SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ile ćwiczeń max?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Tego faktycznie nie doczytałem, ale i tak nie rozumiem po co ustalacie długość treningu - odpowiednia ilość ćwiczeń, serii i przerw między nimi wyznacza właściwy czas treningu. Zaprzeczycie? " pewnie że zaprzecze , bo wyobraź sobie gościa który se nagle pomysli - aha arnold robił 50 serii na trening to i ja bede robił , potem zagląda do atlasu i widzi jakie maja byc przerwy i ilość powtózeń np. w treningu na mase - no i robi 50 serii z przerwami powiedzmy 1-2minuty , plus czas na wykonanie serii i wychodzi mu ok 2 godzin trening , a ze względów które juz opisałem bezcelowe jest robienie treningu dłuższego niż 60 minut "W takim razie uprzejmie proszę o zobrazowanie mi, jak pudzian albo Szwarc zmieszczą sie w 60 minutowym treningu. Heavy duty nie jest zbyt często stosowany i szczerze mówiąc, nie spotkałem się z nim jako klasycznym treningiem, jedynie służącym podtrzymaniu. Czysta teoria odnośnie pobudzania jak dla mnie." a uprzejmie prosze , nie wiem kto to szwarc - mam nadzieje że nie jakiś produk reklamowy , bo z tym mi się to kojaży - ale jeśli chodzi o pudziana to jego trening nie jest masowy a nie typowo siłowy tylko wytryzmałościowo-siłowy a w tym wypadku trening dłuższy jest jak najbadziej wskazany bo on nie ma wykonać 1 maksymalnego powtorzenia w jakimś ćwiczeniu , tylko ma np. nap.i.e.r.d.a.l.a.ć z jakimś workiem albo , z jakimś kamieniem jak najdalej - a to jus podchodzi pod jakiś maraton a nie trening typowo siłowy - taki jak trójbój czy wyciskanie co do heavy duty to był przykład ale jakbyś troche pomyślał to byś zauważył że praktycznie każdy tutaj wykonuje serie w ten sposób ja w heavy duty - bo tak naprawde jest tylko 1 główna z tych wszystkich - szczyt piramidki - bo wszystkie inne są jedynie na tzw. dojście abo na rozgrzanie mięśni i stawów więc prawde mówiąc jak widzisz kogoś trenującego w systemie progresjii to spotykasz się z kimś trenującym heavy duty , lekko zmienionym ale wciąż heavy duty niewiele osób trenuje tym sposobem bo wszystcy są pod wpływem nasterydowanego arniego który robił 50 serii na treningu z ciężarem umiarkowanym czyli takim co wiele od tego rozgrzewkowego nie był większy tą teorię stosują tu wszystcy , a jedynie fakt żę nikt nie stosuje jej w czystej postaci sprawia że nia masz szans zobaczyć nikogo kto by wyglądał jak mike mentzer "Nie przeczytałem całego postu, napisałem jedynie swoje spostrzeżenie odnośnie czasu trwania treningu, a głównie chciałem zwrócić uwagę, że schodzicie z tematu, na dodatek chyba gubiąc się w tym co piszecie. Nie rozumiem o co ci chodzi z tą reakcją. Zaprzeczysz, że trening nie musi być krótszy niż 75 min? " no i znów problemy z czytaniem , ty se lepiej ksywe zmień , ja wcale nie powiedziałem że w ogóle nie powinno się ćwiczyć powyżej 75 minut , ja mówię tylko że taki długi trening ma jedynie sens wtedy gdy ćwiczysz na wytrzymałość , normalną czy też siłową , jak ten twój pudzian dłóższy niż 60 minut trening nie ma sensu w przypadku budowania masy i siły , nie powiedziałem że we wszystkich przypadkach naprawde czytaj uważnie bo to ty sie ośmieszasz narqua

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3417 Data: 6/12/2004 12:07:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ułożenie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Odpowiedzi: Ćwiczenia te nie wpływają na wzrost-> przeciążanie a hamowanie to 2 różne pojęcia Jeśli chodzi o plan to zrób ten: "PONIEDZIAŁEK Przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 1/3 przysiadu x/2,2,2 Wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 Wyciskanie wąsko x/5,4,5 Wyciskanie franc. x/10x/4 Brzuch ŚRODA Martwy ciąg 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c z podstawek x/2,2,2 Wiosłowanie w opadzie ze sztangą x/8,6,6 Skłony ze sztangą x/6,6,6 Brzuch CZWARTEK Przysiad klas 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 Suwnica x/6,6,6 Wyciskanie klas 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 Dociskanie x/3,3,3 Poręcze x/5,5,5 Brzuch SOBOTA Martwy ciąg 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 Skłony izolowane 8,8,8 Wyciskanie zza karku 6,6,6 Unoszenie na boki 8,8,8 Brzuch To jest już ostateczna decyzja. Autor- Senegroth więc nie ma co dyskutować-- tylko trenować

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 867 Data: 10/11/2009 7:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + bieganie = redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytałem jakieś tematy ale w sumie dużo z nich wygasło ;c Znalazłem,że potrzebne są trzy rzeczy : 1.Dieta 2.Trening 3.Areoby -Dziś zajmę się układaniem diety wiec pierwszy punkt z głowy ew. jak bedę potrzebował pomocy to napiszę tutaj :P -Trening ! Czy wystarczy to co będę robił na siłowni ? -Areoby ! Czy bieganie 2x w tygodniu (chyba zdecyduje się raz interwały i raz długi bieg ) wystarczą ? Do tego dochodzi jeszcze koszykówka 2x w tygodniu ok 1h . Czy tyle wystarczy ? Zmieniony przez - krewetka110 w dniu 2015-04-12 11:23:14

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 539 Data: 4/12/2015 11:19:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Anemia? Niedobory żelaza?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie poleca się zazwyczaj suplementacji żelazem, tym bardziej ja nie będę tego robił nie będąc specjalistą. Zresztą nie masz pewności, że to tam siedzi problem. Możesz włączyć produkty bardziej bogate w żelazo, jednak trzeba by się skupić na faktycznej przyczynie, bo odżywiając się nawet przeciętnie, raczej rzadko tworzą się jego niedobory. Dorzuć jakiegoś naturalnego źródła wit. c

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 684 Data: 5/4/2017 6:00:45 PM Liczba szacunów: 0
  • XPAND NIEDOSTĘPNY ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co myslisz o takim czyms Gear Pre-Shock ? Sklad: Wartości odżywcze: Porcja: 2 Miarki (13,5 g) Ilość porcji w opakowaniu: 30 Zawartość w 13,5 g Witamina C 80 mg (100% NRV) Witamina B6 2 mg (100% NRV) Witamina B12 4 mcg (160% NRV) Magnez 60 mg (16% NRV) Potas 300 mg (15% NRV) Sód 100 mg Beta-alanina (jako CarnoSyn®) 4000 mg AAKG Alfaketoglutaran argininy 3000 mg Siarczan agmatyny (AgmaMAX™) 500 mg Jabłczan cytruliny 1500 mg Tauryna 1000 mg Kofeina bezwodna 200 mg Glukuronolakton 200 mg Zmieniony przez - pumadruid w dniu 2016-06-04 15:01:43

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 6/4/2016 3:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta British Dragon !

    Post
    Doping

    dokładnie pierwszy raz zawsze idzie fajnie później już nie masz pewnie różowe kwadratowe tab z napisem BD ? nie wiadomo czy na prawdę tam jest te 10mg, więc ja myślę tak po 1tab do śniadania,obiadu,kolacji przez 5-6tyg myślę że na pierwszy cykl będzie dobrze o ile masz pojęcie co to znaczy się odżywiać dobrze bo ja takiego nie miałem, i teraz żałuje... :-C

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3518 Data: 5/9/2011 12:08:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny, troche ponad rok stazu

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 17 lat Waga : 67 Wzrost : 175 Cel treningowy : Masa Staż treningowy na siłowni : 1 rok Uprawiane inne sporty : Boks 2 razy w tyg. Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Domowa siłownia (Drazek, ławka, stojaki) Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna, Wit. C, Magnez Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Przysiad 75x10, Martwy Ciąg 105x1, Płaska 90x1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 518 Data: 10/17/2015 2:57:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Ataki na serwer...

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Serwer sie nie wyrabia - sprawdz, czy nie sa to proby na obecna dzire w IIS 5.0 typu buffer overflow. Zobacz, czy to nie sa rzadania typu: GET, /scripts/../../winnt/system32/cmd.exe, /c+dir+..\ itp. Czy ew. w stylu GET /NULL.printer HTTP/1.0 Host: i ogolnie GET z bardzo dlugim stringiem. jak tak, to to sa proby wlamania.. Jak nie - to byc moze trzeba zmienic sprzet na mocniejszy / system na wydajnieszy. bst

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3257 Data: 5/9/2001 7:17:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Taurynka jak brac???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja biore rano 2kapsy i po trenigu 2kaps <<<<<<<A.C.A.B>>>>>>> Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 790 Data: 1/27/2004 11:16:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Lato-czas zniw i czas spadków!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wy sie tam latem przejmujecie co ja mam powiedziec w zime jak ćwiczełym przy - 5 C ... w nieocieplanym garażu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 5/23/2005 8:51:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój sprzęt:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Po co te zdjęcia dałeś to nie wiem jak by były antysogi i mógłbym je dawać to byś jednego dostał. PO C*H*U*J mi patrzeć na przyżady do ćwiczeń pościągam sobie zdjęcia z neta i dam i co fajnie będzie Nie wiem co kierowało Tobą jak je zamieszczałeś ale ja bym sobie podarował.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4009 Data: 5/9/2006 2:32:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Podrzut ,zarzut ,rwanie jakie partie angażują?

    Post
    Strength & Endurance

    To po co ci high pull jak masz C&J? taki sam tok rozumowania;> To wytłumacz mi czemu gość tak pisze, skoro to to samo to po co mi 2 takie same ćwiczenia?!

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 5/23/2014 9:08:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Podrzut ,zarzut ,rwanie jakie partie angażują?

    Post
    Strength & Endurance

    To po co ci high pull jak masz C&J? taki sam tok rozumowania;> I jak to rozkminić?

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 5/23/2014 9:16:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Podrzut ,zarzut ,rwanie jakie partie angażują?

    Post
    Strength & Endurance

    Będzie ogień! Tak samo można zrobić C&J.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 5/23/2014 9:48:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie i odruch wymiotny

    Post
    Trening w domu

    jedz posiłek 1,5-2h przed bieganiem coś c wiesz że dobrze ci się trawi, nie popijaj go żadnym płynem. pij 0,5h przed i 1,5h po posiłku

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2663 Data: 6/21/2009 7:59:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy długo po terminie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Edytuj posty lolu. Czemu miałbym nie kupić i po co mi ta twoja witamina C w niby mega dawce? Kortyzol?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4928 Data: 5/2/2009 9:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • moj trening ocencie

    Post
    Trening dla początkujących

    taka mała wskazówka ;) http://c.wrzuta.pl/wi2904/189df3ce0025ee82481e26ea/0/popek po co dwa razy biceps ? " Dyskotekowiec " ?:P też nie lubie robić nóg ale przecież to prawie półowa masy ciała

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 11/13/2009 10:55:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Street Workout NO Gravity 4 - 13-14.07.2019 Kołobrzeg

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Info organizatora OFICJALNIE!!! Dziękujemy jeszcze raz wszystkim, którzy mieli mniejszy lub większy wkład w zawody Street Workout NO Gravity 4 Kołobrzeg 2019 ale przede wszystkim wygranym zawodnikom. I miejsce Daniel Harłukiewicz - obroniony tytuł MISTRZA NO GRAVITY vol. 3 z 2018r. II miejsce Patryk Musielak III miejsce Marcin Falenta Nagroda specjalna Michał Drozd oraz całej reszcie walczących: Piotr Głębicki, Patryk Maj, Kewin Żwirowicz, Bartek Sobolewski, #Tomasz Szewczykowski, Yelisei Shliakhov, Kacper Płaza, Michał Ant, Sebastian Dyner, Bartek Lodziński, Patryk Puślecki, Michał Jaworski, Michał Kurzaj, Szymon Gapiński, Dawid Szafałowicz, Bartek Dębiński, #Jakub Lesiński Dziękujemy naszym sędziom Patryk Raubo, Daniel Kurzaj, Patryk Rachwalski za surową aczkolwiek sprawiedliwą ocenę wszystkich zawodników. Dzięki Wam wszystko poszło bardzo sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami sponsorów oraz organizatorów. Oczywiście musimy przede wszystkim podziękować Naszym głównym współorganizatorom i sponsorom: Milenium Kołobrzeg - bez nich każda kolejna edycja nigdy by nie powstała. Miejsce, obsługa techniczna oraz logistyczna to właśnie oni. Fitnessinone - za wyprodukowanie konstrukcji oraz organizację i przeprowadzenie zawodów a także sponsoring. LUDUS S&C - Łukasz Śliwa SFG1 / SFL / FS / WCO1 - za współorganizację oraz pomoc w trakcie zawodów. Fit&More - za ufundowanie nagrody w postaci warsztatów treningowych Żłobek SERDUSZKOlandia - za współorganizację oraz sponsoring JUMP BOX Polska - jak zwykle za ufundowanie nagród rzeczowych w postaci akcesoriów sportowych Jantar Wody Mineralne - już tradycyjnie za dostarczenie wody dla zawodników BLACK HORSE - koszulki dla zawodników Body Health PL - za sponsoring Street Workout Głogów, Karola Wójcik- za oprawę graficzną A na koniec wielkie podziękowania dla Marek Dyoniziak - naszego nadwornego filmowca. Już nie możemy się doczekać efektów jego pracy. Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 7/15/2019 10:14:10 PM

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 7/15/2019 10:13:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl: cypio, tren ace, prop, wino

    Post
    Doping

    cypio możesz bić e4d, a tren ace e2d, więc co druga lotka będzie szła z cypkiem. Tylko masz mało ace. JAk chcesz 4 5 miesięcy i przejście takie jak piszesz to, żeby spełnić Twoje wymogi to: 1-12 test c e4d (12 tygodni,a tak naprawdę do kiedy chcesz tego cypka) 1-10 ace e2d 13-20 prop e2d (propa zaczynasz w dzień gdy miał iść cyprian) 13-21 wino ed co 6 tygodni 2x2500 hcg e4d do pct przynajmniej 15.ooo hcg dawek nie piszę bo sobie pod siebie dopasuj tylko pamiętaj o lipidach, bo tren i wino to ładnie umią mieszać i też o bebechy dbaj. Zmieniony przez - zioekt w dniu 2015-12-09 13:07:47

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1716 Data: 12/9/2015 1:07:16 PM Liczba szacunów: 1
  • pytanie do Kejt i Anferny

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam Tydzien 1,2 POniedziałek Trucht 10min ,rozciaganie 10min , 3-4luzne przebiezki 100m 3x3min na 4 min przerwach Trucht 10min Wtorek Trucht 15min rozciaganie 10min ,10x100m ,powrót truchtem Trucht 10min Środa Wybieganie 8km Czwartek Trucht 10min rozciaganie 10min ,3-4 przebiezki po 100m 5x500m na 3min przerwach Trucht 10min Piątek Trucht 10min ,10min rozciaganie 4x50m marszu siłowego,4x50m podskoków z nogi na noge ,4x50m skip A i C(pięty o posladek) ,3-4 przebieżki po 100m ,Trucht 10min Sobota wybieganie 6km Niedziela wolne Tydzien 3 Zamiast tego co w piatek zrobo to co w sobote masz ,a sobote i niedziela wolne.Nie wiem kiedy masz dokladnie te zawody ale do 3 dni przed startem nie biegaj wytrzymałosci (czyli 3min i 500) Najlepiej napisz dokladnie kiedy masz to Ci poprawie ostatni tydzien. Do tych co pytali o treningi to sorki ale narazie nie mam czasu za bardzo(sesja),postaram sie po niedzieli na wszystkie odpowiedziec.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 6/4/2005 5:10:53 PM Liczba szacunów: 0