SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • najlepsze teksty na forum onetu %-)

    Post
    Polacy za granicą

    EJ!!!WYGOŁONE ŁBY I BLACHARY SPALONE W SOLARZE Mam mieszkanie z Councilu w super miejscu i w super standardzie,płacę za 2 bed tylko Ł78 tygodniowo + council tax i rachunki oczywiście. Za 4 lata mogę za grosze wykupić na własność. Biorę benefity - working tax,child tax, i child benefit.Razem jakieś Ł500 miesięcznie. I CO? ŁYSO? Śmiać mi się z was chce,z was co tak opluwają osoby na zasiłkach, BO ZAZROŚCICIE, Z A Z D R O Ś C I C I E. Sracie w jednym kiblu z 10-cioma innymi tępakami,żrecie i śpicie w jednym pokoiku, to wam się w tych wygolonych łbach rodzi ZAZDROŚĆ!!! Ja tu żyję normalnie - jak Anglik a wy żyjecie jak horda ze wschodu,w kupie i na kupie. HAHAHAHAHAHA!!!!! ~greg , 01.07.2010 09:42 http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,72102186,187702115,9217878,0,28350,forumeu.html

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2010 5:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Obli a przed pajacykami robić też to pierwsze ćwiczenie z tego filmiku? Chyba nie zaszkodzi :) Dobra, zrobię te foty i je wkleję, tylko muszę faceta jeszcze do tego namówić. I dzięki wielkie za wskazówki odnośnie żarcia. Dzisiejsze śniadanie to 50g płatków owsianych, 150ml mleka, 20g migdałów, cynamon, jajko na twardo z małą ilością majonezu +cały duży pomidor i nie jestem do tej pory głodna. Normalnie to już mi burczy w brzuchu. Teoretycznie mam zjeść teraz drugie śniadanie, ale kompletnie mi się nie chce. :) Zjem jak wrócę z prawka. Mam jeszcze takie jedno pytanie. Wcześniej jak się odchudzałam to kupiłam sobie białko w proszku. Nie wiem czy dobre, ma taką śmieszną nazwę "Protein for women". No i teraz tak, wybierając to białko kierowałam się głównie stosunkiem białka do węgli. W składzie tego specyfiku mamy: koncentrat białek serwatki, izolat białek serwatki, lecytynę sojową, kwas cytrynowy i witaminy: C, B3, E, B5, B1, B2, B6, B9, H, B12 + zagęstnik o wiele mówiącej nazwie C-3023. Generalnie miarka 30g zawiera 1,5g węgli i 24g wysokiej jakości białka WPC i WPI. Mogę to jeść czy wywalić do kosza? Mam tego dwa smaki i jest to nawet dobre :)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3092 Data: 10/22/2011 12:10:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy Syntetyczne

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Są dostępne wyniki badań, wg których witaminy syntetyczne tak naprawdę nie mają (lub mają niewielki) wpływ na ogólny stan zdrowia. Z pierwiastkami sprawa jest trochę inna, na plus tych syntetycznych. Jak jest naprawdę-nie wiadomo. Jednak: -witamina C sprzedawana w aptekach to kwas askorbinowy; prawda jest taka, że naturalnie występująca witamina C to też inne związki; kwas askorbinowy jest najważniejszym, ale nie jedynym składnikiem witaminy C; inne witaminy mają podobnie -witaminy sysntetyczne występują zazwyczaj w formie krystalicznej, ciężko przyswajalnej dla organizmu -nie wiadomo, ile jeszcze związków z danej rośliny/ produktu wpływa na przyswajanie witamin, a także ogólny stan zdrowia; wyizolowanie jednej witaminy czy stworzenie jej syntetycznie nie załatwia sprawy -preparaty multiwitaminowe mają zazwyczaj sporo różnych witamin, jednak nie wiadomo, ile z nich naprawdę się wchłania, szczególnie dlatego, że niektóre nawzajem hamują swoje wchłanianie. Biorąc więcej- łatwo przedawkować Myślę więc, że zdrowej diety nie zastąpi się tabletkami. Jednak kiedy nie mogę jej przestrzegać, biorę multiwitaminkę, bo co zrobić. Zmieniony przez - etamlevart w dniu 2011-03-17 21:02:49

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 762 Data: 3/17/2011 9:02:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja tez lykam czasem ( w wyjatkowych okolicznoscia 1-3 g C) i pomaga, a z tym fitnessem to taka alegloria (wyczytalem tam chyba niedawno, - ze 1g wit. C szkodzi i niszczy miesnie- ale nie jestem na 100% pewien, czy to bylo tam) tak czy owak wit.C jest dobra

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 8/10/2005 2:34:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C LewoSkretna

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak wspomniano w linku wyzej, malo prawdopodobne, ze kupujac znane marki natchnales sie na "prawoskretna" witamine C, nie ma sie co zbytnio zastanawiac na tego typu zagadnieniami. od siebie dodam, ze kupujac witamine C warto inwestowac dodatkowo w produkty ktore maja w miksie chocby bioflawonoidy sam jade na witaminie C od SFD i jest spoko;-) 2-3g dziennie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 916 Data: 11/24/2015 11:17:51 AM Liczba szacunów: 1
  • Hej.Ja jestem mega pro Olimp :) Ale tutaj zastanawia mnie jedno, w 2 kaps., jest SINETROLź ( ekstrakt z owoców cytrusów - pomarańcza, grejpfrut, czerwona pomarańcza i guarany)-100 mg.A w opisie podano np. badania -"Badanie kliniczne z podwójną ślepą próbą udowodniło, że SINETROLź 1. Wspomaga utratę wagi (-2,2 kg po 4 tygodniach i -5,2 kg po 12 tygodniach suplementacji 900 mg SINETROLź XPur w porównaniu do grupy stosującej placebo) 2. Przyspiesza utratę tłuszczowej masy ciała (-5,53% zawartości tkanki tłuszczowej w organizmie po 4 tygodniach i -15,6% po 12 tygodniach suplementacji 900 mg SINETROLź XPur w porównaniu do grupy stosującej placebo". Więc Slim Expert bliżej jest do placebo pod tym względem,bo żeby osiągnąć tą sprawdzoną dawkę 900mg potrzeba 18 kapsów :P . Co by nie mówić czekam jak Biniu również na opinie ze stosowania.Zawsze zostaje podejście do tematu jak djfafa albo ThermoStim :) PS.Wit.C 12 mg albo 100mg winianu l-k...hm...to ja już wolę zjeść jakiegoś cytrusa ;)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 12677 Data: 4/10/2011 11:42:51 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Marta693

    Post
    Ladies SFD

    26.05.2015 DT trening B 1. MC 5x8 8x40, 8x45, 8x50, 8x50, 8x60 8x40, 8x45, 8x47,5, 8x47,5, 8x50 2. Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x8 8x4, 8x5, 8x5, 7x6 8x4, 8x4, 8x5, 8x4+1,25kg 3. WL 3x10 10x27,5kg, 10x30; 10x30 10x27,5kg, 10x27,5; 10x30 ładnie szło 4. PP 3x12 12x20, 12x20kg, 10x20 2x12x 20kg, 12x22,5 burzch- spięcia na ławeczce aero: 20min rower +5 min bieżnia rozciąganie Suple: osteocare, wit C /SFD/Images/2015/5/27/147f570fba4340c0bd7187e979842982.jpg 27.05.2015 DnT Suple: osteocare, wit C /SFD/Images/2015/5/27/802d74e03bd24088a2a799a181a54bfd.jpg Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2015-05-27 08:00:31

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 13065 Data: 5/27/2015 7:59:09 AM Liczba szacunów: 0
  • 22.03.2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajace 3 x 19kg, - rwanie 2 serie x 5 ruchów: 19kg, 32kg, 41kg + 2 x 3 50kg, - półprzysiad 2 serie x 5 ruchów (50 kg, 64kg, 76kg, 85kg, 93 kg), - wyskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - przeskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - klata 2 serie x 5 ruchów 19kg, 32kg, 41kg, 50kg, 62kg, - skipy A, C ze sztangą 19kg 2 serie x 10m, - 15 x 100m, - brzuch, - grzbiet 23.03.2011r. Tartan - szybkość: Całego treningu nie jestem w stanie rozpisać dokładnie w każdym razie wystepowaly takie elementy jak skipy A, C, na prostych nogach, starty z wychylenia, blokow, rytmy, wieloboj i coś tam chyba jeszcze. 24.03.2011r. Siła biegowa: - skip A, wieloskok, wyskoki naprzemianstronne, dwurytm - kazde 3 x 80m - wyskoki: przód i tyl 3 x 30m - 10 rytmów. Przepraszam za niedokładność, ale za 3 tydzie mam egzamin gimnazjalny i na wszystko brakuje mi czasu. Może mi ktoś wysłać te ćwiczenia z siły biegowej, które dziś robilem (24.03) w wersji dynamicznej? Muszę to robić bez trenera, jak większosć treningów, więc nie jestem pewien co do poprawności :]

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9320 Data: 3/24/2011 10:03:25 PM Liczba szacunów: 0
  • PacMan12- Droga na szczyt góry. Fotki:str.3,10

    Post
    Trening dla początkujących

    Zastanwaiam sie nad zmiana planu treningowego na split czterodniowy. I bede ciwczyl metoda A-B-C-A-B-C-. Czyli w kazdym tygonidu dwie partie miesniowe beda cwiczone dwa razy a reszta raz. brzuch i przedramie na co drugim trneingu.Ale za ulozenie tego planu zabiore sie jutro w szkole na jakies luzniejszej lekcji. oceniajcie fotki mojej sylwetki po 2 miesiacaach. Wg mnie nic sie nia zmienilo,ale obwod ramienia na + udo tez ostatnio na trenigu pod 59cm podchodzilo.

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 8387 Data: 3/1/2012 10:55:02 PM Liczba szacunów: 0
  • PacMan12- Droga na szczyt góry. Fotki:str.3,10

    Post
    Trening dla początkujących

    dextr teraz cwicze splitem i chyba sie na stale przestawie bo super mi sie cwiczy. ulozylem sobie taki plan: Klatka+triceps, plecy+biceps, nogi+barki. Z racji tego ze cwicze 4 razy w tygodniu to trening dwoch partii wypada dwa razy w tyg. caly schemat sie powtarza:A,B,C,A,B,C,A....

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 8387 Data: 3/17/2012 12:45:56 PM Liczba szacunów: 0
  • A co do podszywania sie pod IP programy i narzędzia pomocne w podszywaniu: http://www.firosoft.com/security/philez/utilities/iptools/spoofit.h, http://sunshine.sunshine.ro/FUN/New/hacking/seq_number.c - exploit rozpoznający numery kolejne i umożliwiający podszywanie, ipspoof: http://www.ryanspc.com/spoof/ipspoof.c - proste narzędzie do podszywania w protokołach TCP/IP, Jest to nielegalne,ale jak najbardziej możliwe,a korzystajac z serwerow proxy bez problemu ukryjesz swoje prawdziwe IP.Wiec nie osadzaj czlowieka.To taka rada życiowa.No chyba ze jestes psem albo prokuratorem z PIS-u........

    Odpowiedzi: 319 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2008 12:20:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Hej Akop, Mam pytanie, są różne teorie na temat suplementacji potreningowej. Jedna mówi że bezpośrednio po bcaa, carbo, wit. C, eaa. 20-30 min. po treningu białko: izolat/hydrolizat. do 1h po treningu posiłek. Druga z nich to bcaa, carbo, wit. C, białko wszystko odrazu po treningu i posiłek po 40 minutach. Która opcja jest właściwa Twoim zdaniem, czy jeżeli wypijemy białko od razu po treningu org. nie wykorzysta go do uzupełnienia energii ?? z góry dzięki za odp. Zmieniony przez - pro100 w dniu 2011-02-10 11:22:27

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2011 11:18:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    jako przykladowy kupon podam: #003 profesjonal 2z3 A 004 Polkowice-Katowice X / 3.3 T63 Finland.-Rosja X / 2.63 AKO 8,7 A B 096 P.Wroclaw-Jaworzno 2 / 1.9 006 Polonia W.-Leczna 1 /1.63 AKO 3.1 B C 461 Lotwa-Austria 1 / 2.08 C P 001 Wronki-Legia 2 2.1 P Stawka: 6zl AB+1P 100,7 AC+1P 67,6 BC+1P 24,37 ten kupon wszedl w calosci, wszystkie kombinacje sie dodaly - wygralem ponad 190 zl pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 6:38:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ułożenie diety.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie: Białko: 2,5g na +/- k/m/c Tłuszcze: 0,7g +/- na k/m/c Węgle: 5g +/- na k/m/c około 2500 kalorii w diecie. Resztę prosiłbym o pomoc, ponieważ jestem zielony w tych tematach.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 1/20/2011 6:15:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Other Ingredients: Maltodextrine, citric acid, sodium bicarbonate, lemon juice powder, malic acid, potassium citrate, natural and artificial flavors, aspartame, acesulfame potassium, FD&C Red 40, FD&C Blue 1. i powiem ci ze te 20g potraktowalem dosc powaznie, dałem sie nabrac przegladalem sklad dosc szybko i nie zwrócilem uwagi ze polowa tych 20g to lipa nad lipy

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2005 11:28:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Nuria / DT

    Post
    Ladies SFD

    http://img6.imageshack.us/img6/1228/dieta20120620c.png http://img854.imageshack.us/img854/8424/dieta20120621.png http://img189.imageshack.us/img189/6906/dieta20120622.png Dzisiejszy trening PULL: (muszę się dowiedzieć ile gryf waży, bo chyba więcej niż 10kg...) A) MC 10x25 10x30 8x35 8x40 6x45 B) Opuszczanie 6x-50 5x-45,5 (na maszynie jako rozgrzewka), potem próby opuszczania luzem C) Wiosłowanie nachwytem (chyba zamienię na sztangielki, bo coś mi nie pasuję. zakres ruchu jakiś mały mi się wydaje, coś muszę nie tak robić?!) 10x15 10x17,5 8x20 8x20 6x20 (chciałam poćwiczyć technikę) D) Uginanie ramion ze sztangielkami 8x4 8x5 5x6 (na rękę) + aero na rowerze, kilka kilometrów z przystankami na światłach :D Lipa ciężary, ale wiedziałam, że tak będzie, byłam zmęczona i miałam jeszcze zakwasy po poprzednim. To dopiero zapoznanie po długiej przerwie, więc uznałam, że warto zrobić trening lekko niż wcale. A zaraz po siłowni fruuu i kolejny cały dzień na nogach ;) Ale od poniedziałku koniec z życiem na wariackich papierach, miska całkiem moja, treningi na spokojnie, więc zaciskam zęby i czekam cierpliwie! Zmieniony przez - nuria w dniu 2012-06-22 23:42:46

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7255 Data: 6/22/2012 11:39:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Nuria / DT

    Post
    Ladies SFD

    redcow > Dzięki :) Czyżby UK? Ja tamtejszej pogody zmieść nie mogłam i może dlatego wywiało mnie aż do Hiszpanii :) Nadrabiam miski: http://img254.imageshack.us/img254/8823/dieta20120626.png http://img338.imageshack.us/img338/4148/dieta20120627.png http://img232.imageshack.us/img232/453/dieta20120628.png I trening wczorajszy PULL: A) MC 10x30 10x35 8x40 8x45 6x47,5 B) Opuszczanie 6x-45,5 5x-41 4x-41 + próby opuszczania C) Wiosłowanie sztangielkami 10x7+7 8x8+8 8x9+9 6x10+10 D) Uginanie ramion ze sztangielkami 8x4+4 8x5+5 7x6+6 + kiepskie interwały 3x30sek na maksa + 1min spokojnie na bieżni Curva, chyba wykrakałam z tymi wiatrakami na siłowni, coś przestają działać i myślałam, że się rozpłynę. Po każdej serii ciekło ze mnie CIURKIEM, a zwykle ledwo jestem mokra pod pachami. Ogólnie masakra, zobaczymy jak się będzie dalej ćwiczyło w taki upał ;) Zmieniony przez - nuria w dniu 2012-06-29 23:44:28

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7255 Data: 6/29/2012 11:43:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Nuria / DT

    Post
    Ladies SFD

    Ajjjj ediego uwielbiam! Byłam kilka razy i chyba zawsze pogoda dopisywała :) U nas dzisiaj leje cały dzień, co jest w ogóle strasznym szokiem, ale pierwszy raz w życiu autentycznie cieszyłam się z deszczu! Chociaż może to po prostu potreningowe endorfiny. A na siłce chłodniej i całkiem pusto, więc ćwiczyło się fajnie, dodatkowo jakieś brzuszki i próby opuszczania zrobiłam: LEGS: A) Przysiad przedni 10x15 10x25 8x27,5 6x30 4x32,5 B) RDL 12x20 10x30 8x35 6x40 4x40 C) Wspięcia 8x45 8x55 6x65 6x75 D) Brzuszki w zwisie 8x kolana 8x kolana 8x kolana + pierwszy raz w życiu próbowałam zrobić interwały na wioslarzu, ale nie umiem jechać na maxa, nie zmęczyłam się wystarczająco... Miski: http://img14.imageshack.us/img14/2155/dieta20120629.png http://img215.imageshack.us/img215/6749/dieta20120630.png http://img109.imageshack.us/img109/7324/dieta20120701.png + dzisiaj wpadło pół butelki wina musującego, ale nie było słodkie, chociaż tyle... Zmieniony przez - nuria w dniu 2012-07-01 22:09:05

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7255 Data: 7/1/2012 10:03:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Nuria / DT

    Post
    Ladies SFD

    misworld > To szkoda, a już myślałam że ktoś jest w stanie zrozumieć jak śmiesznie tutaj czasami jest jeżeli chodzi o żywienie... Te jogurciki 125g i wszystko w wersji mini, a śniadanie to kawa i mini croissant, nawet dla facetów. Jeden z moich współlokatorów chodzi na siłkę, pakuje w siebie proch, ale poza tym to je jak anorektyczka, jeszcze wegetarianin i jajka to kilka na tydzień, bo cholesterol. No i oczywiście się dziwi, że mu mięśnie nie rosną }:-( A spam musi być, nie krępuj się :D Ale wracając do dziennika: http://img19.imageshack.us/img19/3372/dieta20120705.png http://img651.imageshack.us/img651/7655/dieta20120706.png Dzisiaj rano był "trening". Piszę w cudzysłowiu, bo byłam strasznie zmęczona, szło tragicznie, a o czymkolwiek po siłowym nie było mowy. Na dodatek już po pierwszym ćwiczeniu byłam tak masakrycznie głodna, że przez myśl mi przeszło, że chyba jakaś grypa mnie łapie. W sumie bym się nie zdziwiła, ale mam nadzieję, że rozejdzie się po kościach. Także nie będę już krakać :) LEGS: A) Przysiad przedni 10x20 8x25 8x27,5 8x30 6x32,5 B) RDL 10x25 10x30 8x35 6x37,5 6x40 C) Wspięcia na palce 8x45 8x55 8x65 6x75 D) Unoszenie kolan w zwisie 10x kolana 8x kolana 8x kolana Ahhh i mam już zrobiony zakwas, także jutro będę piec chleb od Oveji, pochwalę się co z tego wyjdzie :D

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7255 Data: 7/6/2012 12:54:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Nuria / DT

    Post
    Ladies SFD

    W poniedziałek miał być trening, wyszłam z domu z pełnym osprzętem, ale na pakernię nie dotarłam - czułam się fatalnie. Myślałam, że to może okres mi się zbliża (już dwa miesiąca nie ma...), ale to chyba za dużo strączków, kapusty itp. przez weekend i brak snu. Dzisiaj skończyłam mleko, które było jeszcze w lodówce i bólem serca porzucam moją poranną kawę z mlekiem, bo mi bardzo niesłuży :( Spróbuję się przestawić na śmietankę, chociaż mi nie podchodzi albo skombinuję jakieś mleko bez laktozy tylko w kawy od czasu do czasu... Miski z ostatnich dni: http://img7.imageshack.us/img7/1163/dieta20120708.png http://img41.imageshack.us/img41/3466/dieta20120709.png http://img198.imageshack.us/img198/8214/dieta20120710.png http://img201.imageshack.us/img201/5284/dieta20120711.png Dzisiejszy trening PUSH: A) Przysiad tylni 10x25 10x30 8x35 6x37,5 4x40 B) Wyciskanie leżąc 10x17,5 10x20 8x22,5 6x25 5x27,5 C) Wyciskanie wąsko 10x15 8x17,5 8x20 D) Wyciskanie sztangielek skos 10x12 8x14 8x16 5x18 Aero/interwałów brak, nie wiem kiedy uda mi się porządnie za to zabrać, a byle jak machać na orbitreku nie chcę, bo bez sensu... No nic, a jutro kolejne podejście do chleba! Dokarmiam zakwas, który rośnie jak szalony i poprawię wcześniejsze błędy, już się nie mogę doczekać! :)

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7255 Data: 7/11/2012 1:39:23 PM Liczba szacunów: 0