SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • nadpobudliwosc nerwowa? "tiki"?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ehh no wiem ze sport jest dobry na wszystko (podobnie jak wit. C ) tyle ze jest teraz problem pewien ze teraz na ostra rekreacje nie moge sobie pozwolic, jedyne co to basen (a wszystko przez pewna pochodna witaminy A czyt. izotretynoina ). Gdy prowadzilem normalne zycie, czyli tv wogle nie wlanczalem, chodzilem na silke albo biegalem bylo lepiej acz kolwiek tez sie zdarzaly takie odchył ale rzadziej niz teraz. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4451 Data: 12/2/2006 1:51:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzegorz Nocek w pierwszej trójce Mistrzostw Europy w klasyfikacji najlepszego zawodnika wśród weteranów I gr. Best Lifters of Masters 1 Rnk Lifter Nation B.Weight WF Result W.Points C.Rnk. 1. Guidez Jerome France 149,79 0,5534 315,0 174,32 2. Leinonen Lasse Finland 119,37 0,5756 295,0 169,80 3. Nocek Grzegorz Poland 90,64 0,6361 262,5 166,98

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 9428 Data: 10/13/2017 10:25:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Bolek także okazał się najlepszy w kategorii open wszystkich zawodników IV grupy. Wielkie gratulacje dla Bolka. Best Lifters of Masters 4 Rnk Lifter Nation B.Weight WF Result W.Points C.Rnk. 1. Maka Boleslaw Poland 74,62 0,7151 145,0 103,69 1 2. Gallart Pierre France 57,98 0,8804 115,0 101,25 1 3. Komppa Seppo Finland 91,96 0,6316 157,5 99,48 1

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 9428 Data: 10/13/2017 10:46:20 PM Liczba szacunów: 0
  • W kategorii open Mariusz wygrywa różnicą 0,9 pkt. Best Lifters of Masters 2 Rnk Lifter Nation B.Weight WF Result W.Points C.Rnk. 1. Hadrysiak Mariusz Poland 114,02 0,5824 285 165,98 1 2. Furesund Kjell Norway 138,65 0,5596 295 165,08 1 3. Waymel Olivier France 65,84 0,7868 190 149,49 1

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 9428 Data: 10/15/2017 12:34:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Lub taka Oxa C&K

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10387 Data: 9/27/2005 7:30:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Właśnie wiem. Ale nie za bardzo wiem czym go urozmaicić. ;c Ta dieta była ułożona pod szkołę, a idę na miesiąc do roboty najprawdopodobniej od 6 do 14 więc na siłke będę chodził koło 15.30.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2277 Data: 6/26/2013 7:43:52 PM Liczba szacunów: 0
  • m1t ?!

    Post
    Doping

    ja widze troche to inaczej przez 2 dni biez po dwa tabsy m1t i jezeli bedziesz dobrze regował na m1t zwiesz dawke do 4 tabsow dzienie przez 4 tygodnie. Do odblokowania mozesz wziasc clomid choc ja wole 6 oxo jest to mniej wiecej połaczenie nov i clomidu, ale sam clomid spokojnie wystarczy . Ja odrazu po cyklu zrobiłem bym cykl kreatynowy oczywisie do tego sylimalor ( choc moze byc liver firmy mrm ) heptail , oraz tłuszcze roslinne, dieta + 500cal, potas kiedy cisinienie bedzie za wysokie , zma dla regeracji organizmu , witamine C , mozesz kupic jakies multivitaminy dla sportowcow, oraz tt zeby pobudzic produkcje naturanlego testosteronu. Pozatym polecam sobie zrobic badania przed cyklem i po cyklu zeby m.in sprawdzic czy sie odblokowałeś

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2576 Data: 8/4/2004 4:55:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. SNIADANIE 8:00 100g musli 250ml Mleka 2 kromki chleba 2 plastry szynki Razem: W:93,8g B:32,4g T:24g 2. II SNIADANIE 11:00 2 kromki chleba + warzywa 4 plastry sera Oliwa z oliwek 5g Razem: W:70,4g B:31,2g T:30g 3. III SNIADANIE 14:00 100gram ryżu Kotlet mielony/schabowy Surówka Razem: W:92,7g B:25,7g T:24g 4 OBIAD 17:00 100gram ryżu urozmaicaj, kasza gryczana, jeczmienna, makaron durum 100gram Piersi z kurczaka Oliwa z oliwek 10g Surówka Razem: W:76,8g B:29,2 T:12,8 TRENING!!! 5. Odrazu po treningu 0,5grama miodu na kg masy ciała + Woda 6. Posiłek potreningowy ok. 20:00 100gram ryżu brązowego/parboiled + warzywa Ser biały 80g Łyżka dżemu 15g Razem: W:79,8g B:23,7g T:8,9g 7. Posiłek przed snem 23:00 100gram Sera białego + warzywa Oliwa z oliwek 5g 2 jajka na twardo/mała jajecznica Razem: W:4,9 B:43,7 T:29,5 W/B/T razem: 418,8/185/129 1. Za duzo bialka. 2. Zmniejsz ilosc do 2g/kg m.c. 3. Dodaj do kazdego posilku warzywa. 4. Zmniejsz ilosc posilkow. 5. Urozmaicaj zmieniajac zrodla wegli na kasze, makarony itp. 6. Urozmaicaj zrodla tluszczow, na orzechy, pestki z dyni, ryby, siemie lniane, olej lniany.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 686 Data: 7/27/2011 7:07:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A teraz ? 2g białka na kg m.c. wyszlo by mi 138 jest 10 wiecej tylko(trudno uciąć). A jest 6 posiłków i mi to odpowiada, gdyz trudno mi bedzie w 5 umiescic 420wegli ;/ a i godziny pasuja. 1. SNIADANIE 8:00 100g musli 250ml Mleka Razem: W:93,8g B:20g T:24g 2. II SNIADANIE 11:00 2 kromki chleba 4 plastry sera Oliwa z oliwek 5g Razem: W:35,4g B:31,2g T:30g 3. III SNIADANIE 14:00 100gram kaszy gryczanej Kotlet mielony/schabowy Surówka jaką mama zrobi xD Razem: W:92,7g B:25,7g T:24g 4 OBIAD 17:00 100gram ryżu 100gram Piersi z kurczaka Oliwa z oliwek 10g Surówka jaką mama zrobi xD Razem: W:76,8g B:29,2 T:12,8 TRENING!!! 5. Odrazu po treningu 0,5grama miodu na kg masy ciała + Woda 6. Posiłek potreningowy ok. 20:00 100gram ryżu Oliwa z oliwek 5g sałatka z pomidorów i ogórka Razem: W:79,8g B:23,7g T:6g 7. Posiłek przed snem 23:00 100gram twarogu 2 kromki chleba Ogórek badz pomidor Razem: W:37,7 B: 18,7 T:5 W/B/T razem: 414/148/105

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 686 Data: 7/27/2011 7:34:16 PM Liczba szacunów: 0
  • winstrol też podnosi, mi akurat bardzo mocno większość ph też uderza w ciśnienie, zresztą z nimi jest ten problem, że często nie do końca wiadomo c tam siedzi jesli chodzi o suple to na pewno odpada większość spalaczy a kupując jakikolwiek stack kreatynowy musiałbyś bardzo uważnie przeanalizować skład

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2/23/2010 12:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • heh dobrze ze dali obie walki w jednej gali a ja bym cormiera nie spisywał na straty co kyle z bigfootem zrobil a cormier cos czuje ze ni c***a nie da sie obalic

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5124 Data: 8/14/2011 8:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • cormier mi w c*** valasqueza przypomina troche jeszcze mu brakuje ale idzie w ta sama strone z reszta tez trenuje w AKA

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5124 Data: 8/14/2011 10:00:44 PM Liczba szacunów: 0
  • siłka a agresja

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    To nie normalne zachowanie tylko glupota Pakujecie zeby wyjsc na ulice i zawpie*****c komus slabszemu po to zeby poczuc sie lepiej !?

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4971 Data: 5/3/2005 2:21:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak jak poprzednicy nadmienili, Twoja dieta jest niezwykle monotonna, dodatkowo występują niedobory żywieniowe na poziomie DHA i EPA, potasu, wapnia, witaminy C. Rzeczywiście ten twaróg nie jest optymalnym rozwiązaniem chociażby ze względu na smakowitość takiego posiłku jak i kontekst odżywczy. Wciskanie w siebie białka o długiej kinetyca wchłaniania nie niesie za sobą dodatkowych korzyści, gdyż liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia. https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12970-018-0228-9

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 361 Data: 6/2/2018 9:39:49 AM Liczba szacunów: 0
  • co sądzicie o tym treningu ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nabieranie masy nie znaczy e bedziesz wielki jak kulturysta albo co a nie trenujac cyklcznie N-I-C nie osginiesz. ____________ Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków- ZAPRASZAM do udziału w akcji MICHAILA -"Trenuj z nami CYKLICZNIE"- TUTAJ TRENUJEMY NA POWAŻNIE MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 GRUPA I - poczatki http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104858 NO I : SUPLEMENTACJA : - http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681 - http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107727 ODŻYWIANIE: - http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=121899 - http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 3/19/2004 7:52:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan masowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan FBW wyglądał tak: A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s Braki w diecie niestety są, od 7 rano do 16 nie ma mnie w domu, a jak już wróce to też musze znależć czas na inne czynności, więc nie jestem w stanie dopilnować diety. Aczkolwiek jak już jem to staram się spożywać produkty z białkiem. Nóg nie chce olewać, mam zamiar pracować nad każdą partią mięśni. Na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu i nie mam za bardzo jak chodzić czwarty raz, lecz nogi w domu moge robić, mam gryf i wystarczająco obciążenia, więc jakoś sobie poradze. Zmieniony przez - matix1505 w dniu 2012-10-05 21:04:50

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 534 Data: 10/5/2012 8:59:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Mega przedtreningówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mnie taka opcja kosztuje 5zł :P (te produkty nie beda dostepne w sprzedazy na forum). Jest to topik konsultacyjny. Pierwsze prototypy powstana juz za jakies 3 tygodnie. W tej chwili testuje jak dzialaja rozne substancje w roznych polaczeniach. Troche supli zjadlem wiec tez wiem co z czym miksowac aby uzyskac dobry efekt. Najwiekszy koszt jest tej "reszty" oraz pumperow. Natomiast ta reszta to sa dodatki ktore na prawde pomagaja. Trzeba zauwazyc ze 25g to sa same skladniki aktywne, +5g bcaa, +10g waxy-maize, +3g tauryna. W wiekszosci przedtreningowek czystych skladnikow aktywnych jest zaledwie kilka gram. Creatine matrix (1g kazdej): -jablczan kreatyny -ethyl ester kreatyny -orotan kreatyny -glukonat kreatyny -chelat magnezowy kreatyny Mega Pump matrix : -AAKG 3g -jablczan cytruliny 2g -glycerol mono starate 4g Fire ignition: -kofeina 300mg -geranamina 50mg Reszta: -beta-alanina 4g -l-tyrosine 3g -bcaa 5g -Acetyl l-karnityny 2g -vit. C 500mg -waxy-maize 10g -tauryna 3g Zmieniony przez - mariuszowy w dniu 2010-11-10 17:50:24

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6443 Data: 11/10/2010 5:45:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Mega przedtreningówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    bardzo fajnie wyglada zestaw podany przez Ciebie, juz widze ze pol porcji mi by starczylo jesli to obnizy koszta to lepiej jedna forme krety - tak to nie ma znaczenia praktycznie (3 porcje w tyg?) tylko czy wit C stosuje sie przed treningiem?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6443 Data: 11/10/2010 11:41:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mega przedtreningówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    wit c to antyoksydant a przed treningiem lepiej takowych nie jesc...tak slyszalem przynajmniej

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6443 Data: 11/11/2010 12:19:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Mega przedtreningówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witamina c zmniejsza uszkodzenia komurek wziazanych z treningiem oraz poprawa ich regeneracje po treningu. Dawka ta powinna byc nawet 1g. W piatek zaczynam testy czystych pomperow aby zrobic cos co perfekcyjnie mnie klepnie. Potem pobudzacze. Jakie substancje chcielibyscie zobaczyc w odzywce "during workout" ?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6443 Data: 11/11/2010 10:41:52 AM Liczba szacunów: 0