SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ktora deka lepsza

    Post
    Doping

    Efekty są zależne od diety, której nie masz. Tak jak napisał kolega wyżej weż testa z metą, a jeśli już jesteś tak bardzo zdecydowany na tą Dece to obowiązkowo z testem. Na Twoim miejscu nie brałbym się jeszcze za SAA, a na razie poczytał trochę o dobrej diecie i dopingu. Daj sobie czas,bo czasu nie cofniesz. Lepiej przyje**c ostro za jakiś czas niż teraz bez głowy.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 927 Data: 9/22/2011 10:11:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do 300zl staz 4 lata POMOCY

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehe te 110kg to nie tyle ta klata wyciska c oten tric:) zayebysty jest :D apokalipsa? jak te 10g wegla? bo od 1.12 tez sie przymierzam do 10gW 4B i nie wiem co ze mną bedzie

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4866 Data: 11/25/2008 11:34:59 PM Liczba szacunów: 0
  • MC na prostych nogach bardzo angazuje miesnie dwuglowe. FBW to nic innego jak robienie calego ciala na jednym treningu. Mozesz zrobic sobie nawet kilka zestawow cwiczen, np. a,b,c,d. Polecam metode 5-10-15 wodyna .

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2675 Data: 8/23/2007 9:58:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Ksiedzu za krotko, chyba ze celem tylko redukcja/rekomp ale to i tak pasuje pozniej przygrzac a nie konczyc od razu i przy okazji; roz.p.i.e.r.d.alaja mnie ludzie ktorzy pisza: "mam XXkg białka na cykl tak jakby na offie sie nie uzupelniało suplami Z takich ludzi to c.h.u.j bedzie a nie koks takze kolezko najpierw sie "doucz" w temacie diety i poznaj swoj organizm a pozniej uloz cos konkretniejszego i kup towar. Kuracji sie nie uklada pod to co akurat masz pod reka Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2010-11-03 23:40:17

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2674 Data: 11/3/2010 11:27:39 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o sprawdzenie planu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    skoro wracasz po przerwie myśle że lepsze było by FBW dam Ci moje fbw na mase dla przykładu byłem z niego bardzo zadowolony A poniedziałek 1.prostowanie nog 12/10/10 +martwy ss 12/10/10 2.WL dół 12/12/10/8 3.Wiosłowanie jednorącz 12/10/8 4.Wyciskanie zza karku 12/10/8/8 5.Kaptury 15/12/12 6.Francuskie leżąc 12/10/8 7.biceps Unoszenie sztangi stojąc (chwyt wąski) 12/12/10 8.4 serie unoszeń kolan na poręczach 9.4 serie spięć B środa 1.Podciąganie 4xmax 2.MC 12/10/8/6 3.suwnica 12/10/8 4.Łydki 15/20/25 5.WL góra 12/12/10/8 6.Podciąganie sztangi do brody 12/10/8/8 7.Poręcze 12/12/10 8.Modlitewnik (chwyt szeroki) 12/12/10 9.4x unoszenie kolan na poręczach 10.4x serie spięć c. Piątek 1.WL 10/8/8/6 2.Przenoszenie hantelki 15/12/12 3.rozpiętki 12/10/10 4.wyciskanie hantli na siedząco 12/10/10/8 5.skłony ze sztangą 12/10/8/8 6.Francuskie stojąc 12/10/8 7.Biceps na kolanie/młotkowo stojac 8/10/12 8.Przedramie 4s 9.4x unoszenie kolan na poręczach 10.4x serie spięć co do kapturów polecam hantle na stojąco z okolo 1 sekundowym przytrzymanie podczas ruchu na górze dobrze wchodzi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 701 Data: 1/10/2010 1:52:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    rozumiem, ale starałem się nie powtarzać ćwiczeń z poprzedniego planu który wygląda następująco: Poniedziałek: a)klatka -wyciskanie hantli skos 3x10 -rozpiętki skos 3x10 -wyciskanie sztangi poziom 3x6 b)barki -wyciskanie sztangi z kl piersiowej stojąc 2x12 -podciągnie sztangi do brody 3x12 -unoszenie hantli w opadzie 3x10 -szrugsy z hantlami 3x12(unoszenie hantli wzdłuż ciała) Wtorek: a)plecy -wiosłowanie sztangą 3x10 -ściąganie drążka do kl 3x14 -martwy ciąg 3x10 b)biceps -uginanie przed ramion ze sztanga prosta 3x21(siódemki) -modlitewnik 3x8 Czwartek: a)nogi -wypychanie na suwnicy 3x8 -wykroki ze sztanga 3x10 -wspięcia na palce 3x30 b)triceps -wyciskanie sztangi wąsko (3x6) -francuskie 4x8 c)przedramiona -zginanie nadgarstków ze sztanga 3x16 Poniedziałek, wtorek, czwartek - dlaczego takie dni? Ponieważ wtedy mam zajęcia pozalekcyjne w szkole na siłowni ;> Dieta - na razie nie zamierzam robić diety, ponieważ mieszkam jeszcze z rodzicami i nie zgodzą się gotować obiadów specjalnie podemnie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1409 Data: 3/16/2009 4:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • co dalej?

    Post
    Trening w domu

    juz wyczailem, ze duza role w tym treningu odgrywa kwas mlekowy. Jak z witamina C podczas cyklu? Zajrzyj koniecznie! http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=65381 i http://www.pajacyk.pl

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 6578 Data: 5/19/2003 1:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna ( spadek formy po stosowaniu??)

    Post
    Odżywki i suplementy

    To tylko sie cieszyć:D Jak nie spadło to znaczy ze wszystko w pozo było albo poprostu nie piłes odpowiedniej ilosci wody diennie. hahah W cyklach z Kreatyna pamietajcie o uzupelnianiu witamin a w szczególnosci witaminy C i pijcie odpowiednie ilosci wody..pozdro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 14256 Data: 3/3/2007 10:29:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w suplach przy Letroxie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam a więc biorę tak jak doradziliście Dn T na czczo - Letrox 150 (niestety musze) Do śniadania 5 tab Amino ,i czubata łyżeczka BCAA , witaminy (B6,B12,C i cynk) Przed treningiem - 5g mono kretki,czubata łyzeczka BCAA i 10 g L-Glutaminy Po Treningu - 5g kretki, 15g L-glutaminy , 5 tab Amino Dn nieT na czczo - Letrox 150 do śniadania 5 tab amino ,czubata łyzeczka BCAA, między śn a ob 5g kretki i miedzy ob a kolacją 5g kretki Przed spaniem 15g L-Glutaminy 5 tab amino SPożywanie kretki miedzy posiłkami dobrze mi sie przyjeło czuje dobry apetyt:) I kolejne pytania. Czekam właśnie na paczuszke a wiec jak dodac do tego SCITEC WHEY PROTEIN ISOLATE 100% (i kiedy na wodzie, a kiedy na mleku) do tego Argi Power OLIMP ( 4 kap - 6000mg L-Argininy HCI ) myśle zeby Argi brac 2-3 tabsy przed treningiem i jedna przed snem a w dni nie treningowe tyko 2 tabs przed spaniem? i dostałem także CLENBUREXIN z treca wiec chce go wykorzystać.Wiem ze krzyżuje się z mono ale chociaz przed treningiem ewentualnie przed areobami (skakanka,bieżnia,rowerek,ćw podstawowe Crossfitu) a w dni nie treningwe dodac do śniadania 1 i przed spaniem 1? Dzięki z góy i czekam aż ktoś z doświadczonych pomoże mi to wkleić. A jeszcze małe pytanko dzisiaj przeglądalem i znalazłem ze 100g migdałów zawiera 20g dobrej proteinki;p co wy na to żeby dorzucić np 25 g do śniadanka i do obiadku 25g? Dziękuje w góry. Pozdrawiam Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2012-11-08 14:58:57

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 11/8/2012 2:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • prawko na motor w UK

    Post
    Polacy za granicą

    Coś pomogę, ale nie za wiele wiem. Anglicy mówili, że nie ma sensu starać się o licencję, bo jest ona tylko do 125cc i do tego możesz się poruszać tylko po drogach typu C i niższych - czyli tragedia. Co do prawa jazdy wiem tylko, że są testy w języku polskim. Pozdrawiam i nie spamuj;D

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 13813 Data: 10/1/2008 5:53:02 AM Liczba szacunów: 0
  • MULTIWITAMINA -jaka obecnie najlepsza?

    Post
    Odżywki i suplementy

    miałem te zagadnienia na IŻŻ, jest to zależne od wielu czynników jak enzymatyka ukł pokarmowego, systemów transporterów, oraz własnie samej gospodarki kazeinami....... jak napisałem zapamioętałem ze koło 30% społeczeństwa moze miec problemy z gospodarka wapniową po nadmiernym spożywaniu mleka krowiego. te zależnosci mogą wystapic kiedy człowiek na dłuższy okres przestaje pic mleko krowie , po czym pop kilku latach ponownie je zaczyna pic...dzeje sie analogicznie do zaniku laktazy w soku jelitowym (czyli jest nietolerancja na laktoze), podobnie dzieje sie z zanikiem enzymów rozkładajacych kazeine. Podobno my jako społeczeństwo wysoko cywilizowane podlegamy tym zjawiskom. inaczej jest w krajach słabiej rozwinietych gdzie mleko moze stanowić przez długi czas podstawe żywieniową. do takich paradoksów jak osteoporoza w starszym wieku dochodzilo u pacjentów lekarzy którzy w wywiadzie zywieniowym dowiadywali sie o duzym spozyciu nabiału prze tych ludzi.(najprawdopodobniej ilośc wapnia w mleku mogla byc za mala do potrzeb powstawania kazeinianu wapnia wraz z uposledzeniem jego wchłaniania - nie jestem pewniem ale chyba o to chodzilo) pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2011-08-21 22:16:21

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 14196 Data: 8/21/2011 10:01:04 PM Liczba szacunów: 0
  • MULTIWITAMINA -jaka obecnie najlepsza?

    Post
    Odżywki i suplementy

    marek.c - na niekorzystny bilans wapniowy ma wpływ więcej czynników niż spożywania czy niespożywanie nabiału, można powiedzieć - wiele istoniejszych czynników, jednak w badaniach przeprowadzanych w krajach rozwiniętych zauważa się odwrotną zależność pomiędzy jego spożyciem, a osteoporozą choć nie jest to zależność liniowa. http://www.jacn.org/content/19/suppl_2/83S.full http://www.epa.gov/ncer/childrenscenters/full_text/33647.pdf http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10759135 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7699131 Przyznam się że nigdy nie spotkałem się z teorią naukową mówiącą, iż spożycie produktów mlecznych powoduje odwapnienie organizmu. Jedyne co mi przychodzi do głowy jako możliwe wytłumaczenie tej zależności, to opieranie swojej diety na kwasotwórczych produktach nabiałowych jak np sery podpuszczkowe, które mogą niekorzystnie wpływać na całkowity bilans wapniowy. Mechanizm opiera się jednak na zdecydowanie innej zależności niż wspomniany tutaj w temacie brak enzymu, czy tworzenie kazeinianu wapnia w przewodzie pokarmowym. Spożywanie dużych ilości nabiału może być niekorzystne z wielu powodów, wielu autorów zwraca uwagę na zawartość jednej z frakcji kazeinowych zwanej a1-beta-kazeiną: jej niekorzystny wpływ na funkcjonowanie organizmu ludzkiego nie jest powiązany z gospodarką wapniową. Chętnie też zapoznałbym się z niekomercyjnym, rzetelnym źródłem informacji potwierdzających tezę: wapn najlepszy jest zawarty w chitynowych pancerzykach skorupoiakow morskich. Owe pancerzyki skorupiaków buduje niestrawna dla nas chityna i węglan wapnia... Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-08-22 08:41:13

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 14196 Data: 8/22/2011 8:32:21 AM Liczba szacunów: 0
  • co wy na to?

    Post
    Doping

    paciorek, jakbys w takim razie rozlozyl to m1t na 2tyg on i 2off biorac pod uwage to ze chcem pod koniec zarzucic E/C co ty by zrzucic ok 4kg tluszczyku wczesniej nabierajac z 5kg miesnia...??

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3059 Data: 6/27/2004 12:44:23 AM Liczba szacunów: 0
  • co wy na to?

    Post
    Doping

    tabletek moge miec tyle ile, ze chce konczyc cykl wraz ze stackiem tak do polowy wrzesnia rozpisz paciorek jak mozesz co bys proponowal Paladyn, chodzi o zetaw E/C + dodatki

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3059 Data: 6/27/2004 2:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • co wy na to?

    Post
    Doping

    Podobno clen ma być.. natomiast jeżeli ma sie sprawdzone polskie 'sklepy' to wy***ki nie dostaniesz.. Paciorek - cenowo wychodzi c*u*owo..

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3059 Data: 6/29/2004 4:02:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Sposób na zakwasy ;]

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    witamina C

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 14067 Data: 12/16/2007 11:42:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Tatuaż w wojsku (2012)

    Post
    Sztuki Walki

    Może pomoże moja sytuacja :) W wieku 19 lat zrobiłem sobie tribala na przed ramieniu, nie zbyt duży. Do wojska nie chciałem iść, ale po roku ze względu, że była możliwość zrobienia sobie prawo jazdy kategorii C to poszedłem, w wieku 20 lat. Żadnych problemów nie było, tylko pytanie u psycholożki, kumple na pokoju też mieli i żadnych problemów. Także jak chcesz rób sobie tattoo :) Samemu mi się takie podoba ;D A po za tym planuje sobie zrobić kolejny tatuaż, zrobisz jeden-chcesz kolejny :) Zmieniony przez - piopiawlu w dniu 2012-08-10 18:11:38

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11332 Data: 8/10/2012 6:08:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Posilek I B-24g T-17 W-181g kcal936 Posilek II B-44 T-26 W-53 kcal 608 Posilek III B 19 T 10 W 0 kcal 173 Posilek IV B 28 T 11 W 100 kcal 614 Posilek V B 36 T 3 W 110 kcal 616 Posilek VI B 30 T 10 W 51,5 kcal 397 Posumowanie Bialko - 181g Tluszcze - 73g Weglowodany - 495g kcal 3346 zmiany: a) z posilku I odejmujesz: "- chleb razowy 100g - dziem wisniowy niskoslodzony 60g - maslo roslinne 10g " i dodajesz do posilku nr.3 b) z poslku nr 2 odejmujesz 50g piersi z kury i dajesz ja do posilku I c)jezeli mozesz to dodajesz do posilku V lyzke oliwy z oliwek pozatym jest OK Zmieniony przez - anar w dniu 2004-07-11 17:46:27

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4506 Data: 7/11/2004 5:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny, poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ej soryy, ale Twoją wypowiedź oceniam jako c***a wartą 3 razy w tygodniu brzuch? skądeś się urwał? Pisałem coś o diecie? Przecież jesteś w dziale TRENING a nie DIETA (dieta oczywiście jest.) Jeszcze jedno pytanie do ogarniętych: - jak to jest z pasem do mc, jeśli robię jakieś 60% max ciężaru, jaki zdołam podnieść w powt 10/8/6. Czy pas jest do tego niezbędny? Trochę denerwuje mnie trening z założonym pasem. Rozumiem, że robienie MC z max ciężarem bez pasa to głupota. ale tak w treningach, obowiązkowo? Są różne wypowiedzi n/t tego ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 10/17/2010 11:06:19 AM Liczba szacunów: 0
  • o przyjmowaniu Kreaytny podczas cyklu SAA pisał juz nawet kilka razy Marek C. jak nie wierzycie w moc supli to zajrzyjcie do Suplementacji - Testy, połowa wieksza niz userzy z dopingu.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2776 Data: 6/4/2007 8:20:22 AM Liczba szacunów: 0