SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dziennik Treningowy korzen

    Post
    Strength & Endurance

    Powrót do treningu po krótkiej przerwie trening z dzisiaj A.) 1rm hang snatch => 90kg PB!! B.) 1rm deadlift => 175kg dalej u mnie cienko z tym :( c.) 1rm box squat => 135kg + 24kg łańcuchy D.) 3 X Max glute ham rises E) 3x10 lunges ze sztanga F.) 4x15 reverse hypers G.) OTM do nieudanej próby 5 OHS skończyłem na 95 kg na 5 pow pózniej weszło 100kg na 3 ogólnie dość długi trening może przez gadanie ale zajęło mi 2,5 godziny :)

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15392 Data: 10/17/2016 8:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy korzen

    Post
    Strength & Endurance

    Siema treningu dzisiaj A.) 1rm push jerk => skończyłem na 110 kg 2 podejścia do 115 coś zabrakło B.) 8rm dumbell Floor press => zacząłem od 24kg skończyłem na 36kg C.) każde 90sec X 6 =>5 strict pull ups z obciążeniem D.) OTM x16 min 1min => 11 t2b 2min => 7 HSPU E.) 4min x16 min 400 m run 21 press ups 12 hang power cleans @60 kg nawet ok dzień trochę zmęczony po wczorajszym dniu ale wszystko wychodziło , wod wychodził mi około 3 minut tak ze mniej wiecej 1 min odpoczynku . pzdr

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15392 Data: 10/19/2016 9:30:00 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 222: Cris Cyborg vs Yana Kunitskaya

    Post
    Scena MMA i K-1

    ...C. B. Dollaway: $92,000 (zawiera $46,000 bonusu za wygraną) pokonał Hectora Lombarda: $62,000 ...:-P

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 12206 Data: 3/5/2018 10:12:29 AM Liczba szacunów: 0
  • blizny po pryszczach:((

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cepan lub contratubex oraz bepanthen masc SFD FIGHT CLUB A c t i O n e T e s t i O n e cl.pffff.crew. oraz łojesoooo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2003 6:02:13 PM Liczba szacunów: 0
  • blizny po pryszczach:((

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    arnii no jak slicznie SFD FIGHT CLUB A c t i O n e T e s t i O n e cl.pffff.crew. oraz łojesoooo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2003 11:21:12 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawy - hera7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z tym białkiem to zalecenia Tyki Panie Qazar teraz polegam na Panu 6:00 3 całe jaja warzwa, owoc maxvit dla kobiet 9:45 80g piersi 10g oliwy warzywa 1 kaps olimp gold omega3 12:45 tak samo 15:00 100g twarogu 20g orzechów włoskich warzywa 18:00 30g SP80 19-21 trening odrazu po - 30g carbo + 30g SP80 ~40 min po shake'u 50g płatki owsiane (b. lubie i dlatego ) /ryż brązowy 20g Sp80 owoc przed snem: 100g twarogu chudego bez warzyw,owoców i tranu/o3: b166 t61 w77 kcal:1505 dodatkowo wapń przed snem 500mg, po przebudzeniu, czasem zma apteczne, i od tera więcej witaminki C Zmieniony przez - hera7 w dniu 2006-05-30 18:40:25

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2960 Data: 5/30/2006 6:25:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 5 pytań dręczy zadręcza

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam 23 lata. Parę lat temu ćwiczyłem na siłowni. Nie miałem problemów z przybraniem masy. Moja dieta była obfita w białko a do tego popijałem odrzywkę białkową a także węglowodany po treningu. Niedawno powróciłem na siłownie po długiej przerwie. Ćwiczę już 4 miesiące i widzę efekty. Jem tak jak kiedyś(także odrzywki). Pomyślałem aby może zakupić dodatkowy suplement. Myslałem o HMB a po jakimś czasie kreatyne. Pan w siłowni poradził mi jednak aminokwasy. Troche chyba za szybko zgodziłem się i kupiłem (amino 4500 TREC) . Było to tydzień temu. Zastanawiam się, czy: a)Skoro nie mam problemów z przyrostem masy to czy jest sens brać takie aminokwasy. JAK MASZ DOSC BIALKA W DIECIE TO ODPOWIEDZ BRZMI - NIE JAKO DODATEK b) Skoro bez dodatkowych aminokwasów masa rośnie mi nieźle (nie super, ale nieźle) , to chyba znaczy, że mój organizm potrafi wyciągać z pożywienia wystarcząjacą ilość aminokwasów. Tak więc zastanawiam się, czy dostarczenie mu dodatkowych- tych, które kupiłem-nie sprawi, że mój organizm przyzwyczai się do tego luksusu i potem, po odłożeniu tych aminokwasów nie będzie potrafił wyciągać z pożywienia tyle aminokwasów ile wyciaga teraz. TAK IM WIECEJ DOSTARCZASZ (PONAD POTRZEBY) TYM WIECEJ JEST MARNOTRAWIONE I NA ODWROT STAD CZASEM POMYSLY Z NISKA ILOSCIA BIALKA ALE TE SA AKURAT NIEZBYT TRAFIONE MOIM ZDANIEM :d c) Raz w tygodniu ćwiczę na siłę (nogi - zależy mi na wyskoku, bo gram w kosza). Czy przyjmowanie tych aminokwasów może zwiększyć przyrost siły? UWAGI JAK WYZEJ d) Jeśli uważacie, że te aminokwasy są mi niepotrzebne, to może macie jakiś pomysł na to, co brać - chyba, że w mojej sytuacji nic, w końcu przyrost mam niezły - aby pomóc sobie w przyroście masy i siły? 1. KALORIE 2. BIALKO 3. WITAMINY I MINIERALY (NP ZMA) 4. OMEGA 3 5. ANTYOKSYDANTY 6. HMB W TAKIEJ KOLEJNOSCI :D e) Czy wcinanie tych tabletek na czczo nie niszczy rzołądka? Może nie trzeba na czczo, mimo, ze na opakowaniu właśnie taki sposób zalecają? NIE TO JAKBY MINI SCHABOWY W FORMIE KONCENTRAT :D NIE ZSTANAWIZ SIE CZY SCHABOWEGO MOZESZ CZZO :D

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 898 Data: 3/1/2005 8:24:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Obróbka termiczna jedzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Powyższe straty wynoszą średnio po 10% dla białek, tłuszczy i węglowodanów, oraz po 10% dla minerałów, a nawet do 60% dla niektórych bardzo nietrwałych witamin. Waga mięsa jest podana po obróbce kulinarnej, należy wiec uwzględnić 30% ubytek masy, związany z utratą wody i odpowiednio zwiększyć porcje przed gotowaniem, grilowaniem czy smażeniem. Waga ryżu, makaronu, płatków owsianych jest podana przed gotowaniem, czyli na sucho." Wycinek z diety P. Marka C.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 10/17/2006 4:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Szpagat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jakies dziwne macie porownania , jak slysze jakas dziewczyna w wieku 1-16 lat ze sie szczyci szpagatem to mnie skreca . Po 1. Wiek ma strasznie duze znaczenie 2. Wzrost ma znaczenie 3. Płeć -.- 4. Uwarunkowania genetyczne 5. Wielkosc miesni . I prosze " go away " osoby ktore maja po 13 lat i pisza " Ej !! ja nauczylem sie szpagata w 2 tygodnie " Najwieksze problemy z mostkami maja zazwyczaj osoby ktore a ) nie cwiczyly sportu sprawnosciowego nigdy b ) sa wysokie c ) Maja juz te 17 + lat na karku d ) sa płci męskiej . e ) maja silne , solidne , duze miesnie nog jak np. czteroglowy . Osobiscie sprawdze plan podany na 1szej stronie bo widze ze ma duzo pozytywow ale prosil bym nie gadanie takich glupot jak Halkowa bo ludzie to czytaja i czesto jest tak ze nie zapamietujemy tego co chcemy lecz to co przeczytalismy dzieki czemu mamy metlik w glowach .

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2008 7:19:52 AM Liczba szacunów: 0
  • NIESAMOWICIE CIEZKA BUDOWA MASY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. 4 dni to duzo. Przemysl to. Nie odradzam, ale zbadaj jaki to bedzie mialo wplyw na Ciebie. Moze sie zdazyc ze progresu nie bedzie bo regeneracje bedzie kulec. puma tu nie ma co odrazdzac doradzac tylko popatrzec na polaczenie nogi i plecy razem eliminuje caly ten plan odrazu. Proponuje (moja ulubiona wersja) A - grzebiet biceps B - klatka triceps C - nogi (całe) D - barki i brzuch budowanie masy wiec z 4dni lepiej zejsc na 3, nogi i barki do tego zamias oddzielnie. a teraz do autora IRON BODY Tak wiec panowie poczytalem i ulozylem sobie nowy trening napisalem wam tu wszystko co i jak i ocencie czy te zmiany pomoga w rozwijaniu masy; Trening jest tylko bodzcem, dieta jest podstawa. co do planu to: I dzien KLATKA Wyciskanie na lawce plaskiej (1 seria rozgrzewka) 3serie (progres) 12.10.8 powtorzen Wyciskanie hantli na lawce skosnej(progres) 3 serie 10,10,8 pow Przenoszenie hantli za glowe 3 serie(progres)12,10,10 pow wywal Spiecia klatki przez wyciskanie wolnych ciezarow na maszynie(niewiem jak ta maszyna sie nazywa) 2 serie po 12 powtorzen wywal daj rozpietki na plaskiej BRZUCH 3serie po 10powtorzen na laweczce rzymskiej 3serie skretosklonow na ukos(w dol i na bok) z uzyciem wyciagu 3serie spinania na mszynie(z uzyciem rak i nog) II dzien BARKI 3 serie unoszenia hantli na boki jako 2 cw. Wyciskanie sztangi zza glowy 3 serie(progres) 12,10,8 powtorzenjako pierwze cwiczenie Wyciskanie hantli przed soba 3serie (progres) 10,10,8powtorzen wywal Podciaganie gryfu lamanego do brody 3 serie po 10 powtorzen wywal unoszenie bokiem w opadzie TRICEPS 1seria rozgrzewki hantla zza glowy 15 powtorzen Wyciskanie francuskie 3 serie (progres) 12,10,8 powtorzen 5s Wyciskanie gryfu lamanego na waskim chwycie 3 serie (progres)10,10,8powtorzen wywal pompki na poreczach 3serie(progres zawieszanego ciezaru) mozesz dodac prostowanie ramienia hantel/wyciag IIIdzien PLECY Podciaganie gryfu lamanego do brzucha 4 seie(progres) 12,10,10,8powtorzen wywal Martwy ciag 4 serie progresjako 3cw. 12,10,10,8powtorzen Podciaganie na drazku za glowe 3 serie po 12 powtorzen jako pierwsze cwiczenie Sciaganie kierownicy do klatki 3 serie 12,10,10 progres wywal wioslowanie jako 2cw. NOGI Przysiady do kata prostego ze sztanga na barkach normalne przysiady 4serie po 12,10,10,8powtorzen(czworoglowy uda) uginanie w kolanie na maszynie 3 serie po 10 powtorzen(dwuglowy uda) Wspiecie na palce(lydki) 4 serie po 12,10,10,8powtorzen(progres ciezaru) IVdzien BICEPS Modlitewnik 3 serie 10,10,8 powtorzen(progres)4s Uginanie przedramion siedzac(hantle) 3serie progres 10,10,8 4s Sciaganie wyciagu do uszu 3 serie po 10 powtorzen wywal PRZEDRAMIE dodaj do plecow i nog Uginanie nadgarstkow na laweczce z uzyciem gryfu 4 serie po 10 powtorzen zwijanie i rozwijanie ,,sznurka" 2 serie zciezarem Poloaczenie na 4dni. pon.barki+bic wt.nogi+przedrmie czw.kjlatka+tric pt.plecy+przedramie Polaczenie na 3dni pn.klatka+tric sr.plecy+bic pt.nogi+bary Tyle, plan masowy powinien byc oparty o podstawowe cwiczenia, a i tak dieta odgrywa tutaj glowna role. Zmieniony przez - Bery89 w dniu 2008-05-12 21:13:31

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2065 Data: 5/12/2008 9:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • VIII MIĘDZYNARODOWY TURNIEJ JU JITSU W FORMULE FULL CONTACT I GRAPPLING

    Post
    Sztuki Walki

    Kilka walk... Grappling: http://pl.youtube.com/watch?v=Tvh3DRoM1VU&NR=1 http://pl.youtube.com/watch?v=C9FgrrX9mJw&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=DhSQZnGfMt8&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=HCxs21znH-c&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=JjLSDjQHqhM&feature=related Full contact: http://pl.youtube.com/watch?v=17d2oWo6alg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2711 Data: 12/19/2008 5:03:49 PM Liczba szacunów: 0
  • WYBIERSZ NAJLEPSZE LOGO I WYGRAJ KOSZULKĘ !

    Post
    NATURE'S BEST

    Mój wybór z pewnością padłby na logo nr 1, "handsome". a)Poza namalowanego kulturysty najpełniej oddaje jego siłę oraz liczbę dokonanych przezeń wyrzeczeń. b)Jednak równie ważne jest tło towarzyszące kulturyście. (W przypadku Thundera zbyt bardzo przypomina inne znane firmy.I nawet pioruny nie pomagają.) c)Trzecim powodem jest kolorystyka: Czerwony nie dość że najlepiej komponuje się z czarno-biały szkicem to jeszcze ma wymowną symbolikę: Czerwień określa osoby: dynamiczne, bezpośrednie, posiadające silny charakter, kochające działanie i konkurencję; osoby, które dobrze wiedzą, czego chcą i na ogół to dostają. Innymi słowy czerwień to symbol energii.

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17358 Data: 5/22/2008 3:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • trening wyskoku ze sztanga

    Post
    Inne dyscypliny

    witaminy ? w aptece kup najlepiej kompex jakiś , powiedz że trenujesz ciężko i napewno coś ci doradzą zima idzie wiec pomysl nad witaminką c

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 8947 Data: 1/22/2006 3:53:24 PM Liczba szacunów: 0
  • kłopot wśród kumpli

    Post
    Sztuki Walki

    Musisz jeszcze raz z nim pogadać, wysunąć argumenty, że cię nie zaprasza na imprezy, słyszysz plotki, że cię obgaduje itd. Jak będzie się wykręcał to powiedz mu, że chcesz żeby było normalnie, a ty zachowujesz się jak jakiś frajer z miasta, jak będziesz tak dalej robił to ci znowu wpie***le, zacznijmy wszystko od nowa mamy wspólnych kumpli i niech będzie spokój, zależy też za co mu naybaueś ;c Jak ty zacząłeś i mu wpierniczyłeś, to powinieneś go przeprosić, a jak nie to możesz mu powiedzieć, że mógł wtedy nie zaczynać.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2317 Data: 6/12/2013 7:49:55 AM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSCI I STERYDY

    Post
    Doping

    Koguciej..? Chyba dzika (dziczej). W******.lali, w******l.ają i będą w******la.ć sterydy wiadrami

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 14220 Data: 1/23/2010 12:04:51 AM Liczba szacunów: 0
  • kto bral omke???

    Post
    Doping

    ja pjerdole jak sie boisz skutkow ubocznych to po hooooj zaczynaszjak jestes c.i.p.a to odpusc se kox

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 16807 Data: 2/14/2009 8:00:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Worki pod oczami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a i jeszcze jedno ta pani dermatolog powiedziała zebym zażywała witaminke C bo poprawia podobno kolio skory czy jakos tak

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 4:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Worki pod oczami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak - witaminka C dobra jest dla osób, które mają cerę z problemami naczynkowymi

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 8:40:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Egzamin z biegania na 1000m

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eno, Rothen, nie przesadzaj. na mistrzostwach to by byl wstyd i kompromitacja:P rekord Polski z 2002 r: 1000m 2:17.22 Paweł CZAPIEWSKI ... a 25s roznicy....bariera nie do nadrobienia na takim odcinku:) dla mnie to byl max moich mozliwosci. moze przy nieprzerwanym treningu za jakis m-c albo 2 poprawie jeszcze o 2s.. zreszta nie musze, bo mieszcze sie w czasie 3 min;] Pozdrawiam zolnierzu! http://sport.interia.pl/lekkoatletyka/tabela/rekordy-polski-m,154 Zmieniony przez - kawior84 w dniu 2008-06-27 14:24:00

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 15802 Data: 6/27/2008 2:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Push/Pull :-)

    Post
    Trec

    Poprawione: Trening A „Pull Day” -Wiosłowanie sztangą 3s. -Podciąganie na drążku, szerzej niż barki 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. -uginanie ramion na modlitewniku 3s. Trening B „Push Day” -Przysiady 3s -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. -arnoldki 3s. -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” -Podciąganie na drążku, wąsko. 3s. -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. -uginanie ramion ze sztangą 3s. -Martwy Ciąg 3s. Trening D „Push Day” - Dipsy 3s - rozpiętki 2s - Wyciskanie żołnierskie 2s - wyciskanie francuskie leżąc do czoła 3s. - wpięcia na palce 3s. Mam bardzo ważne pytanie odnośnie progresji, jak ją zaplanować? Będę robił to pierwszy raz. Mierzę maksy 8 poprawnych powtórzeń, biorę z tego 80% i po trochu dokładam z treningu na trening? Chciałbym zastosować spokojną progresję, żebym mógł się dobrze skupić na wykonywaniu ćwiczenia, a nie tak jak dotychczas - walka z ciężarem. Zmieniony przez - Skodzio w dniu 2011-01-02 10:48:31

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4921 Data: 1/2/2011 10:47:42 AM Liczba szacunów: 0