SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pewnie tak właśnie jest, jak mówisz. Podstawy muszą być. Są inne. Witamina C jest jedną z ważniejszych i w tej chwili postanowiłem się zająć nią. A jakie inne polecasz?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 5/9/2009 1:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie bardzo rozumiem ludzi ktorzy suplementuja sie wirtaminą c w tabletkach...tyle jest warzyw i owoców...cebula, cytry, róza, grapefriut, pomarańcza, orzechy włoske....i tak mozna dłuuuuugo

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 5/9/2009 8:34:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ciekawe kiedy ostatnio nofatuk jadłeś zdrowy owoc, bo powiem Ci, że to co kupisz w supermarkecie to parodia owoca. Jak masz szczęście to w owocu będzie 20% witaminy C która powinna tam być, jak nie to mniej. Do tego polscy studenci dowiedli, że zbyt dużą ilością warzyw z supermarketu możesz się zatruć, bo jest tam za dużo oprysków niż powinno być. Zapytaj siebie ile tygodni ma cytryna lub pomarańcza którą zjadasz. Dlatego właśnie używam suplementu. Mniej w nim chemii niż w jednym owocu który zjadasz.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 5/9/2009 8:43:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Trochę urozmaicenia, nie minie miesiąc i nie będziesz mógł patrzeć na kurę, a co do lkarnityny nie liczyłbym na jakieś konkretne działanie bo pewnie liczysz że pomoże ci to w redukcji, wolałbym zadbać jednak o witaminy C, D3, omega3

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 229 Data: 8/14/2019 12:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 1er Gala Int. Multi-Boxes [wyniki]

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.a-f-c.pl/index.php?go=readarticle&articleID=64

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 7/4/2009 6:27:47 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki chlopaki.sytuacja sie klaruje; CHUDZINA SOG ;tego mi bylo trzeba.zaraz szukam program na supersile i supermase.potrzebowalem tylko pretekstu i usprawiedliwienia czuje sie bardzo na silach podnosic duze ciezary.czytalem artykol marka c.i wzialem go sobie do serca obawialem tego co napisal SHIELDnie chcialbym zapie....ac na maksa majac swiadomosc ze pale miesnie zamiast je budowac.od niczego pobawie sie jeszcze w te male ciezary do konca odbloku i zobacze jak sie bede czul na silach bez cloma.jesli wszystko bedzie si to zaczne podkrecac intensywnosc z treningu na trening az dojde do przedzialu 6 powtorzen.dzieki pany stokrotne.nareszcie widze swiatelko w tunelu

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3837 Data: 8/15/2008 11:13:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Odebrałem wyniki badań dzisiaj. 25.01 miałem: test 4,48 e2 25,4 kortyzol 530,7 a to wyniki dzisiejsze: /SFD/2018/2/27/d6ab83dee0a4489bae60b4bd51038d3e.jpg jak widać boldenon obniżył estro do dolnych widełek,niby nie dużo bo z 25 spadło do 10 przy dawkach 800mg bold 500mg test,zastanawiam się czy nie zmienić dawkowania 600mg na 600mg,odczuwam jednak troche e2 poprzez suchą skórę,przez to że jestem śpiący i już mi się tak baraszkować nie chce.Druga rzecz RBC HGB i HCT spadło w porównaniu do badania z przed miesiąca(chociaż biorę też masę suplementów-accard 150mg,vit c,e,b complex,5htp,magnez,nac,omega 3,czosnek,sanprobi,biostymina,potas,Q10,cynk,lecytyna i multi vit olimpu)...Trochę lipa...zużyłem 1,5 opakowania boldenonu,mam jeszcze 2,5,poczekam na działanie bo teraz dopiero 5 tydzień zaczynam i jak dupy nie urwie to chyba szkoda się męczyć przez efekty uboczne.Co sądzicie? Zmieniony przez - Ksmlr1 w dniu 2018-02-27 17:59:37

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 7571 Data: 2/27/2018 5:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NO to tak, mam 16 lat, ćwiczę ok. 5 miesięcy, plan masowy wklejać nie będe Moim celem jest zdobyć siłe i schudnąć, cwiczę 3 razy w tygodniu, w pozostałe dni aeroby ( bieganie, sauna, rower coś takiego o i basen ) Diety specyficznej nie mam, tzn. ograniczyłem węgle, kupiłem sobie Matrix`a no i chyba tyle. Teraz chciałbym zrobić sobie troche siły, ponieważ: a) Na tym się nie tyje b) Zależy mi na sile ( ćwicze KK i troche by się przydało, no i we wrześniu jest pare spraw do załatwienia) c) Przy tym się, przynajmniej tak usłyszałem, chudie. A regeneracje i tak dalej, wszystko robie Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzkiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Kilturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profil w miare aktualny, kolejna aktualizaja 1 sierpnia

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 7681 Data: 7/21/2003 11:21:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra, a czy mogę wprowadzić, nie jestem pewien,c zy tak to się zwie "Tuchy oszukane" tzn. że zaynałbym pierwsza serie 12 powt. bez pomocy, dokładam i już z pomocą??? A i czym można zastąpić podciąganie się na drążku, bo tego to chyba nie zrobię Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 7681 Data: 8/10/2003 9:42:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs nr2 - Nowy Targ 2007 by Skubol

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rozdział III: Opis, wyniki, zdjęcia, z poszczególnych konkurencji.. c) Konkurencja III : Axel (wyciskanie na barki) Konkurencja polegała na wyciśnięciu sztangi o wadze 130kg z klatki do góry (na stojąco). Wygrywał zawodnik, który uzyskał jak największą ilość powtórzeń. Konkurencję ponownie wygrał Tyberiusz Kowalczyk Wyniki: 1.Tyberiusz Kowalczyk 6pkt 2.Andrzej Zieleniecki 5pkt 3. Lubomir Libacki 4pkt 4-5. Grzegorz Peksa, Irek Kuraś 2,5pkt 6.Robert Nemś 1pkt Film z konkurencji: http://www.youtube.com/watch?v=X6fo57zubHs (aktor Irek Kuraś)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6651 Data: 8/24/2007 10:14:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Butle gazowe

    Post
    Targowisko

    aktualne?jestem zainteresowana.proszę o kontakt 507 606 395 lub katasia.c@op.pl

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 13779 Data: 11/26/2009 9:59:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Zmiana FBW na split

    Post
    Trening dla początkujących

    Tylko nie ćwicz dwa dni pod rząd. Po B zrób sobie dwa dni wolnego i potem C (czyli po trzech dniach).

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 4/24/2014 9:04:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dokup tak żeby razem 200 z tabsów wyszło. I ja bym leciał z 25mg dziennie. A na odblok: Hepatil, Clomid, Kreatynka, Witamina C, Buzer testosteronu np Novedex.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 3/11/2010 7:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu :)

    Post
    Trening w domu

    no dzisiaj zaczalem cwiczyc i zrobilem 4/1/1/1/1 = 8 podciagniec ogolnie poniedzialek/sroda/piatek - trening silowy i 2 dni wszystko jedno ktore na bieganie/rowerek sroda Plan B podciagania lafay poziom IB cwiczenia B,A,D półprzysiady lafay poziom IB cwiczenia G,H,K2 piatek tak samo tylko podciagania C ogolnie rozpiski z treningów bede wrzucal caly tydzień naraz a nie codziennie :) Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-10 21:54:30 Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-10 21:55:05

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1633 Data: 12/10/2018 9:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [KONKURS] Twój ulubiony posiłek

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Dobra, powinienem za ten przepis wziąć jakieś haracze, ale ok nie tym razem |-O:-D Sporo fajnych prac szczególnie ta pierwsza więc ciężko będzie, ale KTO NIE RYZYKUJE TEN NIE ZYSKUJE, czy jakoś tak 8-) TANQOWSKI SERNIK Składniki: -1 kg twarogu chudego - jogurt naturalny 100g - 3 x galaretka - 10 słodzików - 500 g truskawek Sposób przygotowania . 1) Zagotować 350ml wody. Wsypujemy słodzik i zawartość 2 opakowań galaretki (u mnie wiśniowa) do gorącej wody i dokładnie mieszamy do całkowitego rozpuszczenia. Nie gotujemy. czekamy aż ostygnie. 2) Twaróg, jogurt, wystudzoną galaretkę blendujemy na gładko. 3) Powstałą masę przekładamy do formy, układamy truskawki i odstawiamy do lodówki na godzinę. 4) Drugą wystudzoną galaretkę (u mnie znowu wiśniowa z 400ml wody) wylewamy na wierzch i z powrotem do lodówy na około 12 godz (ja robie zawsze na wieczór, zeby przez noc sobie spokojnie zgęstniał) Makro: 100g- 80.1kcal, 9.2g białko, 0.1g tłuszcze, 10.6g węglowodany Mam nadzieję, że się podobał przepis na sernik . /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3361bc2c02314e15a4d5d451f73ae184.jpg Ok, a tu taki mniej związany z kulturystyką przepis . TANQOWSKI PASZTET :)) Składniki na ok. 40 sztuk: Ciasto: 300- 350g mąki pszennej 200g margaryny 1 jajko ½ łyżeczki soli 100g gęstej, kwaśnej śmietany Nadzienie: ok. 500g mięsa wołowego 2 cebule sól, pieprz, Vegeta olej do smażenia Dodatkowo: 1 jajko Sposób przygotowania: -Mięso wołowe ugotować z dodatkiem Vegety. (Wywaru nie wylewać). -Cebule obrać i pokroić w grubą kostkę. Cebule podsmażyć na oleju. -Mięso i cebule wraz z olejem zmielić. Dodać tyle wywaru z mięsa, aby farsz nie był suchy (nie może się rozpadać, ma powstać jednolita, dobrze zbita masa). Doprawić solą i pieprzem. -Mąkę (zacząć od 300g) zagnieść z margaryną, jajkiem, solą i śmietaną na jednolita masę. (Ciasto ma być miękkie, sprężyste, ale nie klejące.) -Ciasto rozwałkować w prostokąt na dobrze posypanym mąką blacie. Wzdłuż dłuższego boku ułożyć wałek z mięsa mielonego. -Ciasto zawinąć raz tak, aby mięso znajdowało się w środku. -Powstały wałek odciąć od reszty ciasta i pokroić na kawałki o długości ok. 2cm. -Paszteciki układać w odstępach na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Nałożyć kolejną porcję mięsa na rozwałkowane ciasto, zawinąć raz, odciąć i pokroić na kawałki. Tak postępować, aż do wyczerpania ciasta. Ułożone na blasze paszteciki posmarować rozkłóconym jajkiem. -Piec w nagrzanym piekarniku ok. 30 min. w temperaturze 180°C. Smacznego Smile. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/bd5e0a18642d48ef962da0589bcf5a3f.jpg Zmieniony przez - TanQer w dniu 2014-10-09 00:30:40 Zmieniony przez - TanQer w dniu 2014-10-09 00:32:34 Zmieniony przez - TanQer w dniu 2014-10-09 00:33:50 Zmieniony przez - TanQer w dniu 2014-10-09 00:35:11

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10888 Data: 10/9/2014 12:28:28 AM Liczba szacunów: 0
  • [KONKURS] Twój ulubiony posiłek

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Bananowy murzynek. Bez tłuszczu, idealny jako pierwszy posiłek lub po treningowy. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p180x540/1454684_714290368645872_3706969256431977075_n.jpg?oh=d3411e442287e27da822874da297e727&oe=54B902D0&__gda__=1425431801_3a52260a44900b681b8c169013ecd7ff https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p180x540/10352996_714290361979206_1873450499058389796_n.jpg?oh=7e249335abe9cb1ef6e0318ecc30b4df&oe=54AD1E79&__gda__=1421549095_f6207a4bdfdc144f68f051ac519535ad http://i1357.photobucket.com/albums/q741/Sebastian_Mielecki/DSC03023_zps7c56968d.jpghttp://i1357.photobucket.com/albums/q741/Sebastian_Mielecki/DSC03021_zps9959a4be.jpg Składniki: 200 g płatków żytnich, mogą też być orkiszowe 700 g białek jaj 4 banany około 450 g 20 g kakao 40 tab słodzika( jak ktoś lubi bardziej słodkie daje więcej, jak mniej to mniej) 10 g proszku do pieczenia 10 g cynamonu|(opcjonalnie) Przepis: Płatki mielimy, słodzik rozpuszczamy w gorącej wodzie, banana rozdrabiamy na drobno widelcem bądź blenderem i mieszamy wszystkie składniki razem. Ostawiamy najlepiej na 1-2 h, żeby się przegryzło, choć nie jest to konieczne i pieczemy w temperaturze 180-200 stopni, 25-30 minut. Najlepiej w formie silikonowej bądź blaszce aluminiowej. Papier do pieczenia ani folia aluminiowa się nie nadają. Proporcjami składników można śmiało manipulować wedle własnego zapotrzebowania na białko i węglowodany. Wartości odżywcze: Kcal: 1427,20 Białko: 109,71 g Białko pełnowartościowe: 77g Węglowodany: 223,88 g Tłuszcze: 9,09 g

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10888 Data: 10/12/2014 5:56:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Miałem dwa plany FBW Pierwszy: Plan A (Poniedziałek) Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek w skosie górnym 3s Barki: Wyciskanie żołnierskie 3s Triceps: Pompki odwrotne 2s Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc z supinacją 2s Brzuch: Unoszenie nóg w zwisie na drążku 2s Plan B (Środa) Plecy: Martwy Ciąg 3s Nogi: Wykroki ze sztangielkami 3s Klatka: Wyciskanie hantli złączonych młotkowo 3s Barki: Wyciskanie sztangielek 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą z podchwytem na modlitewniku 2s Łydki: Wspięcia na palce stojąc 2s Plan C (Piątek) Nogi: MC na prostych nogach 3s Plecy: Wiosłowanie końcem sztangi 3s Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 3s Barki: Unoszenie sztangielek bokiem 3s Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s Biceps: Uginanie przedramion na wyciągu górnym w bramie 2s Przedramiona: Zwijarka 2s Stosowałem go przez 3 tygodnie lecz dowiedziałem się że 3 zestawy są bezsensowne na początek i od tygodnia trenuję takim zestawem: A - martwy ciąg 5x5 - wycisk sztangi na płaskiej 5x5 - front squat 5x5 (cholernie trudny jest ale się staram) - wiosłowanie sztangą 5x5 - wyciskanie żołnierskie 5x5 - uginanie przedramion z sztangą łamaną stojąc 3x5 - pompki na poręczach 3x5 B - przysiad zwykły 3x - żuraw (glute ham raise) 2x - podciąganie na drążku nachwytem 2x - wyciskanie hantli na skosie górnym 3x - facepulls 2x - unoszenie hantli na boki 2x - unoszenie hantli do przodu 2x - uginanie przedramion z hantlami stojąc 2x - wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2x Pozdrawiam i dziękuję bardzo za pomoc!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 557 Data: 2/19/2016 10:47:21 PM Liczba szacunów: 0
  • "KLATKA" !! W TELEWIZJI !!

    Post
    Scena MMA i K-1

    w ogóle jak ten koleś wygląda kuffa mać skasujcie to jego zdjęcie bo mam ochote roz.....ć monitor!!!aaghhrr

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2236 Data: 12/18/2003 11:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa,masa i jeszcze raz masa .Pomozcie

    Post
    Odżywki i suplementy

    rano przed szkołą 1.4kanapki/płatki z mlekiem w szkole 1. 4 bułki/2x zupa albo raz lub obiad po szkole 1.jajecznica/chleb w jajku 6-7 kromek/talarki 2.obiad 3.1;30 po obiedzie 5 kanapek z serem wędlina podwieczorek ;d 1.owsianka 2.kanapki 3. jakies owoce c***e muje zalezy co bedzie noc; płatki z mlekiem lub kanapki pomiędzy posiłkami mogą wystąpic :batony roznego rodzaju fastfoody chrupki itp. cos tu mozna jeszcze wsadzic? jakis supel moze?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 9/7/2011 7:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa,masa i jeszcze raz masa .Pomozcie

    Post
    Odżywki i suplementy

    rano przed szkołą 1.4kanapki lub płatki z mlekiem w szkole 1. 4 bułki/2x zupa albo raz lub obiad poniewaz w szkole mamy obiady po szkole 1.jajecznica lub chleb w jajku 6-7 kromek lub talarki z ziemniakow 2.obiad 3.1;30 godziny po obiedzie 5 kanapek z serem wędlina podwieczorek ;d 1.owsianka 2.kanapki 3. jakies owoce c***e muje zalezy co bedzie noc; płatki z mlekiem lub kanapki pomiędzy posiłkami mogą wystąpic :batony roznego rodzaju fastfoody chrupki itp. cos tu mozna jeszcze wsadzic? jakis supel moze? Zmieniony przez - zaju99 w dniu 2011-09-07 19:39:03

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 9/7/2011 7:37:00 PM Liczba szacunów: 0