SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek Pull lekko podciaganie na drazku: a) chwyt bardzo szeroko 2x7xcc b) chwyt szerokosc barkow 2x7xcc c) chwyt mlotkowy 2x7xcc d) chwyt trojkatny wasko 2x7xcc e) podchwyt szeroko 2x7xcc wyciag gorny podchwyt do brzucha - 3x15x45kg prostowanie tulowia w oparciu o lawke 3x15xcc wioslowanie sztangielkami w opadzie tulowia 3x15x35kg uginanie jednonoz lezac 3x15x20kg uginanie ramion sztangielki z supinacja 15x12kg, 12x15kg, 10x20kg dragon curl sztangielki 15x12kg, 12x12kg, 10x12kg face pull - 3x15x45kg Brakowalo sil ale nie bylo az tak najgorzej, mam nadzieje, ze jutro wypoczne i bede mial sile na czwartek oraz piatek.

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2015 7:50:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiska fajna, w zestawie C masz 2 razy wiosło? Mi ostatnio spodobało się coś a'la Inverted rows, będąc na Twoim miejscu dał Pendlaya i żeby nie dublować ćwiczenia właśnie ćwiczenie z ciężarem ciała-odwrócone wiosłowanie (nikt nie broni dokładać ciężaru). Z ciekawości: jesteś piłkarzem ręcznym, potrzebujesz petardy w łapie, czy ćwiczenia z piłką lekarską jak slamy czy odbijanie od ściany mogą być pomocne? Tak sobie po prostu gdybam

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2016 7:33:50 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia FBW B high pull 4x42,5kg, 4x47,5kg, 4x52,5kg, 3x57,5kg przysiad przedni sztanga 12x62,5kg, 10x67,5kg, 8x72,5kg, 6x77,5kg martwy ciag 6x85kg, 5x105kg, 5x115kg, 4x125kg wyciskanie skos gora sztangielki 3x8x30kg, 8x35kg wznosy bokiem siedzac sztangielki 3x10x8kg pompki na poreczach 8xcc, 3x6x15kg+cc Na razie male ciezary wiec cwiczy sie na luzie. W czwartek sporo mielismy biegania na treningu. W nastepnym tygodniu zaczynam od FBW A i postaram sie dzialac A, B, C i powtorka;p

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2016 11:18:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia FBW C pendley rows 4x70kg, 4x75kg, 4x80kg, 3x85kg wioslowanie sztanga 3x8x90kg wypychanie nog na suwnicy 4x10x270kg wyciskanie lezac poziomo sztangielki 2x10x35kg, 2x10x38kg kich back 3x10x12kg uginanie mlotkowe sztangielki 3x10x25kg Trening piatkowy wyszedl dosc spokojnie, bez zastrzezen. Mecz ligowy zremisowalismy. Ogolnie weekend mialem bardzo zalatany, wrocilem po 21 30 w niedziele biegem sie ogarnelo wszystko na dzisiejszy dzien. Postaram sie zrobic dzisiaj zdjecia i wrzucic moj plan na redukcje;p

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2016 10:47:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie ,,masowki" Swoja masowke zakonczylem 28.02.2016 r. waga wynosila 91,6 kg, czyli od redukcji wzrosla o 8 kg. Sporo z tego to wody i fatu ale coz tak bywa. Niestety trenujac pilke reczna i robiac silownie ciezko lapac odpowiednie czyste mieso. W dodatku miska na masie byla u mnie trzymana na 70%. Akurat trafilem na taki okres w zyciu, ze jest ciezko bo inne sprawy sa na pierwszym miejscu ale nie bede o tym pisal, bo kazdy ma to ,,cos". Mam nadzieje, ze w jakims tam stopniu poprawilem nogi, lape i klatke. Zdaje sobie sprawe ze te partie nadal kuleja i mocno rzucaja sie w oczy. Na nastepnej masie postaram sie jeszcze lepiej spozytkowac czas aby przynajmniej te dysproporcje nie rzucaly sie tak w oczy. Odnosnie suplementacji caly czas lecialo: kreatyna mono, bialko wpc, tran mollers, wit. d3+k2, wit. c, glukozamina, cynk i magnez. Kalorie na koniec masy oscylowaly w granicach 4k-4,5k kcal. Fotki Nie potrafie pozowac, zdjecia robione bez jakiejkolwiek pompy, ostatni trening na silowni byl w piatek. Zdjecia zrobione dzisiaj kolo 18. /SFD/Images/2016/2/29/6fba439002d34fd4a55b88c20a1fc80a.jpg /SFD/Images/2016/2/29/50fa765724fe417e92abc34fdc11a750.jpg /SFD/Images/2016/2/29/ee4eb3cca8af4863afac1f0743f73422.jpg /SFD/Images/2016/2/29/1869b721cb574ed0beae0d95c1e51e7f.jpg /SFD/Images/2016/2/29/9c75a0ddbb194df2b9bbae8b7f901f95.jpg /SFD/Images/2016/2/29/a9e3f4d80745493daa5979cf63bfe13a.jpg /SFD/Images/2016/2/29/97d29e96c0f1498db2f92044fedb38b5.jpg /SFD/Images/2016/2/29/56143240be2f47bf8905f5fc04e4913d.jpg /SFD/Images/2016/2/29/02b3c5ebfc1940ffab7d5dfc4042d9d9.jpg /SFD/Images/2016/2/29/3928e9e1e4ba4788b6a66a4eb4137c5f.jpg /SFD/Images/2016/2/29/d359cda8f17a4c6da902bcbddd4abb4e.jpg Zmieniony przez - Slawod1 w dniu 2016-02-29 22:06:30 Zmieniony przez - Slawod1 w dniu 2016-02-29 22:07:10 Zmieniony przez - Slawod1 w dniu 2016-02-29 22:15:38

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2016 10:04:59 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan treningowy na redukcje Start 7 marzec, koniec 11 maja, data docelowa to 14 maj moj slub;p FBW A power clean 4x4-3 przysiad przedni sztanga 12-10-8-6 wyciskanie lezac poziomo sztanga 12-10-8-6 podciaganie na drazku szeroko nachwytem 4x8 wyciskaniesiedzac sztangielki 3x8 + lydka 2 cwiczenia brzuch 1 cwiczenie FBW B przysiad przedni sztanga 12-10-8-6 martwy ciag 4x6-4 wyciskanie skos gora sztangielki 4x8 wyciskanie zolnierskie stojac 3x10 uginanie ramion siedzac z supinacja sztangielki 3x10 wyciskanie francuskie sztanga 3x10 + brzuch 1 cwiczenie FBW C high pull 4x4-3 wioslowanie sztanga 3x8 wypychanie nog na suwnicy 4x10 wyciskanie lezac poziomo sztangielki 4x10 prostowania ramienia zza glowa sztangielki 3x10 uginanie ramienia w oparciu o kolano 3x10 Zalozenia dietetyczne 1 tydzien - 510 w, 130 t, 170-190 b 2 tydzien - 470 w, 130 t, 170-190 b 3 tydzien - 430 w, 130 t, 170-190 b 4-5 tydzien - 390 w, 130 t, 170-190 b 6-7 tydzien - 350 w, 130 t, 170-190 b 8-9 tydzien - 310 w, 130 t, 170-190 b W dni kiedy mam sama pilke reczna to wegle scinam o 150 g i w ich miejsca wrzucam tluszcze. Tak zeby kaloryka sie zgadzala. Co drugi piatek po silowni bede robil cheat day, po to aby naladowac baterie przed sobotnim meczem ligowym, jezeli mecz ligowy bedzie wypadal w niedziele to cheat w sobote, jezeli bedzie wolny weekend to bez cheatow;p

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2016 7:28:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia FBW C high pull 4x50kg, 4x55kg, 4x60kg, 3x65kg wioslowanie sztanga 3x8x90kg wypychanie nog na suwnicy 4x10x270kg wyciskanie lezac poziomo sztangielki 2x10x35kg, 2x10x38kg prostowania ramienia zza glowa sztangielki 3x10x6kg uginanie ramienia w oparciu o kolano 3x10x6kg Trening wyszedl dosc fajnie, jedyny problem byl w wycisku lezac ale to dlatego, ze bardzo krotkie przerwy stosowalem, caly trening zrobilem w niecale 40 minut. Dzisiaj mecz ligowy, od nastepnego tygodnia tne kalorie tak jak wedlug schematu. Zmieniony przez - Slawod1 w dniu 2016-03-12 10:31:09

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2016 10:31:15 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia FBW C high pull 4x52,5kg, 4x57,5kg, 4x62,5kg, 3x67,5kg wioslowanie sztanga 3x8x92,5kg wypychanie nog na suwnicy 4x10x280kg wyciskanie lezac poziomo sztangielki 10x35kg, 3x10x38kg prostowania ramienia zza glowa sztangielki 3x10x8kg uginanie ramienia w oparciu o kolano 3x10x8kg Trening wyszedl dosc dobrze, mimo tego, ze od czwartku walcze z zatokami, mam taka nadzieje, ze choroba bedzie powoli ustepowala. Jutro mecz ligowy. Od poniedzialku kolejne ciecie kalorii;p

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2016 8:21:58 PM Liczba szacunów: 3
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia FBW C wioslowanie sztanga 5x8x97,5kg wypychanie nog na suwnicy 4x10x302,5kg wyciskanie lezac poziomo sztangielki 4x10x38kg prostowania ramienia zza glowa sztangielki 3x10x8kg uginanie ramienia w oparciu o kolano 10x8kg, 2x10x12kg Trening wyszedl dosc fajnie, tylko od razu przy wiosle mialem bardzo duze bole na prostownikach, co przeszkadzalo. Sam do konca nie wiem czy to wszystko zaczelo sie od wtorkowego treningu pilki gdzie cos z lekka nadciagnalem czy od srodowych ,,domsow" albo jedno i drugie., ciezko wywnioskowac. Mam nadzieje, ze bol ustapi i bede mogl spokojnie realizowac swoj plan, a jesli nie to pozmieniam cwiczenia tak aby nie angazowac zbytnio prostownikow. Waga dzisiaj rano na czczo 90,1kg. Widze, ze powoli ,,cos" tam schodzi jedno wiem na pewno szalu nie bedzie.

    Odpowiedzi: 1102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2016 7:29:26 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Lucky555/IF - Dziennik treningowy [foty: 22, 60]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Miałem robić pomiary jutro z rana, ale że za chwilę jadę na noc do rodzinki to zrobiłem to teraz. Dietę w planach mam trzymać dzisiaj, ale jak zawsze wyjazd jest "niespodziewany" to różne sprawy mogą się wydarzyć. Waga: 80,2 kg, Pas: 77,5-78 cm. Można powiedzieć, że waga najmniejsza jaką miałem w tym roku, ale cholera wie, czy to nie tylko takie wahania wagi. Tak czy siak do niedzieli jadę na takich kcal jak byłem, czyli 2200 kcal. Od kolejnego tygodnia w DT - 2200 kcal, a w DNT - 2000 kcal. Ucinam jedynie z węgla. Myślę czy nie podbić białko, chociaż i tak teraz mam 2,25 g/kg, więc chyba git. A waga powinna trochę spaść jeszcze, więc z każdym ubytym kilogramem tego białka będzie więcej na kg m.c. Po treningu aero 20-30 minut, dość szybkiego truchtu (na początku jedynie "spacerowałem" na bieżni, ale stwierdzam, że muszę się po prostu "dobijać", wtedy wiem, że żyję%-) W planach myślę, że jeszcze max 2 miesiące schodzenia do jak najniżsego bfa, szału pewnie finalnego i tak pewnie nie będzie, bo przez ten fat na brzuchu, boczkach i cyckach, jak wcześniej myślałem, że mam <20% to teraz myślę, że mimo tego, że jestem i tak dość "szczupły" to w okolicach 20% przynajmniej jest. Chyba najlepiej będzie w moim przypadku jak się wytnę maksymalnie i potem powolne nabieranie mięcha, bo przy obecnym każde nabieranie pewnie będzie się kończyło większym odkładaniu w postaci smalcu.

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2014 9:05:29 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Lucky555/IF - Dziennik treningowy [foty: 22, 60]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Też biorę to pod uwagę, ba nawet podbijając fat łatwiej mi będzie wszystko zjadać. Ale jak bym podbił to wtedy fat będzie 1,5 g / kg m.c. Nie za dużo ? Poprzednio zwiększyłem właśnie z 80 g do 100.

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2014 2:08:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Lucky555/IF - Dziennik treningowy [foty: 22, 60]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Są to płatki śniadaniowe :) Wartość energetyczna w 100 g: 353,00 kcal Białko w 100 g: 8,50 g Węglowodany w 100 g: 71,00 g (cukry 36 g) Tłuszcz w 100 g: 2,50 g Składniki mąki zbóż 48,2%: pszenna pełnoziarnista, kukurydziana, ryżowa, pszenna, cukier, czekolada biała 20% (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko w proszku pełne, serwatka w proszku z mleka, tłuszcz roślinny, laktoza z mleka, emulgatory: lecytyna sojowa i E476, aromat. Biała czekolada oprócz tłuszczu kakaowego zawiera tłuszcze roślinne), kakao 2,8%, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 1,8%, sól, substancja spulchniająca: fosforan trisodowy, emulgator: lecytyna sojowa, substancja glazurująca: E414, aromat, ekstrakt słodowy jęczmienny, substancje wzbogacające: witamina C, niacyna (witamina PP), witamina E, kwas pantotenowy, tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2), witamina B6, witamina B12, kwas foliowy, biotyna, węglan wapnia, żelazo zredukowane. Produkt może zawierać śladowe ilości orzechów i orzeszków arachidowych. Po składzie patrząc może to nie jest idealny wybór %-) Może będę sobie robił więcej ciastek bananowo owsianych czy owsiano jabłkowe /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0d7387c8426d42deb85b9177e5afe920.jpg

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2015 9:58:06 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Lucky555/IF - Dziennik treningowy [foty: 22, 60]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    30.06.2015 DNT Fot zdjęcia nie robiłem, bo już chyba nadto było tortilli, gofrów etc%-) Ciekawe u mnie jest to, że jak mam węgli 300 bądź więcej to jakoś ciężko mi to wszystko zjeść w ciągu dnia, a tutaj 200 g to idzie błyskawicznie. Dlatego też coraz bardziej IF-a stosuję, bo wcześniej jadłem różnie, generalnie kiedy czułem się głodny, czyli tak 10-11, a teraz staram się po 12 przynajmniej coś zacząć, żeby człowiek przez resztę dnia czuł, że coś jadł %-) A tak z innej beczki, teraz powoli zaczyna mi się lipiec dość napięty odnośnie weekendów i w piątek zaczyna mi się pewna impreza. Jeśli chodzi o teorie to co lepsze: a) post do godziny np 16, trening, posiłek -> impreza (jedzenie, alko) czy b) jedzenie przed, trening, posilek -> impreza (alko, bez jedzenia) czy c) zero treningu, alko i jedzenie %-) Dieta: /SFD/Images/2015/7/1/0eeb0451fb724eb7b51dc6acbe36d15a.jpg

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2015 6:41:42 AM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    C. Ronaldo wg mnie za dużo drybluje, jeste efektowny ale mało efektywny

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2006 9:54:51 PM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    Rzut rożny, C. Ronaldo wychodzi do główki ALE ... zawodnik Boro niczym Daniel P{liński z Jastrzębskiego blokuje obiema rękami piłke. Karnego niewykorzystuje jednak Rud van Nisterlooy Zmieniony przez - bodymaker w dniu 2006-05-01 22:39:34

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2006 9:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    MU zagrało w II połowie koncertowo . Szczególnie podobał mi się C. Ronaldo, G. Neville, Giggs i Vidic.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2006 10:41:05 PM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    ale wg. mnie odejscie C. Ronaldo z Man. Utd. było by ogromnym osłabieniem, A Eto'o jest napastnikiem i napewno nie robił by tyle dla drużyny co robi Ronaldo.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2007 7:43:51 AM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    u mnie na 1 miejscu jest F.C Barcelona na 2 Manchester United Obie te druzyny graja pieknie. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2007 8:55:38 PM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    Ronaldo zostanie w Man.Utd przecież jest w jednym z najwiekszych klubów i nie sadze by było mu tu źle . Z Manchesterem może śmiało myśleć o sięganiu po najwieksze trofea nie musi uciekać gdzieś indziej . Z resztą ja myśle że on wyceniony byłby na co najmniej 80 mln C.R. to gwarancja sukcesów i też wątpie by go puścili z Man.Utd

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2008 5:39:18 PM Liczba szacunów: 0
  • MANCHESTER UNITED

    Post
    Piłka Nożna

    To bardzo dobrze ze C.Ronaldo zostaje , ale MU potrzebuje dobrego lewego obroncy

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2008 4:24:15 PM Liczba szacunów: 0