SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • II Otwarte Wrocławskie Wyciskanie Wielokrotne

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d17e39f5c25a4b93bc20bae089166e4d.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d5c1d636aab242ee895ef298596b8665.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c665f559957a489187a5c5f3bf739f6e.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/76fe917399ca492491dec23c703c7b22.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/af193d595c184e02a2c88fe69c001075.JPG

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 12949 Data: 5/30/2012 3:37:16 PM Liczba szacunów: 0
  • http://ironforgesiron.kom/dustin-poirier-vs-pablo-garza/ Trochę gifów, z kolejnej fajnej walki - Poirier vs Garza Szalenie mi się poddanie podobało, miazga. Poirier rośnie na zabijakę w FW.... Tutaj Swanson vs Lamas, też ogień http://ironforgesiron.kom/cub-swanson-vs-ricardo-lamas/ Oczywiście przez c, w adresie. %-)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15547 Data: 11/13/2011 5:02:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Powodzenia - wpis dopingujący . Trzeba było brać crea-fight ;-) do tego High-kick . Porażką nie ma co się przejmować , to MMA wszystko jest możliwe . Pokaż zdjęcia :)) A i szczerze , na pewno wiesz co robisz , ale odpuścił bym sobie to C-F przy 5 dniach treningowych na macie , ewentualnie BASEN i pływać na miarę możliwości i samopoczucia . pozdrawiam :-)

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2013 5:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie patrz na kreatynę to jest tylko dodatek ( dość skromny w tym produkcie ) . Schizandrol A 10% ekstrakt naturalny z cytryńca chińskiego ekstrakt standaryzowany na zawartość 3% rosavin 0,499g 150mg Magnez 0,499g 150mg w podwójnej dawce - licz na podwójną dawkę zalecaną . świetnie regeneruje i adoptuje organizm do narzucanego tempa i obciążenia stresogennego , a co dobre po organizmu odpowiednio cię wyciszy . Plus kreatyna i porcja białka - pomoże ci zregenerować się i rano nie będziesz tak obolała po treningu . Praktycznie preparat sprawdza się świetnie - jak zawsze po parterze czy zapasach wracałem i rano się zwlekałem z łóżka jak by mnie walec rozjechał ( na pewno znasz to uczucie ) to po C-F jak nowo narodzony . POLECAM . Jak ktoś przyjdzie z IHS to ci przedstawi wszystko dokładnie pewnie co do czego tam jest %-) "odpowiednie dawkowanie kreatyny i wszystko będzie git " Co do kreatyny , widocznie nie odpowiednio ułożony cykl pod SW stąd takie problemy , jednak po treningowe 2 gram mono i 2 gram jabłka jedynie wyrówna straty a kiedy dieta uboga w mięso - to nawet zalecane !!!!! Kolejna sprawa bierzesz H-K w który jest B-A , kilka groszy byś dorzuciła i mogłabyś zrobić cykl na B-A gdyż działa na podobnych szlakach jak kreatyny i też potrzebuje organizm fazy nasycenia , mogłabyś poprawić nieco wydolność i wytrzymałość na takim cyklu - chyba przydałoby się ;-)

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2013 9:19:40 AM Liczba szacunów: 0
  • dzięki Tomek, faktycznie nie doczytałam o tym C-F. Co do H-K, nie biorę tego regularnie, tylko jak już czuję wyrypanie - ogólnie staram się nie nadużywać, bo się bardzo szybko adaptuję do tego typu używek i jak odstawiam, to cierpi mi psychika %-)

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2013 9:30:39 AM Liczba szacunów: 0
  • nie wiem, czy to Cię, Martuś, zainteresuje, ale w Biedronce ostatnio pojawiła się mrożona żurawina - widzę, że jadasz, więc dlatego piszę. tania jest i bez żadnych syfów, cukru, tłuszczu, itp. :-) sama nawet kupiłam, dobre źródło wit. C

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2013 9:08:46 PM Liczba szacunów: 0
  • K O Z A C K O ! :-))

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2013 10:35:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja też bym całkiem nie odpuszczał, jeśli to ma być sport na poziomie to rezygnacja na okres 2 tyg choćby spowoduje powrót trwający średnio 1,5 m-c a przynajmniej. więc robiłbym jednak treningi na ile to możliwe nie obciążające, zawsze możesz skupić się na innych elementach....

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2013 3:54:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o JAJKACH wejdź i czytaj :=)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zalecana dawka witaminy C rozni sie kilkukrotnie u roznych zrodel wiec te 10 jajek to bym traktowal z przymrozeniem oka ;] Poza tym jacys naukowcy kiedys podawali ze osoby jedzace ryby maja NIEzdrowe nasienie, jaranie szlugow ma plusy itd wiec jak dla mnie nie ma zadnej granicy (oczywiscie jest granica rozsadku :D) Teraz jjem po 3-4 jajka dziennie.

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2006 3:11:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o JAJKACH wejdź i czytaj :=)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pani Inko - skąd wziać olej lniany? do reszty: gadanie o hormonach w jajkach nie ma sensu bo: obróbka termiczna rozkłada je w dużym stopniu, tak samo jak przegrzanie testosteronu z zastrzyków, powyzej 80*C chyba sie unieczynnia ... poza tym organizm też rozkłada chormony podawane drogą pokarmową, np. spożywanie testosteronu czy omnadrenu doustnie a nie w dupala poprzez zastrzyk - powoduje, że w około 90% jest on marnowany ... się nie wchłania dobrze a do tego czesciowo niszcza go enzymy trawienne ... a co do wpływu żółtek na ektywność hormonalną spożywajacych je osób - musiałoby się jeść po 20 surowych jaj dziennie w całości - żeby w badaniach ilość niektórych hormonów we krwi zmieniła się o kilka % :)

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2006 6:42:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o JAJKACH wejdź i czytaj :=)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żródło www.fit.pl Żółtko jaja jest jednym z najbogatszych źródeł cholesterolu w naszej diecie. Czy to oznacza, że jeśli chcemy uniknąć chorób kojarzonych z wysokim stężeniem cholesterolu we krwi, powinniśmy unikać jajek? Prawie same zalety Z żywieniowego punktu widzenia jajka stanowią skumulowane źródło większości podstawowych składników odżywczych. Są szczególnie bogate w żelazo, cynk, fosfor, selen, witaminy A i D, witaminy z grupy B oraz cholinę. Ze względu na wysoką wartość biologiczną, białko jaja kurzego uznawane jest za wzorzec, względem, którego porównywane są białka zawarte w innych produktach spożywczych, zarówno roślinnych, jak i zwierzęcych. W zasadzie jedynym składnikiem, którego brak w jajkach jest witamina C, której z założenia nie ma w produktach pochodzenia zwierzęcego. Oczywiście produkt, który ma tyle zalet, nie może pozostać bez wad – w przypadku jaj za potencjalną wadę można uznawać wysoką zawartość cholesterolu. Osoby, które w choć minimalnym stopniu interesują się medycyną, wiedzą, że wysokie stężenie cholesterolu we krwi jest czynnikiem ryzyka niedokrwiennej choroby serca. Powstaje więc pytanie – jeśli lubimy jajka i jemy je często, to czy jesteśmy skazani na to, że na stare lata nasze naczynia krwionośne będą pozatykane cholesterolem, a finalnie nasze życie zakończy się tragicznym zawałem serca? – Odpowiedź brzmi: NIE! Więcej cholesterolu w diecie nie oznacza większego stężenia cholesterolu we krwi Przez wiele lat schemat myślenia był taki – skoro jajka zawierają sporo cholesterolu, to w myśl zasady „jesteś tym, co jesz”, jeśli ktoś będzie jadł ich sporo, to będzie miał wysokie stężenie cholesterolu we krwi. Próbowano to niejednokrotnie udowodnić, ale się nie udało. Przykładowym badaniem, w którym pokazano, że nie ma żadnego związku pomiędzy ilością spożywanych jajek, a poziomem cholesterolu było badanie przeprowadzone w 2005 r. na Uniwersytecie w Michigan. Ponadto okazało się, że osoby które jadły 4 lub więcej jajek tygodniowo miały istotnie niższe stężenie cholesterolu w osoczu krwi niż osoby, które jadły 1 lub mniej jajek w ciągu tygodnia. A co z osobami, które jedzą nie po kilka jajek tygodniowo, ale po kilka sztuk dziennie? Wśród kulturystów, którzy bardzo cenią sobie jajka jako źródło białka, są tacy, dla których normą jest kilka jajek dziennie. Jak się okazuje, dla zdrowego organizmu nie stanowi to żadnego problemu. Aby to udowodnić 10 lat temu przebadano kulturystów, którzy jadali od 0 do 81 jaj tygodniowo. Poziom cholesterolu w diecie (pochodzący ze spożytych jajek) nie miał nic wspólnego ze stężeniem cholesterolu we krwi i u wszystkich badanych kulturystów był w normie. Brak związku pomiędzy spożyciem jaj o stężeniem cholesterolu we krwi ma swoje wytłumaczenie. Jak wspomniano wcześniej, jajka oprócz cholesterolu zawierają również sporo choliny. Uczestniczy ona w przemianach tłuszczy i cholesterolu. Pełniąc rolę emulgatora zapobiega osadzaniu się cholesterolu w ścianach tętnic, jak również wytrącaniu go w postaci złogów w pęcherzyku żółciowym. Jajeczna dawka Kiedyś próbowano wyznaczyć normy na to, ile jajek można zjeść w ciągu dnia czy tygodnia. W obecnych zaleceniach żywieniowych propagowanych przez American Heart Association nie ma mowy o ograniczaniu ilości spożywanych jaj. Trzeba jednak pamiętać, że zalecenia te nie są takie same dla wszystkich. Uwaga W 1999 roku dr Frank B. Hu oraz jego współpracownicy z Harvardzkiej Szkoły Zdrowia Publicznego (Harvard School of Public Health) stwierdzili, że osoby jedzące 1 jajko dziennie nie są zagrożone chorobą wieńcową, pod warunkiem, że są zdrowe. W przypadku osób obciążonych schorzeniami takimi jak cukrzyca, nowotwory, choroby układu krążenia, nawet jedno jajko dziennie to wystarczająco dużo, by podnieść stężenie cholesterolu we krwi. Dlatego też zaleca się, aby osoby z zaburzeniami metabolicznymi, zwłaszcza z cukrzycą czy hiperlipidemią, ograniczały ilość spożywanych jajek. Najlepiej byłoby, gdyby w ogóle zrezygnowały z żółtek – jedno żółtko to ok. 200 mg cholesterolu, podczas gdy przy zaburzeniach tego typu zaleca się, by całkowita ilość cholesterolu dostarczona wraz ze spożytymi posiłkami nie przekraczała 300 mg. Dobrą wiadomością jest to, że nawet mając problemy zdrowotne nie musimy unikać białek jaj, które są prawie całkowicie beztłuszczowe i pozbawione cholesterolu.

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2008 10:16:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Masakra musi byc glosno ale sobie smaku na wycieczki robi e miazga super widoki Kaaba - ten klocek co muzulamnie (chyba) tam chodza na pielgrzymki

    Odpowiedzi: 3013 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2008 3:58:09 PM Liczba szacunów: 0
  • apropos koksów, fajnie marek c tu pisał: http://www.sfd.pl/PO_CO_BIERZE_SIE_STERYDY_-t286518-s20.html

    Odpowiedzi: 3013 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2008 9:22:50 PM Liczba szacunów: 0
  • kurfa zawsze musze napisać Kazein zamiast Kaizen SciTec tez dobre bialka mają 7 to weź se witamine c i łykaj

    Odpowiedzi: 3013 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2008 1:52:58 AM Liczba szacunów: 0
  • lykam witaminke C i mineralki /ed FOD - daj do dzialu targowisko koles tam drogerie otworzyl z kradzionymi artykulami z kauflanda Banan - byles w wojsku? wodka jest ble, ale od biedy moze byc piwo lepsze bo ma wartosci jakies, zawsze jakas wymowka jest widzialem zdjecia po baletach Zmieniony przez - Siodema w dniu 2008-07-23 01:55:18

    Odpowiedzi: 3013 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2008 1:54:48 AM Liczba szacunów: 0
  • siemano!! lece na siłke wersja C dzisiaj elo RELACJA PÓZNMIEJ

    Odpowiedzi: 3013 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2008 4:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Postanowienie na wielki post-redukcja. Mam kilka wątpliwości.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zmieniłem diete oceńcie: 6.30- 2 kanapki(razowiec 50gr+wędlina) na popitke koktail z płatków owsianych50gr +odżywka+woda 2 kaps omega. Szkoła- 2 serki wiejskie (400 gr) + 100 gr razowego + orzechy 30gr włoskie/laskowe/ziemne na przergryzke pomiedzy tymi posiłkami. 14-15 (W żależności ile mam godzin)- 4 jaja gotowane na miękko/jajecznica +kromeczka razowca. Ew. odżywka jak jajek nie ma. 1 Tabs cutting edge ok 16.30 (przedtreningowy)- 100 gram ryżu brązowego/makaron razowy + 150g mięcha+surówka z warzyw albo jakies ogóreczki konserwowe. Może być mięcho wieprzowe? Ponieważ zawsze mam prosiaka w lodówce i chciałbym to jakoś wykorzystać. I nie mam tyle kasy żebu kuraka mieć zawsze… 1 tabs cutting edge 18.00 trening fbw/aeroby 20.00. Odżywka ekono 40 gr z wodą. 20.30. 150gr kuraka/rybki+75 gr ryż brązowy/makaron razowy+ surówka z warzyw albo ogórki. 23.00 twaróg chudy 125gr z jogurtem naturalnym+2 kaps omega. I tu myślałem żeby czasami walnąć makrele. Co wy na to? Widziałem na redukcjach ludzie dawali makrele przed snem, trochę mnie to dziwi bo ta ryba ma 15 gr tłuszczu na 100 gr. Nie zaszkodzi? Tutaj trening zmieniłem na Fbw. A(pon) Nogi: Prostowanie nóg na maszynie 4s Plecy:MC 4s Klatka: Wyciskanie na prostej ławeczce 4s Barki: Wyciskanie sztangielek w siadzie 4s Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu 3s Biceps: Uginanie ramion z sztangą łamaną stojąc 3s Przedramię: Uginanie nadgarstków podchwytem 4s B(śr) Nogi: PRZYSIADY WYKROCZNE: 4s Plecy: PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 4s Klatka: Wyciskanie na skosie 4s Barki: Podciąganie łamanej wzdłuż tułowia 4s Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc 3s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami z sublimacją nadgarstka 3s Kaptur: Szrugsy 3s C Nogi: Przysiad z sztangą 4s Plecy: Podciąganie/Ściąganie wyciągu górnego 4s Klatka: Rozpiętki 4s Barki: Wyciskanie sztangi zza karku 4s Triceps: Prostowanie ramienia w opadzie tułowia hantelek 3s Biceps: Młotki 3s Łydki: Wspięcia na place siedząc 3s A co do aerobów to ostatnio jeżdże na rowerku w domu ponieważ pogoda nie pozwala biegać ;/ minimum 45 min. Ale zawsze jest sieka i cały mokry :)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3837 Data: 2/27/2012 9:18:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Postanowienie na wielki post-redukcja. Mam kilka wątpliwości.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    W barkach zmień ćwiczenia w B i C Ile wyszło kcal i rozkład B/T/W w diecie

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3837 Data: 2/28/2012 9:21:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Metody treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może się zdarzyć, że ćwiczący - mimo zastosowania metody uderzeniowej — nie będzie czynił postępów. Co robić wówczas? Przede wszystkim trzeba przez tydzień zupełnie wypocząć (jedynie stosować czynny wypo¬czynek w postaci przechadzek, a w lecie - plaży i pły¬wania), przeanalizować dotychczasowy sposób treningu, po czym zastosować - na krótki okres czasu - jedną z dalszych metod. METODA ŁADOWANIA Ta metoda jest stosunkowo młoda, daje jednak b. dobre wyniki. W poprzednich metodach zwracano uwagę przede wszystkim na przećwiczenie możliwie całego aparatu ruchowego lub co najmniej kilku dużych grup mięśniowych. Ale angażowanie w pracy zbyt wielu mięśni naraz nie zawsze daje pożądane rezultaty. Zwłasz¬cza wówczas, gdy mamy do czynienia z mięśniami szczególnie „opornymi". Wtedy, by osiągnąć cel, trzeba „ładować" krew do jednego zespołu mięśni, przy czym jak największa różnorodność ćwiczeń jest tu bardzo wskazana. Sztanga nie musi być zbyt ciężka (ruch powtarzać 6-8 razy), tak że wydatek energii nie jest największy (nie ma obawy o przetrenowanie), ale dopływ dużej ilości krwi do mięśnia przez działanie nań częsty¬mi, intensywnymi bodźcami - będzie zapewniony. Jeśli na przykład chce się pobudzić do rozwoju mięśnie ramion (biceps i triceps), należy zastosować: a) uginanie przedramion obciążonych sztangą (ćwiczenie bicepsu), po czym bezpośrednio; b) uginanie przedramion poza głowę (ćwiczenie tricepsu); c) po krótkiej przerwie znów uginanie przedramion, ale z trzymaniem ręki w pozycji ustalonej (łokieć wsparty o stół, skośną ławeczkę), by wyeliminować jakiekolwiek przyruchy i współpracę innych mię¬ śni, co pozwoli dotrzeć również do głębiej położonych warstw mię¬ śnia (ćwiczenie bicepsu); d) ponowne ćwiczenie tricepsu, tym razem np. przez odchylanie do tyłu ramion obciążonych sztangielkami; e) jeszcze jedna seria ćwiczeń na biceps (np. napinanie mięśni samym oporowaniem) i f) znów ćwiczenie tricepsu - wyciskanie sztangi. Po przerwie serię można jeszcze raz powtórzyć. Ćwi¬czenia zestawia się dowolnie - według potrzeby i... wy¬czucia. METODA DODATKOWYCH POWTÓRZEŃ Podkreślam, że tę metodę mogą stosować zaawanso¬wani i tylko zaawansowani. Jeśli np. ćwiczy się z takim obciążeniem, że z trudem można wykonać ruch 6 razy, trzeba się zmusić do powtórzenia ruchu jeszcze jeden raz. To dopinguje mięsień do krańcowego wysiłku, a ćwiczącego do wytrwania, do walki z samym sobą. Przy tej okazji można się przekonać, co znaczy słowo chcieć! Po pewnym czasie ćwiczący będzie mógł powtórzyć ruch dodatkowo dwa lub trzy razy. l wtedy zwiększy ciężar i znów będzie zmuszał się do wykonania odpowiedniej ilości powtórzeń. Z tą ultrasiłową metodą nie wolno przesadzać. Stosować ją można tylko od święta. POŁĄCZONA METODA DŹWIGANIA CIĘŻARU l NAPINANIA MIĘŚNI Zarezerwowana jest tylko dla wysoko zaawansowa¬nych. Polega na tym, że wykonując ruch nie tylko dźwiga się ciężar (np. sztangę), ale równocześnie świadomie napina mięśnie. W ten sposób wspaniale kształ¬tuje się mięśnie i uplastycznia je. Amerykanie nazywają to definition, Jak to wygląda w praktyce? Weźmy ćwiczenie bi¬cepsu -- uginanie przedramion Unosząc ciężar do barków trzeba naprężyć biceps - jak tylko można najbardziej. Także i przy po¬wolnym opuszczaniu ciężaru mięśnie ramion pozostają świadomie napięte. Metody tej, pięknie rzeźbiącej ciało, nie wolno nad¬używać. W kwartale np. można ją stosować przez 5 do 10 dni. Po każdym takim treningu położyć nacisk na rozluźnienie mięśni i kilka ćwi¬czeń szybkościowych (szybkie skurcze i wy-prosty ramion bez obciążenia). METODA TRENINGU TRZYFAZOWEGO Metoda ta jest stosowana przede wszystkim przez zawodowych kulturystów, przygotowujących się do startu w poważnej imprezie. Przewiduje ona nie jeden, lecz trzy treningi w ciągu jednego dnia. Na każdy z nich poświęca się 60-70 minut, nie licząc ćwiczeń uzupełniających. Jest to bardzo intensywna metoda treningu i dlatego może być stosowana tylko przez wyjątkowo zaawansowanych. Nigdy nie praktykuje się jej dłużej, jak przez okres trzech tygodni. W czasie każdej z trzech jednostek dziennego tre¬ningu ćwiczy się tylko dwie wybrane grupy mięśni. Ćwiczenia odbywają się rano, po południu i wieczorem. Jednorazowy trening trzygodzinny - twierdzą zawodo¬wi kulturyści — nie pozwoliłby na tak staranne przepra¬cowanie zaplanowanego materiału. Do ostatnich ćwi¬czeń przystępowałoby się już w stanie znacznego zmę¬czenia, obniżając ich wpływ na rozwój mięśni. Całodzienny trening dzieli się na 3 części następująco: rano - mięśnie ramion, po południu — mięśnie barków i klatki piersiowej, wieczorem - mięśnie grzbietu i nóg. Lub: rano — mięśnie barków i klatki piersiowej, po po¬łudniu mięśnie ramion i grzbietu, wieczorem mięśnie nóg. Wszystko mam nadzieje że się komuś przyda.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3153 Data: 5/31/2006 11:44:48 AM Liczba szacunów: 1
  • Ja wszystko rozumiem, ale miałam C a mam A:)) Tylko pusch up mi zostają @@-) Przynajmniej pretekst mam do zrobienia zakupów :-D:-D bo inaczej to pół paczki waty na jedną miseczkę nie starczy :-)

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2011 8:06:43 PM Liczba szacunów: 0