SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    przypomnialo mi sie ze tez mam cos do sprzedania Neurostim+C ze scivation(w kapsach) sam nieprzejjem jednak ,wiec tanio moge sprzedac nieotwierane opakowanie towar mam w Polsce bo wyslalem kiedys do kumpla,wiec przesylka nie z USA Zmieniony przez - anabolX w dniu 2006-12-25 23:47:29

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2006 11:36:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    4 dzien biore juz Tribulusa z Precision i moge powiedziec ze rewelacja, czuje sie 100 razy lepiej niz zawsze, nawet przed tym gdy chyba mnie cos zablokowalo. Nie spodziewalem sie wogole takiej reakcji organizmu biorac po d uwage ze mam 19 lat prawie 20 pozatym to dopiero 4 dni brania. zaczynam sie zastanawiac czy wogole rozpoczynac drugie [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2007 1:28:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich. Mam pytanie do znawców w temacie przesyłek z USA. (może Bull albo Anabol coś podpowiedzą będę super wdzięczny.) Brat zamierza przesłać mi trochę produktów z USA - waga ok 30 kg wartość ok 600$ Jak byście to wysłali żeby przeszło bez problemów przez Urząd Celny?, a może wcale nie musi to przechodzić przez Urząd C.? Nie wiem ile w [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2007 1:35:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siemka Slawle,tak myslalem ze cos kupisz tym bardziej ze ceny kuszace Artekk 20 opakowan to malo niejest,wiec oczywiscie moga sie czepic z U.C "I jeszcze jedno pytanie brat wkrótce wraca z USA i może zabrać mi troszkę towaru ile może zabrać buteleczek 6-OXO, Xenadrine EFX, NOVEDEX XT do walizki? ile tylko wjedzie? i na lotnisku nie będą [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2007 8:01:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dudek oj obawiam sie ze bedzie pogoda taka jak mowisz co dziwne sniegu tej zimy u mnie jeszcze niebylo ale za to mroz przez ostatnie kilka dni ~-25*C Don, ja tez pewnie kolo kwietnia wystartuje na zestawie ALRI a jak nie kwiecien to dopiero po wakacjach bo czekam na kilka zabawek jeszcze i wtedy cyklon ALRI mi rowno wyjdzie 10 tyg ewentualnie [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2007 5:21:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    tutaj troche nowych wiadomosci odnosnie superdrolu dosc obszerny artykol. czesc przeczytalem reszte pozniej. Superdrol aka methasteron The Superdrol writeup Chemistry Superdrol (methasteron) is definitely not a prohormone: it is a very active form of a designer supplement. Superdrol gets its name from the fact that it is a super-saturated, or [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2007 7:44:31 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z bajerow w kapslach KiloSports C-4 Decanoate Serving Size: 3 Capsules Servings Per Container: 60 Amount Per Serving: Proprietary Blend: 2000mg Creatine Methyl Ester Creatine Ethyl Ester Creatine Gluconate Creatine Decanoate

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2007 2:09:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    mozliwe ze przesadzam ale tutaj konkret zabezpieczenia preferuje w trakcie bede bral (co na foto zamiescilem wczesniej) esselive, liv52, perfect c. po cyklu jeszcze 2 miechy esselive

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2007 5:34:59 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    z tym wynalazkiem z Muscletech to pewnie bedzie tak jak piszesz jesli idzie o ta elastycznosc skory i rozstepy podobno dobrze uelastycznia skore Kwas hialuronowy - http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwas_hialuronowy http://bodybuilding.com/store/olabs/ha.html http://bodybuilding.com/store/now/serum.html jest on rowniez w Animal Flex ,bo dobrze dziala [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2007 10:51:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak,Anabolic Window to odzywka potreningowa Serving Size: 3 Scoops (92g) Servings Per Container: 24 Amount Per Serving: Total Calories 300 Calories From Fat 2 3 Saturated Fat 0 g Trans Fat 0 g Cholesterol 65 mg 22% Sodium 105 mg 4% Potassium 170 mg 5% Total Carbohydrates 43 g 14% Sugars 3 g Protein 30 g 60% Vitamin C 0.36 mg Calcium 221 [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2007 5:20:25 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://www.discountanabolics.com/c/prohormones<--dobra strona ale cos drogo w przypadku h-drola nawet drozej niz w polsce ale cos sobie stad wybiore

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2007 12:46:09 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • USA - Co kupować ??!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    zamawialem dawno temu tu masz wszystko wyjasnione jesli idzie o przesylki http://www.discountanabolics.com/c/tu Zmieniony przez - anabolX w dniu 2007-06-03 17:50:53

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2007 5:50:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • To dzisiejszy jadłospis... wyszedł mi trochę jajeczny... Jeszcze nie mam wprawy. Wczorajszy jadłospis jest na poprzedniej stronie. :) Dzień 1 - trening A. Przysiad ze sztangielkami (jeszcze się boję tej sztangi!!!) - 2s 15x16kg (jeden hantel 8kg) B1. Wyciskanie sztangielek skos góra - 2s 15x10kg B2. Przyciąganie drazka dolnego siedząc do klatki - [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3691 Data: 6/30/2011 4:55:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • WITAMINY - KTÓRE WYBRAĆ? - ZESTAWIENIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moje typy to w zasadzie ..Multi Tabs activ. Góral zwróć uwage na brak selenu w preparacie Nutrenda.To istotniejsze niż mniejsze dawki magnezu i wit. c które mozna łatwo uzupełnic. Osobiście jak jestem stabilny kasowo stosuje Multi Tabs, b- complex, c, i a+e. I do tego jeszcze magnez..więc troche juz tych witaminek sie nałykałem... Pozdro. MIĘTKI [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2003 1:14:16 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • c) Plan treningowy Cel: zwiększenie beztłuszczowej masy Plany treningowe: Trening mam rozpisany od 12 lutego do 6 lipca. To juz za mną: (1) 3 tygodnie wprowadzenia -2 ćwiczenia na kazda grupę -4/3 serie x12p odp:3min (2) 3 tygodnie wytrzymałość -3/2 ćwiczenia -3s x 15p odp:2min (3) 5 tygodni masa I -4/2 ćwiczenia -4s x 8p odp:3min [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2007 1:30:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • własnie edytowałem ale nie zdążyłem.... Trening: dzisiejszy trening z planowej godziny z hakiem jak zawsze, zkrócił sie do 40min!!! przerwy krótsze,wiecej energii,ciężar odrobine wiekszy - czyżby juz powoli działało?? po treningu porcja XP po 40min. WW + Białko i za ok.25min. posiłek potreningowy: ok 80g ryzu 150g kuraka ogórki na przegryche potem [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2007 7:25:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • Trening: -klatka 1)wyciskanie na płaskiej 4x 90kg/100/105/107,5 (ostatnio 90kg/99/104/104*4 2)głowa do dołu 4x 92,5/100/100/102,5(ostatnio 90kg/100/100/100*4 3)rozp maszyna 4x 60/60/60/65(ostatnio 50kg/60/60/65 -biceps 1)wyciąg linki z dołu 4x poziom 12/14/13+5kg/13+7kg(ostatnio 10/12/14/14 2)prosta stojąc 4x 45kg/45/47,5/50*4(ostatnio [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2007 6:49:42 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • dzisiaj jest dzień zdjeć posiłek potrenigowy: wiem że ma byc mało tłuszczu - ale to sie robi 10min a i tak byłem spóźniony wiec..... gdy wróciłem to zamiast soku poszła porcja gainera + wpc z mlekiem ,wiec jest git kolacja: 70g ryzu 80g tuńczyka pomidor papryka jeszcze foty nóg, ale najlepsze zdjrecie wywaliłem przez pomyłke za blikso może ale [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2007 9:37:55 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • juz po kolacji: 2 kanapki z kurakiem jogurt białko dzisiejsze zakupy: po drodze zaszłem do mojego ulubionego sklepu i wychaczyłem takie oto specyfiki: witamina C amoinokwasy (190 tabs - 30pln) nie wiem czy warto - jesli tak do dokupie jutro wiecej skład 1 tabs: warto dokupic?? prosze o opinie znawców ale dzisiaj doszła do mnie gwiazda cyklu [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2007 10:44:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • w ten weekend zero supli (tj. bez Vaporize i Tight) znowu nawrót choroby - biegunki,ból brzucha,złe samopoczucie itd. - ale na siłce byłem tylko ze bardziej rekreacyjnie - juz mnie c.uj szczelał jak siedziałem w domu ......sam!! nie lubię takiego stanu i postanowione - jade do PL na badania za tydzień (i mam nadzieje ze wyniki będą w porzo - [...]

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2007 8:46:55 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)