SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • UFC 224: Nunes vs Pennington

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.fight24.pl/wp-content/UFC-224.jpg Organizacja UFC zaprezentowała plakat gali #UFC224 , która odbędzie się 12 maja w Rio de Janeiro w Brazylii. Na karcie walk zobaczymy trzy bardzo ciekawe pojedynki z karty głównej. Walka o tytuł wagi koguciej 135 lbs.: Amanda Nunes (c) vs. Raquel Pennington 185 lbs.: Vitor Belfort vs. Lyoto Machida 185 lbs.: Ronaldo Souza vs. Kelvin Gastelum 265 lbs.: Oleksiy Oliynyk vs. Júnior Albini 135 lbs.: John Lineker vs. Brian Kelleher 185 lbs.: Cezar Ferreira vs. Karl Roberson 170 lbs.: Elizeu Zaleski dos Santos vs. Sean Strickland 170 lbs.: Warlley Alves vs. Sultan Aliev 115 lbs.: Mackenzie Dern vs. Amanda Cooper 185 lbs.: Thales Leites vs. Jack Hermansson 170 lbs.: Alberto Mina vs. Ramazan Emeev 155 lbs.: Davi Ramos vs. Nick Hein

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 8961 Data: 4/9/2018 11:42:22 PM Liczba szacunów: 1
  • UFC 224: Nunes vs Pennington

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.fight24.pl/wp-content/UFC-224-waga.jpg Przedstawiamy wyniki ważenia przed galą UFC 224 w Rio de Janeiro na której walką wieczoru będzie pojedynek kobiet o pas wagi koguciej między mistrzynią Amandą Nunes a Raquel Pennington. W co-main evencie zmierzą się Ronaldo Souza i Kelvin Gastelum. Oficjalna ceremonia ważenia odbędzie się o godzinie 22:00 Karta główna (godzina 4:00 Polsat Sport) Walka o tytuł wagi koguciej 135 lbs.: Amanda Nunes (c) (135) vs. Raquel Pennington (135) Co-main event 185 lbs.: Ronaldo Souza (186) vs. Kelvin Gastelum (185) 115 lbs.: Mackenzie Dern (123)* vs. Amanda Cooper (116) 135 lbs.: John Lineker (136) vs. Brian Kelleher (136) 185 lbs.: Vitor Belfort (184) vs. Lyoto Machida (186) Karta wstęna (godzina 2:00) 185 lbs.: Cezar Ferreira (186) vs. Karl Roberson (185) 265 lbs.: Alexey Oleynik (235) vs. Junior Albini (266) 155 lbs.: Davi Ramos (156) vs. Nick Hein (156) 170 lbs.: Elizeu Zaleski dos Santos (171) vs. Sean Strickland (170) Karta wstępna (UFC Fight Pass godzina 00:15) 170 lbs.: Warlley Alves (171) vs. Sultan Aliev (171) 185 lbs.: Thales Leites (186) vs. Jack Hermansson (186) 170 lbs.: Alberto Mina (171) vs. Ramazan Emeev (171) 185 lbs.: Markus Perez (186) vs. James Bochnovic (186) * Mackenzie Dern przekroczyła limit https://youtu.be/9X2sMgy5ge4 Zmieniony przez - Yoshi87 w dniu 2018-05-11 15:44:11

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 8961 Data: 5/11/2018 3:08:12 PM Liczba szacunów: 0
  • w środę otrzymałam suplementy od sponsora akcji Kij&Marchewka firmy TREC :-D :-D paczka zawierała: BCAA Turbo Jet 200 g -doskonale rozpuszczalny, zaawansowany matrix najefektywniejszych i najszybciej wchłanianych aminokwasów rozgałęzionych (BCAA) -zawiera duży dodatek beta-alaniny, glukuronolaktonu i witamin z grupy B -nasila produkcję niezbędnej podczas ciężkich treningów energii oraz chroni mięśnie przed katabolizmem, przyspieszając ich regenerację Super Omega-3 120 kapsułek -suplement diety zawierający w swoim składzie olej z ryb oceanicznych, który jest bogatym źródłem kwasów tłuszczowych z grupy Omega-3 (EPA i DHA) ZMA 90 kapsułek -jest kombinacją chelatowanych pierwiastków: cynku, magnezu oraz witaminy B6 -zwiększa poziom własnego testosteronu, hormonu wzrostu oraz IGF-1 (insulinopodobnego czynnika wzrostu) Dietary Fibre Apple 300g -jest to błonnik pochodzenia roślinnego otrzymywanym z jabłek -do najważniejszych właściwości błonnika należy między innymi: redukcja tkanki tłuszczowej, oczyszczanie organizmu z toksyn i metali ciężkich oraz odbudowa flory bakteryjnej układu pokarmowego DAWKOWANIE: BCAA - 1g na 10 kg m.c. około treningowo Omega3 - raz dziennie 2 kapsułki ZMA - raz dziennie przed snem 3 kapsułki Dietary Fibre - raz dziennie 10g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0e6bb3dc76bf4da3ad7bc7c9231b7bf0.JPG Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-10-05 20:19:46

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 10/5/2012 8:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • im dalej w las tym bardziej głodna %-) na serio aero było robione z kilkoma krótkimi przerwami po ok 30 sekund. niektóre przerwy między seriami dziś się wydłużyły, bo na serie B i C muszę przejść w drugi koniec obiektu plus może faktycznie za mało dobrałam ciężaru w niektórych ćwiczeniach. bułgara to ja kocham tylko nie z takimi bólami @@-)

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 10/5/2012 10:09:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dodaj owoc z witaminą C oraz coś z witaminą D. Więcej ryb/n-3 spożywaj wraz z rybami/posiłkami tłustymi.

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 10/11/2012 1:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 12 - 12.10.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ed9e918fc1ec4a549304fb0d02f5cc2a.png Suple: omega3, ZMA, błonnik, BCAA, whey /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0ef8e3a1a2834ac89f048aac564d941e.JPG pusta siłownia, dobrze się ćwiczyło nikt nie przeszkadzał. przerwy 15s dopilnowane i na koniec miałam kryzys nożny, chodziłam jak kaczka. dobrze, że do ostatnich serii nie musiałam wykorzystywać siły nuk %-) no ale... przecież jeszcze zostały aeroby kochane@-) Dzień 13 - 13.10.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/36e2382d19df4113aa95c35a90d779b3.png Suple: omega3, ZMA, błonnik, BCAA, whey, wit.C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2bfbf83181924c1894698685d0b90932.JPG rower 34min / 9,5km / śr.prędkość 16,7km/h słonko święciło, 13 stopni. rewelacyjne warunki, poza wiatrem #-P (przestałam już jeździć na dłuższe wycieczki, teraz tylko typowo w tempie aeroby blisko domu, robię okrążenia na tej samej trasie. ładny tydzień zapowiada się, więc wt. i czw. aeroby może również uda się zrobić w tej formie) popołudniu czułam się mega zmęczona - zaliczyłam 2h drzemkę :-D Dzień 14 - 14.10.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/426900fa318d45d29f4d0563733da3a7.png Suple: omega3, ZMA, błonnik naukowe DNT Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-10-14 09:24:10

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 10/14/2012 9:22:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 36 - 05.11.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0d7486b16b9d4f9b9d48760be27dfba1.png Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4ee50576a41645c782ecd45c6e9d266a.JPG +aeroby 35 minut paskudne dziś mam samopoczucie, co w większości przełożyło się na trening. jednocześnie skończył się najlepszy koks na świecie - turbo jet, więc część D ledwo co wykona, z mniejszym ciężarem niż ostatnio, no i aeroby w bardzo wolnym tempie. tak kiepskiego dnia to dawno już nie miałam. na szczęście już się kończy. dzisiejsze pomiary :-| czuję minimalne zmiany, których jednak nie widać w centymetrach /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d317e2bd6d3142dcb3a3adbe73e62eca.JPG no i wizyta u fizjo: górę, łopatki wszystko mam proste. nogi (na długość) też są równe. co jest źle - mam przykurcze w dwugłowych i pośladkowych, i byc może w jednej nodze są silniejsze, przez co mięśnie inaczej się spinają z jednej i strony i dlatego miednica rotuje(?), inaczej się ustawia. plus do tego dochodzi nawyk jak się ustawiam - krzywo. stąd wrażenie, ze jedną nogę mam krótszą. ogólnie oprócz kiepsko rozciągniętych mięśni, niczego innego patologicznego nie stwierdzono. zalecenia: regularne, najlepiej codziennie rozciąganie (przepraszam, jeśli mało specjalistycznym językiem powtórzyłam) Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-11-05 21:06:18

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/5/2012 9:05:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Listopadowa Marchewka:-D:-D ponownie BCAA Turbo Jet 200g oraz Dietary Fibre Apple 300g oraz dwie nowości CLA Softgel 100 kapsułek -uzupełnia dietę w skoncentrowany sprzężony kwas linolowy -wspomaga przemianę materii i działaja termogenicznie, nasilając proces produkcji energii z tłuszczu zapasowego Fat Transporter 90 kapsułek -przyspiesza przemianę materii -zwiększa produkcję energii z tłuszczu -chroni wątrobę, stabilizuje poziom lipidów Dodatkowo z zapasów październikowych nadal suplementuję ZMA i Omegę3. Na stałe włączyłam także witaminę D3 oraz sporadycznie witaminę C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0d8de529a2004a8daf629b68491e0520.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a59683fa91044dd1bfea85ce9f04ef3f.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/312e42bd635a4334a4859ab8050d1fa2.JPG Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-11-07 21:02:11

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/7/2012 8:59:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 48 - 17.11.2012 dzisiaj DNT przesuwam treningi siłowe o jeden dzień wcześniej, a więc jutro część A w piątek popołudniu jadę na weekend do Warszawy na szkolenie z dietetyki 8-) dzisiaj 3h spacer/bieg w lesie z siostrzeńcami. ciotka odstaję z formą biegową ;-) Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/fb9c379b48b84f6fbf040501dd166822.png

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/17/2012 6:01:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 55,56 - 24i25.11.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/abbb2ccae5c342b7a5ed80c9298ba3a8.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/29b258837bfb4c5ebc72964cacd97b80.png Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter DNT - wyjazd do Warszawy na szkolenie z dietetyki w sporcie. mega dużo nowej wiedzy. będę potrzebowała trochę czasu na ogarnięcie tej wiedzy :-D najbardziej jestem z tego zadowolona, że udało się zrealizować w 100% miski. jedyne co jestem trochę niewyspana Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-11-26 20:11:02

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/26/2012 8:10:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 57 - 26.11.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a2938f256687486bb683ff05f10c33f2.png Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter postanowiłam zrobić DNT, jestem jednak niewyspana i zmęczona po całym tygodniu. kiepsko byłoby po powrocie o 22 w niedziele, rano dnia następnego po 6 przywitać się z dziesiątkami. ----------------------------------------- pomiary dzisiejsze: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a336203253d64385858b2c792d59eb7b.JPG uwielbiam takie spadki - mało na wadze, dużo w cm 8-)8-) co tu dużo pisać, tydzień zaliczam do bardzo udanych. czuję, że ciało bardzo dobrze zareagowało na rotację. no i łydka drugi tydzień na minusie, a ciężko to miejsce jest u mnie ruszyć. od tego tygodnia (9tego) jedyne zmiany to zamiana 3x15 na 4x10. ciekawe jestem czy znacząco wzrośnie czas wykonywania treningu. do tej pory zarówno 20tki i 15tki zajmowały mi średnio 40-45minut Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-11-26 20:21:58

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/26/2012 8:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • dzięki za tak miłe słowa :-D, tylko już nie chwalić, bo centymetr się zatnie i co zrobimy? @@-) Dzień 58 - 27.11.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2f4d13c7d15841699f6180b3ba588736.png Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter, bcaa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ca815f020b274dd082408c3198f1d6ee.JPG A1. zajęta była druga sztanga. dlatego ze sztangielkami A2. jestem mega zadowolona z techniki, po 2miesiącach ze sztangielkami nie pochylam się już tak znacząco do przodu B1. ciężar dobrany idealnie, w przyszłym tygodniu nie zwiększam B2. do tej pory robiłam RDL nieodkładając sztangi. dziś rozmontowałam stepy na pół, zwiększyłam ciężar i w każdym powtórzeniu odkładałam C2. nie zwiększam ciężarów w najbliższym czasie, za każdym razem znacząco obciąża prawe kolano D2. pozostanę na przyszłość z 3 i 4. ostatnia seria z zaciśniętymi zębami. 5tka to zdecydowanie za dużo jak na mnie (na razie ;-) ) 10tki dość przyjemne. czas treningu znacząco się wydłużył przez szykowanie ciężarów, ćwiczyłam trochę później niż zwykle i nie miałam siłowni na wyłączność ;-) no to idę jeść śledzia i spać |-O Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-11-27 18:36:46

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/27/2012 6:35:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 59 - 28.11.2012 interwały na eliptyku 9x20/40 (szybko/wolno) obciążenie 11/20 plus średnim tempem do pełnych 15 minut Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d34e4484c70645428b8df69b249e0c5c.png

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 11/28/2012 5:03:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 64 - 03.12.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/683aa5b408e14de4bdc011b8b0778f62.png Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e1157c13c73b4a9d80a872ac48248d82.JPG A1. niby 9kg dość lekkie, a w siódmym powtórzeniu sztanga omało co spotkała się z moim czołem ;-) A2. w przyszłym tygodniu dodaję 2,5kg B2. ostatnie dwie serie bez podstawek - wielkość krążków pozwoliła C2. tu dały znać o sobie ciężary z wcześniejszych ćwiczeń. kiedyś 20tki spokojnie zrobiłam z takim ciężarem, a teraz 10tki stanowią problem +aeroby 30min średnim tempem sezon przedsylwestrowy dla mężczyzn uznaję za rozpoczęty, wyjątkowo tłumy przed 8. musiałam pilnować sztangi ;) więc część A i B nie robiłam w parach tylko każde ćwiczenie po kolei pomiary: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3b492decce034f98a55029199ff68193.JPG Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-12-03 19:35:34

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/3/2012 7:34:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 67 - 06.12.2012 interwały 9x 20/40 obciążenie 8/20 (dwa ostatnie to w sumie 15sek a nie 20) ciężki dzień w pracy, stres stres stres i księgowanie na czas. wchłonęłam ok 4litry melisy. a jutro rano kontynuacja... @-) Suple: omega3, ZMA, wit.D, wit.C, błonnik, cla, fat transporter /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/44e5bfe763dc46239e3e62fd05748c26.png

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/6/2012 8:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 75 - 14.12.2012 Suple: omega3, wit.D, wit.C, błonnik, cla, bcaa, mineral pack, collagen, clenburexin aeroby eliptyk 30minut obciążenie 10/20 tempo i obciążenie kiepskie, bo kiepsko się czułam. całe popołudnie walczyłam, żeby mnie nie dopadło choróbsko. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4998d6728d5548138bfedaa99612b4c5.png

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/15/2012 10:01:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 76,77 - 15i16.12.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/cb3f039ad66a4194a484f72168d87596.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3ec0034149ee4c599bcdcc40102fb110.png Suple: omega3, wit.D, wit.C, błonnik, mineral pack, collagen, clenburexin dwa dni DNT - po piątku skończyło się ze stanem podgorączkowym i bólem gardła, więc zagnieździłam się w domu z witC i D oraz czosnkiem@-) w sobotę samopoczucie kiepskie, tak jak na załączonym obrazku. dzisiaj już lepiej. jutro zaczynam od dnia A. kopniaka w tyłek proszę, żebym dała z siebie dużo w tym tygodniu :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c9deb651a6824469b927c1960fb2c2c1.jpg cóż za ironia losu - dostałam collagen, dzisiaj cały dzień pobolewało mnie kolano%-), a tak szczerze to za bardzo nie miało po czym, no chyba, że zmęczenie materiału Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-12-16 18:52:43

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/16/2012 6:50:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 78 - 17.12.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/18259b48e628430a8facf6ebfcee79ba.png Suple: omega3, wit.D, wit.C, błonnik, mineral pack, collagen, clenburexin, bcaa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7caee3a971d64f5aa7a782e19cfb8acd.JPG +eliptyk 40minut obciążenie zaczynałam od 8/20 skończyłam na 15/20 %-) część B - oj umęczyłam się, wiosło daje nieźle popalić. nie widzę w najbliższej przyszłości możliwości dołożenia ciężaru C1 - minimalny wzrost siły, 9 ładnych powtórzeń do upadku, żadnego PP C2 - kolana ok, ogień pierwszy trening z clenburexinem - odczułam znaczącą termogenezę, no i potliwość. po przysiadzie i wl byłam już cała mokra, a gdzie tu do aerobów}:-( dawka popołudniowa, tak samo jak w weekend, praktycznie nieodczuwalna. jedynie odbijało mi się kapsułką. collagen - pyszny wiśniowy kompocik, wystarczy dosypać do wody i wymieszać. bardzo dobra rozpuszczalność. no i ostatnie kontrolne pomiary, myślę, że dość optymistyczne :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3fa16bbb17364af79de7745790035a93.JPG Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-12-18 07:00:38

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/18/2012 6:58:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 79 - 18.12.2012 Suple: omega3, wit.D, wit.C, błonnik, mineral pack, collagen, clenburexin, bcaa +eliptyk 9 interwałów 20/40 obciążenie 8/20, plus do pełnych 30 minut średnio-wolnym tempem odpoczynek w weekend pomógł, nastawienie dobre, w miarę wypoczęta jak na początek tygodnia /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c72dbbe93cec458883906045fc8fc59d.png

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/18/2012 8:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • nastawienie bardzo dobre. chętnie poćwiczyłabym tym planem jeszcze parę tygodni, bo lubię większe ciężary - no tylko to zmęczenie... %-) nie wiem czy mój organizm podświadomie wyczuwa, że to już końcówka i zaraz odpocznie, ale banan z twarzy od poniedziałku mi nie schodzi :P Dzień 80 - 19.12.2012 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/42b4444e56874039b9665b22b11545b9.png Suple: omega3, wit.D, wit.C, błonnik, mineral pack, collagen, clenburexin, bcaa zaj**isty trening - ćwiczyło kilku koksów, którzy się nie cackają z ciężarami. bardzo motywująco to działa :-) minimalnie gdzie nie gdzie dołożyłam ciężaru, no i dzisiaj miałam dobre tempo, krótkie przerwy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6b3e739efe844b96a0b22d86f76f64ae.JPG skos - brak możliwości jak na razie dalszego progresu - kolejna sztangielka waży 12kg :> wykroki, mc npn - podsumuję krótko - tyłek dzisiaj mnie boli ściąganie drążka - ostatnia seria do upadku. to 33kg jakieś takie nieosiągalne zrobiło się, nie wiem skąd miałam tyle siły dwa tygodnie temu na 7 powtórzeń @@-) aeroby - eliptyk 20minut - niestety tak krótko, bo zaspałam i później rozpoczęłam trening. nie chciałam za dużo spóźnić się do pracy, bo szef miał imieniny ;-) Zmieniony przez - Agueda w dniu 2012-12-20 11:44:40

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 12/20/2012 11:40:35 AM Liczba szacunów: 0