SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam po weekendzie(u mnie pracujący)! Dziś dzień, jak co dzień praca, trening, jakieś szybkie zakupy i powrót do mieszkania i nauki(wszak matura coraz bliżej @-|). W pracy ruch spory jak zwykle, pogoda sprzyja, ale słońce daje popalić i wypijam chore ilości wody %-) Dziś trening a innej siłowni, bo musiałem zostać trochę dłużej w pracy- dotarłbym już po rozpoczęciu zajęć crossfitu, a wtedy nie mógłbym zrobić części ćwiczeń w normalny sposób. Trening A. Clean&Jerk 40kgx5 45kg x4 x4 x4 B. Przysiad tylni 95kgx5 100kgx5 x5 105kgx4 C. Wyciskanie leżąc 65kg x5 x5 x5 70kgx4 x5(chociaż to ostatnie powtórzenie trochę spłycone niestety) D. Wyciskanie żołnierskie 40kgx6 x6 45kgx4 40kgx8 E.Wyciskanie wąsko 50kg x10 x10 x10 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 38kg x3 serie Jak widać w niektórych ćwiczeniach progres, w niektórych lekki regres/utrzymanie. Przysiad poszedł dziś bardzo fajnie, jednak nie chciałem ryzykować tego 5 powtórzenia przy 105, bo jednak nogi były już zmęczone po zarzucie, poprzednich seriach siadów i pracy. Na dziś to tyle, zbieram się do jedzenia, bo trzeba nabić jeszcze całą pulę kalorii. Później nauka i odpoczynek.

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 16352 Data: 4/23/2018 6:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siema! Trochę nie pisałem, ale szczerze mówiąc nie korzystałem przez ostatnie 3 dni z komputera. W poniedziałek wybyłem z Warszawy i wieczorem wróciłem do domu, zostanę tu do końca przyszłego tygodnia, bo w piątek 11-tego maturka :-D Treningi robione systematycznie, a nawet nadto :D W końcu przetestowałem też nowy rower, który to ściągnąłem sobie właśnie tutaj. Fajnie się śmiga :-)) Ostatnio mimo tego, że nie ma mnie w pracy dni mam mocno aktywne( rower tutaj sporo podbija, ale i prace przy ogródku). Treningi Niedziela- dodatkowy trening %-) A. Fronty 85x6 95x4x3x3 105x1 B. MC sumo 105x5 110x3 x4x4 105x6 C1. Dipy 16x6 20x5 x5 C2. Wiosło pendlay'a 55x8x8x8 D1. Hammer klatka 30(na stronę)x11x10 D2. Podciąganie nachwyt szeroko x5x5 E. Power clean 45x5 50x3x3x3 F. Spacer farmera 1-rącz 36x3 serie G. Facepull 25x15 27,5x15 Poniedziałek- push siła A. Clean&Jerk 40kgx5 45kg x4 47,5x4 50x3 B. Przysiad tylni 100x5x5 105x3x4 C. Wyciskanie leżąc 65kg x5 67,5x5 70kgx5 x5 D. Wyciskanie żołnierskie 40kgx6 42,5x6 45kgx5x5 E.Wyciskanie wąsko 52,5kg x10 x10 x10 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 38kg x3 serie Wtorek- pull hipertrofia A. Podciąganie(w tempie 4sek. opuszczania) +5kgx5 x5 x5 x5 B1. Martwy ciąg na prostych nogach 70x12 72x12 74x10 x10 B2. Żurawie/Ugianie na piłce(tutaj na zmianę raz to, raz to :D) x10 x7(na nogę) x10 x7(na nogę) C1. Przyciąganie V do brzucha 55kg x8 60kgx8 x8 65x8 C2. Wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę 18kg x12 20x12 x12 x12 D1. Facepull 30x10 x10 x10 D2. Odwrotne rozpiętki?(rear delt raise) 3kg x10 x10 x10 E1. Uginanie hantli siedząc skos dodatni 9kg x12 10kgx12 x12 E2. Plank z obciążeniem 20kg x12 x12 x10 (oddechy) Teraz spadam robić zadanka do matury, bo już mało czasu. Dlatego mogę pisać raz na kilka dni, chociaż postaram się znajdywać trochę czasu, żeby coś skrobnąć. BYE! ;-D

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 16352 Data: 5/2/2018 6:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a jak idzie ? jak majówka w pracy czy wolne ? Majówka w domu, tak jak pisałem, zostaję do matury już :-) Dwa ostatnie dni dość aktywnie spędzone, nie miałem czasu się nudzić. Na siłowni ćwiczy się mało przyjemnie, bo jest mnóstwo komarów i przy wykonywaniu jakiegoś ćwiczenia przez dłuższy okres czasu nie idzie wytrzymać %-) Ogólnie jest tutaj wysyp komarów i meszek. Temperatury też są ładne,bo jest po 30 stopni w cieniu, kiedy podobno w Polsce jakieś ochłodzenie }:-( Treningi A. Push press 46kg x6 50kg x5 x6 x6 B. Wykroki ze sztangą 60kgx16 64kgx16 70kgx16 x16 C1. Unoszenie hantli na boki 12kgx8 x8 x8 x8 C2. Unoszenie na boki linką 10kg x6 x6 x6 x6(na rękę) D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 21kg x10 x10 22kg x10 x10 D2. Rozpiętki na ławce poziomej 12kgx12 13kgx12 x12 x12 E1. Wyciskanie wąsko 50kg x10 54kgx9 54kgx9 E2. Ściąganie linki na triceps 40kg x10 x10 x10 A. MC 106kg x4 110kgx4 114kgx4 x4 B. Uginanie leżąc 40x12 x12 x12 x12 (ciężko chodzi sprzęt) C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 64kgx6 68 x6 x6 D. Podciąganie +8kgx5 +10kg x5 +12,5x5 x5 E. Rwanie hantla 1-rącz 23kg x16 25kgx12 23x18 (znów dodałem sobie ) F.Uginanie sztangą +20kgx6 +25x6 G. Młotki 16kgx8 x8 x8 H. Hollow body 3xmax Wszędzie dołożone, bardzo fajnie idzie :-D w podciąganiu troszkę mniejszy progres niż napisane, bo waga mi ostatnio spadła ok. 1 kg- ale i tak jest. Na dziś tyle, lecę ze znajomymi na jakieś piwko, bo dawno się nie widzieliśmy. +Patriotyczna szamka(jak obrócicie ekrany 8-) ) : /SFD/2018/5/4/d5586e30335d4083a48b053f0d1106db.jpg

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 16352 Data: 5/4/2018 7:50:00 PM Liczba szacunów: 1
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siemano! Wczoraj pisałem maturę, którą od kilku miesięcy byłem pewien, że miałem pisać w piątek czyli dzisiaj }:-( dobrze, że się zorientowałem. Wg odpowiedzi, które są na internecie nie poszło najgorzej :-). Dziś aktywny dzień- trochę pracy na działce, dużo chodzenia i rower. Do Warszawy wracam w przyszłym tyg., bo i tak nie mam jak pracować- rower w serwisie do wtorku/środy :/. A tego nowego nie ma jak zbyt zawieźć. Treningi A. Push press 46kg x6 50kg x6 x6 52x5 B. Wykroki ze sztangą 70kgx16 x16 74x16 x16 C1. Unoszenie hantli na boki 16kgx6 x6 x6 x6 C2. Unoszenie na boki linką 10kg x8 x8 x8 x8(na rękę) D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 22kg x10 23x10 27x8 23x10 D2. Rozpiętki na ławce poziomej 12kgx12 15kgx12 x12 x12 E1. Wyciskanie wąsko 50kg x11 54kgx10 54kgx10 E2. Ściąganie linki na triceps 40kg x10 45x8 x8 Tutaj w większości dołożone, w skosie niestety na tej siłowni jest duży przeskok w hantlach z 23 na 27, więc ciężko było tutaj jakoś to wyrobić. Wykroki już ciężko. A. MC 110kg x4 114kgx4 116kgx3 x3 110x4 +100x5 B. Uginanie leżąc 40x12 x12 x12 x12 (ciężko chodzi sprzęt) C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 64kgx6 70 x6 x6 D. Podciąganie +8kgx5 +10kg x5 +15x5 x5 E. Rwanie hantla 1-rącz 23kg x16 23x18x18 F.Uginanie sztangą +25x6x6 G. Młotki 16kgx8 x8 17x8 H. Hollow body 3xmax W MC jakiś brak sił- po wczorajszych wykrokach straszne zakwasy na pośladach i czwórkach :)) Nie wiem czemu, ale to podciąganie idzie do przodu non-stop. Nigdy tyle się nie podciągałem :-D Reszta również lekki progres. Wieczorem, jak nie zapomnę to wstawię fotko serniczka na zimno, który zrobiłem. Zapowiada się ciekawy :D

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 16352 Data: 5/11/2018 6:18:14 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam! Na weekend piękna pogoda, więc nie było za wiele siedzenia w domu. Dziś już się pogorszyła, ale nie przeszkodziło mi to w zrobieniu sporej aktywności- ok. 9km chodzenia +ponad 20 km rowerem i trochę pracy na działce. W środę wracam zapewne do Warszawy, więc już końcówka wolnego :-( Trening Push siła A. Clean&Jerk 50x3x3x3 52x3 B. Przysiad tylni 100x5 104x5 106x5 110x3 C. Wyciskanie leżąc 70kgx5 x5 x5 x5 D. Wyciskanie żołnierskie 42x6x6 44kgx6 46x5 E.Wyciskanie wąsko 54kg x10 58x8 x8 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 41kg x3 serie Trening bardzo fajny w wyciskaniu 70kg zaliczone, szkoda, że te siady nie w 100% zrobione, ale pokusiłem się na te 110kg. Może gdyby nie wczorajszy trening poszło by }:-( Niedziela- dodatkowy trening %-) A. Fronty 86x6 95x5x5x5 100x1 B. MC sumo 106x6 110x5 114x3 x4 110x5 C1. Dipy 20x6 22x5 x5 C2. Wiosło pendlay'a 60x8x8x8 D1. Skos dodatni 46x10 x10 D2. Ściąganie drążka 50x10 x10 E1. Swing kettlem 25 x19 x19 x19 E2. Facepull 20x15 25x15 x15 F. Spacer farmera 1-rącz 35x3 serie Jakoś mnie natchnęło na ten trening i poszedł bardzo fajnie 8-) Siła bardzo fajnie idzie wszędzie w górę- lepsza regeneracja bez pracy, ale i tak jestem w sumie bardzo aktywny w ciągu dnia :-D Waga delikatnie skoczyła do góry i utrzymuje się już bliżej tych 75 niż dalej jak wcześniej. Foty szamki: /SFD/2018/5/14/722e9d689320469e9458f0d57687b718.jpg /SFD/2018/5/14/36d31fe9ac7643d68828fb6345fd6542.jpg /SFD/2018/5/14/efe1f88eafeb45ff8e6fc0240520f410.jpg Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-05-14 17:45:31

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 16352 Data: 5/14/2018 5:45:01 PM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    Fachowe Obciąganie C***a

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2008 7:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    dobra cFaniaki potrzebuje to na język inglisz sog w każdym dziale Wapń Chlor Magnez Fosfor Potas Sód Żelazo Cynk Miedź Mangan Molibden Jod Fluor Chrom Selen Witamina A Witamina D Witamina E Witamina K Witamina B1 Witamina B2 Witamina B5 (Kwas pantotenowy) Witamina B6 Witamina B12 Witamina PP Witamina C Witamina H (Biotyna) Kwas foliowy (Folacyna)

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2008 9:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    Wapń - Calcium Chlor Magnez - Magnesium Fosfor Phosphorus Potas Potassium Sód- Sodium Żelazo - Iron Cynk Miedź Mangan Molibden Jod Fluor Chrom - Chromium Selen - Selenium Witamina A - Retinol Witamina D - Witamina E - Witamina K - Witamina B1 - Thiamin Witamina B2 - Riboflavin Witamina B5 (Kwas pantotenowy) - Pantothenic Acid Witamina B6 - Pyrydoxine Witamina B12 - Cobalamin Witamina PP - Witamina C - Ascorbic Acid Witamina H (Biotyna) - Biotin Kwas foliowy (Folacyna) - tyle wiem tylko

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2008 9:34:06 PM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    jak wy w ogole czujecie dzialanie kreatyny? dla mnie to jak witamina c, tu nie ma co czuc

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2008 10:56:04 AM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    ta kreatyna jest lipa kiedys mialem ze stanow w plynie kooorwa masakra byla przed treningiem 5 ml pod jezyk na 30s rewelacja poprostu a teraz to nawet nie biore odzywek bo jak chudzina pisal to jak witamina c nawet nie odczuwam nic

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2008 11:12:32 AM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    wkrecacie se z ta kreatyna. to jak witamina c, mozna ewentualnie poczuc jakies minimalne poczucie miesnia, ale bez przesady. choc i tak najlepsze sa opowiesci "na cyklu z kreatyny zrobil 5 kg miesni"

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2008 11:23:29 AM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    dobrze mowisz mastif od małego trzeba z.........ć

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2008 5:16:57 PM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    o widzę że gustujesz w romansach kajko i kokosz jedna z najbardziej znanych par literackich obok romea i julii tytus, romek i atomek to juz hard core, zboczeńcu jaruss jesteś ON czy na sucho (poważnie się pytam) Zmieniony przez - Maciek C w dniu 2008-09-24 02:42:47

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2008 2:41:46 AM Liczba szacunów: 0
  • IDZIE ZIMA POCZUJ W DUPIE OMNADRYNA- doping spam

    Post
    Doping

    Maciek C nie lubi kobiet?

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2008 3:19:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze metody na odchudzanie - SPAM vol. 10

    Post
    Trening dla początkujących

    kurde, Obliques, a mi wyskoczyla dzis pani, tzn. reklama chuda i muskularna oraz ze sztucznym cycem i uznalam,ze tak jest cacy. z tym, ze ja mowie ciagle o ksztaltnym C, nie FF a wiecie, nie bola mnie plecy, pas zadzialal Obliques, jak jestes tu to chce poprawic moj max w MC- mam czekac do nastepnego treningu B czy moge sie dobrze rozgrzac, podejsc do 90kg i potem isc np. na aero? i czy boj jest zaliczony jak podniose ciezar i rzuce czy musze jeszcze opuscic prawidlowo? Zmieniony przez - wrong w dniu 2010-04-30 20:57:42

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2010 8:49:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Żer metę hultaju, a będziesz piękny już w maju

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tylko ja nie dostane buziaka? :c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2015 9:06:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Żer metę hultaju, a będziesz piękny już w maju

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja dzisiaj hardkorowe ~1000 kcal :c ale przynajmniej woda zeszła

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2015 4:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Żer metę hultaju, a będziesz piękny już w maju

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ktos sie interesuje champions league c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2015 10:42:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Żer metę hultaju, a będziesz piękny już w maju

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zjadlo sie potreningowy czucie sie jak trup c.d.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2015 7:16:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Żer metę hultaju, a będziesz piękny już w maju

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    duzo przyczyn począwszy od - zmian ciśnienia - braku budowaniu nadkompensacji - zmęczenie OUN, CUN - źle zbilansowana dieta - stres nadmierny co pomoże, na pewni postawienie na lepszą regeneracje, higiene snu, witamine C w dużej dawce np

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/14/2015 10:52:14 PM Liczba szacunów: 0