SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja witamine C wczoraj w aptece 2 tubki kupilem :-))

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2014 8:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja ci powiem, że ta witamina C idzie, bo idzie, nie wiem, jakie są jej właściwości poza wzmocnioną odpornością, a jeśli o to idzie, to o3 bardzo pomaga z tego, co wiem. Zmieniony przez - MaksymS w dniu 2014-12-24 20:57:28

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2014 8:57:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    DHL chciałem :) Popuri, coś byś dorzucił do mojej suplementacji? Wit. D oraz wit. C Omega 3 Tran Witaminy i minerały

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2014 9:30:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    maksym, ogólnie to tran dostaniesz za połowe ceny w aptece to samo wit. C Opakowanie 60tab 250mg dostałem za 3.80 chyba

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2014 10:08:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja dzis przerwa p******e... :D kurde... o 13 czuem sie jak g**** wziąłem 800mg Wit C + troche glukozy cytrynowej i zaj**iscie jest... ta glukoza zaj**ista na kaca :D A kotlet sie smiał ze ją wziąłem :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2014 3:00:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a ja kurde nie kupie tych supli, bo na wesele nie bede miał ;c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2014 5:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a co zamowiles Tran, wit. B, wit. C, witaminy i minerały, BCAA, niedługo domawiam ZMA. O3 z Olimpu już mam i D3 też mam.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2014 12:27:48 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jak ten kilogram witaminy C zeżresz to będziesz dzi k

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2014 12:32:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a ja czuje ze coraz gorzej mnie zbiera... xD ide po wit C p******ne z 1g to mi lepiej bedzie :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2014 12:14:12 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    mnie z rana dopadło sachara dopadła to wypiłem troche soku co miałem pod ręką :D I glukozy sobie zrobiłem z wit C zeby sie lepiej poczuc, ale rano to chyba git no nie? Białko mogłem do tego p******nąc i by super było, a p******ne, a co! :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2014 11:31:57 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    witaminy i minerały, bcaa, zma, tran, o3, wit. c, wit. d będą szły teraz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2014 2:38:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Juniorska walka o karpia :))

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witamina c + b + d + kompleks witamin + tran + bcaa + glutamina to podstawy

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2014 2:41:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    Czyli reasumujac przyjmowanie 1g Vit C najkorzystniejsz (czy tez wielowymiarowo najbezpieczniejsze) jest w porze rannej, jezeli trenujemy wieczorem. Np po sniadaniu czy mozna przed. Ma to jakies znaczenie?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 9/13/2011 12:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    Arros - nie wiem w jakiej porze jest najkorzystniejsze, ale są po prostu przesłanki ku temu by zachować pewien dystans w stosunku do teorii mówiących że warto jeść duże dawki wit C po treningu.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 9/13/2011 5:09:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    Udo Pollmer znany jest z rozmaitych kontrowersyjnych stwierdzeń, nie koniecznie jestem zainteresowany ich komentowaniem. W skrócie: tutaj autor manipuluje pewnym faktami, by wywołać określone wrażenie. Proponuję przyjrzeć się witaminie E, która stanowi pierwszą linię obrony organizmu przed wolnymi rodnikami. Witamina E reaguje z nadtlenkiem rodnika i powstaje wodorotlenek i - faktycznie jak mówi Udo - rodnik witaminy E. Rodnik witaminy E jest jednak redukowany przez kwas askorbinowy. W reakcji tej pośredniczy także ubichinon (q10). Powstaje rodnik kwasu monodehydroaskorbowego i następnie ulega "wyciszeniu" w reakcji dysmutacji. Zagrożenie z jego strony jest więc żadne. Z resztą Kaziu zwrócił uwagę na dość istotną kwestię reaktywności. Faktem jest, że przeciwutlaniacze mogą zachowywać się jak proutleniacze, np witamina C poprzez reakcję Fentona może powodować powstawanie wolnych rodników. Generalnie jednak w organizmie ludzkim kwas witamina ta zachowuje się jak przeciwutleniacz. Problematyczne może być spożywanie wysokich dawek przeciwutleniczy, zwłaszcza w pewnych dysproporcjach. Nie czuję się jednak biegle w tematyce przeciwutleniaczy by opisywać dokładny mechanizm ich działania, a już tym bardziej nie chciałbym być proszony o komentowanie stwierdzeń autorów znanych z mocno kontrowersyjnych wypowiedzi i dziwnych poglądów. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-09-19 23:32:35

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 9/19/2011 11:28:46 PM Liczba szacunów: 1
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    a jak najlepiej rozłożyć przeciwutleniacze, przy założeniu że zażywamy i Witaminę C (np. 1200mg) i Witamina E (np. 50-60mg) w połączeniu z dwoma treningami wydolnościowymi (rano i po południu).

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 10/11/2011 11:34:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    nie robiłbym jakiś specjalnych rozpisek, brałbym do posiłków. Witaminę C korzystnie z pokarmami bogatymi we flawonoidy, a witaminę E preferencyjnie do posiłków zawierających NNKT (chroni je przed utlenieniem).

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 10/11/2011 11:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    Witam! Jeśli chodzi o tabele i przeciwutleniacze to super znać ten temat i na pewno będę korzystał, faftaq zostawiam SOG'a. Panowie, czytałem temat tak pobieżnie ( czekam na ugotowanego kuraka i ryż, niedawno skończyłem pakować :) ) i zastanawiam sie nad jednym. Czy dla przeciętnego sportowca, (którym, nie ukrywajmy jest PRAWIE każdy z nas) fakt czy spożyjemy w/w produkty po treningu ma jakieś znaczenie w ogólnej poprawie sylwetki? Czy fakt spożycia witaminy C po treningu lub kompleksu witamin bądź nawet kwasów Omega3 aż tak znacząco wpłynie na naszą sylwetkę że warto każdą ewentualność tak rozpatrywać? Nie neguje żadnej z wymienionej tutaj tezy, ba, sam się do większości stosuję, jednak to takie moje rozważania. Pozdrawiam i trzymajcie się! EDIT to można w sumie odnieść do wielu aspektów własnej diety, np. kiedyś tak restrykcyjnie przestrzegałem diety, że do obiadu (które np. już samo w sobie było książkowo "zdrowe" nie zjadłbym zrobionych przez mamę buraków bo dodała łyżeczkę cukru na cały słoik etc. Może takie coś wpłynąć na ogólną dietę i sylwetkę? Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2011-10-15 15:54:10

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 10/15/2011 3:47:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość przeciwutleniaczy w produktach żywnościowych - tabela

    Post
    Badania naukowe

    co do przeciwutleniaczy - jeśli ćwiczysz na siłowni 4x w tygodni to bym się w ogóle zbytnio nie przejmował. To co wcześniej pisałem o Wit. C + E w sporych dawkach, to się tyczy mnie, a ja ćwiczę po 21godzin tygodniowo więc sytuacja jest trochę inna Czy łyżka cukru może wpłynąć na ogólną sylwetkę ? - myślę, że nie, natomiast wychodzenie z takiego założenia jest błędne, bo jeśli tu moge dać łyżeczkę cukru, to tam mogę dać łyżeczkę do kawy, tam do herbaty i zaczyna się wszystko sypać :)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 15249 Data: 10/16/2011 11:02:11 PM Liczba szacunów: 0
  • kotszop/ więcej mięśni, mniej tłuszczyku,)

    Post
    Ladies SFD

    może idealnie nie jest, ale już chyba całkiem nieźle z proporcjami i kaloriami, tak mi się przynajmniej wydaję do posiłków oczywiście były warzywa jutro będę już miała hantle, wiec zrobie trening, który dała mi agak:) do tego czasu prawie codziennie ćwiczyłam tak po swojemu ok 40-60min (czyt. przysiady, brzuszki itp.), nawet trochę biegałam znalazłam w szafce magnez+B6 i takie witaminy do rozpuszczania w wodzie, które zawierają: wit C, B6, ryboflamine, tiamine,folacyn, biotyne, wit b12, magnez, potas i miedź, tak podpatrzyłam , że niektóre dziewczyny biorą suplementy różne i sobie pomyślałam, żeby może to brac??

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 13413 Data: 10/2/2011 8:17:55 PM Liczba szacunów: 0