SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Redukcja obniżenie kortyzolu

    Post
    Doping

    Czemu witamine C odpuszczasz? Tania i dobra, poczytaj o niej

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 5/24/2016 2:26:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja obniżenie kortyzolu

    Post
    Doping

    duże dawki witaminy C no w sumie może zbyt szybko to odrzuciłem tzn.tylko duże dawki to jakie dla łodzianina ? bo 5gr/ed rozumiem aczkolwiek jak spotkałem się z gościami co wcinali po 30gr/ed to trochę mi już podlatuje kamieniami w nerkach %-)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 5/24/2016 2:31:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja obniżenie kortyzolu

    Post
    Doping

    no swoim przykładzie mogę powiedzieć że, na zbicie kortyzolu stosowałem dużo suplementów :D czy coś pomogło? na pewno placebo pomogło :D, ale na redukcji kortyzol poza normą miałem co do supli jakie stosowałem to : witamina C przed i po treningu 5g, żeń-szeń, omege3, i różaniec górski czy pomogły może w małym stopniu ale zastąpiłem też trening cardio trenigiem interwałowym, dlatego uważam żeby właśnie na redukcji nie robić wgl cardio a właśnie interwały, jeśli oczywiście jesteśmy na off :D bo na bombie to kortyzolem wgl bym sie nie przejmował :D Zmieniony przez - przemko15 w dniu 2016-05-24 14:52:48

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 5/24/2016 2:50:40 PM Liczba szacunów: 0
  • hematokryt i hemoglobina

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z tego co wiem a wiem niewiele hemoglobina rozprowadza tlen po całym organiżmie i proces ten nie byłby możliwy bez udziału żelaza, zatem aby zwiększyć poziom hemoglobiny powinieneś jeść produkty bogate w ten pierwiastek. Natomiast za poprawne wchłanianie żelaza odpowiedzialna jest witamina C. A co do hematokrytu to masz poziom obniżony czy podwyzszony? Zapytaj w dziale zdrowie tam są osoby, które napewno lepiej Cie poinformują Poczytaj o diecie w niedokrwistości, napewno woele Ci to wyjaśni Zmieniony przez - Mateo 1983 w dniu 2007-03-27 22:08:17

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 12055 Data: 3/27/2007 10:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • MASA na zime + Siła!!! - CYKL

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystko fajnie ale po c*** 100g wpc na noc? zamiast tego daj inny posilek wczesniej a kolacje daj na koniec poza tym diety to nie w tym dziale 100% pure power daj przed treningiem tak z pol godziny,mono w dnt rano a dt po treningu

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 8/16/2011 12:49:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Koszulki Alter Ego Captain America i Punisher

    Post
    Targowisko

    Nowe ceny: Punisher 100 +KW, C. America 80 +KW

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1937 Data: 4/7/2016 11:32:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na triceps w celu zwiększenia siły rzutu (koszykówka)

    Post
    Trening w domu

    Widać że nie masz pojęcia jak się generuje siłę rzutu i akurat triceps to jest to ostatnie ogniwo (to nawet nie jest ogniwo) i jego ćwiczeni c***a ci da. Jeżeli rzeczywiście chcesz mieć mocny rzut to proponuje wykonywać dwa ćwiczenia rwanie i podrzut hantli lub sztangi. Jak nie masz dostępu do sprzętu pozostają ci trzy ćwiczenia pompki i podciąganie z klaśnięciem oraz przysiady wyskoczne. Zmieniony przez - Freed85 w dniu 2011-05-06 23:38:13

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4742 Data: 5/6/2011 11:35:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskoczył mi bark!!!!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Przerwa parę tygodni , daj czas na regeneracje,powrót na siłownie małe obciązenia , unikac cwiczen na początku ponad glowe jesli chodzi o bark,starac sie rozciagac bark tydzien przed powrotem na silownie.Co do glucosaminy ? sama ? nie wystarczy , albo stosujesz przez 6 tyg glucosamine np: z olimpu + witamine C + kolagen + olej liniany albo kupujesz cos gotowego jak "animal flex" "flexit" i zanim wrocisz do treningu pomysl tak zeby taka kontuzja nie miala juz miejsca,czyli nie forsowac sie , nie bawic w wyciskanie , wzmocnic bark , poprawna technika,powoli sie nie spieszyc,bedzie ok i uwazaj bo jak juz naruszyles staw to taki sam jak zdrowy ? juz nie bedzie.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8944 Data: 3/11/2009 7:22:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 18 latek z bardzo dużą motywacją

    Post
    Strength & Endurance

    Dotychczasowa aktywność treningowa (rodzaj, czas, program treningowy): siłownia 3 miesiące czyli praktycznie staż treningowy zerowy ! Na 100 % brak ci bazy siłowej , do tego dochodzi niedowaga Waga: 72kg Wzrost: 185 "Dlaczego nie siłownia? bo jak wspomniałem daleko, koszta, nie podoba mi się to że trzeba spędzić dużo czasu, nudny trening, wolę coś gdzie każdy mięsień pracuje." a to zdanie mówi o tym że brak ci podstawowej wiedzy na temat treningu . 1. Opcja pierwsza to udać się na siłownię i zacząć trening który pomoże ci zbudować fundament siłowy . 2. Zacząć trening z obciążeniem własnego ciała - dział trening w domowych warunkach . C-F nie jest dla ciebie na ten moment . "Cel treningowy: trochę być bardziej otyły, gdzieś 80 kg, silniejszy, dynamiczniejszy" Zacznij jeść ! innej drogi nie ma .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 7/30/2013 5:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka suplementacja do siatkówki.

    Post
    Odżywki i suplementy

    B C A A wystarczy jak weźmiesz przed lub podczas treningu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 482 Data: 9/25/2016 2:23:06 PM Liczba szacunów: 0
  • konkretna odp. mile widziana

    Post
    Odżywki i suplementy

    thx za odpowiedzi...powiedzdzcie mi jeszcze czy dobrze kombinuje: większa siła równa sie wieksza stymulacja mięsni równa sie wieksze przyrosty?:D bo własnei skoncyzłem cykl jetsem 10 kg do przodu (90kg,180 wzrostu) i chce twraz nabarc w kolejnym cyklu jeszce troche masy meisniowej a w 3cim to wyzrezbic. Z tego co mi powiedzieliscie chyba kupie sobie mono za 50 zł i bede 70 dych do przodu za które kupie zma,vit c,kompleks witamin i moze olej mct.Bo juz na diete wydaje 200 zł meisiecznie i to lajtowa diete:/ pozdroo

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 11/22/2005 4:21:35 PM Liczba szacunów: 0
  • przygotowania do cyklu

    Post
    Doping

    I do cyklu potas + wit c mozesz wiecej dac, a i lecytyne nie zapomnij. w kocu serce wazne :)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 4/19/2009 7:57:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Machanie ciężarami bez celu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja proponuje Ci 4 bo tak zaczynalem. Z ta masa to zalezy jaki masz cel napisales ze zalezy C na sile i rzezbiewiec chyba zacznij od redukcji.i

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 613 Data: 1/1/2015 10:34:54 AM Liczba szacunów: 0
  • kopenhaska - co dalej?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nigdy nie jadlam i nie jem schabowych ;) pisałam już że obecnjem 700 kcl i cwiczw i tyje ale nie jest to żarcie typu fast food.. a co ma kolorowa gazeta do mnie? Nie wiesz, nie oceniaj.. tak szczerze to jak ktoś chce to może mnie zj...c za ta dietę, jakoś mnie to nie rusza, bo już jest po fakcie. Nie po to tu pisze żeby sie z kimś kłócić ale żeby sie czegoś dowiedziec no ale widze ze wiekszosc tylko krytykowac potrafi..

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1497 Data: 8/22/2013 4:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dla kobietki?

    Post
    Sztuki Walki

    ad c kazda sw podniesie Twoja sprawnosc ad ab tu odpowiedz wspolna, jak nie bjj to moze byc jj judo ja szczerze bym proponowal cos z uderzanych, np kick Chodzi o to zebys wybrala to co Ci sie podoba i czego trenowanie sprawia Ci przyjemnosc, i nie myslenie o tym ze mnie napadna to bedzie najlepsze. Mozesz wybrac ktorys ze styli uwazanych ogolnie za mniej efektywne i jesli bedziesz trenowac zawziecie i z uczuciem do da Ci wieksze szanse niz jakis uwazany za bardziej skuteczny do ktorego bedziesz sie zmuszac. Marzy mi sie czarny lincoln lecz jak go wyrwac wilkom, rozumiem wiec czasami chlopaki biora winstrol

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2686 Data: 9/7/2003 11:14:00 PM Liczba szacunów: 0
  • triceps cz. przyśrodkowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Grasik jestes niezastapiona, stronka r e w e l a c j a!!!!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2801 Data: 5/21/2005 8:22:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia przy MMA. Pytanie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To są zawodowcy, inna liga - zwykły szary człowiek jak Ty zajedzie się. Robisz ten sam błąd co pewien mój znajomy, który też porównywał się do zawodowców i patrzył jak harują oni, próbując pogrywać tak samo - najpierw było rzyganie po treningu a skończyło się migotaniem przedsionków. No ale to Twoje zdrowie więc rób jak chcesz. ja wiem , że trzeba wszystko robić z głową tzn do trenowania np. 6 dni w tygodniu można dojść, ale powinno się to wprowadzać stopniowo, żeby organizm się przyzwyczajał - z tym, że regeneracja będzie totalnie c***owa... dobre suple by się przydały Zmieniony przez - dariusz222 w dniu 2011-09-01 09:21:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5365 Data: 9/1/2011 9:19:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Marek, co z tymi estrami?

    Post
    Iron Horse Series

    Przepraszam z gory za ignorancje, ale... To ma jakies znaczenie? W sensie: przeklada sie na konkretne wyniki. Zawsze unikalem jakichkolwiek suplementow oprocz monohydratu i ew. jakichs pobudzaczy (lepiej dzialaja niz sama kofeina), bo po przeczytaniu wielu postow (m.in. marka.c) doszedlem do wniosku, ze gra nie jest warta swieczki.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 5869 Data: 8/3/2008 9:17:33 PM Liczba szacunów: 0
  • TOP 10 polskich trenerów.

    Post
    Piłka Nożna

    Henryk Kasperczak (selekcjoner Senegalu) Piotr Nowak (D.C. United Waszyngton) Orest Lenczyk (GKS BOT Bełchatów) Franciszek Smuda (Lech Poznań) Ryszard Wieczorek (Korona Kielce) Paweł Janas (bez drużyny) Jerzy Engel (wiceprezes PZPN) Dariusz Wdowczyk (Legia Warszawa) Stefan Majewski (Cracovia) Marek Chojnacki (ŁKS) Bezapelacyjnie Kasperczak Zmieniony przez - erulf w dniu 2006-10-11 15:55:34

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 5198 Data: 10/11/2006 3:54:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 dieta na mase do ostrej poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie a) Płatki owsiane 500ml mleka 10g rodzynek b) Jajecznica z 3 jajek 10g rodzynek W drugiej opcji dodaj owsiankę. II Szkoła 2 Bułki z szynką i żółtym serem Banan/jakis inny owoc http://www.sfd.pl/%5BART%5D_CO_JE%C5%9A%C4%86_GDY_JESTE%C5%9AMY_W_SZKOLE%2FPRACY_-t525889.html III Szkoła 2 Bułki z szynką i żółtym serem Banan/jakis inny owoc JW. IV Dom 1. a)Mięso drobiowe/pierś z kurczaka i ziemniaki b)Ryż i jakieś warzywo c)Makaron 2. 200ml koktajlu w skład którego wchodzi: 500ml mleka 2 jajka 1 banan Nie ma co gadać zjedz ryż brązowy/makaron razowy +pierś z kurczaka/indyka/wołowina/ryby np. mintaj. Do tego warzywa i tłuszcze np. z oliwy z oliwek/oleju lnianego/orzechów włoskich. TRENING Zaraz po treningu banan V (ok. 40 min po treningu) Rozgotowany ryż 500ml koktajlu Po treningu daj węgle o wysokim ig. ryż biały/ziemianki+pierś z kurczaka/indyka/wołowina. VI 200g twarogu 2 kromki chleba, z czasem przejde na razowy, narazie jest normalny Oliwa z oliwek Chleb wywal, dodaj warzyw. Pozdr.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 818 Data: 9/21/2009 7:48:19 PM Liczba szacunów: 0