SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zdjęcia TUR Centrum i Blue City

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    b.c.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 9610 Data: 1/20/2006 8:25:22 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zdjęcia TUR Centrum i Blue City

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    b.c.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 9610 Data: 1/20/2006 8:31:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zdjęcia TUR Centrum i Blue City

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    b.c.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 9610 Data: 1/20/2006 8:37:22 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • ODPORNOŚĆ organizmu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dokładnie tak jak Mateusz. Ogólnie uzupełnienie niedobór d3, jakaś niezłej jakości wit. C + na mnie np. bardzo fajnie działa laktoferyna (przy okazji robi również robotę na jelitach) :-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1460 Data: 5/7/2017 10:40:22 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • ODPORNOŚĆ organizmu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak, wit C przyjmuję tą od swansona z dziką różą, d3 też jak pisałem wyżej. obecnie zakupilem korzenie pokrzywy i czystek, zastanawiam się w jakim badaniu będzie można zweryfikować działanie takich ziółek ...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1460 Data: 5/8/2017 9:41:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mateusz Kieliszkowski

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Mateusz Kieliszkowski - Arnold Strongman Classic 2015-2020 https://www.youtube.com/watch?v=gqe2TV9Gt_w&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1-RUgw4y-s2Q0gW9m4xIG44NtyCPvOmuUOZHiRDSDmjitEr5vr62dj4-c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 8709 Data: 3/14/2020 4:28:58 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 5)
  • DIETA NA MASĘ DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja wiem rozumiem Cię:) tylko, że ważne jest to co zjem po treningu i moje pytanie czy lepiej jest zjeść po treningu najpierw np.2banany + odż. biał. a po godzinie dopiero ryż+pierś z kurcz. + warzywa czy od razu zjeść tak jak Ty zasugerowałeś?:) a co myślisz o tym ile g białka mi wyszło na mase c. nie za dużo?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 10/18/2010 12:11:39 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • góra-dół

    Post
    Trening dla początkujących

    Myślę, że dół ciała też może skorzystać. Ostatni rok trenowałem nogi 3 razy w tygodniu po 1 lub dwa ćwiczenia dziennie np: A - Przysiad, B - Martwy + wykroki, C - Fronty. Teraz wszystko upycham w 1 dzień i zwiększam ilość serii, więc tygodniowa objętość jest podobna. Na pewno będzie to zaskoczenie dla organizmu i być może dół ciała zareaguje [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1324 Data: 9/7/2018 11:29:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • proszę o zweryfikowanie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dokładnie tak mam budowę typu "skinny fat" - cyce i brzuch jak galareta. Fatu mam 15-16%. Tą informacje uzyskałem z wydruku na wadze, która znajduje sie na siłowni (waga z elektrodami w dłoniach - coś takiego Tu wprowadź tekst linku...) czym zastąpić tuńczyka na kolację ? mógłbyś doradzić ile kalorii dodać w jakim posiłku i jakiego pochodzenia? [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2758 Data: 4/14/2015 11:31:15 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • FBW - czy jakieś zmiany?

    Post
    Trening dla początkujących

    ja jak miałem temperature nie odpuszczałem ale oks bardzo inteligentnie. oslabiony organizm ktory i tak nie ma zbytnio sily na trening obciążac jeszcze bardziej. trening w takim stanie jest g**** warty, a pobyt na silowni to strata czasu. co do tematu to mozna rozbudowac to fbw, dac trening c, lub przejsc na jakis inny system treningowy. czemu [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1856 Data: 1/12/2012 10:21:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zielone warzywa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pol papryki dziennie to nie jest jakas straszna ilosc weglowodanow a jest najlepszym zrodlem witamin C.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3536 Data: 4/24/2010 8:42:47 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekuje za odpowiedz, na pewno poczytam te artykuly. niestety na pewno w tym m-cu nie zrezygnuje z aerobiku, ale w lutym zastanowie sie nad cwiczeniami bardziej statycznymi (silownia?). jesli chodzi o moj sposob zycia - odzywianie, aktywnosc - to jet to naprawde pomieszanie z poplataniem. np. 2 m-ce wakacji biegalam niemal codziennie, potem przez [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 1/4/2003 10:20:16 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cwiczenia i w ogole wysilek fizyczny majacy doprowadzic do redukcji masy to niekoniecznie cwiczenia fizyczne (silownia) wydaje mi sie jednak ze w Twoim przypadku zamiana aerobiku na silownei wyjdzie Ci na zdrownie. Nie znam sie specjalnie na nazewnictwie ale aerobik hi-lo to chyba jest raczej na wyrobienie wytrzymalosci i kondycji a nie na [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 1/4/2003 11:41:16 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://hitec.kulturystyka.pl/category.asp?catcode=7 Np. zestawik 2 * Vita force + A-C-E Rola. To wyjdzie 55 i załatwi sprawę abonamentu a Tobie zapas witamin i minerałów na dwa miesiące. * * * Ultimus Inter Pares * * *

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 1/7/2003 2:36:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurcze, a wlasnie dzis kuplam Capivit A+E i wit. C w aptece wiec narazie sie powstrzymam. a tych wszystkich spalaczy tluszczu uzywalam kiedys i szczerze mowiac srednio im wierze... moze innym razem. dzieki za propozycje. pozdrawiam. anka:P

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 1/7/2003 3:55:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 16 Lat, Jak Ćwiczyć ?

    Post
    Trening w domu

    ale co ze te wszystkie wyniku pójdą się j**^ć ? Że pociesze sie tylko chwile? Ja miałem plan ze zorbie a6w a pozniej jak skończe to sb bd brzuszki tylko robił .... naprawdę to mi nic nie da?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 11/8/2011 5:32:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę o konsultację Ekspertów

    Post
    Trening w domu

    Teraz to ja już naprawdę nie wiem co mam robić. Czy te 1000 kcal jest w porządku JUZ LICZYMY (NIE MA KANARKA WIEC MUSZE SAM SIE ZA TO WZIAC) ZACZALBYM OD 1500 KCLA (DLA 75 KG) TU PYTANIE CZY ODCHUDZASZ SIE OD JAKIEGOS CZASU ?? WIEC WW <20 G BIALKO 150G TLUSZCZE ~90 G JESLI NIE ZACZNIESZ CHUDNAC PO 2 TYGODNIACH KOLEJNE 200KCLA ODJAC [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1890 Data: 8/26/2003 11:16:02 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • dorzuc testa murzyn i wes cetabon i bedzie wzorowo 50 mg prop c 2 dziej cie nie zaleje . Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3000 Data: 12/24/2005 4:30:49 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • hpnx7300 - poczytaj jescze trochę, naucz się więcej..... CTR+C, CTR+V to nie jest doradzanie....

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3080 Data: 6/7/2007 1:02:36 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • a tak na poważnie, to wszytko pójdzie się j****ć?

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2915 Data: 11/15/2009 12:43:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)