SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Plan FBW ABC do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    W miare ok. Zamiast przysiadów w planie C wrzuciłbym coś na dwugłowe uda. Co do barków wybrałbym unoszenie bokiem w opadzie, żeby zaangażować tylne aktony barków. Dorzuć w jednym planie po treningu przedramiona, w drugim łydki w trzecim szrugsy i powinno być ok :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3729 Data: 11/5/2011 10:59:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW ABC do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan poprawiony według uwag tg3. Czy ilość serii na poszczególne partie jest odpowiednia? Ile powtórzeń? czy 12 nie będzie za dużo? Plan A: Nogi – Przysiady ze sztangą 3x Plecy - martwy ciąg 3x Klatka - wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x Barki - wyciskanie sztangielek 3x Triceps – wyciskanie francuskie 2x Biceps – uginanie ramion ze sztangą prostą 2x Przedramiona - uginanie nadgarstków w podporze o ławkę 2x Plan B: Nogi – wyciskanie na suwnicy 3x Plecy – wiosłowanie sztangą 3x Klatka -wyciskanie hantli skos górmy 3x Barki - Wyciskanie sztangi zza karku 3x Triceps - Prostowanie przedramion na wyciągu 2x Biceps - uginanie mlotkowe 2x Kaptury - szrugsy 3x Plan C: Nogi – Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3x Plecy – sciąganie drążka wyciągu górnego 3x Klatka – wyciskanie na ławce skośnej głową w dół 3x Barki – unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3x Triceps – pompki na poręczach 2x Biceps – modlitewnik 2x Łydki - wspięcia na palce z obciążeniem na karku 3x Zmieniony przez - Zigi w dniu 2011-11-05 11:22:29

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3729 Data: 11/5/2011 11:20:47 AM Liczba szacunów: 0
  • pensja ?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    2500,- m/c + sluzbowy telefon i dwa razy w roku wycieczka za granice dostac sie jest trudno...raczej nie startuj nawet

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 11290 Data: 5/25/2006 12:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta do oceny.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wydaje mi sie ze już wypełniłem tą ankiete ale ok :) proszę bardzo,tak więc : ANKIETA Wiek : 18 lat Waga : 70 kg Wzrost : 175 cm Staż treningowy: 5 miesięcy na prawdziwej siłowni Obwód pasa : 80 cm Obwód klaty: 95 cm Obwód uda: Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): nie uprawiam innych aktywności fizycznych Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie mam Stan zdrowia: bardzo dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: trenowanie na siłowni Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : OLIMP 100% Natural Whey Protein Concentrate (WPC) 700 g + 700g, Hi-Tec Nutrition Whey C-6 1000g, MHP - Up Your Mass - 2270g, oraz troszkę przedtreningówki Muscle Pharm Assault, Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak wcześniej stosowanej diety, wcześniej ćwiczyłem klasycznym fbw oraz splitem 3dniowym Wrażliwość na stymulanty: brak Możliwosci finansowe: ogranicone Cel/problem/opis: Siła + Masa

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 815 Data: 10/7/2013 4:12:15 PM Liczba szacunów: 0
  • na jaki teraz przejsc trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja robie zwykle ok 2-3 m-ce splity a pozniej 1 m-c FBW na regeneracje jezeli jechales teraz na FBW ja bym Ci radzil przejsc na ciezki split, kazda partia raz w tygodniu byloby to o tyle logiczne, ze na poprzednim treningu kazda partia dostawala w dupe 3 razy w tygodniu po trochu - czas teraz jej dowalic raz a porzadnie :) takie moje zdanie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 2/13/2009 7:21:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by OnyxRua

    Post
    Trening w domu

    Postaram się wykluczyć wszystko po kolei więc: a) ciężar raczej nie bo mam po 5KG na hantle więc w miarę ok(ostatnio miałem 7.5KG ale nie mogłem z tym robić francuskiego jednorącz) b)ilość serii 2 przed dwa tygodnie tak będzie czyli 6 treningów, ponieważ to mój pierwszy trening. c)Hmm postaram się zwiększyć je bo na wczorajszym treningu było wiele błędów jak np odpoczynek tak jakby 10 sekundowy pomiędzy ćwiczeniami bo patrzałem do kompa jak je robić xD

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1686 Data: 9/30/2009 9:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pewnie mają c w perspektywie MS boją sie kmpromitacji

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5373 Data: 11/13/2005 1:18:51 PM Liczba szacunów: 0
  • cos wyskrobalem.. do poprawki..

    Post
    Trening w domu

    kazdy tak mówi ze czytał wszystko a czytał co 10 zdanie wszystko jest opisane jak na dłoni cwiczymy 3x w tyg, co 2 dni np ; pon,sroda,piatek jezeli jestes poczatkujacy to 1 seria na małe grupy i 2 na duze , jesli masz juz jakis staz to 2 na małe i 3 na duze 1 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 15 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 15 powtórzeń) 2 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 10 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 10 powtórzeń) 3 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 5 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń) 4 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 5 powtórzeń negatywnych (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń negatywnych) cwiczenia które musisz wybrac wedle uznania dla poszczególnych grup Proponuje taki układ(w nawiasach linki do zaznajomienia się z prawidłową techniką trenowania poszczególnych partii): a) Nogi ( ): - Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach - Uginania nóg w leżeniu - Wspięcia na palce w staniu b) Klatka ( ) - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę c) Plecy ( - Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) - Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia w wąskim uchwycie (nachwyt) - Wznosy barków (szrugsy) - Martwy ciąg d) Barki ( ) - Wyciskanie sztangi sprzed głowy - Unoszenie sztangielek bokiem w górę - Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia e) Biceps ( ) - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) f) Triceps ( ) - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc - Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie g) Brzuch ( ) Trenujemy klasycznie bez planu progresji, do wyczerpania. - Skłony w leżeniu płasko to na tyle mysle ze nie bedziesz miał problemu ułozyc plan ?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 10/31/2004 9:13:23 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW - do oceny i poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    I sesja- A – 15 powtórzeń Klatka: 3serie - Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem Barki: 3serie - Podciąganie sztangi stojąc Tricepsy: 2serie - Wyciskanie "francuskie" hantlami w oparciu o modlitewnik Plecy: 3serie - Wiosłowanie sztanga Bicepsy: 2serie - Uginanie ramienia ze sztangielka w oparciu o noge II sesja- B - 10 powtórzeń Plecy: 3serie – Martwy ciąg Bicepsy: 2serie - Uginanie ramion ze sztangą Klatka: 3serie - Wyciskanie sztangielek w skosie Barki: 3serie - Wyciskanie sztangielek Tricepsy: 2serie - Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem III sesja- C - 5 powtórzeń Plecy: 3serie – Wiosłowanie hantlami Barki: 3serie - Wyciskanie sztangi zza głowy Tricepsy: 2serie – Wyciskanie francuskie Klatka: 3serie - Wyciskanie na ławce poziomej Bicepsy: 2serie - uginanie ramion ze sztangielkami stojąc w uchwycie młotkowym co myślicie o tym?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 4/9/2008 4:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • To są 'Mistrzostw Małopolski pod patronatem Wójta Gminy Mogilany'. Na PZKB widnieje plakat więc pewnie będzie na zasadach związku. Edit: Chcę wystartować w seniorach. W regulaminie jest napisane: " b. Posiadają ważną licencję zawodniczą PZKB lub licencję jednorazową. c. Należą do klubu członkowskiego PZKB ,lub posiadają jednorazową licencję." Tyle że też jest mowa o stopniu, jaki jest sens posiadania takiego stopnia... OMG. Zmieniony przez - DonMoreno w dniu 2013-02-11 13:09:36

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2/11/2013 1:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympa 2006

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2919-mr.-olympia-2006-vysledky.html -wyniki i galeria

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 9817 Data: 10/1/2006 11:33:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Aikido

    Post
    Sztuki Walki

    myślałem o czymś, dzięki czemu będę czuł się pewniej idąc samemu nocą , ale chyba se jednak kupię worek i poćwicze se sam + sparingi, może to będzie lepsze wyjście Moderator działu "Historia" Pozdrawiam wszystkich

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 10093 Data: 11/22/2002 12:08:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni szlif ! Dieta 2000kcal

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    znajdz przepis i zobaczysz że może smakować nie łączyć z powodu askorbinazy która jest w świeżych ogókach niszczy wit c z pomidorów

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 6/30/2010 10:08:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Klika Pytań !

    Post
    Doping

    -clomid 3 dni po ostatnim strzale propa -mete najwyzej 4 tygodnie BEZ PIRAMIDY -nolvadex to nie oslonka tylko antyestrogen, trzymasz na wszelki wypadek i bierzesz jakby suty zaczely swedziec, jezeli jestes bardzo przewrazliwiony(tzn zle sie czujesz ze swiadomoscia ze moze w tobie latac babski hormon ) bierzesz 1-6 10mg dziennie odblokujesz sie tak: (c)Uriel Dzień 1 300mg Clomidu + 20mg Nolvadexu Dni 2-11 100mg Clomidu + 20mg Nolvadexu Dni 12-21 50mg Clomidu + 20mg Nolvadexu ew. troche mniejsze dawki clomidu. A co do miejsca zastrzyków- JEDEN c*** Byle bys bil w miesien i odsysal czy na zyle nie wszedles- naprawde nie ma znaczenia czy bijesz w dupe, reke, noge czy plecy- NIEWAZNE A wszyscy co pisza inaczej to zaklamani glupcy.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 937 Data: 10/19/2004 4:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • NATURALNA SIŁA

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    dla przykładu obecnie stosuje rano 2 asparginy+3 witaminy z grupy b+2tabletki poprawiające krążenie organizmu +1 witamina pp+najwiękrza dawka c w czasie treningu staram się pic guarane przed snem chodzę na spacer głeboko się dotleniająć POWIEM SZCZERZE zahartowałem się niełapią mnie infekcję potrafię mocno skupić się na treningu czekam na wasze metody

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6137 Data: 11/19/2005 7:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • SIEMIENIE LNIANE=AMINOKWASY???

    Post
    Odżywki i suplementy

    100 g nasion lnu zawiera: kcal 498 calories H2O 6.3–6.6% białko 18.0–20.3% tłuszcz 34.0–37.1% ww całk. 33.6–37.2 błonnik 4.8–8.8% pozostałe 2.4–4.5% Ca 170–271 mg P 370–462 mg Fe 2,7–43,8 mg odpowiednik betakarotenu 0–30 mg tiamina 0,17 mg ryboflawina 0,16 mg niacyna 1,4 mg siano lniane zawiera: białko 7,8% tłuszcz 3,3% ww całk. 81,7% błonnik 46,2% Ca 0,72% P 0,11% olej z niedojrzałych nasion lnu zawiera: fosfatydy 0,25% /składnik kw. tł.: palmitynowego 11%, stearynowego 11%, heksadekanowego 4%, olejowego 34%, linolowego 20%, linoleinowego 17 % oraz nienasyconych C20-22 3%/ we flaxie obecne jest roownież trochę wosku: 18.7% stearic acid, 32.5% cerotic acid, 43.1% ceryl alcohol, and 7.0% hydrocarbons zawartośc niezbęnych aminokwasoow (g/16 g N): arginina 8,4 g histydyna 1,5 g lizyna 2,5 g tryptofan 1,5 g fenylalanina 5,6 g metionina 2,3 g treonina 5,1 g leucyna 7,0 g izoleucyna 4,0 g walina 7,0 g pozostałe w siemieniu lnianym to: K20 30,6% Na2O 2,1% CaO 8,1% MgO 14,3% Fe2O3 1,1% P2O5 41,5% SO3 2,3% Cl 0,2% Si 1,2% a tu pozostałe komponenty innych części lnu /nie tłoomaczę, bo mniej istotne/ The tough hulls of linseed contain 7.9% moisture, 3.2% N, 1.8% oil, and 3.0% ash. The cake (97% DM) contains 30.5% protein, 6.6% fat, 43.2% NFE, 9.5% CF, and 7.0% ash, with per 100 g 0.57 mg thiamine, 0.33 riboflavin, 4.1 thiamine, 1.2 mg pantothenic acid, plus a little Vit. E. Lacking Vit. A, C, and D, the cake contains 0.37% Ca, 0.86% P, 1.24% K, 0.11% Na, 0.04% Cl, 0.38% S, 0.58% Mg, 0.017% Fe, and 3.95 mg/100 g Mn and 2.65 mg/100 g Cu (CSIR, 1948–1976). Seeds also contain 15% mucilage, along with wax, resin, sugar, Phosphates, acetic acid, and a small quantity of HCN-glucoside, linamarin. Flowers with immature seeds contain 0.69% HCN; 0.22 kg (half pound) of flowers will cause death of bullocks.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 8569 Data: 5/22/2004 10:10:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Częstochowa Sklep OLIMPIUS.PL Aleja NMP 12d SKLEP „ALFA” ul. Jagiellońska 1, paw. 20 SZYMANÓW FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GRASPOL" KONIECZNY KRZYSZTOF ul. Ogrodnicza 5 Częstochowa Pro Activ - Andrzej Supron Al. NMP 12 c FITNESS STUDIO „ADA” ul. Św. Jana 24 4 Fitness, D.H. „Centrum Schott” ul. Kościuszki 1

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5487 Data: 11/18/2004 6:08:43 PM Liczba szacunów: 0
  • LEGNICA PH-U "TOMAR" ul. W. Niedźwiedzicy 5/1 (Hotel SAWIA) LUBIN P.P.H.U. PRO - ACTIV KUROWSKI BARTOSZ ul. Chrobrego 1 A WROCŁAW OLIMPIJCZYK MIECZYSŁAW ŁOPATKA S.C. ŁOPATKA M., ŁOPATKA M., ŁOPATKA H. ul. Pawła Włodkowica 4/1 PHU PAFOSCAN ul. Teatralna 10/12 Sklep STRONGMAN.COM.PL ul. Szczytnicka 36 D.H. SOLPOL 2 – Body Zone ul. Świdnicka 18-20 Sklep „ZEUS” ul. Henryka Pobożnego 23 Świdnica Sklep Wielobranżowy „ TRAFIKA” ul. Żeromskiego 2 LEGNICA Studio Kulturystyczno- Rehabilitacyjne DiK Dorota i Konrad Warzecha ul. Kasjopei ( p) WROCŁAW BISKUPIN FITNESS CENTRUM ul. Jackowskiego 57 ul. Obornicka 70 FITNESS STUDIO Szkocka 64 FITNESS STUDIO Kołłątaja 31/33 AM CLASSIC Pl. Dominikański 3 Centrum Rekreacji Sportowo- Siłowej ul. Mińska 40 4 Fitness, Galeria Italiana (parter) ul. Więzienna21, lok 37 Świdnica FH-U "KOLOSEUM" Witoszów Dolny 13

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5487 Data: 11/19/2004 9:30:45 AM Liczba szacunów: 0
  • plan na kolejny cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bardzo dziękuję C za radę. Wiesz co, wybiorę ostrowit, bo zależy mi na tym, żeby nie było kreatyny w pre. Podsumowując: DT: 5g mono rano, 15-20g ostrowit pumpu przed treningiem, 6 tabsów hyperfusion po treningu DNT: 5 g mono rano, może dorzucę jeszcze 6 tabsów hyperfusion w godzinach treningowych? co myślisz? albo zamiast mono na czczo hyperfusion?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 572 Data: 1/31/2017 9:59:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Napiszę, co ja myślę o Twoim przypadku. Zresztą byłem w podobnej sytuacji wracając z obozu Bryla. 1) oszczędzaj czas. Co do zasady nie ma sensu jeździć na zajęcia 3h godziny jak masz obok może nie wymarzoną sekcję ale całkiem sensowną to idź do tej bliżej, będąc świadomym ograniczeń. Wyciągnij z tego co się da a potem przyjdzie czas na zmiany. Jak zaczynasz to nawet jakby to było AIKIDO (bez urazy) to tam idź (np. 2 razy w tyg.) a zaoszczędzony czas poświęć na bazę. Zrób szybkość, siłę, wytrzymałość, sprawność ogólną (może masz jakiegoś gościa od akrobatyki, naucz się zarzutów, wieloskoki, kula itd), naucz się przy tym mocno i wysoko kopać rób to teraz potem jak zaczniesz treningi nie ma na to czasu. Nie zapominaj jednak o celu, tj. żebyś nie poświęcił się ceremoniałowi parzenia herbaty – bo ta sekcja akurat była blisko. A jak przyjdzie Tobie walczyć to walcz ta jak umiesz. Pamiętaj, że do walki NIGDY nie będziesz gotowy – to się nie zmienia ile byś nie ćwiczył. 2) Patrz długoterminowo, tj. nie szarp się. Nie rzucaj wszystkiego, bo teraz będziesz trenował. Tyle lat nie zrobiłeś to i teraz poczeka. Cel jaki sobie zaplanujesz realizuj po przez praca(kasa), systematyka, brak kontuzji (szczególnie na początku. Potem jak będziesz walczył nie da rady, coś się urwie, światło zgaśnie) 3) Nie ma cudów – musisz mieć bazę i to z kilku powodów: a) żebyś mógł odróżnić szarlatanów; b) żebyś mógł podjąć trening i żeby Ciebie ciało nie ograniczało w nauce; c) różnorodność; d) i na obozy, starze np. Bryla będziesz sobie jeździł i będziesz partnerem do ćwiczeń a nie gawędziarzem od „Zawodowca” 4) Szukasz A. Bryla – myślę, że to co wyżej napisałem realizuje z tym co powiedział kiedyś A. Bryl : w Japonii mają energię KI a my tu w Europie mamy J czyli dżule wydolność i adrenalina to się liczy (z pamięci) Piszę to z mojego doświadczenia, tj. osoby która nie zajmuje się SW, bo za duża czasu straciła na szukanie cudów ale to tylko moje zdanie. Powodzenia!

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9442 Data: 10/22/2009 1:59:08 PM Liczba szacunów: 0