SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 17/18.06.2016 Ten tydzień był dosyć rozbity ze względu na egzaminy, zostały mi na szczęście jeszcze 2 i w pełni wakacje i do pracy. %-) Dieta wczoraj poszła się :)) Ale dzisiaj z racji pokuty to umierałem przez interwały a wieczorkiem jeszcze bieganie wpadnie. Trening ok. Hyperlean fx7 bardzo mi się spodobał bo nie trzepie bo łbie jak Venom więc zakupiłem. Wystarczy mi pół kapsa przed treningiem i potliwość jest masakryczna, więc bardzo ekonomicznie jak dla mnie %-) Dieta /SFD/Images/2016/6/18/8b2fd018620b421db26e760e5068af8e.jpg /SFD/Images/2016/6/18/ef828d5a56054f67ad6bcd6d0aa2c88b.jpg Trening Pompki szeroko(nogi na podwyższeniu) 10/10/10/10/10 Wyciskanie sztangielek na podłodze leżąc }:-( 10/10/10/10/10 Pompki diamentowe 8/8/7/6 Wyciskanie sztangielki zza głowy(triceps) 8/8/8/8 Wyciskanie żołnierskie za głową 15/15/15/12 Wznosy sztangielek bokiem 15/15/15/15 HIIT 5min truchtu, 14x10sec sprintu, 20sec truchtu, 5min truchtu 8km biegu w 45 min Suplementacja Rano 1xWitamina C 2xMagnez + B6 5g mono Przed treningiem Pół kapsułki Hyperlean fx7 200mg kofeiny Po treningu 5g mono Na końcówkę redukcji /-)_ /SFD/Images/2016/6/18/07d956d6c4ac4bf28307339650efcae2.jpg Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-06-18 14:31:56 Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-06-18 21:23:36

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2016 2:28:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 20.06.2016 Wczoraj wpadł grill u rodziny i nie wypadało nie jeść, gdyby nie ten sok to kalorie całkiem całkiem byłyby ale potrzebowałem czegoś innego niż wody i herbaty. Dzisiaj dzień bez fajerwerków, trening poszedł sprawnie, po bieganiu byłem mokry jak po deszczu więc całkiem nieźle, jedyny minus to że podczas biegu strasznie bolały mnie piszczele??:-? Dieta /SFD/Images/2016/6/20/0e74d67d22ab455c86ec46381ecfc2d0.jpg /SFD/Images/2016/6/20/f4ef8bffa86542ca9eef344d7a3fc753.jpg Trening Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 12/12/12/12/12/12 Martwy ciąg na prostych nogach 12/12/12/12/12/12 Uginanie oburąc ramion ze sztangielkami 10/10/10/10 uginanie ramienia siedząc bez oparcia ręki 10/10/10/10 Szrugs 10/10/10/10 Brzuszki(+3kg), Russian Twist(5kg), unoszenie nóg leżąc 15/10/15 x2 Aeroby: 7km biegania-35min Suplementacja Rano 1xWitamina C 2xMagnez + B6 5g mono od Vitala Przed treningiem pół kapsułki Hyperlean fx7 Po treningu 5g mono od Vitala Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-06-20 21:37:45

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2016 9:36:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    21 Czerwiec: Wtorek: Dzień Treningowy Brak wypiski z weekendu, w sumie nie ma co pisać w sobote od południa zero diety, byłem na weselu, więc trochę się podjadło, do tej pory wode trzymam ;d Trening z dzisiaj: 1. Przysiad: 4x 8p 2,Uginanie podudzi siedząc: 4x10p 3. Wyciskanie na suwnicy, noga wysoko na platformie: 4x 12p 4. MC na prostych nogach: 3x 15p 5. Hip Thrust: 3x 12p 6. Overhead lunges 3x 12p Dieta: 1. 3 całe jaja+1 białko+warzywa 2 i 3. 150g mięsa+10g smalcu+warzywa 4. 75g płatków jaglanych+40g odżywki białkowej 5. 250g ziemniaków+150g mięsa+warzywa 6. 2 całe jaja+3 białka jaj+warzywa Suplementacja: W Trakcie Treningu: 15g Bcaa, 8g Kreatyny, 3g Tyrozyny Po Treningu: 10g Bcaa, 1g Wit C, Ala

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2016 9:19:22 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 22.06.2016 Totalny brak czasu na wszystko. Dieta /SFD/Images/2016/6/22/f70b7ded0b6445c49fd730ac64e4f7ea.jpg Trening Pompki szeroko(nogi na podwyższeniu) 10/10/10/10/10 Wyciskanie sztangielek na podłodze leżąc }:-( 10/10/10/10/10 Pompki diamentowe 8/8/8/6 Wyciskanie sztangielki zza głowy(triceps) 8/8/8/8 Wyciskanie żołnierskie za głową 15/15/15/15 Wznosy sztangielek bokiem 15/15/15/15 HIIT 5min truchtu, 14x10sec sprintu, 20sec truchtu, 5min truchtu Suplementacja Rano 1xWitamina C 2xMagnez + B6 5g mono Przed treningiem 1x Hyperlean fx7 Po treningu 5g mono Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-06-22 16:42:48

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2016 4:42:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 27.06.2016 Coraz mniej energii na treningu, zapewne bardzo związane jest ze zmianą diety ale obciążenie sukcesywnie zwiększone. Kompletnie brak sił na interwałach ale jakoś poszło. Dieta /SFD/Images/2016/6/27/4b78f047c5c64f25a7b7acb59d07239c.jpg Trening Pompki szeroko(nogi na podwyższeniu) 10/10/10/10/10 Wyciskanie sztangielek na podłodze leżąc }:-( 10/10/10/10/10 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Wyciskanie sztangielki zza głowy(triceps) 8/8/8/8 Wyciskanie żołnierskie za głową 15/15/8/7 -- przesadziłem z ciężarem... Wznosy sztangielek bokiem 15/15/15/15 HIIT 5min truchtu, 14x10sec sprintu, 20sec truchtu, 5min truchtu Suplementacja Rano 1xWitamina C 2xMagnez + B6 5g mono Przed treningiem 1xHyperlean fx7 Po treningu 5g mono Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-06-27 20:13:38

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2016 8:12:54 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 192: Cormier vs Gustafsson dyskusja i wyniki walk

    Post
    Scena MMA i K-1

    Wiadomo jednak każdy fighter wie (powinien) jakie są jego umiejętności, co robi lepiej i co robi gorzej, także gameplan jest potrzebny-wizja walki-plan a/plan b/ plan c - od tego w głównej są trenerzy. Po prostu taki był gameplan Szweda, jak dla mnie gameplan był bardzo dobry, zawalczył świetną walkę, ktoś może się nie zgodzić z tym, a bo za mało kopnięć, słabo w klinczu sobie radził czy to nawiązanie do słabej próby skończenia walki (to już mnie rozbawiło), ale Gustafsson dał bardzo dobrą walkę, podobno bardzo katował zapasy do tej walki więc może coś za coś na tej zasadzie. Nikt nie jest idealny, u każdego fightera znajdzie się element do poprawy, patrząc na walki Gustafssona, na jego progres, na jego umiejętności podsumuje krótkim - bardzo dobry występ przeciwko elitarnemu półciężkiemu(obecnemu mistrzowi) i również elitarnemu ciężkiemu

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2015 12:10:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    na odblok mam witamine c lekoman!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2009 5:07:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie zapominaj o wit. C która silniejsza jest od mety lecytyna słaba po 6 tyg. cyklu na niej tylko 10 kg i 5 cm w bicepsie a klacie tylko 20 cm. - szkoda 20 zł podobno dobrze kopie jeszcze Omega 3 ale na razie na głęboką wodę nie wskakuję szkoda mi wątroby SoG za najlepsze suple w tym temacie proszę

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 9:15:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    start: II połowa stycznia witalmax monohydrat BSN no-xplode syntrax matrix dymatize elite olimp carbo olimp omega 3 olimp magnez B6 olimp vitamin vitalmax vit C + cynk olimp czosnek Zmieniony przez - Karo0oL w dniu 2009-12-21 20:21:15 Zmieniony przez - Karo0oL w dniu 2009-12-21 20:22:02

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2009 8:19:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja łącze magnez z B6 olimpu z cuynkiem + vit.C vitalmaxa, po jednej kaps. na noc i śpie jak zabity, a rano zdecydowanie bardziej jestem wyspany. a te punkty Olimpu to trzeba mieć razem z paragonami żeby coś dostać tak?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2009 8:24:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    maly mis84 : nie na raz , niezabardzo , zaleznie do tego czy on/off ,rodzaj treningu ,intensywnosc, objetosc ,forma itd itp ,ale lubie miec wszystko co potrzebuje i niemartwiac sie ze czegos podczas jakiegokolwiek cyklu zabraknie. wiesz jak to jest jeden lubi ogorki a drugi ogrodnika corki ,jeden lubi pomarancze ,a drugi jak mu z butow wali ,jeden wyda cala pensje na szmacicha z czerwonej ,a drugi kupi suple na zdjeciach : vit c , d , e , b-50 , b-100 , magnez , cynk , selen , wapni , zelazo , chrom , lecytyna , glukozamina , omega 3 , zenszen , echinacea , czosnek , i sam juz nie wiem co jeszcze hehehe Zmieniony przez - barjur2 w dniu 2010-01-09 23:38:05

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2010 11:33:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    c-vitamin na mase

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2010 10:21:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    ciekawy ten teramax sklad: * 150 mg standaryzowanego ekstraktu z guarany (Paullinia cupana L.) zawierającego 12% kofeiny * 82 mg kofeiny * 50 mg tauryny * 60 mg witaminy C

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2010 12:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    C*** ze nie na temat, ale ten temat jest jednym z najpopularniejkszych Panowie OROTAN z Kazeina działa cos?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2010 9:29:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli ** VOL 2 **

    Post
    Odżywki i suplementy

    tst są mojej dziewczyny Xtend mój - mega smaczny jak dla mnie W Ubermilku - jest vitafit w dextro - uber milk (koncówka) dextro jadlem przez jakis czas 20 - 25g po treningu razem z wpc. anadraulica zostało mi moze jeszcze na 5 - 6 treningów, czyli przy obecnym trybie zycia na 3 - 4 tygodnie Zmieniony przez - faftaq w dniu 2010-08-22 13:11:21 novedexu zostalo mi z 20 cps, zjem sobie kiedys jeszcze po 1 ed. Mi preparat słuzyl w niewielkich dawkach. Wit C witala łykam sobie przed imprezą zazwyczaj. To male pudeleczko to kozlek z melisą i szyszką chmielu - na lepszy sen. Jak trzeba - tez zjem. Tribulus vitala = siano. tribulus fitmaxa - nawet nawet, jem aktualnie. KO - zostalo puł puszki po jakims cyklu, zjem w najblizszym czasie razem z cloutem. tyrozyna (czytaj - placebo), jest mojej Ukochanej, 5 htp także. Omegi wspolne. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2010-08-22 13:18:53

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2010 1:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni są pierwszymi %-) nowy spam :D

    Post
    Ladies SFD

    c.d. Ostatnio była u mnie na kilka dni moja dzioucha. Nie mogłem się powstrzymać. Miałem chcice. Bzykaliśmy się. Przedwczoraj seks był tak ostry, że bałem się, by wszystkich domowników i sąsiadów nie obudzić. Teraz jej nie ma i w głowie mej odzywają się głosy, był z hukiem zostawił JĄ. Nie, nie zostawił. "Zostawił", to za słabe określenie. Głosy mówią mi, bym wyp***dolił ją z hukiem!

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2012 12:02:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni są pierwszymi %-) nowy spam :D

    Post
    Ladies SFD

    Witaminy z grupy B uzupełnij :-)) Witaminę C też nie zaszkodzi. Zmieniony przez - Martucca w dniu 2012-02-09 11:05:17

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2012 11:04:24 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] nwpassage od kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    Dzisiaj śniadanie. Poza tym walka z armią, a w jej składzie: * cebula *czosnek * imbir * miód * cytryna * sok z czarnego bzu * maliny parzone * cynamon i goździki do herbaty * witamina C, tran * mielona dzika róża Miska przekroczona, ale dziś nie przejmuję się. Grunt żeby chociaż smak szybko wrócił chlip, chlip...bez tego żadna przyjemność jedzenia. /SFD/2018/9/25/bdd11fe6d3754951a9c496e23aa8400a.jpg

    Odpowiedzi: 653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2018 8:42:43 PM Liczba szacunów: 1
  • Potrzebna rada

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) Tak. 9 to za dużo. Jedz 5-7. Znalazłeś i przeczytałeś post squixa, w którym pisze jakie składniki o jakiej porze dnia jeść? a) Silny charakter i unikniesz przytycia, albo bardzo je ograniczysz b) Steruj za pomocą warzyw. Jak będziesz ich jadł za dużo, to rzeczywiście będzie ciężko to wcisnąć. Potem, jak będziesz obcinał kcal, to jedz więcej warzyw, dzięki temu nie będziesz głodny(a w każdym razie nie bardzo głodny) c)Gdzieś była rozpiska, ile w jakim posiłku powinno być procent kcal, które jesz w całym dniu. Generalnie, śniadanie najbardziej obfite. Ale pamiętaj żeby nie było tak, że na śniadanie jesz 60% Rozłóż to w miarę równomiernie. Możesz sobie kupić jakiś pojemniczek i rano wrzucać do niego żarcie. Ewentualnie-bierzesz sobie do torby jajeczka i inne produkty, które można łatwo zjeść :) 2) Świetnie. Nie wiem do ilu ze swoją wagą chcesz zejść. Narazie masz sporo tłuszczu, a więc nie powinieneś tracić mięśni przy redukcji, więc same aero wystarczą. Jednak gdy będziesz już miał mniejszą wagę, to trzeba dorzucić siłkę. Zbudujesz mięśnie=szybki metabolizm, no i figura będzie jak się patrzy :) Na sfd pełno jest przypadków ludzi, którzy porobili ogromne przemaniy. Wszystko jest do zrobienia :) 3) Wiesz, jak się je niezdrowo, to wystarczy dużo masła, słodyczy itp. i już masz wyrobiony bilans kcal. Zdrowe żarcie jest większe jeśli chodzi o objętość. Nie wiem jak Ty, ale ja np. po zjedzeniu czegos slodkiego albo tluszczow trans(np. maslo) w polaczenie z kiepskim chlebem łapałem ogromny apetyt)wyrzut insuliny) i moglem zjesc cholernie duzo. A jak zamiast masla dalem np. orzechy wloskie, to juz tak sie nie działo. P.S. Spokojnie, to nie trwa tak długo. W zasadzie 2-4 tygodnie i metabolizm wraca na właściwe tory i można znowu rozpocząć redukcję. Nie musisz przytyć, a w najgorszym wypadku niewiele. Spokojnie zwiększaj kaloryczność, np. co 300-400 kcal na tydzień. Nie wiem ile wynosi Twoja PPM(Podstawowa Przemiana Materii), ale ja bym właśnie od niej zaczął dodawanie kalorii, a nie od 1000 kcal, które jadłeś. Więc jedz najpierw tyle ile PPM(pewnie w Twoim prypadku kolo 2000 kcal), ruszaj się, i do niego dodawaj kcal. Trudno mi sobie wyobrazić żebyś mógł w takim wypadku przytyć. Działaj, patrz na wagę i w lustro co się dzieje, pisz tutaj, to ja albo ktoś bardziej doświadczony poradzi Ci co dalej :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 7/21/2010 5:42:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [Sila] Liczy sie tylko sila!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzis nietreningowy Dieta - wzorowa (jak na mnie ) 1. Jajecznica + razowiec 2. Musli (owsiane, kukurydziane, orzechy, suszone owoce) + bialko 3. Ryz + warzywa + wolowina 4. Razowiec + tuna + oliwa 5. Bialko + oliwa Przed snem lykne jeszcze jedna porcje bialka Zaraz wpadaja do mnie znajomi, ale nic nie pije i nic nie pale (oprocz papierosow ) Jutro trening. I pytanie. Co sadzicie o tym, by do planu wprowadzic dociagania od kolan? Ta faza MC to moj slaby punkt. Treningi beda wtedy wygladaly tak: Trening A. MC Trening B. Siady Trening C. MC od kolan I tak w kolko.

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14798 Data: 4/26/2009 6:19:04 PM Liczba szacunów: 0