SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • MIKOŁAJ OLIMP 2007-konkurs

    Post
    Odżywki i suplementy

    AD. 1 Jako pierwsza w Europie i Polsce zaawansowane stacki kreatynowe wprowadził BIOGENIX AD. 2 Pierwsza Polska odżywka na masę to GAINER MCT firmy OLIMP LABOLATORIES. AD. 3 Kre Alkalyn 2500 MEGA CAPS - OLIMP LABOLATORIES. AD.4 Dzięki temu witaminy są lepiej wchłanialne w organizmie,a ich nadmiar bezpiecznie usuniety. AD.5 Blistry dzięki którym dawkowanie suplementów staje się wygodniejsze. AD.6 Suple w Mega Capsach OLimp & Biogenix - koszt niewielki - efekt Najlepszy! AD.7 SNC - Sport Nutrition Center - wyłączny dystrybutor to firma Nutrifarm

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2006 7:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Redukcja czyli Spalam się...

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Status Codzienny stan aktualny. Najpierw konsumpcja: https://assets.porannakofeina.pl/sfd/sfd_064.png Generalnie dużo lepiej wyszło mi planowanie i rozkład BTW w posiłkach. Jedyne co, to złapałem się na tym, że miałem dość dużą lukę w przedziale 10-15, zjadłem obiad po pracy około 16tej i nadal miałem mnóstwo kalorii do spożycia. Przed treningiem więc około 20tej doładowałem baterie i po treningu jeszcze dobiłem kalorii. Ogólny bilans całkiem niezły. Trening https://assets.porannakofeina.pl/sfd/sfd_065.png Odjąłem nieco od ciężarów we wszystkich ćwiczeniach (jak widać na powyższym zestawieniu) z myślą, że może technicznie będzie to lepiej wyglądać. Sam nie wiem. Być może, ktoś kto ma lepsze pojęcie będzie w stanie powiedzieć. Wydaje mi się bowiem, że odjęcie tych ciężarów spowodowało, że dzisiejszy trening nie był tak męczący jak ten pierwszy. Jakoś tak czułem, że ten pierwszy dał mi wycisk a dziś mimo tego, że podchodziłem do treningu bardziej zmęczony to ostatecznie nie czułem takiego "wycisku". Jeśli jednak, ktoś spojrzałby na trening sprzed 3 dni i dzisiejszy może byłby w stanie podpowiedzieć, czy np taki martwy ciąg wyszedł mi dziś lepiej niż ostatnio i czy może mieć to podłoże w mniejszym ciężarze czy po prostu poprawa techniki następuje naturalnie z treningu na trening jeśli o tym myślimy i powininem wrzucić te większe ciężary jeśli czuję, że dają mi lepszy bodziec. Dla porównania więc, MC z 14.11, Seria 1: https://youtu.be/t371VaKLL-U Oraz MC z 17.11 (dziś), Seria 1: https://youtu.be/c-MpKOWP_Is Gdyby ktoś chciał porównać jeszcze inne ćwiczenia, zamieszczam linki do dwóch playlist z nagraniami: Sesja 000 - 14.11: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrBwsWINFJOifszC7F4W6GDXsEQhXUDOz Sesja 001 - 17.11: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrBwsWINFJOhGEWqHCBYX4SL057aOZ258 Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Obecnie chyba skłaniam się ku temu by wskoczyć z powrotem na te ciężary, które miałem w tej pierwszej testowej sesji z 14.11. Jednak technika jest dla mnie obecnie najważniejsza więc będę się starał skonsultować z Wami w tej kwestii. Z Bogiem...

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 5166 Data: 11/17/2020 11:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • SMPOZ/knockout w domowych warunkach

    Post
    Trening dla początkujących

    C:\Users\Andrzej\Desktop\.pllll.jpg Powodzenia w dążeniu do wymarzonej sylwetki, trzymamy kciuki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2093 Data: 9/21/2010 10:59:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Hehe dobre foto jedzenia, ryby już prawie nie ma %-) Mi też wiele razy się zdarzyło zapomnieć zrobić foto, bo byłem głodny :-) Proszę o wparcie i głos w konkursie na "Sernikowy Przekładaniec" :-) http://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&v=Entry&id=355436&rest=1

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 15753 Data: 5/18/2012 12:05:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy diety paleo.

    Post
    Strength & Endurance

    Zważywszy, że dla ogromnej części paleolitycznej populacji dysponujemy zaledwie szczątkowymi szkieletami, wysuwanie wniosków o ich nienagannym zdrowiu jest dość ryzykowne. "Nasze oceny stanu zdrowia w oparciu o szczątki kostne mogą być zniekształcone, w materiałach takich jesteśmy bowiem w stanie odnotować jedynie fakt śmierci osoby w danym wieku ze zmianami patologicznymi na kościach i na tej podstawie dociekać przyczyny zgonu. Nie uprawnia nas to jednak do wypowiadania się o chorobowości w badanej populacji. Niezmiernie trudno jest nam określić, jakie było ryzyko zetknięcia się danego członka społeczności z chorobą. Ile osób uniknęło choroby, a ile zachorowało i jednocześnie przeżyło? Nie da się odpowiedzieć na te pytania jednoznacznie. Brak na kościach śladów chorobowych może oznaczać, iż dana populacja była słaba immunologicznie i organizm nie dożył nawet powstania zmian. To skrajne sytuacje, ale prawdopodobne. Omówione przeze mnie zjawiska zwane są paradoksem osteologicznym i opisane zostały wcześniej przez amerykańskich naukowców - Jamesa W. Wooda, George'a R. Milnera, Henrego C. Harpendinga i Kennetha M. Weissa. Zastosowanie jednej metody, Np. analizy zmian kostnych, nie zawsze jest wystarczające, aby poznać stan zdrowia dawnych społeczności. Prof. Alicja Budnik z Instytutu Antropologii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu." Rzadko zdążysz umrzeć na raka, cukrzycę, miażdżycę jeśli ogólnie żyjesz średnio nawet 30 lat.. Na te choroby, mogli zdążyć zachorować, ale nie dożywali wieku, kiedy te choroby rozwinęły się, wywołały zmiany w organizmie i były przyczyną śmierci. To trochę tak, jak kiedy współcześnie człowiek chory na początkowe stadium którejś z tych chorób ginie w wypadku. Podobnie mogli chorować i nawet umierać na serce czy wrzody żołądka itd., ale na podstawie zachowanych szczątków nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić. Żeby choroba zostawiła ślad musi mieć charakter przewlekły. Żyli za krótko żeby ich wykończyły choroby dietozależne.;-)

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2012 9:43:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy diety paleo.

    Post
    Strength & Endurance

    Mimo wszystko chciałabym poznać opinię ekspertów, których wiedza jest wszechstronna (nie tylko w kwestii teorii, ale i praktyki) i opiera się nie tylko na teorii. Chociażby ze względu na fakt, że artykuł marka.c, który żywcem skopiowałaś i wkleiłaś tutaj, na sfd pojawił się w roku 2005 ;-] Zmieniony przez - Martucca w dniu 2012-06-12 12:02:59

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2012 12:00:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy diety paleo.

    Post
    Strength & Endurance

    dzieki za odp, jesli chodzi o suplementacje to rano daje ~2-3g witaminy C, w porze lunchu witaminy i minerały popularnej firmy a po rybce wieczorem daje jedna kapsulke omega3 gold (tej samej firmy, sorry za reklame) ale faktycznie zwracam uwage na stosunek o3/o6 ze wzgledu na problemy ze stanami zapalnymi w przeszlosci, takze majonez jednak sobie odpuszcze czy ta suplementacja jest ok?

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2012 8:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy diety paleo.

    Post
    Strength & Endurance

    nie zgodze sie zapotrzebowanie na witaminy/mineraly definiuje sie jako taki poziom przy ktorym nie wystepuja objawy niedoboru powoduje to, ze roznica pomiedzy dawka wynikajaca z zds i optymalna bywa bardzo duza /choc czasami dziala to w dwie strony - np. w przypadku wapnia i zelaza zds jest zbyt wysokie/ z witamin i mineralow warto suplementowac witamine a /retinol/, witamine d, witamine k, witamine c, kompleks tokoferoli i tokotrienoli, magnez, jod, selen, miedz, chrom

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2012 10:14:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Shutter - Projekt Tom Hardy

    Post
    Trening dla początkujących

    PIĄTEK Dieta: I 9:00 1.Płatki owsiane 2.Mleko 1,5% 3.Jajka kurze 4.Migdały II 11:30 1.Chleb wieloziarnisty 2.Makrela wędzona 3.Cukinia III 13:30 1.Chleb wieloziarnisty 2.Makrela wędzona IV 15:30 1.Ryż brązowy 2.Dorsz TRENING C + Bicie rekordów 17:45 V 19:00 1.Banan 2.Jajka kurze 3.Mleko 1,5% 4.Sok marchwiowo-jabłkowy VII 21:30 1.Płatki owsiane 2.Mleko 1,5% SUMA DOBOWA 3389 kcal BIAŁKO 158g TŁUSZCZE 96g WĘGLOWODANY 470g

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3795 Data: 5/11/2013 10:43:42 AM Liczba szacunów: 0
  • balt080 - ogień.

    Post
    Trening dla początkujących

    Spokojnie bo nie zawsze mam czas na wypisywanie tego co robię, skupiam się na treningach i jedzeniu ale napiszę co było wczoraj. Przysiad ze sztangą: 4s/8p (40,40,40,45) Wyciskanie leżąc: 4s/10p (35,40,35,30) Martwy ciąg: 4s/10p (40,40,40,40) Wyciskanie sztangi na barki: 4s/10p (20,20,20,20) Military press: 4s/10p (20,20,20,20) Uginanie ze sztangą: 4s/10p (15,15,15,15) Mała kontuzja po przysiadach, coś poszło w stopie i przez pół dnia utykałem ale pod wieczór się uspokoiło, może dlatego że obciążenie poszło do góry i spociłem się jak szczur przy tym. Przy wyciskaniu okropnie spadła siła, aż się sam zaniepokoiłem ale to dlatego że miałem tygodniową przerwę, jutro na pewno będzie lepiej. Martwy ciąg poszedł do przodu, teraz czuję że plecy rosną i na następnym treningu coś dołożę. Barki jak zwykle wypadają słabo i nad tym muszę popracować. Military press zmieniam na wyciskanie francuskie leżąc a uginanie jak uginanie, biceps rośnie. Mam taką małą wizję aby robić po dwa ćwiczenia na każdą partię jako że ćwiczę już ponad pół roku pora aby coś porządnie ruszyło. Przysiad ze sztangą (nogi), Wspięcia na palce (nogi), Wyciskanie na ławce poziomej ze sztangą (klatka), Wyciskanie na ławce poziomej ze sztangielkami (klatka), Martwy ciąg (plecy), Ściąganie drążka szerokim uchwytem (plecy), Wyciskanie sztangi na barki siedząc (barki), Unoszenie ramion bokiem (barki), Wyciskanie francuskie (triceps), Prostowanie ramion na wyciągu (triceps), Uginanie ramion ze sztangą (biceps), Uginanie ramion z supinacją nadgarstka (biceps) Jeśli uważacie że to jest błąd (bo sam tego nie jestem do końca pewny) to proszę o jakiś komentarz. Czuję że jedno ćwiczenie to za mało dlatego zastanawiam się na ćwiczenia partiami (dwie partie na dzień tak jak kiedyś). Albo to, albo to drugie. Zapraszam do komentowania. //zapomniałem dodać że na ostatnim treningu zaczepił mnie pewien gość który jak się później okazało jest osobistym trenerem i wytrenował już sporo ludzi (z resztą nie będę pisał bo nie uwierzycie jak oni wyglądają), z resztą on sam wygląda jak Pudzian i ocenił moją technikę na bardzo dobrą, ogólnie to mocno koncentruję się na ćwiczeniach (zasługa odżywki przedtreningowej) dlatego z góry mówię że technika to moja osobista, indywidualna sprawa nad którą ciągle pracuję i ciągle ją poprawiam. ///w sumie to je**ć to, dalej będę ćwiczył tak jak to robię teraz ale na małe partie (biceps i triceps) dołożę na pewno po jednym ćwiczeniu. Zmieniony przez - balt080 w dniu 2013-09-10 21:08:27

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7777 Data: 9/10/2013 9:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    Post
    Trening dla początkujących

    Rrumcek, zdrowia, mi dopiero co tydzień przepadł przez chorowanie. Ogólnie wszyscy coś chorują ostatnio jedz wit C. Odinowy napój taki jak pavel pisze. btw. zaglądam od jakiegoś czasu już, to sobie powiadomki włączę

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2010 9:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    Post
    Trening dla początkujących

    Co chwila lykam jakas wit. C, odnosnie napoju to byly tam jeszcze gozdziki. Dzisiaj rano czuje sie masakrycznie Caly nos zapchany, ale gardlo boli mniej niz wczoraj. Ide sie kurowac, mam nadzieje, ze w poniedzialek juz zawitam na silowni, a jesli nie to pozostaje... wtorek

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2010 7:42:42 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    Post
    Trening dla początkujących

    Akurat cytryna wbrew pozorom ma sosunkowo malo vit.C Dobrze jest tez powciągac nosem wode z solą na katar

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2010 2:19:22 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    Post
    Trening dla początkujących

    a my wtedy bedziemy blyszczec forma a Ty bedziesz lykal gramami vit C

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2010 11:12:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaminke C ciagle lykam, do tego napoj Odina + duzo cytryny. Lykam tez po 6 kapsulek czosnku, trzeba zwalczyc to chorobsko Mysle, ze jest szansa, abym zawital we wtorek na silowni.

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2010 5:34:48 PM Liczba szacunów: 0
  • kup jakieś białeczko np C-6 dodasz do płatków i masz pyszne śniadanie :-)

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 7556 Data: 10/26/2014 12:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • mimo wszystko ja uważam że dla początkujących osób może to być dobry plan po pierwsze ja nie ćwiczyłem 2 miechy więc ciężary z 15-stkami przez dwa tygodnie to będzie dobra rozgrzewka po drugie 15 może nie robią masy ale 10 i 5 już chyba tak %-) po trzecie zamiast negatywów z partnerem można zrobić przez 2 ost tygodnie cyklu np;serie z 3 powtórzeniami chociaż wiadomo ilu ludzi tyle opinii i każdy robi to co mu pasuje ja spróbuje j**n...ć taki cykl by się samemu przekonać czy było warto :-)

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 7556 Data: 1/27/2015 7:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Agnes4869 REKOMPOZYCJA zdjecia str.34

    Post
    Trening dla początkujących

    no Lena,brat super pomysl! powiem Ci ze ja mialam podobnie, mam taka komercyjna silownie, ze jak podeszlam do trenera sie o cos spytac, to od razu wzial kartke i mnie na sile chcial zapisac na trening personalny za jakies kosmiczne pieniadze! w koncu zalatwilam to tak ze zaplacilam cichaczem takiej dziewczynie trenerce za rozpisanie treningu i przejechanie go ze mna 50zl (a stala nade mna ze 4 godziny), usmiechnelam sie... ale juz jej nie ma. taka fajna kulturystka :) uwielbialam dziewczyne ;)) ale kurde, to paskudne jest, ze sie nie ma kogo spytac, bo od razu chajs od ciebie chca! ach te początki .. oblis:) ja to taka gadula jestem :D rozmowne dziewcze albo paskudna gadula, jak kto woli :D DZISIAJ: 1. SIADY 20kgx19 :P /30kgx12/35x11/40x10/45x8/45x8 jakos sie nie kwapilam zeby sobie jeszcze wiecej dolozyc, choc moglam. nie wiem czemu, ale nie mialam ochoty. za tydzien obiecuje cokolwiek sie przesunac do przodu, niewiele, bo mi nie zalezy, ale choc troszke zeby w miejscu nie stac:) stac mnie na wiecej, ale zawsze mi sie wlacza gadanie mojego chlopa i jego kolegow po AWF - "nie przysiadaj, po co ci to, szkoda kregoslupa" tak jest ok :D 2. spacer ze sztangielkami w lapkach - 6kgx25 / 6kgx30/ 8kgx25 3. przysiad bulgarski w lapkach 6kgx12/ 6kgx12/ 6kgx12 na kazda noge 4. prostowanie na maszynie 25x12/27,5x12/30x12 jestem zadowolona i positive:D i zwalczylam moja zlosc po klotni wiec dwie pieczenie na jednym ogniu - i psycho zdrowsze i cialo przetrenowane ;) aero sie oczywscie nie chcialo ;D PODSUMOWANIE 1. TYGODNIA treningu: a)przez poprzedni tydzien bardzo ladnie jadlam okolotreningowo kasze gryczana. To sie chwali:) b)lenia mam na brzuchy - popelnilam blad bo zakonczylam tydz. brzuchami, a dzis nogi byly. to nie bylo madre oslabiac brzuch przed siadami! nastepnym razem musze MYSLEC :P zrobilam je raz, a mialam dwa:P c)lenia na aeroby,albo czasu mi szkoda - jedno z dwojga - shame on me! zawalilam tylko bicki tricki , wiec zrealizowalam swoje 85% d)miska wporzo - tu tez sie ciesze, ta czekoladka mnie nie boli. tym bardziej slodzona kawa na wydziale i w starbucks :P yhyhy:D Zmieniony przez - agnes4869 w dniu 2010-01-11 21:33:34

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2010 9:32:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Agnes4869 REKOMPOZYCJA zdjecia str.34

    Post
    Trening dla początkujących

    maz bedzie wspieral i zjadal za mnie slodycze, ktore dalej intensywnie robie, by zaspokoic na nie swoj wlasny glod, hehe ;D co znaczy w innym miejscu:D? mozesz do nas dobiec:) rownie dobrze mozna dzialac i w inna strone - ja moglabym sie postatrac i sie cofnac do biustu C z dawnych czasow niecwiczenia na ten przyklad, heh ;)

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2010 12:19:50 AM Liczba szacunów: 0
  • KNOCKOUT-KONKURS

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mikołaja olimpa heh... ad 1. Norwalina (l-norvaline) - aminokwas, niewchodzący w skład białek; w organizmie ludzkim występuje w bardzo niewielkich ilosciach. Jest podstawą składu materii prebiotycznej. Pełnione przez ten aminokwas funkcje mają duży wpływ na rozwój zdolności wysiłkowych. Dlatego też odgrywa ważną rolę w stackach kreatynowych , aminokwas ten zabezpiecza przed rozpadem molekułę guanidyny, która jest fundamentem budowy cząsteczek argininy, kreatyny i guanidynopropionianu. W ten sposób powoduje, że synteza kreatyny z argininy staje się procesem znacznie wydajniejszym, zaś sama arginina z suplementu nie jest tracona w efekcie procesów katabolicznych. W ten sposób niecałe 100% argininy - a nie jak w preparatach niezawierających l-Norwaliny 50-70% - pochodzące z formuły produktu (crevolution) jest wykorzystywane na potrzeby syntezy tl.azotu (NO). Poza tym l-Norwalina hamuje eliminację jonu amonowego - bardzo silnego i bardzo ważnego "odkwaszacza". Jon amonowy nie tylko zmniejsza kwasowość środowiska komórkowego, ale równolegle pozostaje najważniejszym depozytem azotu pozabiałkowego, hamującego katabolizm i stymulującego anabolizm białek mięśniowych. ad 2. 4 formy kreatyny występujące w KO , to: Jabłczan estru etylowego kreatyny - Creatine Etyl Ester Malate Alfaketoglutaran kreatyny - Creatine AKG Orotan kreatyny - Di Creatine Orolat Jabłczan kreatyny - Tricreatine malate ad 3. Estryfikacja dzięki zwiększeniu biologicznej dostępności aminokwasów - poprzez neutralizację grupy kwasowej - ułatwia wnikanie tychże aminokwasów do komórek mięsniowych. Poza tym estryfikacja chroni przed laktamacją, która jest niekorzystną zmianą struktury cząsteczkowej. Dzięki temu iż związki estryfikowane są bardziej stabilne i biodostępne są one lepsze od związków prostych. ad 4. a) Knockout - Pump our body b) Baw się z KO dobrze i wesoło - w szkole oraz poza szkołą. Na siłowni bądź realistą - dzięki KO uda Ci się wszystko! c) Dzień bez KO, to dzień stracony ad 5. banan14_88

    Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2005 8:09:24 PM Liczba szacunów: 0