SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tyson boksuje ,ale kobiety

    Post
    Sztuki Walki

    Ale się z iego zrobił B U C...

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4205 Data: 8/17/2005 10:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Tyson boksuje ,ale kobiety

    Post
    Sztuki Walki

    Tyson już raz siedział za gwałt, który mu udowodniono. A co wwwaldek komu mowisz, w jego obecności, czy też nie - mnie specjalnie nie interesuje! Jeżeli Tobie się wydaje, że określenie "B U C się z niego zrobił" jest niewłaściwe to Twój problem. Może dla Ciebie ktoś kto uderza/gwałci kobietę jest kozakiem... dla mnie nie.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4205 Data: 8/18/2005 3:39:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - ciężki przypadek, potrzebuje mądrej rady

    Post
    Ladies SFD

    ANKIETA ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: WIEK: 30 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3-4 lata, siłownia, bieganie, wspinaczka skałkowa ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 66 WZROST: 165 OBWÓD RAMIENIA: 26 OBWÓD ŁYDKI: 36 OBWÓD UDA: 56 OBWÓD BIODER: 93 OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 80 OBWÓD TALI 75 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 96 ****CEL************************************************* CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? ładną fit sylwetkę poprawę siły i kondycji ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak PRZEBYTE KONTUZJE: skręcona prawa kostka, nawracające bóle Achillesa prawego WADY POSTAWY: brak ALERGIE: brak PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: bóle brzucha, wzdęcia CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Witamina C, multiwitamina, magnez, omega 3, kelp CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) wszystkie ;) zaczęłam mając lat 16 od diety głodówkowej ok 600kcal i od tamtej pory ciągle się głodząc naprzemiennie z napadami. Przerabiałam anoreksję, tycie, kopenhaską, tycie, dukana itd itd. Dukan wyrządził mi bezkonkurencyjnie największe spustoszenia, omdlenia, zasłabnięcia, mnóstwo problemów z przewodem pokarmowym i depresję. Po dukanie nigdy nie wróciłam do jedzenia węglowodanów (czyli już ze 3 lata) innych niż warzywa bo boję się że węglę tuczą najbardziej. Od niedawna próbują to zmieniać i podwyższać kaloryczność oraz dodawać węgle ale powoduje to natychmiastowe tycie. Jak jem intuicyjnie to zawsze wychodzi poniżej 1000kcal, żeby jeść 1300 muszę tego pilnować i zmuszać się do jedzenia. ****DIETA************************************************* JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? Próbowałam rozkład 1570kcal BWT 120 160 50 ale na tym rozkładzie przytyłam 4kg w ciągu miesiąca więc obcięłam do 1330 BWT 120 100 50 i na tym rozkładzie udaje mi się nie tyć aż tak bardzo. Codziennie wygląda właściwie tak samo, na poprzednim rozkładzie po prostu miałam więcej kasz i ryżu. CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? tyje ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****TRENING********************************** JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach poniedziałek: 1a wyciskanie hantli na skośnej ławce x12 1b rozpiętki na skośnej x12 1c klasyczne pompki max - razy 4 2a modlitewnik x12 2b uginanie przedramion z rotacją x 14 - razy 3 3a przyciaganie kolan do brody z podniesieniem bioder x15 3b rowerek x15 3c spięcia skośne na maszynie 15 na stronę -razy 3 środa: 1a podciąganie szerokim chwytem x15 1b wyciąg pionowy x15 1c pochylenia ze sztangą trapezem x15 1d wąski drązek z górnego wyciągu x12 - 3 serie nogi - serie łączone obwód x4 1 lunge 2 przysiady ze sztangą 3 przysiady na suwnicy w rozkroku 4 unoszenie nóg w klęku 5 wypychanie bioder ze sztangą 6 uginanie podudzi na maszynie stojąc piątek: barki obwód x3 1a unoszenie hantlii do boku x15 1b wyciskanie nad głowe x16 1c prostowanie ramion z wąskim drążkiem górnego wyciągu 1d wyciskanie francuskie x12 1e prostowanie ramion z długimi linkami z górnej bramy tyłem brzuch: 20x3 1spięcia na maszynie 2 linki z górnego wyciągu 3 przyciąganie kolan do klatki plus 5 x w tygodniu 60min aerobów ćwiczę z profesjonalna trenerką, która przygotowuje fitnesski do zawodów więc mam nadzieję, że dobrze zna się na rzeczy.

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 8014 Data: 1/18/2016 4:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • hellfire innovative - ephedran a efedryna

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ephedran: C. Fimbriata (pregnane + megastigmane glycosides) Nie wypowiem się bo nie mam pojęcia co to za substancje i jak działają ale może dzieki temu TomQ coś więcej napisze. PS. Mogłeś wybrać t5, sporo pozytywnych opinii.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 4/20/2016 4:56:48 PM Liczba szacunów: 0
  • hellfire innovative - ephedran a efedryna

    Post
    Odżywki i suplementy

    ephedran extract nijak sie ma do efedryny, w hellfire cala ta magiczna nazwa odnosi sie do C. Fimbriata czyli Caralluma fimbriata jest to ekstrakt z jakiegos kaktusa uzywanego przez plemiona w afryce, działa jako bloker apetytu wiec tubylcy moga polowac przez pare dni nie przejmujac sie glodem :) nie spodziewaj sie efektu jak po efedrynie bo to zupelnie inna bajka, aczkolwiek jako pomoc przy redukcji moze sie nadać jak mieszałes tussi i kofe to Caralluma fimbriata nie zrobi na tobie zadnego wrazenia :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 4/20/2016 7:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ZANIM ZAPYTASZ

    Post
    Doping

    Aleks mysle ze mozna bylo by to zrobic na takiej zasadzie ze utworzyc 1 podwieszony temat np: OGOLNE ZASADY DZIALU DOPING i to podwiesic a w nim cos w stylu: 1.ZANIM ZADASZ PYTANIE link do tematu 2.SPAM KONSEKWENCJE link do tematu 3.HANDEL SAA link do tematu cos w takim stylu. wtedy te tematy mozna by bylo odwiesic. cos na zasadzie najciekawsze posty dzialu. poprostu w tym temacie wszystko co dotyczy regulaminu zasad itd. wtedy rola supli, posty marka c, mogly by tez byc podwieszone razem z tym ogolnym. mysle ze moze to troche porzadku wprowadzic. takiego wizualnego

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2715 Data: 10/29/2006 4:03:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Zestaw A Nogi/Plecy: Martwy Ciąg 4s Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 4s Plecy: Wiosłowanie sztangą 4s Klatka: Pompki na poręczach 43s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki w staniu 4s Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi 4s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 4s Zestaw B Nogi: Przysiad przedni 4s Martwy ciąg na "prostych" nogach 4s Plecy: Wiosłowanie sztangielką 4s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka górny skos 4s Barki: Wyciskanie hantlami siedząc 4s Unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 4s Triceps: Pompki na poręczach 4s Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem 4s MC może w A bo w B są już 2 ćwiczenia na nogi. Co z wyciskaniem sztangi na prostej ławce? Bo jak nie ma C to mi tego brakuje a to jest podstawowe ćwiczenie. Zmieniony przez - kmx01 w dniu 2014-08-05 18:27:22

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 509 Data: 8/5/2014 3:07:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Słońce praży, sezonowcy już na plaży,a my tu spamujemy :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Żyjecie? Bo ja już jestem w sumie to od września :) Ożyjcie, bo nie ma z kim spamować :C

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12062 Data: 11/28/2014 7:01:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Słońce praży, sezonowcy już na plaży,a my tu spamujemy :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Ta, spadłem z dywanu i uderzyłem się łokciem w oko :C

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12062 Data: 11/30/2014 12:01:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Budujemy formę na lato 2007%-)

    Post
    Doping

    Powiem tak ladnie rozplanowane!! ale dla Ciebie to Horse Power nie zebym krytykowal bo wiedze masz nie powiem ale 18 lat ktorys cykl i kolejne nie lekkie a jestes mlody i te 40 cm w witce!!Walcz o c m na sucho dasz rade!! POZDRO I SORRY ZA MATKE TERESE ALE UWAZAM ZE MAM RACJE!!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2540 Data: 3/5/2007 5:38:44 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 fotek z dziś :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    wyglądasz z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e !

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 16977 Data: 5/13/2005 9:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 fotek z dziś :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Michał,nie solimaron tylko silimaron,może też być silycinar albo raphachlin C..pozdro..

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 16977 Data: 5/23/2005 9:31:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 fotek z dziś :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    i tak wszystkie ziołowe ale najlepiej chyba wode pić...zaszła pomyłka nie raphachlin tylko raphacholin C...

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 16977 Data: 5/23/2005 9:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • pytania laika

    Post
    Po 35 roku życia

    j u ż n i c Zmieniony przez - dacho w dniu 2015-02-18 17:26:08

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1452 Data: 2/16/2015 2:40:49 PM Liczba szacunów: 0
  • GEOFMAN PHARMACEUTICALS TEST ENANTHATE 250mg/ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    dobry enan , wedlog niektorych nawet lepszy jak testoviron ,a le wyglad ***owy i . Center ja mialem taki co farba schodzila od tarcia i taki co nie schodzila ni c***a , i oba byly dobre

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 12591 Data: 9/11/2011 7:05:04 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o plan FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    polecałbym jedno ćw na klate nawet jeśli to ma być dla ciebie priorytet, spójrz przy ILU cwiczeniach tutaj ona ci pracuje a ty jeszcze chcesz robić 1 ćw dodatkowe,ponadto nie robisz nic na najszersze(wiosłowań, podciągania) co do pytania b) gdyż te ćwiczenia angażują największe grupy mięśniowe więc można ćwiczyć je intensywniej,myślisz pewnie, jest przysiad tylko na uda, mc na plecy lecz owe ćwiczenia angażują do pracy dużą ilość mięśni stabilizujących ruch dając bodzieć anaboliczny do wzrostu(mówiąc w uogólnieniu) c)kosmetyka, ale raczej, jak najkrótsze d)zależy od twoich celów, ponadto jest to sprawa indywidualna Co do planu to są w nim braki, ja bym ci radził zacząć od jeszcze bardzie skróconej wersji FBW gdyż; 1.Jesteś tuż po ACT i jeszcze nigdy nie miałeś do czynienia z planem mocniejszym bardziej ukierunkowanym na mase, teraz jest dobry moment by zacząć powoli od małej intensywności by dokonać OBSERWACJI,analizy-ile twoje ciało potrzebuje do wzrostu a nie od razu się katować nic wiedząc czy się robi za dużo itp. 2. co do ilości powtórzeń hmm to metody HST pewnie byś nie chciał robić bo masz przesyt dużej ilośći powtórzeń po ACT, ćwicz mniej wiecej w granicach 12-6 powt. możesz z ok. 2 tygodnie robić z 12,10 powt. potem jakiś czas z 8 powt. itp ja bym proponował ci na razie taki plan; 2-3xprzysiad/mc 2xwiosłowanie wąsko podchwytem 2xklatka płaska/skos(30*) 2xwyciskanie żołnierskie albo sztangielek (zawsze 15 powt.) 2xpodciąganie wąsko podchwytem 2xpompki na poręczach

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 2/11/2009 8:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Miejscowe Legendy o Pakerach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja powiem tak . . . prawdziwi mocni goscie sie nieudzielaja . .. i jak czytam u rzucaniu maluchem w dalczy wyciskanie go na barki to mnie skreca a co domnie to kiedys stalismy pod dyskoteka i takie karki sie pruli a my zwala z nich :)) jeden podchodzi a moj kolega mowi jaksi porbolem a on mowi wiem oczym myslisz a moj kolega no zeby ci zaj**ć i zaczela sie bojka no i nte kark dostal balache w locie i na tym sie skonczylo bo przy uderzeniu glowa o ziemie strac przytomnosc i reka tez nie wygladala dobrze...

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 12665 Data: 12/9/2007 1:43:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Sztuczka George'a Foremana

    Post
    Sztuki Walki

    ale może ja jestem prostak i mało inteligentny ale chce się dowiedzieć więcej a nie k** rozwiązywać rebusy !! .. skoro te przyrządy są na każdej sali to super ! cokolwiek to jest... widocznie sprawdza siejeszcze lepiej niż siekera skoto rąbania drzewa nie ma w programach np. crossfitu. A obijanie opony jest.. pomyśl, jakby rąbanie drzewa było tak super w treningu, to taka drużyna bokserska, w ramach prac społecznych a jednocześnie treningu mogłaby naciosac drzewka na opał że hoho... same korzyści.. ale nie, drużyna bokserska nie będzie cosac drzewa.. coś c powiem, dyskusja jest fajna, jest zabawna ale widzę że się mocno zblokowałeś a niepotrzebnie więc pora ją kończyc. Tak gwoli podsumowania to dam ci rade - przestań wierzc w bajki !! Foreman to wrodzony fenomen, na pewno o tym wiesz. Nikt z nas nie ma pojęcia jakim byłby pięściarzem gdyby zamiast ekstrawaganckich ( zakładając ze to prawda) metod trenował siłe klasycznie jak Holyfield ale zakładam, że byłby jeszcze silniejszy, jeszcze lepszy. Dlaczego? bo Holy zrobił większy postęp fizyczno-siłowy niż Foreman !!! w dodatku nie był tak sztyny jak George, siła go nie spowalniała, ruszał się lepiej, był bardziej gibki, oczywiście byłteż naturalnie mniejszy ale przy swojej wadze zbliżonej do młodego Georga, wyglądał i ruszałsie lepiej... no i metody siłowe Holego są mimo wszystko bardziej popularne niż te odschoolowe Moora. Ja nie neguje starej szkoły, jest ok. Ale NIE JEST lepsza od tej nowej. Stare metody treningowe to sentyment i czasami fajna odskocznia. Po coś ku** wymyślono siłownie i sale treningowe

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 8719 Data: 1/5/2015 4:33:36 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4 x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    OK dzięki wszystkim za opinie. Jeśli chodzi o klatkę to faktycznie chyba na razie wywalę te dipsy. Za dużo szczęścia na raz :) Co do tego podziału na D i C to jednak będę się trzymał tego pomysłu bo mój brzuch i triceps lubi urozmaicenia. Celowo nie chcę łączyć przysiadów i MC - pomimo dbałości o technikę dosyć mocno czuję po takiej sesji treningowej dolny odcinek kręgosłupa. A wpsięcia na palce włączę do treningu - musiałem zapomnieć o tym układając tę rozpiskę

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 623 Data: 7/25/2010 4:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę plus rady

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli nawet ten plan podany przez kolegę wyżej średnio się nadaje ? A i co możecie powiedzieć o tej braku proporcjonalności rąk w stosunku do reszty ? Jakoś zmienić trening by zwiększyć pracę rąk czy może je przetrenowuje ? Trochę zmieniłem plan: A: Przysiady Podciąganie na drążku Wiosłowanie Wyciskanie na klatkę skos dodatni hantle Wyciskanie siedząc z przed klatki Ściąganie z wyciągu górnego zza głowy Podciąganie siedząc młotkowym B: MC Wykroki Podciąganie na drążku Wyciskanie na klatkę hantlami bez skosu Unoszenie hantli w opadzie tułowia Wyciskanie stojąc Francuskie Podciąganie gryfu prostego stojąc Taki się nadaje lepiej ? Jeszcze bym prosił wskazówki co do serii, po trzy wystarczą ? Mogę też dodać trening C nie ma to problemu. Po prostu szukam dobrego planu na trochę masy. A i zamieniłem z maszyn na wolne ciężary skoro mniej obciążają kolana.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 803 Data: 5/22/2011 12:04:45 PM Liczba szacunów: 0