SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • OKi, najwyższy czas uzupełnić wypiski. 27/02/2020 Piątek Tydzień2 Trening C Rozgrzewka Orbi: 5min 1. MC 4x10 52/ 56/ 59/ 61 49,5/ 53,5/ 56/ 58 2. Push press 4x10 15,5/ 16,5/ 17,5/ 18,5 13,5/ 14,5/ 15,5/ 16 3. Goblet 4x10 16/ 16/ 17/ 17 12/ 16/ 16/ 17 4. Wyciskanie skos 3x12- sztanga 24/ 25 /26 23/ 24 /25 5a. Wyciskanie hantli siedząc 3x12 6/ 6/ 6 6/ 6/ 6 5b. Uginanie ramion siedząc 3x12 6/ 6/ 6 6/ 6/ 6 5c. Prostowanie ramion siedząc 3x12 9/ 9/ 9 6/ 8/ 9 Tabata - rowerek spinningowy 4min *** 03/03/2020 Wtorek Tydzień3 Trening A Rozgrzewka Orbi: 5min. 1. WL /12-10-8-6-4/ 34,5/ 37,5/ 40/ 42/ 43 33,5/ 36,5/ 39/ 41/ 42 32,5/ 35,5/ 38/ 40/ 41 46x1/ 51x1 2. Wiosło polsztanga 4x10 30,5/ 33/ 35/ 36 30/ 33/ 35,50/ 37,5 29,5/ 32,5/ 35/ 37 3. Przyciąganie drążka do klatki 4x10 21/ 21/ 21/ 21 21/ 21/ 21/ 21 20/ 20/ 20/ 20 4a. Face pull 3x12 10/ 10/ 10 9,5/ 9,5/ 9,5 9/ 9,5/ 9,5 4b. Wznosy bokiem 3x12 3,5/ 3,5/ 3,5 3,5/ 3,5/ 3,5 3/ 3/ 3 + Miękkie nogi czas: 20min. 19minut 20minut *** 04/03/2020 Środa Tydzień3 Trening B Rozgrzewka Orbi: 5min 1. Przysiad na boxa 4x10 46/ 50/ 53/ 55 44/ 48/ 51/ 53 42/ 46/ 49/ 51 2. Bulgary 4x10 13/ 13/ 13/ 13 /hantelki 2x 6,5/ 10/ 12/ 12/ 12 hantelki /2x 5 i 2x 6/ 6/ 10/ 10/ 10 /hantelki 2x 3 i 2x 5/ 3. HT 3x15 59/ 59/ 59 57/ 57/ 57 HT 4x8 73/ 73/ 73/ 73 4. Zbieranie grzybków 3x12 12/ 13/ 13,5 10/ 12/ 13 8/ 10/ 12 + Bear complex 4obwody w każdym po7 powtórzeń : 16/ 16/ 16/ 16 /8min 42s./ 15,5/ 15,5/ 15,5/ 15,5 /7min 23s./ 18,5/ 15,5/ 15,5/ 15,5

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2871 Data: 3/5/2020 3:30:53 PM Liczba szacunów: 0
  • OKej, dorwałam się do komputera, to czas na zaległe wypiski 18/03/2020 Środa Tydzień5 Trening A Rozgrzewka Orbi: 5min. 1. WL /12-10-8-6-4/ 36/ 39/ 41,5/ 43,5/ 44,5 35,5/ 38,5/ 41/ 43/ 44 34,5/ 37,5/ 40/ 42/ 43 33,5/ 36,5/ 39/ 41/ 42 32,5/ 35,5/ 38/ 40/ 41 46x1/ 51x1 2. Wiosło polsztanga 4x10 31,5/ 33,5/ 34,5/ 35 31/ 33/ 34,5/ 35 30,5/ 33/ 35/ 36 30/ 33/ 35,50/ 37,5 29,5/ 32,5/ 35/ 37 3. Przyciąganie drążka do klatki 4x11 21,50/ 21,50/ 21,50/ 21,50 21,50/ 21,50/ 21,50/ 21,50 21/ 21/ 21/ 21 21/ 21/ 21/ 21 20/ 20/ 20/ 20 4a. Face pull 3x12 10,5/ 10,5/ 10,5 10/ 10/ 10 10/ 10/ 10 9,5/ 9,5/ 9,5 9/ 9,5/ 9,5 4b. Wznosy bokiem 3x12 4/ 4/ 4 4/ 4/ 4 3,5/ 3,5/ 3,5 3,5/ 3,5/ 3,5 3/ 3/ 3 + Miękkie nogi czas: 17min./-) 19minut20minut19minut 20minut *** 20/03/2020 Piątek Tydzień5 Trening B Rozgrzewka Orbi: 5min 1. Przysiad na boxa 4x10 49/ 53/ 56/ 58 48/ 52/ 55/ 57 46/ 50/ 53/ 55 44/ 48/ 51/ 53 42/ 46/ 49/ 51 2. Bulgary 4x10 15/ 15/ 15/ 15 /hantelki 2x 7,5/ 14/ 14/ 14/ 14 hantelki 2x 7 13/ 13/ 13/ 13 hantelki 2x 6,5 10/ 12/ 12/ 12 hantelki /2x 5 i 2x 6/ 6/ 10/ 10/ 10 /hantelki 2x 3 i 2x 5/ 3. HT 3x15 60,5/ 60,5/ 60,5 60/ 60/ 60 59/ 59/ 59 57/ 57/ 57 HT 4x8 73/ 73/ 73/ 73 4. Zbieranie grzybków 3x12 13/ 13,5/ 14 12,5/ 13/ 13,5 12/ 13/ 13,5 10/ 12/ 13 8/ 10/ 12 + Bear complex 4obwody w każdym po7 powtórzeń : 16/ 16/ 16/ 16 / 6min 40s./ 16/ 16/ 16/ 16 10min 10s. 16/ 16/ 16/ 16/8min 42s./ 15,5/ 15,5/ 15,5/ 15,5 /7min 23s./ 18,5/ 15,5/ 15,5/ 15,5 22/03/2020 Niedziela Tydzień5 Trening C Rozgrzewka Orbi: 5min 1. MC 4x10 56/ 60/ 63/ 65 55/ 59/ 62/ 64 53,5/ 57,5/ 60,5/ 62,5 52/ 56/ 59/ 61 49,5/ 53,5/ 56/ 58 2. Push press 4x10 18,5/ 19,5/ 20/ 20,5 17,5/ 18,5/ 19,5/ 20 16,5/ 17,5/ 18,5/ 19,5 15,5/ 16,5/ 17,5/ 18,5 13,5/ 14,5/ 15,5/ 16 3. Goblet 4x10 16/ 16/ 17/ 17 16/ 16/ 17/ 17 16/ 16/ 17/ 17 16/ 16/ 17/ 17 12/ 16/ 16/ 17 4. Wyciskanie skos 3x12- sztanga 26/ 27 /28 25,5/ 26,5 /27,5 25/ 26 /27 24/ 25 /26 23/ 24 /25 5a. Wyciskanie hantli siedząc 3x12 6,5/ 6,5/ 6,5 6,5/ 6,5/ 6,5 6,5/ 6,5/ 6,5 6/ 6/ 6 6/ 6/ 6 5b. Uginanie ramion siedząc 3x12 6,5/ 6,5/ 6,5 6,5/ 6,5/ 6,5 6,5/ 6,5/ 6,5 6/ 6/ 6 6/ 6/ 6 5c. Prostowanie ramion siedząc 3x12 10/ 10/ 10 10/ 10/ 10 10/ 10/ 10 9/ 9/ 9 6/ 8/ 9 Tabata - rowerek spinningowy 4min *** I, póki dziecko śpi, wrzucam jeszcze trening A z 6tego tygodnia. Podzieliłam go na 2 części, w środę zrobiłam siłowy a miękkie nogi wczoraj, w czwartek, bo ewidentnie nie miałam sily. 25/03/2020 Środa Tydzień6 Trening A -siłowy Rozgrzewka Orbi: 5min. 1. WL /12-10-8-6-4/ 36,5/ 39,5/ 42/ 44/ 45 36/ 39/ 41,5/ 43,5/ 44,5 35,5/ 38,5/ 41/ 43/ 44 34,5/ 37,5/ 40/ 42/ 43 33,5/ 36,5/ 39/ 41/ 42 32,5/ 35,5/ 38/ 40/ 41 46x1/ 51x1 2. Wiosło polsztanga 4x10 32/ 33,5/ 34,5/ 35 31,5/ 33,5/ 34,5/ 35 31/ 33/ 34,5/ 35 30,5/ 33/ 35/ 36 30/ 33/ 35,50/ 37,5 29,5/ 32,5/ 35/ 37 3a. Przyciąganie drążka do klatki 4x10 22/ 22/ 22/ 22 4x11 21,50/ 21,50/ 21,50/ 21,50 21,50/ 21,50/ 21,50/ 21,50 21/ 21/ 21/ 21 21/ 21/ 21/ 21 20/ 20/ 20/ 20 3b. Pompki w podporze tyłem- na ławce 3x 15 4a. Face pull 3x12 11/ 11/ 11 10,5/ 10,5/ 10,5 10/ 10/ 10 10/ 10/ 10 9,5/ 9,5/ 9,5 9/ 9,5/ 9,5 4b. Wznosy bokiem 3x12 4/ 4/ 4 4/ 4/ 4 4/ 4/ 4 3,5/ 3,5/ 3,5 3,5/ 3,5/ 3,5 3/ 3/ 3 26/03/2020 Czwartek Tydzień6 Trening A -wytrzymałość Orbi: 10min Miękkie nogi czas: 18min.26sek. 17minut 19minut20minut19minut 20minut Bieżnia- chód: 10min Miękkie nogi zrobiłam tym razem inaczej, 15burpee-15przysiadóww, 14burpee-14przysiadów... 1burpee-1przysiad. Ogólnie czuję już lekkie zmęczenie, w wielu ćwiczeniach coraz trudniej o progress. W tym tygodniu będzie koniec cyklu 6cio tygodniowego - myślę, że poćwiczę tym treningiem jeszcze tydzień, maksymalnie dwa dłużej, w zależności jak mi się sprawy życiowe ułożą. Potem rege. I chyba nowy plan.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2871 Data: 3/27/2020 10:19:55 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    kupuję sobie: olimpowskie multiple sport (jako kompleks witamin + b6 komplex) chela ferr olimpowskie (zelazo) i znalazłem universal wapń + żelazo + cynk w zaj**iście dużej ilości (30zł za msc suplementacji pasuje 8-) powinien być ogień :-)) Do tego oczywiście bcaa, c+ba i białeczko i będzie spoko paka 8-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 6:43:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jeszcze bym dorzucił witaminę C i d3, omega 3

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 7:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zamierzam kupić: bcaa kompleks witamin (tam jest D, kompleks B, A, C itd) ZMA (wapń, magnez, cynk, b6) żelazo (zastanawiam się) białko creatine + beta alanine a na o3 mnie niestety nie stać, ale rybki będę szamał te co o3 zawierają 8-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 7:32:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To nic że kompleks, ja mam kompleks witamin 2x dziennie i dodatkowo 2g witaminy c, b complex itp.

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 7:33:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A zapotrzebowanie na witaminę C to jakieś 60mg, a ja biorę minimum 3g. Nie patrz na to tylko kupuj

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 7:37:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Właśnie Ozzy Ty mi pisałeś, że 1g wit. C rano, a ja patrze na rutinoscorbin ktory zawsze brałem max 3tabletki, a on ma 100mg w 1 %-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 7:38:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    bo zapotrzebowanie na C przy aktywności fizycznej rośnie kilkudziesięciokrotnie

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2015 8:49:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nic nie zrobisz większego jeśli coś poważnego : co możesz zrobić 1. zbilansowac dietę : więcej witaminy C, przeciwutleniaczy, omega -3 1. badania MRI 3. lekko pomoże MSM albo Cissus 4. Fizjioterapia chyba najbardziej pomoże

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2015 11:27:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ozzy 2 sprawy 1. wejdź w dziennik i mi pomóż z suplementacją 8-) 2. jak 2 dni nie pojem kreatyny z beta alaniną, to nic się nie stanie, c'nie?

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2015 5:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Kompleks witamin, omega 3, b complex, d3, c, bcaa, glutamina podstawy

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2015 7:16:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ZMA i witaminy z universala, d3 z myprotein, witamina C z 7 nutrition, b komplex z treca, o3 sfd, bcaa+glutamina z activlabu (bcaa xtra), żelazo olimp

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2015 7:29:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    2g witaminy C (tj 1g po każdym treningu) starczy? Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2015-03-26 07:57:56

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:57:40 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ozzy powie, że C, b complex i omega. ja powiem, że żeń-szeń 8-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:40:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ozzy powie, że C, b complex i omega. ja powiem, że żeń-szeń 8-) + bcaa i glutamina \-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja k***a na orbitreku po 15min musze zejsc paląc tyle kcal, co na biezni(wedlug wyliczen maszyny), a na biezni moge tak 45min Ozzy pw smrodzie, a nie spam juniorów i wciaganie nosem d3 żarełko na jutro (dnt): -omlet (2jaja,65g platkow+polewa 80g jogurt, 15g kakao+banan) -4x 75g kasza gryczana + 1/4 750g warzyw na patelnie + 120g kuraka f3dorr, zawsze poprawi, nawet jak bd jadl 5g/kg m.c., mozesz ewentualnie tego nie zauwazac

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mi już nic nie pomoże :c

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2015 7:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    c.d. poźniej poleciała kawusia w wypaśnej filiżance a przed chwilą, kolacyjnie- wieśniak z pieprzem,szczypiorkiem,papryką świeżą jak i przyprawą i nerkowcami: *Tenace: sony alfe200 Zmieniony przez - -klej w dniu 2009-08-25 22:48:54

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2009 10:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 x kiełbasa z grila, 4 x kawałek słodkiego ciasta, 1 x Tyskie, trochę sałatki warzywnej Na usprawiedliwienie dodam że to a) koniec wakacji b) spotkanie rodzinne c) schudłem troszkę ponad 40 kg Należało mi się Dziś i jutro "odpokutuję" to wzmożonym treningiem

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2009 4:00:47 PM Liczba szacunów: 0