SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Dla mnie witaminy i omegi tak samo nie są podstawą na masie jak i BCAA. Jak chlopak je ryby, albo ma olej lniany - to juz w ogole bez sensu omegi kupowac. Witaminy są w jedzeniu. Zawsze się przyda dodatke vit C czy b-komplex, ale to juz groszowe sprawy, reszte witamin mozna spokojnie z diety dostarczyc. " Ile to tych witamin dostarczysz - minimalne dawki przy dużych ilościach pokarmowych (a na masie np cyklu kreatynowym to organizm traci odporność i w tedy się przydają witaminy za 9zł/30dni Olimp) BCAA na mase - powiem tak 1 raz jadę na bcaa przy masie i jest lepsza regeneracja po 2 tygodniach (wersja dla tych co mają kase) O-3 to różnie raz kupuje raz nie tylko mi się po nich odbija przez 2 godziny (moża zastąpić rybami + olejem na pewno) No i dietanabol musi być (dieta) Zmieniony przez - DEXTROZER w dniu 2008-01-16 08:56:32

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 1/16/2008 8:54:48 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ile to tych witamin dostarczysz - minimalne dawki przy dużych ilościach pokarmowych - jesli masz dobrą dietę, czyli stawiasz nie tylko na ilosc ale i na jakość (uwzględniasz w diecie owoce i warzywa, ryby, nasiona/orzechy, nabiał, mięso, pelnoziarniste pieczywo/makarony itp), to multiwitamina jest zbędna. Ja zazwyczaj obchodzę się bez niej. Z resztą przekonanie jakoby z pożywienia dostarczało się tylko niewielkie ilości witamin - to kolejna marketingowa paplenina. Proponowałbym sprawdzenie zawartośc witamin w poszczególnych produktach żywnosciowych. Dla przykładu: - srednio 100g papryki czerwonej pokrywa 200% dziennego zapotrzebowania na wit C - 3 jajaka pokrywają ponad 100% dziennego zapotrzebowania na wit A - 3 kromki razowego pieczywa wraz z 150g szynki wieprzowej pokrywają 100% dziennego zapotrzebowania na wit b1 - jedno jajko moze pokryc 100% dziennego zapotrzebowania na wit B12 - 200g ryżu (1mg b6) + 200 gotowanej piersi z z indyka (0.7mg b6) z 200g brokułów (0.3mg) pokrywają 100% dziennego zapotrzebowania na wit b6, pokrywajac przy okazji ponad 200% dziennego zapotrzebowania na selen (brokuły) i mangan (brokuły). powyzszy posilek pokrywa tez 100% dziennego zapotrzebowania na wit b3 - 100g migdałow pokrywa 250% dziennego zapotrzebowania na wit E i 80% dziennego zapotrzebowania na magnez mozna by wymieniac i wymieniac, ale zbilansowaną pokrywającą srednio 200 dziennego zapotrzebowania na witaminy i mineraly mozna dość łatwo skomponować. przystępnosc w/w substancji pochodzenia naturalnego jest zdecydfowanie wieksza niż syntetyków. to rowniez warto miec na uwadze.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 1/16/2008 1:00:39 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    napisalem na poczatku, ze b-complex i vit c zawsze mozna dodac. Witaminy w postaci kompletnego suplementu osobiscie daje w okresach przejsciowych. Pozną wiosną, latem i jesienią obywam się bez. Witaminy w dawkach znacznie przywyższających zalecane mogą prowadzic do hiperwitaminowzy i kłopotów zdrowotnych (beta-karoten, syntetyczna witamina E). Bylbym wiec ostrożny z generalizowaniem, aczkolwiek faktycznie wlasciwosci mega dawek niektorych witamin wykorzystuje sie w sporcie (np b12/dibencozide)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 1/16/2008 11:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale ja nie generalizuje ani nie odnoszę się ściśle do twojej wypowiedzi- można by mnożyć negatywne i pozytywne przypadki w zastosowaniach dużych dawek wit. czy miner.- i tak dla przykąladu najbardziej popularne; negatywy to oczywiście wit. rozpuszczalne w tłuszczach, niektore minerały -ale nie będę ich już wymieniał. pozytywne to c, wit. z grupy B, z miner. napewno magnez itp.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 1/16/2008 11:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA oraz Jumbo Professional.

    Post
    Odżywki i suplementy

    BCAA przed lub w trakcie popijaj 1g/10kg masy ciała jak cię stać możesz i 2g/10kg m.c. gainer po treningowo myślę że 100g starczy :-)) a 50g możesz do posiłku dodać

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 7/1/2013 3:20:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia siłowe a ćwiczenia cardio.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli masz te hantle 10-15 kg, to ciężko to będzie nazwać treningiem siłowym. Opcja a i b jest dobra, nie wiem gdzie niby wyczytałeś opcję c. Skłaniałbym się ku a na Twoim miejscu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 889 Data: 8/27/2014 6:29:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Ryz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobra*****e muje dzike weze ja tam jem ryż z bananamibo w końcu na 100 gram banana średnio przypada: Witaminy Związki mineralne białko 1g potas - 400mg Witamina A - 350mg sód - 54mg Witamina B1 - 70mg Wapń - 100mg Witamina B1 - 70mg Magnez - 32mg Witamina C - 12mg Mangan - 0,64mg(to sporo) Ryboflawina - 0,6mg Żelazo - 10mg(b. dużo) Witamina E - 0,37 mg Fosfor - 70mg 5 razy więcej witaminy B6, niż w innych produktach spożywczych Siarka - 50mg oraz wiele innych... Chlor - 120mg i w 8 miechów przytyłem z 57kg do 67,8kg masy beztłuszczowej także coś tam wiem o odżywianu sie!!!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4858 Data: 3/28/2005 1:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Nóg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A taka opcja aby wszystko odpowiednio zaangażować ? a-Przysiad b-MCNPN c-Prostowanie na maszynie lub jakieś wypychania d-Uginanie na maszynie lub odwodzenie linki do tyłu e-Wspiętki na palcach może spróbuj zamienić barki np na triceps lub biceps ( jeśli koniecznie musisz nogi z czymś łaczyć ) Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2019-09-06 06:08:29

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 258 Data: 9/6/2019 6:07:16 AM Liczba szacunów: 0
  • terning na mase i sile

    Post
    Trening dla początkujących

    Faku, ale o co chodzi z tym chaosem? Nie no wiesz 'c' mi sie za slabo wcisnelo zdr.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 952 Data: 11/3/2008 6:08:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja-weglowodany

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ANKIETA Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Wiek : 21lat Waga : 82.3kg Wzrost : 180 Staż treningowy: 2.5roku Obwód pasa: Nie zmierzę teraz bo jestem juz po dużej ilości jedzenia ale bf niestety 20% z tym ze tluszcz rozkłada sie bardziej w udach i na brzuchu a gora stosunkowo lepiej zarysowana Obwód klaty: Obwód uda: Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Siłownia 4razy w tygodniu trening push pull.Poza silownia mala aktywność.W większości tryb siedzący. Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak Stan zdrowia: Dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: Silownia Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Witaminy C,D3 i K2, Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: 250B 420WW 70T Wrażliwość na stymulanty: Możliwosci finansowe: 15zl na dzien Cel/problem/opis:Jak wyżej

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 667 Data: 12/18/2016 5:35:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Ban dla Wariata

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Z O S T A W I Ć Wariata

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 6966 Data: 3/22/2002 4:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 tyg na rzezbe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze do loozaka. Synku ( bez obrazy jastem starszy i mam dwoje dzieci )trzeba mie ć z czego rzeżbić.Najpierw masa potem rzeżba. Trenuj pamiętaj o technice + stosuj dietę ( prawidłowo się odżywiaj ). Po latach przyjdą i efekty. POZDRAWIAM!!!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2446 Data: 3/3/2003 3:13:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Sydney- TYPER (turniej 1)

    Post
    Inne dyscypliny

    TYPUJEMY DO 11.01.2010r. do godz. 01:00 Ball C. (Aus)-Fish M. (Usa) Benneteau J. (Fra)-Sela D. (Isr) Lindahl N. (Aus)-Baghdatis M. (Cyp) Llodra M. (Fra)-Cuevas P. (Uru) Lopez F. (Esp)-Gasquet R. (Fra) Luczak P. (Aus)-Acasuso J. (Arg) Querrey S. (Usa)-Korolev E. (Rus) Troicki V. (Srb)-Serra F. (Fra) W TURNIEJU BIORĄ UDZIAŁ TAKŻE MONFILS, BERDYCH, BECKER, WAWRINKA, ANDREEV, SEPPI, HEWITT GRA DO 2 WYGRANYCH SETÓW Zmieniony przez - diakonos_0 w dniu 2010-01-10 00:40:29

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 1/10/2010 12:25:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Sydney- TYPER (turniej 1)

    Post
    Inne dyscypliny

    Ball C. (Aus)-Fish M. (Usa) 0:2 Benneteau J. (Fra)-Sela D. (Isr) 1:2 Lindahl N. (Aus)-Baghdatis M. (Cyp) 0:2 Llodra M. (Fra)-Cuevas P. (Uru) 0:2 Lopez F. (Esp)-Gasquet R. (Fra) 1:2 Luczak P. (Aus)-Acasuso J. (Arg) 0:2 Querrey S. (Usa)-Korolev E. (Rus) 2:0 Troicki V. (Srb)-Serra F. (Fra) 2:0 Zwycięzca: Monfils

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 1/10/2010 5:17:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak 16-latek ma nabrać masy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak jak napisal taran na kreatyne stanowczo za wczesnie dieta + trening + odpoczynek = s u k c e s!!! a jak chcesz to tak jak juz pisano wczesniej gainerek lub bialko ale nie spiesz sie z tym bo i tak bedziesz mial przyrosty na poczatku pozdrawiam

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4794 Data: 9/6/2004 7:10:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] aquarius

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak narazie mam zamiar trenowac takim oto planem: pon sro pia - mma , wt czw sob lub niedz silownia Trening A wtorek: 12-10-8 powtorzen Przysiad ze sztangą 3 serie Wiosłowanie sztangą 3 serie Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie Podciąganie na drążku podchwytem 3 serie Wyciskanie stojac 2 serie Uginanie stojąc ze sztangą 2 serie Prostowanie z wyciagu górnego 2 serie Trening B czwartek: 12-10-8 powtorzen Laweczka skosna 3 serie Rozpietki 2 serie Martwy ciąg 3 serie Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 3 serie Wznosy ramion w opadzie 3 serie TRENING C sobota lub niedziela: wiekszy ciezar i maxymalnie 5 powtorzen dla cwiczen z 5 seriami Przysiad ze sztangą 5 serii Podciąganie na drążku nachwytem 5 serii Wyciskanie sztangi leżąc 5 serii Wiosłowanie sztangą 5 serii Wyciskanie żołnierskie 2 serie Uginanie sztangi 2 serie Wyciskanie francskie 2 serie Brzuch Zmieniony przez - aquariuss w dniu 2016-02-28 16:24:43

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 2/28/2016 4:22:46 PM Liczba szacunów: 0
  • HMB w płynie

    Post
    Odżywki i suplementy

    bim.....aby osłabic działanie psychostymulujace i drazniace oun.proponuje zaraz po:) zakwaszac organizm sporymi dawkami wit c....:)))))))) loobie te twoje turbo wypowiedzi ..takie niedokonczone:))) pozatym jam jest przyjaciel...wszystkich :)))oka? pozdro bigger biger

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2957 Data: 3/7/2003 12:43:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Roznice miedzy estrami nandronolu: Phenylpropionate vs Propionate

    Post
    Doping

    albo to sciema albo sa pierwsi w historii %) patrze na spis w anabolics 2010 i jest cykloheksylpropionat nandrolonu, heksyloksyfenylpropionat nandrolonu, fenylpropionat nandrolonu ale propionatu samego ni c*** nie ma %) Zmieniony przez - Kazam w dniu 2011-01-31 23:14:12

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 1/31/2011 11:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dj_Smalec/Dziennik/Miś Coralgol Idzie na Wojne %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    DSobra już po treningu .Wyrobiłem sie w 45 minut.Poszło 80g carbo/30 ostrowia . Do tego HMB 2g i vitamina C. Ogólnie trening ciezki kondycyjnie ,troche sapałem Ale pompa masakra .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3611 Data: 2/1/2008 5:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • ocenicie moje biedne foto

    Post
    Galeria Zdjęć

    a wiec zaczne tak :) a) daje ci 1 soga hyhy i pamietaj o tym :))kto ci go dal b) waska talia - az mnie zazdrosc bierze :))) c) gora zaczyna wygladac dobrze :) ogolnie bardzo pozytywnie uzupelnij profil! -- http://www.galeria.sfd.prv.pl/ - GALERIA FOTOMONTAŻY LUDZI Z SFD.PL Członek mafia.zupy.hard-knoor.pl :) Doradca w dziale Nasze Zdjęcia ZAPRASZAM NA http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=114848 czyli "Rysuj z nami cyklicznie!"

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5931 Data: 11/22/2003 11:16:01 PM Liczba szacunów: 0