SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • można przyjechać samemu z punktami (Nagawczyna 109 c, 39-200 Dębica) i odebrać osobiście?

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 2:56:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 5901330006609 Natural W. P. Concentrate 0.75kg/folia 50,00 5901330010644 Chela-Chrom 30 kaps (200 ug) blistry 12,40 Przy czym każde 5 pln to 1 punkt więc te 12 punktów mogę sobie dodać jak rozumiem, mimo że produktów już nie ma w ofercie? Maciek masz sog, chodziło mi o to, że tu ich nie mogę dodać [...]

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2012 10:13:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Tortilla którą dziś zrobiłem to najlepsze danie jakie ostatnio jadłem serio polecam wszystkim. Placek wrzucacie na patelnie bez żadnego tłuszczu i podgrzewacie co by trocciepły był. do tego normalnie pierś z kurczaka z grilla w małych kawałkach, ćwiartka pomidora, liść sałaty, sos z jogurtu naturalnego i czosnku, trzy plasterki zielonego ogórka [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4019 Data: 4/28/2009 6:04:11 PM Liczba szacunów: 0
  • D-ribose+kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czemu to nie mozna witaminy C? jak dla mnie śmieszne - nie uniknione jest branie witaminy C w takim cyklu startaj sie trzymac jak najdalej od cukrów prostych (z wyłaczeniem posiłku potreningowego) z odzywek i supli -wszelkich termogeników, TT, Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i swoich mięśni [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2738 Data: 11/1/2003 1:12:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem ze stawem kolanowyym

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ze swojej strony poleciłbym Tobie abyś dostarczył kolagen z pożywieniem. Dużo kolagenu znajduje się m.in. w świńskich nóżkach, kurzych łapkach, podrobach, flaczkach itp. Dodatkowo postaraj się zjadać odpowiednią ilość witaminy C, gdyż bierze udział w syntezie kolagenu (natka pietruszki zawiera dużo witaminy C). Polecam również okłady z korzenia [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2/24/2016 1:53:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermal Pro jaka firma

    Post
    Odżywki i suplementy

    vimpocetyny osobiscie tutaj nie widze: moze ty dojrzysz gdzies. Lista zabroniona 2009 20 września 2008 Światowa Agencja Antydopingowa (WADA) Światowy Kodeks Antydopingowy LISTA ZABRONIONA 2009 STANDARD MIĘDZYNARODOWY Oficjalny tekst Listy zabronionej będzie nadzorowany przez Światową Agencję Antydopingową (WADA) i zostanie opublikowany w językach [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2795 Data: 7/29/2010 4:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Walka z samym sobą - Jerzelio

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Tak BTW, wiadomo czemu ucina mi post? Piszę z telefonu i wrzuca jedynie fragment (ogarniete, nie akceptuje postu z dodatkowymi emotikonami, hmmm) Dziś niestety tylko to, bo od rana miałem mnóstwo spraw a potem się okazało, że lecę na wieczór do Stolicy... :-D więc jutro rano pewnie powrót, ale postaram się nie przesadzić jak to miało z reguły [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 8979 Data: 8/30/2016 5:27:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jest sens?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Cześć Ciekawy problem W takiej sytuacji akurat split wydaje się być najlepszym wyjściem ale z FBW też mozna pokombinować bedzie ciekawiej. Wydaje mi sie ze najlepszym wyjściem byłoby ułozenie 3 rożnych treningów A,B,C i stopniowanie intensywności w kolejnych dniach. wtorek mała A środa średnia B czwartek wysoka C Jasne jest, że nie możesz [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 798 Data: 6/16/2008 9:48:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Które carbo wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    To które carbo wybrać? Zawartość węglowodanów i dodatków na 50g prochu: SFD Leucine Carboplus - 41,5g ww + 5g Leucynyg Trec Carb Max - 41,5g ww + wapń 200g, potas 100g, magnez 75g HI TEC Carbo Pur - 48g ww (wyższe oligosacharydy) + Witamina C, B3, E, B5, B6, B2, B1, B9, H, B12 + bezsmakowe (mieszałbym z białkiem) HI TEC Carbo Plus - 45,6g ww [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1968 Data: 5/12/2012 3:04:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Które carbo wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ponawiam pytanie, bo dziś lub jutro chcę złożyć zamówienie. To które carbo wybrać? Zawartość węglowodanów i dodatków na 50g prochu: SFD Leucine Carboplus - 41,5g ww + 5g Leucynyg Trec Carb Max - 41,5g ww + wapń 200g, potas 100g, magnez 75g HI TEC Carbo Pur - 48g ww (wyższe oligosacharydy) + Witamina C, B3, E, B5, B6, B2, B1, B9, H, B12 + [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1968 Data: 5/13/2012 1:57:30 PM Liczba szacunów: 0
  • no to jak tak to juz bez znaczenia wiec zabieram sie teraz za B6 EDIT: kwasna skubana to juz wole kromke chleba EDIT2: nie kwasna tyko gorzka EDIT3: a tak juz calkiem serio to wcinam sobie czasem witamine C jak np stoje gdzies w kolejce albo zalatwiam cos na miescie. Ludzie jedza tic-taci a ja sobie wpyerdalam witaminke no i schodzi mi troche [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 10/12/2011 12:14:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze Stacki +sog

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra sogi polecialy ale nadal nie jestem przekonany racja to nie ma smakowac ale dzialac ale nie na tyle by wywolywac odruchy wymiotne rowne z wlozeniem palca w buzie.Kusi mnie cholernie te c+c ale nieoczekuje po suplach efektu zadnego procz delikatnie wiekszej checi do cwiczen i lekkiego spompowania na treningu.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 986 Data: 9/20/2010 11:10:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze Stacki +sog

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chodzi mi o pobudzenie o kofeine itp substancje to nie jest celem wydawania przezemnie pieniedzy. Zastanawialem sie nad stormem shockiem lecz C+C jest o polowe tanszy a zarazem jedno jak i drugie mnie nie roz***ie tak wiec wydawanie wiekszej ilosci pieniedzy wydaje sie glupie roznice cen lepiej juz zainwestowac w chociazby bialko. Co do checi [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 986 Data: 9/20/2010 11:15:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze Stacki +sog

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do checi do treningow mialem na mysli ze nie lubie cwiczyc nie majac zadnego zanadrza w szafeczce nie o kofeine itp substajce w odzywce chyba jednak zdecyduje sie na C+C i opisze wam dzialanie kiedys tam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 986 Data: 9/20/2010 11:18:16 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    najlepiej abyś miał 2 lub 3 schematy. w pon A środa B Piątek A Pon B itd. lub pon A środa B piątek C Pon A itd podam przykłady na klate A wyciskanie sztangi płasko B rozpiętki C hantle skos zrób takie dwa lub trzy schematy, mi osobiście lepiej się trenuje przy 3. możesz też zmieniać np za dwa tygodnie sztanga skos a hantle płasko aby [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 825 Data: 6/16/2013 8:09:13 PM Liczba szacunów: 0
  • to coś w stylu witaminy c

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 12:46:32 AM Liczba szacunów: 0
  • ale pod takim wózkiem to mógłbym ***n*ć jakie kvrwa życie skejta?! ja mam plany zostać kosmonautą, ale nie wiem co z tego będzie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2010 3:43:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Carbon ty jestes teraz w temacie co zrobic zamiast biegów na aero??? tabaty nie dam rady bo mam zakwasy w udach jak c***, a nie dawno jadłem i ciężko by mi się biegło, a po 22 nie będę biegał bo kurva biegne koło lasu jeszcze jakieś dzieci kukurydzy wyskoczą(choć to przy mnie ministranci)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2010 9:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Sixth, teraz każdy ma problemy z wrzutą, a masz w nazwie ściąganego pliku "mp3"? bo mojemu kumplowi się sciaga bez tego tylko zmienia nazwe liku, dodaje mp3 i juz mu smiga, ale u mnie to nie działa i ni c***a nie da się a sprobój z tej strony mi się ostatnio udało http://dwrzuta.pl/ może Ci się też uda uu zara idę na urodzinki, ale [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2010 7:30:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Burza w c***.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2010 10:27:50 PM Liczba szacunów: 0