SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Dieta cały czas trzymana.W środę była siłownia,trening: 1.MC 4x3x116kg 2.WL-lekki skos 4x3x84kg 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x3x42kg 4.Uginanie przedramion ze sztangą 4x3x40kg 5.Francuz leżąc 4x3x40kg Najpierw rozgrzewka bez ciężarów,potem serie rozgrzewkowe,tak jak zawsze jedynie ostatnia lekko się zmienia,MC poszedł ładnie,w 1 i 2 serii jak szmata,w 3 i 4 już ciężej ale nie było problemu,robię tak jak gdzieś Wodyn o tym pisał,staje sobie lekko dalej od sztangi,łapię i zanim zaczynam podnosić to turlam ją w swoja stronę i kiedy jest przy piszczelach to zaczynam dopiero ciągnąć do góry,łatwiej jest wtedy,bo turlając wprowadza się ją już w jakiś ruch,nie pamiętam już jaki,WL bardzo ciężko,namęczyłem się we wszystkich seriach,ostatnia tak na styk poszła,barki,bick i trip spoko,nie miałem problemów,przy uginaniu przedramion i francuzie zrobiłem serie dopompywującą,czyli ściągam 50% ciężaru i jazda ile wlezie pow.,zrobiłem 20 pow. Wczoraj było bieganie,na treningu 15' 75-80% +F 5x4' 85-90%/ przerwa 4' 75% -najpierw porządna rozgrzewka,popijałem sobie napojem,pierwsze 15 min. na 75% spokojnie sobie pobiegłem,potem fartlek,ogółem to szybko mi zleciał,bardzo fajnie się go biegało,czułem dużo sił,4 pierwsze pobiegłem na ok.85% a ostatni na 90% bo czułem jeszcze siły,na końcu 4 min. na 75%,bardzo dobry trening. Dzisiaj była siłownia,na treningu: 1.Przysiady4X3X106kg 2.WL-lekki skos 4X2X86kg 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4X3X44kg 4.Uginanie przedramion ze sztangą 4XX42kg 5.Francuz leżąc 4X3X42kg Najpierw rozgrzewka i serie rozgrzewkowe jak zawsze,przysiady robiłem w ściągaczach na kolana THORN,bo ciężary małe już nie są powoli,ściągacz odciąża rzepkę,poprawia krążenie,pomaga trzymać stabilną pozycje(niekiedy kolana uciekają mi na boki i muszę się pilnować bardziej,a ze ściągaczem ten problem znika),dosyć ciasny też jest przez co dosyć mocno kolana są usztywnione więc ok,c.h.o.l.e.r.n.i.e ciężko,ostatnia seria ledwo ledwo,we wszystkich seriach pow. bardzo wolne,do kąta prostego nie niżej,bo boje się,że mogę nie wstać a asekuracji żadnej nie mam,technika trzymana prawidłowo,WL tak na styk,wszystkie serie ciężko,barki i bick też ciężko,a francuza nie dałem rady,zrobię cofkę w tym ćwiczeniu,czyli wrócę do poprzedniego ciężaru i będę robić nim na następnym treningu. W negatywach na 5 powinno się robić 3 pow. samemu a 2 z pomocą,ja mam 4 więc ustaliłem sobie liczbę pow. na 2-3,zależy ile dam radę,nikt ze mną na siłkę nie chodzi tak więc jeszcze 1-2 dodatkowych pow. z pomocą nie mogę robić. Odwiedziłem ostatnio stronę zawodów biegowych na które się przygotowuję i data rozegrania ich jest 04.01.2009r,więc zostały jeszcze tylko 4 tyg.,nie zrobię całego planu i skrócę go sobie,w 4 tygodniu lekko lżejsze treningi zrobię. pozdr. Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 00:29:04 http://pl.youtube.com/watch?v=bccXve3V7Is Zaległy filmik,nie udało mi się przekonwertować wszystkich filmików,nie wiem czemu,ale chociaż 2 wstawiłem Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 13:10:46 Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 13:13:55

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2008 12:28:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wyżej wspomniałem rozpiszę teraz co i jak,zaraz po kolei wkleję wszystko.Matura poszła średnio,jak na razie znam tylko wyniki ustnych matur,na pisemne trzeba poczekać do ok. połowy czerwca.Jeszcze dodatkowo czeka mnie egzamin zawodowy na technika podzielony na 2 dni-pisemny i praktyczny,raczej słabo widzę swoje szanse na zdanie go,w porównaniu do matury trzeba mieć tutaj min. 75% żeby zdać a nie tylko 30%,więc trzeba go naprawdę dobrze napisać.Tyle o maturze. Teraz konkretnie: a.)Trening biegowy b.Trening siłowy+pchnięcie kulą c.)Trening na basenie d.)Dieta e.)Suplementacja f.)Małe przemyślenia

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2009 4:55:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    c.)Trening na basenie będę wykonywał według schematu lub jak kto woli wytycznych: rozgrzewka-od 100m. do 200m.(jakim stylem chcesz) ćw.techniki-od 400m. do 800m.(tylko krótkie odcinki 25m.do 50m.) do techniki zaliczasz wszystkie ćwiczenia z deską i wszystkie rozdzielające ruch. wytrzymałość-od 200m. do 400m.(ciągiem!!!) szybkość-od 25m. do 100m.(odpoczynki takie jaki czas odcinka lub dłuższe.powtarzane serie np.4x25m.odp.pomiędzy 15sek.) zluzowanie-od 100m. do 200m.(dowolnie) Jak widać taki sam jak wcześniej robiłem i nie ma co tutaj za dużo pisać.Będzie on wykonywany 1 raz w tygodniu w weekend.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2009 5:21:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    hejka! spoko w myśl hasła co nas nie zabije to nas wzmocni czyli trening w niesprzyjających warunkach pogodowych może ci bardzo pomóc!!!taki trening świetnie wzmacnia psychikę.musisz pamietać o suplementacji witaminą C-500mg.po biegu,kąpiel lub prysznic woda nie może być za ciepła,ale powinieneś się nią ogrzać a następnie stopniowo zmniejszyć temp.wody by na koniec na kilka sekund użyć lodowatej po tym aminokwasy bcaa+carbo.i lulu na minimum 30min.pod kołdrę lub w dresie i z skarpetkami na nogach. narazie ci tyle wystarczy.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2009 11:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • To przyszedł czas na mnie:)

    Post
    Ladies SFD

    c.d /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/635b31d8aaf5412684e773fcdd87a3d5.JPG

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3464 Data: 1/10/2012 9:24:54 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 155: Dos Santos vs. Velasquez II 29.12

    Post
    Scena MMA i K-1

    Junior dos Santos (c) vs. Cain Velasquez Caid UD Chael Sonnen vs. Forrest Griffin Sonnen UD Chris Weidman vs. Tim Boetsch Wiedman by gwałt %-) Gray Maynard vs. Joe Lauzon Maynard dec Matt Mitrione vs. Phil De Fries Mitrione TKO

    Odpowiedzi: 572 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2012 8:58:49 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 155: Dos Santos vs. Velasquez II 29.12

    Post
    Scena MMA i K-1

    Junior dos Santos (c) vs. Cain Velasquez Caid UD Ostatnia możliwość wyniku tej walki, na jaką bym postawił. Sorry, ale jakoś nie widzę Caina leżącego na JDSie przez 5 rund... W stójce nie ma szans, a jak obali i JDS nie wstanie to będzie też koniec z jego gnp. UD? No way

    Odpowiedzi: 572 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2012 5:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalanie miesni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co do wtego pytania o zastoju to: a) zanudzenie miesni b) brak progresji obciazenia c) zla dieta d) zly stan fizyczny e) zly stan psycho-mentalny f) choroba Inaczej mowiac : Twoj miesien to odzwierciedlenie twojego stanu i zdrowia. Miesnie darza by jaknajekonomiczniej dopasoac sie do wymagan. Robienie miliona pompek dzien w dzien spowoduje ze twoje cialo bedzie przyzwyczajac sie du ruchu i twoje miesnie beda coraz twardsze ale i coraz mniejsze. Im mniejsze tym mniej kalorii spalisz. Im mniej spalisz tym mniej zjesz. A to oznacza dluzsze zycie w zwierzecym swiecie. Bo natura tak nas stworzyla, a z natura nie wygrasz. Mozesz jedynie ja oszukiwac - tym jets kulturystyka, oszukiwanie swojego ciala coraz to nowymi, zmieniamymi bodzcami, by cos co mialobyc szybkie, efektywne , ekonomicznie i wydajne - bylo wielkie i budzilo narcystyczna radosc. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 17652 Data: 11/26/2008 2:59:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    Witam Kiedyś na forum Marek C coś napomknął, że jak sie nie schodzi z kuracji przez długi czas np. miechow to że wtedy są bardziej trwałe przyrosty. Ale nie wiem czy nie przekręciłem, bo już nie pamiętam dokładnie. Jak myślicie prawda to? A może są jacyś praktycy? Wiem że Chudzina bije już teścia spory kawałek czasu, ale on jeszcze chyba jeszcze pozostanie ON przez jakiś czas więc nam nie powie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 7:54:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    Maciek C długo sraj na odblok po tym

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 8:22:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    ja leciałem tak 3 czosnki rano 2 ok 16 3 omegi rano 5 filomagów i 2 zincas forte na noc 2g witaminy c rano zestaw wit z grupy b 2 tabsy rano

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2008 5:08:39 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    Chudy mozna prosić o autograf ? jezeli chodzi o siady i m/c to jestes moim guru

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2008 2:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    nie tylko o to chodzi. ale w takim malym miescie jak moje wszyscy sie znaja. a roznymi kanalami to chodzi i po co mi fama koksiarza, kiedy ja wspolpracuje z powaznymi ludzmi. albo bierze -> handluje i psy na karku, choc bogu ducha winny jestem. dla c.ip i ogolu jest informacja o kreatynie, dobrym chlopakom nie klamie, ale nikt nie wie wszystkiego. tylko spam-sfd

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2008 10:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    a c.h.u.j tam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2008 1:36:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Budowa stadionu narodowego w Warszawie !!

    Post
    Piłka Nożna

    PZPN, PZPN, ***.C , JE.AC, PZPN koks20

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 12839 Data: 1/27/2004 11:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W końcu udało mi się ułożyć plan posiłków, na razie tylko w dni z treningiem siłowym - reszta będzie systematycznie dodawana....mam nadzieję :P Do tego biorę jeszcze następujące suplementy: RANO - Olimp Vita-min plus - Olimp Gold lecytyna - Tran w tabletkach Wieczorem - Olimp Chela-Mag B6 - Witamina C - Cynk Co radzicie z tym posiłkiem zaraz po treningu, wystarczy sam banan czy może być tu mleko jako nośnik do węgli z bananów i cukru, żeby po treningu uzupełnić "energię" cukrami prostymi. Proszę o sprawdzenie i korekty /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2b119ffd908840cc8f976297091bc092.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/4c8325eb972b481c9d7129496d3809c3.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/7e82df5803514c42b3a513de19762694.jpg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 11/24/2014 9:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w redukcji...

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsze jedzonko: C:\Users\Paulina\Desktop\dieta_2012_02_23 Troszkę się postarałam o większą kaloryczność i większą ilość białka. No i wyciągnęłam hantle, ciężarki na nogi i zaczęłam ćwiczyć, dziś godzinka, na rozruch... ;-)) A i dziękuję póki co za odzew dwóch osób, co prawda dalej nie bardzo wiem na jakim poziomie powinna być moja dzienna kaloryczność jedzenia no i podział ilościowy na BTW. Zmieniony przez - mysiak w dniu 2012-02-23 22:29:15 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/52c6f5368f5a45c18957bcc14ad90eae.jpg Zmieniony przez - mysiak w dniu 2012-02-23 22:29:52

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2/23/2012 10:27:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik treningowy. W drodze do życiowej formy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jednostka treningowa 11, 01.12.2016r. -bieg 6min. Mobility: -odciąganie nadgarstka taśmą, 1min na stronę -mobilizacja torebki stawu biodrowego, 1min na stronę Rozgrzewka funkcjonalna: -tureckie wstawanie z kettlebell po 3 x na stronę z ciężarem 10kg -uginanie przedramion w podporze przodem na TRX-ie, ok. 30cm nad ziemią, stopy oparte o bosu 2s x 10p -zakrok na TRX-ie na bosu 2s x 10p na nogę nie robiłem!!! -przysiad trzymając TRX-a jednorącz z rotacją wolną ręką w tył z przejściem do rotacji w przód na bosu 2s x 10p na stronę -przysiad trzymając TRX-a oburącz, jednonóż skrzyżny na bosu, 2s x 10p na stronę Część główna C: Przerwy 1,5min między seriami. Ruch stabilny kontrolowany, tempo 1010 Rozgrzewka (podniesienie temperatury ciała) : -przysiad ze sztangą z przodu 4s x 10p 50kg -wiosłowanie sztangą nachwytem 4s x 12p 40kg -wyciskanie sztangi dodatnio 1s x 15p 40kg, 3s x 12p 50kg -wyciskanie sztangielek "arnoldki" 2s x 12p 8kg -wyciskanie sztangi wąsko 2s x 10,8

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 874 Data: 12/2/2016 12:37:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej, 140kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli chodzi o wszelkie stacki witaminowe, to nie jestem ich fanem, dawki z góry narzucone i zwykle mało sensowne. Imo lepiej kupować preparaty solo i samemu dobierać dawki wg braków w diecie. Na pozór wyjdzie drożej, jednak część preparatów starczy na długo. Osobiście stosuję "żelazną podstawę" - wapń, magnez, potas, witaminę D i k2 , witaminę C. Tyle. Warto pomyśleć zwłaszcza o potasie, z którym wiele osób ma jednak problem by dostarczyć odpowiednią ilość.

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 16588 Data: 1/24/2016 1:49:51 PM Liczba szacunów: 0
  • budowy:szczupla, srednia i silna

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no hmmm waga 70kg wzrost 175 wychodzi 0.4 rowniutko :) a w klatce mam 108 :/ za to biceps 31.5cm :)))) trzeba sie wziasc za siebie , przez 3 lata biceps mi urosl 3 cm tylko :/ za to klatka od 75cm rosla :) Life is O/C Zmieniony przez - RusH w dniu 2002-08-21 21:07:37

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15230 Data: 8/21/2002 8:44:28 PM Liczba szacunów: 0