SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ciagle nie moge sie przyzwyczaic do wolnych weekendow %-) z jednej strony troche mi sie czasem nudzi i czuje ze marnuje ten czas, a z drugiej wiem ze musze wyluzowac i ze nicnierobienie tez jest nieraz ok albo wrecz wskazane ;-) ale ten czas tak szybko leci, zaraz juz koniec lutego a niby dopiero co rok sie zaczal, masakra. W piatek mialam mega ciezki dzien, jakos od srody ciagle bolal mnie glowa i ogolnie nie za dobrze sie czulam no i pod koniec tygodnia juz bylo apogeum, bolala mnie cala szczeka i zalamalam sie ze jest problem z zebami. Wczesniej podejrzewalam ze to miesnie zuchwy, ale ze do tej pory nie wyrosly mi osemki, a u dentysty juz nie bylam rok czasu, to cos moglo sie popsuc... Zalamka. Dodatkowo jeszcze w pracy dluzej mi zeszlo i wlasciwie pozniej juz szlam prosto na wizyte do fizjo. I tym razem okazala sie to konkretna osoba, zreszta jeszcze z polecenia mojej fizjo z Bergen. Duzo pytan zadawala, przez godzine nie spodziewalam sie ze rozwiaze wszystkie moje problemy, ale pomogla sporo. Nie wiem czy slyszeliscie o klawiterapii, ja wlasnie w Bergen mialam pare razy robione klawiki, ale nie tak dlugo. Dobre 20-30min mnie klula, glownie w obrebie glowy i twarzy. No i magic- glowa przestala bolec i faktycznie okazalo sie ze miesnie zuchwy mam tak pospinane, ze lzy mi lecialy jak mi je luzowala. Dodatkowo jeszcze opracowala okolize lopatek, barkow i karku. Cale szczescie ze weekend, bo wczoraj od poludnia organizm mocno odreagowywal. Strasznie zmeczona bylam, krecilo mi sie w glowie, ale uprzedzala ze tak moze byc. Treningi planowo zrobione :-) No i duzo rozciagania i rolowania tez bylo, jakos mi to coraz lepiej zaczyna wychodzic. Choc boli nieraz tak, ze mam lzy w oczach 15.02 1 gora 1. Podciaganie nachwyt/negatywy max serii i powtorzen nachwyt 3/3/3/3/ podchwyt 6/ nachwyt 2 nachwyt 4/4/3/4/3/3/3 nachwyt 5/4/4/4/4/4/3 ok 7/5/5/5/5/4/4 7/6/6/5/5/5/4 ok- zadowolona, udaje sie dorzucac wciaz 7/6/6/6/6/5/5 ostatnie powtorzenia w seriach sredniej jakosci ale wliczalam 2. Arch and hollow- proby jakies 5 podejsc 6x 15-20 nie pamietam 20/20/20/20/18/16 (2a) 20/20/20/20/20/20 20/20/20/20/20/20 3. Straight bar dips- proby/negatywy 4/4/4/4/4 5/5/5/5/5 6/5/5/5/5 ok, mocno meczace wbrew pozorom 7/6/6/5/5 (3) 8/5/6/4/5 ciezko sie robilo po pompkach ale dalam rade (1 seria przed pompkami) 9/8/7/8/7 fajnie 4. Banded muscle up? Podciąganie podchwyt c.d. 2/3/3/2 Pompki 5x10 (2b) 5x12 5x12 stopy na lekkim podwyzszeniu, jakies 4-5cm 17.02 1 dol 1. HT jednonoz z core bag 5x8 12/13,25/13,25/14,5/14,5 13,25/13,25/14,5/14,5/16 14,5/14,5/16/16 ok 14,5/14,5/16/16 14,5/16/16/20 ok 16/16/16/20/20 2. Bulgary 8/8/8/6/6 16x8 20x8/20x8/20x8/20x8/24x6/24x6 17,5x8/17,5x8/20x8/20x8/22,5x8/22,5x6 17,5/20/20/22,5/22,5 ok 17,5/20/22,5x8/22,5x8/22,5x8 20/20/22,5x8/22,5x8/25x6 ciezko ale fajnie 20/22,5/22,5/25/25 ok 3. Dzien dobry z guma 3x10 fioletowa supergruba 42,5/42,5/45 fioletowa supergruba 42,5/42,5/45 -//- 45 to jest killer na dobitke :P -//- czerwona cienka 45x 11/13/17 na tej silce nie ma gum, a ja mam tylko cienka- mialam dolozyc albo serii albo powtorzen, padlo na to drugie- wrazenia fajne czerwona cienka 45x 15/15/15 4. Dead bug z pilka 4x10 ok ok 12/12/10/10 12/12/12/12 12/12/12/12

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2019 8:40:11 PM Liczba szacunów: 2
  • A to ci ciekawostki. Póki co jest już chyba ok, choć ostatnie dni czułam się fatalnie. Od soboty rano czuje się w miarę normalnie ale potem była masakra, byłam słaba, może nie kręciło mi się tak stricte w głowie ale byłam taka Dizzy, jakby mglilo mi się w oczach. Ciągle byłam zmęczona, spiaca, bez energii, wodę też chyba trzymałam. Też słabo spałam. Ale może to też kwestia pogody, zmęczenie zima. Już jest lepiej, dzisiaj idę na jogę to też pewnie będę dobrze spać ;-) Co do @ to już od listopada brak. W połączeniu z tymi objawami spanikowalam przez moment i robiłam testy, ale negatywne więc jak za jakiś czas nic się nie zmieni to może faktycznie się do niej zgłoszę w tej sprawie. Wczoraj był męczący ale efektywny trening- znowu inna silka i mają super cienki drążek, aż się chce podciągac :-D 19.02 2 gora  1. Podciaganie podchwyt max serii i powtórzeń 7/6/5/5/5/5/4/4 8/6/4/5/5/4/5=37 8/6/6/6/6/6=38 8/6/6/6/6/6=38 7/6/7/6/6/4+2=38 9/8/7/5/6/5 =40 2seria https://youtu.be/3ZXw1Ib3XxU 2. Pompki na poreczach max  4/4/4/4/5/3/3/2 5/5/5/4/5/5 6/6/6/5/6 8/7/7/6/6 9/8/8/8/7 10/8/8/8/7 Trochę straciłam głębokość https://youtu.be/EtAZ68xnawM 3. Unoszenie prostych nog/kolan do klatki 3-4x15  4x15 4x15 15/15/16/16 15/15/16/ Pr.15/15/15/kol.20 Pr.15/15/15/kol.20 4. Banded muscle up? Podciąganie podchwyt c.d. 2/3/3/2 Pompki 4x10/8 10/10/10/9/ 10*4 10*4 10/10/10/13 Plus sporo rozciągania. I trzeba jeszcze więcej

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2019 11:23:56 AM Liczba szacunów: 0
  • No i po kursie, cieszę się że to juz bo wymeczyly mnie te wyjazdy i tempo w tym czasie w pracy i ogólnie, bardziej niż to zakładalam. Dzisiaj ostatni dzień w pracy więc teraz chwila oddechu. A tymczasem wspomniane filmy :-) https://youtu.be/gJpsuq7adTY https://youtu.be/c-EJxAuMXaA

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2019 9:59:41 AM Liczba szacunów: 2
  • PLECY BICEPS 19.09.2011 Martwy ciąg 4 serie // 4 serie po 60kg na 10 ruchów w każdej serii (zaczynam dopiero MC po tej długiej przerwie także stawiam na technikę i przygotowanie pleców do większych obciążeń) Wiosłowanie sztangą w wąskim chwycie podchwytem 5 serii //tak samo jak mc, ciężar stały 55kg Seria łączona: Podciąganie na drążku, odwrotne wiosłowanie 3 serie //z podciąganiem bardzo słabo, kiedyś rekord 16 podciągnięć, aktualnie: s1 - 7 powtórzeń s2 - 6 s3 - 5, odwrotne wiosłowanie s1 - 15 s2 - 12 s3 -10. Poczwórna drop seria: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki, maksymalna ilość powtórzeń na danym ciężarze //(przy założeniu, że małe ciężary to 5kg, a duże 10kg to) zacząłem 50kg x10 powtórzeń, 40kg x10 powtórzeń, 35kg x8 powtórzeń, 30kg x8 powtórzeń Seria łączona: Uginanie ramion ze sztangą prostą, uginanie ramion z ze sztangielkami siedząc na ławce skośnej, napinanie bicepsów na bramie 3 serie //a) Gryf olimpijski s1: (20kg + 2x5kg) 10 powtórzeń; s2: (20kg+2x2,5kg) 11 powtórzeń; s3 (20kg+2x2,5) 10 powtórzeń b) s1: 2x12,5kg s2: 2x12,5kg s3 2x10kg () c) s1: 20kg ciężaru (4małe i 2duże ciężarki) na rękę x 10; s2: tak samo; s3: 15kg na rękę x 10 Izolat smak czekolada, smak konkret, intensywny, wymieszałem bez problemu łyżeczką. Przygotowanie placka owsianego: Zmieniony przez - Chaczyk w dniu 2011-09-19 19:40:40 Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2011-09-20 20:40:13

    Odpowiedzi: 768 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2011 7:35:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Mówiłem, że będzie miksował ten serek... Czemu nie ma produktu finalnego ? I gdzie filmy z treningu Koń ? BTW, mnie tez jakieś cholerstwo łapie. Mam jednak na to sposób, dziś zaczynam. Dawka uderzeniowa z cynku i WIT C

    Odpowiedzi: 768 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2011 2:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • c***, dojechałem do Gdańska, ponad 12h w 8 osób w przedziale... pzdr/

    Odpowiedzi: 768 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2011 9:52:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Europejska UEFA 2009/10

    Post
    Piłka Nożna

    Wyniki losowania: Grupa A 1. Ajax Amsterdam 2. Anderlecht Bruksela 3. Dinamo Zagrzeb 4. Timisoara Grupa B 1. Valencia 2. Lille 3. Slavia Praga 4. Genoa Grupa C 1. HSV Hamburg 2. Celtic Glasgow 3. Hapoel Tel-Aviv 4. Rapid Wiedeń Grupa D 1. Sporting Lizbona 2. Heerenveen 3. Hertha Berlin 4. Ventspils Grupa E 1. AS Roma 2. Basel 3. Fulham Londyn 4. CSKA Sofia Grupa F 1. Panathinaikos Ateny 2. Galatasaray Stambuł 3. Dinamo Bukareszt 4. Sturm Graz Grupa G 1. Villarreal 2. Lazio Rzym 3. Levski Sofia 4. FC Salzburg Grupa H 1. Steaua Bukareszt 2. Fenerbache Stambuł 3. Twente 4. FC Sheriff Grupa I 1. Benfica Lizbona 2. Everton 3. AEK Ateny 4. BATE Borisov Grupa J 1. Szachtar 2. Club Brugge 3. Partizan Belgrad 4. Toulouse Grupa K 1. PSV 2. FC Kopenhaga 3. Sparta Praga 4. Cluj Grupa L 1. Werder Brema 2. Austria Wiedeń 3. Athletic Bilbao 4. CD Nacional

    Odpowiedzi: 239 Ilość wyświetleń: 14902 Data: 8/28/2009 1:55:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Europejska UEFA 2009/10

    Post
    Piłka Nożna

    Werder Brena-Athletic Bilbao chciałbym obejrzeć Grupy wyrównane ze wskazaniem imo na grupę C.. Zmieniony przez - diakonos_0 w dniu 2009-08-28 14:02:24

    Odpowiedzi: 239 Ilość wyświetleń: 14902 Data: 8/28/2009 1:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • jestes : Myślę że wątpię Bye, idę spać. Nie łamać regulaminu! Za Riona! (c) Alu :)

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2009 12:54:15 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra ja idę spac D O B R A N O C

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2009 11:27:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2009 8:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja dzisiaj sobie na cykl wskoczylem TCM 300caps + CP 665g + BCAA Xtra + Ostrowia + Omega 3 + Magnez + jakas Vit C

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2009 5:25:06 PM Liczba szacunów: 0
  • jadl ktos solid mass z vitamin shop ?? magnez i wit c sie nie licza szpanerze Zmieniony przez - Marcinx66 w dniu 2009-07-11 17:31:07

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2009 5:25:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, tak na chwile tylko teraz wpadlem i przy okazji zobaczylem,bo zaraz lece do roboty.... Co do treningu sie wypowiem, ale później jak wróce o ile będe w stanie procentowym odpowiednim do napisania czegoś mądrego hrhrhrhrhrh Ten trening 3x w tygodniu, 4 zestawy a,b,c,d? Jesli na takiej zasadzie opiera sie trening?(jesli nie to podeslij mi link do jego koncepcji, + swoj cel treningowy, i sprzet ktorym dysponujesz), to pierwsze co juz widze to bym zmienil ilosc powt, na 5/10/15 - po prostu idealnie sie sprawdza w "gąsiennicach" z przeplatanymi dniami treningowymi. Później sie wypowiem co do niego.... Pozdro. Zmieniony przez - Bery89 w dniu 2009-07-14 09:48:07

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2009 9:46:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Witka Panowie Ten trening 3x w tygodniu, 4 zestawy a,b,c,d? Tak Trening zwie się Simple Power Based Routine znalazłem go na jednym polskim forum, jednak brakło mi wcześniej czasu na doczytanie oryginalnego tematu na IronAddicts. Jeżeli możesz mi coś zaproponować byłbym wdzięczny.

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2009 7:33:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Pon, Wt, Śr, Czw, Pt, So, Nd R E G E N E R A C J A

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2009 7:17:11 PM Liczba szacunów: 0
  • No właśnie, na bic i tric robić 4 serie czy 2x8 ? Mam podciągania podchwytem i pompki na poręczach. Nie chodzi mi o sylwetkę c. ROnalda, oj tam kiedyś wkleję foty Gandi, wszedł? Myślałem, że już kiedyś Ci dałem cholera zażartowałem do kumpla z tekstem "leszczu" a ten już mówi, że kozak jestem i że ktoś mnie usadzi i wg.

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2009 7:28:11 PM Liczba szacunów: 0
  • No właśnie, więc iść na matma - info ? Szczerze to nie znam się na C++, oprogramowaniach itd..

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2009 11:44:38 AM Liczba szacunów: 0
  • możesz i z przodu i z tyłu. Ja trzymam z tyłu,bo jest jednak bardziej stabilnie. Zresztą worek zrobiony z przeedniej dętki od traktora nie jest taki mały, po napchaniu piachu ma 33kg. Konstrukcyjnie wygląda jak jak duża litera "C". To wszystko powoduje że ciężko z przodu by go było trzymać

    Odpowiedzi: 470 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2017 12:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Przed masteronem, pól etadron c 3 dni pół cab co tydzień. /SFD/2017/2/20/ddaf3722ce6d4c40898648ca4d69715c.jpg

    Odpowiedzi: 699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2017 4:50:59 PM Liczba szacunów: 0