SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Brak apetytu

    Post
    Doping

    ale na nic nie masz apetytu?bo ja po jakimś czasie jak patrze na ryż z kurakiem to też mi się nie chce jeść ale kebaby to bym zjadł dwa;-)jeśli masz dopiętą profilaktyke to pomyslał bym na początku o,tylko nie wiem czy jeszcze jest do kupienia w aptekach citrosept kiedyś był ew jakieś enzymy trawienne,jeśli to nie da rady to małe dawki mega c możesz stestować

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 4/28/2012 7:43:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Zachorowalem i mam problem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po jakiego c****** a zakladasz 2 taki sam temat ??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 6/9/2006 12:23:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Zamieniam sie w potwora pomozcie...14 lat 95 kg !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    niewiem ja a. nie stosowalem scislej diety b. thermo speed extreme c. w miecha 8 kg nizej a od lutego 27 zrzucilem :]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3968 Data: 8/11/2007 12:09:02 AM Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie sztangi1s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s Triceps: - sciaganie linki 2s Bicepsy: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s - brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s. moze tak byc ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 753 Data: 3/3/2014 9:58:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiesz co, nie wiem czy może być bo nie wiem ile razy w tygodniu zamierzasz ćwiczyć. Poukładaj sobie każdy trening czy to A czy B czy C, w kolejności w której zamierzasz ćwiczyć i pamiętaj! , że na duże partie mięśni można robić do 12 serii w tygodniu zaś na małe partie mięśni do 6 serii. Kolejne pytanie czy ćwiczysz na mase czy na redukcję tego też nie wiem. Dlatego też jak już ogarniesz plan w kolejności od największych partii mięśni do najmniejszych, później ogarniesz ilość serii na duże i małe partie łącznie w calym tygodniu, to jeszcze ustal ilość powtórzeń bo jeśli na mase to będzie mniej jesli na rzeźbę to więcej mniejszymi ciężarami.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 753 Data: 3/3/2014 10:03:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Najefektywniejszy obecnie spalacz

    Post
    Odżywki i suplementy

    macie ponownie opis Venoma HyperDrive. Venom Hyperdrive 3.0 firmy ALRI to produkt przeznaczony do zwiększania zdolności wysiłkowych naszego organizmu oraz ułatwiania procesu redukcji tkanki tłuszczowej. Główne efekty wywołane przez suplementacje Venom Hyperdrive 3.0 to: # Zwiększona wytrzymałość i podniesiony poziom energii # Zahamowanie nadmiernego apetytu # Wzrost wydatków kalorycznych organizmu (więcej spalanych kalorii w tej samej jednostce czasu przy zachowaniu tego samego stopnia aktywności) # Możliwość dłuższych i bardziej intensywnych treningów # Wzmożona koncentracja i jasność umysłu Reakcje te są wynikiem działania na nasz organizm następujących składników Venom Hyperdrive 3.0: Cocoamine 3.0™ - opatentowany ekstrakt kakao, standaryzowany na 98% substancji aktywnych. Zawarte w nim związki to m.in.: Kofeina, Teobromina, Tyramina, Oktopamina, Synefryna, Fenylalanina, Tryptofan, Magnez oraz antyoksydanty, czyli praktycznie wszystko czego można użyć do ułatwienia odchudzania. Ekstrakt Guarany – zawiera najbardziej znany na całym świecie związek o charakterze termogenicznym – Kofeinę. Działa pobudzająco, obniża poziom adenozyny, hamuje rozpad cAMP – tym samym wzmacnia zachodzące w organizmie procesy termogeniczne (wydzielanie energii powstałej podczas spalania tłuszczy w postaci ciepła) i lipolityczne (rozkład tłuszczy na wolne kwasy tłuszczowe). Ekstrakt z Balsamowca Mukul – zawiera Gugglosterony E i Z . Od setek lat używane w tradycyjnej Indyjskiej medycynie ludowej. Ich główne działanie polega na wywieraniu wpływu na metabolizm tarczycy – stymulują ją do zwiększenia wydzielania tyroksyny, hormonu odpowiedzialnego za kontrole tempa przemiany materii oraz rozpad tkanki tłuszczowej. Dodatkowo Gugglosterony pozytywnie wpływają na profil lipidowy (poziom cholesterolu) co bywa częstą przyczyną chorób w późniejszym okresie życia. Ekstrakt Czerwonej Papryki - zawiera Kapsycynę, naturalny antyoksydant, wpływa na produkcje epinefryny i norepinefryny, związków ograniczających łaknienie, nasila termogenezę, przyspiesza metabolizm tłuszczy i węglowodanów. Etylowy Ester Tyrozyny – jest prekursorem dla Adrenaliny, Dopaminy i Noradrenaliny (niezbędne do prawidłowej pracy układu nerwowego), działa pobudzająco, wzmaga czujność i koncentrację. Dzięki poddaniu jej procesowi estryfikacji, większa ilość może zastać zaabsorbowana w żołądku bez ulegania wpływowi kwaśnego środowiska. Etylowy Ester Propionyl-L-Karnityny - L-karnityna – jest substancją witaminopochodną, syntetyzowaną przez ludzki organizm z aminokwasów: Lizyny i Metioniny, z witamin: C, B3, B6, B12 oraz Kwasu Foliowego i Żelaza. W naszym ciele odgrywa kilka ważnych funkcji: reguluje metabolizm komórkowy (jej obecność jest niezbędna do zajścia procesu utleniania kwasów tłuszczowych), podnosi wydolność, pomaga w ochronie układu sercowo-naczyniowego, działa antyoksydacyjnie. Ekstrakt Korzenia Różańca Górskiego – należy do grupy adaptogenów – roślin pomagających organizmowi w przystosowaniu się do dużego obciążenia psychicznego i fizycznego. Znosi zmęczenie, poprawia koncentracje, polepsza nastrój. Kwas R-Alfa Liponowy – reguluje metabolizm glukozy i wpływa na szybszą eliminacje mleczanu (mięśnie wolniej się męczą i szybciej regenerują). Bierze udział w cyklu Krebsa, tym samym wpływa na poziom ATP (uniwersalny nośnik energii). 5-Hydroksy L-Tryptofan – wykazuje działanie przeciwdepresyjne (poprzez udział w syntezie ważnego neurotransmitera – serotoniny), zwiększa ukrwienie mięśni szkieletowych oraz skóry, poprawia prace jelita cienkiego Hoodia Gordonii – kaktus występujący w południowej Afryce. Głównym składnikiem aktywnym jest związek nazwany P57 wykazujący zdolność do silnego ograniczania uczucia łaknienia, które jest jednym z największych problemów podczas okresu diety redukcyjnej. Widać więc doskonale, że firma ALRI, twórca Venom Hyperdrive 3.0, zadbała nie tylko o dostarczenie substancji ułatwiających sam proces odchudzania, ale również dołączyła związki podnoszące poziom energii, który z powodu niskiej kaloryczności diety jest zazwyczaj poważnie zaniżony. Opis produktu zgodny z najnowszymi przepisami GIS'u. UWAGA - kopiowanie oraz rozpowrzechnianie opisu oraz wzoru etykiety dozwolone jedynie za zgodą właściciela. Powered by: Łukasz Szostko (Szoho) Zalecane Dzienne Dawkowanie # Dz. T.: Jedna porcja (1 kapsułka) na rano, razem ze śniadaniem, druga (1 kapsułka) w odstępie 5-6 godzin, razem z posiłkiem. # Dz. NT.: Jedna porcja (1 kapsułka) na rano, razem ze śniadaniem, druga (1 kapsułka) w odstępie 5-6 godzin, razem z posiłkiem. # UWAGA - pij co najmniej 3 litry niegazowanej wody dziennie. # UWAGA - nie stosuj późnym wieczorem, może powodować bezsenność. # UWAGA - przez pierwsze 2-3 dni stosuj tylko jedną kapsułkę dziennie, rano wraz ze śniadaniem, w celu określenia tolerancji na produkt. # UWAGA - nie przekraczaj dwóch kapsułek dziennie. SKŁADNIKI AKTYWNE Venom Hyperdrive 3.0 Porcja jednorazowa 1 kapsułka Ilość porcji w opakowaniu 90 Opakowanie 90 kapsułek Zawartość w 1 porcji (1 kapsułka) zaw: % DZ Witamian B12 (cyjanokobalamina) 200mcg 20000% Unikalna Opatentowana Mieszanka: 400mg Cocoamine 3.0™ (Ekstrakt Kakao) Ekstrakt Guarany (99% ksantyn) Kaktus Hoodia Gordonii Kwas R-Alfa Liponowy 5-Hydroksy L-Tryptofan Ekstrakt Balsamowca Mukul (2.5% Guggulsteronów) Ekstrakt Korzenia Różańca Górskiego Etylowy Ester Tyrozyny Etylowy Ester Propionyl-L-Karnityny Vitaberine (Trój-siarczan Tiaminy) Ekstrakt Czerwonej Papryki

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 9993 Data: 3/30/2007 11:27:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa siły w uderzeniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiec tak Czytalem co napisal Yokoguna i jakbym zastosowal to co on napisal czyli: Oto najważniejsze ćwiczenia z obciążeniem w treningu bokserskim: 1: Imitacja ciosow bokserskich z lekkimi hantlami.Z ciezarkami 2-3kg ciosy proste lewa i prawa reka, ciosy sierpowe podbrodkowe i zamachowe. Bedzie to forma walki z cieniem, ale z ciezarkami w rekach.Z biegiem czas zwiekszac stopniowo ciezar hantli do 5kg(przeboksowac 2-6 rund po 2-3 min) Szczegolna uwage zwracac a wyprowadzenie lewego prostego, bo ten wlasnie cios jest podstawa powodzenia w boksie. 2: Skłony, skręty i krązenia głowy.Kask obciążyć nieznacznie po czym wykonywac obszerne: skłony, skrety i krazenia.Wskazana jest ostroznosc w dawkowaniu z obciazeniem i intensywonosci cwiczenia. 3: Polprzysiady z obciazeniem na barkach.Po wykonaniu polprzysiadu(nie glebiej), szybko prostowac nogi w kolanach. Do cwiczenia uzyc sztangi lub np worka wypelnionego piaskiem. Bokserska prace nog cwiczyc rowniez we wspieciu na palcach z ciezarem na barkach;wlaczac wszystkie kroki bokserskie. 4: Podskoki z obciazeniem na barkach.Sztange ulozyc na barkach po czym sprezyscie cwiczyc rozkroki i zeskoki, wykroki oraz wyskoki w gore.Starac sie przy tym, by wyskoki byly jak najelastyczniejsze i jak najswobodniejsze.Cwiczyc do zmeczenia.Oddychac jak najswobodniej.Po serii podskokow odpoczac, rozluznic miesnie, unormowac oddech i powtorzyc cwiczenie jeszcze raz. 5: Jednym z wazniejszych cwiczen piesciarza jest wzmacnianie miesni szczeki gornej i dolnej(zuchwy),przez co z pewnoscia zyska sie wieksza odpornosc na ciosy.Do ust wlozyc "szczeke" bokserkska i zaciskac mocno zeby.ZAcisk(jest to cwiczenia izomeryczne) powinien trwac 4-6 sekund.Cwiczenie powtorzyc 3-4 razy. 6: Kandydat na piesciarzanie powinien rowniez zaniedbywac cwiczen nadgardka i palcow.Zaleca sie: a)wznosy ruchem nadgarstka sztangi(nachwytem i podchwytem) b)nawijanie na drazek ciezarka zawieszonego na lince.Ruch nawijania wykonywac palcami i ruchami nadgarstka. c)cwicznia sciskaczem sprezynowym(do zmeczenia) "ABC mlodego silacza" S.Zakrzewski _______________________________ I Ktos tam pisal pompki z rekami blisko siebie lokcie blisko tulowia. I codziennie mam wykonywac taki trening? czy co drugi dzien :p? Prosze o odp. :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 4/29/2009 11:00:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosty plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening w domu

    Ok dzięki wielkie. Co do tego FBW to takie pytanie mi się nasunęło- robi się 2s na małe partie i 3s na duże... Widziałem też tutaj jakiś artykuł, że maksymalnie można robić 9s na duże partie i 6s na małe. Czy zwiększanie ilości serii może służyć jaki progres i jeżeli tak to co ile zwiększać? Jeżeli progres musi pociągać za sobą zwiększenie ciężaru to też prosiłbym o jakiś przykład co ile zwiększać i o ile ;d. Na ten cały progres natknąłem się niedawno i jeszcze nie łapię wszystkiego. Obciążenie do hantelki i tak muszę dokupić bo malutko jest ;c.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 553 Data: 1/10/2014 2:01:42 PM Liczba szacunów: 0
  • METAMORFOZA vol 2 KOBIETY - DZIENNIK BULBI

    Post
    FITMAX

    Z głodem walczę jest to wojna, w której wiele bitew wygrałam i przegrałam. Ale po porażce zawsze się podnoszę ze zdwojoną siłą. Wczoraj np. byłam w Burger King'u i skusiłam się na kanapkę. Jestem tak wygłodzona, że śmiem stwierdzić, że była to najlepsza kanapka w moim życiu;-D Należy nadmienić, że w knajpkach typu fast food bywam niezmiernie rzadko. Ale jest jeszcze jedna metoda na oszukanie głodu. IŚĆ SPAĆ!!!!!!!! Zgodnie z tym powinnam spać non stop budzić się tylko na przyjęcie suplementów i byłoby pięknie. Póki co aby być piękną bo już nie młodą wylewam siódme poty na siłce, biegam na bieżni i jeżdżę spinningi. Kompletna korozja 8-) Jestem już naprawdę zmęczona i tylko trzymają mnie w kupie:-D Cfit + FLEXfit. Dużo antyoksydantów wit. C, glukozaminy i innych wspomagających egzystencję substancji. Czy jestem lekomanką? E nieeeeeee :-) Jestem sportowcem amatorem:-D Od kiedy rozpoczęłam ćwiczenia i redukcję wzrosła mi wydolność mam mniej obciążone stawy nadmiarem kilogramów czuję się ogólnie lepiej tylko ten głód. Jak będę miała kratkę na brzuchu to zrobię sobie sesję zdjęciową i wnukom będę opowiadała zabawne historie:-D Wszystkim głodnym mówię do jutra! a tym, którzy pękną smacznego:-)

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 10452 Data: 4/14/2014 8:28:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy dodać tren?

    Post
    Doping

    Pomysł Łodzianina też fajny, na boldzie i teściu robisz 3-4 tyg vlcd, jak już będzie mały bf wejdź na trena i testa (może być tren e i test e/c/mix) Co do stosunku trena do testa, to ja zazwyczaj daję właśnie około 1:1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 611 Data: 12/28/2014 7:28:59 PM Liczba szacunów: 0
  • przyszła pora na fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html Zrobiłbym dwa zestawy A/B oparte o same złozone ćwiczenia a ew. w C dać izolacje.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 735 Data: 12/25/2010 7:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA, TROCHĘ KOKSÓW I ...ODŻYWKI!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ..........n.c.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 8/16/2004 5:58:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziwne "nakucia" na rękach, doping?

    Post
    Doping

    smoke n/c to że jeść nie umiesz i masz 40cm w kablu w wieku 21 lat to twoja sprawa :)

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3375 Data: 4/7/2010 10:53:55 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-cio tyg. suplementacja ;-)

    Post
    Doping

    Moze ktos inny tez sie wypowie? Chodzi mi o antykataboliczne zastosowanie m1t - powiedzmy 5-10mg po przebudzeniu? A moze 5mg rano i 5mg przed snem? Do tego ckd, hiit, zma i moze nawet eca. Cel - oczywiscie redukcja. IMO eca + ~10mg m1t mogloby przyniesc bardzo ladne efekty. Cine, z drugiej strony jesli rozwazales most z dbol'a/m1t/stana to m1t wydaje sie byc czyms "po srodku" Na pewno nikt tak nie bral - chyba zostane krolikiem doswiadczalnym!! 6 tyg. na: - 10mg m1t rano lub 5mg rano, 5mg przed snem - E/C ~75mg/600mg + zma, duzo vitaminek etc. Zmieniony przez - maat w dniu 2004-12-15 17:38:27

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 12/15/2004 5:37:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-cio tyg. suplementacja ;-)

    Post
    Doping

    Hmmm, to pewnie zaczynamy startujemy 3 stycznia - do samych walentynek wlacznie Czyli : -D-bol 5mg rano + 5mg przed snem -Kreatyna 5g przed treningiem -Zma 3caps przed snem -Carbo 20g po treningu -WPC 2x20g po treningu - Prolongatum 40g przed snem Do tego : Tran, filomag b6, cynk ( 45mg ), b-complex, sylimarol ( przed i w trakcie ), hepatil ( po ), vitaral, wit C, etc Maybe something moore ?? Zmieniony przez - Cinematic w dniu 2004-12-16 13:45:28

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 12/16/2004 1:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-cio tyg. suplementacja ;-)

    Post
    Doping

    "Do tego : Tran, filomag b6, cynk ( 45mg ), b-complex, sylimarol ( przed i w trakcie ), hepatil ( po ), vitaral, wit C, etc " Weeeeeeeh tam chyba literówka Ci wpadła - Tren nie Tranbolom

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 12/16/2004 1:45:29 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW abc do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok, brzuch zrobię mocniej, a łydki, biceps i triceps zrobię w większych zakresach. Resztę w B zostawię 5x5. Robić do ostatniego powtórzenia poprawnego technicznie czy tak żeby mieć zapas po skończonej serii ? Swoją droga czy w każdym dniu a b i c tak różne zakresy to dobry pomysł ? Wyczytałem ze to fajne i pożyteczne urozmaicenie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 499 Data: 9/3/2019 12:35:24 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW abc do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Max przysiad robię 130 kg, więcej nie próbowałem. Dwie ostatnie serie w treningu A kończyłem 8x80kg. Nie rozumiem czemu piszesz, że 4/5 objętości pleców. Sorki ale nie wiem do której wypowiedzi się odnieść bo widzę twój nick jako „Anonim” w tym poście. Wydaje mi się że zastosowałem się do każdej z zasad tu przez was omawianych na forum i w każdym dniu A, B czy C dałem wielostawowe ćwiczenia na każda partię. Mylę się ? Patrzę ma gotowe plany i przeważnie w jednym A jest przysiad a w B martwy ciąg. W jednym wyciskanie płaskie, a w drugim w skosie. W jednym plecy w pionowej płaszczyźnie, a w drugim w poziomej. Wiec za bardzo nie wiem co w tym planie jest zle według Ciebie. Wykroki bardzo często przewijają się w FBW w planach abc z tego co widzę. I dipy które tez bardzo chciałbym robić. Jestem wdzięczny za zaangażowanie i pomoc, i staram się zastosować do wszystkich rad. Jak widzicie ciężko jest znaleźć złoty środek jak każdy ma inne zdanie. Podstawowe założenia FBW są chyba spełnione w planie który ułożyłem z tego co widzę po forum, ale w tym momencie sam już nie wiem.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 499 Data: 9/4/2019 7:36:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Polacy za granicą.

    Post
    Inne dyscypliny

    Łukasz Koszarek dopiero co podpisał kontrakt z włoską drużyną Pepsi Caserta, a już na półwyspie apenińskim widzi się w nim ogromy potencjał. "To ukryta perła" - pisze o Polaku lokalna gazeta z Caserty. Koszarek zagrał w dwóch meczach towarzyskich. Pepsi wygrało 74:65 z Air Avellino oraz 76:69 z Bancatercas Teramo. Koszarek był rezerwowym, zdobył sześć punktów, ale prasa jest nim zachwycona. "To rezerwowy, ale gdy Fabio Di Bella potrzebuje oddechu lub, gdy wymaga tego taktyka, da dobrą zmianę. Jeśli jest potrzeba, może zagrać jako rzucający, bo warunki mu na to pozwalają. To ukryta perła znaleziona przez Pepsi" - pisze "Caserta c'e". Oby tylko na zachwalaniu się nie skończyło i oby nasz zawodnik spełnił pokładane w nim nadzieje

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8903 Data: 10/4/2009 9:02:07 AM Liczba szacunów: 0
  • FitLine Activize Oxyplus

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skład: Witamina C Witamina B1 Witamina B2 Witamina B6 Witamina B12 Biotyna Kwas foliowy Niacyna Kwas pantotenowy Ekstrakt z guarany PTC witaminki, nic szczegolnego.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 7518 Data: 9/12/2012 3:55:06 PM Liczba szacunów: 2