SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ja tak w kwestii formalne. Też słyszałem (i to wcale nie z pudełek) ,że spożywanie kawy na kuracji z kreatyny jest niewskazane. Z tego względu ,że działają antagonistycznie tzn. kawa odwadnia oraganizm a kreatyna ma nawadniać (a konkretnie komórki). Może ustosunkujesz się do tego Pałka ? A.C.A.B

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5124 Data: 1/14/2004 4:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Byk dzięki za sugestie przenalizuje dokładnie. Chociaż na gorąco wydaje mi się że dwa razy dziennie multiwitamina to jak dla mnie chyba za dużo W pierwszym posiłku mam multiwitamine, więc nie zażywam tylko witamin z grupy B i C chyba żle spojrzałeś Zmieniony przez - peter13 w dniu 2004-08-14 22:49:01

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/14/2004 10:43:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Najczesciej(ale nie zawsze) preparaty witaminowo-mineralne sa stworzone dla osob niecwiczacych Witamine C mozna suplementowac dodatkowo, lecz wieksze dawki niz 300mg nie maja zbytnio sensu(na 1 raz), sa slabiej wchlanialne.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/16/2004 9:34:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Strong: pozwolę sobie mieć odmienne zdanie. Po pierwsze dlatego, że na wit. C Made in Poland jest napisane: "przeciętnie stosuje się 2 drażetki...", co już oznacza 400mg, po drugie: na optimum "take 1-2 capsules daily". Natomiast absolutnie masz rację, że kompleksy są dla niećwiczących i dlatego dla nas ich stosowanie nie ma większego sensu.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/16/2004 11:30:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja osobiście chwale sobie kompleksy przyjmowane w dawkach 2-3x większych niż jest to zalecane na opakowaniach - samopoczucie wyraźnie mam lepsze niż wtedy gdy ich nie biore Oczywiście witaminy C, grupe B, E warto przyjmować też osobno gdyż ich zapotrzebowanie u sportowców jest kilka-kilkanaście x większe niż RDA i próba ich dostarczenia samymi kompleksami to rzeczywiście uciążliwa sprawa

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/16/2004 11:45:08 AM Liczba szacunów: 0
  • nie wiem jak wyglada kapsulka NOWa ale wiem ze 1 spokojnie wystarczy na caly dzien. Co do witaminy C to 400mg nie przekracza az tak trasznie tej tych najlepiej wchlanialnych dawek okolo 300mg(chociarz lepiej rozbic na 2 porcje po 200mg). ja mowie o dawkach 1g na raz, zdecydowanie za duzo.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/16/2004 12:36:24 PM Liczba szacunów: 0
  • ja mam teraz witaminy NOW'a Vit 75+. tabletka jest wielkości tabletki ok.1800-2000mg (mniej wiecej taka jak aminokwasy Treca amino whey system, czy tez amino gold ultimate'a). 1 tab dziele na 2 porcje dzienne. samopoczucie od razu lepsze (ckd) co do tego chemika co dostał nobla hehe. zmarł przedwcześnie czy to od tej wiekszej dawki witaminy C - nie wiadomo 1-2g dziennie to max. jeżeli kogoś interesują dostepne w Polsce witaminy - dobre będą opti-vites optimuma. 60 kaps kosztuje ok.40zł. starczy na na 15-20 dni sporych dawek. a to ze są w kapsułkach - to dodatkowy atut (tak przynajmniej twierdzi jeden z ludzi, ktory zajmuje się wytwarzaniem multiwitamin w usa).

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/16/2004 1:17:29 PM Liczba szacunów: 0
  • witamina C jest szybko metabolizowana i wydalana. Można ją przyjmowac w dawce 200mg po każdym posiłku

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4193 Data: 8/18/2004 1:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Carb cycling - czy ma to sens?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobór i zestawienie produktów jest na tyle tragiczny, że dieta jest deficytowa w wiele niezbędnych składników pokarmowych, m.in. wapń, wit A, E, D, K, kwas foliowy, kwasy omega 3. Bez wpisanych warzyw trudno jest ustalić czy spożywasz odpowiednią ilość wit C i potasu. Piszesz, że nie wiesz czy IF jest zdrowe a sam fundujesz sobie dietę powodującą niedobory... Nie musisz też sztywno trzymać się zaleceń z linka który wkleiłeś. Generalnie białka wychodzi o Cuebie trochę za dużo jak na aktualny bf, a tłuszczu - za mało... Poza tym trenowanie dzień w dzień to nie najlepszy pomysł.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 11/14/2013 8:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Przedawniona kontuzja armwrestling

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Łokieć tenisisty/golfisty napewno to nie jest , gdyż tego typu kontuzję dotyczą przyczepu łokciowego. Raczej nadwyrężyłeś sobie przyczep mięśnia promienowo-ramiennego.Częsta przypadłość początkujących armwrestlerów. Przede wszystkim zrób sobie 2 tygodniową przerwę od ćwiczeń.Nie jest to raczej nic poważnego, jednak przyczepy potrzebują więcej czasu na regenerację niż mięśnie. Po sparingach zawsze rób sobie minimum tygodniową przerwę od ćwiczeń na ciężarach i przy stole.Po przerwie ćwicz na małych ciężarach z dużą ilością powtórzeń( biceps pełnymi ruchami).Do diety dożuć produkty bogatę w witaminę C i kwasy tłuszczowe omega 3 (ryby, olej tłoczony na zimno najlepiej rzepakowy), pij 2 łyżki rozpuszczonej żelatyny.na bolące miejsca zastosuj okłady z żywokosta lekarskiego. http://www.sfd.pl/Oszcz%C4%99d%C5%BA_swoje_stawy-t708779.html

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4637 Data: 11/23/2012 9:06:42 PM Liczba szacunów: 0
  • no właśnie dla mnie jedyna wada jarania to te tony węglowodanów na noc choć zauważyłem ze tylko jak rzadziej palę bo jak paliłem dzień w dzień to lepiej michę trzymałem i nie miałem takich napadów głodu... w tamtym tygodniu spaliłem 3kg na clenie a w weekend pojarałem i 3kg odrobiłem ale tak poza tym jak jarałem kiedyś dzień w dzień to też nie odczuwałem spadku teścia/libido i kondycja w sumie też nie była najgorsza a jeśli chodzi o kortyzol to brałem i w sumie cały czas biorę 2-3g vit c ed więc też nie powinno być problemu

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 16451 Data: 9/24/2012 10:19:45 PM Liczba szacunów: 0
  • no właśnie dla mnie jedyna wada jarania to te tony węglowodanów na noc choć zauważyłem ze tylko jak rzadziej palę bo jak paliłem dzień w dzień to lepiej michę trzymałem i nie miałem takich napadów głodu... w tamtym tygodniu spaliłem 3kg na clenie a w weekend pojarałem i 3kg odrobiłem ale tak poza tym jak jarałem kiedyś dzień w dzień to też nie odczuwałem spadku teścia/libido i kondycja w sumie też nie była najgorsza a jeśli chodzi o kortyzol to brałem i w sumie cały czas biorę 2-3g vit c ed więc też nie powinno być problemu Spaliłeś 3 kg ? Stary ja z kolegą 5 g na dwóch spalimy i nas nie ma. %-) Zmieniony przez - Einher w dniu 2012-09-25 07:19:20

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 16451 Data: 9/25/2012 7:19:00 AM Liczba szacunów: 0
  • S.O.S.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Możesz ćwiczyć te ćwiczenia, które nie obciążają kostki.Genealnie, to wszystko prócz ćwiczeń na nogi. Na strychu to spokojnie możesz ćwiczyć , tylko nie zapominaj o wodzie i uzupełnianiu witamin( jakiś owoc po treningu).Co do kostki, to dla poprawy mocz nogi w ciepłej wodzie z solą , codziennie przez około 20-30 minut. Dobrze działają okłady z żywokostu lekarskiego.Do diety dorzuć produkty bogate w witaminę C, gdyż birze udział w syntezie kolagenu.Możesz pić również herbatę ze skrzypu polnego, który jest bogaty w krzem.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 628 Data: 5/24/2012 9:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja 1. redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekowa, HIIT zastosuje na przemian z aerobami, a 2gi link nie dziala :C DUDEK CH*J! :D

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 5/13/2007 1:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka rad

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    FBW 3 dniowe : A: Nogi:Przysiady ze sztangą na barkach 3s 12/10/8 Plecy: MC 3s 12/10/8 Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka 3s 12/10/8 Barki: Podnoszenie sztangielek bokiem 2s 10/8 Triceps: Pompki w podporze 2s 10/8 Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s 10/8 Przedramie: Uginanie sztangi nachwytem 2s 10/8 Brzuch : Spięcia 2s 10/8 B : Nogi: Wspięcia ze sztangą 3s 12/10/8 Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s 12/10/8 Klatka: Rozpiętki 3s 12/10/8 Barki: Wyciskanie sztangi siedząc 2s 10/8 Triceps: Francuskie wyciskanie hantli 2s 10/8 Biceps: Wyciskanie hantli 2s 10/8 Przedramie : Uginanie sztangi nadchwytem 2x 10/8 Brzuch: Brzuszki 2s 10/8 C: Nogi:Hack przysiad 3s 12/10/8 Plecy: Sztrugsy 2s 10/8 Klatka:Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 3s 12/10/8 Barki: Podnoszenie sztangi wzdłuż tułowia 2s 10/8 Triceps:Wyciskanie sztangi na ławce poziomej wąskim uchwytem 2s 10/8 Biceps:Supinacja 2s 10/8 Brzuch: Syzyfki 2s 10/8 1 tydzień - ABC 2 tydzień - CBA 3 tydzień BAC itd. Split 4 dniowy moim zdaniem lepszy z tego względu że wszystkie partię są dokładnie robione w tym nogi mają dłuższy czas regeneracji . Poniedziałek - Barki/Przedramie Barki: 1.Wyciskanie sztangi siedząc 2.Podnoszenie sztangi wzdłuż tułowia 3.Wyciskanie sztangi zza karku 4.Wznosy hantli bokiem w górę Przedramie: 1.Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 2.Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3. Nazwy nie znam ale coś w stylu tych dwóch tyle że w pozycji stojącej i uginam nadgarstki wewnątrz i na zewnątrz Wtorek - Plecy/Triceps Plecy: 1.Wiosłowanie szatngą 2.MC 3.Podciąganie końca sztangi w opadzie 4.Sztrugsy Triceps: 1. Pompki w podporze 2. Wyciskanie "francuskie" dwoma rękoma sztangielki w siadzie 3. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej wąskim uchwytem Środa - wolne od siłowni w domu ćwiczenia na brzuch Czwartek - Klata/Biceps Klata: 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce prostej Biceps: 1.Uginanie ramion stojąc podchwytem 2.Supinacja 3.Uginanie ramienia ze sztangielką siedząc Piątek-Nogi/Przedramie 1.Przysiad ze sztangą z przodu 2.Syzyfki 3.Wspięcia na palcach siedząc z obciążeniem na kolanach 4.MC na prostych nogach ze sztangielkami Przedramie: 1.Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 2.Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3. Nazwy nie znam ale coś w stylu tych dwóch tyle że w pozycji stojącej i uginam nadgarstki wewnątrz i na zewnątrz Sobota/Niedziela - wolne od siłowni w domu ćwiczenia na brzuch. To są moje plany, nie każe ci z nich korzystać lecz polecam. Możesz nie które ćwiczenia wywalić i zamienić na twoje ale żeby tak mniej więcej to wyglądało. Plan oceniali użytkownicy forum, zastrzeżenia które były poprawiłem i jest wszystko ok :} Zmieniony przez - Unknown95 w dniu 2013-03-01 11:47:42 Zmieniony przez - Unknown95 w dniu 2013-03-01 11:48:32

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 827 Data: 3/1/2013 11:44:58 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok a winstrol?

    Post
    Doping

    moze ktos jeszcze szpeknie na ten temat,bo chodzi mi o to zeby wszystko bylo jak nalezy,mozna powiedziec ze przejmuje sie rola i nie chce niczego zj...c przez niedoinformowanie zeby wszystko bylo propa

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 6/2/2012 6:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Mocne pier****cie

    Post
    Odżywki i suplementy

    nomader juz ci pisze.... wit E 6,60 WIT B1 1,01 wit b2 1,27 wit b6 1,44 witamina c 40 mg takie przykladowe dla porownania z vitaralem albo z "centrum" hehe taniutkim :P

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6979 Data: 3/12/2006 9:24:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Praca Fizyczna, mało snu - odżywka.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie żebym się czepiał, ale dojeżdżając codziennie 400 km więcej wydasz na paliwo niż zarobisz na tym całym załadunku. Zdrowiej dla organizmu byłoby znaleźć normalną pracę i robić na miejscu choćby w budowlance (wykończeniówka, hydraulika) niż przy takim p******niku. A bez dedykowanego treningu siłowego czy cardio, o ile nie masz super genów, g**** za przeproszeniem zdziałasz niż wyrobisz sylwetkę. U mnie na takim magazynie muskularnie wyglądali Ci, co ćwiczyli, cała reszta choć zapierniczała 6 dni w tyg to dalej niektórzy mieli piwny brzuch albo byli chudzi. Samą pracą się nie zbudujesz, zawsze trzeba było ćwiczyć. Co do odżywek: gainer, carbo, wedle zapotrzebowania, może, jak Cię stać, to jakieś Vaxy Maize. Ogólnie organizm przyzwyczaja się do ciągłej pracy przy takim samym natężeniu i z czasem zużywa mniej kcal na tę samą czynność. Stąd może dojść do sytuacji, że jedząc ciągle z nadwyżką kcal zalejesz się i przy super hiper wyczerpującej pracy fizycznej będziesz miał tatuśkowy brzuch;) Co do suplementów, tak na szybko: wit. C i omega 3 w ilościach co najmniej 2g dziennie na zbicie kortyzolu i stanów zapalnych, cynk albo ZMA plus melatonina jeśli masz problemy z jakością snu. Ale i tak bym radził zmianę pracy, daj spokój, nie przy takich dojazdach Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2016-10-30 22:45:39

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 849 Data: 10/30/2016 10:42:09 PM Liczba szacunów: 1
  • Praca Fizyczna, mało snu - odżywka.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie żebym się czepiał, ale dojeżdżając codziennie 400 km więcej wydasz na paliwo niż zarobisz na tym całym załadunku. Zdrowiej dla organizmu byłoby znaleźć normalną pracę i robić na miejscu choćby w budowlance (wykończeniówka, hydraulika) niż przy takim p******niku. A bez dedykowanego treningu siłowego czy cardio, o ile nie masz super genów, g**** za przeproszeniem zdziałasz niż wyrobisz sylwetkę. U mnie na takim magazynie muskularnie wyglądali Ci, co ćwiczyli, cała reszta choć zapierniczała 6 dni w tyg to dalej niektórzy mieli piwny brzuch albo byli chudzi. Samą pracą się nie zbudujesz, zawsze trzeba było ćwiczyć. Co do odżywek: gainer, carbo, wedle zapotrzebowania, może, jak Cię stać, to jakieś Vaxy Maize. Ogólnie organizm przyzwyczaja się do ciągłej pracy przy takim samym natężeniu i z czasem zużywa mniej kcal na tę samą czynność. Stąd może dojść do sytuacji, że jedząc ciągle z nadwyżką kcal zalejesz się i przy super hiper wyczerpującej pracy fizycznej będziesz miał tatuśkowy brzuch;) Co do suplementów, tak na szybko: wit. C i omega 3 w ilościach co najmniej 2g dziennie na zbicie kortyzolu i stanów zapalnych, cynk albo ZMA plus melatonina jeśli masz problemy z jakością snu. Ale i tak bym radził zmianę pracy, daj spokój, nie przy takich dojazdach Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2016-10-30 22:45:39 To racja, póki co przez najbliższy miesiąc jestem zmuszony w takich warunkach pracować, jeśli chodzi o pieniądze to koszta mi zostają zwrócone, także jedynie co tracę, to czas. Od przyszłego tygodnia, chce kupić karnet na siłownię - czy to będzie dobry pomysł, przy małej ilości snu? W całym tygodniu, mam 3 dni wolne tj. sobota, niedziela, poniedziałek to jedyny czas na większą regeneracje, nie mam w tych dniach nic do roboty. Jak wcześniej wspomniałem, śpię średnio od 22 do 3:30, więc 5,5h snu chyba nie tak mało i często w dzień 2-3h. Czy będzie to dobre dla mojego organizmu, połączenie siłowni z moją pracą? Doceniam czas poświęcony na odpowiedź! Z góry dzięki. Zmieniony przez - Escobar96 w dniu 2016-11-20 17:21:06

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 849 Data: 11/20/2016 5:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 2014 Europa Show of Champions

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://www.youtube.com/watch?v=kIDeYmgxZ5A I troche zdjęć Daniela Totha:poprawa duża,a nawet ogromna od Fibo ale mieśnie brzucha jeszcze niewyrażne. https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/10155262_500261516766265_8562245906782881717_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10250238_500261600099590_1586875144142732569_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1779174_500261850099565_3542199348124717313_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10154439_500261960099554_8999894280824204117_n.jpg

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 6807 Data: 4/12/2014 7:30:05 AM Liczba szacunów: 0