SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • normalnie n/c.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2955 Data: 12/23/2004 7:31:24 PM Liczba szacunów: 0
  • EURO 2008

    Post
    Piłka Nożna

    Kaczy masz racje, Hiszpania w grupie C a Włochy w D wiec tylko 1 ten zespoł moze być w finale

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 7140 Data: 6/2/2008 9:02:03 PM Liczba szacunów: 0
  • BALKAN TESTOSTERONA P - DO OCENY

    Post
    Doping - zdjęcia

    Wiem że na pierwszych opakowaniach miałem jeszcze kod kreskowy naklejony, to był bodaj Lot 009 dodam jeszcze że ampułki były z nierównymi napisami i nierówno rozlane. Ogólnie wyglądało to dość kiepsko jak na "apteczny" wyrób, ale czułem że jest tam prop. Brałem z NPP z aburahim szło pięknie. Ja uznaję zasadę że to czy urywa dupsko to głównie sposób wykonania iniekcji, potrafiło boleć piekielnie, ale jak ładnie wbiłem sok i głęboko nie czułem znacznego dyskomfortu. Pozatym nie ma że boli!! Trzeba je**ć }:-(

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4765 Data: 11/19/2011 11:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta. [ekomorfik]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I posiłek - owoce, jest sezon!; - nasiona / orzechy - dobrze by było. II posiłek - naaaa, mięso koniecznie --> daj spokój z odżywką. Drób / wołowina / polędwica wieprzowa / tłusta ryba morska w odpowiedniej dla Ciebie ilości (100-150g praktycznie); Polecam Tobie standardowy zestaw: piersi + ryż brązowy; - mnóstwo warzyw musisz dodać; - olej ok. III posiłek - ok po treningu - ok IV posiłek - mógłby ewentualnie chleb zostać, lepszym rozwiązaniem byłby ryż - można dodać surówkę - tuńczyk ok, ale gdzie Ty 150-gramową puszkę znajdziesz? Standardem jest 130g - też spełni swoje zadanie, biorąc pod uwagę to, że masz 60kilo wagi; zmieniaj na piersi i wołowinę. V posiłek - ok, ale warzywa koniecznie VI posiłek - no nie przesadzaj z tą oliwą, tak 10g daj. OGÓŁEM: - jest dobrze; - zauważyłem, że policzyłeś tylko zwierzęce białka - wyjdzie 3g/kg - za dużo na hardgainera - pokombinuj z gramaturami tak żeby wyszło ok 2-2,2g/kg - wszelkie odżywki (poza carbo) i suplementy sobie na razie daruj. Szkoda nawet 10zł na witaminy - jest lato i owoce są na wyciągnięcie ręki. - jeśli zakupiłeś już białko, polecam Tobie 3 pory, w których mógłbyś je spożywać (pamiętaj o powyższych uwagach odnośnie ogólnej ilości białka w diecie): a) rano po przebudzeniu 30g b) 20-25min po wypiciu carbo / razem z carbo c) przed snem, stosując zamiennie z serem Wszystko zależy ponadto jakie to jest białko itp. Pozdrawiam, Grzesiek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 7/9/2009 1:46:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy najlepiej ćwiczyć?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening o każdej poże jest leprzy od jego całkowitego braku bo to już wtedy jest poraszką . Jedni trenują wieczorami jedni rankiem inni popołudniem trenuj jak c pasuje lecz do tego musisz dostosować tryb życia i posiłki bądz treningi pod życie lecz napewno diete pod to musisz sobie ustalić i wypada te 2 posiłeczki zjeść przed treningiem . Amianowicie możesz sobie rano wstać zjeść wszamać jajecznicke czy coś a potem wypić osbie przed treningiem carbo i bananka wciąć i puzniej trening najwazniejsze byś po treningu jak najwięcej( tyle ile masz wyliczone ) zjad białka by twoje mięśnie niezostały zjedzone no a jak trenujesz wnocy to co jeden posiłek max możesz np dostarczyć dlatego ta pora cięszka sprawa chodz sam tak trenowałem 8 miesięcy teraz trenuje o godzinie 11 i jest ok 2 posiłki przed i 3 po więc musisz sobie sam to ustawić i nikt ci niepowie co leprze dla ciebie bo powiedzom popołudniu ty wracasz z budy po południu jesz trening i z***any idziesz spać potem jutro sprawdzian kapa nauczyciel sie w ku**ia i masz kibla wtedy rodzice cie zabijają albo stary cie łamie no i już koniec treningów wienc to indywidualny problem lepiej jakbyś napisał jakie godziny ci odpowiadają i którą najlepiej wybrać

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 11/19/2005 10:06:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Saleta pobity

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ogladalem walke... n/c Co do Jasia Smietany to jest zabawny. Apropo to Saleta za walke dostal (za przegrana) 30tysiecy zlotych. Za co tyle? Jedynie to by mogl dostac golym fallusem po twarzy. :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 8525 Data: 6/6/2007 8:08:38 PM Liczba szacunów: 0
  • @Strecho a c*** ci do tego ?

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5876 Data: 10/30/2010 1:39:45 PM Liczba szacunów: 0
  • przyjmowanie bcaa na redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    autorze, ja bym zrobil tak jak napisalem, ale kombinuj samemu jak uwazasz, ze to bedzie dla ciebie ok. Bo jeszcze jest druga kwestia, ze niektorym zle wplywa nabial na jakosc sylwetki podczas redukowania. Rufi jest sens, ale nie 30g jednorazowo, takie 10g jest optymalne dla organizmu, jak bede w domu to poszukam ci linka co pisal marek c, chyba, ze sam znajdziesz w dziale progress, jak juz mozesz dac 3-5g pomiedzy posilkami.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4090 Data: 3/25/2011 1:25:09 PM Liczba szacunów: 0
  • przypasil mi ten przepis w c*** w***alem dzisiaj ,75 wolowiny wczesniej zrobionej na grillu z tymi batatami i w wyszlo okiej

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2706 Data: 2/10/2011 5:02:34 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    15 październik 2014 rok - 3 dzień prowadzenia dziennika a ja nadal zapominam żeby robić zdjęcia posiłków, które rzetelnie przygotowuje;) chyba będę musiała sobie ustawic przypomnienie w telefonie bo chciała bym się pochwalić moimi zdolnościami kulinarnymi;D Dzisiaj dzień zresztą jak każdy był bardzo aktywny;) Trening był czysto siłowy http://iv.pl/images/53208364261815030682.jpg i chyba powinnam zacząć chodzić bardziej skromnie ubrana na siłownię to może coniektórzy Panowie by zrozumieli, że jedynej kobiecie na siłowni powinno się ustąpić pierszeństwa ;D }:-( To co dzisiaj wyczyniałam na siłowni: Trening B. A. przysiad 4x10 35kg B. MC 4x10 30kg C. WL 4x10 20kg ale myślę, że następnym razem będzie progres;) D. Push Press 3x10 20kg plus 1x8 20kg już ręce i barki były wypompowane E. wypady 3x10 po 7kg sztangielki F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20pompek A do tego ćwiczenia na brzuszek 3 serie po 20 powtórzeć na prosty brzucha, na skośne i poprzeczny;) A na koniec treningu http://iv.pl/images/56415932506826198853.png Dzisiejsza miska: http://iv.pl/images/40781258877076626002.png I obiecany przepis na pulpety wołowe 8-) Ja zrobiłam na kilka porcji także ilość mięsa może być zmienna tak samo jak reszte dodatków w zależności kto na ile sobie może pozwolić;) 650g mielonego wołowego 20g płatków owsianych 10g otrąb pszennych 5g otrąb owsianych 70g cebuli 1 jajo (65g) Pieprz, sól, przyprawa do mięsa mielonego Platki i otręby zalać gorącą wodą, przykryć i odczekać z 5 min. Mięso wymieszać z cebulą, jajkiem i przyprawami. Następnie odlać resztkę wody z płatków jeśli coś zostało i wymieszać z mięsem. Tak powstały farsz ulepić w kilkanaście kulek, wrzucić do gotującej się wody, przykryć i gotować ok 15-20min na średnim ogniu. Gotowe pulpety można zalać własnoręcznie robionym sosem pomidorowym, który też przygotowałam i podawać np z kaszą gryczaną;) Jeśli chodzi o wartości odzywcze to w 100g pulpetów jest: 133,8 kcal 17,02g białka 6,2g tłuszczu 2,48g węgli Więc moim zdaniem niskokaloryczne danie;) Nie udalo mi się dzisiaj zrobić fotki ale jutro się postaram i wrzucę jak wyglądają pulpeciki;) Smacznego;) Zmieniony przez - MouseWro w dniu 2014-10-15 20:24:33

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 10/15/2014 8:23:01 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzień 5 Piątek 17.10.14r http://iv.pl/images/54705891361459570427.jpg Miska trzymana na 100% Może nie jest jeszcze idealna ale cały czas się uczę co i jak komponować aby spełniać wszystkie warunki prawidłowego odżywiania;) http://iv.pl/images/38965600861530317339.png Zdjęcie tortilli obiadowej http://iv.pl/images/79337779994462092365.jpg Reszta posiłków nie była warta fotografowania;) Trening Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach 35kg B. RDL 30kg C. wyciskanie sztangi skos góra 20kg D. wiosło sztangą 20kg E. wznosy z opadu F. plank 4x40sek Wszystkie ćwiczenia w 4 seriach po 10 powtórzeń plus http://iv.pl/images/04834879944696182062.png Na rowerku 6x (10s sprintu/50s wolnego pedałowania) Suplementy: Białko Witaminy BCA Błonnik w tabletkach

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 10/18/2014 10:35:49 AM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Jak ja Lubięęęęę poniedziałki;D Tydzień zaczął się na pełnych obrotach więc juz pewnie do końca tak będzie;) Z rana był trening Trening B. A. zakroki ze sztangą na plecach 3x10 30kg B. MC 30kg C. WL 20kg D. Push Press 20kg E. wypady 2x7kg F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20powtórzeń A reszta ćwiczeń w 4 seriach po 10 powtórzeń Nogi miałam jak z waty po całym treningu i jeszcze do teraz je odczuwam;D Miska http://iv.pl/images/71261309908493922592.png I zdjecia dwóch dań Potreningowa karkóweczka z kaszą i do smaku ogóreczek kwaszony http://iv.pl/images/16931089111298623655.jpg Piersi z kurczaka pieczone z kaszą i cukinią własnej roboty http://iv.pl/images/02972838025779157385.jpg A teraz czas na sen8-)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 10/20/2014 9:38:08 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Trening ze środy 22.10.14 Trening A. A. Goblet 15kg B. RDL 30kg C. wyciskanie sztangi skos góra 20kg D. wiosło sztangą 2 serie 20kg + 2 serie 25kg E. wznosy z opadu F. plank 4serie po 40sek Reszta ćwiczeń po 4 serie i 10 powtórzeń Dodatkowo cardio na orbim 30 minut Miska http://iv.pl/images/29141352730112029949.png Wołowina z makaronem i sosem pomidorowym http://iv.pl/images/38452539567029061519.jpg Chleb żytni z jajkiem i pomidorem http://iv.pl/images/90633797321741964921.jpg Kurczak pieczony z pieczarkami http://iv.pl/images/08301553406444056378.jpg Od poniedziałku nie jem twarogu na kolacje a zamieniłam go na kurczaka pieczonego w piekarniku i dobrze się czuję ale aby zobaczyć czy źle ten twaróg na mnie wpływam muszę jeszcze ze 2 tygodnie poczekać. Ale od przyszłego poniedziałku zrobię kolejną lekką zmianę w BTW tzn przejdę na diete beztłuszczową tak jak kiedyś Doris.K UNS SUPPEMENTS bo podobają mi się jej efekty;) Mam nadzieję, że u mnie też poskutkuje redukcją BF ;)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 10/23/2014 6:07:55 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Od środy wieczór przebywam u rodziców na wsi i ciężko jest opszeć się pokusie słodyczy i mamusiowych obiadków ale jestem twarda;D W czwartek miska była troche nieregularna ale ogólnie wygladała tak; 1.Omlet z dynią i polewką z odżywki 2. Kurczak z warzywami i kaszą 3. Jajecznica z chlebkiem pełnoziarnistym 4. Kurczak z warzywami Trening też był na nowej siłowni w mieście rodzinnym Interwały 6 powtórzeń na rowerku (10sek sprintu/50sek powolnego pedałowania) Cardio na orbim 40min Piątek Miska 1.Omlet z cukinią i malinkami 2.Dorsz pieczony z ryżem 3. Barszcz czerwony MAMUSIOWY :D 4.Jajecznica z chlebem pełnoziarnistym 5. Kurczak pieczony http://iv.pl/images/66337776344084413127.jpg Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach 35kg B. RDL 30kg C. wyciskanie sztangi skos góra 20kg D. wiosło sztangą 2serie z 20kg i 2 serie z 25kg E. wznosy z opadu F. plank 4x40s

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 11/2/2014 11:31:58 AM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Rozpiska z poniedziałku i wtorku bardzo podobna jedyną różnicą było śniadanie w poniedziałek omlet a we wtorek owsianka http://iv.pl/images/41062453188594643379.png Makaron z wołowiną i kurczakiem http://iv.pl/images/78204675495473954430.jpg Jajecznica z chlebem słonecznikowym http://iv.pl/images/27946230781762567283.jpg W poniedziałek był trening siłowy Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Dzisiaj przerwa

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 11/4/2014 8:43:59 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Prac, praca, praca i tak w kółko każdego dnia To jest powodem nieregularnego wypisywania w dzienniku ale oczywiście dieta i treningi są regularnie prowadzone;) Zaczne od środy Miska http://iv.pl/images/41360739974880507321.png Zdjęcie robione w drodze do klienta :D ryż +kurczak+cukinia http://iv.pl/images/94103820230330041167.jpg Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą E. wznosy z opadu F. plank Każde ćwiczenie w 4 seriach po 10 powtórzeń. |Ciężar bez zmian. Na koniec cardio 30minut. Ciągle zapominam o suplementach wiec teraz wypisze SUPLEMENTY Stosuje codziennie Białko BCA Witaminy Błonnik+zioła

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 11/7/2014 7:32:15 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Czwartek Miska http://iv.pl/images/03889210674117350265.png Piętrowy omlecik }:-( http://iv.pl/images/37337100813816728066.jpg Łosoś+ryż z cukinią http://iv.pl/images/19886800938550609949.jpg Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Cardio na orbim 30min

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 11/7/2014 7:38:27 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - MouseWro

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Poniedziałek Odpoczynek :) Miska trzymana :) 1. Omlet standardowo :p 2. Udko z kaszą gryczaną+ogórek kiszony 3. Karkówka+kasza+ogórek 4. Białka z dwóch jajek gotowane +chlebek 5. Sernik na zimno:) twaróg zblendowany z zelatyną i karmelową cherbatą:) Wtorek Trening B. A. GS 17,5kg B. MC 25kg C. WL 20kg D. Push Press 20kg E. wypady 2x6kg F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20 Kazde cwiczenie po 10 powtorzen i 5serii Interwały na rowerku 6powtorzen (15sek/45sek) Miska 1. Omlet :-D 2. Udko+kasza+ogorek 3. Karkówka+kasza +ogórek 4. Piers z kurczaka +bulka wieloziarnista 5. Piers z kurczaka +ogorek kiszony

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 11/18/2014 11:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    jak sie nie myle czyt w treningu dla zaawansowanych o 3 zestawach a b i c ?? tak ???

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 581 Data: 4/24/2008 6:25:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do Poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obniz białko i węgle, bo stanowczo za duzo Posiłek I 7:00 -Płatki owsiane 150g 250ml mleka 0.5% -4 jaja kurze cale gotowane -1 jabłko /ogórek/pomidor :53,4 :33,8 :105,2 KCAL:963 Posiłek II 10:00 -Tuńczyk 130g w wodzie /staraj się nie jesc codziennie tunczyka -chleb żytni razowy 150g , warzywa (ogórek Pomidor Sałata) /nie lącz ogorka z warzywami z wysoką zawartoscią wit c -Orzechy włoskie 20g :58,5 :7,7 :94,9 KCAL:762 Posiłek III 12:30 -Razowiec 150g , mięso , Warzywa(ogórek Pomidor Sałata) -Suszone Morele 30g , Rodzynki Pszenne 30g /wrzuc do snaidania -Tran 20g -jogurt/Kefir naturalny 100g :33,4 :3,2:182,3 KCAL 845 Posiłek IV 15:00 -Ryż brązowy 150g / Makaron durum -Pierś z Kurczaka 150g -Oliwa z Oliwek 15g -Sałatka z pomidorów i ogórków :42,3 :21,9 :114 KCAL;840.9 Posiłek V 17:30 trening -Odzywka białkowa banan Posiłek VI 20:00 ziemniaki/ryz biały + chude mięso/ryba Posiłek VII 22:00 -Twaróg półtłusty 200g -Oliwa z oliwek 10g warxywa :39.6 :10.92 :7 KCAL 286.2

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 632 Data: 3/13/2011 12:05:21 PM Liczba szacunów: 0