SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • deca, a poczatkujacy

    Post
    Doping

    Zgadza sie NO_RD wzialem 80 tab. metki w wieku 16 lat (wtedy nawet nie wiedzialem co to jest metka,co to sterydy itp. i dzis tego zaluje,dlatego twierdze ze trzeba poczekac do 20-21 roku zycia,czlowiek uczy sie na bledach nie ?.Potem cwiczylem 3 lata na sucho i w wieku 19 lat znowu zaczalem,tylko juz troche mocniejsze cykle i tak az do [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1712 Data: 3/14/2003 8:54:40 PM Liczba szacunów: 0
  • L-Karnitine + l-glutamina ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam. w odpowiedzi na twoje pytanko, musze Ci powiedzieć ze najlepszym sposobem na szybkie wyrzezbienie sie sie jest polaczenie kreatyny, l - glutaminy i dekstrozy. Tylko ze do tego musisz jesc co 3 godziny gdzies ok. 6 posilkow dziennie oraz pic c onajmiej 3 litry dziennie. Po miesiecznej metodzie na pewno zobaczysz efekty!!!!!!!!! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2221 Data: 4/13/2005 1:06:38 PM Liczba szacunów: 0
  • szybkie pytanie - sogacz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehehe ja tez nie załapałem o c b.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2375 Data: 2/14/2007 9:42:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie przy - 17 stopniach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zależy jaką masz odporność. U mnie od razu skończyłoby się to w najlepszym razie przeziębieniem. Jak już zdecydowałbyś się to bierz duże dawki witaminy C, ale mimo wszystko nie polecam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1530 Data: 1/25/2014 6:36:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie przy - 17 stopniach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    do -10*C jest w porządku, O ILE poczyniłeś wcześniejszą adaptację. niższe temp. to piekło dla przewodu oddechowego. z kolei bieganie na bieżni w nieodpowiednio przygotowanym pomieszczeniu też nie jest dobre (odwodnienie, dryf tetna). zostań na chacie :) Zmieniony przez - Masakrator w dniu 2014-01-26 07:16:31

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1530 Data: 1/26/2014 7:15:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch w FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie tzn dałem jako przykładowe żeby ocenić ilość serji i powt. mój trening wygląda tak: Plan A Klatka: wycisk hantli lerząc płasko 3s Plecy: podciąganie nachwytem 3 x max Barki: wycisk hantli siedząc 2s. Biceps: uginanie ramion z chantlami 2s Brzuch: brzuszki z obciąrzeniem 3s Rozciąganie Plan B Klatka: wycisk hantli skos 3s. Nogi: [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 800 Data: 11/29/2009 1:41:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy kiedykolwiek komus...

    Post
    Sztuki Walki

    Albo zrób tak ja ja nie mogłem miec worka na scianie zamocowanego bo mam tynk więc kupiłem taki uchwyt c odo sciany przykrecasz i tam worek ustawiasz w odleglosci 1 m od sciany

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 7/20/2012 4:05:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki ćpać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    powiem więcej : w c.h**

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 5/18/2005 5:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki ćpać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kur...cze!!! Powiem wam, ze mam jako taka diete, ale chcialbym do niej dolozyc jakies odzywki dla polepszenia wyników. Jestem ektomorfikiem, wie c na samej diecie za daleko nie ujade. Kapujecie, czy nie?! Dlatrego sie pytam co mi polecacie na przyrost masy. to cos ma byc dobre i stosunkowo tanie, gdyz na drogie mnie nie stac, tak jak i na jakas [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 5/18/2005 7:14:01 PM Liczba szacunów: 0
  • prolka apteczniak:3

    Post
    Doping

    rozumiem po prostu lepiej wziąć z apteki jak od jakiegoś super dilla tak mi się zdaje no wiecie chłopaki strażnik teksasu z youtube mówił że przy 500 mg tygodniowo rozsadza to nie wiem może w powietrze wy****ć :P

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2539 Data: 5/1/2016 11:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • kox a kosci

    Post
    Doping

    sorry że wykopuje stary temat , ale sie niezgadzam z poprzednimi wypowiedziami jak ktoś ma chude kosci to dieta itp mu za wiele niepomoże sam wiem otym byłem ekto wazyłem 65 kg przy wysokim wzroscie teraz waże sto kilo walcze z nadwagą dość sporą w okolicach brzucha a obwód nadgarstka mam 17cm i ogólnie bardzo małe przedramie , co zrobić??koksu [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2053 Data: 6/6/2010 6:40:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dla ,,fachowców,,

    Post
    Odżywki i suplementy

    niestety musze cie zmartwic co do buforowanej kreatyny poczytaj: http://www.sfd.pl/Kre%2DAlkalyn_Ca%C5%82a_Prawda_o_Konwertowaniu_w_Kreatynine-t375034.html Ja bym ci radzil jesc tak W DT: rano 5 capsow, po treningu/przed treningiem 5 capsow W DNT: rano 5 c, w porze treningu 5 capsow remik to sa kapsy po 750mg Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1258 Data: 5/23/2008 9:58:16 AM Liczba szacunów: 0
  • ABS2 - 3 seria, 3 cwiczenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zginając sie w pasie, unieœs nogi i biodra do ulozenia pionowego. Nastepnie wypchnij do góry biodra i nogi, jakbyœ chcial siegnac podeszwami sufitu. Opuœc biodra nadal utrzymujac nogi w pionie, po czym odsuñ je do pozycji poczatkowej. Kazde powtórzenie cwiczenia sklada sie z dwóch ruchów: podniesienia nóg i [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3027 Data: 6/7/2006 12:36:40 PM Liczba szacunów: 0
  • clenbuterol

    Post
    Doping

    lecąc po kolej E/C/A 1.3 się dobrze sprawdza yoha no i tarczycowe oczywiscie

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2502 Data: 12/16/2013 4:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna powder z OLIMPU!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kiedys jak bylem maly to wsadzilem sobie do nosa tabletke wit C. Ale buzowalo w nochalu. Stara nie wiedziala co sie dzieje. Tak sobie teraz mysle, ze zrobilem to z czystej ciekawosci. Wiec pewnie ktos z ciekawosci probowal wciagac kreatyne nosem... Moze by tak jeszcze glutamine?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 1/8/2005 9:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna powder z OLIMPU!

    Post
    Odżywki i suplementy

    AnimalStak dobre to z wit c

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 1/9/2005 11:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Chong jak to nie ma?? właśnie piszę z Mandrivy 2008... i polskie znaki jak najbardziej mam :) ą ę ź ć ń ó dawać dalej?? :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2636 Data: 2/3/2008 7:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Filmy z komputera w TV %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ale jak juz tu jestescie to sie spytam co jest z B O D Y _ F A C T O R Y ....?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 7/9/2008 4:20:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina

    Post
    Zdrowie i Uroda

    patzr na sterzenie glukozaminy , ja mam olimpa 120 caps /45 zł , 2 kaps zawieraja 1500 siarczan glukozaminy , 500 chlorek potasu, 60 wit C

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 7/9/2007 3:32:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Laptop 1.3ghz California

    Post
    Targowisko

    2000 Pozdrawiam, NoRtOn *F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 12/27/2003 11:58:51 AM Liczba szacunów: 0