SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dieta, a testosteron

    Post
    Iron Horse Series

    no to koledzy dopiero rozpętali dyskusje w temacie blonnik. na pewno korzystnie jest spozywać kolo 10 g błonnika nierozpuszczalnego na kazde 1000kcal . łatwo teraz policzyć jesli jemy 3000kcal to 30 g błonnika bedzie ok. nie liczymy bolnnika rozpuszczalnego, tego zawartego w warzywach i owocach. błonnik nierozpuszczalny przyspiesza nam trawienie dzieki pobudzeniu perystaltyki jelit . błonnik rozpuszczalny spowalnia wchlanianie /nie perystaltyke /. na pewno nalezy jest warzywa młode , natomiast owoce dojżałe - wtedy błonnik rozpuszczalny bedze w miare lekko trawiony i nie bedzie nam uposledzal wchlaniana bialek. przyklad - marechew stara kontra marchew mloda, jablko zielone kwasne kontra dojrzale, kiwi twarde kontra kiwi miekkie doirzale. jasne to jest ?>< pozdr mc ps art w przgotowaniui Zmieniony przez - marek.c w dniu 2008-04-30 18:34:33

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5820 Data: 4/30/2008 6:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wycisnąć 100kg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Chcesz wyciscąć 100kg to banalnie proste wystarczy położy ć się na ławeczce na sztankę nałożyć 100kg ściągnąc ją ze stojaków spóścić nad klatę a potem wypchnąć ;) Życie to nierówna walka

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8229 Data: 4/1/2002 10:19:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam !!! Cykl !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    podaj twoje wyniki silowe ale nie rekordy, i jakim planem ostatnio leciales cwiczac 4 miesiace nie potrzebne sa takie podudzacze, chyba masz wystarczajaco duzo motywacji c'nie? jezeli nie brales wczeesniej zadnych suplementow, a jestes na nie juz zecydowany to lepiej zrobisz jak dasz sobie krete mono z jakims bialeczkiem- chociaz jak dla mnie mozesz jeszcze poczekac z tym i na "sucho" leciec z dobra micha

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 664 Data: 9/21/2011 10:10:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na spalenie tłuszczu

    Post
    Trening w domu

    CZĘŚĆ 2-ZESTAW ĆWICZEŃ: Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. Czy do tego punktu z cwiczen domatora z atlasu trzeba rozgrzewke i streching?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 6/18/2009 8:20:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Udo injekcja ból

    Post
    Doping

    ja miałem 2 nogi off jak biłem propa a miałem egaznim na prawko C, zawinąłem mocno bandażami usztywniającymi aby tylko chodzić jakoś, ledwo wsiadłem do samochodu ^^ gorący prysznic,okłady + aspirynka i musisz czekać

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3773 Data: 5/15/2011 11:20:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Udo injekcja ból

    Post
    Doping

    Fajnie weszło, c***owo wyszło :D

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3773 Data: 5/15/2011 8:55:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor i ekipa - rosyjska scena

    Post
    Scena MMA i K-1

    faktycznie uderza brak strachu i pewna determinacja - zeby przeciwnika - za***..ć - tez mi sie to u fedora rzuciło w oczy - ale moze taka jest najlepsza technika - malo technicznie, malo nogami - sprawia wrazenie jak by byl po prostu odważny - a wszyscy wiedza ze trudno zapanowac nad czlowiekiem, ktory w amoku leci na ciebie z piesciami - nad takim wiatrakiem - jak raz nie walniesz to dostaniesz 20 razy. mimo wszystko obserwujac walki mma - te zakapiory z ryjami rynsztokowca buchajace smiercia przez nos - fedor jest moim autorytetem jako czlowiek. polecam wywiad na http://rosyjskie.blogspot.com/ niezlomnosc, charakter, idea to mnie buduje

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6212 Data: 10/7/2010 1:58:30 PM Liczba szacunów: 0
  • W którym posiłku wywalić białko z diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Walnąłem sie w pisaniu 420g mam w dziennym bilansie a 300g mi wychodziło ,brakowało mi 120g dorzuciłem chwilowo 2 porcje carbo po 50g. Musiałem też obcinać porcje kuraka, zawsze jadłem po 150, bo za dużo białka wychodziło w ogólnym rozrachunku. Dziś przyszło mi do głowy aby wywalić osatni posiłek czyli serek i tym samym zwiekszym porcje kuraka do 150 a ostatni posiłek zrobić węglowodanowy co o tym sądzicie może tak by?ć , bo nie pamiętam już gdzie ale czytałem ze ostatni posilek powinien być białkowo tłuszczowy. zrzut diety wklejam i link do zdjęć mojej sylwetki http://www.sfd.pl/Przygotowanie_do_diety-t1121059.html /SFD/Images/2016/6/28/34f152ba9e6c48559960841531f0b36c.jpg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 641 Data: 6/28/2016 7:03:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Uff... Ale się popisałem. Kejt, żeby ci się nie zdawało że mi za każdym razem wychodzi... Jak leciałem na ten pomost to myślałem że go zjem w całości, ale jakoś udało mi się za****ć tylko klatą... "Fear causes hesitation, and hesitation will cause your worst fears to come true."

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 6910 Data: 2/3/2003 9:36:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Witajcie, chciałbym przypomnieć kilka podstawowych zasad, które będą obowiązywały przy weryfikacji zawodników oraz w samych bojach. 1. Zawody mają charakter otwarty. Mogą w nich brać udział zawodnicy – amatorzy trójboju siłowego, tj. osoby, które nigdy nie startowały w zawodach organizowanych przez PZKFiTS, oraz nie są zrzeszone w PZKFiTS i innych profesjonalnych organizacjach trójboju siłowego oraz federacji WPA, WPC itd oraz strongmani startujący na arenach międzynarodowych. 2. W zawodach będzie prowadzona klasyfikacja: OPEN, w której brana pod uwagę będzie suma punktów Wilks’a. 3. Ważenie oficjalne zawodników odbywa się w dniu zawodów od godziny 9:00 do 10:15. Po tym czasie zawodników nie klasyfikujemy do startu ! Prosimy o punktualność ! 4. Każdy zawodnik podczas ważenia będzie zobowiązany do podania ciężaru wyjściowego w każdym z bojów. 5. STRÓJ STARTOWY ! WAŻNE ! - Krótkie przylegające do ciała spodenki typu lycry ! Zakaz startu w spodenkach innych niż lycry ! Zakaz startu w długich lycrach. - Koszulka typu t-shirt, zakaz startu w topach i innych koszulach na ramiączkach. Ma być t-shirt - długie skarpety do martwego ciągu - getry piłkarskie dozwolone - dozwolony strój do podnoszenia ciężarów W innych strojach zawodnicy nie będą dopuszczani do bojów !! 6. DOZWOLONY SPRZĘT w bojach: A. Przysiad: - Dozwolony ściągacz na kolana - Pas kulturystyczny lub pas do podnoszenia ciężarów - można startować w butach do trójboju, do podnoszenia ciężarów - wyklucza się stosowania specjalistycznego sprzętu w postaci wszelkiego rodzaju koszulek, usztywniaczy - wyklucza się stosowanie bandaży oraz długich taśm w celu dużego ścisku kolana ! - kazdy inny sprzęt, który nie jest dozwolony jest zabroniony - organizator może w każdym momencie sprawdzić sprzęt który używa zawodnik, pod groźbą dyskwalifikacji z boju. B. Wyciskanie na klatkę leżąc - Dozwolony jest pas kulturystyczny lub pas do podnoszenia ciężarów - dozwolone są ściągacze na nadgarstki (tzw. owijki) - zabronione jest używanie specjalnych koszulek do wyciskania - zabrania się stosować wszelkiego rodzaju ściągaczy na łokcie - łokcie muszą być gołe ! - zabrania się stosować wszelkiego rodzaju rękawiczek itd na ręce. - organizator i sędziowie mogą w każdej chwili skontrolować sprzęt zawodnika pod groźbą dyskwalifikacji z boju ! C. Martwy ciąg - Zawodnik musi mieć skarpety/ getry - Dopuszczane jest aby zawodnik mógł jeśli chce startować na skarpetach, bez butów - zakaz "wózkowania" - zabronione jest używanie wszelkiego rodzaju ściągaczy na łokcie - zabronione jest stosowanie gorsetów, koszulek usztywniających - zabronione jest stosowanie pasków do martwego ciągu - organizator zastrzega sprawdzenie sprzętu zawodnika Więcej reguł odnośnie bojów już niebawem. W razie pytań piszcie ! Organizator zastrzega prawo do wprowadzenia poprawek w regulaminie, jednak nie później niż 24 godziny przed startem. Zawodnicy będą poinformowani o ewentualnych zmianach

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 5570 Data: 2/28/2016 6:15:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to jest możliwe?

    Post
    Odżywki i suplementy

    czemu damixxx nie??mozliwe...zalezy od bardzo duzo czynnikow,takich jak:dieta(odpowiednia),jaki trening+regeneracja,genetyka itpitpitp tak to mozna zawsze pisac ze i na witaminie C mozna miec takie efekty jak bedzie dobra dieta itd. a dlatego ze podstawa redukcji jest wlasnie ta dieta , trening itd. a nie suple i za ta cene mozna wybrac o wiele lepszy zestaw co bedzie pomocny przy redukcji

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6474 Data: 2/6/2006 12:01:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Badania po cyklu

    Post
    Doping

    Czyli biore się za zbjanie prl, jak bedzie w widełkach to dopiero wtedy zarzucic clomid tak? A czym zbijać prl? Nie jest ona jakoś drastycznie podwyższona dlatego nie wiem czy zakupic cabaser czy wystarczy duża dawka wit B3 + wit C ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 654 Data: 12/30/2016 11:04:19 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem że ten trzeci dzień jest naciągany ale jak aktualnie główny cel to redukcja i powrót do zabawy z żelastwem = wiec na przyrosty nie liczę skoro na redukcji chodzi o pobudzenie metabolizmu to mógłbym pozostać przy jednym planie - ale strasznie mnie taki trening nudzi Może napiszę skąd pomysł na ćwiczenia w planie C Wyciskanie hantlami płasko - większy zakres ruchu jak przy sztandze z planu A, dodatkowo jakieś urozmaicenie Unoszenie hantelek w opadzie tułowia - tu akurat szukałem ćwiczenia angażującego tylne aktony, szkoda że izolowane Sciąganie linki wyciągu (triceps) - nie lubię francuskich wyciskań stąd taka odmiana Sciąganie linki wyciągu (plecy) - absolutny hit jak dla mnie uwielbiam to ćwiczenie Uginanie ramion ze sztangielką na modl. - to chyba jest przypadkowe - tutaj zostawię jak w planie A - Uginanie ramion ze sztangielkami z sup. Co do nóg to MC w seriach rozgrzewkowych i pierwszej z mniejszym obciążeniem nie robię na prostych nogach, chcę obserwować zachowanie kolana i wzmacniać nogi. Zmieniony przez - nut3r w dniu 2008-09-21 00:33:36

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4622 Data: 9/21/2008 12:32:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Brak przyrostów masy mięśniowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A gdzie tluszcze w diecie? Ukladaj wszystko od nowa z uwzglednieniem 1g/kg m.c. tluszczy. Przy okazji tez wyliczyc btw i zwiekszysz zapotrzebowanie w stosunku do tego co napisales wyzej. Masa nie idzie = zwieksz kcal w diecie.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2247 Data: 3/16/2010 5:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna na mnie nie działa

    Post
    Odżywki i suplementy

    na mnie nie dziala i c***

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6177 Data: 7/31/2010 8:51:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a alkohol

    Post
    Odżywki i suplementy

    18-stka to 18-stka kto nie wypije niech go piorun trzaśnie. Ale do rzeczy, po pierwsze wypij 2 litry wody godzine przed spożyciem alkoholu, woda w żółądku trochę cię przyciśnie i odechce ci się na początku piwka, więc może mniej wypijesz.Pozatym uzupełnisz płyny co będzie miało znaczenie dla organizmu w fazie nasycania alkoholowego. Łyknij podwójną porcję witaminy C przed piciem i podwójną porcję po imprezie, weź także magnez.To wystarczy w zupełności nie faszeruj się zestawem witamin.Zanim się położysz lulku czy tam kto wie gdzie zjedz coś, cokolwiek ale zjedz i wypij 1 litr wody. Na drugi dzień idź na siłownie i zrób ogólnorozwojowy trening wszystkich partii po 2 serie.I pamiętaj złapiesz zgona, żygniesz raz czy dwa i organizm się odwodni a wtedy żegnaj kreatynko

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7831 Data: 3/22/2007 8:21:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Zimowa forma ;-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    ..jest nieźle..pozdro http://s19.bitefight.pl/c.php?uid=18120

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6567 Data: 2/20/2007 9:08:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Jesli bol uniemozliwialby trening wartoby pomyslec o zmianie srodka, ew. lidokainie; Lidokaina (lignokaina, ATC: C 01 BB 01) - lek przeciwbólowy typu amidowego, służący do miejscowego znieczulania. Przeważnie podawany jest przezskórnie w formie aerozolu lub żelu. Powoduje odwracalne zahamowanie przewodnictwa impulsów we włóknach nerwowych poprzez blokowanie pompy sodowo-potasowej i zahamowanie przepuszczalności błony neuronu dla jonów sodu. Charakteryzuje się stosunkowo małym wpływem depresyjnym na mięsień sercowy i nie wpływa na częstość akcji serca. Efekt zastosowania lidokainy w aerozolu jest widoczny po upływie minuty i trwa przez 5-6 min. Metabolizowana jest w wątrobie, wydalana w 90% w formie nieaktywnych metabolitów. Choc spice mowi, ze nie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7119 Data: 5/11/2005 5:33:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakość szamy z targrochu

    Post
    Kuchnia SFD

    Ja także, ostatnio brałem od nich vitaminę C i olej kokosowy. Polecam!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4248 Data: 10/15/2016 6:33:34 PM Liczba szacunów: 1
  • Jak ćwiczyć i kiedy

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 18 Waga : 85 Wzrost : 186 Cel treningowy : masa, spalanie tłuszczu Staż treningowy na słowni : 2 m-c Uprawiane inne sporty : Koszykówka Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt siłownia Dieta : - Przeciwskaznania medyczne : - Zażywane suplementy : -

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 5/24/2009 11:38:56 AM Liczba szacunów: 0