SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ból z boku w okolicy nerek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a)nadmiar bialka obciaza nerki b)kregoslup boli od zlej techniki - wstaw filmy jak wykonujesz te cwiczenia c)dieta powinna być zbilansowana, a nie 'wysokobialkowa' - boje sie co pod ta nazwa sie kryje d)opadniete miesnie brzucha? wstaw zdj. e)z bólem do lekarza, lekarz google nie działa

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 919 Data: 11/3/2015 9:20:30 PM Liczba szacunów: 0
  • hst push & pull

    Post
    Trening w domu

    3 razy w tygodniu ABABAB... Z tym, ze podalem Ci tylko wlasciwy trening. Duza role odgrywa takze rozgrzewka, w ktorej mam duzo roznych cwiczen ale robie tylko w jednej serii np.: swingi jedna reka x 20 windmill x 5 Pozniej przechodze do treningu. Robie go metoda drabiny czyli 1 powt,odpoczynek, 2, odpoczynek ,3 odpoczynek itd az do momentu w ktorym wiem, ze nie podniose wiecej. Koncze cwiczenie. Tak robie 2 tyg po czym przechodze do wiekszego obciazenia. Raczej robie wszystko 2 ketlami. czyli np snatch z 2, c&p z dwoma itd. W treningu z ciagami robie naprzemiennie swingi z duzym obciazeniem (2 ketle w reku) i suitcase deadlift tez z 2 ketlami. Bardzo prostowniki po tym bola. Trening daje w d... mocno. Trenig glownie angazuje miesnie corowe o co mi chodzilo. Po treningu zwisam na drazku zeby rozciagnac kregoslup i robi epompki i podciaganie naprzemiennie co trening w jednej serii do oporu.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1658 Data: 6/13/2011 9:06:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaka glutamina????

    Post
    Odżywki i suplementy

    oki, z tego co czytam to chyba najlepiej peptyd, ale zdania jak zwykle sa podzielone. Kiedys zrobilem cykl na kreatynie, peptydzie l-g i bialku serwatki, bylem w szoku, 8 kilo przez m-c hehe, co prawda foka tez mi poszla, ale wszystko da sie zrobic - rowerek co 2 dni i po problemie. hejka

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2317 Data: 8/11/2005 2:22:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    Fajowy cykl. Ale wytlumacz mi jak chcesz wyciagnac gram wit C bo mnie to ciekawi =) ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/5/2004 7:52:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    Paciorek - skad masz tabsy wit c po 500g ?????? Bo sambym sobie takie sprawil {POZDRO}

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/5/2004 7:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    przeciez są tabsy rozpuszczalne 1gr wit C a wy wielie oczy robicie na 500mg tabletki eheheh. Zapotrzebowanie w medycynie na metanabol to 5mg wiec wiesz kolego %)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/5/2004 10:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    naraz organizm nie wykorzysta więcej niż 200mg chociaż przy przeziębieniach zalecane są dawki 2-3 gramy dziennie.są musujące gramówki w aptece ok.3.8zł doktor paulus;laureat Nobla wali 18gram dziennie i jest mu ok (albo juz umarł)im więcej C tym więcej sikasz.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/6/2004 2:49:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    Heh - i po co ta dyskusja. Jeszcze chyba nikt nie zmarł z przedawkowania Vit C

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/6/2004 10:10:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na grudzień

    Post
    Doping

    Temat cykl na grudzien a rozmowa o witamince C Ja biore rowniez na cyklu i odbloku 1000mg dziennie, firma Polfa Kutno, 50 tabletek po 200mg

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 9/6/2004 11:07:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak dojsc do czego takiego

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    IMO Makaveli ma racje co do tego, ze kazdy ma swojego idola. Kazdy ma swoje cialo i w miare mozliwosci moze zrobic z nim co mu sie zywnie podoba. Nie zeby C. Ronaldo w jakimkolwiek stopniu mi sie podobal (gra, wyglad itd.), bo stanowczo go nie lubie (jego stylu w mediach i na boisku, bo osobiscie go nie znam). Na tym zdjeciu wyszedl conajmniej dziwnie Ronaldo jest tylko jeden (ten bardziej przy kosci )

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4934 Data: 2/9/2011 6:14:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - pytania nie znalezione na forum.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siemka mam pytanie o co chodzi w tym stosowaniu kreatyny ?? A dokładniej to Chodzi mi o te fazy ?? - jest to instrukacja dotyczaca stosowania kreatyny z faza nasycenia. Opisywana byla wielokrotnie na forum... W praktyce wyglada tak, ze bierzesz 5 - 7 dni dawke uderzeniowa, ponizje przez 21 - 40 dawke podtrzymujaca, a pozniej robisz przerwe. czy mam się tylko do jednej stosować?? - tak, tak w wypadku kreatyny jak i samego forum polecam poki co fazę "C"

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4453 Data: 5/26/2009 6:16:28 PM Liczba szacunów: 0
  • igloo 2

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehehe no lol ekstra AL IGRASZKI GODNE POTEPIENIA NAWET ESKIMOSI SIE SEKSIĄ W UBRANKACH BO IM ZIMNO HRHR ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 6057 Data: 2/24/2003 2:53:29 AM Liczba szacunów: 0
  • jakimi sposobami mozna zbic prolaktyne ? słyszałem cos o witaminie b6 i witaminie C w jakich dawkach trzeba to brac i przez ile czasu ? Oprócz tego cos jeszcze jest ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 711 Data: 4/24/2014 6:28:02 PM Liczba szacunów: 0
  • w tem hca cla rozpisalem sie w naszym dziale dosc dokladnie. / patrz spalacze tluszczu/jesli wnikliwie przeczytasz art na pewno wyciagniesz wl. wnioski. co do hmb totalna porazka , szkoda pieniedzy, tzn zysk z suplementacji hmb jest znikomy w porownaniu z jego cena pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-10-08 16:31:37

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4975 Data: 10/8/2007 4:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • a ile gram dziennie bierzesz i czy masz jakies obektywne dowody na to ze to od hmb a nie np oddiety czy innych supli ?,bo z tego co wiem tona forum byl koles co bral po 20 gram i nic mu nie dalo oprocz spadku cisnienie i efektu diuretycznego. Mrku C.moze cos wiecej o hmb ,czy to woguke kit? czemu w usa go nie reklamuja?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4975 Data: 10/12/2007 12:02:24 AM Liczba szacunów: 0
  • z kreatyną kazdy suplement dziala. dla mnie HMB to lipa totalna, juz te info o wzroscie masy miesniowej przy jednoczesnej redukcji tluszczu mozna głeboko miedzy bajki włożyć. tak jak mowi marek.c - wiekszosc supli to placebo, zaskakujace jest to, ze wiele osob texty reklamowe zamieszczone na etykietach suplementow, czy artykuły sponsorowane uwaza za rzetelne zrodlo wiedzy. gdyby o mnie chodzilo to HMB (i wiele innychy supli) z tą calą magią dzialania wystawiłbym w mango gdynia, gdzies miedzy sauna solution i matą ozonową. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2007-10-19 13:06:20

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4975 Data: 10/19/2007 1:04:45 PM Liczba szacunów: 0
  • do Marka C

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4975 Data: 1/3/2008 11:34:14 AM Liczba szacunów: 0
  • mam pytanie do Marka C czy po dwóch 5 tygodniowych cyklach omnadren metanabol mój organizm odblokuje się sam bez leków mieszkam za granicą i nie mam w chwili obecnej dojścia do środków farmakologicznych a zaczynam się martwić o genitalia i stan emocjonalny

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4975 Data: 1/3/2008 8:48:19 PM Liczba szacunów: 0
  • moje HST

    Post
    Trening w domu

    F.u.c.k.u moge sie wtracic?? Czy moge robic sciaganie drazka wyciagu do klatki siedzac, zamiast podciagania na drazku??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 10/30/2004 10:30:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Początek na siłowni. Dieta i trening

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    "Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2)" Zmieniony przez - Edziuś123 w dniu 2013-02-23 23:41:49

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 2/23/2013 11:40:20 PM Liczba szacunów: 0