SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Daj 3 zestawy abc a poniedzialek B sroda C Piatek Partie jakie powinienes robic to Najpier nogi 2. Plecy 3.Klatka 4.Barki 5.Triceps 6. Biceps 7, ew Łydki na koniec brzuch.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 438 Data: 2/4/2014 9:46:42 PM Liczba szacunów: 0
  • walki w K1- sfingowane???

    Post
    Scena MMA i K-1

    a) Cro-cop jest zawodnikiem rewelacyjnym b) walki w k-1 na bank nie sa sfingowane bo to za mala kasa zeby wojownik plamil sobie honor c) Ja Sappa lubie gdyz k-1 jest rozreklamowane jako najtwardsza formula walki i chodz Sapp nic nie umie tzn juz cos tam sie nauczyl , jest wielki i to jest jego sila i jest wazna postacia w k-1 gdyz zawodnicy naprawde swietni w swoich stylach musze sie sporo natrudzic by go pokonac gdyz kazde machniecie tej masy jest niebezpieczne... Dlatego chwala Mirkowi za ta wygrana

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4717 Data: 3/10/2004 5:36:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba do Desire, Kanarka i innych speców!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    THX LL COOL J, to co znaczy się wpierdzielać wsio i golonki też, ha ha ??? Teraz to będę musiał wyliczyć spożycie kaloryczne tego wszystkiego, no ale nic... planuje zejść do 2800kcal przy moim zapotrzebowaniu 3700... a co tam jak ciąć to ciąć. C'mon guys, Desir czekam na Twoją radę...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1842 Data: 4/5/2004 9:19:22 PM Liczba szacunów: 0
  • efekty?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2. Zmień skład diety. Jeżeli aktualnie jesteś na diecie wysokowęglowodanowej (np. BTW 35/15/50), być może dieta typu Zone będzie skuteczniejsza (BTW 40/30/30). Hola! Co to za cyferki? Dawki w gramach na dzień może? Czy na 1 kg/m.c.? Bo ni cholery nie mogę przypasować... Tyle B/T/W to ja mam codziennie z okazji obiadu. 3. Popraw jakość pokarmów. Z reguły to co smakuje, jest niezdrowe, a to, co zdrowe, jest paskudne. Nieprawdą jest jakoby! Od tego są przyprawy, żeby ich używać. Ja jestem na diecie redukcyjnej od blisko 7 tygodni i nie narzekam na brak smaku, chociaż moja dieta też się opiera na piersi kurczaka/indyka, białym serze, wędzonych rybach, warzywach i ciemnym pieczywie, z dodatkiem orzechów i oliwy z oliwek. Z moich dyskusji w innych wątkach wyszło na to, że moja wersja jest bardziej czasochłonna, ale moim zdaniem - bardzo warta zachodu. W ciągu tych 7 tygodni schudłam ponad 4 kg, a BF spadł mi o ponad 3%. 5. Zwiększ czas trwania treningu aerobowego. W tym przypadku konkretnym skupiłabym się na zwiększeniu intensywności, chociaż rozumiem, że piszesz to dla potomnych w ogóle, a nie konkretnie tutaj. Iwona23 - polecam uważnie przeczytać artykuł Tyki: http://www.sfd.pl/temat134387/ . I zwróć uwagę na to, że najlepsze efekty daje ćwiczenie aerobów przy tętnie równym 60-70% HRMax. Kulturystom na rzeźbie zdarza się biegać 2 razy dziennie, 7 razy w tygodniu, ale dla zwykłego śmiertelnika to co najmniej lekka przesada. No w to nie uwierzę. To niezwykli śmiertelnicy nie potrzebują czasu na regenerację? Biegi, rower, pływanie, maszyny - możliwości urozmaicenia treningu jest masa. Pływanie jako aeroby jest dość trudne do wykonania. Po prostu trudno jest pływać w tę i z powrotem przez 40-kilka minut na tym samym, wymaganym tętnie. A krajoznawcze pluskanie się w basenie to nie aeroby, niestety. 2. Jeżeli w ciągu kolejnego tygodnia nie odnotowałaś postępów, to nie jest porażka. To jest doświadczenie. Nauczyłaś się, że ten konkretny sposób nie daje właściwych rezultatów. Pora go porzucić i spróbować czegoś nowego. Tydzień, to IMO za krótki czas na właściwą ocenę. Daj jej dwa tygodnie. 3. Rakieta wystrzelona w kierunku księżyca przez 90% czasu utrzymuje niewłaściwy kurs. Jej lot polega na nieustannym sprawdzaniu obecnego położenia i korygowaniu kierunku. Ostatecznie dociera do celu. No zdanie i porównanie piękne, tylko - jak dla mnie - trochę nietrafione w sensie motywacyjnym. Rozumiem, o co Ci chodzi, ale mówienie komuś, że przez 90% swojej aktywności robi coś źle nie będzie w długim terminie pobudzać do działania, nawet jeśli ta rakieta ostatecznie dociera do celu. Najważniejsze to kontrolować aktualny stan rzeczy i korygować wszystkie odchylenia tak, aby nieustannie powracać na właściwy kurs. - jakkolwiek z tym się zgadzam Kobieta o procentowej zawartości tłuszczu w granicach 16-20% kwalifikuje się do kategorii "szczupła". Uuuuu, wymagający jesteś! Ja, zgodnie z http://www.mybodycomp.com/ mam 25.77% BF , a nikt mi nie powie, że nie jestem szczupła. Ja znam "widełki" 18-25% jako zdrowe i właściwe dla kobiet i jakoś bardziej mi to podchodzi . Pozdrawiam,

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4597 Data: 5/21/2005 1:00:12 AM Liczba szacunów: 0
  • mój tatuaż

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mnie sie bardzo podoba :) tylko literka "t" z true jest wg mnie mało czytelna, raczej mi C przypomina :P

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5852 Data: 1/5/2008 7:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciasto pełnoziarniste

    Post
    Kuchnia SFD

    C:\Users\Dominik\Desktopzdjecie Zmieniony przez - nux1995 w dniu 2013-01-19 18:41:09

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1842 Data: 1/19/2013 6:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ******lone choróbsko

    Post
    Doping

    Temp mam ok 36,5*C, gardło przestaje mnie boleć.... dzisiaj mietka nie brałem.... jutro pora na kolejny strzał.... ****a szkoda mi przerywać cały dzień leże w łożku moze wyleże to****stwo... jak myślicie? --- Pozdrowionka :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 896 Data: 10/15/2003 9:08:35 PM Liczba szacunów: 0
  • no po przeczytaniu kilku artów wychodzi na to, że: -w 15 nie robimy serri rozgrzewkowych -w 10 robimy przed każdym ćwiczeniem 1 serie z 5 powtórzeniami z 70% ciężaru serii własciwej(a myslałem ze powinno byc 10 tyle ile wynosi dany mikrocykl ) -w 5 robimy 3 serie rozgrzewkowe: a)pierwszą 5 powtórzeń z 50% ciężaru serii własciwej b)drugą 3 powtórzenia z 70% ciężaru serii własciwej c)trzecią 2-3 powtórzenia z 80% ciężaru serii własciwej d)czwartej nie musimy ale wynosi ona 1 powt. z 90% ciężaru serii własciwej teraz mi powiedzcie czy tak własnie wygląda u was rozgrzewka i czy dobrze to zrozumiałem?????? z góry dzieki i pozdroo......(noi sie tak nie denerwujcie, emocje na bok panowie ) Zmieniony przez - anonim15 w dniu 2008-01-14 19:25:18

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3671 Data: 1/14/2008 7:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl bardzo c***owy, jedyne co mozesz sobie tym zmniejszyc to jaja

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 706 Data: 5/20/2011 10:39:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie L-carnityny

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiec L-c nie ma sensu??? w dawce 500 czy 1000mg??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1731 Data: 2/4/2005 4:21:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 Posiłek: OK -trzy jaja -dwie kromki chleba razowego -250ml mleka od gospodarza -Płatki owsiane + garść rodzynek 2 Posiłek: (w szkole) -MOZE 100GRAM RYZU I NP TROCHE PIERSI Z KURCZAKA LUB PUSZECZKA TUŃCZYKA + TROSZKE OLIWY ? -BANAN LUB TROCHE KUKURYDZY I POMIDORKA DO TEGO POWYZEJ JAKO DODATEK ? 3 Posiłek (obiad): -kotlet z kury -200g ziemniaków ZAMIAST TEGO MOZESZ DAC RYZ W TEJ SAMEJ ILOSCI LUB KASZE JA OBAID JEM NORMALNY BO LUBIE -jakaś sałata DO TEGO MZOESZ DODOAC TROCHE OLIWY 4 Posiłek: (po treningu) -PROPONUJE 100G RYZU + PIERS ALBO TUNCZYK + OLIWA -gainer mass xxl treca 5 Posiłek: -100g ryżu -10g oliwy z oliwek MOZE Z KILKA BIALEK Z JAJ ? 6 Posiłek: -chudy twaróg 50g. MOZE 100 ? + SZCZYPIOREK CEBULKA I COS NA SMAK ? -dwie kromki MOZE CIEMNEGO ? Proszę o dopisanie jakiś odżywek czy suplematów do diety. PODAJ STAZ TO JEST WAZNE ALE NA POCZATEK PROPONUJE JAKĄŚ MASOWE GAINERKA DO TEGO KOMPLEKS WITAMIN WAPNO MAGNEZ CYNK WITAMINA A C E OMEGA 3 I MOZE CARBO PO TRENINGU I BIAŁKO DLA UZUPELNIENIA DIETY

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 11/1/2006 11:03:13 AM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna a antybiotyk

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wal dużo Witaminy C z 3-4 gramy dziennie podobno zwalcza troche kortyzol

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 10/16/2007 3:07:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 2-3 piwa nic ci nie bedzie, wez witaminke C i pij duzo wody ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 605 Data: 3/4/2011 12:46:17 AM Liczba szacunów: 0
  • SWG jak stosowac..??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dokładnie stosuj go tak jak v3gas mowi a co do wyboru to faktycznie bardzo dobry wybor <<<<<<<A.C.A.B>>>>>>> Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 914 Data: 1/23/2004 4:02:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie stacki?? Doradzcie Panowie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gergorian i Marek C. pisali ze masakra sprobowalem potwierdzam najlepsze co pzred silka jadlem ;) Kilku kumpli testowalo mega zachwyceni ;) Mozna kupic na sztuki , wez sprobuj a sie przekonasz

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2978 Data: 5/26/2008 4:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na zwinność

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    " ĆWICZENIA ROZWIJAJĄCE SZYBKOŚĆ I SKOCZNOŚĆ: 1. Przebieżki na dystansie 40, 50 i 60 m powtarzane 2-3 x na każdym dystansie; po ćwiczeniu przerwa do pełnego odpoczynku maks. do 3 min.. 2. Skipping A /bieg z wysokim unoszeniem kolan/ na odcinku 20m. 3. Skipping C /bieg z uderzenia piętami o pośladki/ na odcinku 20m. 4. Bieg wahadłowy 5 x 5 m (zmiana kierunku biegu wykonywana na małej powierzchni). 5. Starty z różnych pozycji (np. siad płaski, leżenie na plecach, przysiad podparty) i przebieżki na dystansie 15, 20, 25m. 6. Stanie w rozkroku, rzuty piłkami lekarskimi zza głowy w przód (szybkie wykonanie 3-4 rzutów w serii. 7. Szybkie przeskoki obunóż nad ławeczką gimnastyczną; serie po 5 przeskoków. 8. Z postawy wykonywanie wyskoków obunóż w górę; serie po cztery wysokie, szybkie podskoki. 9. Z leżenia tyłem stopy ustabilizowane pod drabinkami lub trzymane przez współćwiczącego; skłony tułowia; serie w szybkim tempie po 20 powtórzeń. 10. Wyskoki dosiężne, np. do gałęzi: z miejsca, z przysiadu i z rozbiegu z odbicia jednonóż i obunóż &#8211; serie po 10 wyskoków z każdej pozycji. 11. Przeskoki jednonóż i obunóż przez małe przeszkody terenowe (rów, leżący pień drzewa, itp.); serie po 10 przeskoków z miejsca i po krótkim rozbiegu. 12. Wieloskoki z nogi na nogę na miękkim podłożu, np. materace, ściółka leśna, piasek; w seriach po 15 &#8211; 20 odbić. 13. Wyskoki obunóż z dotknięciem kolanami klatki piersiowej; serie po 10 powtórzeń. 14. Dowolne przeskoki przez skrzynię gimnastyczną. Po skoku obiegamy skrzynię i pokonujemy ją ponownie z tej samej strony; serie po 10 powtórzeń. 15. Skoki obunóż w przysiadzie ramiona splecione na karku; serie na odcinku 10 m. 16. Wyskoki i zeskoki obunóż na 3 części skrzyni gimnastycznej; serie po 10 cykli. 17. Przeskoki obunóż przez płotki lekkoatletyczne; serie po 5 skoków. 18. Różnorodne formy skoków ze skakanką, trwające do 5 minut." ŹRÓDŁO: http://www.policja.katowice.pl/rejon/jastrzeb/infor3.html To tyle, jakbyś chciał więcej to trochę poszperaj na pewno znajdziesz. /pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5141 Data: 8/7/2006 9:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Stawy na cyklu

    Post
    Doping

    patrz aby w składzie był kolagen,glukozamina,choindrytyna,msm,wit c.animal flex jest całkiem oki,nie wiem co z nowości bo już długo nie miałem tego typu problemów,jak nie dawałem rady to biłem deke

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 8/10/2010 8:11:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Paelo na siłę/wytrzmałość

    Post
    Strength & Endurance

    Po pierwsze nie sugerujcie się i nie przedstawiajcie ludzi co biorą " porządną aptekę " bo to świadczy o nie dojrzałości waszej ( bez urazy ) To nie dział doping i mówimy tu o osobach które w naturalny sposób starają się " jakąś " tam formę wypracować . Rozumiem i wierzę że osoby które startują w treningiem formę mogą robić na przysłowiowym " bochenku z solą popijając wodą " Więc co im nie damy i zastąpią codzienną pizze popitą colą będzie dobre . Paleo plus ciężkie treningi nie mają racji bytu czy to z praktycznego punktu widzenia czy teoretycznego . Zamiast teoretyzować , udajcie się się w trakcie przygotować do zawodów do klubu MMA i wykonajcie choć 3 treningi w tym okresie na warzywach i owocach . Rozumiem , że przy treningach które trwają 15 minut , mogą być i intensywne Paleo może się sprawdzić . Jednak co przy intensywnym wysiłku 1 - 1,5 godziny . Pisząc zastanawiam się o czym ja pisze i czy są tu osoby które trzeba przekonywać , że to nie osiągalne , i zwykłe zasłabnięcia / omdlenia / krwotok z nosa to nic dziwnego to naturalny stan rzeczy przy dużym wysiłku i takim odżywianiu . raczek87 Tak są to osoby początkujące które mają wciąż dziewicze ciało , ich treningi ile trwają razem ? Kolejna sprawa do seminarium itd ... w UFC wszyscy mówią , że nie biorą %-) nie ufaj w 100% ludziom którzy żyją z tego . Ja nie mówię , że głupoty opowiadają , ale wszystko dosłownie musimy przez nasze sitko praktyczne cedzić . Powiem tak już teraz po , ale byłem w trakcie przygotować do zawodów 5-6 ciężki naprawdę intensywnych treningów i 100 scyzoryków , mostków , sprawl ,to szybka rozgrzewka a niektórzy w C-F robią to jako docelowy trening, gdzie docelowy trening to 7 stacji walki w różnych płaszczyznach , powtarzany 7 razy a na koniec też gdzieś z 100-150 scyzoryków , pompek do momentu kiedy nawet na rękach nie jesteś wstanie się utrzymać , i czasem zakończony ciężkimi sprintami i jeśli chciałbym się przygotować na zieleninie pewnie skończyło by się to w SZPITALU :)) pozdrawiam :-) PS- to nie atak na nikogo , z chęcią czytam wasze wypowiedzi i analizuje , jednak z pewnym sprawami po prostu nie mogę się zgodzić !!

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 4936 Data: 4/15/2013 8:49:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Paelo na siłę/wytrzmałość

    Post
    Strength & Endurance

    A teraz chodzi o porownanie kto jest wiekszym kocurem - grappler czy crossfiter? %-) Fajter ma pokonac przeciwnika-fajtera wg regul, ktorymi rzadzi sie uprawiana przez niego dyscyplina sportu. Krosfiter ma pokonac drugiego krosfitera. Jak sie "maja" treningi jednych do drugich? Nie sadze, zeby ktorykolwiek pro wojownik pociagnal 5x 200 kg w ciagu, nastepnie zrobil 15 wspieran na kolkach i polecial 5 km. Po prostu sie specjalizuje w czyms innym. Nie sadze tak samo, zeby CFowiec kondycyjnie przeszedl specjalistyczne treningi fighterow. A czy ciezsze jest zrobienie 7 stacji figherskich i 150 scyzorykow czy np. trening CF "seven" (co by isc zgodnie z ta cyferka) w dobrym czasie - to trzeba zrobic jedno i drugie i samemu sobie odpowiedziec. Co nie ulega watpliwosci to fakt, ze krosfiter jest bardziej wszechstronny niz osobnik SW, jezeli wezmiemy pod uwage srednia wszystkich cech motorycznych. Po pierwsze nie sugerujcie się i nie przedstawiajcie ludzi co biorą " porządną aptekę " bo to świadczy o nie dojrzałości waszej ( bez urazy ) Alez byc moze jestem niedojrzaly, niemniej chetnie poslucham jak doping ma sie do ich zasobow energetycznych nietknietych niczym procz tluszczow i wegli z owocow/warzyw. Odnoszac sie dalej - zrobic 3 treningi MMA na owocach - to mowimy o krosficie przy diecie paleo, ze ma racje bytu. Widze to na co dzien, nie teoretyzuje i abstrah**e od tego czy amerykanscy naukowco-trenerzy chwala paleo czy odradzaja. Moi klienci nie do konca maja dziewicze ciala, bo trenuje z nimi dluzej niz sa na tej konkretnej diecie, wiec to zadne swiezaki korzystajace z najwiekszego progresu przy starcie. Mam kolezke Szweda , semi-pro krosfitera tak bym go nazwal, ktory leci od ponad roku na paleo i bardzo sobie chwali. Przypuszczam, ze bije mnie na glowe we wszystkich mozliwych konkurencjach pomimo moich wegielkow, ktorych nie odmawiam %-) i co - jest czern i biel? Albo bije towar albo nie trenuje ciezko? Ten nie bije towaru i zapjerdala za dwoch. Probowalem paleo i wiem, ze to nie dla mnie, ale nie zakladam z gory ze skoro ja ciezko cwicze i nie nadazam z takim jedzeniem, to inni tez. A moze maja takie organizmy/przyzwyczajenia/etc, ze nadazaja bez problemu. Dokładnie , jeśli ktoś trenuje C-F i chcę sprawdzić swoją sprawność i wytrenowanie wystarczy udać się do solidnej sekcji zapaśniczej i wtedy zobaczy prawdę ile jego trening jest warty . Ale zaraz, bo my chyba mylimy w ogole sens tej dyskusji - to ja Ci powiem: idz do sekcji podnoszenia ciezarow i wtedy zobacz ile Twoj trening jest wart %-) . Sztuki walki to sztuki walki a krosfit to krosfit. Wydolnosc jest jednym z elementow nad ktorym trzeba pracowac, ale nie jedynym i sama nie decyduje o stopniu trudnosci treningu.

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 4936 Data: 4/15/2013 9:43:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Paelo na siłę/wytrzmałość

    Post
    Strength & Endurance

    raczek87 Ty wiesz co ty piszesz %-) Cross fit wywodzi się z treningu przygotowawczego dla zawodników sportów walk , żołnierzy itd .... Dla zawodnika SW liczy się wszystko i ma mieć wypracowany każdy możliwych parametr . Siła maksymalna siła ekscentryczna siła absolutna w szczególności moc eksplozja wytrzymałość siłowa baza tlenowa baza beztlenowa gibkość . Bardzo blisko mi akurat do ciężarowców , mój kolega który nigdy nie dotykał cross fitu by spokojnie nie jednego zawodnika C-F zajechałby fizycznie pod każdy względem . Nie musisz mi zalecać takich wizyt często spotykam ciężarowców %-) Bzdury piszesz , aż muszę zacząć używać wulgaryzmów k.v.r.w.a tobie się wydaję że zawodnicy SW nie wykonują biegów z przeszkodami ? nie trenują na ciężarach ? itd ... rwanie , zarzut to domena cross fitu ? %-) To cross fit czerpie z SW a nie odwrotnie człowieku , chyba interesujesz się tą metodologią odkąd REEBOK zawiesił plakaty i pomyślałeś że dziś czas zarobić %-) Dla mnie koniec dyskusji , jak trochę wiedzy i praktyki przybędzie wróć z chęcią kilka słów zamienię . Muszę to wkleić . http://www.youtube.com/watch?v=9KvqWM9VhpA Wystarczy spojrzeć tu na forum na moderatora Knife który docelowo nie trenuje Cross fit i jak masz lepsze wyniki i osiągnięcia niż on , chylę czoło i przepraszam . Dziennik regularnie prowadzi na Body factory - zajrzyj , jak wyglądają jego treningi , lub porozmawiaj / podyskutuj . Gdyż to pierwsza osoba na tym forum która mówiła o CROSS FIT i pisała artykuły i korzystała z tej metodologii . Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2013-04-16 09:32:43

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 4936 Data: 4/16/2013 9:28:42 AM Liczba szacunów: 0