SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ile jesteś wstanie czasu biec dobrym tempem w terenie ? To czy redukcja będzie pomyślna , wszystko zależy w głównej mierze od odżywiania . Co do programów treningowych żongluj nimi , a nie trenuj na jednym , gdyż monotonia cię przemęczy psychicznie a i o postępach nie ma mowy . Patrząc na twoje wyniki siłowe , jak najbardziej został bym przy klasycznym treningu siłowym i jeśli masz problem z bazą tlenową dodał bym biegi w terenie , jeśli w pracy beztlenowej zbyt szybko się męczysz , trening siłowy przeplatał bym z C-F .

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1544 Data: 7/20/2013 10:39:20 AM Liczba szacunów: 0
  • słabe zdrowie...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jeżeli odporność jest zaniżona to nie ma chop siup że zje się jedną tabletkę wit c i odporność na drugi dzień jest w normie. Czasami odporność dochodzi to normalności po roku nawet dłużej mówię tutaj o chorobach typu grypa,opryszczka, z tej grupy. Napisz co dokładnie jesz w jakich ilościach i jakie warzywa. A co do picia i palenia wszystko do czasu. Jeśli masz faktycznie jakieś problemy z odpornością to laryngolog powinien ci przepisać japoński lek na receptę nie pamiętam nazwy z tego co pamiętam robi się takie 3 cykle tym lekiem. Testy na alergeny miałeś ?. Jeśli faktycznie jesteś na to uczulony to to wywal z diety. Te badanie to trochę mało ci zapisał lekarz. Oczywiście musisz także pamiętać o podstawach higieny osobistej np nie pij po kimś,myj często ręce, omijaj zarażonych ludzi i tak dalej. Co do suplementów to polecam ci w twoim przypadku omega 3,czosnek,wit d poprawiają odporność i ciśnienie powinno też spaść. Zmieniony przez - suple91 w dniu 2015-06-18 16:16:24

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1757 Data: 6/18/2015 4:14:18 PM Liczba szacunów: 0
  • słabe zdrowie...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak xemon napisał warto by było zrobić także tsh , anty tg i anty tpo, ft3,ft4 kortyzol. No a warzywa gdzie masz w diecie ?. Podsumowując myślę ze zrób tak zacznij "dobrze jeść".wysypiać się,normalnie ćwicz, zdrowo żyj. Dokup te suple jak ci pisałem, tych supli nie kupisz raczej razem.Omega 3 to możesz tak z 2 gr brać ,czosnek normalnie witaminy d to tak 2000 ug myślę że będzie ok,możesz też c dowalić tak koło 1000 mg Ja jem suplementy diety od 16 roku życia czyli 9 lat bez przerw. Porób te badania pogadaj z lekarzem jakimś ogarniętym. Jeśli to nie da efektu to musisz szukać dalej. Alergeny dobrze by było znowu powtórzyć. Z warzyw to najlepiej brokuły,pomidory,kapusta kiszona,burak czerwony,rzodkiew,szpinak,papryka,cebula,pieczarki,dowal też oliwy z oliwek,możesz też próbować suszonych owoców śliwka,morela,figi, pij dużo wody. Myślę że efekty będą ale musisz poczekać. Jeśli nie to ciśnij tam lekarzowi żeby coś z tobą robił.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1757 Data: 6/18/2015 11:49:13 PM Liczba szacunów: 0
  • słabe zdrowie...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dostałem skierowanie na badanie TSH i Ige - z leków dostałem Rupafin i witamine C :p ona też uwaza ze to przez alergie..

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1757 Data: 6/19/2015 10:03:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czesc Apokalipsa, zakupione juz mam : masterdrol,betaina,tauryna,cytrulina, l-arginina,ornityna hcl,ALA,CLA,omega3,carbo, bialko,magnez,cynk,witamina C,zen szen a zamiezalem jeszcze kupic Xpand, cell mass (lub jakis inny ester kretki) Androstenentrione(to po cyklu z masterdrol) Ten cykl chcialbym zrobic taki najlepszy w roku a przed wakacjami juz taki slabszy,obecnie jestem do konca roku na takich troche lzejszych treningach , regeneruje i przygotowoje stawy na ciezkie styczniowe treningi ,obecnie biore glukosamine,msm,chrzastka rekina,cynk,zen szen,bialko,omega3 Tak wiec z tego co jest mozesz cos ulozyc + mozesz dodac suplementy kturych niemam a uwazasz ze beda przydatne lub niezbedne(na cene niepatrz ,chce zeby to byl maxymalnie dobry cykl) Dieta dobra jest , tak samo trening , tylko zostala suplementacja Pozdrawiam Zmieniony przez - Wardog w dniu 2005-12-07 21:02:16

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1976 Data: 12/7/2005 6:26:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    widzę z tego że trzeba będzie utworzyć jakby grupy które będą współdziałały ze sobą z tego co już masz jak również i może coś dodamy, nie znam twojej diety ani twojego zapotrzebowania w niej więc nie napiszę ci ile białka a ile węgli z odżywek ale tylko ogólnie odnośnie dawek i pory brania. carbo przed i po treningu/30 do 50g./ białko -to zależy jakie to białko- najczęstsze pory to jednak okres po treningu i przed snem, możesz również w różnych najwłaściwszych dla siebie proporcjach łączyć te dwa składniki i dodawać do posiłków albo czasem wypić w zamian, w zależności od pory dnia- rano więcej węgli a mniej białka a im bliżej wieczora tym bardziej na odwrót. glucosaminę, msm, chrząstkę rekina, omega3 pewnie suplementujesz we właściwy sposób a to sie raczej nie powinno zmienić- więc tego się trzymaj/chyba że masz wątpliwości/ do tego zestawu; cytrulina, tauryna, betaina możesz dokupić cell-massa albo coś innego co w składzie będzie oparte na kreatynie/mono, jabłczan, ester/ i dodawać po około 2g. każdej substancji na porcję/szkoda że nie masz AAKG bo wtedy mógłbyś jeszcze tego dorzucić do zestawu argininę i ornitynę razem w dość pokaźnej dawce przed snem/bezpośrednio niemal- pewnie z 10g w sumie- powinno to wpłynąć super na jakość mięśni/. natomiast kolejny zestaw utworzą magnez, cynk, żeń szeń i wit.C,- dodaj jeszcze witB6. aha i CLA po dwie kaps. ze dwa, trzy razy dziennie- podobnie jak omega3- nie widzę przeciwskazać i chyba razem możesz to łykać do posiłków. no i jeszcze jedna sprawa a mianowicie to moje pytanie a raczej prośba o przybliżenie masterdrolu i androstenentrione bo jakoiś do końca nie mogę dokładnie skojarzyć- zresztą dość długo nie siedzę w tego typu związkach i nie jestem pewien czy nie pomyle tego z czymś...?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1976 Data: 12/7/2005 10:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam! spróbuje więc to uporządkować; rano gdy wstaniesz weź carbo i dodaj xpanda, potem śniadanie a przy nim omega3. cla, glucosaminę, msm, chrząstkę rekina/bo chyba to masz/. gdzieś pomiędzy śniadaniem a treningiem wrzuć masterdol później jak piszesz trening a po nim kreatynę/ester bo to radzę ci raczej kupić uwzględniając całość supli które masz/ do tego carbo. po jakichś 20 minutach białko. następnie dobry duży posiłek -jak piszesz, później również jak piszesz posiłek i ew. mix carbo i białko jeśli by ten posiłek był niewystarczający, przed następnym posiłkiek/tak około pół godziny/ ten już wspomniany mix z kreatyny, ALA, betainy, cytruliny, tauryny, ew. małej ilości AAKG/myślę że już nie jest konieczne w przypadku gdy masz xpanda i jeszcze tą mieszankę w której jest cytrulina/, kolacja i dodatki tak jak piszesz. potem masterdol na noc zastosowałbym jednak inny troszkę układ bo idealnego rozwiązania nie da się chyba wymyśleć, tzn. zestaw z; magnez, cynk, wit C/dodaj jeszcze B6/, zen szen, no i l-arginina i ornityna hcl pewnie razem z tym- około 45 mniunt przed snem powinno styknąć. a na koniec najpóźniej jak tylko będziesz mógł białko/ale chyba nie izolat ani koncentrat tylko kazeina, białko jaja itp./ pozdrawiam! Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2005-12-09 19:29:35

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1976 Data: 12/9/2005 7:28:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie trenuj codziennie. Podziel ciało na 3 dni treningowe i trenuj rotacyjnie: Trening rotacyjny to taki, gdzie jeden lub więcej dni powtarza się w tygodniu. Każda grupa trenowana jest co 4-6 dni. Np. 1 - dzień A 2 - dzień B 3 - wolne 4 - dzień C 5 - wolne 6 - dzień A 7 - dzień B

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5465 Data: 5/17/2007 10:57:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Calories 864 Protein 18 Carbohydrates 133 grams Fat 0 grams with whole milk 16 grams Vitamin A 682 IU 13.5% Vitamin C 9.5 Mg. 15.5% Vitamin D 200 IU 50% Vitamin E 40 IU 18.5% Vitamin K 960 Mcg. 1200% Vitamin B-1 26 Mg. 1733% Vitamin B-2 .82 Mg. 48% Niacin .55 Mg. 2.5% Vitamin B-6 .51 Mg. 1% Folic Acid 1 Mcg. less than 1% Vitamin B-12 2 Mcg. 33% Biotin 17 Mcg. 5.5% Pantothenic Acid 1.8 Mg. 18% Calcium 530 Mg. 56% Iron 220 Mcg. 20.5% Magnesium 55 Mg. 13.5% Zinc 130 Mcg. 28.5% Copper 10 Mcg. 50% Manganese 20 Mcg. 100% Chromium 10 Mcg. 50% Molybdenum 40 Mcg. 53% Potassium 49.5 Mg. 1.5% Choline 125.2 Mg. Inositol 115.2 Mg. Boron 260 Mg. L-Isoleucine 2408 Mg. L-Leucine 4076 Mg. L-Lysine 3456 Mg. L-Methionine 555 Mg. L-Phenylalanine 945 Mg. L-Threonine 1048 Mg. L-Valine 1385 Mg. L-Histidine 589 Mg. L-Arginine 738 Mg. L-Aspartic Acid 1715 Mg. L-Serine 1197 Mg. L-Glutamic Acid 4374 Mg. L-Proline 2006 Mg. L-Glycine 440 Mg. L-Alanine 744 Mg. L-Cystine 214 Mg. L-Tyrosine 1003 Mg.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 12/18/2005 10:08:00 AM Liczba szacunów: 0
  • cidoteston pomocy

    Post
    Doping

    ale ciagnac 750mg i zjezdzac czy c 1250mg zjezdzac??

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1415 Data: 12/20/2009 5:30:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o zaptrzebowanie

    Post
    Ladies SFD

    Sama chce schudnąć i pyta mnie o ułożenie diety właśnie, w jej wypadku jest to konieczne też dla zdrowia o czym ona zdaje sobie sprawę. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze z białkiem dać 120g (czyli ok 1.1g/kg m.c.) czy ile opcjonalnie? Zmieniony przez - sawanodo w dniu 2014-05-04 12:34:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 460 Data: 5/4/2014 12:32:03 PM Liczba szacunów: 0
  • "niby dlugi ester, a ja po 4 dniach konczylem czuc jego dzialanie (automatycznie mniejsza twardosc, chec do jedzenia!!) wiec proponuje co 3-4 dni walić" jeeee ja pzy 700-c?

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 12174 Data: 2/26/2006 12:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • czy to jest dobre .....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mogę podjąć się rozpisania długofalowej suplementacji. jednak a) jak długo trenujesz już na siłowni? b) czy po redukcji uwzględniasz masowanie? c) wrzuć propozycję diety i treningu. pzdr/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 3/24/2008 12:52:32 AM Liczba szacunów: 0
  • MŁODZI GNIEWNI PO CO CWICZA :)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Też prawda.. ;-P Nie chodzilibyśmy z klatami do przodu i bezrękawnikach, żeby pokazać co nie c.. B-)

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11358 Data: 5/31/2009 12:49:06 PM Liczba szacunów: 0
  • MŁODZI GNIEWNI PO CO CWICZA :)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    I - dla ładnej sylwetki II - dla siły, a po to żeby wszystkim napier****ć

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11358 Data: 6/2/2009 10:28:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Będę zaglądał :) Całkiem ładnie Ci idzie C, w B szybko polepszysz wynik. Powodzenia.

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10985 Data: 2/20/2013 7:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Czemu w teście C1 a nie C ? :->

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10985 Data: 2/20/2013 7:40:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Oj przepraszam to jest C tylko niechcac 1 wcisnałem;))

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10985 Data: 2/20/2013 7:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    elegancko. chcialbym miec takie osiagi w C chodz robie juz obwod a idzie mi gozej hah ;D

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10985 Data: 3/28/2013 7:35:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    3.03.2014r I trening na 3 poziomie:) B2:6x4 A4:6x4 A2:6x4 C:5x4+6 E3:6x4 i 6x4 F:6x4 G:6x15 H:6x6 D:3x10 Tak jak przypuszczałem trening wykonany bez jakiś większych problemów;) Podciągania robiłem pełne z tego względu,iż mam test w szkole i chciałem się po prostu sprawdzić;) W G i H zastosowałem spięcia 1-2 sekundowe aby zmniejszyć liczbę powtórzeń.

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 10985 Data: 3/3/2014 10:54:29 PM Liczba szacunów: 0