SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • MARTA KRYSZTOFIAK - DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dziś w końcu trening...nogi i lydki.. I dobrze bo nudzily mnie juz te święta...myslalam ze umrę przy stole wigilijnym podczas obserwacji innych jak się obzeraja ale nie bylo az tak źle jak sobie to wyobrazalam... sprobowalam tylko ryb i grzybów reszta wg diety..pojemniki poszly w ruch... Dzisiejszy trening: 1.wyprosty nóg na maszynie na rozgrzewke 2x12-15 2. Przysiady ze sztanga 5x 8-10 3.wyprosty na maszynie 4 x12-15 4.suwnica 4x10 5.uginanie podudzi leżąc 4 x12 6.przysiady na hak maszynie 3x 10-12 7.wypychanie nogi w tył (maszyna) pośladki 4x12-15 8.wspiecia na maszynie siedząc i stojąc 3x15-20 Dieta: 1.platki owsiane+ 6 jaj 1cale+ ananas 2.kasza+ kurczak+ ogórek Przed treningiem bcaa+ glutamina+l-carnityna+ CLA Po treningu bialko+ wit.c+ bcaa+ glutamina 3.ryż+ kurczak+papryka 4.2 kromki chleba razowego + kurczak+ ogórek+ maslo orzechowe 5.puszka tuńczyka+ olej lniany+ ogórek

    Odpowiedzi: 773 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2014 8:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • MARTA KRYSZTOFIAK - DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jestem po treningu klaty+ triceps+ brzuch +60 min cardio...przed treningiem szlifowanie pozowania.. Dieta: 1.platki+ 6 jaj 1 cale+ jablko 2.ryż+ kurczak+ ogorek..przed treningiem bcaa+ glutamina+ l-carnityna+ CLA Po treningu bcaa+ glutamina+ wit.c Cardio... 3. Kurczak+ ogórek+ ryż 4.ryż+ pomidor+ wołowina+ olej lniany 5.6 bialek jaj+ ogórek+ lyzka masla orzechowego Trening: Klata: 1.wyciskanie w górnym skosie hantlami 4 x8-10 2.wyciskanie na suwnicy górny skos wasko 4 x8-10 3.rozpietki leżąc 4 x12-15 4.wyciskanie i rozpietki na maszynach 4 x12 Triceps serie łączone: 1.-wyciskanie francuskie 4 x12 - prostowanie przedramienia w opadzie tulowia z hantla 4 x12 2. -wyprosty w dol na wyciągu górnym pod chwytem 4 x12 - wyprosty na wyciągu górnym na chwyt 4 x12 Brzuch: 1.sklony tulowia lawka skośna 4 x20-25 2.wznosy kolan w zwisie na drążku 4 x20 3.brzuszki na pilce 4 x20

    Odpowiedzi: 773 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2015 4:51:59 PM Liczba szacunów: 0
  • MARTA KRYSZTOFIAK - DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dziś robilam trening klaty+ biceps+ triceps+brzuch+cardio Dzisiejszy grafik byl dosyć napięty.. niby wolny dzień ale trzeba bylo pozalatwiac parę spraw,które trochę ograniczyly mój harmanogram zajęć.. Trening: Klata: 1.wyciskanie w górnym skosie hantlami 4 x8-10 2.rozpietki na leżąco 4 x12-15 3.wyciskanie na maszynie 4 x12-15 Seria łączona: Biceps z tricepsem: 1. - uginanie przedramion ze sztanga 4 x10-12 - wyciskanie francuskie sztanga leżąc 4 x12 2.- uginanie przedramion z hantlami 4 x12 - prostowanie przedramion w opadzie tulowia z hantla 4 x10-12 3. - wyprosty w dol na wyciągu górnym podchwytem 4 x12 - uginanie przedramion na wyciągu dolnym 4 x12 Brzuch: 1.wznosy kolan do gory w zwisie na drążku 4 x20 2.sklony tulowia lawka skośna 4 x20 3.brzuszki na pilce 3 x20 Na koniec cardio 45 min. Chcialam więcej ale czas naglił... Korzystając z faktu ze pod wieczór mialam juz czas a nie zdazylam od rana pozować to zaatakowałam wolną sale i trochę nadrobilam zaleglosci..przy okazji zrobilam tez kolejne cardio 45 min..nie wiem czy jest się czym chwalić czy wręcz przeciwnie ale mialam wyrzuty sumienia ze od rana nie dobiłam do 60 min.. Dieta: 1.6 jaj 1 cale+ jablko+platki 2.ryż+ pomidor+ kurczak Przed treningien bcaa+ glutamina+ l- carnityna +CLA Po wit.c+ glutamina+ bcaa 3.posilek czyt.2 4.ziemniaki+ brokul+ kurczak+ olej lniany 5.6 bialek jaj+ salata+ olej lniany .

    Odpowiedzi: 773 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2015 11:17:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Nikt tu w głowie dobrze nie ma , zapraszamy na biadolenia - SPAM POST !

    Post
    Trening dla początkujących

    :C A ja nie mogę zasnąć, bo niedawno z biegania wróciłem:(

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2013 11:58:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Nikt tu w głowie dobrze nie ma , zapraszamy na biadolenia - SPAM POST !

    Post
    Trening dla początkujących

    A co do biustu to b/c bo d to już strasznie wielkie :>

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2013 11:31:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Nikt tu w głowie dobrze nie ma , zapraszamy na biadolenia - SPAM POST !

    Post
    Trening dla początkujących

    szczupla i c ale nie patyczak jakis tez :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2013 11:33:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Nikt tu w głowie dobrze nie ma , zapraszamy na biadolenia - SPAM POST !

    Post
    Trening dla początkujących

    C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2013 10:05:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Olej z ryb anabolikiem!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    C.Poliquin ostatnio opisywał wyniki w których badani spożywali po 60 gr oleju rybiego, lnianego albo oliwy z oliwek dziennie! Wszystko po to, aby sprawdzić czy w 12 tygodni można zmienić stosunek O3 do O6. Po takich dawkach przez ten okres czasu nie zauważono żadnych negatywnych skutków - poza zwiększeniem EPA o 944% i DHA o 213% :P Więcej ciekawych info nt temat na pewno będzie niedługo w tym dziale, bo wyniki mówią również dużo o oleju lnianym. Poliquin radzi, aby otyli spożywali około 30gr oleju z ryb dziennie. Rozłożone na 6 dawek po 5gr równomiernie wciągu dnia.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 8827 Data: 5/22/2011 8:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GymDope - trzeba zebrać się do życia

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziś kolejny wolny dzień z racji iż poniedziałek była sesja tatuażu stąd odpoczynek , ale zrobiłem chociaż 30min na schodach i pęka 410kcal :) Jutro już wracam do planu treningowego, wtedy też zrobię pomiary na wadze i zobaczymy jak to leci :) Dziś DNT więc z 2400kcal schodzę na 2100 ( 35% B / 60% T / 5% Ww ) I posiłek : jajecznica z boczkiem /SFD/2016/11/11/7348a23230544aa4aa6f5e97f52da9a8.jpg II posiłek : omlet z tuńczykiem,orzechami pekan,serem żółtym, brokułami, papryką, cebulką i sosem 0kcal BBQ /SFD/2016/11/11/0d732c4ee4014a70b4f01542812c524e.jpg /SFD/2016/11/11/54d4dbe09c7342efa1b87ee309b0c128.jpg III posiłek : serca wieprzowe , orzechy pekan , ogórki kiszone /SFD/2016/11/11/5872b2c19ff24cbb9ee634f9af08316f.jpg Trochę o mojej suplementacji : /SFD/2016/11/11/b51fd1f716a642468a40fd975789c24c.jpg Jak widać na fotce idzie tak : 2 tabl. Multipack 1 tabl. enzymów trawiennych do posiłku w celu trzymania dobrej sprawności jelit 2 tabl. potas + magnez (PotazekMAG), jest to połączenie chlorku potasu i cytrynianu magnezu czyli najlepiej przyświajlanych form tych pierwiastówk 2 tabl. NAC 1 tabl. wit. B12 w formie metylowanej - czyli również najbardziej i najlepiej przyśwajalna forma B12 1 tabl. wit.D-3 2 tabl Omega3 GOLD 2g wit.C Oraz na noc 1 tabl. Ashwaghandy KSM-66 (300mg) Dodatkowo po każdym posiłku 15ml octu jabłkowego Niby dużo, niby mało - ale jak dla mnie jest to takie minium z minium według mnie w celu suplementacji przy większym wysiłku :)

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 12453 Data: 11/10/2016 10:12:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GymDope - trzeba zebrać się do życia

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ostatnio jestem na takim lekkim przeziębieniu to dorzucam profilaktycznie ciut więcej tej C :-)

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 12453 Data: 11/22/2016 4:18:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GymDope - trzeba zebrać się do życia

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Kolejny dzień na redukcji i kolejny trening :-) Dalej IF , trening ok.13 , pierwszy posiłek 15:30-16 Czwartek – Trening Pull Przed treningiem 5 min biezni pod górę. 1. Plecy Martwy ciąg 4 serie 12/10/8/6 zwiększamy ciężar co serię 2. Plecy Wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie tułowia 4 serie 12/10/8/6 zwiększamy ciężar co seria. 3. Plecy Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroko 3 serie 12/10/8. Stosujemy progresję ciężaru. 4. Barki tył 4 serie 12/10/8/6 Wznosy ramion w opadzie tułowia siedząc 5. Biceps Uginanie ramion z hantlami z supinacją nadgarstka 4 serie 12/10/8/6 6. Biceps Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 4 serie 12/10/8/6 7. Kaptury Szrugsy 4 serie 12/10/8/8 Dziś spora objętość, ciężar dawałem jak największy ,ale bez zbędnego szarpania - czuć mięśniowe podstawa Po treningu 25 min na schodach + 10 min rower stacjonarny Wieczorem 30 min spaceru z psiakiem po okolicy , więc też jakieś cardio :-) Dieta : I posiłek : 1000g ziemniaków + 350g piersi z kurczka + 250g ogórków kiszonych i na deser 300g jabłek = full opcja po treningu na czczo i cardio /SFD/2016/11/25/fd312f219a3742f48ee7cdf821ea69b8.jpg II posiłek : 200g brązowego ryżu + 350g piersi z kurczaka + 250g ogórków kiszonych , a całość polana sosem 0 kcal BBQ /SFD/2016/11/25/70cbfd7089784a60b54253179f3cdc92.jpg III posiłek : 250g twarogu + słodzik + aromat waniliowy = klasyk :-D Czyli cos ala Danio,ale jakiś deser na redukcji przynajmniej Suplementacja : Po 1 posiłku : - 1x 5000iu D3 - 2x trec witaminy - 2x PotazekMag Po 3 posiłku i zarazem przed snem : - 3g Wit.C - 5x GlutaFusion Hi-Tec - 1x Ashwaghanda - 2x omega-3 Gold Olimp - 1x Animal Flex - 1x NAC Zmieniony przez - GymDope w dniu 2016-11-24 22:46:25

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 12453 Data: 11/24/2016 10:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GymDope - trzeba zebrać się do życia

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Plany plany i cele – dziś z racji DNT postanowiłem zrobić sobie plan + cel + suplementacja + trening i dieta jak będzie to u mnie teraz wyglądać. Zaczynamy od końca – DIETA 28.11 – 4.12 , co tydzień będę kontrolował jak idzie i na tej podstawie zarządzał kaloriami :-) DT : HC + IF (trening 13, posiłek ok.15:30, koniec 22:30) Ok.2650 kcal (245B / 345Ww / 30T) DNT : LC + IF (I posiłek 15) Ok.1950 kcal (245B / 30Ww / 100T) Mój TDEE : ok.2800kcal x 7 dni = 19 600 kcal 4x DT + 3x DNT = 16 450 kcal Na tydzień daje mi to -3150 kcal Suplementacja : Rano : 7:00 100mg 5-htp 8:00 – 10mg yoha 10:00 – 10mg yoha Przed treningiem : 12:40 – 15mg yoha + 200mg kofeiny Po treningu, a przed cardio : 20g BCAA + 5x GlutaFusion Po 1 posiłku : 10g kreatyny 1x wit.D3 (5000iu) 2x witaminy (Trec Multipack) 2x PotazekMag Po 3 posiłku : 2x omega-3 3g wit.C 1g NAC Przed snem : 460mg ashwaghandy 100mg 5-htp Trening : Poniedziałek – Trening siłowy 1. Klata: Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej. 4 serie po 3-5 powtórzeń z prawie maksymalnym ciężarem. 90% maks. Przykładowo wyciskam max 100 to biore 90 i podnoszę 3-5 razy może być z pomocą kolegi. Tak samo w pozostałych ćwiczeniach 2. Plecy: Wiosłowanie sztangą podchwytem w opadzie tułowia 4 serie po 3-5 powtórzeń 3. Barki: Wyciskanie żołnierskie sztangi. 4 serie po 3-5 powtórzeń. 4. Biceps: Uginanie ramion ze sztangą prostą lub łamaną 4 serie po 3-5 powtórzeń. 5. Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej w wąskim uchwycie 4 serie po 3-5 powtórzeń Wtorek – Nogi siłowo 1. Przysiady ze sztangą 5 serii po 3-5 powtórzeń. Ciężar oporowo. 2. Unoszenie tułowia z opadu 4 serie po 6-8 powtórzeń. 3. Wspięcia na palce (Łydki) ze sztangą lub hantlami. 6-8 powtórzeń oporowo. 4. Uginanie nóg na maszynie 4 serie po 8 powtórzeń 5. Uginanie nóg na maszynie leżąc 4 serie po 8 powtórzeń Czwartek – Trening Pull 1. Plecy Martwy ciąg 4 serie 12/10/8/6 zwiększamy ciężar co serię 2. Plecy Wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie tułowia 4 serie 12/10/8/6 zwiększamy ciężar co seria. 3. Plecy* Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroko 3 serie 12/10/8. Stosujemy progresję ciężaru. 4. Barki tył 4 serie 12/10/8/6 Wznosy ramion w opadzie tułowia siedząc 5. Biceps Uginanie ramion z hantlami z supinacją nadgarstka 4 serie 12/10/8/6 6. Biceps Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 4 serie 12/10/8/6 7. Kaptury Szrugsy 4 serie 12/10/8/8 Piątek – Trening Push 1. Klata Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę 4 serie 12/10/8/6 2. Klata Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 4 serie 12/10/8/6 3. Klata * Wyciskanie sztangi głową w dół/ Przenoszenie hantla zza głowy 3 serie 12/10/8 4. Barki Wyciskanie hantli na ławce pod kątem 90 stopni. 4 serie 12/10/8/6 5. Barki Wznosy ramion z hantlami w bok 4 serie 12/10/8/6 6. Triceps Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4 serie 12/10/8/6 7. Triceps Prostowanie ramion na wyciągu górnym 4 serie 12/10/8/8 *- jeśli mam jeszcze siłę Cardio : 28.11 – 4.12 5x 30 min po siłowym (tętno 130-140) 2x mix (10min interwałów + 15 min cardio spokojnie) – to w DNT 5.12 – 11.12 5x 35 min po siłowym 2x mix (jak wyżej) 12.12 – 18.12 5x 35 min 2x mix (jak wyżej) Tak to obecnie wygląda - cel ? Wycinka jak najniżej się da :-) Żeby później zrobić dłuższą , spokojną masę i do lipca (nie sezonowiec - mam cel przygotować się na Sopot ,ale personalnie , nie chcę wychodzić , po prostu chcę udowodnić sobie przede wszystkim,że dam radę ,a lubie stawiać sobie wyzwania :-) ) Dziś po 40min cardio, wleciały gofry z 8 jaj i 10g mąki kokosowej z aromatem pomarańczowym :-) /SFD/2016/11/27/ad3a4cc63ebc437db8c107f851a61aa0.jpg Zmieniony przez - GymDope w dniu 2016-11-27 20:20:43

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 12453 Data: 11/27/2016 5:56:23 PM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    zostały mi jeszcze leki moczopędne (przyda się przy robieniu wagi do zawodów z odwodnienia) siostra, jak będziesz pisać jakiś konspekcik, to sie podziel tylko wiesz,że one są na liście środków dopingowych? tam w ogóle są rzeczy, których bym nie podejrzewała o bycie farmakologikiem niedozwolonym btw, ciekawostka: wiecie, że w witaminie C musującej, którą można kupić w pewnym markecie spożywczym, są sterydy?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2010 9:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    do dyskutowania o tym i tak jest temat w C/Sie a ja sobote i niedziele spędziłam w pracy i przez to nie miałam ani sił, ani ochoty na jakikolwiek trening przez 2 dni i dieta mi sie tez troche rozjechała przez to... zastanawiam sie, jak ja ten tydzień w pracy wysiedze

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2010 12:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry Gainer z Afrika ,zmasowalem sie. a jak %-) SPAM POST +18 %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    16/25 z zamkniętych wkurviłem się bo w jednym zadaniu miałem B i zmieniłem na C, i kurva jednak B było poprawne pare *****nych błędów zrobiłem i z otwartych tylko 3 pkt będe miał, no chyba że mi dadzą za to że obliczenia dobrze miałem, to może więcej, w kilku zamkniętych nie pamiętam co zaznaczyłem więc może coś więcej wpadnie, ale jestem pewny że zdałem

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2010 2:50:29 PM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    Wszędzie upały,a w Szczecinie -10 stopni C Ja bym zamiast wiatraka takiego,to bym stłit fajtera postawił nich swoimi wiatrakami macha i chłód robi.Przynajmniej jakiś pożytek byłby z niego

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2010 8:48:05 PM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    Scorpion-wolałbym,żeby przede mną nie uciekały przede wszystkim kobiety w wieku 20-35 Dziś w czerwcowy poranek zwlokłem dupę z łóżka o godzinie 10.15 bo już odleżyny mi się robiły.Słońce nie pali tak jak wczoraj i przedwczoraj,jest lekko pochmurno,ale mi w końcu temperatura odpowiada bo są 23 stopnie C,w cieniu. Rafał-słit fajterzy latają w różowych ciuszkach i jak ktoś chce walczyć,to oni na to zalotnie -Ochhh,ty brutalu

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2010 11:34:26 AM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    Idę poczytać rymowankę w C/S

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2010 12:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ***If You want to get in SPAM, You must let me break your arm@-)***

    Post
    Sztuki Walki

    Raz wzialem ta leucyne i sie c***owo czulem, sprobuje jeszczew raz jak wroce i odpowiem. btw 2 treningi w tygodniu w gamenesie to droga zabawa? A tymczasem Dziekuje, dobranoc. Zmieniony przez - Zawodny w dniu 2010-07-08 16:33:04

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2010 4:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FC Barcelona vol 3.

    Post
    Piłka Nożna

    MES QUE UN CLUB !! Obrona Realu to najbardziej hamscy piłkarze świata :/ Z Pepe i Ramosem na czele, banda C***a...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2011 1:09:10 AM Liczba szacunów: 0