SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • dzięki dziewczyny ;-) skład supli "PRECZ Z OPONĄ" też chyba powoli zaczyna działać, bo mi luźniej w spodniach w pasie, zobaczymy za tydzień ;-) Marta- taaaaaaa jest ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6ce7528c66bc46abbdcaac4a2b8edb3b.jpg MISKA ZAŁOŻENIA: NIELICZONA, pilnuję czystości, ilości białka, i zwiększam węglowodany do ok 100 gr. dziś miska tragiczna, głównie przez powatróbkowy rozstrój żołądka, z tego też powodu - DNT /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3b76c04cc0724e6487d1f83944128874.png SUPLE: Tran, probiotyki, acerola C, glukozamina z bosfellia , wapń z magnezem , multiwitamina Daily, ZMA Zmieniony przez - margot77 w dniu 2011-12-13 22:20:09

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2011 10:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • ano po wątróbce, niczego innego nie zeżarłam od porannej jajecznicy a radość zaczęła się właśnie jakiś czas po obiedzie, a suple "precz z oponą" to od pana Poliquina, tu masz całość, wiedza sponsored by Wrong http://www.charlespoliquin.com/Blog/tabid/130/EntryId/708/Tip-199-Take-a-Probiotic-to-Lose-Belly-Fat-Lower-Cortisol-and-Decrease-Anxiety.aspx Ustosunkowując się do Paninej prośby\-) u mnie to połączenie tranu probiotyków i Wit c czyli aceroli Zmieniony przez - margot77 w dniu 2011-12-13 23:20:15

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2011 11:16:55 PM Liczba szacunów: 0
  • postanowiłam nie dać się zwariować do reszty samej sobie wróciłam do treningów gdyż głowa była powoli nie do ogarnięcia, a w ten sposób przynajmniej sekunda spokoju do pomyślenia jest wśród sprzętu na razie na wypiski szczegółowe czasu brak, i z obciążeniem chce najpierw wrócić do tego na czym skończyłam jadę od początku cykl dla ustabilizowania korpusu, czyli seri 2x15 sobota- siłownia tren A niedziela- dnt poniedziałek - pierwszy w życiu gpp :)) - ten najkrótszy początkowy - kiedyś mi Betka wklejała plan który jej chyba MArta podsyłała,postaram się wpisać co, wrażenia- ubaw po pachy, mięśnie brzucha bolały do środy, wtorek- salsa środa- siłka tren. B czwartek- salsa piatek - dnt sobota- siłownia tren. C niedziela- dnt miska czysta dużo intuicyjnie nieliczona. postaram się

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2012 1:55:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Grypa itp.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    zgadza sie zeby tem w mieszkaniu byla najlepiej w granicach 20 stopniac C. Wietrzyc mieszkanie powinno sie, jak to mozliwe jak najwiecej(przez otwarcie tak aby calkowicie wmieniło powietrze na swieze co skutkuje chłodem)dbajac o to zeby nas nie zawialo, natomiast w domu powina byc nonstop drozna wentylacja przez otwory wentylacyjne lub (nowa opcja w oknach)tz. mikro wentylacja, mozna sobie z tym poradzic przez otwarcie(odszczelnienie) okna na około 2mm.A na uodpornienie oczywiscie jakis rutinoskorbin lub witamina c.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 12/13/2009 9:09:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry pomysl ze ts dostanie Cain, a o koleinego JDS vs Werdum i pajac juz pasa nie powacha %-) To je beznadziejny pomysł, lepszy jest Cain vs Werdum o TS :P i pajac (C.V.) pasa nie powącha 8-) Zmieniony przez - PanParowka w dniu 2016-09-09 23:17:44

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2016 11:12:59 PM Liczba szacunów: 0
  • może był pod wpływem czegos ? i walka pojdzie w N/C %-)

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2016 6:06:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina E

    Post
    Zdrowie i Uroda

    witaminy : A D E K rozpuszczalne w tłszczach i poniekąd łatwiej kumulują sie w organizmie ... witaminy B C w wodzie rozpuszczalne zwykle łatwiej mozna wysikać ;)... tak wiec - ostroznie zeby sie nie przewitaminizować ;) według wikipedii : Nadmiar witaminy A Powoduje odwapnienie kości i zaburzenia pracy nerek. Nadmiar witaminy D Nadmiar witaminy D może powodować nudności, wymioty, świąd skóry, ból oczu, biegunkę, wzmożone oddawanie moczu, obfite pocenie się, jak również odkładanie się nadmiernych ilości wapnia w tkankach miękkich, w wątrobie, nerkach, płucach, sercu i naczyniach krwionośnych. Skutkami przedawkowania wit. D przez ciężarne i karmiące kobiety mogą być deformacje płodu i choroby kości u noworodka. Nadmiar witaminy E Zbyt duże dawki witaminy E mogą spowodować zaburzenia czynności przewodu pokarmowego, uczucie zmęczenia i osłabienia. Na szczęście przedawkowanie tej witaminy zdarza się bardzo rzadko, gdyż normalnie 60% dawki dziennej wydalane jest wraz z kałem. Nadmiar witamin z grupy B Hiperwitaminoza witaminy B1 objawia się drżeniem mięśni i kołataniem serca, a witaminy B2 – świądem, drętwieniem kończyn oraz uczuciem palenia i kłucia. Nadmiar witaminy C Objawami przedawkowania kwasu askorbinowego są zaburzenia w układzie pokarmowym i nerwowym, wysypka skórna, uzależnienie, może przyspieszać tworzenie się kamieni nerkowych (u osób mających problemy z nerkami). Zmieniony przez - Boofi w dniu 2010-08-14 12:51:09

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 824 Data: 8/14/2010 12:50:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Złamanie kostek bocznych (noga).

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie wiemy w który stopień masz tego złamania b,c,d wszystko zależy od tego który to jest w b powrót jest na wysokim poziomie w c i d już tak kolorowo nie jest, dowiesz sie jak będziesz w trakcie rehabilitacji czy pograsz w piłke jeszcze czy nie a teraz sie tym nie przejmuj.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 761 Data: 4/7/2014 2:52:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Bialko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bo napisal tak ,,Czy to prawda ze w kazdym z 5-6 posilków powinno sie znajdować 50-60g bialka??Skąd wycisnąć az taka ilość??" a wiec wedlug tego wychodzi tak: min. 5*50= 250g/na dzien max. 6*60= 360g/na dzien a dlaczego dlatego ze dla kazdego jest to sprawa indywidualna i zalezy od diety i masy ciala a wiec dajac przykladowo dla osoby co wazy 80 kg min. 3,1 g/na k.m.c. max. 4,5g /na k.m.c. w oby dwoch przypadkach jest to za duzo i to znacznie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2929 Data: 7/12/2005 4:58:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nogi: Syzyfki / przysiady / wykroki bez obciążenia 2s max Zuraw 2s max http://www.youtube.c...h?v=oa6Ai5ty6oY Plecy: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem / podciąganie na leżąco (zamiennik wiosłowania) mozna uzyc do tego wyzej zawieszonej rury http://www.youtube.c...h?v=PV9zSAFtrSw 3s max Unoszenie tułowia z leżenia przodem 3s max Klatka : Pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki na trzech taboretach/ zwykłe pompki 3s max Barki: Pompki w staniu na rękach 3s max Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem 2s max (ręce jak najblizej siebie i skupiac sie na bicepsach) Triceps: Pompki z rękami trzymanymi wąsko (łokcie prowadzimy przy tułowiu) / pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki w podporze tyłem 2s max znalazłem taki plan treningowy to jest niby FBW domator a tutaj mój plan : Klata:pompki 4-5 s 10p , pompki na taborecie 10 powt 4-5s triceps:pompki z oparciem 3-4s 10p nogi:przysiady 15p 4-5s wspiecia na palce 15 p 4-5 s biceps:hantle w podporze o kolano 3-4 s 12 powt hantle stojąc podchwytem 3-4s 12 powt plecy:unoszenie tułowia z leżenia przodem 4-5 s 12 powt brzuch: brzuszki 3s 20 powtorzeń i do tego ABS w wolne dni Zmieniony przez - toxic1331 w dniu 2013-11-12 18:04:21

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1444 Data: 11/12/2013 6:00:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nogi: Syzyfki / przysiady / wykroki bez obciążenia 2s max Zuraw 2s max http://www.youtube.c...h?v=oa6Ai5ty6oY Plecy: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem / podciąganie na leżąco (zamiennik wiosłowania) mozna uzyc do tego wyzej zawieszonej rury http://www.youtube.c...h?v=PV9zSAFtrSw 3s max Unoszenie tułowia z leżenia przodem 3s max Klatka : Pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki na trzech taboretach/ zwykłe pompki 3s max Barki: Pompki w staniu na rękach 3s max Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem 2s max (ręce jak najblizej siebie i skupiac sie na bicepsach) Triceps: Pompki z rękami trzymanymi wąsko (łokcie prowadzimy przy tułowiu) / pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki w podporze tyłem 2s max znalazłem taki plan treningowy to jest niby FBW domator a tutaj mój plan : Klata:pompki 4-5 s 10p , pompki na taborecie 10 powt 4-5s triceps:pompki z oparciem 3-4s 10p nogi:przysiady 15p 4-5s wspiecia na palce 15 p 4-5 s biceps:hantle w podporze o kolano 3-4 s 12 powt i hantle stojac podchwytem 3-4 s 12 powt plecy: unoszenie tulowia z lezeniem przodem 4-5 s 12 powt brzuch: brzuszki 3 s 20 powt i ABS w wolne dni pytanie który lepszy plan Zmieniony przez - toxic1331 w dniu 2013-11-12 18:06:46 Zmieniony przez - toxic1331 w dniu 2013-11-12 18:08:34

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1444 Data: 11/12/2013 6:06:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Być sportową dziewczyną

    Post
    Ladies SFD

    Ale jakie orbi, ławeczki? Przecież tam jest wszystko do zrobienia w domu bez żadnego sprzętu ;-) Zaznaczyłam, że masz robić A do D czyli tylko to A1. pajacyk 30sek A2. wejscie na stopien 30sek 1min przerwy A3. krotkie sprinty przez pokoj (biegniesz, hamujesz dotykasz podlogi i wracasz biegiem, hamujesz dotykasz podlogi...)1min A4. skoki dwoma nogami z boku na bok 30sek 2min odpoczynku B1. skip C (nogi uderzaja w pupe) 30sek B2. swing sztangielka (butelka z woda)dwoma rekami 30sek 1min przerwy B3.skip A (kolana do gory)30sek B4. skok dwoma nogami przez przeszkody przod tyl30sek (ustaw sobie 5 butelek, czy cos w tym rodzaju i skacz w te i z powrotem) 2min przerwy C1.przeskoki jak do wypadow ale bez przyklęku 30sek C2. pajacyki 30sek 1min przerwy C3. burpee aerobowe30sek http://www.flickr.com/photos/crossfitportland/4584935593/ C4. skok na skakance lub bieg w miejscu 30sek 2min odpoczynku D1. wejscie rekami na podwyzszenie 30sek ( w pozycji pompka wchodzisz na zmiane rekami na podwyzszenie i schodzisz D2. skoki ze skretem tułowia w miejscu 30sek 1min przerwy D3. w podparciu przeskoki nogami w tyl i przod (mountain climbers) 30sek D4. polozenie sie na plecach , kolyska i wstac 30sek

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 7318 Data: 4/23/2014 7:05:48 AM Liczba szacunów: 0
  • kład Universal Gain Fast 3100: Wartość odżywcza w 1 porcji (5 miarek = 229 g odżywki): Wartość kaloryczna 842 kcal (w tym z tłuszczu 27 kcal) Białko 35.0 g Tłuszcze 3.0 g Węglowodany 171.0 g w tym cukry 72.0 g oraz błonnik 4.0 g Cholesterol 42 mg Każda porcja zawiera aminokwasy (profil aminokwasów): L-Izoleucyna* (BCAA) 1953 mg L-Leucyna* (BCAA) 2891 mg L-Walina* (BCAA) 2145 mg L-Lizyna* 2553 mg L-Metionina* 996 mg L-Fenyloalanina* 1722 mg L-Treonina* 1581 mg L-Alanina 1256 mg L-Arginina* 1496 mg Kwas L-Asparginowy 2605 mg L-Cystyna 309 mg Kwas L-Glutaminowy 6251 mg L-Glicyna 947 mg L-Histydyna* 958 mg L-Prolina 3103 mg L-Seryna 2045 mg L-Tyrozyna 1799 mg * aminokwasy niezbędne /egzogenne/ L-Tryptofan w tym produkcie występuje naturalnie - pochodzi z białka Składniki anaboliczne (Anaboliczny zespół wzrostu): Colostrum IGF 750 mg Campesterol 512 mcg Arginine Pyroglutamate 2000 mg Dibenecozide 10 mg L-Karnozyna 75 mg Chrom (GTF) 50 mcg Ferulic Acid 250 mg Siarczan wanadu 70 mcg PABA 400 mg Fucosterol 1161 mcg Beta-Sitosterol 292 mg Octacosanol 127 mg Bor 5000 mcg Inozyna (HXR) 100 mg Stigmasterol 292 mcg Składniki polepszające metabolizm: Papaina 50mg Avena Sativa 1x 50 mg Gamma Oryzanol 50 mg Cytochrome C 100 mg Smilax Aristolochiaefolia 100 mg Bromelain 40 mg Goldenseal 50 mg Ginseng (Żeńszeń) 200 mg Smilagenin 50 mg Pyridoxine-a Ketoglutarate 100 mg Składniki redukujące tłuszcz: Kompleks Choliny 10 mg Kwas Oleinowy 175 mg Kwas Linolowy 200 mg Kompleks L-Karnityny 100 mg Inozytol 400 mg Kwas Stearynowy 200 mg Witaminy i minerały (realizacja dziennego spożycia w %): Witamina E 15 IU (50 %) Witamina A 5000 IU (100 %) Witamina D 200 IU (50 %) Tiamina 1,5 mg (75 %) Ryboflawina 1,7 mg (65 %) Niacyna 15 mg (65 %) Witamina B6 2 mg (85 %) Witamina C 60 mg (85 %) Kwas Foliowy 400 mcg (200 %) Fosfor 180 mg (20 %) Magnez 80 mg (22 %) Cynk 15 mg (94 %) Wapń 200 mg (17 %) Potas 125 mg (3 %) Sód 210 mg (37 %)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 10/16/2012 9:00:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ultimate

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hosse wszystko dobrze powiedzial ja tylko uzupelnie: Ja preferuje proszek, ze wzgledu na to ze moj przelyk nie lubi lykac tabletek(zawsze jakies cholerstwo stanie mi w gardle) Co do rybozy wg. mnie jest narazie za krotko na rynku zeby wyciagac jakies wnioski. Ja pozostaje przy swojej sprawdzonej glukozie spozywczej. Nastepny cykl pojade z ryboza i wtedy bede mogl sie odniesc do niej. Sama juz reklama Olimpa, ze wzmaga dzialanie kreatyny 5 krotnie jest mocno przesadzone. Co do diety to warto trzymac ja caly czas. Mozesz stosowac gainer'a jak nie masz wielkich problemow z tluszczem. Jezeli takowe sa to zaopatrz sie lepiej w bialeczko. Co do witaminek i mineralkow: po jednej tab. do sniadania b-complex i aspargin i po treningu/obiedzie tez po jednej. Warto sie jeszcze zaopatrzyc w witaminke C, a najlepiej kompleks A-C-E do brania po treningu, w celu wymiatania wolnych rodnikow. TQM nie masz za co przepraszac warto sie zapytac niz cos pozniej popsuc: "jak cos robisz to rob to jak najlepiej" Zaklikajacie na GG to poodpowiadam na wasze pytania w miare mozliwosci i umiejetnosci... Michał G. "GÓRAL"

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3721 Data: 2/4/2003 1:24:18 AM Liczba szacunów: 0
  • META

    Post
    Doping

    dla zielonego lepiej by było zacząć od mniejszej dawki. proponuje 1 tydzien 5mg, 2-3tydz. 10mg, 4-5 tydz. 15mg, 6 10mg + clomid na odblokowanie 10-12 tab (zależy ktory kupisz czy wegierski czy grecki)+ kreatyna 250g creapure (5 dni ładowania po 15g, potem stala dawka 5-8g) pierwszy cykl nie powinien byc taki odczuwalny. Sylimarol - na poczatek 1 tab (70mg taby, 30 tab ok.7-8zł), jezeli bedzie boleć wątroba - dorzuć drugi tab. Jedziesz przez cały cykl na tym wiec kupa pare opakowan warto do cyklu dorzucić jeszcze jakieś antyoksydanty - po treningu, lub rano witamina A,C,E - jak znajdziesz w aptece gotowy produkt to bierz. Dawki - wit C - ok 1000% dziennego zapotrzebowania. Wit A, E - 400-800% dz. zapotrz. dieta - podstawa - zwiekszona ilosc kalorii, w koncu robisz masę. pamietaj aby poziom bialka utrzymywać i dobrze sie rozpuszcza. po skonczonym cyklu dorzuć jeszcze z 200-400kcal, najlepiej żeby pochodziły z białka. prosze o poprawienie jak sie w czyms pomylilem, to moja pierwsza wieksza rada tutaj

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1651 Data: 8/16/2004 11:59:23 AM Liczba szacunów: 0
  • AGREST z BMI 40,35

    Post
    Ladies SFD

    Mam w domu kilka opakowań witamin o takim składzie i moje pytanie jest takie, czy od czasu do czasu warto je łykać? Specjalnie bym nie kupowała, ale to pozostałości po ostatnim byciu na diecie, która była zdecydowanie dietą niedoborową: 1 tabletka zawiera: Wit A: 1091 μg Wit C: 180 mg Wit B1 Thiamine: 4,2 mg Wit B2 Riboflavine: 4,8 mg Wit B3 Niacinamide: 30 mg Wit B5 Acide pantothénique: 18 mg Wit B6 Pyridoxine HCL: 6 mg Wit B12 Cyano-cobalamine: 3 μg Wit D: 7,5 μg Wit E: 15 mg Wit H biotyna: 0,45 mg Wit M kwas foliowy: 400 mcg Ca wapń: 200 mg Cu miedź: 1,5 mg I Jod: 75 μg Mg Magnez: 150 mg Mn Mangan: 5 mg Zn Cynk: 7,5 mg Cr Chrom: 50 μg Se Selen: 50 μg Bioflawonoidy cytrusowe: 25 mg Cholina: 50 mg Inozytol: 50 mg Zmieniony przez - Agrest w dniu 2013-07-26 10:48:38

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 6954 Data: 7/26/2013 10:48:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki zestaw bedzie ok?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chce miec pol szafki tabletek jak moj dziadek. Naraie zaczne od samego czosnku + wit c , magnez ,cynk i omega. Bo racja witamine c latem to z owocow i warzyw lepiej dostarczyc. Ale dzieki. btw: Aby rozpoczac stala/ cyklowa suplementacje lepiej skonsultowac sie z lekarzem czy moge bez tego zaczac? Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2009-05-24 16:05:32

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1330 Data: 5/24/2009 3:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • no za***ista przemiana. Jesli to prawda ze zrobiles to na sumplach to jestes przykladem zeby nie siegac po koks napoczatku swojej przygody z silownia tylko cwiczyc i sie nie o********c!!!!

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2008 8:53:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Kejt & Anferny help me

    Post
    Inne dyscypliny

    Rozgrzewka (przed kazdym trningiem): 800-1000m. truchtu, stretching, skipingi (po 50m.) A, B, C 50m. przejsc na palcach, 50m. przejsc na pietach, druga seria skipingow Po kazdym treningu: 800m truchciku + stretching I: 6x 25m sprint, start na sygnal (moze byc np. klasniecie kolegi) 6x 75m sprint na 90% II: 6x50m sprint (po kazdym wrcamy spokojnie na miejsce startu) 600m z 4 - 5 przyspieszeniami (biegniemy w sumie 600m, po okolo 50m spokojnego biegu przyspieszamy, biegniemy szybciej fragment biegu i powracamy do pierwotnego tempa i tak do przebiegniecia 600m) III: 8x starty ba sygnal (+25metrów) z róznych pozycji (siad prosty, siad skrzyzny, tylem, przodem, lezenie na brzuchu, lezenie na plecach) 3x po 20m IV: 3x serie: 40m sprint (powrot), 80m sprint (powrot), 120m sprint (powrot) V: 4x 100m sprint 2x 60m sprint

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 7/26/2005 11:48:25 AM Liczba szacunów: 0
  • co to jest??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    wakacje blisko więc zapewne pełno to coś jak te cudowne środki z Hollywood, które były za darmo i na nich bez diety i treningu w 4 tygodnie dochodziłeś do wymarzonej sylwetki... ktoś tu już wklejał to na forum: http://www.hollywood-workout.org/pl/?c=c&k=pl&z=4

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 4/5/2010 4:54:32 PM Liczba szacunów: 0