SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pytanie o osłonki

    Post
    Doping

    Dziwne , bo nic takiego nie ma :c zadnego tematu ktory dotyczy mojego pytania :c chce tylko wiedziec jak i ile brac tych osłonek ? odrazu z meta łykac czy jak ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 514 Data: 3/13/2014 10:01:58 PM Liczba szacunów: 0
  • 4 + Nutrition ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    j/w też mam teraz kofeinę, jadłem też witaminę c i smakuje jak witamina c %-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 503 Data: 2/27/2013 11:29:40 AM Liczba szacunów: 0
  • VII.Mistrz.PolskichSiłaczy WL RAW-ZŁOTORYJA 17-18.11.2012

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    super ze jest regulamin i wiadomo juz co i jak. BARLEY8 to co ty nie startujesz ?ja jakbym juz sie wybiore to chciałbym startowac w 1/2 c i w cc nie wiem czy bedzie to wykonalne planujecie te konkuecje równolegle czsy najpierw jedna potem druga

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2012 5:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Zet eM A

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    czyli śmiało mam kupować te drugie? Jako chelaty powinno się lepiej wchłonąć i mam tego 100% pewności, tak? A tak gwoli ścisłości - czy to jest ok;P: dni treningowe rano 3 MC mono, 1 MC tauryny po śniadaniu czerwona i niebieska capsułkia witamin i minerałów przed silką 3MC glutaminy, 4 MC mono, 2 MC TCM po silce 3 mc glutaminy, 3 mc mono, 2 mc tcm, 1 caps VITA GOLD C 250, 30-40 g Dextro juice po 10 minutach białko innej firmy :P przed snem 3 MC GLUTAMINy, 1-2 MC MZB dni nietreningowe rano 5 MC mono, 3 MC glutaminy po śniadaniu czerwona i niebieska capsułkia witamin i minerałów, 1 caps VITA GOLD C 250 Przed snem 3 MC glutaminy, 1-2 MC MZB, 3 MC TCM

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 11/19/2008 7:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Miód

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    MGO toksyczne? Toć udowodnione naukowo jest, że substancja ta wykazuje silne właściwości antybakteryjne. Filmik każdy moze nagrać, arty które podesłała napisane są między innymi przez Tadeusza Sowińskiego ;-) Tutaj o MGO w opracowaniu Fitoterapeutów: "Należy zastanowić się nad teoretycznymi dawkami metyloglioksalu, jakie mogą być wprowadzane do organizmu człowieka dziennie przy maksymalnym podawaniu miodu manuka o wysokiej zawartości tego związku.Przy założeniu, że człowiekowi o masie 80 kg możemy podać maksymalnie 80 g miodu manuka dziennie (1 g/kg m.c.), to jeśli miód ten zawiera skrajnie wysoką zawartość metyloglioksalu w ilości 1000 mg/kg, jego poziom w surowicy krwi człowieka, o ile cały miód wchłonie się do krwiobiegu, wyniesie zaledwie 1 mg/kg m.c.W świetle przytoczonych powyżej badań toksykologicznych jest to stężenie znikome" Odnośnik : http://www.postepyfitoterapii.pl/wp-content/uploads/2016/01/pf_2015_172-176.pdf

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2141 Data: 4/24/2017 1:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Filmik do Oceny

    Post
    Doping

    Iron a probowales kiedys lancuch jakis urwac albo podkowy wyginac? Pamietam za dzieciaka w cyrku byl taki koles co wyginal wlasnie te podkowy. Kiedys u babki jak bylem na wsi to probowalem bo miala konia ale ni c***a nie dalo rady. Fakt ze wtedy bylem slabszy ale ni c***a nawet nie drgnelo.

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4256 Data: 7/10/2010 10:18:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o BUŁY!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja walę 5 ćwiczeń sztanga wąski małpi chwyt, prostowanie przedramion ( 2 na jednej sztangielce nad głowę, francuz leżąc, śiedząc, pompki na poręczach ale mało i ch walę... Can U feel that pain in my ass??

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1324 Data: 1/17/2003 8:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Druga porcja kreatyny w DT

    Post
    Odżywki i suplementy

    Najważniejsze żeby nie przyjmować witaminy c bezpośrednio po treningu . W późniejszym czasie można stosować odpowiednio dobrane dawki . Otóż przyjmowanie dużych ilości kwasu askorbinowego zwłaszcza w okresie potreningowym może obniżać odpowiedź anaboliczna organizmu na poziomie komórkowym. Badania naukowe sugerują, że witamina C zmniejsza aktywność ważnych czynników transkrypcyjnych .Jednym z niekorzystnych następstw wynikających z przyjmowania dużych ilości kwasu askorbinowego może być upośledzenie procesu biogenezy mitochondriów.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 520 Data: 8/11/2019 8:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Pyłek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ZDECYDOWANIE POLECAM ZAMIAST WSZELKICH PREPARATOW TAK SAMO JAK TRAN Pyłek kwiatowy zawiera przeciętnie: Witaminy: A, B1, B2, B3, B6, B12, C, PP, E, D, K, H. Makroelementy: P, S, Cl, K, Ca, Na. Mikroelementy: Mg, Fe, Cu, Zn, Co, Mo, Se, Cr, Ni, Si Enzymy: inwertaza, katalaza, pepsyna, trypsyna, lipaza, laktaza i inne. Białko 22g Tłuszcz 12 g Cukry 34 g Prowitamina A 18 mg Witamina E 3,20 mg Witamina C 20 mg Tiamina 0,92 mg Ryboflawina 0,54 mg Witamina B6 0,90 mg Biotyna 0,0064 mg Kwas nikotynowy 4,80 mg Kwas patotenowy 0,32 mg Kwas foliowy 0,30 mg Wapń 120 mg Żelazo 9,20 mg Magnez 77,50 mg Cynk 6,50 mg dziennie 2x5g 250g - 12zl @ http://www.allegro.pl/show_item.php?item=37223628

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1825 Data: 12/24/2004 2:30:52 AM Liczba szacunów: 0
  • [SIŁA]Reziolki - DT - TS-start str.33

    Post
    Ladies SFD

    13.10.2013 DNT Zestaw C na poślady MISKA Dopadła mnie jakaś zaraza, gardło mnie boli i jedzenie nie wchodzi. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4bdc5ffbb85241c789f3b48517f10f2f.png Zmieniony przez - reziolki w dniu 2013-10-13 17:14:13

    Odpowiedzi: 517 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2013 4:28:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Stawy a suplementy, pytanie do "kumatych w temacie"

    Post
    Odżywki i suplementy

    witaj:) dzieki za zaufanie:) co do suplementacji wielu osobom pomaga miks wlasnie msm, witamina c, boswelli i cissusa. Ważna tez jest podaz omega 3, witaminy d i wapnia w diecie, ale to juz pod katem glownie budowy koscca. Po kolagenie z dodatkami glukozaminy i innych pro zdrowotnych dodatkow faktycznie nie mozna spodziewac sie cudow. wazne by wlasciwie okreslic problem ze stawami, czasem trzeba wykluczyc przewlekly stan zapalny,ktory skutecznie bedzie powoli degenerowal nasze stawy, a pozniej wlaczyc ewentualna rehebilitacje. chyba, ze mowa o zachowawczej prerehabilitacji wtedy jak najbardziej polecam msm, bswelie, witamine c, +reszta w rekach odpowiedniego przygotowania aparatu ruchu przed treningowo (rozgrzewka, stretch dynamiczny lekkie mobilizacje i serie wstepne), w trakcie(technika dopracowana do perfekcji mechaniki stawu) po treningowo (cool down, mobilizacja) plus wlasnie odzywianie bogate w omega 3 czy tez mozna uwzglednic nieco kolagenu w diecie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 542 Data: 5/21/2016 7:30:27 AM Liczba szacunów: 0
  • PRAWDA ? MIT ?

    Post
    Doping - zdjęcia

    P O J E M N I C Z K A C H *

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2176 Data: 1/20/2009 11:23:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    Niektóre pytania pewnie głupie ale nie chcę popełnić błędu :-) Dzien1. 1a. PP 3x3-6 1min 1b. podciaganie na twardej gumie 3x3-6 1min chodzi o podciąganie z asystą gumy? jak tutaj http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5zZFgkW_Xq8 ? 2a. Wyciskanie 4x4-6 2min 2b. podciaganie w formie clusters 4x4 2min nachwyt, na szerokość barków? czy szerzej? 3a. Przytrzymanie pozycji pompki 3xmax 1min 3b. przytrzymanie w podciagnieciu 3x max 1min Dzien2. 1. Przysiad z wyskokiem 20% max 3x8-10 1min 2. zarzut siłowy ze zwisu 3x2-5 1min 3. przysiad 4x4-6 2min 4. Sumo DL 4x3-5 2min 5. przysiad przedni z zatrzymaniem w niskiej pozycji w napięciu 5sek 3x3-5 2min niska pozycja to uda równolegle do ziemi czy najniżej jak dam radę przysiąść? 6. RDL z zatrzymaniem w niskiej pozycji 5sek 3x3-5 2min niska pozycja to jak sztanga jest tuż nad ziemią? Dzien3. 1a. wyciskanie waskie 4x4-6 1min 1b. wiosło sztangielką 4x4-6 1min 2a. Francuskie zza głowy 3x6-8 1min 2b. uginanie sztangi 3x6-8 1min 3a. Wznosy ramion bokiem 3x8-12 30sek 3b. wznosy przodem 3x8-12 30sek Dzien4. 1a.pompka z wyskokiem 3x8-10 lub szybkie wyciskanie 40-50% 1min chyba nie chodzi o burpiee (googiel tylko to mi pokazał) tylko pompkę z oderwaniem rąk od ziemi? 1b. skok z podciagnieciem 3x3-6 nachwytem neutralnie 1min czyli podskakuje do drążka i się podciągam 2a. Pompki na pilce 4xmax 1min 2b. invert rows z nogami na pilce 4xmax 1min 3a. Wyciskanie skos góra 80X0 4x3-5 2min jesteś pewna, że tam ma być 8 (ósemka)? @-|%-) 3b. opuszczanie wolno 4x3-5 1min Dzien5. 1a. Wypady z przeskokiem 20% ciezaru ciała 3x3-6 na strone 1min 1b.Swing sztangielką 3x6 1min 2. przysiad wykroczny z noga tylna na piłce 4x6 na noge bez obciazenia 3. Przysiad w trzech fazach z zatrzymaniem w kazdej po 3sek 4x3-5 2min Zatrzymanie ma być na szczycie, jak uda są równolegle do ziemi i na samym dole? 4. RDL jw. 4x3-5 (odkładasz sztange po calej serii) 2min zatrzymanie jak sztanga jest tuż przy ziemi, na wysokości kolan i na wysokości bioder A. W ćwiczeniach z wyskokiem, gdzie mam podany ciężar w % jak mam progresować? Z treningu na trening dodawać? Bo z serii na serię to raczej nie. B. Jeszcze pytania co do miski - jakieś zakazy, nakazy czy po prostu ma być według rozkładu i czysto? C. Jeżeli chciałabym ćwiczyć z samego rana to koniecznie śniadanie musi być zjedzone przed czy wystarczy poranny mix BCAA,omegi i krety + to co przed treningiem. Czy darować sobie poranne treningi? D. Dni treningowe mogę rozkładać dowolnie na 7 dni w tygodniu? Nowy dziennik założę w sobotę/niedzielę - akurat będą pomiary i może jeszcze porządne fotki strzele bo znalazłam aparat. Hubert, dzięki za spojrzenie czujnym okiem, w sissym poćwiczę na sucho a jak będę go miała w planie to na pewno wrzucę nowe filmiki :-) Esther };-)to już ja dopilnuję, żeby nie było opyerdalania \-) no ale MC z podwyższenia więc faktycznie ta końcówka ruchu daje możliwości zwiększenia ciężaru niż jak by robić zwykłe MC. Haki faktycznie by były dobre :-))

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2012 8:48:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    1b. podciaganie na twardej gumie 3x3-6 1min chodzi o podciąganie z asystą gumy? jak tutaj Tak jak najmocniejszej bys mogła jak najwiecej powtorzen wykonac 2b. podciaganie w formie clusters 4x4 2min nachwyt, na szerokość barków? czy szerzej? zrób neutralnym by ci było lzej 5. przysiad przedni z zatrzymaniem w niskiej pozycji w napięciu 5sek 3x3-5 2min niska pozycja to uda równolegle do ziemi czy najniżej jak dam radę przysiąść? tam gdzie konczysz przysiad ale nie siedząc na pietach tylko w spieciu nie odbijaj sie 6. RDL z zatrzymaniem w niskiej pozycji 5sek 3x3-5 2min niska pozycja to jak sztanga jest tuż nad ziemią? j.w czyli w zwisie w najnizszym punkcie z najiekszym wypieciem pupy Dzien4. 1a.pompka z wyskokiem 3x8-10 lub szybkie wyciskanie 40-50% 1min chyba nie chodzi o burpiee (googiel tylko to mi pokazał) tylko pompkę z oderwaniem rąk od ziemi? :-)) plyo czyli podskok na rekach 1b. skok z podciagnieciem 3x3-6 nachwytem neutralnie 1min czyli podskakuje do drążka i się podciągam dokładnie podskakujesz do chwytu neutralnego do kąta powyzej ok 90stopni i sie podciagasz do góry 3a. Wyciskanie skos góra 80X0 4x3-5 2min jesteś pewna, że tam ma być 8 (ósemka)? @-|%-) tak opuszczasz, bardzo wolno wolniutko :-D 3. Przysiad w trzech fazach z zatrzymaniem w kazdej po 3sek 4x3-5 2min Zatrzymanie ma być na szczycie, jak uda są równolegle do ziemi i na samym dole? w szczycie nie, w pierwszej fazie ruchu jak juz uginasz kolana pozniej gdzies w srodku i na koncu 4. RDL jw. 4x3-5 (odkładasz sztange po calej serii) 2min zatrzymanie jak sztanga jest tuż przy ziemi, na wysokości kolan i na wysokości bioder w trakcie ruchu, tak samo, nie jest wazny dokładny punkt dzielisz ruch na 3 fazy i sie zatrzymujesz jak pajacyk A. W ćwiczeniach z wyskokiem, gdzie mam podany ciężar w % jak mam progresować? Z treningu na trening dodawać? Bo z serii na serię to raczej nie. zostajesz na tym ciezarze nie progresuj B. Jeszcze pytania co do miski - jakieś zakazy, nakazy czy po prostu ma być według rozkładu i czysto? nie przychodzi mi nic na mysl u ciebie po prostu czysto starczy :-), masz jak widzisz mala rotacje bo w di nietreningowe jesz jak w rozpisce a do treningowych dokladasz wiecej C. Jeżeli chciałabym ćwiczyć z samego rana to koniecznie śniadanie musi być zjedzone przed czy wystarczy poranny mix BCAA,omegi i krety + to co przed treningiem. Czy darować sobie poranne treningi? tak jak w rozpisce przedtreningowej starczy, nie musisz jeśc sniadania D. Dni treningowe mogę rozkładać dowolnie na 7 dni w tygodniu? tak, dowolnie, byle zachowac odstep miedzy tymi samymi grupami mięsniowymi

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2012 9:19:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Hormon wzrostu na allegro ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    100 kapsułek zawiera: --------------------- Witamina C 500 mg w tabletce jest wiec 5 mg wit C :D:D:D!!! REWELACJA :D po co ja pchali tam ??

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2002 Data: 3/9/2005 3:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Przebyta droga i dalsza walka :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trochę poszperałem i dowiedziałem się o czymś takim jak Proszek zasadowy a wiec i zakupiłem wygląda to tak ma dość ciekawy(bogaty) skład i ma pomagać w odkwaszeniu organizmu oraz pomóc utrzymywać odpowiednią równowagę kwasowo-zasadową Skład: Maltodekstroza, węglan wapnia, oligofruktoza z inuliny (11,5%), wodorowęglan potasu, węglan magnezu, wodorowęglan sodu, aromat, środek słodzący sól sodowa kwasu cykloheksanosulfoamidowego (440mg na 100g proszku = ok. 141mg na litr przygotowywanej porcji), witamina C, glukonian cynku, pirofosforan żelaza, środek słodzący sacharynian sodowy (120mg na 100g proszku = ok.38mg na litr przygotowywanej porcji), witamina E,siarczan miedzi, molibdenian sodowy, selenin sodowy Zmieniony przez - sarna666 w dniu 2010-03-23 11:32:59

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 13889 Data: 3/23/2010 11:28:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Kalistenicznie - powrót po latach do domatorstwa

    Post
    Trening w domu

    Biorąc pod uwagę wasze porady zmieniłem plan. Wziąłem pod uwagę swoje zdolności, podejście FBW i żeby też za dużo tego nie było - w sensie żeby ograniczało się to do kilku ćwiczeń angażujących kilka partii mięśni na raz. Zrobiłem też podział, że w poniedziałek i środę ćwiczenia wykonuję czysto technicznie i siłowo żeby wyrobić dynamikę. Natomiast w piątek robię core, czyli generalnie skupiam się by powtórzenia były powolne i napinały całe ciało. W dniach około treningowych chcę 2 x tyg. dorzucić jeszcze poranne biegi. Tutaj bez spiny, byle jakieś kardio było. Zobaczę też jak na to zareaguję. Teraz też pytanie. Jak widać w moim planie dipy robię w baaaaardzo niewygodny sposób. Krzesła nie działają, bo nie chcą stać stabilnie. Nie mam też w domu wąskiego przejścia żeby móc się gdzieś wspierać na meblach. Potrzebowałbym jakieś poręcze do tego, ale fajnie jakby były składane żeby przyszły po prostu kurierem w małej paczce i były do poskręcania. Macie coś godnego polecenia tak żeby to też się nie gibało albo nie połamało? Plan Rozgrzewka: - pajacyki - 1 minuta - skip A/C - po 30 sekund każdy - bieg górski (zmiana nóg w podporze przodem) - 20 powtórzeń - kręcenie ramionami w przód i tył - kręcenie łokciami - kręcenie biodrami - kręcenie nadgarstkami, stawami skokowymi w jedną i drugą stronę - uginanie palców u stóp - kręcenie kolanami do wewnątrz i na zewnątrz Przerwy: - 4 minuty po rozgrzewce - 60 - 90 sekund między seriami (głównie 60, zależy od stopnia zmęczenia i siły woli) - 2 minuty pomiędzy ćwiczeniami Czas trwania - 50 minut do 1h PONIEDZIAŁEK (siłowo / technicznie) Ćwiczenie Powtórzenia Serie Przysiady + wykroki 6 3 Podciąganie nachwytem (negatywne opuszczanie się) 4 3 Wiosłowanie podchwytem szeroko pod stołem 6 3 Pompki szeroko (klasyczne) 10 3 Dipy - 3 taborety, po lewo i prawo na ręce, z przodu na nogi 6 3 Podciąganie nóg wisząc na drążku 10 3 ŚRODA (siłowo / technicznie) Ćwiczenie Powtórzenia Serie Burpees z pompką 6 4 Podciąganie nachwytem (negatywne opuszczanie się) 4 3 Wiosłowanie podchwytem wąsko pod stołem 6 3 Pompki wąsko 8 3 Przysiady z wyskokami 10 3 PIĄTEK (core) Ćwiczenie Powtórzenia Serie Unoszenie nóg w zwisie 8 3 Bieg górski (pozycja jak do pompek i przeskoki nóg do klatki na przemian) 20 3 Deska (plank) 1 minuta 3 Pompki głową w dół stojąc na podwyższeniu 6 4 Burpees z pompką 6 4

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1983 Data: 7/28/2019 8:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • co na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    To raczej jest profilaktyka niz leczenie , leczenie urazu to raczej odpoczynek regenreacja i kolagen. a witamina c tez w duzej mierze pomga jednak jesli cie przyczepic to duze ilosci witaminy c obciazaja nerki. Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2008-11-03 11:26:00

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 916 Data: 11/3/2008 11:25:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie mam Pytanie prosze o pomoc

    Post
    Doping

    przed posiłek tłusty spora ilość witaminy C w trakcie tez podjadaj C rano rosołek

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 4/17/2010 10:14:11 AM Liczba szacunów: 0
  • co na odporność na cyklu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ciepło się ubierać czosnek, vit C, o3, okresowo ehinacea vit c ja biorę gram dziennie w 2 porcjach (z tabletek) do tego sporo warzyw Zmieniony przez - eNd_ w dniu 2009-12-13 20:35:19

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 976 Data: 12/13/2009 8:34:17 PM Liczba szacunów: 0