SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • UDERZANE

    Post
    Sztuki Walki

    No dobra.To teraz wytlumacze.CZemu mam taki podpis a nie inny? Otoz dlatego iz: 1.Jest 6 dzialow sztuk walk 2.W kazdym z nich jestem moderatorem dlatego bo : a: dzialy czasem beda sie klucic i jest potrzebny jeden niezalezny mod do trzymania wszytskich w ryzach b:Musze wybrac moderatorow nowych dzialow tak by reprezentowli swoje kategorie z wiedza i na POZIOMIE c:musze byc tym "zlym" ktory bedzie restrykcyjnie przestrzegal regulaminu d:bede orgaznizowal spotkania moderatorskie dla moderatorow sztuk walk (a bedzie ch spora grupka) .By pomimo podzialow wszytsko zostalo "w rodzinie" i zebysmy sie nie odcinali i ogolnie by nie bylo wasni. e:Dostalem to stanowisko od Mateo Naczelny moderator szesciu dzialow Sztuk Walk. Moderator dzialu Gry komputerowe.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5566 Data: 7/28/2002 8:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • mega power kop

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dozuć jeszcze vit C ------------------------------ *Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3231 Data: 10/18/2003 9:17:52 AM Liczba szacunów: 0
  • mega power kop

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    multiwitaminka, b-complex i witaminka C zawsze do sniadanka Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1 Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki Michał G. "GÓRAL" http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=100334 my foto:) .:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3231 Data: 10/18/2003 11:05:11 AM Liczba szacunów: 0
  • mega power kop

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ja tam z regóły na dyskotece niepije bo browar po 1-2 godzianch na parkiecie troche zmula i szybciej wymiękam. Jednak na domówki i libacje wszelkiej maści przydałby mi sie taki mix co Góral podałeś, jednak przed. Ma ktoś swoje wypróbowane metody co do posilku przedalkocholowego poza wit c?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3231 Data: 10/18/2003 5:03:09 PM Liczba szacunów: 0
  • UDERZANE

    Post
    Sztuki Walki

    Joannaz swiete slowa.Ja reprezentuje ze soba styl C-56 i zapraszam na posty poswiecone wlasnie Combat56.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5566 Data: 3/27/2005 6:11:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Seitedo karate

    Post
    Scena MMA i K-1

    Adept JKD_ ktoś kiedyś nie wytrzyma i da Ci bana za te błędy. Będziesz nie mile zaskoczony. I nie chrzań o dyslekcji ctrl v, ctrl c do worda i po problemie.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5096 Data: 6/3/2006 11:22:28 PM Liczba szacunów: 0
  • kompleks sztangowy a dynamika

    Post
    Strength & Endurance

    Błądzisz trochę , klasyczny trening siłowy w większości będzie bazą ! Uważam , że możesz spróbować przy czym bacznie przyglądając się własnemu ciału . Jednak na starcie celował bym . Kompleks A Wiosłowanie Zarzut Przysiad przedni Wyciskanie żołnierskie Przysiad tylny Dzieńdobry Kompleks B Martwy ciąg Highpull chwytem jak w zarzucie Rwanie chwytem jak w zarzucie Przysiad Tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Kompleks C Rwanie ze zwisu Przysiad rwaniowy Przysiad tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Martwy ciąg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 6/2/2013 9:26:25 AM Liczba szacunów: 0
  • kompleks sztangowy a dynamika

    Post
    Strength & Endurance

    Chodzi mi o jakąkolwiek formę jump squatu. Sprawl to jakaś opcja zawsze, a widzę że jest popularny wśród C-Fowców. Snatcha, cleana i highpulla dałbym jednak na początek przynajmniej samych kompleksów. Po MC, czy wiośle to czarno bym widział wykonywanie tych ćwiczeń. W ogóle mam wrażenie, że prostowniki tak po dupie dostaną w tych kompleksach.. Nie za mocno? Wygląda dla nich masakrycznie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 6/2/2013 3:07:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na bombie do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staryu czytaj ze zrozumieniem. Napisalem CO DRUGI DZIEN czyli pon A wotrek wolne , sroda B czwartek wolne piatek C sobota wolna niedziela A i tak dalej.,.... nie jestem hardkorem ;d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2241 Data: 1/31/2016 12:40:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaka jednostka najlepsza??/

    Post
    Sztuki Walki

    siema. No w WKU juz byłem. Az sie ucieszyli jak powiedzialem jako jedyny te magiczne słowa ....."ide do wojska"..... od razu radosnie i wszystko mi tlumaczyli heh. Jestem elektronik wiec... skierowal mnie na badania przy pradzie oraz prawko kat C. Nie wiem czy to dobrze ze na kierowce mnie chcą... czy maja oni jakies przywileje. Ale prawko zawsze sie przyda ( za free). A co do jednostki to... dopiero jak zdam wszystko i przejde badania bede mial wybor. Co polecacie??????? pozdro

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7520 Data: 7/22/2007 4:26:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka jednostka najlepsza??/

    Post
    Sztuki Walki

    Sorry, że tak późno pisze, ale napiszę Ci coś... Mam kolegę, który był w wojsku, jeżdził samochodami. Miał kat. C to jeździł. Woził w wojsku jakiegoś trepa. Chyba był to generał jakiś. Był jego szoferem przez całą zasadniczą służbę wojskową. Chciał zostac zawodowym żołnierzem, ale złożył podanie do BOR-u i odziwo, po przejściu testów sprawnościowych, które nie są tak trudne, został skierowany na badania i jeśl iwszystko pójdzie O.K, w styczniu wybywa do stolicy pracowac. Narazie będzie stał na "bramce". Moze spróbujesz do BOR-u? Zmieniony przez - H5N1OK w dniu 2007-08-19 22:31:59

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7520 Data: 8/19/2007 10:31:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka jednostka najlepsza??/

    Post
    Sztuki Walki

    A jesli mozesz sie dowiedziec na czym polegaja sprawnosciowki to napisz. Ja jak narazie niemam jeszcze wytypowanej jednostki. Ale moge zrobic prawko C za cywila z wku, wiec chyba tak zrobie. pozdro

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7520 Data: 8/22/2007 1:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka jednostka najlepsza??/

    Post
    Sztuki Walki

    Jesli chca cię z kat. C i uprawinieniami na wysokie napięcie do ZSW bankowo w jakiejs kompani remontowej czy coś w tym rodzaju. Pamiętaj że obecnie ZSW wygląda wszędzie tak samo służby i rejony to podstawa 9 miechów odbębnisz i jak Ci się dalej MON będzie podobał to dostanie się na zawodowego nie będzie problemem bo wakatów pełno.Chodz jako kierowca w cywilu i tak zarobisz więcej niż w wojsku. Straż graniczna i BOR to bardzo "rodzinne" firmy mimo że mają pełno wakatów to i tak dostają się bardzo nieliczni a nawet jak się dostaniesz to bez żagla dużej kariery nie zrobisz.pzdr. Jeśli chodzi o sprawy związane z armią to tylko www.nfow.pl Zmieniony przez - Tankowiec w dniu 2007-08-25 14:54:12

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7520 Data: 8/25/2007 2:52:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    ja tez :c etyki sie ucze ... wie ktos moze cos o koszyku swiadczen? w wiadomosciach nieraz mowili, ale nie ogladam za czesto a w necie malo jest :/

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 8045 Data: 6/4/2008 12:00:06 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] D.C. - Jem co chce

    Post
    Trening dla początkujących

    15.09.2015 (wtorek) Rzadko kiedy pływam jednym stylem cały trening, ale dzisiaj jakoś tak miałem na to ochotę. Dorzucam pomiary, które się nie wiele zmieniły, ale przez to, że odpuściłem dietę w połowie tamtego tygodnia. Pływanie: 1. 500 metrów stylem dowolnym. /SFD/Images/2015/9/16/cb597bbdcd7d4e22a56376b362e21ec2.jpg /SFD/Images/2015/9/16/ecfba0ac81474270979725b53d55cce2.jpg Zmieniony przez - D.C. w dniu 2015-09-16 08:15:36

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 615 Data: 9/16/2015 8:14:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Mam kilka opisów Macy z różnych stron poświęconych ziołolecznictwie-oto one: MACA (Lepidium meyenii Walp.) Zwana skarbem Inków, również nazywana peruwiańskim żeń-szeniem. Roślina ta rosła niegdyś w całych Andach, obecnie można ją spotkać jedynie w niektórych regionach Peru na wysokości ponad 3500 m n.p.m. w strefie zwanej "puna", w której niskie temperatury i silne wiatry nie pozwalają na wzrost większości innych roślin. Jest niesłychanie odporna na surowy klimat: doskonale znosi palące słońce, silne wiatry i wahania temperatur sięgające od +10 do -20 stopni Celsjusza. Maca jest byliną, której część nadziemna - łodyga - liczy sobie kilkanaście centymetrów długości, ma 12-20 liści w kształcie muszli, a w porze kwitnienia małe, białe kwiatki. Część podziemna - bulwa o kształcie gruszkowatym, która jest użytkową częścią rośliny - ma średnicę od 2 do 8 centymetrów i osiąga długość do 18 cm. Każda z istniejących odmian tej rośliny wyróżnia się charakterystyczną barwą bulwy - od szarej, przypominającej kolor ziemniaka, poprzez białą, żółtą, biało-żółtą, biało-różową do biało-purpurowej i czerwonej. Po 6-7 miesiącach od wysiewu maca (wym. maka) jest dojrzała do zbiorów. Surowiec leczniczy - sproszkowaną bulwę Lepidium meyenii - stosuje się jako środek immunostymulujący, wspomagający leczenie nowotworów oraz, dzięki cennym właściwościom odżywczym, w stanach wycieńczenia (również z powodu choroby nowotworowej), niedożywienia oraz w okresie wzrostu, ciąży i laktacji, a także w celu zwiększenia płodności u ludzi i zwierząt, obniża poziom cholesterolu we krwi i w związku z tym zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia. Obecność w surowcu cennych substancji odżywczych (białek, węglowodanów, tłuszczów, aminokwasów, żelaza, wapnia, cynku, miedzi, manganu, jodu, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych, steroli i witamin: A, z grupy B, C i E) decyduje o jego wielokierunkowym wykorzystaniu. Ze względu na dużą zawartość wapnia stosowana w osteoporozie, a jako bogate źródło żelaza stosowana w anemii. W związku z wysoką zawartością jodu stosuje się ją wspomagająco, równocześnie z hormonami, przy niedoczynności tarczycy. Uznawany jest za środek poprawiający pamięć i zdolność przyswajania wiedzy oraz energizujący, wspomagający budowę i wytrzymałość masy mięśniowej, jako że aktywność zawartych w roślinie steroli jest podobna do działania sterydów anabolicznych. Pozytywne efekty obserwuje się podczas stosowania Lepidium meyenii w leczeniu zespołów przewlekłego zmęczenia, nieregularnego miesiączkowania i zaburzeń hormonalnych. Surowiec ten uważa się też za afrodyzjak oraz czynnik zwiększający płodność u ludzi oraz zwierząt. Odpowiedzialne za to są najprawdopodobniej glukozynolaty oraz izotiocyjaniany w nim zawarte. Lepidium meyenii od setek lat, poza stanowieniem powszechnie dostępnego surowca leczniczego, jest jednym z podstawowych produktów spożywczych w krajach Ameryki Środkowej i Południowej - w Peru, Ekwadorze i Meksyku. Przyczyną tego faktu jest wspomniana wyżej wysoka wartość odżywcza. Bulwy rośliny spożywa się w postaci świeżej lub przetworzone - pieczone, w postaci dżemu, sfermentowanego napoju lub wysuszone. ------------------------ MACA jest bulwiastą rośliną rosnącą w Peru na wysokości powyżej 3500 m n.p.m. Macę stosuje się jako środek immunostymulujący, wspomagający leczenie nowotworów. Ma cenne własności odżywcze i dzięki temu stosowana jest w stanach wycieńczenia, niedożywienia oraz w okresie wzrostu. Dzięki obecności w niej prekursorów hormonalnych wywiera wpływ na funkcje rozrodcze organizmu, potencję i stosowana w celu zwiększenia płodności. Roślina uznawana również za środek poprawiający pamięć i zdolność przyswajania wiedzy oraz energizujący, wspomagający budowę i wytrzymałość masy mięśniowej. Stosowana w leczeniu zespołów przewlekłego zmęczenia,zaburzenia miesiączkowania,menopauzy. W okresie menopauzy wspomaga leczenie osteoporozy. -------------------------------------- MACA Jest to roslina wieloletnia o ok. 15 cm. dlugosci. Rosnie na terenach górkich na 3300- 4500 metrów npm. Uprawia sie na stokach gór, dobrze znosi niskie temperatury. Zbiory: od maja do czerwca.Bardzo szybko wysusza sie . Jest zalecana jako srodek wzmacniajacy dla dzieci,mlodziezy,dla osob starszych i slabych.Zalecana rowniez przy nieplodnosci.Posiada wysoka zawartosc jodu, dlatego na terytoriach, gdzie jest stosowana nie ma przypadkow osob z wolami tarczycowymi. ----------------------------------------------------------- Jak widać Maca jest dobra również dla budowy masy mięśniowej i wytrzymałości.Jak tylko bedę miał jeszcze coś, podrzucę-również ceny.Pozdro/ Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6585 Data: 3/31/2002 6:06:39 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra rozgrzewka przed treningiem.Poza tym zakup jakiś kompleksowy preparat na stawy z zawartością glukozaminy choindrytyny msm bierz wit c dodatkowo oraz zdrowe tłuszcze olej lniany, oliwe

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3854 Data: 7/14/2008 10:08:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Drazekm -czekam też na Twoją odpowiedź :) Dzięki,tym wpisem poczułem się wyróżniony,odpowiedź c nie będę na pewno.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3083 Data: 6/21/2016 11:05:09 AM Liczba szacunów: 0
  • "minelo 5 tyg od ostatniego strzalu i dzis wzialem jedna amp omki bo czulem spadek pewnosci siebie" ...o k*********..m.a.ć.. hehehee w ogole masssakra typ.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3142 Data: 9/20/2004 6:45:38 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzi mi głównie o to, iż cykl teoretycznie jest już zaplanowany, ale prosiłbym o to, czy może coś w nim zmienić (zmiana dawkowania, coś dodać itp), oraz jak się dobrze po nim odblokować? sam clomid? czy może clom + nolva? a może zejście propem? gdyż kiedyś na SFD właśnie czytałem post bodajże Marka C. aby właśnie przed odblokiem schodzić z cyklu propem...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1181 Data: 6/25/2011 1:20:36 AM Liczba szacunów: 0