SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Regeneracja .

    Post
    Trening dla początkujących

    ja bym zrobił 3 plany, A, B, C i dobrał tak cwiczenia, ze jesli np. masz silownie po MMA (lub na odwrót), to wtedy jedziesz lżejszym planem, a jeśli wiesz, że będzie więcej czasu na regeneracje, to dajesz cięższy plan.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 851 Data: 4/4/2010 8:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie - pomoc

    Post
    Doping

    ***Odblokowanie, terapia pocyklowa*** http://www.sfd.pl/temat247834/ - odblokowanie czyli łagodny powrót do normalności by marek.c http://www.sfd.pl/temat132957/ - wszystko o odblokowaniu by Uriel http://www.sfd.pl/temat275356/ - odblokowanie PCT by n3x1983 mysle ze tu trzeba szukac%-)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 8/23/2012 9:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzyń Siatkarek 2009/2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A Universitet BELGOROD vs RC CANNES 0:3 (21:25, 17:25, 20:25) Grupa C Aluprof BIELSKO-BIALA vs Dinamo MOSCOW 2:3 (25:20, 26:28, 25:15, 24:26, 11:15) Grupa D Metal GALATI vs Bank BPS Fakro MUSZYNIANKA 3:1 (20:25, 25:19, 25:22, 25:16)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 12/2/2009 3:04:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzyń Siatkarek 2009/2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A Universitet BELGOROD vs RC CANNES 0:3 (21:25 17:25 20:25) ZOK RIJEKA vs Volley BERGAMO 0:3 (16:25 11:25 24:26) Grupa B Scavolini PESARO vs Enion Energia DABROWA GORNICZA 3:0 (25:21 25:12 25:19) ASPTT MULHOUSE vs VakifGunesTTelekom ISTANBUL 0:3 (24:26 22:25 20:25) Grupa C FenerbahceAcibadem ISTANBUL vs Modranská PROSTEJOV 3:0 (25:18 25:11 25:21) Aluprof BIELSKO-BIALA vs Dinamo MOSCOW 2:3 (25:20 26:28 25:15 24:26 11:15) Grupa D Metal GALATI vs Bank BPS Fakro MUSZYNIANKA 3:1 (20:25 25:19 25:22 25:16) Zarechie ODINTSOVO vs Asystel NOVARA 2:3 17:25 27:25 20:25 25:18 10:15)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 12/4/2009 3:49:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzyń Siatkarek 2009/2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A RC Cannes vs Zok Rijeka 3:0 (25:12, 25:16, 25:20) Volley Bergamo vs Universitet Belgorod 3:2 (18:25, 23:25, 25:22, 25:11, 15:5) Grupa B MKS Dąbrowa Górnicza vs Asptt Mulhouse 3:0 (25:14, 25:17, 25:23) Günes Vakifbank Istanbul vs Scavolini Pesaro 3:2 (22:25, 22:25, 25:19, 25:17, 15:13) Grupa C Dinamo Moscow vs Fenerbahce Acibadem Istanbul 0:3 (23:25, 20:25, 14:25) Vk Prostejov vs Aluprof Bielsko-Biała 3:2 (18:25, 25:18, 21:25, 27:25, 15:10) Grupa D Fakro Muszynianka Muszyna vs Zarechie Odintsovo 3:0 (25:20, 25:19, 25:22) Asystel Novara vs Metal Galati 3:0 (25:18, 25:18, 28:26) Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-12-10 23:12:16

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 12/10/2009 11:11:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzyń Siatkarek 2009/2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A Universitet BELGOROD vs ZOK RIJEKA 3:0 (25:15, 25:21, 25:11) RC CANNES vs Volley BERGAMO 3:1 (25:19, 18:25, 25:14, 25:7) Grupa B Scavolini PESARO vs ASPTT MULHOUSE 3:0 (25:13, 25:17, 25:22) Enion Energia DABROWA GORNICZA vs VakifGunesTTelekom ISTANBUL 0:3 (12:25, 18:25, 16:25) Grupa C FenerbahceAcibadem ISTANBUL vs Aluprof BIELSKO-BIALA 3:0 (25:22, 25:18, 25:19) Modranská PROSTEJOV vs Dinamo MOSCOW 1:3 (17:25, 20:25, 25:19, 27:29) Grupa D Metal GALATI vs Zarechie ODINTSOVO 3:2 (19:25, 18:25, 26:24, 25:16, 15:7) Bank BPS Fakro MUSZYNIANKA vs Asystel NOVARA 3:0 (25:15, 25:14, 25:9)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 12/18/2009 3:37:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzyń Siatkarek 2009/2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A Volley BERGAMO vs RC CANNES 3:1 (25:10, 25:22, 18:25, 25:20) ZOK RIJEKA vs Universitet BELGOROD 2:3 (18:25, 16:25, 25:15, 25:23, 11:15) Grupa B VakifGunesTTelekom ISTANBUL vs Enion Energia DABROWA GORNICZA 3:0 (25:22, 25:20, 25:18) ASPTT MULHOUSE vs Scavolini PESARO 0:3 (16:25, 15:25, 18:25) Grupa C Dinamo MOSCOW vs Modranská PROSTEJOV 3:1 (27:25, 19:25, 25:13, 25:19) Aluprof BIELSKO-BIALA vs FenerbahceAcibadem ISTANBUL 0:3 (19:25, 21:25, 17:25) Grupa D Asystel NOVARA vs Bank BPS Fakro MUSZYNIANKA 3:1 (25:14, 23:25, 25:14, 25:22) Zarechie ODINTSOVO vs Metal GALATI 3:0 (25:21, 25:20, 25:21)

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 1/10/2010 8:20:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Początki i kilka pytan.

    Post
    Trening dla początkujących

    a)ćwicz na łydki będziesz mieć umięśnione b)napewno nie codziennie!!! jak juz to 3xtydzień ogólnorozwojówki c)dział odżywianie odwiedź a tak to napewno twaróg chudy/półtłusty+oliwa albo serek wiejski. a dieta:(:( odwiedz to http://www.sfd.pl/Od%C5%BCywianie-f10.html a jeśli chodzi o trening to napisz co posiadasz(sprzęt)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 415 Data: 3/9/2011 4:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Początki i kilka pytan.

    Post
    Trening dla początkujących

    C) może być miklearna kazeina jak cię stać

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 415 Data: 3/9/2011 8:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening po 5x5?-cel masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Ankieta: Wiek : 30 Waga : 81 Wzrost : 176 Cel treningowy : Masa Staż treningowy na siłowni : 1,5 roku Uprawiane inne sporty : Praca fizyczna:-) Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławka(skos góra,dół),gryf prosty,gryf lekko łamany 2x gryfy krótkie,120kg krążków,drążek,poręcze do pompek(do triceps itp.) Dieta : Jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Witaminy i minerały+kwasy omega,Bcaa,Carbo,Wpc,Gainer i ostatni cykl 7tyg.na mono Vitala zielonego. Ostatnio przerabiany plan: 5x5(od traktora) ostatnie 6ms-c Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad:103,Klasyczny MC:110,Wyciskanie na ławce:85,5(na jeden raz).

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 515 Data: 11/4/2012 3:10:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Mesteron

    Post
    Doping

    Moze o to chodzi ? MESTEROLONE Androviron, Dapoder, Gavrolin, Mesteranum, Mestoranum, Proviron, Stenor, Testiwop, Vistimon Terapeutická aplikácia: pri muľských hypogonadizmoch spôsobených nedostatočnou tvorbou testosterónu, chorobné stavy vyľadujúce podporu anabolizmu telesných bielkovi, muľské osteoporózy. Popis: jedná sa o androgénny prostriedok, ktorý mnohí dopingoví hrieąnici uľívajú kvôli jeho moľným silným antiestrogénnym vlastnostiam. Na rozdiel od tamoxifen citrate, ktorý iba blokuje estrogenove receptory, mesterolone údajne zabraňuje priamo aromatizácii a tým silne potláča vznik samotných estrogénov. V poslednej dobe sa vąak udáva zneuľitie aj ako prostriedku pre zisk svalovej hmoty napriek relatívne nízkym anabolickým účinkom. Podµa zahraničných materiálov výsledkom zneuľitia tohto prostriedku je lepąia svalová tvrdos», hustota a vydefinovanos», čo je badateµné najmä v príprave na sú»aľe. Vedµająie účinky sú udávané ako údajne veµmi slabé - i pri niekoµkotýľdennom dávkovaní. Pri nízkych dávkach sa nepredpokladajú ani negatívne vplyvy na pečeň, či obličky. Neviem, či to povaľova» za neľiadúci vedµająí účinok, ale vzhµadom na terapeutické pôsobenie veµmi často je dopingovými hrieąnikmi spomínaná dlhodobá neustávajúca erekcia pohlavného údu aľ s bolestivými prejavmi. Zneuľívané dávky: pravdepodobne vzhµadom na veµmi účinné antiestrogénne pôsobenie, nikde som sa nestretol s denným zneuľívaným dávkovaním presah**úcim 25-50 mg. Veµmi často vąak bola spomínaná kombinácia s prostriedkami testolactone a tamoxifen citrate. Stretol som sa vąak s tvrdením, ľe v prípade poľiadaviek na nárast svalovej hmoty denné dávkovanie dosiahne aj 100 mg. Forma: tablety s obsahom 10 mg, 20 mg, 25 mg, 50 mg. Zdroj: Igor Kopček -> HARDBODYBUILDER - Na rovinu o dopingu 1 MESTEROLONE Nejvíce zneuľívaným preparátem je Proviron. Proviron je syntetický, orálně účinný androgen, který nevykazuje ľádné anabolické vlastnosti. Ve ąkolní medicíně se nasazuje k redukci nebo odstranění poruch, vyvolaných nedostatkem muľských pohlavních hormonů. Tento preparát totiľ, jak jiľ bylo řečeno, pouze odstraňuje nebo omezuje poruchy, spojené s nedostatkem testosteronu. Jedná se předevąím o poruchy potence, podmíněné zpravidla nedostatkem androgenu, který můľe vznikat po vysazení steroidů, a o infertilitu, která je důsledkem menąího počtu spermií a jejich sníľené kvality. Proviron patří mezi estrogenní antagonisty, které brání aromatizaci steroidů. Vedlejąí účinky provironu u muľů můľeme označit za minimální. Jelikoľ je zpracovatelnost provironu v játrech velmi dobrá, nepředpokládají se poruchy jejich funkce. Výrobce Jenapharm píąe v přikládaném letáku o svém preparátu Vistimon následující: "Při vysokém dávkování můľe náhodně docházet k retenci (zadrľování) elektrolytů a vody a následné tvorbě edémů." Mnohem častějąím vedlejąím účinkem provironu je nadměrná sexuální stimulace a v některých případech dlouhodobá erekce penisu. Poněvadľ můľe být takový stav bolestivý a můľe vést i k případnému poąkození, představuje sníľení dávky, popř. vysazení preparátu jediné rozumné řeąení. Atletky by měly proviron uľívat obezřetně, nebo» nelze vyloučit případné androgenní vedlejąí účinky. Zdroj: http://www.mujweb.cz/www/steroids Pozdrawiam. <<<<<< Sierżant w oddziale dla koksujących >>>>>>

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4664 Data: 5/5/2003 1:23:26 PM Liczba szacunów: 0
  • To są związki chemiczne np jak weźmiesz magnez masz np napisane że jest cytrynian magnezu 1000 mg ale magnezu jest tam 121 mg https://www.sfd.pl/sklep/FitWhey_Magnesium_+_B6-opis36104.html?device=c&gclid=EAIaIQobChMI_-3ig53A3wIVTqqaCh0j4gBCEAQYAiABEgJXmvD_BwE#wartosci No nie wiem jak to Ci wytłumaczyć dokładniej

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 934 Data: 12/27/2018 3:34:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa proporcji - masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trzeba by było to rozpisać dokładnie jak wyglądają te dni A,B,C bo masz tam sporo do zrobienia i żeby to jakoś funkcjonowało fajnie. Żeby te dni nie nachodziły za bardzo na siebie.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 570 Data: 7/6/2017 12:01:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia dla mnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, z góry dzieki za radę w sprawie treningu, mam jednak kilka pytań c celu ostatecznego wyjaśnienia:). 1. Trening A we wtorek a trening B w srodę czy oba treningi w jeden dzień i oba w kolejny? 2. Wyciskanie do czubka głowy - francuskie leżąc czy to cos innego? 3. Wyciskanie francuskie leżąc czy siedząc? 4. Uginanie ramion ze sztangą czyli ćwiczonko na biceps stojąc ? 5. SZRUGSY - tego okreslenia ćwiczenia nie znam. Co to jest i jak się je wykonuje ? 6. Wyciskanie wąsko - to na klatkę leżąc czy coś innego ? Bardzo byłbym wdzięczny za odpisanie bądź jesli masz gdzieś opis wszystkich ćwiczeń to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 1/5/2009 2:41:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny, czy dobry?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. WIEK:20 2. WAGA:80 3. WZROST:180 4. WYMIARY: -biceps:37 -klatka:105 -udo:58 -talia:85 5. STAŻ NA SIŁOWNI:3 6. DIETA:Jak trzeba jest -białko:min.2g/kg m.c. -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:masa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):chudnięcia 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): wysoka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:90 -martwy ciąg:160 -przysiad:80

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 952 Data: 3/4/2010 4:04:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Estetyka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e tam, jakby był wielbłądem to by mu w garba rosło ;] natomiast ty do rady kolegi z góry dodaj też dużą ilość witaminy C

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1512 Data: 5/31/2009 9:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 6.01 - DT 2 sesja E5 - 2min. I7 - 7, 8, 8 I7 - 8 I2 - 7, 6 E5 - 2min C3 - 12 C - 8, 6 P-G - 20-15, 10-12, 8-10 I3 - 8, 3 I8 - 12, 10, 8 C7 - 10, 8, 8 C4 - 10, 8, 8 F - 22, 20, 20, 20 M - 13, 13, 13, 13 E7 - 15, 15, 15, 15 Z - 10

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3247 Data: 1/7/2015 3:55:59 PM Liczba szacunów: 0
  • C - 8, 6 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d1591824c0f84604baf40d825617583b.jpg

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3247 Data: 1/7/2015 3:58:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Jest ok-jak widac -bez przyrzadowo tez można sie rozwijać. jak sie chce to zawsze można :-) wypiski z wczoraj 12.01 DT Trening: 2 sesja E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min. I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakresu) - 9, 8, 8 (2 powt więcej) I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakesu, tempo wolne) - 10(2 pow więcej) I2 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko) - 9, 9 (5 powt więcej) E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min C3 (podciąganie na drążku podchwytem, 2/3 zakresu) - 15 (3 powt więcej) C (podciąganie na drążku podchwytem) - 10, 8 (4 powt więcej) P-G (brzuszki(nogi na ziemi)-brzuszki (nogi w powietrzu))- 20-15, 10-15, 8-12 (5 powt więcej) I3 (podciąganie na drążku nachwytem, wąsko) - 8, 5 (2 powt więcej) I8 (podciąganie na drązku nachwytem, leżąc, szeroko) - 12, 10, 8 C7 (podciąganie na drązku nachwytem, leżąc) - 15, 12, 10 (11 powt więcej) C4 (podciąganie na drązku podchwytem, leżąc) - 10, 10, 10 (4 powt więcej) F (przysiady z podskokiem) - 25, 22, 22, 20 (7 powt więcej) M (prostowanie tułowia na podparciu) - 13, 13, 13 E7 (przysiady na jednej nodze z podparciem) - 18, 18, 18, 18 (12 powt więcej) Z (mostki) - 10 - 10 Dieta: B/T/W 122/104/10 - do treningu, po treningu ~3000 kcal

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3247 Data: 1/13/2015 10:02:22 AM Liczba szacunów: 0
  • 16, 17.01 - DNT - dieta wg założeń 18.01 - DT Trening: 2 sesja E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min. I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakresu) - 9, 9, 9 (2 powt więcej) I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakesu, tempo wolne) - 10 I2 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko) - 10, 10 (2 powt więcej) E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min C3 (podciąganie na drążku podchwytem, 2/3 zakresu) - 15 C (podciąganie na drążku podchwytem) - 10, 8 P-G (brzuszki(nogi na ziemi)-brzuszki (nogi w powietrzu))- 20-15, 11-15, 9-15 (5 powt więcej) I3 (podciąganie na drążku nachwytem, wąsko) - 8, 6 (1 powt więcej) I8 (podciąganie na drązku nachwytem, leżąc, szeroko) - 15, 12, 10 (7 powt więcej) C9 (podciąganie na drązku nachwytem, leżąc, nogi na podwyższeniu) - 12, 10, 8 C6 (podciąganie na drązku podchwytem, leżąc, nogi na podwyższeniu) - 8, 8, 8 F (przysiady z podskokiem) - 25, 22, 22, 22 (2 powt więcej) M (prostowanie tułowia na podparciu) - 13, 13, 13 E7 (przysiady na jednej nodze z podparciem) - 18, 18, 18, 18 Z (mostki) - 10 - 10

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3247 Data: 1/19/2015 8:32:43 AM Liczba szacunów: 0