SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dzis np. cwiczylem: 1. 4 serie - pompek klasycznych (60,60,60,60) 2. 4 serie - pompek odwrotnych (50,40,50,35) 3. 4 serie - pompek z wasko usationymi rekoma (40,35,35,30) 4. 4 serie - wyciskanie francuskie expanderem (30,25,20,20) 5. 4 serie - rozciaganie expandera na boki(30,20,20,20) 6. rundka aerobowa- 50x skip A, 50x skip C, 20 pompek klasycznych, 50x pajacow, 6 ciosow prostych, 4 ciosy front kick , 4 ciosy low kick - w takiej kolejnosci bez rzadnego odpoczynku 3 x Caly trening trwal jakies ok. 1h 45' moze troche mniej. Zapomnialem dzis o brzuchu . Czas wsumie zalezy od twoich predyspozycji,zaangazowanie, od tego co dzis robiles czy nawet humoru, ale z tego co slyszalem najlepiej zeby trening trwal tak ok. 2h i nie nalezy sie skupiac na szybkosci czy odpoczynkach lecz na tym aby poprawnie zrobic serie. Slyszalem, ze wielu robi np. serie po czym przerwe 30 s ,90s ale raczej to sie nie sprawdza w cwiczyeniach z wlasnym cialem bo bez sensu jest robic np. 4 serie pompek po 20 powtorzen z 30 s przerwa, lepiej juz wydusic 50 z przerwa 2 min(120s) lub nawet wiecej, no wyjatkiem sa cwiczenia na brzuch czy z hantlami. Takie zalozenia wyciagnolem bo dyskusji na silowi z chlopakami i trnerem, kazdy dopowiedzial swoje nastepnie podsumowalismy i wyszlo cos w stylui powyzszego.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3646 Data: 1/28/2011 7:29:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Warto oglądnąć http://www.onet.tv/listy-z-plonacej-warszawy,5343907,5,klip.html#5343907,c=5

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2009 7:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Tyaaa.. gadasz nie siedze w tym od miesiące podstawy mam Eco a co jakis kwas C isie wylal tam gdzie nie powinien ? Zmieniony przez - Rude Boy92 w dniu 2009-08-02 19:28:04

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2009 7:27:28 PM Liczba szacunów: 0
  • a c i p a to nazwisko? Zmieniony przez - koks127 w dniu 2009-08-04 15:39:06

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2009 3:38:50 PM Liczba szacunów: 0
  • n/c

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2009 3:29:40 PM Liczba szacunów: 0
  • taaa, piję herbatę, wyspana - tak, całe 2 h snu:D, humor nawet nawet, a brzuch n/c:D z tydzień będzie schodził u mnie też zaczyna kropić, pewnie zacznę biegać i będzie lało:D Zmieniony przez - elaine w dniu 2009-08-06 05:39:29

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2009 5:39:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Ewcia są inne przyjemności niż nutella i wydzielane przez nią endorfiny w mózgu. starość, stresy....:D:D:D n/c Widzisz, sam ją zjadałeś, teraz się męczysz odmawiając sobie takiej pyszności:D Ja się męcze mam żelazną zasade jak coś szkodzi to nie kupuje, wtedy jestem wolny jak ptak a nie jak pies uwięziony na smyczy meczący dostać sie do nutelli Zmieniony przez - phex1337 w dniu 2009-08-06 10:11:55

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2009 10:11:02 AM Liczba szacunów: 0
  • czyli nie wiecie c oto znaczy POPIDALAC ? chyba chlopaków z dopingu nie ma temu nie odgaduja, bo za tren by szukali na googlach nawet hahaha

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2009 2:36:15 PM Liczba szacunów: 0
  • "Rude zauważyłam czerwony worek:) wreszcie by został poobijany" n/c.

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2009 5:30:28 PM Liczba szacunów: 0
  • zwykle "n/c. "

    Odpowiedzi: 3023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2009 12:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • c Zmieniony przez - jaa89 w dniu 2008-06-26 13:22:03

    Odpowiedzi: 287 Ilość wyświetleń: 14014 Data: 6/26/2008 1:21:41 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING WYTRZYMAŁOŚCI W TRENINGU SPRINTERSKIM OGÓLNĄ WYTRZYMAŁOŚC BIEGOWĄ wyrabiamy stosowaniem swobodnego biegu podczas rozgrzewki oraz rozmaitymi grami. Cechą podstawową tego treningu jest to ,że winien on odbywać się w tempie umarkowanym, bez zmęczenia.Bieg i gry stosujemy w treningu sprinterskim raczej w rozgrzewce do zasadniczej części treningu lub na jego zakończenie. Inaczej jest na obozach zimowych, gdzie rozmaite truchty, marszobiegi i wycieczki kształtują ogólną wytrzymałość biegową w dużo większym, niżnormalnie, stopniu. WYTRZYMAŁOŚĆ TEMPOWA jest kształtowana zwykle na odcinkach nie dłuższych niż 200 - 500m w podokresie zaprawy ogólnej pod trening wytrzymałości szybkościowej.Przykładem(dla sprinterów) może być trening 8-10x 200m biegane swobodnie.Odpoczynek w przerwach jest określany samopoczuciem biegaczy i zwykle trwa do pełnego uregulowanego oddechu. Dla młodych biegaczek i biegaczy na 400m stosuje się czasem odcinki tempowe dłuższe, bo 250 lub 300m biegane 4-7 razy - zależnie od stażu i przygotowania ćwiczących. W czasie tych biegów należy zwrócić dużą uwage na właściwą technikę biegu( krok biegowy, ustawienie tłuowia,praca rąk).Trening tempowy przeprowadza się zwykle raz w tygodniu, zakładjąc wykonanie ogółem 8-10 takich jednostek. Zbliżając się do końca podokresu zaprawy specjalnej - rozpoczynamy pracę nad WYTRZYMAŁOŚCIĄ SZYBKOŚCIOWĄ.Tutaj również zakładamy wykonanie 6-8 jednostek treningowych, alena odcinkach krótszych.Zwykle stosuje się odcinki 120, 150,180 lub 200m powtarzane 3-4 razy na przerwach 6-8 minutowych. C.D.N

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2004 12:21:01 AM Liczba szacunów: 0
  • NIKA/ dziennik: redukcja, etap 1, GO!

    Post
    Trening dla początkujących

    Lepiej pic kielonek oliwy z oliwek niz wodu 40;p witaminy na spokojnie bys ogarnela z jedzonka, no chyba, ze witaminka C i magnez, ktore zawsze sie przydaja;p

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 13256 Data: 9/26/2013 1:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Małolata/aniitka155

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #48, tydzień 7, 04,05.14 DT -trening siłowy @-) Wstałam, zwlokłam sie przed pracą i poszłam! Wczoraj znajoma powiedziała mi, że "łapy" mi sie zrobiły i w ogóle jakaś zbita sie zrobiłam 8-) /-)_ -suple: Olimp Chela Min, Retard Dopel hertz olejek z wiesiołka + MAGNEZ + proszek zasadowy 8 g + BCAA -rozkład: 2000 kcal , BTW - 120/80/200+ owoc po treningu -napoje: woda mineralna, kawa Wczoraj wypiłam 6 litrów wody @-| Trening: MASAKRA! NIE DOBRZE MI PO TRENINGU, LEDWO STOJE A NOGI TO MI PULSUJA I BOLA, ŻE SZOK#-P Skakanka bokserska + Rozciaganie + chodzenie po drabince 3 obwody trzymając sie rekami uchwytów , ciało nad ziemia :) ( dzis bez aero , praca goniła) + przysiady typu cross fit parenascie szybkich plynnych i glebokich 1. przysiad 3x6-8 8x40kg/8x40kg/8x50kg Przy ostatnim powtorzeniu zablkowalam sie jakos na dole i nie moglam wstac przez chwile..@-| 2. wznosy bioder ze sztangą 3x 20 20x80kg/15x80kg/12x80 kg ( sprobowalam na hardcore-a 90 kg x 4 poszło!) Mam nagrane to 90kg jesli mam wrzucić to tylko pw.. Zabilo mi nogi to cwiczenie! 3. Bułgarski 2x 6 na nogę 6x12kg (na reke) / 6x12kg (na reke) po wznosach robiac to modlilam sie i plakalam zeby zrobic te bułgary.. 4. wznosy z opadu 2x10 10 x obciazenie 15 kg/10 x obciazenie 15 kg 5. wznosy nóg w leżeniu na brzuch 3x15 3x15 bolalo w ostatniej serii.. 6. brzuszki na piłce 3x20 20/20/20 Ogolnie to bym sie polozyla i zasnela ale ..zasuwam do pracy#-P#-P + zaczynam dodawac do treniingu elementy crossfitu tak sie zajaralam \-) Micha dzisiejsza Nie liczone : brokułaa, dużo brokuła! papryka, pomidor, rukola, pieczara /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e9997a3e87d84c5a8034510d0ace7be6.png Powodzenia w Maturach dziewczynki!:) dajcie czadu! Zmieniony przez - aniitka155 w dniu 2014-05-04 10:59:47

    Odpowiedzi: 445 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2014 9:15:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Małolata/aniitka155

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #116, Tydzień 17, 08.07.14 DNT- Dzień nietreningowy#-P suple:OMEGA 3 x 2 dziennie +CLA x3 (show test:D) + ZMA + NeoMag przemeczenie x2 kaps. woda: 3 litry + herbaty rozklad: BTW 120/80/150 KASZKA WRACAJ DO LADIES !!!!!!! Bo tesknie :C:-( zreszta pewnie nie tylko ja.. Ledwo stoje, ledwo widze. Oczywiscie po pracy zdazylam na 2 polowe meczu ... pokrzyczalam, poemocjonowalam.. i padłam jak dziecko. Dzisiaj wstalam sama z siebie o 6.. O treningu nie ma mowy dzisiaj bo nie podniosla bym nawet hantla :/ Dzis 7 dzien pracy i....4 dni wolnego8-) (tzn uczelnia 3 dni i egzaminy ustne ale...wiara czyni cuda, prawda?) treningi bedą , jak padne to nie wstane do 12:-P|-)|-O Siemie lniane czyni cuda brzuch mi sie zrobil genialnie nie wypukly }:-( TREC + NAJWSPANIALSZE SZEFOWE : DZIEKUJE ZA NIESPODZIEWANKE@-) Nigdy niczego nie dostalam tak po...porostu ;-D http://www.editer.pl/fotka/6d99e565632c42b37dcd3cec70a3e77b_2.jpg Miska dzisiejsza : Nieliczone: pomidory brokuła ogorki lodowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0c0ff47127c146fe96ba18c07e3c33f0.png http://www.editer.pl/fotka/b35d85445eb20e7839bd692faf432158_2.jpg i tu sie pochwale :) Placki ziemniaczane z mąką ryżową na maśle :) Zmieniony przez - aniitka155 w dniu 2014-07-09 08:59:46

    Odpowiedzi: 445 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2014 8:18:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Po prędkości na Debiuty

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    uff... w końcu doszłam do siebie. Mogę spokojnie przysiąść i opisać moje odczucia po minionym sezonie startowym. Debiuty, Mistrzostwa Śląska a później Polski to okres urodzaju gdzie na scenie czułam się dobrze i wiedziałam, ze jestem we właściwym miejscu. Rola odwróciła się wyjeżdżając do Europy. Bezczelnością z mojej strony byłoby widzieć siebie w finałowej szóstce dlatego 15 miejsce na 30 kandydatek było dla mnie absolutnie zasłużone. Z czystym sumieniem i bez kozery mówię o tym co od dawna wiadomo- bez sztucznych piersi nie ma co liczyć na finał w europie dlatego to jest mój cel na ten rok. Do grudnia planuję operację. Postanowione. Ponadto nie zamierzam się oszukiwać i zdaję sobie sprawę, ze moją najsłabszą partią jest maleńka orzeszkowa wręcz pupa. Piersi to cel nr.1 w temacie rzeczy których nie mogę wypracować sama jednak pupa i nogi to priorytet treningowy. W przyszłym roku będzie pełniejsza a nogi masywniejsze. Taki mam cel i go zrealizuję. Nie wstydzę się bez ogródek pisać o planowaniu operacji. Zawody to jeden z powodów mojej decyzji, główniejszym natomiast jest fakt, że zanim urodziłam dziecko nosiłam biust wielkości C aktualnie to małe A. Strata bolała ale coś za coś-taki gen. Mam świetną córkę ale piersi już nie. Europa otworzyła mi oczy na wiele kwestii. Ważne jest by dobrze czuć sie we własnej skórze a jeśli poprawie nogi,pupę i piersi to tak właśnie będzie. Grzechem byłoby narzekać na sylwetkę jaką posiadam bo wiem, ze to marzenie niejednej kobiety natomiast ja zawsze sięgam wyżej, mam duże wymagania względem siebie i wiem na co mnie stać. 15 w tym roku była pstryczkiem w nos i motywacją. Moze w przyszłym roku będzie pierwsza dziesiątka :-P wyzwanie rzucone. działam. /SFD/Images/2015/5/24/f545a45c7d71478d983dd5e296e833c7.jpg /SFD/Images/2015/5/24/09ee5bb773d44960ad305175aa1c5c39.jpg Zmieniony przez - MagdaK7 w dniu 2015-05-24 14:44:19

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 16491 Data: 5/24/2015 2:40:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomasz Laszko - dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Mawashi a co to jest M.C. kulturystyczny? na sztywnych nogach? z przysiadem przednim - popieram , chyba ze co innego stoi na drodze poza tym miesni brzucha nikt nie rozbuduje specjalnie wiec ani nie ma sensu sie na nich skupiac ale tez nie ma sensu ich zaniedbywac PS ponoc trenerem Tomka jest Piotr Głuchowski wiec nasze sugestie sa nie na miejscu

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2008 2:03:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomasz Laszko - dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobry wieczór! Wodyn! Wybacz, ale jakoś mi umknęły te twoje sugestie. Skądinąd ciekawa propozycja, ale tym razem będę się trzymał ustalonego planu. Przyznaję, że obecnego zestawu ćwiczeń mam już serdecznie dosyć, ale skonsultuję twoje uwagi i ewentualnie zastosuję je dopiero po zawodach lub w przyszłym roku. Pozdro i dzięki za troskę! Co do dzisiejszych wyczynów to podsumować je można w jednym zdaniu: tak, jak wczoraj - zdrowie nienajlepsze, ale siła jako taka. Trochę jeszcze pociągam nosem, ale na siłce wstępują we mnie nadprzyrodzone siły , niewielkie, ale niezrozumiałe! Dziś dzień lżejszy. Lubię z niego barki bo dają satysfakcje a nogi to raczej formalność. Generalnie nogi kiedyś uwielbiałem robić, a teraz nie wiedzieć czemu krzywię się, jak mam je ćwiczyć. Szczegóły: Wznosy boczne jednorącz z linką wyciągu - 1x25 Podciąganie gryfu wzdłuż tułowia - 28x10, 31x10, 35x10, 37x10 Wyciskanie sztangielek siedząc - 20x10, 24x10, 30x8, 30x8 Wznosy sztangielek bokiem w opadzie - 13x4x10 Szrugsy długie (próba wsadzenia sztangielek pod pachy) - 13x10, 17x10, 21x10, 24x10 Siad z przodu - 40x10, 60x3x10 Wyprosty na maszynie - 2x10, 3x3x10 Uginanie leżąc - 3x10, 4x10, 5x10, 6x10 Wspięcia na palce siedząc - 100x15, 120x15, 140x15, 140x15 Ośle wspięcia ze 100kg trójboistą - 4x15 Później po kąpieli i posiłku uderzyłem do pobliskiego ośrodka zdrowia, gdzie dzięki uprzejmości znajomego masażysty spędziłem 20 minut na fotelu z masażem - polecam wszystkim z bolącym kręplem! W odżywianiu rewolucji nie było. Tak, jak oznajmiałem prym wiedzie panga, na śniadanie jak zwykle białka jaj, a na wieczór tym razem tuńczyk. Suplementacja jest wyjątkowo powiększona o witaminę c, scorbolamid i ten cynk, o którym wcześniej pisałem. HmB mam niestety Olimpa tym razem. I poza łatwiejszym dawkowaniem to nie jestem z niego zadowolony (w porównaniu do płynu z HiTec'a). Odbija się i nieco słabiej działa, ale zmienimy je. Dzięki jeszcze raz za zainteresowanie i uwagi. Trzymadełko! Tomek

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2009 10:47:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomasz Laszko - dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po kolejnej przerwie. Znowu należy uderzyć się w piersi, że się zaniedbało obowiązki, ale zaraz postaram się to nadrobić. Nie mam dobrych wieści o mojej kondycji zdrowotnej, gdyż chociaż nie mam gorączki, to jednak dopadła mnie i trzyma jakaś infekcja w nosogardle. Mam nadzieję, że może w końcu jutro lub najpóźniej pojutrze dojdę do pełni sił, żeby dokończyć dzieła budowania czegoś na wzór masy w tym roku Pomimo tego, że gra jest warta świeczki muszę przyznać, że mam już serdecznie dosyć tego treningu, odżywiania i suplementacji. Gdyby nie HMB Hitec, już dawno bym się poddał. I stąd chyba też mój obniżony nastrój: wciąż nie kupiłem sobie kolejnej porcji kwasu metylomasłowego w płynie, tylko posiłkuję się jakimś jego substytutem jednego z polskich producentów. Jakość tego produktu już tutaj opisywałem. Nie chciałbym psioczyć, ale dziwnym trafem ta infekcja przytrafiła mi się oczywiście wtedy, gdy jedyny słuszny płyn się skończył. Ciężki trening = obniżona odporność, a bez szybszej regeneracji pogłębia to stan większego narażenia na wirusy. I tylko glutamina i aminokwasy rozgałęzione HiTec'a trzymają moją odporność w jako takich ryzach. Ale żeby nie kończyć patosem to trzeba powiedzieć, że w najbliższych dniach znowu wybiorę się do hurtowni i nie wrócę bez brązowej buteleczki z płynem o octowym zapachu, bez którego cała ta zabawa staje się niezwykle ciężka. Wybaczcie mi ten ton Co do treningów to piątkowy wyglądał następująco: Wiosłowanie - 70x10, 120x10, 120x10, 120x10 Wiosłowanie sztangielką - 35x10, 40x10, 40x10, 40x10 Ściąganie drążka - 10x4x10 Ściąganie chwytem neutralnym - 11x4x10 Ciąg - 130x10, 150x10, 160x10, 160x10 Na koniec jak zwykle brzuch na piłce 4x15 i wznosy nóg wisząc na drabince 4x15 Dieta i suplementacja nie uległy większym zmianom, poza wprowadzeniem puszki tuńczyka na kolację i większej ilości witaminy c z dodatkami ,,antyprzeziębieniowymi". Poniedziałek: Wiosło - 70x10, 110x10, 110x10, 110x10 Wiosłowanie sztangielką - 35x4x10 Ściąganie drążka do klatki (bardzo szeroki chwyt) - 8x10, 10x10, 10x10, 11x10 Ściąganie chwytem neutralnym - 11x4x10 Ciąg - 110x10, 160x10, 160x10, 160x10 Brzuch na piłce nisko i wznosy nóg wisząc na drabince - po 4x15 W dzisiejszym odżywianiu niewielka zmiana - gulasz drobiowy zamiast kotletów(zmiana wręcz kosmetyczna ), ale za to z nowymi przyprawami - kolendra i rozmaryn, aha no i zamiast marchwi buraczki. Na wieczór dziś zjadłem chudy twaróg z ryżem i cynamonem. Kończę, bo już późna pora, a jutro znowu muszę się zająć szukaniem pracy. Pozdro

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2009 12:53:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Tomasz Laszko - dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemano! Wracam na drogę przygotowań do Mistrzostw Polski w kulturystyce. Termin mojego powrotu jest nieprzypadkowy, gdyż znana jest już prawdopodobna data zawodów. Będzie to 17-18 kwietnia, a więc 2 tygodnie wcześniej niż dotychczas i wyjątkowo cieszę się, że już zacząłem przycinać węgle, bo zostało 12 tygodni. Przed świętami ważyłem 92kg, a teraz już 87. Zakładana waga na start to ok. 75kg. Skończyłem już okres masy, choć trening nie uległ znaczącej zmianie. Dorzuciłem aerobów i teraz po każdym treningu robię ich 30 min., uprzednio zrobiwszy 15 min. interwałów na bieżni. Trening wygląda następująco: I Barki 4ćw + 1 na kaptur Triceps 3ćw II Uda 3ćw na 4głowe i 2 ćw na 2głowe III Klatka 4ćw IV Plecy 4ćw + 1 na prostownik Biceps 3ćw W każdej grupie ostatnie 2 ćwiczenia w superserii. Liczba powtórzeń to 12. Łydki na przemian z brzuchem co 2 dzień 2 ćw po 2 serie po 30 powt. Dieta: 1 - białko 80% 50g + 10g oliwy 2 - to samo + 50g ryżu 3 - 50g ryżu 150 kurczaka i 10 oliwy 4 - 150 kurczaka i 10 oliwy 5 - 50g ryżu i 150 kurczaka + 10 oliwy (potreningowy) 6 - 9 białek jaj + 1 żółtko + 100g płatków owsianych + 10 oliwy i żurawina Suple: Białko 80% 2x dziennie BCAA 5g na czczo i przed snem Glutamina tak samo AAKG 3 x 3g Tribulus 3x2 Witaminy do śniadania Reanimator po treningu 100g Immubiotic 1 rano i 1 wieczorem Gold C, Chela selen, Beta karoten, Wit E - po 1tabl do posiłku potreningowego Garlicyn 1 rano i 1 wieczorem Żeń szeń 1 rano i 1 na 1h przed treningiem Niedługo wrzucę jakieś zdjęcia i mam nadzieję zmotywuję się do pisania relacji! Pozdrawiam wszystkich śledzących i do zobaczenia! Tomek

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2010 10:35:24 PM Liczba szacunów: 0