SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • z.a.p.i.e.r.d.a.l.a.c.i.e. z tym spamem

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 9:51:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Przedostatnie można by było wyje**c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 10:43:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Polaco n/c A tak na powaznie to ja tez bardzo lubie smigac na rowerku mimo ze mam Honde Rebel 125 w garazu heh Zmieniony przez - Cybul08 w dniu 2008-05-02 15:19:23

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 3:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Wlasnie to jest glupie. Typek kozaczy ty juz nie mozesz wytrzymac to idziesz sie klepac a on ci wyjmuje jakis noz i c*** lipa i tyle...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 10:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja szczerze nie walę na sie klatki tylko tak ogólnie. No 80x1 wezmę a mój staż to niecałe 8ms-c Ale jeszcze wam pokażę

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2008 7:38:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo dziękuję za wszystkie głosy. Cześć osób wymieniała moją pracę na pierwszym miejscu. Doceniam to. Naukę wyciągnąłem z sytuacji: 1. Mniej pisania - więcej obrazków 2. Nawet na forum sportowym należy dbać o ludzi leniwych :-D 3. Nieważne co napiszesz - ważne jak to opakujesz (z mojej pracy usunąłem sporo obrazków, bo szkoda mi było tekstu) 4. ... 5. "Ctrl+C ; Ctrl +V" to zdecydowanie mniej pracy niż 22386 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt sześć) uderzeń w klawiaturę). Daje za to więcej satysfakcji. Nie skomlę. Wynik głosowania uznaję za ostateczny i dziękuję wszystkim za poświęcenie czasu na lekturę. /SFD/Images/2016/2/3/953ac5005bbd42248253bd68d6c53812.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 14130 Data: 2/3/2016 6:44:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Coś o treningu, wygląda to tak Klatka -plecy -barki -wolne -ręce -nogi -wolne Dziś atakowałem : Nogi Wyprosty 2s 20p Przysiady 4s 15, 12, 10, 8p Wyciskanie nogami 5s 21(7 ruchów od samego doły do połowy, 7pełnych i 7 połówek od połowy do góry) Wykroki z powrotem do pozycji piononowej 3s po 12p na nogę Uginanie poudzi siedząc 4s 20,15,12,10 - zatrzymuje ruch w pełnym zgięciu na 2sek i powoli 2-3sek opuszczam ciężar, po czym dynamicznie zginam MC na prostych nogach 4s -> 2s i 2s MC na prostych nogach ale szeroki rozkrok po 12-15p Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f9fdfe6edffc474a9378d0fc7cf2413c.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:11 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/30def38ebadd46738f5bf9022881c288.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:57 Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:24:52

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2014 8:20:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Klatka Ściąganie linek w bramie 5s 20,16,14,12,10p Wyciskanie sztangi w skosie górnym, szeroki chwyt 4s 15,12,10, 10 Wyciskanie sztangielek poziomo 4s 12p Rozpiętki w lekkim skosie górnym + wyciskanie złączonych sztangielek bez pełnego wyprostu w łokciach 3s 12+10-12p https://www.youtube.com/watch?v=WN8yoj6LWNM https://www.youtube.com/watch?v=vAy1YPyE9t4 https://www.youtube.com/watch?v=Uk_roX0sPeM https://www.youtube.com/watch?v=w7xPprN0nvk Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e90a7329380a493da2213d26cd15133e.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0f23bdf424b948478a0c74362dbdfb0e.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/693f6f71e683460bb653188c01c75fab.JPG Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-09 19:24:03 i To Tyle z dnia dzisiejszego, pozdrawiam ;) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3e06c68d2f4c48978361f14a6fe6d688.JPG Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-09 19:24:50

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2014 7:23:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Plecy Podciąganie 4s max powt Wiosłowanie sztangą podchwytem 4s 12, 10, 8, 8 Ściąganie wyciągu podchwytem + szerokie ściąganie za siebie do linii uszu 4s łączone po ok. 12powt Przenoszenie na wyciągu + wiosłowanie szerokim nadchwytem, tułów prostopadle do podłogi 4s po ok.12powt Wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4s po 20-25p Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma Wrażenia? Najcieższy dzień jaki ostatnimi czasy miewam. Zero chęci, zapału, nic :D położyć sie i spać. Ale to nie czas żeby odpoczywam. Poszedłem na trening, ciężary o dziwo porównywalne jak na masie! Jak zwykle, zebrać się teraz na trening to straszne, na miejscu się rozkręcę i na 110%. Miska mimo zapału na słodkie ciągle czysto. Musze wytrzymać :) Ale przede mną jeszcze jedna katorga była - areoby :P no ale tu się już na siebie wkurzyłem wsiadłem, nakręciłem, kapało ze mnie, odpocząłem chwile i cyknąłem foty stąd nogi mogą być lekko spompowane, światło pada jeszcze tak, że lewa noga wygląda jak opuchnięta ;) zostało 2 tyg. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e13cd37bc4614f88a93a0f585374e93e.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/7dd4381b65834a778e69646e776a002a.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/72ebcc29ae294cd08ccbeacaf325fb08.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/610912156b4048469ec457338f920fcd.JPG

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2014 10:31:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma Barki Unoszenie sztangielek bokiem 7s 30,25,20,15,12,10, 10+10(drop set) 10+max+max(podwójny dropset) Wyciskanie sztangi lub sztangielek 4s 15,12,10, 8p Unoszenie sztangi przodem + odwodzenie linek w bramie na tył barku 4s 12 + 12powt Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia + unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4s łączone po 12-15powt. Jak zwykle intensywnie i grubo i jak zwykle na początku bez chęci :D Najgorsze 2 tygodnie czas zacząć, walka ze sobą - najgorzej :P i w sumie to już koniec moich zakupów bo zbankrutuje :D /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/871f4028711d460dbd9695e8687ea262.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-11 19:04:31

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2014 6:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • No to tak, co u mnie. Im gorzej tym lepiej, zawsze tak mówie :D forma się robi, w głowie się przewraca :P Wczoraj dzień kijowy, niemrawy jakiś taki lipny, w głowie sie kreciło na areo %) oraz wczorajsze imieniny u babci, gdzie wystąpiłem na stole ze swoimi pojemnikami %) Dziś lepiej, może dlatego, że na treningu łapy poszły brzuch i przedramie ;) łapy robie w SS Trening: Łapy: uginanie sztangielek ze skretem nadgarstka 3s --- francuz do czoła sztangielkami 3s w ćwiczeniach po 10-8 powtórzeń uginanie na wyciągu chwytem młotkowym 3s --- ściąganie klamry jednorącz 3s po 20-15 powtórzen modlitewnik na maszynie 3s - opuszczanie ok 2-3 sekund --- prostowanie ramienia w oparciu o stojak 3s po 15 powtorzen w ćw Brzuch: allahy 4serie 20 powtorzen unoszenie nóg skośne 3s po 20 spiecia 4s po 20 Przedramie: uginanie nachwytem 4s po 20-15 powtorzen no i 40min areo https://www.youtube.com/watch?v=dRjjHVZBl0E Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Od jutra zmiana, mniej kcal. po 70g owsianych i 65g ryza :P Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b1ffbbe7844d444c8d9714963df838ca.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-13 20:11:04

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2014 8:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Nogi Wyprosty 2s 20p Przysiady 4s 15, 12, 10, 8p Wyciskanie nogami 5s 21(7 ruchów od samego doły do połowy, 7pełnych i 7 połówek od połowy do góry) Wykroki z powrotem do pozycji piononowej 3s po 12p na nogę Uginanie poudzi siedząc 4s 20,15,12,10 - zatrzymuje ruch w pełnym zgięciu na 2sek i powoli 2-3sek opuszczam ciężar, po czym dynamicznie zginam MC na prostych nogach 4s -> 2s i 2s MC na prostych nogach ale szeroki rozkrok po 12-15p A co zrobić, żeby na następny dzień rypały całe nogi i poślady? Cięzkie wykroki :D https://www.youtube.com/watch?v=Y7xqKy_ykns Łydko zrobie wieczorem, dziś bez areobów - o tyle dobrze. Mimo zmniejszenia kcal trening nóg wypadł bombowo. Biorąc pod uwage, że przysiad skończyłem na 140x8 z zapsame nawet :D ale już bez szaleństw chciałem, bo na masie miałem 145x10 %) Ostatni ciężki trening nóg. Ostatni wgl trening partii dolnych będzie w piątek, jak to nazwał Adam - gejowo/pompowo :D Miska: 1.70g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej cynamon 2,3,4,5 65g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma + nogi po agmatynce, a zaraz relacja /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0a7797ba62e84adea93783c102c78f37.jpg

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2014 4:33:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Co będzie to będzie, obym progresował :-) Wczoraj był grany ostatni trening nóg: wyprosty 2s 40 2s 30 2s 20, wykroki w miejscu 4s po 15, wyciskanie na suwnicy wąsko krótkie ruchy 3s 20, szeroko nogi 3s 20p, uginanie podudzi 4s 15p, 3s mcnp po 20ruchów żadna seria do upadku, wszedzie zapas ok.2powt Zaś dzisiaj robiłem klatke: Ściąganie linek w bramie 5s 20,16,14,12,10p Wyciskanie sztangi w skosie górnym, szeroki chwyt 4s 15,12,10, 10 Wyciskanie sztangielek poziomo 4s 12p Rozpiętki w lekkim skosie górnym + wyciskanie złączonych sztangielek bez pełnego wyprostu w łokciach 3s 12+10-12p Miska: 1.70g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej cynamon 2,3,4,5 65g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma Nie ma pisać o samopoczuciu bo nie lubię się użalać :-D jest zerowe %-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/bfb08d4620734c5badc7d4bf5b9367d8.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/99966390ded34e069b180ff965992896.JPG

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2014 5:29:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Plecy Podciąganie 4s max powt Wiosłowanie sztangą podchwytem 4s 12, 10, 8, 8 Ściąganie wyciągu podchwytem + szerokie ściąganie za siebie do linii uszu 4s łączone po ok. 12powt Przenoszenie na wyciągu + wiosłowanie szerokim nadchwytem, tułów prostopadle do podłogi 4s po ok.12powt Wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4s po 20-25p Miska: 1.70g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej cynamon 2,3,4,5 65g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g watróbki 12g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma Dzień pod względem nastroju najlepszy od jakiś 4 tygodni, nie mam pojęcia czego, może świadomość, że już mało zostało :-D Trening intensywny, ciężary małe, skupiam się na czuciu mięśnia, rozciąganie spięcie wyczute na maxa. 40min na rowerku Plan działania powinienem dostać niebawem, w końcu jakaś zmiana :-P

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2014 10:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Żarłoki muszą się trzymać razem :-P No i tak, coś by wypadało napisać. Dzisiaj ostatni normalny trening, i ostatnie, strasznie lajtowe areoby. 30min. Dalej, ćwiczę sobie dowolny, ale i tak zapomne w połowie i będę improwizować %-) Nawadniamy, odwaniamy, golimy dupsko, smarujemy, na scene. Najgorsza będzię podróż z takim samopoczuciem :-P Wieczorami jest bardzo spoko, ale rano to nie ma kontaku :-D Zaraz jak skończę obrabiać kuraka, to zrobię foty coś tam wstawie, potem wejdę na rowerek bo potem nogi będą baloniaste. Trening: Łapy: uginanie sztangielek 3s --- francuz do czoła 3s w ćwiczeniach po 10-8 powtórzeń uginanie na wyciągu chwytem młotkowym 3s --- ściąganie klamry jednorącz 3s po 20-15 powtórzen 21 sztangą 3s - --- pompki na poręczach 3s po 15 powtorzen w ćw Miska: 1.70g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej cynamon 2,3,4,5 65g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma Mój omlecior dzisiejszy, brakuje polewy białkowej :-D mega słodki wyszedł. +brzuchacz z wieczora wczoraj /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e22243c12a514803986f83765ee2c1fa.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/aaba8816e1bb46948f27d6659885ad34.jpg

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2014 7:55:21 PM Liczba szacunów: 0
  • C.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f51bfd2d17004e4a8fb5a41c14520170.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a7a80cf5dbbb4d5bb4cacd0345e67bb6.JPG

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2014 1:14:13 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c9f9bce37fbf4bc2bdd18b135c87ba1d.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/33b3d7e979aa42d4a8331820760775c2.jpg

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2014 12:28:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta 1. 2 jajka gotowane 100g owsianych, 30g białka, cynamon, kakao, słodzik 2,3,4,5 100g makaronu 150g kury + pomidor 6. 150 twarogu i 40g masła orzechowego +kawa ;-) Miska czysta, mam zamiar trzymać też na PP, mam nadzieje, że się uda. :-D Nogi Wyprosty 3s 25,20,15p Wyciskanie na suwnicy nie pełny ruch(90st w kolanach) 4s 25,20,15, 10-12p na 360kg skńczyłem Przysiad sumo, pełny ruch, dupa nisko 4s 15,12,10, 8p na 120kg skończyłem Syzyfki + 10kg na klatce 4s 12-15p Uginanie podudzi leżąc 4s 20,15, 12, 12 MC na prostych 2s nogi na szerokośc barków, 2s szeroki rozkrok 4s 15,15,12,12 17kg hantle Trening morderczy, szybko, sprawnie, ciężaru powoli dokładam, dla porównania - na poprzednich przysiadach kończyłem na 100kg, dziś na 120 więc powoli, bez wariacji się rozkręcam co mnie cieszy ;-) Suplementacja: białko do 1 posiłku rano - vitaminy UNS, wit C UNS, omega 3 UNS przed treningiem - loader, citrumal, bcaa po treningu - bcaa wieczorem - zinmag UNS /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/57d075ce5ee242e0b42d1b5269d00ae7.jpg

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2014 9:55:02 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d po treningu ;-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/23dedcb511f04d66a015539e61a44581.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e9da15021d4b4b9ba5a58495a5bc98b9.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b4a3f935ecf840cdbc32386a7a88ac6e.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/650499a735b94aa48221da7cb674c3c9.jpg

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2014 9:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dokładnie zdrowa i odkwasza i ma dużo witaminy C szczegolnie ;> A btw buczek - tą sztangą co ćwiczenie robisz moim zdaniem kąt 90C powinien być miedzy barkiem a dłonią, bardziej rozciągniesz i bark będzie wchodził w biceps tak to ujme. I oczywiście mniej kontuzjogenne wtedy staje sie te Ćwiczenie.

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2014 2:50:35 PM Liczba szacunów: 0