SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening na poprawę Szybkości dla piłkarza !

    Post
    Piłka Nożna

    Albo ściemniasz że szukałeś albo zabardzo to się do tego to nie przyłożyłeś (m.in jest o tym w podwieszonym temacie w tym dziale) 3 tygodniowy podstawowy trening: rozgrzewka; - 1-2 km biegu - rozciaganie całego ciała - skip A (3x30m) - skip C (3x30m) - carioca (3x30m) - 1/2 szybkosci Twojej sprinty (3x30m) tydzien 1: poniedziałek i piatek: (szybkośc sprintu) 3X30m (45 s przerwy między serią) 3X60m (45 s przerwy między serią) 3X90m (45 s przerwy między serią) środa (wytrzymałosc) 3;1 ratio (czyli jak biegłes 30s 150m to robisz przed 200m przerwe 1;30) 50m-100m-150m-200m-150m-100m-50m powtarzasz pirmaide (czyli łacznie robisz ja 2 razy) tydzien 2: poniedziałek i piatek: (szybkośc sprintu) 5X30m (45 s przerwy między serią) 5X60m (45 s przerwy między serią) 5X90m (45 s przerwy między serią) środa (wytrzymałosc) 2;1 ratio (czyli jak biegłes 30s 150m to robisz przed 200m przerwe 1;00) 50m-100m-150m-200m-150m-100m-50m i powtarszasz 2 krotnie ta piramide(czyli łacznie robisz ja3 razy) tydzien 3: poniedziałek i piatek: (szybkośc sprintu) 6X30m (45 s przerwy między serią) 6X60m (45 s przerwy między serią) 6X90m (45 s przerwy między serią) środa (wytrzymałosc) 2;1 ratio (czyli jak biegłes 30s 150m to robisz przed 200m przerwe 1;00) 50m-100m-150m-200m-250m-200m-150m-100m-50m i 2 krotnie ową piramide powtarzasz (czyli łacznie robisz ja3 razy) uprzedzam pytane co to carioca: https://www.youtube.com/watch?v=SfJLsVnxnCE reszte juz sobie znajdziesz jak bys nie wiedział na yt co do kreatyny,jak najbardziej sie przyda przy treningach .A czy przytyjesz?,to juz zalezy od Twojej michy... Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2014-05-03 19:16:08

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 942 Data: 5/1/2014 7:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • czy mozna ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina C, green tea, tauryna, beta karoten, likopen

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2055 Data: 4/14/2006 1:09:56 PM Liczba szacunów: 0
  • co mi da glutamina ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    hahahahaha xDDDDDDDDDDD Kupiles cos o czym nie masz zielonego pojecia, i teraz sie pytasz co ci da ? Da ci odpornosc i dzialanie antykataboliczne, na pewno nie da ci jakis przyrostow :) Po prostu N/C A sprzedawcy leca tylko na kase... Zmieniony przez - Dasiu2 w dniu 2006-11-26 21:50:01

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2060 Data: 11/26/2006 9:48:55 PM Liczba szacunów: 0
  • winstrol desma lot. co18 ,co20

    Post
    Doping - zdjęcia

    ta cala desma podobno jest klepana w bolgari , jest tego od c***a i wszystko dziala jak nalezy , bo nie jestem wstanie uwiezyc ze tyle towaru co jest na rynku mialo by pochodzic od desmy . W sumie jakie ma to znaczenie jak towar dziala jak nalezy

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3605 Data: 2/10/2011 10:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • chrupanie w łokciu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zrób sobie jeszcze ok tygodnia przerwy.Triceps rób najlepiej na wyciągu, z wyciskania francuskiego lepiej zrezygnuj. Do diety dorzuć zdrowe tłuszcze omega 3, produkty bogate w witaminę C. możesz również pić ok . 2 łyżek żelatany rozpuszczonej w szklance wody.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2830 Data: 8/20/2012 8:08:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Zalezność siła-regeneracja-białko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za odpowiedź! Wiem, że uprościłem,znam się troche na tym i wiem o różnorodności (nawet dwaj bracia inaczej reagują na ten sam trening i na tą samą dietę :(. Zastanawia mnie tylko fakt wyliczenia ilości białka jaki nalezy spożywać i potrzebnego czasu regeneracji. Podejrzewam że nie ma sztywnych norm. Myśle tak: jeżeli nie zwieksza się moja siła to znaczy: a-zaslabo pobudzilem miesnie ( zakladam ze ta opcja odpada) b-zakrótka regeneracja (nie cwicze jezeli nie odczuwam "powrotu siły" w tej czesci ciala-odpada) c-zamała ilość białka Wydaje mi się że regeneracja tez w duzym stopniu zalezy od skladu diety, w mniejszym od odpoczynku, i w niewielkim od predyspozycji indywidualnych.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 12/14/2007 10:52:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak dopiero zaczynasz za spaleczem to zacznij od 2 i stopniowo zwiekszaj , za duzo bialka w diecie 300 gram to w Twoim przypadku daje ponad 3 g/ k.g.m.c. chyba ze bierzesz jeszcze jakies inne 'suple'

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 5/17/2006 11:40:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Zła technika wyciskania na płaskiej

    Post
    Trening dla początkujących

    A) Zmniejsz ciężar B) Kładź się na ściągniętych łopatkach C) Nie odrywaj stóp od podłoża D) Skup się wyłącznie na ruchu.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 12/17/2015 11:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Zła technika wyciskania na płaskiej

    Post
    Trening dla początkujących

    A) da sie oszacowac ile mniej wiecej % lub kg mniej mam dac? B) jest problem zeby polozyc sie na sciagnietych bo sztanga jest dosyc wysoko na zawiasach. Co robic w tym wypadku? Klasc ją na nizszych zawiasach? C) ok D) a jesli chodzi o uchwyt to zmienic cos? Dodam ze dzisiaj jak "przesunalem sztange w poziomie, tak ze lewa piesc byla blizej glowy, a prawa dalej" to bylo dobrze czuc na klacie i typek powiedzial zr wtedy nie macham

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 12/17/2015 11:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening, dieta, suplementacja, insulina - cukrzyca typ 1.

    Post
    Doping

    Ja nie mam przekonania do tej diety. Żaden booster nie leci, tylko kreatyna i wit c która mi się właśnie kończy.:-) Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2018-02-27 23:04:58

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3512 Data: 2/27/2018 11:03:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciekwaski malolat

    Post
    Odżywki i suplementy

    zadnego animalanie kupuje bo to strata kasy . skladnikow w c.h.u.j a ilosci sladowe

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 6/12/2005 7:47:20 AM Liczba szacunów: 0
  • winko + test. propenicum

    Post
    Doping

    krulik przestan p.i.e.r.d.o.l.i.c glupoty jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia. baki_20 napisz cos o sobie, ktory to Twoj cykl, ile masz tego koksu, to wtedy Ci ktos kompetentny pomoze (moze ). A to czy przytyjesz czy nie glownie zalezy od diety. "He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man" Zmieniony przez - Beast23 w dniu 2003-11-12 23:19:57

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2556 Data: 11/12/2003 11:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Koszulki <SFD> ?!?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    dokładnie, temat banalny i prosty wiec najłatwiej go s p i e r d o l i ć Wiec chłopaki, szkoda naszych nerwów . Zdr.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2165 Data: 8/28/2005 12:17:48 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl z deki?/-lub inny

    Post
    Doping

    i tak jestem anonimowy to niemialbym c ukrywac jak mowie ze dla kolegi to dla kolegi opis jak wyzej

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 6/13/2006 9:53:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Do wszystkich Kolegów testujących produkty IHS

    Post
    Po 35 roku życia

    Kabo mogę o to poprosić ,ale czy to nie spotka sie z krytyką że za mocno sugeruje i wciskam sie z ocenami ? Zmieniony przez - marek.c w dniu 2017-12-15 17:14:14

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 12/15/2017 5:12:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie jest za mało kalorii, brakuje także witaminy D, kwasów omega 3 (ryba), mało jest wapania, witaminy C (wiecej warzyw), nieprawidłowy jest takze dobór pokarmów (musli, croissant). Do dziennika wpisuj wagę produktó przed obróbką termiczną (vide: kurczak), korzystaj może też lepiej z aplikacji na potreningu.pl Woce jako substytut słodyczy - to dobry pomysł, byle nie owoce z puszki. D

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2/20/2013 5:02:36 PM Liczba szacunów: 0
  • czym zastapic shock therapy???

    Post
    Odżywki i suplementy

    traydee83 -->??? n/c

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2219 Data: 11/12/2009 9:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Layfa

    Post
    Trening w domu

    Trening z piątku: B:5x6,1x5 A3:6x6 A2:6x6 C1:4x6 1x3 1x2-nie wiem jak to możliwe zrobiłem mniej niż w C E:nie byłem w stanie zrobić tego ćwiczenia ze względu na zakwasy zrobiłem 6x6 zwykłych przysiadów z trudnością G:6x10 H:6x6 postanowiłem zwiększyć bo 6x1 czy 6x2 to nic nie czuje zresztą 6x6 to też trochę mało. Ogólnie to cały tydzień miałem problem z chodzeniem i schylaniem się,teraz już jest trochę lepiej.Jeszcze nigdy nie miałem takich zakwasów.Dzięki za zaglądanie Zmieniony przez - Flat w dniu 2013-04-14 19:29:10

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2189 Data: 4/14/2013 7:27:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Layfa

    Post
    Trening w domu

    Będę śledził, powodzenia. C1 to oczywiście tylko wariant pełnego C, więc powinno być łatwiejsze. Może właśnie mocno pracujesz ramionami, a lepsza technikę masz przy pełnym podciąganiu.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2189 Data: 4/15/2013 8:50:25 PM Liczba szacunów: 0
  • EAS RACE RECOVERY - zna ktoś to?

    Post
    Odżywki i suplementy

    What's in EAS Race Recovery? 3.5 Lbs. Orange Supplement Facts Serving Size2Scoops(87g) Servings Per ContainerAbout 18 Amount Per Serving % DV* Calories 300 Calories From Fat 0 Total Fat 0g 0% Saturated Fat 0g 0% Trans Fat 0g Cholesterol 0mg 0% Total Carbohydrate 53g 18% Dietary Fiber 0g 0% Sugars 53g &#8224; Protein 20g 40% Vitamin A 2500IU 50% Vitamin C 250mg 420% Vitamin E 100IU 330% Thiamin 1mg 50% Riboflavin 1mg 50% Niacin 10mg 50% Vitamin B6 1mg 50% Folate 200mcg 50% Vitamin B12 5mcg 50% Biotin 150mcg 50% Pantothenic Acid 5mg 50% Calcium 118mg 10% Iron 9mg 50% Phosphorus 44mg 4% Iodine 75mcg 50% Magnesium 215mg 50% Zinc 8mg 50% Selenium 25mg 35% Copper 1mg 50% Manganese 2mg 100% Chromium 96mcg 80% Molybdenum 50mcg 70% Sodium 60mg 3% Potassium 110mg 3% Glutamine(From Whey Protein Isolate And L-Glutamine) 9g &#8224; BCAA's(From Whey Protein Isolate, Leucine, Isoleucine And Valine) 6.5g &#8224; Ribose 2g &#8224;

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 7/2/2009 1:29:51 PM Liczba szacunów: 0