SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • BRZUCH I KLOPOT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki Michail za odezwe, szczerze mowiac to nie liczylem na nia a wiec: 1. Trenuje okolo roku, sysytematycznie, 5 dni w tygodniu (pon-pia) 2. A)pon: klata, wt: rece, sr: nogi, czw: barki, pia: plecy, brzuch prywatnie w domu (conajmniej 2 razy w tyg) B)cwiczenia podstawowe z uzyciem wolnych ciezarow, maszyny w niewielkim stopniu np klata: na laweczce plaskiej 4x10, skosna gora 4x10, rozpietki 3do4x10 to troche ogolnie Przerwy miedzy seriami ok 2-3 min TERAZ BEZ SMIECHU PROSZE klata 110(atlas), 90 kilka (lawka) - rekordy na bic 40 kg lamana na modlitewniku - 8-10 powt tric w fr w lezeniu na plaskiej - kolo 40 - 8-10 powt barki wyciskanie na siedzaco za karkiem 50 - 8-10 powt plecy- nie pamietam na brzuch kalsyczne sklony 30-40 powt, podciaganie nog w zwisie 30, podciaganie nog do klaty w lezeniu 30, na jednym treningu rozne kombinacje tych cwiczen kolo 4-6 serii C)trening przynosl wzrost masy o kilka kg, niewielkie spalenie tluszczu, poprawe sily i to znaczna. szybko sie regeneruje 3. w tej chwili chce osiagnac glownie rzezbe, po tym sile, na masie mi nie zalezy, nie przeszkadza mi ile waze 4. mozliwosci czasowe..... hm.. w tej chwili nieograniczone, pozniej szkola, wiec raczej popoludnia. moge spokojnie poswiecic kilka godzin, ile trzeba bedzie. sprzet-mala silownia: duzy atlas z wiekszoscia cwiczen, nawet z klata czy drazkiem do podciagania, oczywiscie z wyciagami. no i standart: laweczki, gryfy, hantle, ciezarow do woli 5.brak 6.tu jest problem, nie stosowalem zadnej, jadlem normalnie tak jak przed rozpoczeciem treningu. ciesze sie przynajmniej ze poprawilo mi sie samopoczucie i zdrowie (znikla kontuzja lokcia) mysle ze wystarczajaco odpowiedzialem, staralem sie pisac zgodnie ze schematem (bardzo zgodnie) i licze na pomoc Pozdrowienia dla wszystkich nie rob nic na sile wez wiekszy mlotek

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 7/16/2003 3:12:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Przed czy po

    Post
    Scena MMA i K-1

    Gosciu, jezeli dasz rade isc na silke po treningu, to masz c***owy trening.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 10/19/2010 1:25:58 AM Liczba szacunów: 0
  • WESOŁYCH ŚWIĄT!

    Post
    ActivLab

    Mi tez poszla , szkoda ze oponka na brzuchu Ale c*** tam , swieta to swieta

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 12/27/2010 12:04:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ta pucha 800g jest za 59zeta u c....

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 4/6/2011 7:28:47 PM Liczba szacunów: 0
  • przelew!

    Post
    Doping

    n/c

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2218 Data: 12/27/2004 3:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • choroba podczas cyklu...:(

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kolego wes 2-3g wit,C mozesz czosnek, i odpuśc trening na 3 dni a kreatyne możesz brac.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 9/21/2008 7:40:50 PM Liczba szacunów: 0
  • na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    flexit drink z nutrend animal flex ew kolagen z treca + 2 g wit C

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1332 Data: 9/29/2012 10:51:27 AM Liczba szacunów: 0
  • poczatek z rozciaganiem

    Post
    Scena MMA i K-1

    programu ci nie uloze, ale pare porad chyba sie przyda pierwsze-musisz sie dobrze rogrzac. sciegna zbudowane sa w duzej czesci z kolagenu, a ten wykazuje najwieksza rozciagliwosc w tem. bodajze powyzej 39 C. Dwa-nie naciskaj na sile!!!!! rozciagaj sie do momentu, w ktorym poczujesz napiecie, ale nie bol. w momencie zbyt duzego napiecia, miesnie "bronia" sie przed zerwaniam i KURCZA SIE. no, moze raczej napinaja i zapobiegaja zerwaniu. trzy-staraj sie wytrzymac w pozycji 6 sekund-to minimalny czas, w ktorym kolagen sie rozciaga. oczywiscie nie wykonuj gwaltownych ruchow (przy rozciaganiu statycznym), po pozrywasz sciegna i miesnie przy pechu. rozciaganie dynamiczne-tez sie dobrze rozgrzej, a potem wymachy noga w przod i bok + kopniecia okrezne. polecam stronke. www.trickstutorials.com greetz Tyler Durden says: use soap:)))

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1262 Data: 8/17/2003 1:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna trec czy...??

    Post
    Odżywki i suplementy

    trek zawsze coś dodaje do tych swoich kreatyn i wychodzi na o że płacimy dużo kasy za mało czystej kreatyny, miałem treca normal plusa za 34 zeta za 300g( cena niby niezła) ale w 5 gramach było 3,8 czystej krety. do tego wit c i sód który się czuło. a vitalmax kupiłem 300g za 29 zeta czystej i przy tym jest chyba lepiej rozdrobniona. wniosek prosty- vitalmax pozdr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1707 Data: 5/11/2005 9:08:24 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna trec czy...??

    Post
    Odżywki i suplementy

    treca jest lepsza...sod i witamina C jest potrzebna przy braniu kreatyny i nie prawda ze w 5 g jest 3,8 czystej, masz miarke w srodku i jest tak wyliczone ze jak 5 to 5 czystej, a firma trec jest lepsza napewno od vitalmaxa i bardziej promowana...a jakas tak rozpuszczalnosc czyli mesh sie nie liczy bo koncowy efekt i tak jest taki sam...bierz treca

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1707 Data: 5/12/2005 2:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • enan i meta

    Post
    Doping

    prolo odpada bo bez sensu bic pozniej po 5 sztuk :-C

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 1/20/2006 10:39:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Ocencie

    Post
    Doping

    1. WIEK: 28 2. WAGA: 96 3. WZROST: 182 4. WYMIARY: -biceps: 43 -klatka: 125 -udo: 66 -talia: 75 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6 6. DIETA: -białko: duzo -węglowodany: srednio -tłuszcz: srednio 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 4 cykle 8. TRENING: co 3 dni 9. CEL CYKLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: Deka meta enanhat pregnyl clomid na odblok 6 tygodni 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: Doskonały 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): wolna 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Anapolon 3 x 25 mg Dianabol 4 x 10 mg Blod c 2 dni 1 ml Enanhat co 2 dni 1 ml

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 967 Data: 3/11/2014 6:03:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Post
    Doping

    ECA kup lub sma zorb ECA ECA = Efedryna + Kofeina + Aspiryna Kombinacja opisanych poniżej składników, działa zaskakująco skutecznie w programie redukcji tkanki tłuszczowej ... Substancje powodują podobne zmiany metaboliczne w komórkach tłuszczowych i mięśniowych, posiadają odrębne mechanizmy oddziaływania i potęgują wzajemnie swoje działanie. Efedryna, kofeina i aspiryna charakteryzują się działaniem termogenicznym, powodując wzrost temperatury ciała , który odbywa się kosztem spalania tkanki tłuszczowej wyraźnie hamują apetyt, oddziałując na ośrodek sytości w mózgu. Krótki opis EFEDRYNA " E " - jest substancją biologicznie czynną, jej działanie na organizm człowieka naśladuje działanie naturalnych hormonów zwanych aminami ketocholowymi, które są odpowiedzialne za stan gotowości organizmu do podjęcia wysiłku. Podanie efedryny powoduje pobudzenie psychoruchowe (podobne działanie do amfetaminy,lecz słabsze) oraz ogólny stan tzw. sympatykotonii, czyli wzmożonej aktywności organizmu. Efedryna podnosi zdolności wysiłkowe organizmu, zabezpiecza energetykę wysiłku, pobudzając rozpad tkanki tłuszczowej, hamuje apetyt, oddziałując na ośrodek sytości w mózgu. Przypuszcza się możliwość wzrostu poziomu anabolizmu białek mięśniowych. Efedryna znajduje się na liście środków uznanych przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski za dopingowe. EFEDRYNA - jest substancją narkotyczną, wywołującą stany euforyczne. Jej częste stosowanie prowadzi do uzależnienia, podobnego do kokainowego lub amfetaminowego (tylko podobnego). Nadużywanie może być przyczyną nadciśnienia, miażdżycy, choroby niedokrwiennej serca i zaburzeń osobowości. Czasem dobrze odstawić ze względu na uboczne kołatanie serca. KOFEINA " C " - jest substancją biologicznie czynną, szeroko rozpowszechnioną w świecie roślinnym. Ewentualne skutki uboczne jej stosowania są znacznie mniejsze niż w przypadku efedryny. Kofeina dziala na mózg pobudzająco, nasila aktywność życiową, pomaga znieść znaczne obciążenie fizyczne i umysłowe, działa orzeźwiająco likwidując uczucie senności, może nasilać anabolizm białek. Optymalne działanie rozpuszczające tłuszcz uzyskamy stosując 200 mg kofeiny w jednej dawce, razem z " E " oraz " A " oczywiście. KOFEINA - silnie pobudza rozpad tkanki tłuszczowej i podnosi ciśnienie. Nadużywanie wiąże się z ryzykiem wystąpienia, miażdżycy,nadciśnienia tętniczego, choroby wrzodowej przewodu pokarmowego,chronicznego bólu głowy. ASPIRYNA " A " - jest substancją pochodną kwasu slicynowego - związku szeroko rozpowszechnionego w świecie roślin. W medycynie znany jako podstawowy środek przeciwbólowy, przeciwzapalny i przeciwgorączkowy. Aspiryna wykazuje działanie potęgujące dwóch przedstawionych wcześniej substancji (efedryny i kofeiny). Działanie takie w obrębie tkanki tłuszczowej zostało dowiedzione. ASPIRYNA - może nasilać anabolizn białek. Nadużywanie wiąże się z uszkodzeniem nerek i przewodu pokarmowego, niedokrwieniem. Składniki Jeśli nie masz dostępu do suplementu ECA, to proponuję wyprawę do APTEKI ... Niestety kombinacja oparta na tussipec-u, kofex-ie i polopirynie S jest znacznie słabsza niż suplementy, ponieważ nie posiada przedłużonego działania w czasie, a czas półtrwania składników wynosi ok. 45-60 min. Niestety jest to rozwiązanie farmakologiczne, więc należy liczyć się z silniejszymi efektami ubocznymi. Nie są to suplementy oparte na naturalnych składnikach. Składniki z apteki: EFEDRYNA - Tussipect? (20tab) Lek stosowany w przewlekłych schorzeniach oskrzelowo-płucnych. (20tabletek - 5 zł) (PAMIĘTAJ , że Tussipect to nie czysta efedryna lecz jeden ze składników tego leku (musisz liczyć z większymi efektami ubocznym) w aptece nie ma możliwości kupienia czystej efedryny) KOFEINA - KOFEX? (8pastylek) Filiżanka kawy w pastylce. (8 pastylek do ssania - 6,00 zł) ASPIRYNA - Polopiryna?S (20tab) Potęguje działanie powyższych substancji . (20tabletek - 5 zł) 1 porcja: Tussipect (2 tabletki = 30mg efedryny) Kofex (1 do 5 pastylek = 40/200mg kofeiny) Polopiryna S (1/4 lub 1/2 tabletki = 75/150mg aspiryny) Można także dodać l-karnityne przed treningiem

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 7/7/2004 12:22:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST UPER LEVEL

    Post
    Odżywki i suplementy

    Longjack patentowany (LJ 100 TM) jako jedyny w dużej dawce przyczynia się do rozrostu prostaty. jako jedyny powiadasz ... w duzych dawkach powiadasz ... a wit c w duzych dawkach powoduje spiaczke o tym tez sie nie mowi ... produkt wg skladu dobry ale u zdrowego mezczyzny nie liczylbym na odczuwalane podniesienie T co innego - widzialne podniesienie - nie do konca jednak T

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2331 Data: 9/19/2005 10:52:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz tluszczu

    Post
    Sztuki Walki

    Tak, muszę. Spalacze nie są najlepszym sposobem na redukcję. Teraz jestem w okresie ostrego zbijania wagi i nie ruszam spalaczy. Ze względu na doświadczenia z nimi. Generalnie zdania jestem, że c*** po spalaczu jeśli nie masz zapewnionych tych czynników, które wymieniłem. Poza tym nie zawsze się ich branie opłaca.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 9/12/2010 9:18:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rozciagaj sie co drogi dzien, Do ćwiczeń rozciągających można przystąpić dopiero po dokładnym rozgrzaniu mięśni i stawów, ponieważ rozciągliwość kolagenu zwiększa się w temperaturze powyżej 39 C.Stopniowe zwiększanie obciążenia poprzez łagodne i harmonijne ruchy zwiększa, natomiast gwałtowne obciążenie zmniejsza elastyczność i rozciągliwość kolagenu, który reaguje na prędkość rozciągania. Nigdy nie wykonuj ruchów sprężynujących w pozycji ekstremalnej (gdy mięsień został doprowadzony do punktu krańcowego rozciągnięcia). Gwałtowny powrót z tego punktu do normalnego stanu może spowodować zerwania

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 836 Data: 8/18/2005 2:03:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Poniedziałek Klatka + triceps Wyciskanie hantli płasko 4 x 10 Rozpiętki 4 x 10 Przenoszenie hantli za głowę 4 x 12 Wyciskanie francuskie w leżeniu 4 x 10 Prostowanie ręki w tył w pochyle 3 x 10 Środa Plecy + przedramiona Podciąganie na drążku nachwytem szeroko 4 x max Martwy ciąg 4 x 12 Wiosłowanie hantlą 4 x 10 Uginanie nadgarstków nachwytem 2 x 15 Uginanie nadgarstków podchwytem 2 x 15 Piątek Nogi Przysiady z hantlami 4 x 10 Wykroki z hantlami 4 x 12 Wspięcia na palce z hantlami 4 x 20 Sobota Barki + biceps Wyciskanie hantli stojąc 3 x 12 Superseria: Unoszenie hantli na boki 4 x 10 Unoszenie hantli na boki w opadzie tłowia 4 x 10 Podciąganie na drążku podchwytem wąsko 3 x 10 Uginanie ramion z hantlą młotkowy uchwyt 3 x 10 Uginanie ramienia o kolano 3 x 10 ctr+c ctr+v

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1455 Data: 11/16/2009 4:16:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ławka: http://warszawa.gumtree.pl/c-ViewAd?AdId=414906249&MessageId=MSG.VIEW_AD.AD_DELAYEDMXmessageUrlMZhttp%3A%2F%2Fwarszawa.gumtree.pl%2Fc-AdDetails%3FAdId%3D414906249%26Guid%3D139dacb0-d5e0-a20b-26f7-7da9ffff088eMXadDelayedMZ24&secev=AQAAATnO8xIAAM0AAAABACIxMzlkYWNiMTU5YS5hMjBiMjZkLjFlZjYyLmZmZmRmZDc5AAAAAQAAAAAYuveJAQAAACMAAAAAEeGjANck%2FOJ9l5Vdf42K1mXQ4f5RQtAs&wmid=414906249 Cena do delikatnej negocjacji

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 9/19/2012 2:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam na sprzedanie siłkę http://krakow.gumtree.pl/c-Sprzedam-sport-rekreacja-hobby-pozostale-hobby-Sprzedam-Obciazenie-zeliwne-31kg-Atlas-Gryfy-Miechow-Krakow-W0QQAdIdZ424160495

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 10/25/2012 6:52:26 PM Liczba szacunów: 0
  • gęstosc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    człowieku jak dobrze policzyłem to ty dobrze roku nie przećwiczyłeś a chcesz gęstość mieć ? poza tym że tego się tak naprawde nie da wyćwiczyć bo jest to sprawa genetyki - jak pewnie widziałeś niektórych kulturystów , jedni choć ćwiczą długie lata nie mają za c.h.u.j.a żadnej gęstości tylko masę , inni natomiast mimo krótkiego stażu i niewielkiej masy mają super wyglądające 'gęste' mięśnie chodzi tu przedewszystkim o ilość włókien , niektórzy mają dużą ilość włókien wolnokurczliwe czyli wytrzymałościowe ktore nie rozrastają się na grubość tak bardzo jak szybkokurczliwe , znaczy to że ci którzy mają dużą ilość tych wolnokurczliwych i dobrze popracowali nad ich rozwojem mogą dopiero wtedy powiedzieć czy mają i czymogą miec dobrą gęstość czy nie możesz np. dla klatki : -wyciskanie ze sztangą na płask - 4 serie po 6-8 ( to pomoże rozwinąć szybkokurczliwe ) -wyciskanie na skosie sztangielkami - 4 serie po 12-15 ( to na rozwój czerwonych szybkokurczliwych - to jest coś wrodzaju pomostu pomiędzy szybko i wolno kurczliwymi ) -brama - 4 serie po 20-25 powtórzeń ( na rozwój wolnokurczliwych ) nie wiem jak inaczej można to ćwiczyć , bo tak naprawde nie da się zmienić genetyki , można tylko próbować rozwinąć to co się już ma powodzenia

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1988 Data: 5/25/2004 5:28:39 PM Liczba szacunów: 0