SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nominacje do FIFPro

    Post
    Piłka Nożna

    Tylko C. Ronaldo a ty Bacuś musiałeś Cesc'a kliknąć ty poza "The Gunners" świata nie widzisz

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1872 Data: 8/18/2005 3:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Nominacje do FIFPro

    Post
    Piłka Nożna

    Odpowiedz jest tylko jedna - C.Ronaldo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1872 Data: 8/18/2005 3:36:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Nominacje do FIFPro

    Post
    Piłka Nożna

    C. Ronaldo bezapelacyjnie Fabregas tez z pewnoscia ogromny talent, ale tego co potrafi Ronaldo z pewnoscia nie umie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1872 Data: 8/18/2005 3:45:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Nominacje do FIFPro

    Post
    Piłka Nożna

    Ja chciałbym żeby wygrał C.Ronaldo ale też Rooney będzie miał dużą szansę.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1872 Data: 8/18/2005 5:03:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Piszac*****o chodzilo mi oczywiscie o C.i.p.a.o. - ksywa przeciwnika Radka. Moderator dzialu Grappling

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 9156 Data: 6/16/2003 5:37:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Napisał że miał robione RM i USG. Jakie dokładnie badanie miałeś i na jaką okolice np. RM na odc. C , USG na bark itp. oraz jak wyglądały wizyty u fizjoterapeutów miałeś zabiegi z fizykoterapii , ćwiczenia czy indywidualnie z fizjoterapeutą terapie manualną i pracę na tkankach miękkich?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2361 Data: 1/10/2017 11:26:30 PM Liczba szacunów: 0
  • DEXTROZA & WĘglowodany

    Post
    Odżywki i suplementy

    dextroza dlaczego nie poprawia wchawalności kreatyny na pudełku jest cos innego napisane napewno cos daje co kolwiek bo po c***a by była

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1300 Data: 7/28/2010 1:16:27 AM Liczba szacunów: 0
  • DEXTROZA & WĘglowodany

    Post
    Odżywki i suplementy

    no wlasnie... jest po c***

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1300 Data: 7/28/2010 9:53:33 AM Liczba szacunów: 0
  • konkretna odp. mile widziana

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wybór nalezy do ciebie rozwiazan jest wiele Zgadzam się z mietkim , mono mocno zalewa wodą Moze np. połaczyc jabłczan z cp itd . Propozycjii jest wiele Przydało by sie wiecej białka i wegli w diecie a to trzeba uzupełnic carbo ,odzywa (np. ostrowia) , by cykl krebsa był odpowiednio skuteczny .... Jeszcze jakies antykataboliki zma apteczne , witamina C Genaralnie to zalezy od zasobnosci portfela Bo możliwosci jest wiele

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 11/21/2005 9:23:18 PM Liczba szacunów: 0
  • konkretna odp. mile widziana

    Post
    Odżywki i suplementy

    thx za odpowiedzi...powiedzdzcie mi jeszcze czy dobrze kombinuje: większa siła równa sie wieksza stymulacja mięsni równa sie wieksze przyrosty?:D bo własnei skoncyzłem cykl jetsem 10 kg do przodu (90kg,180 wzrostu) i chce twraz nabarc w kolejnym cyklu jeszce troche masy meisniowej a w 3cim to wyzrezbic. Z tego co mi powiedzieliscie chyba kupie sobie mono za 50 zł i bede 70 dych do przodu za które kupie zma,vit c,kompleks witamin i moze olej mct.Bo juz na diete wydaje 200 zł meisiecznie i to lajtowa diete:/ pozdroo

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 11/22/2005 4:21:35 PM Liczba szacunów: 0
  • EGZAMINY W OYAMA

    Post
    Sztuki Walki

    Ciąg dalszy wymagań (dla osób powyżej 13 lat): 5 KYU - Ibuki - Sanchin-Dachi - Shuto-Gammen-Uchi - Hiji-Jodan-Ate z gardą - Yoko-Geri-Gedan - Kake-Geri-Jodan z Han-Kiba-Dachi - Łączenie: a) Hidari-Seiken-Ago-Uchi z Migi-Seiken-Shita-Uchi z Hidari-Seiken-Chudan-Shita-Uchi b) Migi-Seiken-Ago-Uchi z Hidari-Seiken-Chudan-Shita-Uchi z Migi-Seiken-Chudan-Shita-Uchi c) Seiken-Furi-Uchi (Jodan/Chudan) z low kick d) Seiken-Ago-Uchi/Chudan Uchi z low kick - walka z partnerami 3x2 min - Kihon-Kata-Sono_go (5) - Kumite-No-Kata-Tsuki-To-Uke 4 KYU - Neko-Ashi-Dachi - Shotei-Oroshi-Uchi - Shotei-Uchi (Jodan/Chudan) - Shotei-Uke (Jodan/Chudan) - Mae-Hiza-Geri-Gedan - Soto-Mawashi-Hiza-Geri - Ushiro-Geri-Jodan - Ushiro-Mawashi-Geri-Jodan - Renzoku-Waza: Mae-Geri-Jodan/Mawashi-Geri-Jodan/Ushiro-Mawashi-Geri-Jodan - Kihon-Kata-Sono-Roku (6) - Walka ze zmieniającymi się partnerami 5x2 min. 3 KYU - Seiken-Jodan-Mawashi-Uchi - Shuto-Uchi-Uchi - Uchi-Oroshi-Kakato-Geri-Jodan - Soto-Oroshi-Kakato-Geri-Jodan - Kihon-Kata-Sono-Shichi (7) - Kihon-Kata-Sono-Hachi (8) - Walka ze zmieniającymi się partnerami 8x2 min. 2 KYU - kata: Tonfa-Kihon-Sono-Ichi (1) Tonfa-Kihon-Sono-Ni (2) Tonfa-Kihon-Sono-San (3) Bo-Kihon-Sono-Ichi (1) Bo-Kihon-Sono-Ni (2) - walka ze zmieniającymi się partnerami 10x2 min. 1 KYU - Kata: Kai-Ha, Shotei - Kata Tonfa: Taizan - Kata Bo: Tsion, Soki - Tameshiwari: Seiken/Shuto/Tettsui - Tameshiwari: Mawashi-Geri/Mae-Geri - Walka ze zmieniającymi się partnerami 12x2 min. Co do Twojego pytania o zasady walki: niestety nie potrafię Ci odpowiedzieć z całą pewnością. Wydaje mi się, że podczas walki nie wolno uderzać rękami w głowę i chwytać, ale nie jestem pewna. Walczy się chyba w ochraniaczach, a co do czasu, to wydaje mi się, że są 2 minutowe rundy. Pozdrawiam! ______________________________ "Życie przecież musi brzmieć tak, jak wielki piękny wiersz..."

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 8379 Data: 11/30/2003 7:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla piłkarza: BCAA- w czym pomoże?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nOwYs wracaj do gimnazjum bcaa jak najbardziej mozesz brac wieksze dawki 1g\10kg m.c. to takie przyjete minimum najlepiej oscylowac w przedziale 1,5g-2g najlepiej jeszcze zapij to weglowodanami mowie o porze po treningowej lub w trakcie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5533 Data: 12/15/2008 11:26:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    A tutaj plan: a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 lub - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 1 - Pompki na poręczach c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wiosłowanie sztangą - Wznosy barków (szrugsy) x2 d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, - Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - Arnoldki e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny g)Brzuch: - ugnianie na maszynie - twister - swieca h)Łydki: - Wspiecia na palce w staniu Obejrzyj proszę i ew. pomysl tez o kolejnosci cwiczen, prosze

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 7/10/2005 10:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę O Pomoc W Ułożeniu Diety Na Masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chcesz przykładową diet to poszukaj sobie w dziale odżywianie jakiejś diety czesto jest taka nazwa tematu ,,dieta na mase do oceny" poszukaj rozwiązałem twój problem wogóle dziwie się że ci odpisuje a diety ci nikt nie napisze bo nikomu się niechce za leni opie.....ć czarnej roboty

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2207 Data: 7/12/2005 9:39:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    Powiedz mi kermicie, czy nie wkradl sie blad. Czym roznia sie cwiczenia zaznaczone **** c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie, ****- Wiosłowanie sztangą - Wznosy barków (szrugsy) x2 d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, ****- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - Arnoldki

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 8/1/2005 9:40:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    Po wstepnym mierzeniu maksów program wyglada nastepujaco. W sumie to jestem za slaby na cwiczenia, ktore podales lub bardzo ciezko robic je na mojej silowni. W sumie dodalem jedynie te zaznaczone gwiazdka. A tutaj plan: a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wznosy barków (szrugsy) x2 d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, **- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - super cwiczenie!! thx! - Arnoldki e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny g)Brzuch: ** -SKŁONY TUŁOWIA Z LINKĄ WYCIĄGU SIEDZĄC z tym, ze nogi tez podchodza w gore.. nizle - twister - spiecia h)Łydki: - Wspiecia na palce w staniu Pytanie o triceps. Moge robic z uchwytem metalowym (latwiej) i uchwytem ze sznurka (trudniej), ktore lepsze na ogolna mase tricepsow? I w ogole cos sie obawiam, ze jezeli chodzi o ramiona, to nic w tym programie sie w sumie nie zmienilo, a cholernie mi tych ramion (tuz po tym barkow), brakuje. Jak cos, to radzcie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 8/3/2005 11:52:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, Na 4uda dałbym przysiady, nie zastąpione ćwiczenie b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 Przenoszenie lub pompki na poreczach by się przydały.. c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wznosy barków (szrugsy) x2 Wyciąg ściągałbym do klaty. d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, **- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - super cwiczenie!! thx! - Arnoldki Unoszenie bokiem możesz darować, tak samo unoszenie w opadzie. Zamiast arnoledk dałbym wyciskanie zółnierskie, ale to już kwestia gustu e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka 1ćw. i 1seria starczy. f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny OK. g)Brzuch: ** -SKŁONY TUŁOWIA Z LINKĄ WYCIĄGU SIEDZĄC z tym, ze nogi tez podchodza w gore.. nizle - twister - spiecia Twister ? co to ? h)Łydki: - Wspiecia na palce w staniu OK, zobacz post Sportiego nt. łydek: http://www.sfd.pl/temat215039_strona1/ Pytanie o triceps. Moge robic z uchwytem metalowym (latwiej) i uchwytem ze sznurka (trudniej), ktore lepsze na ogolna mase tricepsow? Wg. mnie nie ma zbytniej różnice, ale moge się mylić. I w ogole cos sie obawiam, ze jezeli chodzi o ramiona, to nic w tym programie sie w sumie nie zmienilo, a cholernie mi tych ramion (tuz po tym barkow), brakuje. Będzie OK

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 8/4/2005 8:42:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, Na 4uda dałbym przysiady, nie zastąpione ćwiczenie ***jak pisalem wczeniej na razie, w zwiazku z kontuzjami chce maksymalnie oszczedzac stawy. To cwiczenie planuje 1 lub 2 cykle od tego. b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 Przenoszenie lub pompki na poreczach by się przydały.. *** no niestety, leszcz jestem i na poreczach nie ma szans. Zreszta Sporti pisze tylko o jednym cwiczeniu hmm.. w nastepnym moze wrzuce to przenoszenie. c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wznosy barków (szrugsy) x2 Wyciąg ściągałbym do klaty. ****od nastepnego sprobuje d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, **- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - super cwiczenie!! thx! - Arnoldki Unoszenie bokiem możesz darować, tak samo unoszenie w opadzie. Zamiast arnoledk dałbym wyciskanie zółnierskie, ale to już kwestia gustu **** zolnierskie to jest z za karku czy z klatki? e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka 1ćw. i 1seria starczy. ****tzn. albo 1cw albo drugie? np. TYLKO 1 seria - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka i to koniec? f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny OK. Twister ? co to ? ****takie zmyslne urzadenie na skosne brzucha. skrecasz tulow na takiej obrotowej podstawce. lub tak http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm#8 OK, zobacz post Sportiego nt. łydek: O samych lydkach, to ciekawe. Ale sam pomysl na tak mala ilosc cwiczen jest rewolucyjny. Moze sam sie zdecyduje w nastepnym cyklu bo bieganie od maszyny do maszyny jest meczace na dluzsza mete. Czyli juz za pare dni zaczynamy szykowac dla mnie nowy program :))

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 8/4/2005 2:46:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 Przenoszenie lub pompki na poreczach by się przydały.. *** no niestety, leszcz jestem i na poreczach nie ma szans. Zreszta Sporti pisze tylko o jednym cwiczeniu hmm.. w nastepnym moze wrzuce to przenoszenie. Sporti pisał o 2-ch http://www.sfd.pl/temat215039_strona2/ c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wznosy barków (szrugsy) x2 Wyciąg ściągałbym do klaty. ****od nastepnego sprobuje OK, chociaż teraz tez byś mogł, max'y będe zbliżone, jak nie takie same d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, **- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - super cwiczenie!! thx! - Arnoldki Unoszenie bokiem możesz darować, tak samo unoszenie w opadzie. Zamiast arnoledk dałbym wyciskanie zółnierskie, ale to już kwestia gustu **** zolnierskie to jest z za karku czy z klatki? Z klaty. e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka 1ćw. i 1seria starczy. ****tzn. albo 1cw albo drugie? np. TYLKO 1 seria - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka i to koniec? Tylko 1 z tych ćw. osobieście jestem za uginanie sztanga. O samych lydkach, to ciekawe. Ale sam pomysl na tak mala ilosc cwiczen jest rewolucyjny. Moze sam sie zdecyduje w nastepnym cyklu bo bieganie od maszyny do maszyny jest meczace na dluzsza mete. Sam tak robiłem i jestem zadowolony Jakie cwiczenie pomaga rozwijac sile potrzeba do pompek na poreczach? Głównie ćw. skierowane na triceps, klatę.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 8/4/2005 4:17:28 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7efad9da21c14fd294c046f787383ed0.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2977d7984981408b91e8ee86cbc0f43e.jpg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3527 Data: 10/21/2012 7:49:25 PM Liczba szacunów: 0