SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Primobolan, pytanie

    Post
    Doping

    Moj znajomy mial podobnie jak ty, z tym ze schudl jakies 35kg. Tez mial gino. Teraz jedzie enana 500mg/week z unigena i mete C.y.b.e.r.a 30mg, do tego 10mg tamoxa + 25mg provi, po tygodniu cos juz marudzil ze cyc go swedzi, powiedzialem zeby sobie nie wmawial i jak na razie juz 3 tyg jest ok, fakt ze enan dopieto co sie rozkrecil wiec zobaczymy jak bedzie dalej. Ja teraz na mecie 40mg i suscie(dopiero zaczetej) nie mam zadnej retencji, idzie ladna zezba ale daje tamoxa 10mg + 50mg provi dziennie + kalorie pod calkowita kontrola. Zmieniony przez - docker w dniu 2011-09-23 18:52:08

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2596 Data: 9/23/2011 6:51:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ok, dziękuję :) SOG dla Ciebie. Ale aż 15 kapsułek bcaa przed treningiem, nie za dużo ? i tylko przed treningiem, później już nie stosować w danym dniu treningowym ? Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Ponad m-c temu zakończyłem cykl na stacku przedtreningowym - APS Mesomorph, teraz wrzuciłem mono po nim i jak myślicie, organizm wymusi efekty, czy tym stackiem przed cyklem na mono zawaliłem sprawę ? Zmieniony przez - KubanMC w dniu 2012-04-15 22:54:21

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1340 Data: 4/15/2012 10:53:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki naboru do testów

    Post
    Iron Horse Series

    meila dostalem, dzis wieczoerm siedze nad tematem, trening i suplementacja dla damixxxa ukaza sie w dziale testow. takie same info otrzyma damixxx na poczte mailowa. damixxx daj mi tel stacjonarny ustalimy dni w ktore mozesz ciwczyc, =pory treningow, ilosc treningow na grupe w tyg itp. nie chce tego robic mailem bo znow bedziemy czekac tydzien pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-02-26 17:04:06

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4819 Data: 2/26/2007 4:59:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Gregor,masz przecież magazyny extra large tam masz artukuły w 2 częściach napisane przez M.C na temat stosowania hormonu wzrostu i do tego insy oraz hormonów tarczycy. Porównaj to ze swoim cyklem i zobacz w którym momencie powinieneś zastosować coś na tarczycę i jak długo.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2739 Data: 11/29/2008 7:44:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Z Yorkiem jest tak, że cały jest robiony w Azji. Kettler natomiast swoje produkty skręca z Niemczech. Jednak jakiś czas temu wprowadzili kilka modeli, które są produkowane w Azji po to aby być bardziej konkurencyjnym. Te modele "azjatyckie" można kupić np. w Makro. Podejrzewam, ze również Kettler Paso 309 jest cały robiony w Azji. Na tej stronie http://www.kettler.pl/index.php?tab=sport&c=26_rowery_treningowe&u=hks&id=325 jest oferta Kettlera i to są jedyne produkty robione czy skręcane w Niemczech, pozostałe, które można gdzieś tam spotkać pochodzą z Azji. Te informacje posiadam od dystrybutora, ponieważ z jedną jak i z druga firma współpracuje i byłem zaskoczony jak pojechałem na zakupy do makro a tam jakiś model z kettlera kosztował ok 999 zł a ja mogłem mieć jedynie najtańszy model w sklepie Polo M za 1499 zł, ponieważ te azjatyckie sprzedają jak na razie w dużych "świecówkach" Jeśli chodzi o wytrzymałość... zarówno z jedna jak i druga firma współpracuje 1,5 roku i jak do tej pory nie miałem żadnego przypadku "awarii". Zerknąłem właśnie na allegro odnośnie tego C301, nie zauważyłem, że ktoś ich się pozbywa. http://allegro.pl/listing.php/search?string=york+c301&category=19643&order=bd&change_view=1

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5919 Data: 5/17/2011 12:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Cele na rok 2007

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    C'est moi kochana oska :* :*

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 5859 Data: 1/1/2007 1:16:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś jeszcze kupić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wydaje mi sie ze to c masz jest w zupelnosci wystarczajace , lecz moglbys dokupic jeszcze witaminki . koszt jest niewielki a warto .[pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 974 Data: 10/6/2010 6:28:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Co do Twoich pomysłów: ad1: NIE. Czasem się trafia ktos kto naprawde cos sensownego dopisze do tematu i nie widze powodu dlaczego by mu to ograniczać poprzez zamknięcie tematu po 30 dniach(zresztą to dość szybko) ad2: Hmm...są/byli tacy co banowali za takie rzeczy ad3: można by. Wiec na co czekasz ? ad4: Owszem konkursy być powinny,ale to już bardziej w gestii modów działu leży. ad5: Spis tematów może zrobic każdy,zwykły user też a później ewentualnie zaknąć go poprosić moda o podwieszenie i uzupełnianie na bieżąco(np w C/S taki spis zrobił Xspeed08) A teraz co ja bym zrobił: 1) Uporządkował tematy,tzn zrobił jeden pojedyńczy temat dla ciuchów,rękawic,ogólnie sprzętu. 2) zrobiłbym temat z filmikami z poszczególnych technik 3) Zrobiłbym temat "co wybrać" żeby móc do niego odsyłac tych co mają takie problemy. Na razie tyle na szybkiego.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 879 Data: 7/30/2008 4:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Piłka Nożna

    Jeśli byś dokładnie przeczytał ten link który wysłał Ci up to byś sobie poradził ale jeśli brakuje Ci 2 dni, to wyślę Ci je z mojego planu. Siła biegowa I zestaw 1. 2000m truchtem 2. ćwiczenia rozgrzewające, rozciąganie 3. 1000m szybszym tempem 4. 1-2min na złapanie oddechu (i taka chwilowa przerwa po każdej serii ćwiczeń) 5. 10x każdy skip A,B,C, (czyli razem wychodzi 30x skipów-robimy je przemiennie) 6. 2 serie po 50 dżumpek 7. 5x wieloskok na 100m 8. rozciąganie 9. 3 serie po 20 wyskoków z przysiadu (mając ręce wyprostowane przed sobą jesteśmy w przysiadzie i wyskakujemy do góry i prostujemy ręcę- jakbyśmy coś chcieli złapać, spadając przechodzimy od razu do przysiadu, a następnie do kolejnego wyskoku itd. - WAŻNE! ćwiczenie wykonujemy będąc cały czas na palcach !! ) 10. 5x wieloskok na 100m 11. rozciąganie 12. bieg interwałowy 5x (300m truchtu i 100m sprintu) Technika I zestaw 1.Trucht 1500m. 2.Ćwiczenia rozgrzewające i rozciągające. 3.Trucht 500m. 4.3 serie ćwiczenia z piłką – wybieramy parę ćwiczeń i je wykonujemy po 2 powtórzenia w każdej serii np. Podeszwa prawa-lewa – takie podskoki na piłce z prowadzeniem jej. Odbijanie piłki wewnętrznymi częściami stopy – prowadzenie piłki między nogami. Zwykłe prowadzenie piłki itd. 5.10min żonglerka nogą. 6.10x slalom z piłką (4x obiema nogami, 2x prawą nogą i 2x lewą nogą). 7.15-20min ćwiczymy parę wybranych przez nas zwodów/trików. 8.Trucht 500m. 9.Lekkie rozciąganie. 10.20x strzały techniczne z ok. 16m – w wybrany przez nas cel np. Poprzeczkę lub okienko bramki. 11.Tak jak wyżej tyle, że tym razem 20x strzały siłowe – prostym podbiciem. 12.10x strzały na bramkę po slalomie zakończonym zwodem. 13.5-10min żonglerka nogą i głową. Szukanie nie boli ;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 7/1/2011 8:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • zapasy,boks,wiek. kondycja

    Post
    Scena MMA i K-1

    ok. Dzięki za odpowiedz panowie. Kaczka41 co do twojego pytania to odp jest mianowicie taka że chce się zapisać na jakieś SW bo od dłuższego czasu nie biorę żadnych używek a było ich trochę kiedyś tam i teraz po ich odstawieniu mam spore nadprogramowe zapasy energii. Sama siłownia i herbatki z melisy nie potrafią jej rozładować a że od małolata interesowałem się sztukami walki tak więc pomyślałem że to będzie ten kierunek . Trochę skłamałem na wstępie bo jednak tam parę m/c trenowałem za młodu karate i aikido ale tego nawet nie uwzględniam za bardzo.Po za tym uwielbiam gale mma . Jeszcze raz dzięki za odp. Pozdr Zmieniony przez - tey w dniu 2011-02-03 01:34:48

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2178 Data: 2/3/2011 1:25:05 AM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA- 'Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ' DT by Radzio00s

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Kolejny trening nie odbył się, rękę smaruję maściami rozgrzewającymi itp ale na razie nie czuję żeby się coś polepszało. :C

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 10/26/2014 8:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja po miesiącu treningów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiec jaki gainer i jakie białko zakupić?? Może być tenn XXL + T R E C 3D PROTEIN 2750 g! Odpuszcze sobie te bcaa glauamine i kraeatyne skoro mówićie że nie ma sensu,zobaczcie tylko czy te białko sie nadaje.Ten xxl to chyba wszyscy chwala Dzieki za porady

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1387 Data: 1/24/2005 11:20:05 AM Liczba szacunów: 0
  • deka +enan

    Post
    Doping

    a c\zy na enanie i winie zlapie troche suchej masy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 702 Data: 5/8/2014 10:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Anemia ? co robic ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Idź do rodzinnego. Powinien przepisać żelazo. Dołóż do niego kwas foliowy & vit.C. Był kiedyś post n/t w którym opisałem produkty zawierające żelazo & chyba nawet procent jego przyswajania - poszukaj...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2601 Data: 9/27/2007 1:50:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a bieganie... (sprint)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zwiększa się moc na początek wysiłku a oto chodzi w sprincie! A jesteś w stanie przedstawić jakieś badania, żeby to potwierdzić, chętnie się z nimi zapoznam? Może coś Ci się pomyliło z kofeiną? Na początek zapoznaj się ze streszczeniem badania o którym ja wspomniałem: J Sports Med Phys Fitness. 2002 Sep;42(3):320-9. Pre-exercise oral creatine ingestion does not improve prolonged intermittent sprint exercise in humans. Preen D, Dawson B, Goodman C, Lawrence S, Beilby J, Ching S. Department of Human Movement and Exercise Science, The University of Western Australia, Crawley, WA, Australia. dpreen@mbox.com.au BACKGROUND: This investigation determined whether pre-exercise oral Cr ingestion could enhance prolonged intermittent sprint exercise performance. METHODS: EXPERIMENTAL DESIGN: a randomised, double-blind crossover design was employed. SETTING: testing was performed at the Western Australian Institute of Sport and parti****nts were monitored and treated by both scientific and medical personnel. PARTI****NTS: eight active, but not well-trained males with a background in multiple-sprint based sports acted as subjects for this investigation. INTERVENTIONS: subjects ingested either 15 g Cr.H2O or placebo 120 min and 60 min prior to the start of an 80-min maximal sprint cycling task (10 sets of multiple 6-sec sprints with varying active recoveries). Subjects were retested 14 days later, being required to ingest the alternate supplement and repeat the exercise test. MEASURES: performance variables (work done and peak power) were obtained throughout the exercise challenge. Muscle biopsies (vastus lateralis) were raised to a peak of 2348+/-223 micromol x l(-1) prior to the commencement of exercise after Cr ingestion. There were no significant changes in any cycling performance parameters following Cr ingestion, although blood La- was significantly lower (p<0.05) than placebo at all time points during were taken preexercise as well as immediately and 3 min post-exercise in order to determine concentrations of ATP, PCr, Cr, La- and glycogen. Venous blood was drawn prior to and on four occasions during the exercise test, and analysed for Cr, NH3+, La- and pH. RESULTS: Serum Cr concentrations exercise, and plasma NH3+ accumulation was also significantly reduced (p<0.05) in the Cr condition, but only in the second half of the 80-min exercise test. Muscle ATP and TCr levels as well as postexercise PCr replenishment were unaffected following Cr administration. CONCLUSIONS: The data suggest that although the pre-exercise ingestion of a large Cr dose was shown to have some impact on blood borne metabolites, it does not improve maximal prolonged intermittent sprint exercise performance, possibly due to an insufficient time allowed for uptake of serum Cr by skeletal muscle to occur. Therefore, this form of loading does not provide an alternative method of Cr supplementation to the traditional five-day supplementation regimes established by previous research. Zmieniony przez - ellis w dniu 2008-09-01 10:57:24

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4806 Data: 9/1/2008 10:56:21 AM Liczba szacunów: 0
  • na rower

    Post
    Odżywki i suplementy

    to znowu ja jestem wlasnie po wyprawie i wieco co bylo za***iscie pierwsze 70km w deszczu,ogolnie cale przejazdy(co za szczescie)odbywaly sie w deszczu i wietrze.jedyne suple jakie potrzebowalem to wit.C i jakies gripeksy w pierwszy dzien zrobilismy prawie 160km i zostaly gorki tam to dostalem tegie baty zwlaszcza na podjezdzie w kamiennej gorze.jedyny dopalacz jaki bralem to mocna kawa,browar,fajki i sznikersy po nocce na kwaterze z ranca wybralismy sie na podboj miejscowego slawnego podjazdu zwanego orlinek tam w polowie drogi sie porzygalem ze zmeczenia ale i tak nie odpuscilem.kazdemu polecam taka przygode mozna sie naprawde sprawdzic nietylko fizycznie ale i psychicznie. sebCiOOL

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4300 Data: 7/13/2003 9:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • jablczan lub stack na pierwszy cykl ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jablko jest kwasne w smaku, wiec jak wymieszasz z bcaa bedzie fajny orzezwiajacy smak:) z tanszych masz np http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_T.C.M-opis33764.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 690 Data: 10/22/2015 1:08:09 AM Liczba szacunów: 0
  • pierd***ć egzaminy To tak: Poniedziałek: Klata 1: 1. Poręcze (ULTRA PEŁNY ROM) 5x5 RAMPA 2. Sciskajacy plasko 3-4s 8powtorzen 3. Krzyzowanie 3s 10-12p Tric: 1. Pompki w podporze tyłem 2. Francuskie leżąc na ławce 3. prostowanie na wyciągu Brzuch: 1. Wznosy nóg, wisząc 2. Crunch siedząc 3. Opad na boki Jakieś jedno ćwiczenie na prostownik. Wtorek: Plecy: 1. drazek 2. wiosło 3. mc +szrugsy retrakcja i sciaganie na prostych jako izolacje. Biceps: 1. uginanie ramion ze sztangą stojąc 3* super seria 7/7/7- pół ruchu, pół ruchu, cały 2.modlitewnik na ławce skośnej 3.młotki siedząc na ławce skośnej Środa: Wolne Czwartek: Klata II: 1. sztanga skos duzy (35-40st) 5x5 RAMPA 2. sztangielki młotkowo skos (10-15st) 3-4s 8p 3. rozpiekti z wyciagami dolnej bramy skos (25-30 st) (PEŁNY RUCH) 3s 10-12p Barki: 1.Wyciskanie żołnierskie z pchaniem nóg, 4-5 serii, 4-6 powtórzeń 2. Wznos boczny Girondy, 3 serie, 8-10 powtórzeń łączone z Wznos wylewający, 3 serie,10-12 powtórzeń 3.Wznos boczny linki, 3 rundy, 4*6 Piątek: Nogi: nad tym się jeszcze zastanaowię Brzuch: To samo co pierwszego dnia Trochę zmodyfikowałem. Kurcze tylko zastanawiam się czy jak robię tak mało ćwiczeń to czy będzie to działało- bo zawsze się zajeżdżałem Lubiłem czuć zmęczenie ( tak masochistycznie). A czy brzuch można częściej robić? Tzn tak jak zawarłem 2 razy w tyg.. Pls zmodyfikuj to do odpowiedniej postaci wraz z ilością serii i powtórzeń... EDIT: a i wolę na 4 dni rozbić bo mam karnet na wejścia i trochę mi szkoda płacić za wejście na 3 ćwiczenie :P Wielkie thx Zmieniony przez - borrek88 w dniu 2009-12-07 23:55:00

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3184 Data: 12/7/2009 11:53:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Nogi- Wyskok

    Post
    Trening dla początkujących

    Kilka uwag: - nazwy gdzie są po angielsku wrzucasz na youtuba i sprawdzasz jak te ćwiczenia się wykonuje - ćwiczenia dynamiczne wykonujemy dynamicznie. Tu nie chodzi o pogoń za ciężarem. Czasem będziesz musiał robić dłuższe przerwy pomiędzy powtórzeniami. Wtedy robisz dłuższe przerwy i tyle. - technika przede wszystkim. Chodzi przede wszystkim o kręgosłup. Nie robisz kociego grzbietu itp. I to dotyczy zarówno gdy ćwiczysz np. Power Cleana, ale także jak się schylasz po sztangę na hang snatcha - rób po 2 serie po 12 powtórzeń wszystko, chyba, że gdzieś napisałem inaczej. - pierwsze treningi traktuja jako zabawę. Rób mały ciężar, większą ilość powtórzeń (około 15), "poczuj" nowe ćwiczenia. Zresztą wychodzisz z choroby, to tym bardziej nie szalej. - zdawaj mi relację z treningów. Będziemy korygować w razie jakby co. Pewnie hard się wypowie. Coś uzupełni. Więcej grzechów nie pamiętam. Dzien A Dzień dobry stojąc 2 serie 12 powtórzeń Podciąganie na drążku nachwytem szeroko 2 x 12 *** Przysiad 2 x 12 Pompki na poręczach 2 x 12 Wycisk wąsko 2 x 12 *** Drążek robisz od czoła/nosa do lekko ugiętych rąk w łokciach. I robisz dynamicznie, rzucając się. I lejesz jak ktoś Ci płacze, że nie robisz prawidłowo technicznie. Dzień B Power clean Thusters Snatch jednorącz sztangielką Bulgarian squat Bic nachwyt 10 + podchwyt 10 w super serii. 2 serie Dzień C Przysiad przedni Snatch Hang clean Push press Uginanie nóg na maszynie Brzuch. Na każdym treningu. 1) unoszenie nóg do pionu leżąc na łazeczce. Ruch do około 45 stopni 3 serie 2) spięcia brzucha 3 serie ilość powtórzeń &#8211; do palenia. W czasie treningu brzuch będzie dosyć mocno brał udział. Więc ilość będzie raz mniejsza, raz większa. Czasem też będziesz zbyt słaby, albo brzuch nie będzie w pełni zregenerowany. Wtedy bez żalu odpuść sobie. Tu nie chodzi o to, żeby chłostać martwego konia. Łydki. Wybierz sobie jakieś ćwiczenie z Atlasu Ćwiczeń. Rób 4 &#8211; 5 serii na każdym treningu do palenia. Z tym, że na zregenerowanym mięśniu. Jak łydki czują poprzedni trening &#8211; odpuszczasz.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4668 Data: 12/10/2007 5:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Czego słuchacie ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja nie słuchasz niczego to nie dobrze .Ja lubie hh/techno Techno --->Barthezz , Global deejays, Manieczki, C-Bool,i wiele innych Hh ---> Mezo/tabb- Nie ma nic, Vienio&pele , Liber,Karramba , Peja ,Onar

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 5376 Data: 5/31/2005 10:24:26 AM Liczba szacunów: 0