SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • oo Corum hej! Dobrze gada z tym tłustym gdybym ja mogła tłustego się nażr...ć :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2013 10:04:00 AM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS FITNESS AUTHRITY - WYNIKI str 4

    Post
    Odżywki i suplementy

    a jakbyście już pomyśleli to trzeba by było jeść wsztysto co jest w ankiecie żeby zagłosować tak jak wy mówicie , bo jak np. ktoś jadł tylko storma to skąd moze wiedzieć czy coś nie jest lepsze od niego ?? POMYŚLCIE TROCHE BO NAPRAWDE BZDURY PISZECIE , napewno nikt nie jadł wszystkiego co jest w ankiecie to według was nie powinine głosować bo to [...]

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 15459 Data: 2/3/2007 12:32:14 AM Liczba szacunów: 0
  • To jest asportowa jednostka - ciągam po siłowniach, basenach, wszędzie... no nie moge przekonać Eee tam 30 km w dobrym tempie to jest coś! Ogólnie dobry film na C+ wczoraj leciał wieczorem - Manna - dobra na rozkminkę http://film.onet.pl/16442,81919,recenzje.html Zmieniony przez - Zwirz1945 w dniu 2009-07-10 08:39:32

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2009 8:35:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Elo wszsytkim! Przeglądałem wczoraj ogłoszenia ludzi szukających pracę na gumtree i znalazłem to: http://krakow.gumtree.pl/c-Praca-szukam-pracy-szukam-pracy-W0QQAdIdZ142545967 Gdzie byście zaproponowali pracę tej dziewczynie? mi się nasuwa jedno

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2009 12:10:25 PM Liczba szacunów: 0
  • S E Z O N O W C Y A T A K U J A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZABIC!!!!!! POWTARZAM: ZABIC!!! Zmieniony przez - davidooo w dniu 2009-07-19 16:50:31

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2009 4:50:14 PM Liczba szacunów: 0
  • nie przy nich . zaraz sie głosy odezwą :D:D:D mzoe c isie uda... pamięcfia mzoe posta napiszesz Zmieniony przez - Rude Boy92 w dniu 2009-07-20 11:41:40

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2009 11:41:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    W internecie jest mało o szkółce w Szamotułach. MSP Szamotuły - szkółka piłkarska działająca w Szamotułach słynąca szczególnie ze szkolenia bramkarzy. Jej wychowankami są między innymi Łukasz Fabiański, Radosław Cierzniak, Łukasz Załuska i Grzegorz Rasiak. Trenerem bramkarzy w MSP Szamotuły jest Andrzej Dawidziuk. Szkółka współpracuje z wieloma [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2007 11:37:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    MSP Szamotuły - szkółka piłkarska działająca w Szamotułach słynąca szczególnie ze szkolenia bramkarzy. Jej wychowankami są między innymi Łukasz Fabiański, Radosław Cierzniak, Łukasz Załuska, Łukasz Krymowski, Jarosław Fojut i Grzegorz Rasiak. Trenerem bramkarzy w MSP Szamotuły jest Andrzej Dawidziuk, a zawodników z pola Bernard Szmyt. Szkółka [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2007 10:27:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    C.R7-MANU nietrzeba mieć kąkretnych wyników. Szybkość niejest potrzebna na każdej pozycji.

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2008 10:17:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    Siemka mam na Imię Piotrek i mam 14 lat <93 rocznik> narazie gram w małym klubiku w wielkopolsce SKP Słupca seniorzy są w 4 lidze a ja gram w juniorach młodszych. Gram na prawej obronie , gram dobrze głową jestem szybki uwielbiam grac wślizgami , i dobrze nimi gram a także lubie no bede szczery troche ostro pograc :D Kocham piłke nożną i [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2008 11:01:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    do C.R7-MANU...szczerze to ty sobie z ta zaglerka odpusc;P dla mnie jest to chore lubie sie bawic pilka ale grac na boisku a bawienie i chwalnie sie ze potrafi sie zrobic 350...to wiesz ty sobie jedz do Florentiny to cie zbrechaja oni na to nie patrza!

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2008 2:25:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    C.R7-MANU>>>>wiesz umnie w zespole jest ktos taki jak ty umie wiele trikow...praktycznie wszystkie ale co z tego jezeli nie umie o nia powalczyc i sadze ze te twoje tricki na nic ci sie nie przydadza sam wiele umiem ale zanim sie zaczelem uczyc to biegalem jak poje*** po boisku i walczylem o pilke i dawalem z siebie wszystko...zycze ci [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 7:54:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    Taa...Nie znacie mnie ... zawsze walczę do ostatniego gwizdka, podania, wyjście na pozycje nie są dla mnie problemem. Pod czas meczu rzadko kiedy zrobię jakiś Trick. Zwody, Krzyżak, przerzucenie piętką ( jak ten turek nad Carlosem.. ale to już tylko czasem ) przekładanie piłki w biegu na styl C.Ronaldo. Jestem napastnikiem...zawsze jak dostane [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 11:39:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    C.R7-MANU dla mnie te triki to sa tylko dla szpanu , sam trenuje pilke 11 lat i nie poswiecam czasu na cwiczenie owych trikow. Wole za to pocwiczyc przyjecia , strzaly , podania - to co jest w meczu potrzebne. A tak apropo chyba w twoim wieku nie ma jeszcze meczy po 90 minut I na testach , mowie tutaj gdy jedziesz do 1 , 2 ligowego klubu to nie [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 2:08:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    C.R7-MANU widzialem twoja wypowiedz ze robisz 300 żaglerek ja nie robie bo nigdy sie nie staralem wolalem cwiczyc zwody i teraz potrafie przejsc sam od bramki do bramki. I nie wiem dlaczego to mialaby byc jedna z rzeczy ktora trzeba robic zeby sie dostac

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2008 2:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    gwarek nie jest szkola profesjonalna skoro po 25 minutowej gierce stwierdzili kto sie nadaje a kto nie.ja tez tam bylem i sie nie dostalem ale nie wiem na co ci trenerzy patrzyli.u mnie w druzynie"c" wyroznial sie srodkowy pomocnik obronca byl dobry i nikogo nie wybrali,za to wzieli jakiegos typa co jak dostal pilke to nie wiedzial co [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2008 3:45:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    C.R7-MANU co miałeś do zrobienia na testach ???

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2008 4:29:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkółki Piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    rubi_real : Zapomniałeś dodać jeszcze albo poprostu nie wiesz o tym a ja wiem dodatkowo ... że do najbardziej rozwijającej się szkoły zalicza się Lider Włocławek który zdecydowanie jest na 1msc oczywiście najszybciej rozwijającej się szkoły !!! Dida999 dostałem się do SMS ale nie idę ze względu na to że jak mam grać w B czy C lub D klasie to [...]

    Odpowiedzi: 2094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2008 12:03:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Po prostu SPAM POST KELTONA %-)

    Post
    Usuniete tematy

    wiecie co z nim zrobić nie? rozje**ć w chvj

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2009 8:48:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Po prostu SPAM POST KELTONA %-)

    Post
    Usuniete tematy

    ale c****owospalem caly bark mnie na******la :D

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2009 9:11:01 AM Liczba szacunów: 0