SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sprzedam xpanda

    Post
    Targowisko

    Jak ktos jest zainteresowany jeszcze mam na sprzedaz storma bez 6 porcji smakgrape splash Sprzedaje poniewaz mam zamiar zacząc cykl z czegos mocniejszego :) Najchętniej odbior osobisty w bydzi ale poczta tez moze byc pozdro info gg-761444 Zmieniony przez - Gu C.O w dniu 2007-03-19 20:49:26

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2349 Data: 3/19/2007 8:48:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam xpanda

    Post
    Targowisko

    jaaaaaa szkoda gadac co za pajac z tego kolesia Walki za wałkami kreci Dla moderatorow prosze nie słuchac tego kolesia Jest on po prostu oszustem teraz mnie osądza o wałki a niedawno sam był bohaterem oszustwa !!! szkoda gadac Nie mam pojecia o co mu chodzi Nie rozumiem kolesia!! Zmieniony przez - Gu C.O w dniu 2007-03-29 17:02:29

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2349 Data: 3/29/2007 4:48:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer i... ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polecam BCAA i tuurynka by ci sie przydała (oczywiscie z OLIMPU) A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 1/7/2004 5:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer i... ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    OLIMP BCAA 750 Dietetyczny środek spożywczy w formie tabletek, uzupełniający dietę w BCAA - aminokwasy o rozgałęzionych łańcuchach - izoleucynę, leucynę i walinę. BCAA - podobnie, jak witaminy, należą do substancji egzogennych, co oznacza, że muszą być dostarczane z pożywieniem. Spełniają one bardzo ważne funkcje fizjologiczne, tj. budulcowe, energetyczne i regulacyjne: - stanowią ok. 35-40% tkanki mięśniowej organizmu; - jako jedyny, niemożliwy do zastąpienia substrat energetyczny, łączą szybki nieekonomiczny metabolizm glukozy z wolnym ekonomicznym metabolizmem kwasów tłuszczowych; ten kierunek działania nabiera szczególnego znaczenia w trakcie wysiłku, szczególnie interwałowego - o zmiennej intensywności - takiego, z jakim mamy do czynienia w wielu dyscyplinach sportowych, w treningach kulturystycznych i na zajęciach fitness; - ograniczają rozpad i nasilają odbudowę białek - poprawiają bilans azotowy, dzięki czemu przyspieszają adaptację wysiłkową sportowców, szczególnie w dyscyplinach siłowych, szybkościowo - siłowych i wytrzymałościowo - siłowych oraz ułatwiają rekonwalescencję po chorobach i spowalniają procesy starzenia; - regulują gospodarkę tłuszczową i węglowodanową - potęgują rozpad i utrudniają gromadzenie się w organizmie tłuszczu zapasowego. Intensyfikacja przemian tłuszczowych przez wolne BCAA, odbywa się zarówno na poziomie regulacji ogólnoustrojowej, jak też na poziomie metabolizmu tkanki mięśniowej i tłuszczowej - jest to zjawisko adaptacyjne, umożliwiające zachowanie równowagi życiowej, w głodzie i podczas długiej wytężonej pracy. Zapotrzebowanie na BCAA wzrasta znacząco w trakcie i po wysiłkach fizycznych, w stresie, w drugiej połowie życia (po 40 - stce) oraz w dietach redukcyjnych (odchudzających). OLIMP BCAA to nowoczesna formuła ze znaczną przewagą izoleucyny - najważniejszego aminokwasu rozgałęzionego. Izoleucyna jest jedyną substancją regulującą, albo przemiany węglowodanów, albo tłuszczów, w zależności od aktualnych potrzeb energetycznych organizmu. Unikalny jest również jej wpływ na metabolizm tkanki tłuszczowej. Tłuszcz gromadzony jest w komórkach tłuszczowych, w efekcie jednoczesnych przemian węglowodanów i kwasów tłuszczowych. Izoleucyna ogranicza jednocześnie jedne i drugie przemiany - wyjątkowo silnie hamuje gromadzenie tłuszczu zapasowego. Szczególnie polecany: - sportowcom wyczynowym i ćwiczącym rekreacyjnie, dla zabezpieczenia energetyki pracy, przyspieszenia regeneracji powysiłkowej oraz poprawy siły masy i wytrzymałości mięśni szkieletowych; - osobom z nadmiarem tkanki tłuszczowej dla przyspieszenia efektów odchudzania i stabilizacji niskiego poziomu wagi; - osobom aktywnym, ciężko pracującym i narażonym na stres środowiskowy. Każda tabletka zawiera: Aminokwasy łącznie 750mg BCAA, w tym: L-leucyna 185,0 mg L-walina 230,0 mg L-izoleucyna 335,0 mg Dodatkowo: Witamina B6 0,3 mg Sposób użycia sugerowany przez producenta: - ćwiczenia rekreacyjne - 1 tabletka przed i 1 tabletka po ćwiczeniach, - sport wyczynowy - przeciętnie ok. 1 tabletka na 10 kg masy ciała, max. 8-10 tabletek dziennie, w dawkach podzielonych, np. 2 tabletki po przebudzeniu, 2 tabletki przed treningiem, 2 tabletki po treningu i 2 tabletki przed snem, - w okresie redukcji masy ciała - 2 tabletki 3 razy dziennie na ok. 30 min. przed posiłkiem. Sposób użycia sugerowany przez **********: Stosować 1 tabletkę na 10 kg masy przed i po treningu (bezpośrednio po wysiłku) oraz przed posiłkami i rano po 4-6 tab. Przyjmować na pusty żołądek. Składniki: wolne aminokwasy (L-leucyna, L-walina, L-izoleucyna), witamina B6, celuloza mikrokrystaliczna i sorbitol (substancje wypełniające), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca). OLIMP Taurine 500 mg: Tauryna jest aminokwasem warunkowo-niezbędnym, powstajacym z metioniny i cysteiny. Występuje w organizmie jako wolny aminokwas lub składnik prostych peptydów - w płytkach krwi i żółci, gdzie z kwasami żółciowymi tworzy kwasy taurocholowe. Aminokwas ten nie stanowi elementu budulcowego białek ustrojowych, jest jednak niezbędny w procesach ich przemiany. Organizm ludzki wytwarza niewielkie ilości tauryny, przy czym jej ilość jej niewystarczająca szczególnie dla organizmów młodych i rosnących oraz wykonujących wysiłek fizyczny. Tauryna, podobnie jak glutamina magazynuje azot w organizmie. Wpływa buforująco na pH krwi, zmniejsza intensywność rozpadu białek - wykazuje działanie antykataboliczne, znacznie wpływając na poprawę umięśnienia. Podczas wysiłku fizycznego w organizmie wytwarzana i uwalniana jest w nadmiernych ilościach serotonina - hormon powodujący reakcje kataboliczne mięśni. Tauryna ogranicza wytwarzanie tego hormonu. Zmniejszona ilość wytworzonej serotoniny powoduje, że organizm nie odczuwa zmęczenia i może wykonywać wysiłek fizyczny znacznie dłużej, przy zachodzących w ograniczonej ilości procesach katabolicznych mięśni. W warunkach obciążenia organizmu wysiłkiem fizycznym, tauryna utrzymuje długo wysokie stężenie jonów wapnia w komórkach nerwowych i mięśniowych, wykazuje podobny do insuliny wpływ na metabolizm węglowodanów - zmniejsza stężenie cukru we krwi. Ponadto w badaniach naukowych stwierdzono także korzystne oddziaływanie tauryny jako czynnik: - zapobiegający powstawaniu chorób sercowo-naczyniowych, - regulujący (obniżający) poziom cholesterolu w krwi, - stabilizujący funkcjonowanie komórek nerwowych i mózgowych (w epilepsji), - zapobiegający powstawanie plamkowej degeneracji siatkówki, - wspomagający leczenie schorzeń wątroby, - spowalniający skutki choroby Alzheimera. Przeznaczenie: dla sportowców oraz innych osób dorosłych obciążonych wysiłkiem fizycznym w celu zwiększenia wydolności organizmu i ograniczenia skutków zmęczenia. Każda kapsułka zawiera 500 mg Tauryny Sposób użycia sugerowany przez **********: W celu działania antykatabolicznego i anabolicznego należy stosować 2-3 porcje dziennie (4-6 kap.): rano nadczczo 2 kap., przed treningiem 2 kap. (jeżeli wysiłek jest wytrzymalościowo-wydolnościowy, sugerujemy zrezygnować z tej porcji) oraz po treningu 2 kap. W czasie suplementacji z kreatyną, należy stosować po 2-3 kap. do każdej porcji kreatyny. W celu pobudzenia umysłowego polecamy połączenie Tauryny (2-3 kap.) z kofeiną tuż przed wysiłkiem umysłowym. Suplement korzystnie jest łączyć z odżywką węglowodanową np. Carbo. Przyjmować na pusty żołądek, po przyjęciu nic nie jeść ok. 15 min. Składniki: Tauryna, celuloza mikrokrystaliczna (substancja wypełniająca), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), hydroksypropylo- metyloceluloza (otoczka kapsułki) A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 1/7/2004 6:08:01 PM Liczba szacunów: 0
  • SYNTHESIZE-gdzie sie podziało?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Creatine Transport™ Jedna porcja - dwie miarki 98 g Ilość porcji w opakowaniu 32 Wartość odżywcza 300kcal/1255kJ Węglowodany 75 g Białko 0 g Tłuszcz 0 g Potas (fosforan dipotasowy) 150 mg Sód (fosforan disodowy) 100 mg Magnez (fosforan magnezu) 70 mg 23%* Fosfor (fosforan dipotasowy fosforan disodowy, fosforan magnezu) 100 mg 12.5%* Witamina C 250 mg 416%* KREATYNA (monohydrat creapure, jabłczan kreatyny, chelat magnezu kreatyny) 10 g L-Glutamina 4 g Creatine Transport™ mieszanka 4 g

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2859 Data: 10/7/2005 11:10:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobre połączenie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na czym wnioskujesz, że w miesiące to za dużo ;)? czyżbyś poznał mój organizm staż i wszystko co związane ze mną ? n/c -.-

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 794 Data: 11/11/2008 2:43:49 PM Liczba szacunów: 0
  • sklep z rolkami

    Post
    Inne dyscypliny

    jak najbardziej chodzi o agresywne dzieki wielkie widze ze maja nawet duze rozmiary w tych sklepach pewnie cos kupic na lato jakie firmy bys polecal, bo moja wiedza w tym temacie zatrzymala sie 5 lat temu wtedy smigalem w rollerbldach co teraz jest dobre? http://www.hedonskate.com/rolki-c-1/remz-09one-biale-p-3798.html te mi sie podobaja ale dziwi mnie ze 2 kolka maja mniejsze? dlaczego tak jest? Zmieniony przez - NGE w dniu 2010-03-15 17:59:08

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3028 Data: 3/15/2010 5:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • T3

    Post
    Doping

    Witam raz jeszcze, nie chce zakładać nowego tematu i tak samo niewiem czy jest to odpowiedni dział ale jeśli nie to prosiłbym o przeniesienie. Sprawa wygląda następująco. Próbuje już od kilku podejść zrzucić z siebie ten zbędny tłuszcz lecz zawsze zatrzymuje się w podobnym momencie. Ten moment własnie teraz nastąpił i prosiłbym Was jako bardziej doświadczonych i zorientowanych o pomoc jak go przebrnąć poniżej wrzucam pomiary od początku redukcji, planowane jest jeszcze 8 tygodni, lecz jeśli była by taka potrzeba można to przedłużyć. 10 luty - 102.1kg 94-obwód talii/98-obwód najszerszego miejsca ( u mnie dolna spyrka :P)/94-obwód bioder 16 luty - 103.7kg 93/97/94 23 luty - 104.3kg 93/97/93.5 27 luty - 92/96/93 8 marca - 102.8kg 90/94/91 16 marca - 101.8kg 90/94/91 22 marca - 100.3kg 89/91/91 29 marca - 101.8kg 87/91/91 Dziś po zważeniu doznałem lekkiego szoku jak zobaczyłem ze waga podskoczyła o 1.5kg ( jestem bez cheat'a od 4 tygodni ) ale na szczęście pomiar troszkę mnie uspokoił. Trening: Pon barki+tric / 45 minut cardio Wt 45 min cardio na czczo - nogi+brzuch+lydka po poludniu Sr plecy biceps / 45 minut cardio Czw klatka+tric / 45 minut cardio Pt barki+kaptur+brzuch / 45 minut cardio Sob 25 minut interwałów na czczo ( 1 minuta max, 2 minuty na spoczynkowym ) Jestem aktualnie na propie 100mg e2d/bold 400mg e5d/t3 50 ucg ed/ spalacz sklepowy (muscle junkie inferno)/ 1 tydzien off od clenu. No i dodatkowo wit c 2000mg / omega 3. Zdjęcia ( kiepsko mi wychodzi 'pozowanie' ). Wrzucę jeszcze dietę jaką stosowałem do tej pory, BARDZO bym was prosił jakieś opinie na temat co dalej, ponieważ jest to moje kolejne podejście do redukcji i tym razem chcę wszystko dokończyć i zrobić jak należy. Z góry dziękuję! /SFD/Images/2015/3/29/66eb844d1392417db6596bbea6015ac9.jpg /SFD/Images/2015/3/29/e8114a92f4a84ca091c1032080ed82e7.jpg /SFD/Images/2015/3/29/598939e64df84ed887aa61e58681c058.jpg /SFD/Images/2015/3/29/5dd337cae0854c5e8104d092c26d9581.jpg /SFD/Images/2015/3/29/837e510c741847fab32cc5b1e771a6f6.jpg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 948 Data: 3/29/2015 9:35:47 PM Liczba szacunów: 0
  • jajka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    JAKA FORMA? Najlżej trawione, najlepie przyswajane sa jajka gotowane na miękko. Lekkostrawna jest równiez jajecznica gotowana na parze. Jajka gotowane powyżej 10 minut są cięzej strawne, a oprócz tego takie gotowanie powoduje starty witamin oraz obniża ich wartośc odżywczą (nawet o ok. 40%). Na skutek tak długiego gotowania wokół żółtka powatsje zielona obwódka która jest wynikem połączenia siarki z żelazem. Jajko jest nielicznym produktem który można smazyć na maśle, ze względu na niską temepraturę przy ktorej ścina sie jego bialko (ok. 60 st. C), a przy której nie powstaje toksyczna akroleina. Jajek nie należy spożywac na surowo ze względu na właściwości uczulające, możliwośc zakażenia salmonellą oraz na obecnośc awidyny, która blokuje przyswajanie biotyny. Niedobór biotyny natomiast przyczynia się m.in. do powstania uczucia zmęczenia, wysuszenia skóry, podatności na depresje oraz podwyższenia poziomu cholesterolu. http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html <---- prosze geniusze

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1397 Data: 2/12/2013 2:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie WPC + carbo

    Post
    Odżywki i suplementy

    smak kwestia indywidualna WPC w/g brakow w diecie carbo- bezposrednio po treningu w ilosci 0,5 g na k.m.c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1347 Data: 6/29/2006 7:46:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o porade.Wątroba

    Post
    Doping

    Moim zdaniem zejście ze wszystkiego oprócz testa 500mg e/7d i badania jak wyżej napisaliśmy, zmiana jedzenia na gotowane czy na parze,i multum supli typu :omega 3,resweratol,nac,koenzymq10,r-ala,nac,vit c,lecytyna sojowa,b6,b-complex, itp. itd. +leki ale to do lekarza po badaniach Zmieniony przez - adrian adw w dniu 2019-03-28 20:39:51

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 231 Data: 3/28/2019 8:35:58 PM Liczba szacunów: 0
  • nitrobolon a krew z nosa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    nie chce zakładać nowego tematu, więc dołaczam się. Nie dobór jakiej witaminy powoduje krwotoki? witamina K jest odpowiedzialna za krzepnięcie krwi i niedobór powoduje m.i. krwotoki, czy jeszcze niedobór jakiejś witaminy powoduje krwotoki? tak się pytam bo przed chwilą leciała mi krew z nosa, mam nadciśnienie, nic specjalnego nie robiłem, jeszcze dzisiaj nie ćwiczyłem (ostatni raz wczoraj) więc myślę, że brakuje mi jakiejś witaminki ;) aha a witamine C to w soczkach mam które pije, pozatym dzisiaj rano łykałem 1 tablete rutinoscorbin , łykam też olimp omega 3 gold ale łykam już od dłuższego czasu i nic sie nie działo, w sumie to nie ma chyba znaczenia aha i jeśli to ma znaczenie to pojawiło się podczas smarkania bo widziałem w innym temacie, że krzykacz się o to pytał Zmieniony przez - cin_91 w dniu 2007-12-29 19:53:13

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2195 Data: 12/29/2007 7:32:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Maksymalna siła!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dorzuc do tego witaminki jakies z dobrym skladem farmaceutyczne omega 3 na noc kompleks witamina c + za ( moze byc apteczne )

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 9/20/2005 3:18:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Stroj na lodowisko

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja w krótkim rękawku przy -5*C śmigam. po 4 godziny

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 12/8/2012 1:59:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na początek.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witaj, na początek dieta + suple prozdrowotne w zupełności wystarczą. Jakiś kompleks witaminowy, omega 3, witamina d3 +k2, witamina c. Jak masz trudności z nabieraniem masy to strzela w zbyt małą ilość kalorii w diecie.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 364 Data: 12/22/2016 10:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak rozpoznac podróbke

    Post
    Doping

    ehhh a czemuniezapytasz o podrobke wit C ??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1094 Data: 3/5/2004 6:12:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Hormon Wzrostu

    Post
    Doping

    co za pytania hahah zwierzak odpuść sobie bo to nie dla ciebie no chyba że masz naprawde w c*** sary i nie masz co z tym zrobić

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2662 Data: 2/11/2011 1:11:53 AM Liczba szacunów: 0
  • [S] Sweter Lacoste

    Post
    Targowisko

    wymierzyłem wszystko dokładnie jeszcze raz, A - 57 cm B - 61 cm C - 71 cm D - 53 cm

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 7/10/2011 4:59:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy cykl

    Post
    Doping

    SZCZYT BEZCZELNOŚCI:,,chce byscie mi doradzili rozpisali Dietę do tego ....." I MOZE JESZCZE ZA CIEBIE ODJ***Ć CAŁĄ ROBOTĘ???

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 955 Data: 10/30/2009 7:37:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie przy sporej masie

    Post
    Inne dyscypliny

    95 kg to nie jest spora masa :) chyba że masz 160cm wzrostu i wcześniej twoja przygoda ze sportem spełniała się wyłącznie przed telewizorem. Jeśli choć raz przytaknąłeś, radzę na początek 4 razy w tygodniu wybrać się na 30 minutowy szybki marsz. W miarę postępu zacznij biegać. Jak czasem grasz w piłkę czy w tenisa śmiało załóż porządne buty i zacznij biegać najlepiej po trawie lub po drogach gruntowych. Mała rada - butelkę z woda zostaw w domu zamiast ja trzymać w ręku podczas biegu, dopasuj tez ubiór do pogody i podpowiem że 15 st c to nie pogoda na krótkie spodenki.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 8/25/2014 9:49:25 PM Liczba szacunów: 0