SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TEST:'' Mega cykl SAN - misja klata,masa będzie - nie ma bata'' - pods. str. 46

    Post
    Odżywki i suplementy

    ...c.d wtorku Trening: A1. wyciskanie sztangi na lawce prostej 6-8 powtorzen T1:8x80kg/8x85/6x85 T2:8x90/6x95/6x95 T3:8x95/6x100/5x100 A2. wyciskanie hantli na skosie ujemnym 8-12 powtorzen T1:10x40lb/10/x40/10x40 T2:12x40lb/10x40/10x40 T3:12x45lb/12x45/10x45 A3. rozpietki na lawce skosnej 12-15 powtorzen T1:12x25lb/12x30/12x30 T2:15x30lb/112x30/12x30 t3:12x35kg/12x35/12x35 To jest trojseria - czyli: A1+A2+A3 - i wtedy dopiero przerwa na dojscie do siebie - ok.120sek Wrazenia: Czas trwania - 14min! Co tu duzo pisac - sila na plus widac ......i czuc Zaraz po 2x banan 15min lejter: 30g nectar 30g element 30min pozniej 15g V-12 turbo 3g NAG 7g Bcaa 45min pozniej posilek potreningowy 150g ryby 60g makaronu salata ....po jakims czasie polski Black Hole 5ml po 3h + kolacja: ~250g indyka jajco cale A na noc - funkiel nowka - CNP Whey protein: proch podobny do nectara 1-raz: pychotka delikatny shake truskawkowy gesty,piankowy - tak jak lubie Caly zestaw na noc:

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2009 3:57:16 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST:'' Mega cykl SAN - misja klata,masa będzie - nie ma bata'' - pods. str. 46

    Post
    Odżywki i suplementy

    piĄtEk - dzien nr.23 .....za****a nie moge wstac wczesniej niz 12 potem gonie caly dzien z treningu wracam ok.19 - wiec posilek potreningowy przewaznie ~21.oo kolacja 00.oo ostatni posilek 2-3.oo spox i tak jade juz 3 tygodnie Ale do rzeczy: Dietka +150kcal zmiany: 1)sniadanie 4 jajca 70g owsianych 20g dzemu 3oml oliwy 2og masla orezchowego brak chleba brak bekonu sniadanie 2)po treningu banan 100-150g element 25g carb complex 25g nectar 35g 3)na noc 80g bialka jajka 60g jajca (2bialka + 1 cale) 30g prochu mleko 30ml oliwy Reszta bez zmian. ......wiekszych. Bilans w DT: ~ 4,oookcal BTW 2,8/1,9/3,7 ... i tak przez kolejne 10dni (chyba) ale dokladnie 12dni przed koncem - dorzucam 12x Iced dream 12x cookies 12 teraz 12 na jakis cykl w 2o1o roku... Calories 230 Fat 7g Saturated 3g Trans 0g Cholesterol 10mg Sodium 140mg Potassium 120mg Carbohydrate 22g Fibre 2g Sugars 1g!! Protein 25g ...1sztuka w DT + DNT. Dieta w piatek: sniadanie - planowo 4jajca 70g owsianych 20g dzemu 30ml oliwy przed treningiem - planowo: 35g lean dessert 20g reflex 80g owiasnych banan Nie wyglada ciekawie - ale sredni czas przygotowywania ~3min sredni czas konsumowania ~2min! A czas w moim przypadku ma decydujace znaczenie! Suple przed: 5g cubed - zalegly 20g Fierce 7g BCAA 3g NAG Suple na: 48g V-12 Vault 3g NAG Trening: A. przysiady 4serie 6-8 powtorzen 120 sek. Przerwy T1:8x100kg/8x130/6x135/6x140kg T2:8x120/8x140/6x150/6x150 T3:8x120kg/8x140/6x150/- T4:8x140kg/8x150/6x160/5x162,5kg! B. MC 3serie 6-8 powtorzen 120 sek. Przerwy T1:8x90kg/8x95/6x95 T2:8x100/8x100/5x105 T3:8x101/8x106/6x111 od T4 wioslowanie jednoracz: T4:8x65lb/8x70/8x70 rozpoznawczo C. wioslowanie sztanga 4serie 6-8 powtorzen 90 sekund przerwy T1:8x35kg/8x45/6x50/- T2:8x40/8x50/6x60/6x60 T3:8x50/8x60/8x65/6x67,5 T4:8x60kg/8x65/6x70/- D. ściąganie drążka do klatki 3 serie 8-12 powtorzen 60 sekund przerwy T1:12x poziom10/12x p.11/8x p.12 T2:12x poziom 11/10x p.13/8x p.14 T3:12x poziom12/10x p.13/8x p.14 T4:brak E.Bradford Press 3 serie 8-12 powtorzen 60 sekund przerwy T1:12x35kg/10x40kg/8x40 T2:12x45/12x45/8x47,5 T3:12x50kg/12x52,5/8x55 T4:12x50kg/12x52,5/10x55/6x57,5/8x50 dorzucilem 2 serie zamiast latania F.latanie siedzac 2 serie 8-12 powtorzen 60 sekund przerwy T1:12x20lb/12x20 T2:10x25lb/10x25 T3: na maszynie 12x5kg/12x5kg T4:brak G. prostowanie ramion sztanga lamana 3 serie 8-12 powtorzen 60 sekund przerwy T1:12x30kg/10x30/8x40 T2:12x35kg/10x40/8x42,5 T3:12x40kg/8x45/8x45 T4:12x40kg/8x49/6x51,5/10x40 wrazenia: czas trwania - 56min mega prze***any trening. Przysiady 5 x 162,5kg!! ...po ostatniej serii mialel sie spakowac i isc do dom. Paw na wylocie byl juz prawie. Wiec dlatego zmiana - zamiast MC - wisolowanie jednoracz -po pierwsze nie wchodzi mi kompletnie MC - maly ciezar -po drugie - zaraz po przysiadach MC to nie za dobry wybor z reszta postanowilem dac 110% na prezysaidach - wiec poprawa MC nie wchodzi w gre. Reszta elegancko jak widac. Zaraz po treningu (tr.-15min) - suple: 25g Element 25g carb Complex 35g nectar + banan. Po 30min - suple: 12g V-turbo 7g BCAA 3g NAG po 45min posilek: makaron 70g piers z induka 160g ogurasy kiszone Na kolacje - mala kombinacja z: wyszlo: wolowina ~190g losos 50g coleslaw 100g Z coleslawa jakies 20g fatu (~200kcal) z ryby jakies 11g bialka + 4g fatu (~100kcal) ........+ po 20min orzechy 50g. Na noc tylko 2 bialka 30g prochu 30ml oliwy ....kolacja jeszcze mi siedziala z reszta duuuza nadwyzka wyszla - wiec po***alem AŻ 1 jajko ...a dlatego ze mialem tylko 2 ugotowane W sobote - powtorka z rozrywki - to samo dokladnie!!

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2009 11:21:56 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST:'' Mega cykl SAN - misja klata,masa będzie - nie ma bata'' - pods. str. 46

    Post
    Odżywki i suplementy

    podsumowanie cd.... Co do sily: poszla straszie do przodu w niektorych wiecej w niektorych mniej 'najlpejsze' cwiczenia: A. wyciskanie sztanga glowa do dolu 6-8 powtorzen 90 sekund przerwy T1:8x70kg/8x80/6x85/6x85 . T5:8x100kg/6x105/6x110/6x112,5 A. wyciskanie sztangi na lawce prostej 3-5 powtorzenia 120 sekund przerwy pomiedzy T1:5x70kg/5x90/5x95/3x100/3x100 . T6:5x110kg/3x120/3x125/3x130/1x135kg!/3x120/5x110 A. przysiady 6-8 powtorzen 120 sek. Przerwy T1:8x100kg/8x130/6x135/6x140kg . T5:6x150kg/6x160/6x165/6x170kg! t6:5x150kg /3x160 /3x170 /3x180 /2x190kg! C. wioslowanie sztanga 6-8 powtorzen 90 sekund przerwy T1:8x35kg/8x45/6x50/- . T5:8x66kg/6x71/6x76/ prostowanie ramion sztanga lamana 8-12 powtorzen 60 sekund przerwy T1:12x30kg/10x30/8x40 . T5:8x50kg/6x52,5/6x55 ....+ kilka filmoof: http://www.youtube.com/watch?v=IKTZItlMebk zawsze to inaczej widac niż fota: http://www.youtube.com/watch?v=DU810TX7gvc …tricepsik http://www.youtube.com/watch?v=QUXqCuik52U I dwa gify: Bicek przod nooszki Zmieniony przez - solaros w dniu 2009-12-13 01:10:54

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2009 1:06:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Ranny Judoka-potrzebna pilna pomoc !!!!!!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    Wspieram Was w tej akcji i postaram się wpłacić chociaż 10 zł, a tych co to zrobili powinni za...ć

    Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2004 8:14:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    Nie przytaczałem argumentów nt. skuteczności WCH ponieważ się nie poczuwam-są lepsi i bardziej kompetentni forumowicze.Starałem się jedynie stwierdzić oczywiste fakty: 1. w jakim celu powstał (kill enemies) 2. z uwagi na zbyt dużą liczbę zmiennych wynik porównywania z innymi stylami jest bardzo niewiarygodny. Np.spróbujmy porównać 2 sztuki walki w różnych sytuacjach a) na ringu b) na lodzie c) w ciemnym zaułku d) w basenie Na lodzie lepsze byłyby zapasy czy taekwondo?Samo życie,nie znamy dnia ni godziny...Mnie nasuwa się wniosek:style tworzono w konkretnych warunkach,w konkretnym celu przez ludzi o określonych predyspozycjach psycho-fizycznych.Idąc dalej,dany styl jest max efektywny w określonych warunkach w wykonaniu najodpowiedniejszego dla niego psycho-fizycznie fightera.Z zał.Style "klatkowe" najlepsze są w klatce,"ringowe" w ringu,"uliczne" na ulicy. A bojowe w boju.

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2008 7:28:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    P.S.przed sparingiem rozgrzewka b.krótka,intensywna,z elementami walki-balans,walka c cieniem....

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2008 5:13:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    Kontynuując. Za: M.Baran,J.Hebda."Trening w walce wręcz" str.117: Koordynacja ruchowa jest to cecha biomotoryczna uzależniona przede wszystkim od wrodzonych predyspozycji oraz,chociaż w o wiele mniejszyn stopniu,od nabytych cech fizycznych-szybkości,siły,wytrzymałości i gibkości. Na tym bazuje WT.Jest to styl trudny min.ze względu na koordynację lewej i prawej połowy ciała (chodzi o podrasowanie jednej półkuli mózgowej ewolucyjnie mniej biegłej w tym temacie)Jedni mają większe predyspozycje,inni mniejsze.Ć'est la vie.WT jest stylem trudnym,chociaż podobno jednym z łatwiejszych spośród tradycyjnych Kung-Fu. Nie każdy zrealizuje się w nim w 100%.Jak napisał Wuxia:niech każdy robi to co lubi... Wąż nigdy nie będzie ćwiczył szarży a słoń ataku z gałęzi.O musze nie wspomnę.

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2008 11:46:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    Yangowi raczej chodziło o tę część twej wypowiedzi: "roznych styli kung fu (czarne pasy w ok 10 stylach". Miał w róznych SW, ale bynajmniej nie były to style kung fu, bo tam nie ma pasów, z pominięciem standaryzowanych styli. Talon, tak sie składa, że twoje posty zrozumieć można bez problemu- z tym że to wszystko już gdzieś było. Nie pierwszy raz w tym temacie walisz posty seriami niczym nabojami z automatu na zasadzie ctrl-c, ctrl-v. Może by tak coś od siebie. Ludzie się wymieniają poglądami,a ty wtykasz gotowce,w żaden sposób nie posuwając dyskusji do przodu.

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2009 12:36:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    jak tu szanować yongchun skoro a) jeden wali z bicepsa b) drugi ze ściegien c) trzeci uważa, że kobiety nie mają bicepsów d) a czwarty, że wali się z tricemsa, aż do nokdawna żenua Panowie, żenua Zmieniony przez - cynik75 w dniu 2009-08-16 18:54:56

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2009 6:53:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    Talon zamiast p.....ć farmazony podejc na Polna i sprawdz techniki Sifu M.M , przyjdz na instruktorski poczuj udrzenie Sikunga Madaya... ja siedząc przed kompem moge stwierdzić ze jestes karłem przypominajacym Goluma który wszysko co potrafi to uderzać w klawisze z prędkościa jendego na godzinę... ocenianie na podstawie zdjeci i fimików, lub tego co sie pisze nie ma sensu, najlepiej sprawdzic to na swojej skórze i dopiero wtedy sie wypowiadać...

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2009 11:14:52 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Kiwwi

    Post
    Ladies SFD

    Tak sama :) 1. hip thrust 4x10-8-6-6-12 2.bulgary 4x12 + pulsy w ostatniej serii 3.przysiad + przysiad z wyskokiem 3x15 4.pompki 4xmax 5.Arnoldki 12-10-8-12 6.Unoszenie bok 15-20-15-20 Łydki x3 Plank 3x    0.drazek 3xmax 1.wioslowanie sztanga 4x10-8-6-12 2.ściąganie do klatki 3x12-10 3.Wyciskanie płaska 4x10-8-6-12 4.Wyciskanie siedząc 4x10-8-6-12 5.biceps 3×12 6. A.Chodzenie na boki z guma x40 B.hip trust na jednej nodze x15 C.wykroki x30 X3 Brzuch                                   1.Rdl 5x8 2.Mcnjn 3x15 3. Uginanie nóg 12-10-8-12 4.przywodzenie 3x15-15-12 5.sciaganie do brzucha 12-10-8-12 6.unoszenie do brody 12-10-8-12 7.triceps na wyciągu 4x12 Brzuch Planowana dieta na dziś chociaż pewnie jeszcze coś dojem wieczorem /SFD/2019/6/10/6f8fb5d7cc2046aabebeb31759eb6cb1.jpg Zmieniony przez - Kiwwi w dniu 2019-06-10 12:23:16

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 6/10/2019 12:17:16 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Kiwwi

    Post
    Ladies SFD

    Tylko sztangielkami 12-06 DT 0.drazek podchwytem 3xmax opuszczanie 3x5p 10sec 1.wioslowanie sztanga 4x10-8-6-12 20-25-30-20 2.ściąganie do klatki 3x12-12-10 25-30-30 3.Wyciskanie płaska 4x10-8-6-12 8kgx2 -10-12-8 4.Wyciskanie siedząc 4x10-8-6-12 6kgx2 -7.5-8-4 5.uginanie podchwytem ze sztangielkami 3×12-12-8 5kgx2 -6-7,5 6. A.Chodzenie na boki z guma x40 B.hip trust na jednej nodze x12 C.wykroki x30 6kg X3 Brzuchx2s

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 6/12/2019 9:32:58 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Kiwwi

    Post
    Ladies SFD

    najlepiej w ogóle sobie darować aleee wiadomo jak to jest ;) 25-06 Dt 0.drazek 3xmax opuszczanie 3x6p 10sec 1.wioslowanie sztanga 4x12-10-8-6-12 25-30-35-37.5-20 2.ściąganie do klatki 3x12-10-10 4szt. 3.Wyciskanie płaska 4x12-10-6-12 10kgx2- 12.5-12.5-8 4.Wyciskanie siedząc 4x10-8-6-12 6kgx2 -7.5-10-4 5.biceps 3×12-12-8 6kg-6-7,5 6. A.Chodzenie na boki z guma x40 B.hip trust na jednej nodze x12 C.wykroki x30 7.5 X3 1min przerwy Brzuch

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 6/25/2019 10:49:54 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Kiwwi

    Post
    Ladies SFD

    1-07 DT 0.drazek 3xmax opuszczanie 3x6p 10sec 1.wioslowanie sztanga 4x12-10-8-6-12 25-30-35-40-20 2.ściąganie do klatki 3x12-12-10 4szt.-4-5 3.Wyciskanie płaska 4x10-8-8-12 10kgx2- 12.5-12.5-8 4.Wyciskanie siedząc 4x12-9-6-12 7.5kgx2- 8-10-4.5 5.biceps 3×12-12-8 6kg-6-7,5 6. A.Chodzenie na boki z guma x40 B.hip trust na jednej nodze 3x12-12-12 C.wykroki x30 7.5x2 X3 1min przerwy Brzuch zamulilo mnie od tego upału dzisiejszego. Najpierw zapomniałam o rozgrzewce a później o bicepsie i uginanie zrobiłam po obwodzie na nogi. Aaa i gumy do ćwiczeń też nie zabrałam z torby a wracac mi sie nie chcialo więc robiłam na jakiś dwóch żółtych bo tylko takie są na siłowni. dieta: 1,2,3: ryż jasminowy (Nowe odkrycie które na pewno częściej teraz się pojawi) mięso z kurczaka, słonecznik, jogurt banan 4.makaron wstążki , udko z kurczaka 5.kanapki z razowego chleba z kurczakiem

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 7/1/2019 5:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Kiwwi

    Post
    Ladies SFD

    22-07 0.drazek 3xmax opuszczanie 3x10-6 1.wioslowanie sztanga 4x10-8-6-15 25-30-30-20 2.ściąganie za kark tyłem do wyciagu 3x12-10-8 25kg 3.Wyciskanie płaska 4x12-10-8-12 10kgx2-10-10-8 4.Wyciskanie siedząc 4x10-8-6-12 7-8-9-5 5.biceps mlotkowo 3×12-12-10 6kg 6. A.Chodzenie na boki z guma x40 B.hip trust na jednej nodze 3x12-12-10 C.wykroki x30 9kgx2 X3 1min przerwy Brzuch  Dieta 1.płatki owsiane mięso z kurczaka ser żółty Trening Jagody, brzoskwinia 3.ryż jasminowy mięso z kurczaka 4.ryż brązowy kurczak jogurt oliwa 5.ryż brązowy indyk orzechy włoskie

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 7/22/2019 10:45:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Tu macie zasady rankingu przez nich stosowane: http://kulturistika.ronnie.cz/c-4676-Zebricek-profesionalu-ifbb-2008.html Chodzi o to , że za każdy start w danej impreze są przyznawane punkty. Im więcej startów w danym roku i dobre lokaty to zbiera soboe zawodnik punkty, tak obie oni to liczą.

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 9:56:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    passenger6 sog w c*** i ukazał nam sie MISZCZ w pełnej krasie az zapisze sobie to foto w pezzdu Zmieniony przez - Tomekk16 w dniu 2010-09-30 22:01:34 Zmieniony przez - Tomekk16 w dniu 2010-09-30 22:01:56

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2010 10:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d.

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2010 9:37:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d.

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2010 9:37:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d.

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2010 9:38:39 AM Liczba szacunów: 0