SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    12.12 Wydaje mi sie ze w koncu barki ruszaja, robie je 2x w tygodniu Dzis tez kilka innych produktow bo wyszlo tak ze wpadlo gastro \-) Trening Nogi + barki + biceps+ triceps Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta Posilek 1 godzina 10 ryz na słodko ( ryz brazowy 50g + mleko + wpc/kakao , cynamon itp ) Posilek 2 godzina ~14 Płatki żytnie 75g bialko wpc 15g wiorki kokosowe 5g suszonki 5g Posilek 3 godzina 17:00 po silowni 200gram frytek 80g paczek 80g czekolady bialej /-)_ Posilek 4 godzina 19+ omlet ( 4 jajka , 100g twarogu, 5g wiórek kokosowych , 15g siemienia lnianego, ~15g wpc) Płatki żytnie 75g bialko wpc 15g wiorki kokosowe 5g suszonki 5g Posilek 5godzina 20.30+ mieso 250g ryz brazowy 50g warzywa Posilek 6 godzina 21+/22 mieso 250g ryz brazowy 50g warzywa /SFD/Images/2015/12/12/7fba401aaa624565b9c467bf4be40cfa.jpg Zmieniony przez - *ViQ w dniu 2015-12-12 19:39:23

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2015 7:35:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    17 .12 Trening Plecy , biceps Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta Posilek 1 godzina 10 pączek 80g Płatki żytnie 90g bialko wpc 15g wiorki kokosowe 5g suszonki 5g krakersy 50g Posilek 2 godzina ~14 (zazwyczaj przed silownia) pączek 80g Płatki żytnie 90g bialko wpc 15g wiorki kokosowe 5g suszonki 5g krakersy 50g Posilek 3 godzina 15.30/16.00 pierogi z miesem 200g Posilek 4 godzina 17+ mieso 250g frytki 150g warzywa Posilek 5godzina ~19:00+ mieso 250g frytki 150g warzywa Posilek 6 godzina 20? omlet ( 4 jajka , 100g twarogu, 5g wiórek kokosowych , 15g siemienia lnianego, ~15g wpc) ryz na słodko ( ryz brazowy 60g + mleko + wpc/kakao , cynamon itp ) /SFD/Images/2015/12/17/8e15e044d6a44f0894c0ce31ff2f197e.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2015 7:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    20.12 Łodzianin masz racje, odpoczne i skupie sie na treningu 8-) W tym tygodniu miska byla na ~90% + cheaty wiec 3-5k dziennie i dalej 70 na wadze, jak tu zyc {{:-( Miska bedzie mniej wiecej wygladac tak, + ewentualne dodatki ( cos napewno wpadnie ) Pas sie zwiekszyl ale calipter pokazuje tyle samo oczek , wiec to magia rozepchanego żoładka }:-( Trening Klata + superserie na barki , triceps Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta Posilek 1 godzina 9.20 omlet ( 4 jajka , 100g twarogu, 5g wiórek kokosowych , 15g siemienia lnianego, ~15g wpc) Posilek 2 godzina ~13 wpc 20g płatki zytnie 150g Posilek 3 godzina 15.30/16.00 ( w dt po silowni) mieso 250g makaron ~~100g warzywa Posilek 4 godzina 17+ Płatki żytnie 90g bialko wpc 15g wiorki kokosowe 5g suszonki 5g Posilek 5godzina ~19:00+ mieso 250g makaron ~~100g warzywa Posilek 6 godzina 20? ryz na słodko XXX g /SFD/Images/2015/12/20/2db441553519411ca287f811b1b3b86f.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2015 9:59:26 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    9.1 Masa, masa i masa Dzis w biedrze wyhaczylem cole o smaku whisky :)) zobaczymy czy uda sie osiagnac 80-90kg obecnie cos kolo 76-77 Trening Biceps + triceps + barki Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta ok 3500-4000 kcal a tu jakies zdjecia zeby nie bylo tak "pusto" http://pics.tinypic.pl/i/00743/kb5waen21xh9.jpg http://images.tinypic.pl/i/00743/hw9roqla2fgz.jpg Zmieniony przez - *ViQ w dniu 2016-01-09 14:49:44

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2016 2:47:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    .2 szybki trening zeby chociaz po 19 byc w domu i zjesc ile wejdzie... ale coz takie zycie moze wrzuce jakies fotki jak wyjda robione w domu Trening bic tric i barki Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta tylko zrzut z braku czasu /SFD/Images/2016/2/2/fd589a6347924269a9e52c67c7d09daa.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2016 7:33:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    6.2 Mialy byc zdjecia ale okazalo sie na silowni ze aparat jest rozladowany bo nikomu sie nie chcialo podlaczyc }:-((( Mam nadzieje ze w tym tygodniu bedzie wiecej luzu i czasu na wszystko. Posilki lopatologicznie napisane, dzis trzeba odpoczywac :)) Trening plecy , biceps Suplemetacja: Przed Treningiem glicerol , coffeina 100mg , 5g bcaa , 5g kreatyny , 10g vpx shotgun, wit c , magnez , msm Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc 5g bcaa activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg fa digu~ na trawienie probiotyki 1000mg witc 100mg 5-htp 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta 4burgery domowe 2 buleczki z serkiem ostrowia 2buleczki drozdzowe 600g pyzow z miesem 350 g frytek i 500g mieska jogurt 100g owsianka 150g makaron na slodko 200g chipsy fromage 75g moze wpadnie omlet jak zdaze /SFD/Images/2016/2/6/0cdc445991d64e33bfffc871e4772f1e.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2016 4:20:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    23.5 Waga: 79,5 Pas: 77-78 Talia: 77 Suplemetacja: Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc Cholina activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg probiotyki 1000mg witc 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta 10 : 20g wpc 14: 250g mielonej lopatki 18: 250g mielonej lopatki + kiszonka 20:30: 380g smietany 18%, 150g jogurtu naturalnego, wpc , 230 twarogu przed snem ~20g wpc , noopept 30mg , Cholina , wit c /SFD/Images/2016/5/23/eb926ad675dd462eaa743ea56a0136f0.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2016 2:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    25.5 jak ja tesknilem za praca :)) cos jeszcze wpadnie zeby podbic bialko ale musze pomyslec co Suplemetacja: Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Na noc Cholina activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg probiotyki 1000mg witc 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta 10 : 4 jajka 100g twarogu 20g wpc 18: 500g mieska + kiszonka 20:30: 36% smietana , 20g wpc wiorki przed snem ~20g wpc , noopept 30mg , Cholina , wit c /SFD/Images/2016/5/25/64d26d68c69849ee83f05c53e1b3bfb8.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2016 7:04:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    25.09 Suplemetacja: Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny noopept 15mg , Cholina , wit c , yohimbine 15mg Na noc Cholina activlab artheo free 1cps Essensival 2cps tested cynk 25mg probiotyki 1000mg witc 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta /SFD/Images/2016/9/25/48382c24ec554d9baaf26665bbf74555.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2016 5:28:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    60, no wow, żebyś na starość problemów z kolanami nie miał Muszę zmierzyć, bo coś mi się wydaje, że dość wysoki... 3. pierś z kurczaka 100g, ryż brązowy 30g, surówka z białej kapusty, sałatka + vinegrette (sałata rzymska, pomidor, ogórek, awokado, orzechy włoskie, papryka) 4. pierś z kurczaka 50g, surówka i sałatka c.d. 5. W planach: koktajl z maślanki + pół gruszki + pół banana (bo on w sumie niedozwolony). A jutra babcia piecze murzynka... trzymajcie kciuki, to było moje ulubione ciasto w dzieciństwie!

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2010 7:09:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Po siłowym, po 40 min. aero-interwałach. Nawet 5kg wzięłam do siadów, ha! 1. sałatka + tuńczyk + 3 orzechy 2. serek wiejski + pół banana + parę truskawek = mix 3. szpinak z pieczarkami, brokuł, ryż, świeży dorsz (niestety smażony) 4. duuuże jabłko 5. dorsz, brokuł, szpinak c.d. 6. Wątpię, żebym miała ochotę... ew. jajeczko. 1 kawa zbożowa Anatol, 2x zielona herbata, woda Zmieniony przez - Lena_k w dniu 2010-01-29 20:05:53

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2010 7:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Piecz w piekarniku Ciacha. Jeszcze lepsze. Daj więcej owsianych albo jedno jajo, żeby się nie rozlewały tylko ~30 min w 150 C` orzechy tez można dodać

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2010 3:41:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Czasem mam ochote na wode z cytryna, dziwne uczucie ale normalnie w ustach czuje smak zanim sobie zrobie. Pewnie mi witaminki C brakuje. Tutaj wszyscy pija wode z kranu, ze mnie sie smieja jak w butelce nosze kupna. A jodu mam chyba w powietrzu troszke, powietrze na pewno lepsze jest, chociaz wilgoci duzo (slask zamienilam na morze ) Mimo wszystko sol gruboziarnista morska kupuje.

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2010 9:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo nie przyswajamy wtedy podobno witaminy C. Pierdoły

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2010 12:35:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 4 (I) - 27.07 A. wiosłowanie na wyciągu siedząc do brzucha z napięciem 5sek. - 25kg 6/6/6 B. ściąganie drążka górnego szeroko (miało być wąsko ale nie zauważyłam, następnym razem będzie wąsko) - 25kg 12/12 + 3x dropseria do 35powt. C. wiosłowanie na wyciągu linkami do twarzy z napięciem 5sek. - 5kg 6/6/6 D. odwrotne rozpiętki - 2x1,5 12/12 + 3x dropseria do 35 powt. E. uginanie ramion ze sztangą - 7kg 10/10/10 F. modlitewnik - 7kg 12/12 + 3x dropseria do 35powt. Jedzonko z dziś http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer/dzien/2013-07-27 + 3 śliwki + paree czereśni * w treningu 3 tam gdzie w nawiasach jest "było" coś tam, tzn. że na rozpisce treningowej to było napisane ale robić tego nie będę, tylko to co jest przed nawiasem Zmieniony przez - palmer w dniu 2013-07-27 18:07:08

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 7/27/2013 6:04:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 11 (III) - 06.08 A. przysiad 25 R 30/35/40/45kg 6/6/6/5 B. przysiad na smithcie 20/20/25/25 4x10p. C. hack przysiad 20kg 15/14/15/13 D. wyprosty nóg 13kg 15p + 10kg 5p. + 2x dropseria do 30p. od 10kg E. rozciąganie F1. MC na prostych nogach, półtoraki 20kg 5x8p. F2. uginanie nóg leżąc tempo 604, 20X 16,5kg 5x8p. G. rozciąganie H1. łydki siedząc 40kg 3x30p. H2. łydki stojąc eksplozywnie cc+10kg 3x8p. Zmieniony przez - palmer w dniu 2013-08-06 11:42:48

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 8/6/2013 11:42:22 AM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 12 (III) - 07.08 A. częściowy MC 30/35/40/45g 3x6p+1x5p B1. wiosłowanie hantlami 2x8/2x9/2x10/2x10kg 4x8p. B2. ściąganie drążka wyciągu górnego (łokcie przy żebrach) 20/25/30/35kg 4x10p. C. podciąganie podchwyt (z pomocą) 6/6/6/6/4 D. rozciąganie E1. modlitewnik szeroko (5s góra,5s dół) 10kg 4x8p.+1x7p. E2. uginanie ramion ze sztangą wąsko (5s góra, 5s dół) 11kg 4x8p.+1x7p. F. rozciąganie G1. szrugsy (hantlami) 2s w napięciu 2x12,5/2x14kg/2x16/2x16kg 4x6p. G2. wznosy ramion w opadzie 2x2kg 4x10p. Miska - http://potreningu.pl/dzienniki/podsumowanie/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer * Aneks do treningu nr 11 (wczorajszego) H2. łydki stojąc były robione na każdą nogę osobno, żeby nie było że aż tak ze mną słabo ;-) Zmieniony przez - palmer w dniu 2013-08-07 14:00:39 Zmieniony przez - palmer w dniu 2013-08-07 22:15:38

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 8/7/2013 1:59:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 13 (III) - 09.08 A. wyciskanie na smithcie 20kg 4x10p. B. rozpiętki 2x4kg 12p./2x4,75kg 11p. + 3x drops. 35p. C. wyciskanie hantli siedząc 2x6/2x7/2x8/2x8kg 10/10/8/7 D. wznosy bokiem stojąc 2x3kg 12/12 + 3x drops. 35p. E. wyciskanie sztangi wąsko 15kg 10/9/8/8 F. prostowanie ramion na wyciagu 15kg 12/12 + 3x drops. do 35p. Miska dziś - http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer/dzien/2013-08-09 + zupa + morele (kilka) wczoraj - http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer/dzien/2013-08-08

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 8/9/2013 3:52:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 14 (III) - 10.08 A. wiosłowanie na wyciągu siedzac do brzucha (5s. napięcie) 25/30/30/35kg 6/6/6/4 - zapędziłam się troszkę, miało być 3 serie, zrobiłam 4 B. ściąganie drążka górnego wąsko 25kg 12/11 + 3x drosp. 35p C. wiosłowanie linkami do twarzy (5s. napięcie) 5kg 3x6p. D. odwrotne rozpiętki 2x3kg 11/10 + 3x drops. 35p. E. uginanie ramion ze sztangą wąsko 13kg 8/7/7p. F. modlitewnik 10kg 12/12 + 3x drops. 35p. Miska - http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer/dzien/2013-08-10 +zupa Zmieniony przez - palmer w dniu 2013-08-11 09:54:25

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 8/11/2013 9:53:35 AM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Palmer - REstart

    Post
    Ladies SFD

    Trening 15 (IV) - 12.08 A. wyciskanie hantli skos 2x7,5/2x8/2x9/2x10/2x11kg 4x6p. B1. wyciskanie sztangi leżąc (szeroko) 20/22/23/23kg 8/8/7/6 B2. 3/4 rozpiętki 2x4kg 4x10p. C. pompki na poręczach (z pomoca) 3x6p + 5(max) + 6(max) D. rozciąganie E1. wyciskanie hantli siedząc (chwyt młotkowy) 2x6/2x7,5/2x8/2x9/2x9kg 6/6/6/4/4p. E2. wznosy ramion bokiem 2x3/2x3/2x4/2x4kg 4x8p. F. rozciąganie G.czachołamacz 9/10/12/13/13kg 6/6/6/5/5p. Miska - http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5116baaf99634c2f0f00000d/palmer/dzien/2013-08-12

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14957 Data: 8/12/2013 9:16:38 PM Liczba szacunów: 0