SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • i c***, ja za jakies 2 godizny lece pisde montowac ojj bedzie balett

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2010 3:51:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba w c***u miec caly ten s****ialy syf!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2010 12:04:55 AM Liczba szacunów: 0
  • fakt, baby to c***e ... ale za to jakie fajne cycki maja

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2010 10:44:38 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=BAPTKwucpwk MOGE WSZYZTKO i C***!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2010 10:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Laski to c***e idz na koncert.

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2010 9:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Świeżak dawaj soga A co do elity c*** z wami i tymi motorami, ja w piątek ide na dysko, nakurie się f*** bo balet ma byc!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2010 9:07:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ja bym nie kupił motocykla z 53tyś przbiegiem bez jaj Szczególnie sporta starego gdzie Bóg wie kto i jak na nim jeździł Chuck : jedynie cycki mają i to je różni od c***i gsx może i zamulony motor ale fajny, a chuck woli turystyczną jazdę;)

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2010 10:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • .

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2010 7:30:41 PM Liczba szacunów: 0
  • szatan moze mi o.j.e.b.a.c druta Jezusinek forever!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2010 3:40:12 PM Liczba szacunów: 0
  • uu nienawidzę kataru i jak gardło na kurfia;/ ale na szczęście zdrowy;) dużo wit.C i da się żyć;) zdrowiej ;)

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2010 1:11:58 PM Liczba szacunów: 0
  • c***owe pozdrowienia, dla mjnie nie ma

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2010 6:01:18 PM Liczba szacunów: 0
  • ehh nieuki ****a ja to polibuda i c***, a nie na******lac fizycznie

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2010 5:29:07 PM Liczba szacunów: 0
  • co za c*** zalozyl spam, przed skonczeniem jednego?

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2010 9:40:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Tort Sachera - Czekoladowy tort stworzony przez Franza Sachera w Wiedniu, w XIX wieku.W 1832 roku pod nieobecność szefa kuchni, młodszy kucharz na dworze księcia Metternicha – Franz Sacher otrzymał delikatne i odpowiedzialne zadanie stworzenia nowego deseru dla księcia i jego wymagających gości. Opracował on wówczas przepis na tort czekoladowy przekładany marmoladą morelową i oblewany polewą czekoladową, który po dziś dzień określany jest przez wielu mianem "króla deserów". Składniki: Ciasto czekoladowe: 140g masła 160g cukru 180g czekolady gorzkiej 8 jajek 30g cukru pudru 140g mąki pszennej 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia Polewa czekoladowa: 180g słodkiej, płynnej śmietany 30% 180g czekolady gorzkiej 1,5 listka żelatyny (lub 1,5 łyżeczki żelatyny w proszku) 50g masła Dodatkowo: ok. 300g konfitury (dżemu) morelowej lub brzoskwiniowej (gotowej lub z tego przepisu) ewentualnie trochę rumu Sposób przygotowania: 50g masła przeznaczonego na polewę włożyć do zamrażalnika. Przygotować ciasto czekoladowe. Czekoladę połamać na kawałki i rozpuścić w kąpieli wodnej. Pozostawić do ostygnięcia (ale musi być jeszcze płynna). Oddzielić białka od żółtek. Miękkie masło utrzeć z cukrem na puszystą masę. Dalej miksując dodać stopniowo ostudzoną czekoladę. Nie przerywając miksowania dodawać po jednym żółtku. Białko ubić na sztywną pianę. Pod koniec ubijania dodać cukier puder. Białka wmieszać delikatnie do masy czekoladowej. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia. Wmieszać delikatnie do masy. Ciasto przełożyć do tortownicy o średnicy 26cm wysmarowanej masłem lub margaryną i posypanej mąką. Piec w nagrzanym piekarniku ok. 60 min. w temperaturze 175°C. Ciasto pozostawić do ostygnięcia. (Można ciasto lekko ostudzić, a następnie odwrócić go do góry nogami, na blat wyłożony papierem do pieczenia. Wtedy otrzymamy płaski tort. Jeśli ciasto podczas pieczenia lekko pęknie, wtedy również dobrze odwrócić go do góry dnem). Ciasto przeciąć na pół tak, aby powstały dwa krążki. Konfiturę podgrzać. Jeden blat tortu ułożyć na paterze. Można skropić go rumem. Rozsmarować trochę więcej niż połowę konfitury. Przykryć drugim blatem i rozsmarować resztę konfitury. Ciasto pozostawić na blacie, aby konfitura zastygła. W tym czasie przygotować polewę. Żelatynę namoczyć w zimnej wodzie. Czekoladę posiekać drobno. Śmietanę zagotować, wlać do posiekanej czekolady i szybko mieszać, aż czekolada się rozpuści. Dodać napęczniałą żelatynę i dokładnie wymieszać. Polewę pozostawić na 4- 5min. Po tym czasie wmieszać stopniowo zamrożone masło, pokrojone na małe kawałki. Miskę z gotową polewą włożyć do zimnej wody. Mieszać od czasu do czasu, szpatułką lub łyżką drewnianą, aż masa trochę zgęstnieje. Polewa jest gotowa, gdy będzie utrzymywać się na tylnej ściance łyżki i będzie na tyle gęsta, że łyżka nie będzie przez nią przebijać. Ciasto polać polewą. Gotowy tort wstawić do lodówki, co najmniej na całą noc.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4112 Data: 2/26/2012 10:00:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Mocny trening a zasnąć za cholerę nie mogę i do tego w c*** głodny jestem, chyba zarzuce twaróg a już 160kcal wpadnie...

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2012 1:31:56 AM Liczba szacunów: 0
  • SOBOTA 03.08.2013 DZIEN 12 TYDZIEN 2 DNT Cd rozpakowywania :) pare kilometrow zrobionych chodzac po domu}:-( rowerowa przejazdzka do sklepu - 10min dom-sklep, 20min sklep-dom - nogi prawie odpadly w drodze powrotnej :)) - ciagle pod gorke pod katem prawie 90st 88-O niezly trening dla nog i tylka:-)) MICHA CZYSTA:-) Warzywa: ogórki, pomidory, pomidorki cherry, salata lodowa, szpinak, kielki fasolki, szparagi biale ze sloika, baklazan Napoje: woda, herbata zielona Suple: Wiesiołek Magnez Cynk z wit.C Witamina B TOTAL Tran Chrom hepa plus Vitapil błonnik HUSK mielone siemię lniane /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cf820a7e76d6446aa3df5389541364e3.jpg

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2013 1:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • W związku z moimi wynikami TSH etc poczytałam dzienniki dziewczyn z Hashimoto i chciałam zacząć dietę przeciwzapalną. Moje jedzenie musi się wówczas oprzeć na ograniczonej liczbie produktów a tutaj pojawiają się problemy...: 1. mięso- królik, cielęcina, kaczka, indyk (indyk - dostępny bez problemów; pierś z kaczki dostępna w jednym sklepie) królika i cielęciny - brak; najprędzej dostanę w szwecji 2. tłuste ryby - są :-) :-) 3. Warzywa korzeniowe i soki z nich Marchew - dostępna bez problemów:-) A. burak ćwikłowy - tylko w 2 sklepach w ograniczonej ilości; dziś udało się dostać tylko 0,5kg@@-) - cena jak na Norwegie dosc wysoka w porównaniu do innych warzyw B. pietruszka korzeniowa - bardzo trudno dostać; od przeprowadzki ani razu nie spotkałam w sklepie :-{ C. seler korzeniowy - dostępny - cena: tak jak w przypadku buraków 4. zupy na kościach(wieprzowe, wołowe) - nie widziałam ani razu kości w sklepie:-{...czasami można tylko znaleźć żeberka jagnięce 5. orzechy brazylijskie - kupione i włączone do diety 6. cynamon - mam 7. imbir - mam 8. owoce: jagody, jabłka, i inne z niską ilością cukru 9. codziennie rano zupka po przebudzeniu- jedna marchewka, jedna pietruszka i kawałek selera - problemy z dostępnością do produktów opisane wyżej 10. olej lniany, rzepakowy, kokosowy - mam 11. ziólka - mam:-)) i to chyba wszystko co mogłabym jeść na diecie przeciwzapalnej...ale będę miała problemy z większością produktów (mogę jeszcze pojechć do pobliskiego miasteczka i tam poszukać buraków i pietruszki)...czy mogę coś czymś zastąpić albo włączyć coś jeszcze ... proszę Was Drogie Lejdis o pomoc...co w takiej sytuacji powinnam zrobić?? Wyłączyć gluten i dodawać w możliwie największych ilościach to co znajduje się na liście dla Hashimotek? Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-08-10 21:04:01

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2013 9:03:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ŚRODA 09.10.2013 DZIEN 1 (79) TYDZIEN 1 (12) DT - spotkanie z trenerką na siłowni... przygotowała trening dla mnie i przeszłyśmy przez ćwiczenia razem - pokazywała mi jak, tłumaczyła i sprawdzała technikę...sporo się nauczyłam (kolejne spotkanie środa 16.10.2013) Mam problemy z kręgosłupem - PLECAMI...dziwnie je wyginam...muszę się pilnować i pracować nad nim... MICHA CZYSTA Warzywa: ogorki, salata mix, szparagi świeże, pomidory, baklazan,cukinia Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/426594f6279d4595a3fdae1b3d0c058c.jpg -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PONIEDZIAŁEK 07.10.2013 - ostatni trening z serii "TRENING NR 3 by Obliques":-) 11 tygodni 32 treningi przy niektórych ćwiczeniach stoję w miejscu z ciężarem i czuję że więcej nie osiągnę...czasem już nie miałam ochoty na trening - czas na nowy trening :) nie jestem zmęczona :-) micha cały czas czysta - żadnych wpadek - dużo warzyw - suplemety/leki: fluoxetin i tran zmiana jest spora od czasu szejkowskiego konkursu...nie mam kości na wierzchu :-) Nie wiem jak długo powinnam kontynuować masę i czy mam coś zmieniać?? pozostaję na chwilę obecną przy rozkładzie: 120B/150WW/100T DNT 120B/200WW/100T DT :-) Trenerka na mojej siłowni zaproponowała, żebym spróbowała Dante Trudel's Doggcrapp Training System dostałam spis ćwiczeń - przeszłyśmy przez wszystkie razem (z wyjątkiem ćwiczeń na brzuch) ;-) nie wiem czy będą one podzielone na 2 grupy czy nie, ale w środę dowiem się więcej...:-)) 1. część : tydzień 1-3 ;-] 4 serie: 1. 6-8 powtórzeń (to failure) 10s przerwy 2. powtórzenia to failure 10s przerwy 3. powtórzenia to failure 10s przerwy 4. jak wyżej ćwiczenia: a.wyciskanie suwnicy b.leg curl c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko d.nie znam nazwy tego ćwiczeia: stopy oparte na ziemi, reszta ciała w powietrzu, rękami trzymam się drążka - wiszę tak placami do ziemi i podciągam się e.wyciskanie sztangi stojąc f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) g.wznosy bioder ze sztangą h.roll out i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. ---------------------------------------------------------------------- 2. część tydzień 4-6 4 serie po 10 powtórzeń, lżejszy ciężar niż w 1.części ćwiczenia podam później ---------------------------------------------------------------------- co myślicie o tych ćwiczeniach? może być bardzo ciężko ale chyba spróbuję...nic nie tracę...trenerka pomaga mi przy technice :-) i nie mam pomysłu co dalej więc chyba wezmę ten trening? jak sądzicie Lejdis?:-? Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 20:15:45 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 20:18:10

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2013 7:08:31 PM Liczba szacunów: 0
  • PIĄTEK 11.10.2013 DZIEŃ 3 (81) TYDZIEŃ 1 (12) DT Przeszłam przez wszystkie ćwiczenia które dostałam od trenerki - pracowałam nad techniką, sprawdzałam i próbowałam różne obciążenia ćwiczenia: a. wyciskanie suwnicy - kocham b. leg curl - uwielbiam c. ściąganie drążka górnego klatki szeroko - jestem zadowolona...teraz jestem pewna że technika jest prawidłowa i porządnie czuję plecy d. nie znam nazwy tego ćwiczeia: stopy oparte na ziemi, reszta ciała w powietrzu, rękami trzymam się drążka - wiszę tak placami do ziemi i podciągam się - mało mam siły...namęczyłam się 8-) e. wyciskanie sztangi stojąc - słabiutko f. dips na maszynie - ciągła praca nad techniką w każdej serii g. wznosy bioder ze sztangą - fantastyczne ćwiczenie....już od dawna chciałam je włączyć do treningu\-) h. roll out - nie zrobiłam i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. MICHA CZYSTA:-) Warzywa: papryka czerwona,pomidorki cherry,pomidory, ogórki, mix sałat, szparagi zielone, cukinia, bakłażan napoje: woda, herbata zielona, melisa, herbata miętowa suple/leki:fluoxetin x 3, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/878b65e3c9b24339b9c0a43c1185529d.jpg Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 23:16:05

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2013 11:14:57 PM Liczba szacunów: 0
  • NIEDZIELA 13.10.2013 DZIEN 5(83) TYDZIEN 1 (12) DNT MICHA CZYSTA Warzywa: pomidorki cherry, ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a601aa3a9bf64bc3a8b08a7092306c62.jpg PONIEDZIAŁEK 14.10.2013 DZIEN 6(84) TYDZIEN 1 (12) DT przeszłam przez nowy trening - starałam się dobrać odpowiedni ciężar 4 serie bez zmiany ciężaru: 1. 6-8 powtórzeń (to failure) 10s przerwy 2. powtórzenia to failure 10s przerwy 3. powtórzenia to failure 10s przerwy 4. jak wyżej ćwiczenia: a.wyciskanie suwnicy max 105kgx8 b.leg curl 32,5kgx8 c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko 30kgx6 d.wiosłowanie leżąc 6powtórzeń e.wyciskanie sztangi stojąc 20kg x 6 f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) 20kgx6 g.wznosy bioder ze sztangą 32,5kgx8 h. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. 22,5kgx8 MICHA CZYSTA:-) Warzywa: pomidorki cherry, ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia, szparagi Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5264cec28bf6489b98a7b2ced28eaa5b.jpg WTOREK 15.10.2013 DZIEN 7(85) TYDZIEN 1 (12) DNT MICHA CZYSTA Warzywa: ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia,szparagi Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie *** DRUGI POSIŁEK PODZIELONY NA 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6a4a09bb2d464b358c3ae3f8683930f1.jpg Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:24:59 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:32:17 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:33:36

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2013 12:17:49 PM Liczba szacunów: 0