tempem 15-20 minut. Pozdrawiam wszystkich!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1997 Data: 10/23/2010 10:19:42 AM Liczba szacunów: 0
  • RESZTA W TEJ FORMIE BO LATWIEJ BICEPS a)lewy b)prawy c) Zylka na bicu TZW KRATA Po wiecej i duzo wiecej zapraszam na wczesniej wspomniana strone. (body -factory)- bez spacji pozdrawiam Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2007-09-19 22:37:19

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8286 Data: 9/19/2007 9:53:21 PM Liczba szacunów: 0
  • To Słuchaj dalej swojego endokrynologa skoro nie widzisz problemu przy tak wysokim estro. A HCG się bije zawsze, czy bedziesz bił 500j czy 2500j s.c. to mało istotne. Lepiej cokolwiek zapodawać HCG niż nic.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 797 Data: 1/12/2020 4:07:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Im dluzej jestes na clenie tym bardziej slabnie efekt termogeniczny ja w pierwszy dzien biore 1tab i zwykle mam okolo 37-37,2 ale po 5 dniach kiedy jestem na 5 tab dziennie temperatura zostaje taka sama !? Poniewaz efekt clenu zanika bardzo szybko i po 3-4 tyg juz go niema no chyba ze ktos uzywa 25tabs dziennie ale to musi byc ktos porabany. Mistrzu poza sezonem wazy 120kg i zaczyna cykl od 2 dziennie i podnosi co 2 az dojdzie do 10. Tylko DNP moze podniesc temperature nawet do 44 stopni c ale wtedy to wiadomo juz nas niema i dlatego zadko kto to uzywa ale z clenem jest inaczej i najgrozniejszy skutek uboczny to tachycardia-bardzo gwaltowny czestoskurcz serca i jesli ktos nie schodzi piramidalnie to moze sobie takie cos zafundowac i wtedy wchodzi lek blokujacy beta adrenoreceptory jakim jest propranolol(cos mi sie popiepszylo poprzedni sorry). T4(L-thyroxine) jest okolo 4 razy mniej aktywny od T3(L-triiodothyronine) i z tego powodu 90% dziennej produkcji T4 ,u zdrowego czlowieka,jest przetwarzane na T3. Oba hormony podawane w formie syntetycznej blokuja prawie w tym samym stopniu naturalnie wytwarzane T3 i T4 , raz zablokowana produkcja nie moze byc w zaden sposob odblokowana i gosciu musi byc na tabletkach do konca zycia. Skoro oba hamuja naturalna produkcje w rownym stopniu to logiczne jest uzycie silniejszego leku przesz krotszy okres czasu aby zapobiec ewentualnym problemom. Okres poltrwania clenbuterolu to okolo 30 godzin i dletego nikt juz chyba nie uzywa metody ktora wymyslil Dan Duchainane w koncu lat 80 2 dni na 2 dni bez. P.S. Ale nie powiecie ze nie wprowadzamy troche zycia pomiedzy codziennie pytania jak np: ile mety z omka. Lifter

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7457 Data: 5/1/2001 8:28:35 PM Liczba szacunów: 0
  • BIOLOGIA %-)

    Post
    Doping

    Danutha, skopiuj mu "Wizyte kolegow.." marka c. Na pewno zainteresowalby klase wtedy, historami z zycia wzietymi

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7276 Data: 3/26/2007 2:29:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z Bsn No Xplode 2.0

    Post
    Odżywki i suplementy

    wez nawet 4 miarki ( sprawdz skład ) to i tak nic nie da. masz nową wersje . mc nowa wersja byla testowana nie tak dawno i wcale nie bylo tak ze nie działa. z takimi wypowiedziami bylbym ostrozniejszy jednak

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 12/27/2012 9:36:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co o tym myslisz!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chya jedak bez kosu ten sport nie istnieje i zeby cwiczyc przez calwe zycie trzeba sobie zapodac jakis towar. jeszce jedno stwierdzenie dla kolesi co waza pomoedzy 40 a 60 kg nie macie szans na mase chybazebedziecie wpi*e*r*d*a*l*a*c tony koksu.Paps bede znowu czytał i sie smiał z gajnerow białek ktore sa tylko podpora do cyklow. niestety taki sport szkoda ze go lubie baqrdzo :0

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1448 Data: 10/27/2004 6:51:30 PM Liczba szacunów: 0
  • W dzial Doping C/S jako jeden z nielicznych dzialow trzyma poziom i jakos nie zauwazam zeby przymieral

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2377 Data: 1/8/2007 12:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Znów info dla wilka: http://www.sfd.pl/Pytanie_najprawdopodobniej_do_Wilka.-t320473.html Będę odświeżał ten temat co parę dni, żeby był widoczny aż wilk przeczyta. Niech "C/S na 10 miejscu..." służy w dziale za tablicę informacyjną. Proszę nie spamować. Zmieniony przez - Cavior w dniu 2007-03-09 10:39:24

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2377 Data: 3/7/2007 2:22:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie używaj kalkulatorów, zbuduj diete na podstawie B 3g/kgmc, WW 3g/kgmc T 1,0 g/kgmc Sprawdzaj stan obwodowo fałdowy i na podstawie tych doswiadczeń ustawiaj dietę zgodnie z twoimi celami. Pozdrawiam Kurde, po co mu mieszasz? 3g białka? Od kiedy? 2,5g to jest maksimum. Autorze - dobrze ci wyszło, ale troszkę za mało tłuszczy. Zmień proporcję i porponuję mniej węgli gdyż może podlać, Lepiej za malo i dołożyć niż za duzo. edit# Coś tak jak Tomq ci napisał wyżej. Zmieniony przez - IneTheEnd w dniu 2012-03-30 22:35:07 2,5 g to maksimum, prawdę mówiąc to jest poniżej minimum, jeśli chcesz poważnie trenować i posiadać budulec do syntezy białek, utrzymać przy tym sprawny układ hormonalny i inne organy, które ucierpią gdy będziesz niedożywiony powinieneś jeść co najmniej 3g białka na kgmc. Minimalna ilość tłuszczu w diecie to 1g/kgmc wiele osób może podbijać tłuszcz znacznie wyżej. W większości przypadków taka ilość tłuszczy zapewni nam sprawny układ hormonalny. Pozdrawiam Dobrze mistrzu, udowodnij mi to. Przy 3g białka na kg masy ciała masz problem w postaci zakwaszenia organizmu, powoli też zaczynają szwankować nerki, wątroba też już powoli ma problem z przerabianiem aminokwasów na mocznik więc i ona szwankuje... nie pisz herezji. Zdrowy układ hormonalny masz przy spożyciu 0,8g na kg masy ciała a ty piszesz o co najmniej 2,5! Takie uwagi zachowaj dla siebie i nie przekazuj ich na forum. Chcesz tak robić, rób ... ale ze swoim ciałem. btw 3g b/kg m.c. to masz po skończonym cyklu na SAA }:-(

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3932 Data: 3/31/2012 4:04:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dobrze mistrzu, niestety zmartwię cię; nie każdy ma tak doskonałą dietę jak ty, nie każdy ma tak doskonałe proporcje białka zwierzęcego i roślinnego jak ty, nie każdy tak świetnie zna układ hormonalny jak ty; bynajmniej na pewno nie w tym dziale. I jak już Ci pisałem, nie pisz tutaj wyników swoich badań; nie wiem, idź gdzieś do działu odżywianie, napisz tam paru ludziom, że 3g białka to dla ciebie minimum, oczywiście trzeba jeść też pół kilo warzyw dziennie; Koniu na pewno naprostuje twoje ścieżki. A jak masz tutaj pisać takie rzeczy to nie pisz w cale ;-) Proponuję ci zastosować dłużej swoją idealną dietę 3g b/kg.m.c. ; zobaczymy jakie to będzie miało efekty dla ciebie. Może dotrze do Ciebie co Ci piszę.

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3932 Data: 3/31/2012 10:55:32 PM Liczba szacunów: 0
  • bcaa bierzesz 1g/10kg m.c.- czystych aminokwasow. policz ile masz w porcji aminów i sypnij tyle, aby samych amino wyszlo ci ten 1g/10kg. bierzesz je przed treningiem. mozna dawac tez po, ale jesli zjesz normalny posilek, to ekonomicznie- nie musisz juz dawac po trenie. co do samego biegania: mozesz biegac po silowni, mozesz w innej porze DT, mozesz w DNT- nie ma to znaczenia. Ale zrob sobie choć 1 dzien zupelnie wolnego od wszystkiego. regeneracja tez jest wazna

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 5/16/2012 8:08:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Szykujemy diete LOW CARB

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Malcerz - Publikacje do których namiary przytopczyłem wskazują, że trudno jest jednoznacznie oszacować zapotrzebowanie na białko u sportowców i może być ono różne http://www.ajcn.org/content/81/6/1442.full Z chęcią zobaczym bym badania pokazujące że 3g białka dają lepszy efekt dla budowania mieśni niż 2g biała przy zbliżonej kaloryczności. - też bym z chęcią takie zobaczył zwłaszcza w odniesieniu do niektórych porad pojawiajacych się na forum czy w poradnikach tak cenionego ostatnio Poliquina. Myslę że trudno będzie znaleźć takie badania. Trudno też będzie znaleźć badania wskazujące, że 3g b / kg m/c. to dawka ponad wszelką wątpliwość bezpieczna. Co nie dowodzi, że przekroczenie 2g / kg masy ciała (ale nie koniecznie o 50%) nie jest w niektórych wypadkach zasadne, czy potencjalnie korzystne, na co wskazuje przytoczona literatura (Lemon i wsp.). Może uda Ci się dojść do badań (Celejowa i Homa) z udziałem Polskich zawodników dyscyplin siłowych przeprowadzonych w latach 70 w trakcie obozu sportowego, które wykazały, że 2g białka na kg masy ciała to za mało by utrzymać dodatni bilans azotowy (Food intake, nitrogen and energy balance in Polish weight lifters, during a training camp). Żebyśmy się zrozumieli, nie uważam, ze koniecznie nalezy przekraczać 2g / kg masy ciałą w spożyciu protein żeby uzyskać progres, ale nie uważam też że przekoroczenie tej dawki jest zawsze niepożądane, często jest jednak nieuzasadnione ekonomicznie. Są jednak sytuacje w których wyższa podaż białka może mieć uzasasdnienie. A 70g cukru i 140g szybko przyswajalnego białka? - proszę bardzo - testuj, nie sądzę by odpowiedź glukozowa była choćby podobna. ;-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-14 19:10:01 Evo - podwójnie zaślepione badanie przy takich założeniach, hmm jakośtrudno mi to sobie wyobrazić, ale możesz próbować %-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-14 19:11:21

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 3/14/2013 7:08:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia przy MMA. Pytanie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To są zawodowcy, inna liga - zwykły szary człowiek jak Ty zajedzie się. Robisz ten sam błąd co pewien mój znajomy, który też porównywał się do zawodowców i patrzył jak harują oni, próbując pogrywać tak samo - najpierw było rzyganie po treningu a skończyło się migotaniem przedsionków. No ale to Twoje zdrowie więc rób jak chcesz. ja wiem , że trzeba wszystko robić z głową tzn do trenowania np. 6 dni w tygodniu można dojść, ale powinno się to wprowadzać stopniowo, żeby organizm się przyzwyczajał - z tym, że regeneracja będzie totalnie c***owa... dobre suple by się przydały Zmieniony przez - dariusz222 w dniu 2011-09-01 09:21:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6082 Data: 9/1/2011 9:19:17 AM Liczba szacunów: 0
  • CzG, pamiętam Twój e-mail... Poleciłem Ci preparat kreatynowy i przeciwutleniacze, gdyz uprawiany przez Ciebie wysiłek odbywa sie w przewadze strefy beztlenowej wysokokwasomlekowej, stad dla pełnej efektywnosci wysiłku wymagane jest zwieskzenie zdolnosci buforujacych w organizmie, co najlepiej zapewnia kreatyna. Poleciłem róznież monohydrat, z tego tytułu, ze do zawodów posostało Ci jedynie dwa tygodnie, stad jest to najodpowiedniejszy preparat. W przypadku jabłczanu czy cytrynianu (które w tego typu suplementacji są nawet bardziej wskazane) może nie zdążyc nastąpić właściwa kompensacja kreatyny w mięśniach. Po częsci pomocny jako uzupełnienie moze okazać się wskazany przez Ciebie Neoton, który stosuje sie doraźnie bezposrednio przed wysiłkiem. Niezwykle istotne są również antyutleniacze, o czym zawodnicy tego typu dyscyplin czesto zapominaja. Po zakończeniu wysiłku w wysokim stopniu niedotlenienia, nastepuje silne natlenienie tkanek co prowadzi do silnego wzrostu rodników tlenowych i kwasu moczowego, co w efekcie w połączeniu z kwasem mlekowym prowadzi do licznych zaburzeń i uszkodzeń w mieśniach i w posredni sposób oddizłauje na pogorszenie zdolnosci wysiłkowych. Nieodpowienie zabezbieczenie antyoksydacyjne, moze także w bezposredni sposób zaburzać wytwarzanie eneregii. W wyniku silnego wzrostu reakcji jednoelektronowych, moze dochodzić do uszkodzeń w błonach komórkowych i w konsekwencji ucieczki jonów magnezu i potasu z komórek oraz "napełnienia" ich jonami sodu i wapnia. Wówczas jony wapnia reaguja w komórce z fosforanami potrzebnymi komórce do resyntezy ATP i fosfokreatyny, a jak wspomnielismy fosfokreatyna jest bardzo potrzebna do neutralizaji kwasu mlekowego. Pozwoliłem sobie przedłużyc tą wypowiedz i bardziej opisać szczegóły po to by pokazać dlaczego pewne składniki są bardzo istotne. W zakresie poprawy bariery antyoksydacyjnej, szczególnie polecane są: glutamina, witamina C, beta-karoten, green tea, CLA, ALA

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 6/22/2005 9:33:55 AM Liczba szacunów: 0
  • dosko podaje schmat dawkowania przy jednym i dwóch treningach: Przy jednym treningu TCM - 3 kapsułki na czczo oraz 3 kapsułki po treningu dni wolne: 3 kapsułki na czczo oraz 3 kapsułki wieczorem TAURINE (500) - 3-4 kapsułki przed treningiem ; w dni wolne nie stosuj AERO 2 - 4 kapsułki 45 min przed treningiem oraz 4 kapsułki po treningu Jeżeli dwa treningi w ciągu dnia to po 4 kapsułki przed każdym z treningów BCAA - 4 tabletki przed oraz 4 tabletki po treningu HMB - 2 kapsułki na czczo ; 2 kapsułki 45 min przed treningiem oraz 2 kapsułki przed snem L-KARNITINE FORTE PLUS - 2 kapsułki na czczo oraz 2 kapsułki przed treningiem CARBO - 50g po treningu Kształtujac wytrzymałosć siłową, warto również pamiętać o antyoksydantach (witamina, C, E, beta karoten, Grren Tea)

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 7/4/2005 5:05:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepiej to stosowac komplet różnych antyutleniaczy, dlatego że doskonale się one uzupełniają w działaniu. W ramach suplementacji polecam szczególnie witaminę E, C, beta-karoten, wyciągi roślinne, kwas liponowy ora koenzym Q10

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 3/16/2006 10:39:37 AM Liczba szacunów: 0